* *
Pontos idő: 2024.03.28. 11:08

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 121 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: E60-as pillangószelep
HozzászólásElküldve: 2010.02.27. 17:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
A szervizben voltam amikor egy E60 530d 2004-es modell 140-ezer kilóméterrel szereltek a pillangószelep hibája miatt
ami belepergett a motorba

A szívósor amiből a tengelytörés miatt belehullik az elzáró szelep


Kép Kép


A régi dugó amit teljesen szétver

Kép Kép


Az új dugó beszerelése

Kép Kép

Hengerfej is kapott rendesen

Kép Kép


A turbó sem úszta meg
Kép Kép

Nagy szerencséje volt a tulajnak hogy azonnal megállt mikor érezte hogy valami gond van a kocsival
Ilyenkor a motort le kel állítana mert a kis fémdarabok ha beszorulnak a dugattyú és a hengerfal közé
akkor csak motorcserével lehet megúszni a mutatványt
Ezt a kis billenő lapokat ezért érdemes kiszerelni belőle igy sok pénzt megspórolunk
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.03. 19:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.30. 00:00
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Nekem egy ilyen 2004es E60as 525-ösöm van?? 135 van benne!
Mielőtt megvettem, akkor a bevizsgáló szervízben javasolták a szívósor cseréjét. Azóta akinek meséltem mind nevetett rajta, én is, azt hittem át akarnak b....ni. Most viszont megdöbbenéssel nézem, még is létezik a problema. Egy ilyen komoly verdánál erre nem számítottam. Utállnám lekapni a hengerfejet! Szedjem ki ezeket a pillangó szelepeket?? Ezek hiányában minden marad a régiben, erő, fogyasztás?? Vagy vegyek egy új szívosort 180 ért?
Köszi előre is a választ.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.03. 20:51 
Offline
Guru
Guru

Csatlakozott: 2008.11.01. 01:00
Hozzászólások: 1140
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 18 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57 - 530d
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jeeeh írta:
Sziasztok!
Nekem egy ilyen 2004es E60as 525-ösöm van?? 135 van benne!
Mielőtt megvettem, akkor a bevizsgáló szervízben javasolták a szívósor cseréjét. Azóta akinek meséltem mind nevetett rajta, én is, azt hittem át akarnak b....ni. Most viszont megdöbbenéssel nézem, még is létezik a problema. Egy ilyen komoly verdánál erre nem számítottam. Utállnám lekapni a hengerfejet! Szedjem ki ezeket a pillangó szelepeket?? Ezek hiányában minden marad a régiben, erő, fogyasztás?? Vagy vegyek egy új szívosort 180 ért?
Köszi előre is a választ.


Ne vegyél új szívósort. Már e39-nél is megvan ez a probléma. Nekem gyertyacserénél vették észre, hogy az egyik lapka tengelye már el van törve és keresztben fel van akadva. Marha nagy szerencsém volt! Szépen ki lettek szerelve a francba ezek a lapkák. Sem teljesítményben, sem fogyasztásban semmi érzékelhető különbség nincsen.
Ajánlom figyelmedbe a fórum hozzászólásait:
Szívósor javítás

_________________
BMW - Freude am Fahren


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.03. 22:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.30. 00:00
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Elnézést kérek, nem olvastam minden forumtémát, itt ez szúrt szemet, erre kérdeztem rá!
Még kopasz vagyok a BMW területén, de heteken belűl herélek! :D És figyelem az összes többi típus fórumait is!
Köszönöm az infót Touring!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.03. 23:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jeeeh írta:
Sziasztok!
Nekem egy ilyen 2004es E60as 525-ösöm van?? 135 van benne!
Mielőtt megvettem, akkor a bevizsgáló szervízben javasolták a szívósor cseréjét. Azóta akinek meséltem mind nevetett rajta, én is, azt hittem át akarnak b....ni. Most viszont megdöbbenéssel nézem, még is létezik a problema. Egy ilyen komoly verdánál erre nem számítottam. Utállnám lekapni a hengerfejet! Szedjem ki ezeket a pillangó szelepeket?? Ezek hiányában minden marad a régiben, erő, fogyasztás?? Vagy vegyek egy új szívosort 180 ért?
Köszi előre is a választ.

Helo
A pillangó szelepeket ki lehet iktatni
az csak a környezetvédelmi előírási szempontok miatt rakták bele
EGY KICSIT jobban kormol majd a kocsi HA nincs benne
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.04. 06:50 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jeeeh írta:
Szedjem ki ezeket a pillangó szelepeket?? Ezek hiányában minden marad a régiben, erő, fogyasztás?? Vagy vegyek egy új szívosort 180 ért?


Szia,

ha "kiheréled", akkor alacsony fordulatnál érezhetően gyengébb lesz a motor.
Egy új szívósor közel sincs 180.000,- Forint.

Üdv.

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.04. 08:46 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
AlpinaFan írta:
Jeeeh írta:
Szedjem ki ezeket a pillangó szelepeket?? Ezek hiányában minden marad a régiben, erő, fogyasztás?? Vagy vegyek egy új szívosort 180 ért?



Szia,

ha "kiheréled", akkor alacsony fordulatnál érezhetően gyengébb lesz a motor.
Egy új szívósor közel sincs 180.000,- Forint.

Üdv.


Ez így van, én is cseréltettem, nem vagyok híve az ilyen megoldásoknak...

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.04. 09:29 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
geisz írta:
AlpinaFan írta:
Jeeeh írta:
Szedjem ki ezeket a pillangó szelepeket?? Ezek hiányában minden marad a régiben, erő, fogyasztás?? Vagy vegyek egy új szívosort 180 ért?



Szia,

ha "kiheréled", akkor alacsony fordulatnál érezhetően gyengébb lesz a motor.
Egy új szívósor közel sincs 180.000,- Forint.

Üdv.


Ez így van, én is cseréltettem, nem vagyok híve az ilyen megoldásoknak...


Olvasgattam a gyári doksikat E60-ról is. És azt emlegette, hogy a pillangó szelep szerepe ennél a kocsinál például ha elromlik a valvetronic akkor csak ezzel a szeleppel tudja adagolni a gázt. No meg valami még haloványan kapsigált, hogy alapjárat környékén is van több funkciója.

Jackson, aki szerint annyira nem felesleges

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.04. 18:56 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.30. 00:00
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Ma utánna jártam, a szívósor ára 122 000 pénz berendelve, + a munkadíjj! Még mindig agyalok, mi a retket csináljak?? Here vagy csere? :F Annyira mindenki mást mond! :? 188 lóból megdöglik 20 alacsony fordulaton, talán nem nagy veszteség! 8)
Üdv mindenkinek!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.05.04. 20:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jeeeh írta:
Sziasztok!
Ma utánna jártam, a szívósor ára 122 000 pénz berendelve, + a munkadíjj! Még mindig agyalok, mi a retket csináljak?? Here vagy csere? :F Annyira mindenki mást mond! :? 188 lóból megdöglik 20 alacsony fordulaton, talán nem nagy veszteség! 8)
Üdv mindenkinek!

Helo
Már bocsánat 177-lovacskából 20-lovacska az elég jelentős
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.21. 21:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.12. 00:00
Hozzászólások: 188
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Jeeeh írta:
Sziasztok!
Ma utánna jártam, a szívósor ára 122 000 pénz berendelve, + a munkadíjj! Még mindig agyalok, mi a retket csináljak?? Here vagy csere? :F Annyira mindenki mást mond! :? 188 lóból megdöglik 20 alacsony fordulaton, talán nem nagy veszteség! 8)
Üdv mindenkinek!

Helo
Már bocsánat 177-lovacskából 20-lovacska az elég jelentős
üdv zoli


Hm van erről vmi technikai adat is ? Vagy le kéne mérni.....
Én kiheréltettem......Totalcar népítéleten sok beírás van róla, sokaknak belesett......de azt is írták az "új" már javított.....ebből nem tudom mi az igazság.
3as fórumon még olyasmit írtak nehezebben melegszik picit , meg több füst :P
SMOKE ON !
:diesel

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.21. 22:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Kép
Helo SoundkeY
A motorháztetőt felnyitod és benézel a nyíllal jelölt helyre MINDIG az utastér felőli hengernél kezdi ereszteni az olajat
amit szemmel is jól lehet látni
Ez utána átterjed a többi hengerre is AKKOR már észre fogod venni hogy gond van
OLAJFOGYÁS + ÉGET OLAJ SZAG

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.21. 23:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.03. 00:00
Hozzászólások: 1959
Tartózkodási hely: Wals bei Salzburg
Adott köszi: 73 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: V8
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Kép
Helo SoundkeY
A motorháztetőt felnyitod és benézel a nyíllal jelölt helyre MINDIG az utastér felőli hengernél kezdi ereszteni az olajat
amit szemmel is jól lehet látni
Ez utána átterjed a többi hengerre is AKKOR már észre fogod venni hogy gond van
OLAJFOGYÁS + ÉGET OLAJ SZAG

Kép



Na de miről beszélünk,emberek, ez egy BMW motor,itt ilyenek előfordulhatnak?
Nem javítják garanciába?
Döbbenet.

_________________
apa
aki 36éve forgatja a földet
Es ist Verdamt hart,die beste zu sein.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.22. 16:53 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.30. 00:00
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
SoundkeY írta:
lepke írta:
Jeeeh írta:
Sziasztok!
Ma utánna jártam, a szívósor ára 122 000 pénz berendelve, + a munkadíjj! Még mindig agyalok, mi a retket csináljak?? Here vagy csere? :F Annyira mindenki mást mond! :? 188 lóból megdöglik 20 alacsony fordulaton, talán nem nagy veszteség! 8)
Üdv mindenkinek!

Helo
Már bocsánat 177-lovacskából 20-lovacska az elég jelentős
üdv zoli


Hm van erről vmi technikai adat is ? Vagy le kéne mérni.....
Én kiheréltettem......Totalcar népítéleten sok beírás van róla, sokaknak belesett......de azt is írták az "új" már javított.....ebből nem tudom mi az igazság.
3as fórumon még olyasmit írtak nehezebben melegszik picit , meg több füst :P
SMOKE ON !
:diesel

Sziasztok!
Csak kicseréltettem én is új szívósorra, a réginek orrán száján jött az olaj mind a 6 lepketengelynél, de semmi szorulás, semmi lötyögés, szerintem csak a szimeringek szálltak el benne, el nem tudom képzelni mint műszerész, mitől törne el a pillangó? Főleg ha lötyögni kezd? akkor még inkább nehezen szorulhat be ha lóg mint bíró fenekében az a bizonyos lóalkatrész! :D
Utánna néztem a kedvetekért, pontosan 144.000 volt a csere, munkadíjjal +áfával együtt, de Budaörsön van egy bolt azoknak akik nekiállnának maguk kicserélni, azoknak 110.000 ért hozták volna be számlára! Szerintem ha számlát nem kértek, biztos olcsóbb. Ha kell a cím valakinek priviben megadom!
Üdv: Jani


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.22. 19:56 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.30. 00:00
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia Lepke!
Áruld már el nekem, mi a titka hogy a mocid ilyen tiszta, mint ha új lenne??
Mit kell ráfújni, hogy ilyen patika tiszta maradjon, ha napi 300 km-t használnak ezekben az időkben egy E60 ast? :f
Köszi!
Jani


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.22. 20:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.03. 00:00
Hozzászólások: 1959
Tartózkodási hely: Wals bei Salzburg
Adott köszi: 73 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: V8
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jeeeh írta:
Szia Lepke!
Áruld már el nekem, mi a titka hogy a mocid ilyen tiszta, mint ha új lenne??
Mit kell ráfújni, hogy ilyen patika tiszta maradjon, ha napi 300 km-t használnak ezekben az időkben egy E60 ast? :f
Köszi!
Jani


Amikor új volt,akkor fotózta :lol: és most linkelte. :lol:

_________________
apa
aki 36éve forgatja a földet
Es ist Verdamt hart,die beste zu sein.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.22. 20:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jeeeh írta:
Szia Lepke!
Áruld már el nekem, mi a titka hogy a mocid ilyen tiszta, mint ha új lenne??
Mit kell ráfújni, hogy ilyen patika tiszta maradjon, ha napi 300 km-t használnak ezekben az időkben egy E60 ast? :f
Köszi!
Jani

Helo
Az nem az ÉN motorterem :wink:
Nekem a HÁROM év alatt egyszer volt mosva :oops:
DE ne offoljunk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.22. 21:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jeeeh írta:
SoundkeY írta:
lepke írta:
Jeeeh írta:
Sziasztok!
Ma utánna jártam, a szívósor ára 122 000 pénz berendelve, + a munkadíjj! Még mindig agyalok, mi a retket csináljak?? Here vagy csere? :F Annyira mindenki mást mond! :? 188 lóból megdöglik 20 alacsony fordulaton, talán nem nagy veszteség! 8)
Üdv mindenkinek!

Helo
Már bocsánat 177-lovacskából 20-lovacska az elég jelentős
üdv zoli


Hm van erről vmi technikai adat is ? Vagy le kéne mérni.....
Én kiheréltettem......Totalcar népítéleten sok beírás van róla, sokaknak belesett......de azt is írták az "új" már javított.....ebből nem tudom mi az igazság.
3as fórumon még olyasmit írtak nehezebben melegszik picit , meg több füst :P
SMOKE ON !
:diesel

Sziasztok!
Csak kicseréltettem én is új szívósorra, a réginek orrán száján jött az olaj mind a 6 lepketengelynél, de semmi szorulás, semmi lötyögés, szerintem csak a szimeringek szálltak el benne, el nem tudom képzelni mint műszerész, mitől törne el a pillangó? Főleg ha lötyögni kezd? akkor még inkább nehezen szorulhat be ha lóg mint bíró fenekében az a bizonyos lóalkatrész! :D
Utánna néztem a kedvetekért, pontosan 144.000 volt a csere, munkadíjjal +áfával együtt, de Budaörsön van egy bolt azoknak akik nekiállnának maguk kicserélni, azoknak 110.000 ért hozták volna be számlára! Szerintem ha számlát nem kértek, biztos olcsóbb. Ha kell a cím valakinek priviben megadom!
Üdv: Jani

Helo
Nem a pillangó törik el
A pillangónak a tengelye amin mozog,

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.07. 22:01 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.03. 01:00
Hozzászólások: 79
Tartózkodási hely: Zala
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 25d
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Bűnösök!

Bűnösök?

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Nem tudom, mindenesetre a sok riogatás és a sokkoló képek után ma amikor a leömlőt cseréltettem, és ha már ott tartunk .......kiheréltem én is !
Egyenlőre nem volt betervezve mindkét nagyobb kiadás, így maradt e kiherélés! Még nincs összerakva így kipróbálni nem tudtam!
Azt mondják jobban füstöl majd, de ezt honnan tudni ,.... részecskeszűrős, alacsony fordulaton nem húz? az automata ritkán megy alacsony fordulaton, a kéziváltósban pedig, ami elvileg tud alacsony fordulaton menni, ...abban nincs!

Szóval nem tudni, a mérnökök mit áldoztak fel a környezetvédelem oltárán... holnap okosabb leszek!

Egy biztos, ebben egy csappantyú sem mozgott, illtve nem volt laza! Koszosnak koszosak, nem kicsit! Itt ott a gumi vagy műanyag bevonat is hiányzik már egyik- másikról, de leesni nem akartak! Az olaj, az folyt rendesen .....

gondolom ez a link nem ujdonság: http://forums.5series.net/topic/70452-r ... sel-engine

Mondjuk azt írja, vágd el a tengelyt, én egyszerűen lefúrtam a tengelyről! Két kis szegecs tartja!

üdv

Pár kép :(elég nagyok)
Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Kép
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.09. 15:17 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
begi írta:
a kéziváltósban pedig, ami elvileg tud alacsony fordulaton menni, ...abban nincs!

Ez nem E39. Nincs összefüggésben a váltóval.
LCI előtt van mindegyik dízelben.

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 121 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator