* *
Pontos idő: 2024.05.13. 01:02

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 154 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2011.07.03. 23:20 
admin írta:
lepke írta:
204d1 írta:
Egy kis infó a jövőre nézve:

F07-be, F10-be, F12-be és F25-be nem lehet bontott váltót beépíteni, a vezérlője kódot kapott...

Helo
Majd megoldják a problémát az erre szakosodott emberek
Ismerek KETTŐ ilyen profi szakit :wink: nevet nem írok :lol:

Majd az orosz testvérek megoldják :wink: Mint már sok mást is


És akkor mindenki az ebay.ru -ról fog F10 váltót vásárolni? :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2011.07.03. 23:59 
TMagnum írta:
204d1 írta:
200e km fölötti olajcserénél:
Gyönyörű tisztára mossa a friss olaj a váltót, csillogni-villogni fog belül, viszont a teflongyűrűk elfelejtenek tömíteni...


Te mit javasolsz? Csere? Nem csere? Egyéb?


100.000-120.000km-ig csere (6hp26-nál +30-50ekm), aztán meg döntse el mindenki magának...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2011.07.04. 00:10 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
204d1 írta:
TMagnum írta:
204d1 írta:
200e km fölötti olajcserénél:
Gyönyörű tisztára mossa a friss olaj a váltót, csillogni-villogni fog belül, viszont a teflongyűrűk elfelejtenek tömíteni...


Te mit javasolsz? Csere? Nem csere? Egyéb?


100.000-120.000km-ig csere (6hp26-nál +30-50ekm), aztán meg döntse el mindenki magának...

El kell adni :nyelves:

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2011.07.04. 09:46 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.20. 08:51
Hozzászólások: 167
Tartózkodási hely: Budapest - XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
204d1 írta:
TMagnum írta:
204d1 írta:
200e km fölötti olajcserénél:
Gyönyörű tisztára mossa a friss olaj a váltót, csillogni-villogni fog belül, viszont a teflongyűrűk elfelejtenek tömíteni...


Te mit javasolsz? Csere? Nem csere? Egyéb?


100.000-120.000km-ig csere (6hp26-nál +30-50ekm), aztán meg döntse el mindenki magának...


Mit mutat a tapasztalatod, mennyivel érdemes készülni, ha az ember nekivág és nem jól alakulnak a dolgok?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2011.07.04. 15:04 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
204d1 írta:
jackson írta:
204d1 írta:
TMagnum írta:
Akkor Te kifejezetten lebeszélsz az olaj cserérő?


200e km fölötti olajcserénél:
Gyönyörű tisztára mossa a friss olaj a váltót, csillogni-villogni fog belül, viszont a teflongyűrűk elfelejtenek tömíteni...


Tehát akkor lehet olajat cserélni csak az összes tömitést is kell hozzá és igy akkor többe fog fájni? Gondolom nem tilos az olaj csere csak többlet vonzatai vannak.
204d1: és vajon mennyibe fáj egy ilyen manőver vége csak hasalva? 100, 200, 300eFt stb?

Jackson, aki most csacsogot lepkével telefonon erről meg úgy általában


Mivel nem lehet belelátni a váltóba, csak olajcsere után derül ki, hogy mi kell még bele.


Azért olyan hasalva ha minden szar legrosszabb esetben (mind csere) tudsz árat mondani? Tényleg csak hasalva no persze anyag+melódij együtt.

Jackson, aki valami nagy számra gondol

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2011.07.04. 15:06 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
204d1 írta:
TMagnum írta:
204d1 írta:
200e km fölötti olajcserénél:
Gyönyörű tisztára mossa a friss olaj a váltót, csillogni-villogni fog belül, viszont a teflongyűrűk elfelejtenek tömíteni...


Te mit javasolsz? Csere? Nem csere? Egyéb?


100.000-120.000km-ig csere (6hp26-nál +30-50ekm), aztán meg döntse el mindenki magának...

El kell adni :nyelves:


Mi meg ne is álmodozzunk F10-ről a váltó miatt mi?
A sok hülye óra tekergető megérdemli. Legalább rend lesz és nem ramaty.

Jackson, aki ilyen ügyben realista

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2011.07.04. 15:19 
jackson írta:

Azért olyan hasalva ha minden szar legrosszabb esetben (mind csere) tudsz árat mondani? Tényleg csak hasalva no persze anyag+melódij együtt.

Jackson, aki valami nagy számra gondol


6HP26 tömítéskészlet: 45.500 Ft
Elképzehető, hogy kell egy kis gépmunka: 8000 Ft
Ha a lamellák nem égtek le, akkor a teteje kész.
Ha még ezután is csúszik, akkor jön a mechatronic csere. (Vagy csak a szelepek cseréje)

Sok a vége....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2011.07.04. 15:21 
jackson írta:
Mi meg ne is álmodozzunk F10-ről a váltó miatt mi?
A sok hülye óra tekergető megérdemli. Legalább rend lesz és nem ramaty.

Jackson, aki ilyen ügyben realista


FXX-nél még az a vicces, hogy ha átraksz egy motorvezérlőt egy kocsiból, akkor már a saját helyén se fog működni :D

Az óratekerésnek vége, minden vezérlő tartalmazza a km állást, hiába tekerik, szépen ketyeg tovább...

A DDE Eeprom hibát mivel olvastad ki? Gyakran előforduló maszkolt hiba (nullreves F10-ben is benne van), nincs jelentősége, ha crc-re panaszkodik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2011.07.04. 15:57 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.20. 08:51
Hozzászólások: 167
Tartózkodási hely: Budapest - XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
204d1 írta:
jackson írta:

Azért olyan hasalva ha minden szar legrosszabb esetben (mind csere) tudsz árat mondani? Tényleg csak hasalva no persze anyag+melódij együtt.

Jackson, aki valami nagy számra gondol


6HP26 tömítéskészlet: 45.500 Ft
Elképzehető, hogy kell egy kis gépmunka: 8000 Ft
Ha a lamellák nem égtek le, akkor a teteje kész.
Ha még ezután is csúszik, akkor jön a mechatronic csere. (Vagy csak a szelepek cseréje)

Sok a vége....


Ezek alapján arra következtetek, hogy nem érdemes bolygatni, amíg nincs gond. Addig minden jó.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2011.07.04. 16:18 
TMagnum írta:

Ezek alapján arra következtetek, hogy nem érdemes bolygatni, amíg nincs gond. Addig minden jó.


Hány km-nél jársz?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2011.07.04. 20:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.24. 00:00
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: Szentendre
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530 xia
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én 90 ezernél járok, 530 xi. Érdemes cserélni a váltóolajat?

_________________
"kék-fehér szerelem"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2011.07.04. 20:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.20. 08:51
Hozzászólások: 167
Tartózkodási hely: Budapest - XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
204d1 írta:
TMagnum írta:

Ezek alapján arra következtetek, hogy nem érdemes bolygatni, amíg nincs gond. Addig minden jó.


Hány km-nél jársz?


186.000.

Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2011.07.04. 22:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
TMagnum írta:
204d1 írta:
TMagnum írta:

Ezek alapján arra következtetek, hogy nem érdemes bolygatni, amíg nincs gond. Addig minden jó.


Hány km-nél jársz?


186.000.

Köszi!

Helo Magnum
DPF hogyan áll a kocsidban :?:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2011.07.05. 08:22 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
204d1 írta:
jackson írta:
Mi meg ne is álmodozzunk F10-ről a váltó miatt mi?
A sok hülye óra tekergető megérdemli. Legalább rend lesz és nem ramaty.

Jackson, aki ilyen ügyben realista


FXX-nél még az a vicces, hogy ha átraksz egy motorvezérlőt egy kocsiból, akkor már a saját helyén se fog működni :D

Az óratekerésnek vége, minden vezérlő tartalmazza a km állást, hiába tekerik, szépen ketyeg tovább...

A DDE Eeprom hibát mivel olvastad ki? Gyakran előforduló maszkolt hiba (nullreves F10-ben is benne van), nincs jelentősége, ha crc-re panaszkodik.


DDE EEprom: Majd felcsöröglek telefonon és elmesélem.

Jackson, aki majd hiv délután

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2011.07.05. 08:24 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Tiba írta:
Én 90 ezernél járok, 530 xi. Érdemes cserélni a váltóolajat?


Ha olvasnál pár hozzászólást feljebb akkor láthatnád amit a hivatásos (204d1) ír hogy E60-ban erősen nem javasolt. Csak ha komolyabb váltófelújitással is egybefűződ, de mint látszik ez nem a a 30-40eft váltóolaj csere mint a E39-ben.

Jackson, aki javasolja a felfelé lapozást

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2011.07.05. 09:57 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.20. 08:51
Hozzászólások: 167
Tartózkodási hely: Budapest - XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
TMagnum írta:
204d1 írta:
TMagnum írta:

Ezek alapján arra következtetek, hogy nem érdemes bolygatni, amíg nincs gond. Addig minden jó.


Hány km-nél jársz?


186.000.

Köszi!

Helo Magnum
DPF hogyan áll a kocsidban :?:


Particle filter 12 000 km


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2011.07.05. 10:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5155
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Tiba írta:
Én 90 ezernél járok, 530 xi. Érdemes cserélni a váltóolajat?


Ha olvasnál pár hozzászólást feljebb akkor láthatnád amit a hivatásos (204d1) ír hogy E60-ban erősen nem javasolt. Csak ha komolyabb váltófelújitással is egybefűződ, de mint látszik ez nem a a 30-40eft váltóolaj csere mint a E39-ben.

Jackson, aki javasolja a felfelé lapozást


Ha pedig te visszalapoznál egyet, akkor látnád mit írt 204d1:
"100.000-120.000km-ig csere (6hp26-nál +30-50ekm), aztán meg döntse el mindenki magának..."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek barbrady az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2011.07.05. 11:14 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
barbrady írta:
jackson írta:
Tiba írta:
Én 90 ezernél járok, 530 xi. Érdemes cserélni a váltóolajat?


Ha olvasnál pár hozzászólást feljebb akkor láthatnád amit a hivatásos (204d1) ír hogy E60-ban erősen nem javasolt. Csak ha komolyabb váltófelújitással is egybefűződ, de mint látszik ez nem a a 30-40eft váltóolaj csere mint a E39-ben.

Jackson, aki javasolja a felfelé lapozást


Ha pedig te visszalapoznál egyet, akkor látnád mit írt 204d1:
"100.000-120.000km-ig csere (6hp26-nál +30-50ekm), aztán meg döntse el mindenki magának..."


És vajon tényleg 90ekm van a kocsijában vagy még nem járt maszikánál? Mert ez szerintem magyar viszonyok között csak akkor reális ha ő vette újonnan a kocsit (egyébként nagyon pici a valószínűsége).

Jackson, aki ezt is bele számolta

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2011.07.05. 18:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.24. 00:00
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: Szentendre
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530 xia
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali!
Jártam nála természetesen :)

_________________
"kék-fehér szerelem"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2011.07.06. 13:13 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Tiba írta:
Hali!
Jártam nála természetesen :)


Na mesélj, és tényleg 90ekm van benne? :roll:

Jackson, aki kérdi része vagy-e a ritka kivételeknek

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 154 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator