* *
Pontos idő: 2024.03.29. 11:45

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 188 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: e60 építgetés / szépítgetés
HozzászólásElküldve: 2018.04.18. 09:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csrobcsi írta:
Nos, betegtársaim, véleményeket, segítséget kérnék. Elindult bennem a hangya, hogy szebbé szeretném tenni szeretett E61em, de elbizonytalanodtam. Ami a terv lenne:
M lökösök, küszöbök,
egy minimális ültetés mondjuk 30mm, illetve lengéscsillapítók cseréje, magyarán egy kicsit többet nyújtó futómű menettulajdonságokban és optikailag egyaránt,
ha van vmi megoldás nagyobb fékre (ennek még nem néztem utána mik a lehetőségek),
egy szebb felni és gumiszett,
új emblémák a gusztustalan kínaiak helyére,
csomagtérajtó kábelköteg csere.
motoros csomagtérajtó opció beépítés (ha egyáltalán lehetséges)
a króm ablakkeretek cseréje shadowline-ra, illetve még pár apróság. Nem vagyok fillérszekszuáló, de ha mindezt összeszámolom, kb a járgány értékének 20-40%-a... Jelen dízelhiszti (530d), és életkora alapján (2004) abszolút nem éri meg foglalkozni vele tudom. De sztem itt mindenki érti hogy szépet szeretnék :) Hosszútávra tervezek vele, eddig is ez volt a terv, már minden drága cserén túl vagyunk, pöpec a gép :) Viszont most már nem tudom mennyire lehet hosszútávra tervezni. Mi a véleményetek? Gondolok itt pl a városokba történő behajtási tilalmakra, ha van egy rendberakott autóm, nem szívesen mennék nyugatra nyaralni vonattal pl...Illetve ez a szabályozás előbb utóbb ide is elér majd gondolom (218LE verzió ha jól emlékszem csak EURO 3 már gyárilag is)... Ha lenne "jóárasítási" ötletetek a fenti alkatrészekkel kapcsolatban azt is szívesen veszem, de várom a véleményeket, köszönöm.


Inkább a véleményemet írnám le.... Az, hogy ez nem gazdaságos beruházás, azt nem forszírozom.
- ültetés, M-es első löki: totál figyelni kell rá, hogy valahova orral állsz, de zúzd le a lököst! Sajnos vannak tapasztalataim ezzel kapcsolatban.
- motoros csomi ajtó nyitás: lehetséges
- alkatrészek "jóárasítása": oldalon lévő bontós kollégák felkeresését javaslom
- behajtási tilalom: azért szerintem a tengerpartra még le tudsz menni majd ezzel a kocsival:)
- ÉN!!! inkább egy másik vasat vennék.... Mondjuk M-Packet-el és (TALÁN nem is e61-et.....) ha kiszámolod, hogy mennyit költenél erre az átalakításra + az autó értéke. Lehet, hogy jobban járnál másik (vagy fiatalabb) autóval.
Ésszerűség vs. gazdaságosság......

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: e60 építgetés / szépítgetés
HozzászólásElküldve: 2018.04.18. 18:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.12. 20:04
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
csrobcsi írta:
Nos, betegtársaim, véleményeket, segítséget kérnék. Elindult bennem a hangya, hogy szebbé szeretném tenni szeretett E61em, de elbizonytalanodtam. Ami a terv lenne:
M lökösök, küszöbök,
egy minimális ültetés mondjuk 30mm, illetve lengéscsillapítók cseréje, magyarán egy kicsit többet nyújtó futómű menettulajdonságokban és optikailag egyaránt,
ha van vmi megoldás nagyobb fékre (ennek még nem néztem utána mik a lehetőségek),
egy szebb felni és gumiszett,
új emblémák a gusztustalan kínaiak helyére,
csomagtérajtó kábelköteg csere.
motoros csomagtérajtó opció beépítés (ha egyáltalán lehetséges)
a króm ablakkeretek cseréje shadowline-ra, illetve még pár apróság. Nem vagyok fillérszekszuáló, de ha mindezt összeszámolom, kb a járgány értékének 20-40%-a... Jelen dízelhiszti (530d), és életkora alapján (2004) abszolút nem éri meg foglalkozni vele tudom. De sztem itt mindenki érti hogy szépet szeretnék :) Hosszútávra tervezek vele, eddig is ez volt a terv, már minden drága cserén túl vagyunk, pöpec a gép :) Viszont most már nem tudom mennyire lehet hosszútávra tervezni. Mi a véleményetek? Gondolok itt pl a városokba történő behajtási tilalmakra, ha van egy rendberakott autóm, nem szívesen mennék nyugatra nyaralni vonattal pl...Illetve ez a szabályozás előbb utóbb ide is elér majd gondolom (218LE verzió ha jól emlékszem csak EURO 3 már gyárilag is)... Ha lenne "jóárasítási" ötletetek a fenti alkatrészekkel kapcsolatban azt is szívesen veszem, de várom a véleményeket, köszönöm.


Inkább a véleményemet írnám le.... Az, hogy ez nem gazdaságos beruházás, azt nem forszírozom.
- ültetés, M-es első löki: totál figyelni kell rá, hogy valahova orral állsz, de zúzd le a lököst! Sajnos vannak tapasztalataim ezzel kapcsolatban.
- motoros csomi ajtó nyitás: lehetséges
- alkatrészek "jóárasítása": oldalon lévő bontós kollégák felkeresését javaslom
- behajtási tilalom: azért szerintem a tengerpartra még le tudsz menni majd ezzel a kocsival:)
- ÉN!!! inkább egy másik vasat vennék.... Mondjuk M-Packet-el és (TALÁN nem is e61-et.....) ha kiszámolod, hogy mennyit költenél erre az átalakításra + az autó értéke. Lehet, hogy jobban járnál másik (vagy fiatalabb) autóval.
Ésszerűség vs. gazdaságosság......


Igen igazad van, de újabb típust venni nekem drága. F10 6M és feljebb... Hasonló időset nem találok olyan állapotút mint a mostani, régebbit pláne... Ha kb 6-8 évet tudnám még legálisan ugyanúgy használni mint most, nem is gondolkodnék. A balkán felé persze hogy járkálhatok vele még egy ideig, de lehet Bpre sem mehetek be már pár év múlva. Vagy pl jó nagy sarc árán. Én legalábbis ettől félek. Tehát az igazi kérdés hogy megéri e még reszelgetnem és élvezni egy műszakilag és kinézetileg is számomra mindenben tökéletes autót, vagy pár év múlva egy eladhatatlan papírnehezék lesz, és még a bontóból is kinézik...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: e60 építgetés / szépítgetés
HozzászólásElküldve: 2018.04.18. 21:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csrobcsi írta:
leslie írta:
csrobcsi írta:
Nos, betegtársaim, véleményeket, segítséget kérnék. Elindult bennem a hangya, hogy szebbé szeretném tenni szeretett E61em, de elbizonytalanodtam. Ami a terv lenne:
M lökösök, küszöbök,
egy minimális ültetés mondjuk 30mm, illetve lengéscsillapítók cseréje, magyarán egy kicsit többet nyújtó futómű menettulajdonságokban és optikailag egyaránt,
ha van vmi megoldás nagyobb fékre (ennek még nem néztem utána mik a lehetőségek),
egy szebb felni és gumiszett,
új emblémák a gusztustalan kínaiak helyére,
csomagtérajtó kábelköteg csere.
motoros csomagtérajtó opció beépítés (ha egyáltalán lehetséges)
a króm ablakkeretek cseréje shadowline-ra, illetve még pár apróság. Nem vagyok fillérszekszuáló, de ha mindezt összeszámolom, kb a járgány értékének 20-40%-a... Jelen dízelhiszti (530d), és életkora alapján (2004) abszolút nem éri meg foglalkozni vele tudom. De sztem itt mindenki érti hogy szépet szeretnék :) Hosszútávra tervezek vele, eddig is ez volt a terv, már minden drága cserén túl vagyunk, pöpec a gép :) Viszont most már nem tudom mennyire lehet hosszútávra tervezni. Mi a véleményetek? Gondolok itt pl a városokba történő behajtási tilalmakra, ha van egy rendberakott autóm, nem szívesen mennék nyugatra nyaralni vonattal pl...Illetve ez a szabályozás előbb utóbb ide is elér majd gondolom (218LE verzió ha jól emlékszem csak EURO 3 már gyárilag is)... Ha lenne "jóárasítási" ötletetek a fenti alkatrészekkel kapcsolatban azt is szívesen veszem, de várom a véleményeket, köszönöm.


Inkább a véleményemet írnám le.... Az, hogy ez nem gazdaságos beruházás, azt nem forszírozom.
- ültetés, M-es első löki: totál figyelni kell rá, hogy valahova orral állsz, de zúzd le a lököst! Sajnos vannak tapasztalataim ezzel kapcsolatban.
- motoros csomi ajtó nyitás: lehetséges
- alkatrészek "jóárasítása": oldalon lévő bontós kollégák felkeresését javaslom
- behajtási tilalom: azért szerintem a tengerpartra még le tudsz menni majd ezzel a kocsival:)
- ÉN!!! inkább egy másik vasat vennék.... Mondjuk M-Packet-el és (TALÁN nem is e61-et.....) ha kiszámolod, hogy mennyit költenél erre az átalakításra + az autó értéke. Lehet, hogy jobban járnál másik (vagy fiatalabb) autóval.
Ésszerűség vs. gazdaságosság......


Igen igazad van, de újabb típust venni nekem drága. F10 6M és feljebb... Hasonló időset nem találok olyan állapotút mint a mostani, régebbit pláne... Ha kb 6-8 évet tudnám még legálisan ugyanúgy használni mint most, nem is gondolkodnék. A balkán felé persze hogy járkálhatok vele még egy ideig, de lehet Bpre sem mehetek be már pár év múlva. Vagy pl jó nagy sarc árán. Én legalábbis ettől félek. Tehát az igazi kérdés hogy megéri e még reszelgetnem és élvezni egy műszakilag és kinézetileg is számomra mindenben tökéletes autót, vagy pár év múlva egy eladhatatlan papírnehezék lesz, és még a bontóból is kinézik...

Szia! Ha szigorúan csak környzetvédelmi aspektusból mérlegelsz, akkor néhány évig szerintem nem kell aggódnod a Budapesten történő közlekedéssel, mert első közelítésben csak szmogriadó idejére tervezik a város bizonyos területeire történő behajtás korlátozását: IDE kattintva megtalálod a legkevésbé hisztérikus (=eladható) cikket.
Amúgy az általad felvetett dilemma nagyon életszerű, egyben küzdelem a (józan)ész és az emóció között a büdzsé oltárán. Noha meg vagyok elégedve az EU4-es offal -melyet a fentiek okán vettem- de bánom, hogy elhagytam Melániát!

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: e60 építgetés / szépítgetés
HozzászólásElküldve: 2018.04.18. 22:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.12. 20:04
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
csrobcsi írta:
leslie írta:
csrobcsi írta:
Nos, betegtársaim, véleményeket, segítséget kérnék. Elindult bennem a hangya, hogy szebbé szeretném tenni szeretett E61em, de elbizonytalanodtam. Ami a terv lenne:
M lökösök, küszöbök,
egy minimális ültetés mondjuk 30mm, illetve lengéscsillapítók cseréje, magyarán egy kicsit többet nyújtó futómű menettulajdonságokban és optikailag egyaránt,
ha van vmi megoldás nagyobb fékre (ennek még nem néztem utána mik a lehetőségek),
egy szebb felni és gumiszett,
új emblémák a gusztustalan kínaiak helyére,
csomagtérajtó kábelköteg csere.
motoros csomagtérajtó opció beépítés (ha egyáltalán lehetséges)
a króm ablakkeretek cseréje shadowline-ra, illetve még pár apróság. Nem vagyok fillérszekszuáló, de ha mindezt összeszámolom, kb a járgány értékének 20-40%-a... Jelen dízelhiszti (530d), és életkora alapján (2004) abszolút nem éri meg foglalkozni vele tudom. De sztem itt mindenki érti hogy szépet szeretnék :) Hosszútávra tervezek vele, eddig is ez volt a terv, már minden drága cserén túl vagyunk, pöpec a gép :) Viszont most már nem tudom mennyire lehet hosszútávra tervezni. Mi a véleményetek? Gondolok itt pl a városokba történő behajtási tilalmakra, ha van egy rendberakott autóm, nem szívesen mennék nyugatra nyaralni vonattal pl...Illetve ez a szabályozás előbb utóbb ide is elér majd gondolom (218LE verzió ha jól emlékszem csak EURO 3 már gyárilag is)... Ha lenne "jóárasítási" ötletetek a fenti alkatrészekkel kapcsolatban azt is szívesen veszem, de várom a véleményeket, köszönöm.


Inkább a véleményemet írnám le.... Az, hogy ez nem gazdaságos beruházás, azt nem forszírozom.
- ültetés, M-es első löki: totál figyelni kell rá, hogy valahova orral állsz, de zúzd le a lököst! Sajnos vannak tapasztalataim ezzel kapcsolatban.
- motoros csomi ajtó nyitás: lehetséges
- alkatrészek "jóárasítása": oldalon lévő bontós kollégák felkeresését javaslom
- behajtási tilalom: azért szerintem a tengerpartra még le tudsz menni majd ezzel a kocsival:)
- ÉN!!! inkább egy másik vasat vennék.... Mondjuk M-Packet-el és (TALÁN nem is e61-et.....) ha kiszámolod, hogy mennyit költenél erre az átalakításra + az autó értéke. Lehet, hogy jobban járnál másik (vagy fiatalabb) autóval.
Ésszerűség vs. gazdaságosság......


Igen igazad van, de újabb típust venni nekem drága. F10 6M és feljebb... Hasonló időset nem találok olyan állapotút mint a mostani, régebbit pláne... Ha kb 6-8 évet tudnám még legálisan ugyanúgy használni mint most, nem is gondolkodnék. A balkán felé persze hogy járkálhatok vele még egy ideig, de lehet Bpre sem mehetek be már pár év múlva. Vagy pl jó nagy sarc árán. Én legalábbis ettől félek. Tehát az igazi kérdés hogy megéri e még reszelgetnem és élvezni egy műszakilag és kinézetileg is számomra mindenben tökéletes autót, vagy pár év múlva egy eladhatatlan papírnehezék lesz, és még a bontóból is kinézik...

Szia! Ha szigorúan csak környzetvédelmi aspektusból mérlegelsz, akkor néhány évig szerintem nem kell aggódnod a Budapesten történő közlekedéssel, mert első közelítésben csak szmogriadó idejére tervezik a város bizonyos területeire történő behajtás korlátozását: IDE kattintva megtalálod a legkevésbé hisztérikus (=eladható) cikket.
Amúgy az általad felvetett dilemma nagyon életszerű, egyben küzdelem a (józan)ész és az emóció között a büdzsé oltárán. Noha meg vagyok elégedve az EU4-es offal -melyet a fentiek okán vettem- de bánom, hogy elhagytam Melániát!


Ezt a cikket még nem olvastam. Ezek szerint én már idén sem mehetek Bp-re télen riasztási fokozat esetén... Lehet nem lesz ebből építős project...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: e60 építgetés / szépítgetés
HozzászólásElküldve: 2018.04.18. 22:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csrobcsi írta:
SvidronyA írta:
csrobcsi írta:
leslie írta:
csrobcsi írta:
Nos, betegtársaim, véleményeket, segítséget kérnék. Elindult bennem a hangya, hogy szebbé szeretném tenni szeretett E61em, de elbizonytalanodtam. Ami a terv lenne:
M lökösök, küszöbök,
egy minimális ültetés mondjuk 30mm, illetve lengéscsillapítók cseréje, magyarán egy kicsit többet nyújtó futómű menettulajdonságokban és optikailag egyaránt,
ha van vmi megoldás nagyobb fékre (ennek még nem néztem utána mik a lehetőségek),
egy szebb felni és gumiszett,
új emblémák a gusztustalan kínaiak helyére,
csomagtérajtó kábelköteg csere.
motoros csomagtérajtó opció beépítés (ha egyáltalán lehetséges)
a króm ablakkeretek cseréje shadowline-ra, illetve még pár apróság. Nem vagyok fillérszekszuáló, de ha mindezt összeszámolom, kb a járgány értékének 20-40%-a... Jelen dízelhiszti (530d), és életkora alapján (2004) abszolút nem éri meg foglalkozni vele tudom. De sztem itt mindenki érti hogy szépet szeretnék :) Hosszútávra tervezek vele, eddig is ez volt a terv, már minden drága cserén túl vagyunk, pöpec a gép :) Viszont most már nem tudom mennyire lehet hosszútávra tervezni. Mi a véleményetek? Gondolok itt pl a városokba történő behajtási tilalmakra, ha van egy rendberakott autóm, nem szívesen mennék nyugatra nyaralni vonattal pl...Illetve ez a szabályozás előbb utóbb ide is elér majd gondolom (218LE verzió ha jól emlékszem csak EURO 3 már gyárilag is)... Ha lenne "jóárasítási" ötletetek a fenti alkatrészekkel kapcsolatban azt is szívesen veszem, de várom a véleményeket, köszönöm.


Inkább a véleményemet írnám le.... Az, hogy ez nem gazdaságos beruházás, azt nem forszírozom.
- ültetés, M-es első löki: totál figyelni kell rá, hogy valahova orral állsz, de zúzd le a lököst! Sajnos vannak tapasztalataim ezzel kapcsolatban.
- motoros csomi ajtó nyitás: lehetséges
- alkatrészek "jóárasítása": oldalon lévő bontós kollégák felkeresését javaslom
- behajtási tilalom: azért szerintem a tengerpartra még le tudsz menni majd ezzel a kocsival:)
- ÉN!!! inkább egy másik vasat vennék.... Mondjuk M-Packet-el és (TALÁN nem is e61-et.....) ha kiszámolod, hogy mennyit költenél erre az átalakításra + az autó értéke. Lehet, hogy jobban járnál másik (vagy fiatalabb) autóval.
Ésszerűség vs. gazdaságosság......


Igen igazad van, de újabb típust venni nekem drága. F10 6M és feljebb... Hasonló időset nem találok olyan állapotút mint a mostani, régebbit pláne... Ha kb 6-8 évet tudnám még legálisan ugyanúgy használni mint most, nem is gondolkodnék. A balkán felé persze hogy járkálhatok vele még egy ideig, de lehet Bpre sem mehetek be már pár év múlva. Vagy pl jó nagy sarc árán. Én legalábbis ettől félek. Tehát az igazi kérdés hogy megéri e még reszelgetnem és élvezni egy műszakilag és kinézetileg is számomra mindenben tökéletes autót, vagy pár év múlva egy eladhatatlan papírnehezék lesz, és még a bontóból is kinézik...

Szia! Ha szigorúan csak környzetvédelmi aspektusból mérlegelsz, akkor néhány évig szerintem nem kell aggódnod a Budapesten történő közlekedéssel, mert első közelítésben csak szmogriadó idejére tervezik a város bizonyos területeire történő behajtás korlátozását: IDE kattintva megtalálod a legkevésbé hisztérikus (=eladható) cikket.
Amúgy az általad felvetett dilemma nagyon életszerű, egyben küzdelem a (józan)ész és az emóció között a büdzsé oltárán. Noha meg vagyok elégedve az EU4-es offal -melyet a fentiek okán vettem- de bánom, hogy elhagytam Melániát!


Ezt a cikket még nem olvastam. Ezek szerint én már idén sem mehetek Bp-re télen riasztási fokozat esetén... Lehet nem lesz ebből építős project...
Nem a város egész területére vonatkozik a tilalom, ha jól emlékszem, kijelöltek egy "gyűrűt", amelyen kívül büntetlenül lehet hajtani.

Tapatalkkal küldve az én LG-H870 eszközömről

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: e60 építgetés / szépítgetés
HozzászólásElküldve: 2018.04.18. 22:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.12. 20:04
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sajna a mai világban ezt semeddig sem tart felülírni. Én pl Szegeden lakom, és Hmvhelyen dolgozom. Utánaolvastam, idén is volt szmogriadó Szegeden is, kitiltásra kerültek az 5t-nál nagyobb járművek. Idén lehet a dízelhiszti miatt már én is... A tiltás megfogalmazása szó szerint: “Elrendelem Szeged Megyei Jogú város közigazgatási területén a szmogriadó riasztási fokozatát” – közölte Szeged Megyei Jogú Város Polgármestere. Hiába lakom 500m re a város vége táblától, és mennék a "pusztában" a munkahelyemig, nem tehetem majd meg a megfogalmazás miatt (közig terület...) Az remélem mindenkinek megvan Hódmezővásárhely miről híres. Nem a szavazás, Lázár Úrra gondolok, hanem hogy közigazgatási területe kb akkora mint Bp-é. Hétvégén is dolgozom, a közösségi közlekedés egy vicc, kénytelen vagyok előregondolkodni, ha több ilyen nap lesz, szinte megáll az egész megye. Télen meg a Ducatin r@hadt hideg van ám :/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: e60 építgetés / szépítgetés
HozzászólásElküldve: 2018.08.05. 20:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Épített már be valaki utólag Bluetooth telefonkihangosítót? Itt most gyári retrofitre gondolok.

Vagy tudtok ajánlani valakit, aki meg tudja oldani?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: e60 építgetés / szépítgetés
HozzászólásElküldve: 2018.08.06. 12:42 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Épített már be valaki utólag Bluetooth telefonkihangosítót? Itt most gyári retrofitre gondolok.

Vagy tudtok ajánlani valakit, aki meg tudja oldani?
ez engem is erdekelne...


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 188 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator