* *
Pontos idő: 2024.03.29. 00:25

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 154 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 13:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
stukker1987 írta:
nagy.matyika írta:
stukker1987 írta:
Sziasztok BMW tulajok!

Nemrégiben vásároltam(1 hónapja) egy BMW 525D 2005-ös automata gépszörnyet! (240.000km) :franko:
Azóta átolvastam nagyon sok fórumot,természetesen ezt is.

Eddig negatív tapasztalatom nincs,viszont egy dolog nem hagy nyugodni!
Az automata váltó olajcsere kérdése!

Itt pár ember azon az állásponton van,hogy magas kilométerállásnál árthat a dolog,de igazából nem értem hogyan!
Ha ezt valaki elmagyarázná nagyon hálás lennék!

Esetleg van-e tt valaki,aki negatív gyakorlati tapasztalatokról tud beszámolni és nem csak hallott róla?

Az én véleményem alapesetben az hogy egy 5-9 éves használt olaj és teli koszos szűrőnél minden csak jobb lehet....


A forumon e39 5er topicban található erről a témáról egy altopic. Évek óta folyamatosan vesézik ezt témát. Igazából nem az olajcsere árt a váltónak, hanem ennek a helytelen elvégzése. Az a probléma, hogy általában sima olajleengedés történik és ilyenkor a váltóban található olaj 5/9 ede távozik. A maradék pedig keveredik a friss olajjal, valamint az évek során lemorzsolódott fémszemcsékkel. Ilyenkor következik be az a jelenség, hogy a mindenféle helyről előkerült fémszemcsék tönkre teszik a váltót. A helyes eljárás a váltó komplett kiszerelése és szétszedése. Ilyenkor a wandlerből is eltávolítható a maradék olaj. Szépen ki kell pucolni mindent és utána mehet is vissza a helyére a friss olajjal. Ezután pedig be kell tanítani a váltót. Ez teljes szakértelmet kíván, na meg a megfelelő anyagiakat. Ilyen esetben van értelme a váltó olajcseréjének! Olvass bele a fent említett topicba. Sok érvet/ellenérvet olvashatsz, valamint megtalálod a bevált szakemberek elérhetőségeit. Minden jót!



Ez nem lenne egy rossz magyarázat,de azért nem hiszem,hogy egy olajcseréhez szét kellene bombázni egy váltót.
Ez nagy FAIL,ha ilyen mutatvány....

Ez nem magyarázat, hanem a puszta tényállás. Vagy elfogadja valaki, vagy kapcsolgat.
A kettő közti megoldás az a poklok pokla azzal a bizonyos rollerrel.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 14:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Még mindig olcsóbb normálisan kicseréltetni az olajat a váltóban, mint utána szívni. Lehet próbálkozni bontott váltóval, de annak többnyire ismeretlen az előélete, vagy jöhet a váltófelújítás, ami majd valahogyan sikerül. Ha a fent leírtakat követitek olajcserénél, akkor a váltód ésszerű használattal túl fogja élni az autót!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 17:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
nagy.matyika írta:
Még mindig olcsóbb normálisan kicseréltetni az olajat a váltóban, mint utána szívni. Lehet próbálkozni bontott váltóval, de annak többnyire ismeretlen az előélete, vagy jöhet a váltófelújítás, ami majd valahogyan sikerül. Ha a fent leírtakat követitek olajcserénél, akkor a váltód ésszerű használattal túl fogja élni az autót!

Végre már ketten fújjuk ugyanazta a marhaságot. ;-)

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 23:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Más téren megtanultam, hogy ha az ember valamivel kapcsolatban lusta, akkor később biztos, hogy megfogja bánni. Ha kicseréltetheted elsőre rendesen az olajat, akkor minek kísérletezni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2013.09.06. 23:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
nagy.matyika írta:
Más téren megtanultam, hogy ha az ember valamivel kapcsolatban lusta, akkor később biztos, hogy megfogja bánni. Ha kicseréltetheted elsőre rendesen az olajat, akkor minek kísérletezni?

Erre van egy nagyon találó közmondás: "A rest kétszer fárad!"

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2013.09.25. 16:01 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.20. 01:00
Hozzászólások: 212
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.


Engem sem hagy nyugodni ez az olajcsere téma.....ebből kifolyólag megnéztem milyen az olaj 260000 km után.Ránézésre olyan mint az új.Aranybarna és tiszta.Szerintem elég a szintellenőrzés és az utántöltés!
Aztán lehet, hogy valaki korábban már cserélt szűrőt és olajat, mert amikor levettem a váltót takaró burkolatot találtam rajta egy krovafejet.Olyat ami a dekni leszedéséhez is kell.

Lifeguard 6 olajat hol tudnék venni kedvező áron?1l minimum kéne az utántöltéshez.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2013.09.25. 22:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Norbert27 írta:
Sziasztok.


Engem sem hagy nyugodni ez az olajcsere téma.....ebből kifolyólag megnéztem milyen az olaj 260000 km után.Ránézésre olyan mint az új.Aranybarna és tiszta.Szerintem elég a szintellenőrzés és az utántöltés!
Aztán lehet, hogy valaki korábban már cserélt szűrőt és olajat, mert amikor levettem a váltót takaró burkolatot találtam rajta egy krovafejet.Olyat ami a dekni leszedéséhez is kell.

Lifeguard 6 olajat hol tudnék venni kedvező áron?1l minimum kéne az utántöltéshez.

JLaci hozta nekem is.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2013.09.25. 23:24 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.20. 01:00
Hozzászólások: 212
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Norbert27 írta:
Sziasztok.


Engem sem hagy nyugodni ez az olajcsere téma.....ebből kifolyólag megnéztem milyen az olaj 260000 km után.Ránézésre olyan mint az új.Aranybarna és tiszta.Szerintem elég a szintellenőrzés és az utántöltés!
Aztán lehet, hogy valaki korábban már cserélt szűrőt és olajat, mert amikor levettem a váltót takaró burkolatot találtam rajta egy krovafejet.Olyat ami a dekni leszedéséhez is kell.

Lifeguard 6 olajat hol tudnék venni kedvező áron?1l minimum kéne az utántöltéshez.

JLaci hozta nekem is.

Jlaci74?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2013.09.26. 06:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Norbert27 írta:
Jlaci74?

Igen.

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2013.09.28. 18:57 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.20. 01:00
Hozzászólások: 212
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Utántöltés miatt folalkozom a váltóval és azt vettem észre, hogy az olajteknőn lévő műanyag bordák között szivárog az olaj.Semmilyen mechanikai sérülés nem látszik az olajteknőn mégis van egy pici hajszálrepedés.
Ezen a repedésen folyamatosan csöpögött az olaj.Már csak arra vagyok kiváncsi, hogy majd mennyi olajat kell utántölteni.Műanyaghegesztés lett a dologból....úgy néz ki hogy ok lett!

Elképzelhető, hogy szintcsökkenés okozta aztokat a dolgokat, amit múltkor tapasztaltam.Nevezetesen a "dübögő" hangot, ami olyan furi egyenetlen alapjáratot csinált pár másodpercre+ 1×2× volt olyan mintha magasabb fordulaton szeretne elváltani.Amúgy nagyon szépen vált nincs semmi gond vele.

Azért írtam ezt,mert érdemes mindenkinek időnként megnézni a váltót.....ezt tuti valamilyen gyártási hiba.Csak úgy nem repedhet el egy műanyag , ráadásul olyan helyen ahol semmi sem érhet hozzá.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2013.09.28. 19:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Szerintem nem a hegesztés a megfelelő kezelés ilyen esetben egy olyan alkatrészen, ami amúgy is szervízalkatrész. Nem tudom, hogy a helyén hogy lehet megcsinálni tökéletesen, főleg hogy a bakelitet szerintem nem lehet hegeszteni (hőre keményedő műanyagok képviselője). Jó helyről 25 ezer egy gyári teknő, benne az új szűrővel...

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2013.09.28. 19:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Norbert27 írta:
Sziasztok.

Utántöltés miatt folalkozom a váltóval és azt vettem észre, hogy az olajteknőn lévő műanyag bordák között szivárog az olaj.Semmilyen mechanikai sérülés nem látszik az olajteknőn mégis van egy pici hajszálrepedés.
Ezen a repedésen folyamatosan csöpögött az olaj.Már csak arra vagyok kiváncsi, hogy majd mennyi olajat kell utántölteni.Műanyaghegesztés lett a dologból....úgy néz ki hogy ok lett!

Elképzelhető, hogy szintcsökkenés okozta aztokat a dolgokat, amit múltkor tapasztaltam.Nevezetesen a "dübögő" hangot, ami olyan furi egyenetlen alapjáratot csinált pár másodpercre+ 1×2× volt olyan mintha magasabb fordulaton szeretne elváltani.Amúgy nagyon szépen vált nincs semmi gond vele.

Azért írtam ezt,mert érdemes mindenkinek időnként megnézni a váltót.....ezt tuti valamilyen gyártási hiba.Csak úgy nem repedhet el egy műanyag , ráadásul olyan helyen ahol semmi sem érhet hozzá.


Nem semmi megoldás! "Műanyaghegesztés lett a dologból"

Sajnos ez teljesen normális hiba, és ezért még nem is a BMW-t kell szidni, ezért biza a ZF- a hunyó.
Kis idő múlva szivárogni fog máshol.
Cserélni kell, mivel az a szűrő is egyben. +az átvezető gyűrűt is cserélni kell, erre is adott ki bulletint a BMW!

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2013.09.28. 20:41 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.20. 01:00
Hozzászólások: 212
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Szerintem nem a hegesztés a megfelelő kezelés ilyen esetben egy olyan alkatrészen, ami amúgy is szervízalkatrész. Nem tudom, hogy a helyén hogy lehet megcsinálni tökéletesen, főleg hogy a bakelitet szerintem nem lehet hegeszteni (hőre keményedő műanyagok képviselője). Jó helyről 25 ezer egy gyári teknő, benne az új szűrővel...



Nem szeretnék olajat cserélni, mert több helyen azt mondták, hogy ettől is baja lehet.
A teknő nem bakelitből van, hanem hőre lágyuló műanyagból. Természetesen ha ismételten folyatni kezd valahol akkor kénytelen leszek cserélni.

1, 9l olajat kellett utántölteni.Csoda, hogy gond nélkül működött....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2013.10.05. 00:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
nagy.matyika írta:
Még mindig olcsóbb normálisan kicseréltetni az olajat a váltóban, mint utána szívni. Lehet próbálkozni bontott váltóval, de annak többnyire ismeretlen az előélete, vagy jöhet a váltófelújítás, ami majd valahogyan sikerül. Ha a fent leírtakat követitek olajcserénél, akkor a váltód ésszerű használattal túl fogja élni az autót!

Végre már ketten fújjuk ugyanazta a marhaságot. ;-)


Helo
Én meg ellene vagyok


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2013.12.03. 22:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Adaptációtörlés kulcsos E60-nál, gép hiányában:

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2014.03.29. 11:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.25. 22:41
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tegnap vegre egy ideig pont kerult a valto gondom vegere. Szokasos dolgok, fel-le valtasoknal rugdos neha illetve Rbe helyezve akkorat rant mintha elorol belem jottek volna.... 290,000 a kocsiban stb...

Sajnos mar vagy 3 honapja jelen volt de sose tudtam lejutni Mikihez Nyiregyre.

Tegnap mikor felraktuk emelore latszott, h uszik kb a valto alja az olajban ugyhogy utana is ontottek egy keveset. Kozel egy liter hianyzott(ami igen eleg sok). Miutan potolva lett az olajszint utana ujra adaptalta es kb mintha uj lenne. Persze 1-2 heten belul meg kell majd egy szurot teknot + olajcseret elvegezni mivel a peremnel meg mindig szivarog az oraj.

Lenyeg a lenyeg Miki nagyon profin csinalja a dolgokat, barmi kerdes van egybol valaszol szoval szivesen ajanlom barkinek. En Pestrol mentem le hozza Arpi ajanlasaval de feltetlenul megerte.

_________________
Using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rebel az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2014.03.29. 12:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
rebel írta:
Tegnap vegre egy ideig pont kerult a valto gondom vegere. Szokasos dolgok, fel-le valtasoknal rugdos neha illetve Rbe helyezve akkorat rant mintha elorol belem jottek volna.... 290,000 a kocsiban stb...

Sajnos mar vagy 3 honapja jelen volt de sose tudtam lejutni Mikihez Nyiregyre.

Tegnap mikor felraktuk emelore latszott, h uszik kb a valto alja az olajban ugyhogy utana is ontottek egy keveset. Kozel egy liter hianyzott(ami igen eleg sok). Miutan potolva lett az olajszint utana ujra adaptalta es kb mintha uj lenne. Persze 1-2 heten belul meg kell majd egy szurot teknot + olajcseret elvegezni mivel a peremnel meg mindig szivarog az oraj.

Lenyeg a lenyeg Miki nagyon profin csinalja a dolgokat, barmi kerdes van egybol valaszol szoval szivesen ajanlom barkinek. En Pestrol mentem le hozza Arpi ajanlasaval de feltetlenul megerte.


Az nem Miki volt ..., lehetetlen ... :mrgreen: :nyelves: :lol:

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2014.03.29. 20:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.08.26. 13:58
Hozzászólások: 22
Tartózkodási hely: Eger
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57TUD25
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Pár napja megtörtént az automata váltó ellenőrzése egy számomra megbízhatónak tűnő helyi autószerelő által.

A szaki szerint a váltó a fokozatok között lassan és "viszonylag" nagyon rántva váltott.

Nekem ugye nincs összehasonlítási alapom mert ez az első automata a sejhajom alatt,bár ismerős Sharanjában annyi érzékeltem hogy talán kicsit gyorsabban történnek a váltások.

Szerinte az olaj állapota alapján időszerű lenne egy olajcserét eszközölni.
Elmondása szerint pár hete is volt egy BMW nála hasonló beavatkozáson,ott már néhány fokozatot nem is igazán akart venni a szerkezet. Elvileg 8l olajat sikerült leengedni egy teljes hétvégi "csöpögtetés" alkalmával. Aztán szokásos cseréket ejtette meg és elmondása szerint újra használható állapotba került a autó.


Én egyenlőre még emésztgetem a csere gondolatát,de egy utántöltést azért kértem. Elvileg fél litert kellett utántölteni. Adaptáció törlés is megtörtént.

Ezen kívül valamilyen fordulatszám jeladó értékeit hozta még helyre,amihez hibakód is társult és azt mondja hogy ez is okozhatta a váltó "érdekes" viselkedését. Az étékeket elvileg valahogy sikerült heylre raknia és a hibaüzi nem jött vissza a próbák során.
Ezzel kapcsolatban kérdezném tőletek,hogy milyen fordulatszám érzékelő továbbít adatot a váltó felé,találkozott-e valaki ilyennel már?


A váltások sebessége és időzítése felfelé és visszafelé is jobb lett,illetve a rántások is eltűntek.

Az számomra még nem tisztázott,hogy melyik beavatkozás hozott pozitív eredményt végül....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2014.05.09. 01:01 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.25. 22:41
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sajnos tul sokaig ment keves olajjal a valto es megégett par dolog odabent. Nem maradt más, mint a felujitas de megérte - jobb lett, mint mikor hozzám került :)

_________________
Using Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2014.05.21. 16:47 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.20. 18:48
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?525d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok ! Valaki megtudná adni 204d1 fórum társ elérhetőségét ? Plusz egy nevet ha nem vagyok pofátlan :oops: (hogy kit keresek)
Köszönöm :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 154 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator