* *
Pontos idő: 2020.09.28. 16:54

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 67 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E60 E61 Diesel hofok
HozzászólásElküldve: 2013.06.23. 19:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
Igen. Megnéztem, 95 fok az állandó.

nekem is ez volt, csak 50-60 fok közé ment le, ha volt menetszél. A városban, tötymörgés közben volt csak éppen hogy 70-80 fok. A rubrikák csak épphogy elérték a skála felét.


off:
Az üvegtetővel foglalkoztál? Múltkor nekiálltam, volt fél órám. Találtam jó kis gumiszigetelőket, de nem tudom úgy betenni, hogy belülről ne látszódjék. :neutral: ...és azt sem tudom, hogy segítenek e majd. Engem kezd zavarni a pályán a "zaj"

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E60 E61 Diesel hofok
HozzászólásElküldve: 2013.06.23. 20:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5706
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1375 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
hamoriarpi írta:
Jól gondolom?


Jól.

Kb. 5-10 km után meg kellene lennie az üzemi hőfoknak, és azt stabilan tartania kell.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 E61 Diesel hofok
HozzászólásElküldve: 2014.05.06. 12:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5478
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Nem találtam jobb topicot, úgyhogy ide írom. Eléggé belém hoztátok a frászt ezzel a vízpumpa-témakörrel. Mikor kell ezeket jellemzően cserélni? Van valamilyen jellemző km-állás, vagy életkor, amikor illik cserélni? Vízhőfokom a 2 termosztát cseréje óta atomstabil. Cserélve biztosan nem volt, mert az előző gazdája csak a kötelező szervizeket csináltatta meg... :doglotlo:

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 E61 Diesel hofok
HozzászólásElküldve: 2014.05.06. 14:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2280
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én 200 ezer km fele biztosan cserélném! Még TDS blokkba volt egy lapátszétszakadós kalandunk, azóta úgy vagyok vele, hogy jobb időben kicserélni. Nem volt túl egyszerű kiszedni a darabjait a vízjáratokból. Azóta látszólag talán jobb anyagból készülnek a lapátok, de én már nem bízok bennük.

e39 28i-ben 220 ezer km körül, 535d-ben pedig 260 ezernél lett kicserélve a vízpumpa. Mindkettő csapágya kézzel forgatva érezhetően rág, valamint a lapátokon is látszik az öregedés. Én a helyedben kicserélném, biztos ami biztos alapon, főleg, hogy az autód példás állapotban van. Kár lenne, ha a vízpumpa valami galibát okozna.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 E61 Diesel hofok
HozzászólásElküldve: 2014.05.06. 16:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5478
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
nagy.matyika írta:
Én 200 ezer km fele biztosan cserélném! Még TDS blokkba volt egy lapátszétszakadós kalandunk, azóta úgy vagyok vele, hogy jobb időben kicserélni. Nem volt túl egyszerű kiszedni a darabjait a vízjáratokból. Azóta látszólag talán jobb anyagból készülnek a lapátok, de én már nem bízok bennük.

e39 28i-ben 220 ezer km körül, 535d-ben pedig 260 ezernél lett kicserélve a vízpumpa. Mindkettő csapágya kézzel forgatva érezhetően rág, valamint a lapátokon is látszik az öregedés. Én a helyedben kicserélném, biztos ami biztos alapon, főleg, hogy az autód példás állapotban van. Kár lenne, ha a vízpumpa valami galibát okozna.


Köszönöm, akkor kicserélem. Nyár előtt még úgy is terveztem egy hűtőblokk szétszedést, tisztítást, hűtővíz-cserével, csakis gyári BMW fagyállót használva. Fék-és hűtőfolyadékban ragaszkodom a gyári minőséghez.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 E61 Diesel hofok
HozzászólásElküldve: 2014.05.06. 17:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2280
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Na hát igen, a pucolás sem árt. Meglepő, hogy mennyire tele tud menni kosszal a két hűtő közötti rész. A gyári fagyálló pedig nem olcsó, de nem is érdemes mást bele önteni! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 E61 Diesel hofok
HozzászólásElküldve: 2016.04.24. 17:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.03.08. 21:34
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok uraim ,
Kérdezném, valaki rublikákról beszélt az előbb? Nekem a fordmérő óra 4-5 ezer között vannak rublikák amik mozognak 4ezerről indul és lefogy 4500-4800 ig. csak nem ez mutatja a vízhőfokot. :?: Előre is köszönöm! Ja, 530 d 2004


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 E61 Diesel hofok
HozzászólásElküldve: 2016.04.24. 18:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2280
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BőkeT írta:
Sziasztok uraim ,
Kérdezném, valaki rublikákról beszélt az előbb? Nekem a fordmérő óra 4-5 ezer között vannak rublikák amik mozognak 4ezerről indul és lefogy 4500-4800 ig. csak nem ez mutatja a vízhőfokot. :?: Előre is köszönöm! Ja, 530 d 2004


De igen. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 E61 Diesel hofok
HozzászólásElküldve: 2016.04.24. 21:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.03.08. 21:34
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Ok, de mikor éri el az üzemi hőfokot? hol kellene álnia??? :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 E61 Diesel hofok
HozzászólásElküldve: 2016.04.24. 22:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BőkeT írta:
Ok, de mikor éri el az üzemi hőfokot? hol kellene álnia??? :?


Benzinesnél 3 rovátka marad fixen, addig megy le.
Szerintem dieselnél is.
Kezelési könyv 75.-ik oldal.

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 E61 Diesel hofok
HozzászólásElküldve: 2016.04.24. 22:26 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
BőkeT írta:
Ok, de mikor éri el az üzemi hőfokot? hol kellene álnia??? :?


Benzinesnél 3 rovátka marad fixen, addig megy le.
Szerintem dieselnél is.
Kezelési könyv 75.-ik oldal.

Dieselnel 5 marad de az nem lehet alapul venni mert mar ha 70c kornyeken van akkor is azt mutatja titkosban nezd meg

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 E61 Diesel hofok
HozzászólásElküldve: 2016.04.24. 22:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2280
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
BőkeT írta:
Ok, de mikor éri el az üzemi hőfokot? hol kellene álnia??? :?


Benzinesnél 3 rovátka marad fixen, addig megy le.
Szerintem dieselnél is.
Kezelési könyv 75.-ik oldal.


Nekem 4 rovátka szokott kinn maradni. Amikor rossz volt a termosztát, akkor észrevehetően feljebb állt. Nagyjából tekinthető akár visszajelzésnek is :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 E61 Diesel hofok
HozzászólásElküldve: 2016.04.24. 22:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1842 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
rockerekhu írta:
Oroszlan írta:
BőkeT írta:
Ok, de mikor éri el az üzemi hőfokot? hol kellene álnia??? :?


Benzinesnél 3 rovátka marad fixen, addig megy le.
Szerintem dieselnél is.
Kezelési könyv 75.-ik oldal.

Dieselnel 5 marad de az nem lehet alapul venni mert mar ha 70c kornyeken van akkor is azt mutatja titkosban nezd meg

Igaz ez 45i benzin, de nekem megmarad vagy 8 pöcök, víz stabil 103 C, vadi új gyári termosztáttal.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 E61 Diesel hofok
HozzászólásElküldve: 2016.04.25. 08:07 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
rockerekhu írta:
Oroszlan írta:
BőkeT írta:
Ok, de mikor éri el az üzemi hőfokot? hol kellene álnia??? :?


Benzinesnél 3 rovátka marad fixen, addig megy le.
Szerintem dieselnél is.
Kezelési könyv 75.-ik oldal.

Dieselnel 5 marad de az nem lehet alapul venni mert mar ha 70c kornyeken van akkor is azt mutatja titkosban nezd meg

Igaz ez 45i benzin, de nekem megmarad vagy 8 pöcök, víz stabil 103 C, vadi új gyári termosztáttal.



Ezt én is kérdeztem mert nekem 530 xd van és 6 vagy 7 pöcök marad! :mrgreen: Akkor is mikor nem volt jó a termosztát meg most is hogy jó!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 E61 Diesel hofok
HozzászólásElküldve: 2016.04.25. 08:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2280
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
Gallaca írta:
rockerekhu írta:
Oroszlan írta:
BőkeT írta:
Ok, de mikor éri el az üzemi hőfokot? hol kellene álnia??? :?


Benzinesnél 3 rovátka marad fixen, addig megy le.
Szerintem dieselnél is.
Kezelési könyv 75.-ik oldal.

Dieselnel 5 marad de az nem lehet alapul venni mert mar ha 70c kornyeken van akkor is azt mutatja titkosban nezd meg

Igaz ez 45i benzin, de nekem megmarad vagy 8 pöcök, víz stabil 103 C, vadi új gyári termosztáttal.



Ezt én is kérdeztem mert nekem 530 xd van és 6 vagy 7 pöcök marad! :mrgreen: Akkor is mikor nem volt jó a termosztát meg most is hogy jó!


Nem jó az az autó :twisted: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 E61 Diesel hofok
HozzászólásElküldve: 2016.04.25. 09:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Oroszlan írta:
BőkeT írta:
Ok, de mikor éri el az üzemi hőfokot? hol kellene álnia??? :?


Benzinesnél 3 rovátka marad fixen, addig megy le.
Szerintem dieselnél is.
Kezelési könyv 75.-ik oldal.

Dieselnel 5 marad de az nem lehet alapul venni mert mar ha 70c kornyeken van akkor is azt mutatja titkosban nezd meg


Eszembe jutott, 1x megnéztem a titkosban a hőfokot.

Amikor elérte a 75 fokot, akkor már a 3 rovátka maradt, utána mindegy mennyi a vízhőfok felfelé, nem változik, marad a 3.

75 alatt, ahogy hűl a motor (állásában), a rovátkák száma nő.

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 E61 Diesel hofok
HozzászólásElküldve: 2016.04.25. 19:01 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.03.08. 21:34
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm az infókat :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 E61 Diesel hofok
HozzászólásElküldve: 2016.04.26. 08:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem jó az az autó :twisted: :lol:[/quote]

Fel is rakom gyorsan hirdetni! :roker:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek tökmöc az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 E61 Diesel hofok
HozzászólásElküldve: 2016.05.20. 21:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
Gallaca írta:
rockerekhu írta:
Oroszlan írta:
BőkeT írta:
Ok, de mikor éri el az üzemi hőfokot? hol kellene álnia??? :?


Benzinesnél 3 rovátka marad fixen, addig megy le.
Szerintem dieselnél is.
Kezelési könyv 75.-ik oldal.

Dieselnel 5 marad de az nem lehet alapul venni mert mar ha 70c kornyeken van akkor is azt mutatja titkosban nezd meg

Igaz ez 45i benzin, de nekem megmarad vagy 8 pöcök, víz stabil 103 C, vadi új gyári termosztáttal.



Ezt én is kérdeztem mert nekem 530 xd van és 6 vagy 7 pöcök marad! :mrgreen: Akkor is mikor nem volt jó a termosztát meg most is hogy jó!

Hali
A hőfok nagyon fűgg a nyári vagy téli üzemmódtól, fűtünk vagy klímázunk 8) elég komolyan mozgatja a (( pöcköket ))


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 E61 Diesel hofok
HozzászólásElküldve: 2018.07.01. 20:52 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.15. 00:00
Hozzászólások: 206
Tartózkodási hely: Budapest, Csepel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!





Egy olyan kérdéssel fordulok a közösséghez, amit még az autószerelők is találgatnak. 530d-t vezetek. Arra lettem figyelmes, hogy a gumi vízcsövek eléggé kemények. Ez önmagában még nem volna probléma, hiszen nyomás alatt lévő rendszer.

Viszont az én csöveim szerintem túl kemények és leállítás után hallom a hűtősapkában lévő szelepet sziszegni, a nyomást leengedni. Összehasonlítottam másik ugyanilyen autóval és nála a cső nem keményedett be ennyire, ebből gondoltam,hogy valami hiba mégis lehet. A benzineseknél 2Bar, a dizelnél 1,4Bar van a sapkára írva. Tehát a hűtőkör simán ennél többet kibír és nem is durrant még el soha. Nem megy olaj a vízbe, víz az olajba. Nem füstöl se kéken se fehéren. Sőt, a városi araszolás után a pályán az első gyorsításkor kilőtt pamacstól eltekintve semennyire. A szerviz menü szerint 83-86 C fokon jár a motor és nagyon 90 fölé sem megy. Én hengerfej hibára gyanakodtam de több szerelőt is kikérdezve szinte egyik sem hallott még hengerfejes 30d motorról. A vízpumpa forgatja a vizet mert a kupak alatt szépen pisil a kis cső és gázadáskor is rákeményít a csövekre. Azt mondják, hogy ha hengerfej hiba lenne, az égéstermék látszana a fagyálló folyadékon. Ez nálam olyan tiszta, ha elém raknák málnaszörpnek, meginnám. Tegnap szintén baráti tanácsra kikötöttem és egy csővel áthidaltam az egr hűtőt, hátha abban van egy hajszál repedés és ott mehet nyomás a vízkörbe. Hiába. Pár melegen megtett kilométer után ismét kőkemény csővel találtam magam szemben. A csövek reggelre sem engedik el a nyomást. Másik autónkkal ellentétben kemények maradnak. Cseréltem már két kölcsön hűtősapkát is. az egyiknél ami hibás is lehetett, nem autón volt, gejzír volt a végeredmény, a másik sapka pedig a puha csövű Bmw-ről származott, ugyanúgy keményedtünk. Már olyan ötletelések is voltak a baráti körben, hogy egy pici csőben dugulás lehet valahol és ott kiforr a víz ami megemeli a nyomást de ezt leszámítva minden rendben van.



Remélem nem toltam túl hosszúra.



Előre is köszönöm a válaszokat

_________________
"libabőrös lesz tölem az aszfalt"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 67 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator