* *
Pontos idő: 2018.02.24. 04:12

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 152 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2014.10.16. 22:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2071
Adott köszi: 390 alkalommal
Kapott köszik: 401 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Lehet, de nem egyszerű. A váltóolajnak 40-60 celsius között kell lennie. (ezt diaggal lehet normálisan megállapítani) A betöltő nyílás csavarját kell kitekerni járó motor mellett. Csak akna vagy négykarú oszlopos emelő alatt férni hozzá normálisan. Akkor jó a szint, ha éppen csak csöpög belőle az olaj :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2014.10.31. 23:36 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.01.20. 01:00
Hozzászólások: 211
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Adott egy ZF 6HP26 típusú váltó 30D motorral párosítva.Autómata és sport módban nincsen vele semmi gond,de manuális fokozatok közül az 5. csúszik nagy gázadáskor!!A furcsa az,hogy csak akkor van probléma ha manuálisan választom ki az említett fokozatot.A másik két módban akárhogy taposom a gázt nincsen csúszás,pedig akkor is használ 5. fokozatot.

Szerintetek mi lehet a gond?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2015.04.29. 12:13 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.01.27. 10:14
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Gyöngyös
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730D
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Igaz nem E60 hanem E65, de a probléma tárgya ugyan az. Keresek egy jó és megbízható automata váltós szakit. Gyöngyösön lakom, de jóhoz elmegyek bárhová. Szóval aki tudna segíteni elérhetőségekkel, megköszönném.

Köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2015.04.29. 12:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2071
Adott köszi: 390 alkalommal
Kapott köszik: 401 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Papp Tamás - Budapest http://www.automatavalto.neet.hu/eler.html Ha ő nem tud valami miatt fogadni, akkor majd mondunk mást, de ő tuti jó :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: banderasz77
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2015.07.19. 00:52 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.06. 00:00
Hozzászólások: 60
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
E60 535d LCI sport automata váltó, 185ekm , váltó olajcsere nem volt. Alapvetően nincs problémám a váltóval, sem változás a működésében, viszont egy ideje a következőt tapasztalom: ha hosszabb ideig áll az autó a garázsban (1 hét), és elindítás után azonnal sebességbe kapcsolok, akkor nem akar elindulni, motor felpörög, de nem történik semmi. Kis idő elteltével - olyan 5-10 másodperc, bár ebben nem vagyok biztos - normálisan működik, különösebb rántás nélkül elindul.
Valaki tapasztal hasonlót?
Üdv, E


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2015.07.19. 19:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1547
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 79 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Estoril írta:
Sziasztok!
E60 535d LCI sport automata váltó, 185ekm , váltó olajcsere nem volt. Alapvetően nincs problémám a váltóval, sem változás a működésében, viszont egy ideje a következőt tapasztalom: ha hosszabb ideig áll az autó a garázsban (1 hét), és elindítás után azonnal sebességbe kapcsolok, akkor nem akar elindulni, motor felpörög, de nem történik semmi. Kis idő elteltével - olyan 5-10 másodperc, bár ebben nem vagyok biztos - normálisan működik, különösebb rántás nélkül elindul.
Valaki tapasztal hasonlót?
Üdv, E


Nekem is hasonló problémám volt e39-nél. Nekem télen jelentkezett. Valami olajnyomásprobléma volt ez, de ne próbálgasd, ne menj vele így! Tönkremegy!

Nekem komplett váltófelújítás lett a dologból---hamár le volt szedve.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2015.07.19. 20:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3605
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 712 alkalommal
Kapott köszik: 779 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Estoril írta:
Sziasztok!
E60 535d LCI sport automata váltó, 185ekm , váltó olajcsere nem volt. Alapvetően nincs problémám a váltóval, sem változás a működésében, viszont egy ideje a következőt tapasztalom: ha hosszabb ideig áll az autó a garázsban (1 hét), és elindítás után azonnal sebességbe kapcsolok, akkor nem akar elindulni, motor felpörög, de nem történik semmi. Kis idő elteltével - olyan 5-10 másodperc, bár ebben nem vagyok biztos - normálisan működik, különösebb rántás nélkül elindul.
Valaki tapasztal hasonlót?
Üdv, E


Ezt nehéz így diagnosztizálni, DE ! A 6hp váltók elég nehezen csinálják meg az üzemi nyomást hosszabb állás után. Beindítás után picit járatni kell őket, semmi probléma nincs. ( Ha utána jól teszi a dolgát.)

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: Estoril
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2015.07.19. 20:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5429
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1149 alkalommal
Kapott köszik: 1201 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Estoril írta:
Sziasztok!
E60 535d LCI sport automata váltó, 185ekm , váltó olajcsere nem volt. Alapvetően nincs problémám a váltóval, sem változás a működésében, viszont egy ideje a következőt tapasztalom: ha hosszabb ideig áll az autó a garázsban (1 hét), és elindítás után azonnal sebességbe kapcsolok, akkor nem akar elindulni, motor felpörög, de nem történik semmi. Kis idő elteltével - olyan 5-10 másodperc, bár ebben nem vagyok biztos - normálisan működik, különösebb rántás nélkül elindul.
Valaki tapasztal hasonlót?
Üdv, E

Hány mBar az adaptáció?

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2018.02.03. 14:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.03.06. 17:37
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Heves-megye
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Végig olvastam a topikot, de sajnos nem esik szó az SMG váltóról.
Ennyire ritka lenne? Van valakinek tapasztalata ilyen váltóval? Mennyire megbízható? Vannak tipushibái? Mennyire költséges fenntartani, javíttatni? Előnyei, hátrányai? Van egyátalán jó szakember, aki ért hozzá?
Egy 530i lenne a kiszemelt példány. Kicsit tartok az SMG-től. Nyugodtabban vennék steptronicot. Sajnos automata 530i-ből nagyon kevés van.
Mi a véleményetek? Előre is köszönöm az infót a témával kapcsolatban.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2018.02.03. 17:33 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 342
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 41 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
KorbenDallas írta:
Sziasztok!
Végig olvastam a topikot, de sajnos nem esik szó az SMG váltóról.
Ennyire ritka lenne? Van valakinek tapasztalata ilyen váltóval? Mennyire megbízható? Vannak tipushibái? Mennyire költséges fenntartani, javíttatni? Előnyei, hátrányai? Van egyátalán jó szakember, aki ért hozzá?
Egy 530i lenne a kiszemelt példány. Kicsit tartok az SMG-től. Nyugodtabban vennék steptronicot. Sajnos automata 530i-ből nagyon kevés van.
Mi a véleményetek? Előre is köszönöm az infót a témával kapcsolatban.


Annyira ritka, hogy csak az M5-ben van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2018.02.03. 17:51 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.03.06. 17:37
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Heves-megye
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 30D
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
KorbenDallas írta:
Sziasztok!
Végig olvastam a topikot, de sajnos nem esik szó az SMG váltóról.
Ennyire ritka lenne? Van valakinek tapasztalata ilyen váltóval? Mennyire megbízható? Vannak tipushibái? Mennyire költséges fenntartani, javíttatni? Előnyei, hátrányai? Van egyátalán jó szakember, aki ért hozzá?
Egy 530i lenne a kiszemelt példány. Kicsit tartok az SMG-től. Nyugodtabban vennék steptronicot. Sajnos automata 530i-ből nagyon kevés van.
Mi a véleményetek? Előre is köszönöm az infót a témával kapcsolatban.


Annyira ritka, hogy csak az M5-ben van.


E46 (325i, 330i, M3), E6x (530i, 545i, M5), 630i, 645i.
Ezekben tuti van! Lehet másban is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as váltó
HozzászólásElküldve: 2018.02.04. 00:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4934
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 796 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
KorbenDallas írta:
Mi a véleményetek? Előre is köszönöm az infót a témával kapcsolatban.


Igaz M5, amit ismerek, ebben SMGIII van, 7 seb, drivelogic-al, elég gyors, vagy kényelmes is tud lenni. Ez az utolsó fejlesztés, ezután már a DKG jött. Szerintem: egy rendben lévő az teljesen jól használható, semmi negatívum nincs. Soha semmi váratlan baja nem volt az elmúlt 6 éveben.
Szervizigény: mint egy "szokásos" kézi váltó. Én 3x cseréltem benne olajat, 2x kuplungot, 1x kéttömegűt, frissített szoftvert is kapott. (minden cserekor lábon vittem el a szervizbe, nincs vész üzemmód) Meg a kuplung cserék alkalmával egy dobozni kis alkatrészt, ami a sima és pontos működéshez ajánlott (kell). Én Maszikáékhoz viszem. Az SMG szivattyúra szoktak panaszkodni, nálam nem, de az első gazdájánál 28e km-nél cserélve volt.
Használat: kéziben állítható a váltás gyorsasága, D-ben finoman vált. Tiltáson kéziben nem vált el. Launch Control minden mendemondája nálam az évek során cáfolva lett. Nálam tökéletesen működik, használom is.
Előnye számomra, hogy olyan mint egy kézi váltó, azonnal vált, nem gondolkodik, D-ben automataszerűen vált, nagyon kényelmes. Nincs P állás, sebességben lehet hagyni. Kúszni sem kúszik. Gázra szépen csúsztatott kuplungol, dombon pl kettesben megállva, hangtalanul 1est tesz, akár gázzal mérlegállásban tartható, ő prímán kezeli hozzá a kuplungot. (persze fékkel kell megfogni, mondjuk nem ég el, hanem azért mert visszagurulásgátlós, megtartja pár másodpercig míg átlépsz a gázra elinduláskor.) Menet közben D-ben automata módjára, ha kicsit felemeled a gázt felvált, nagyobb gázra vissza vált, van kick-down is.
A hátránya: mint ahogy mindent, már elhaladta az idő. DKG jóval gyorsabb már, D-ben ez még mondhatni gondolkozós, bólogatós, papás. Bírja a várost, de ott is élvezetesebb a kormányról váltogatás. Ezek nem új technikák már, kétezres évek fejlesztése... De állítom, aki negatív tapasztalattal szidja ezeket, az még nem próbált olyat ami rendben van.
Nem ismerem, nem próbáltam soha a sima SMG-t, (ami nem M-es), de itt is, mint mindennek a megelőző karbantartás lehet a lényege. Nem árt tudni, hogy a fentiek közül amiket a szervizeléssel kapcsolatban leírtam, mit tudnak igazolni azon az autón amit kinéztél. Át kell nézetni, gépre kell tenni, de ha valami nem stimmel, azt érezni lehet, rángat, zörög, csörög. Ezek azok az SMG-k amiket ilyenkor leszaroznak. :)
Ennyit tudtam hozzáfűzni, remélem ez is segített, gondolom az SMG-k azért nagyban hasonlóak kell legyenek. Innen a fórumról Morellót ismertem akinek volt, ő is a szivattyút említette, más baja neki sem volt vele, nála 25i-ben volt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek LeviM5 az itt látható tagok köszönték meg: 2 KorbenDallas, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 152 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator