Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Indítási problémák

2012.02.03. 12:35

Marc528i írta:
kzolee írta:
Marc528i írta:Üdv srácok! Mivel ma bejöttek ezek a -10ek nekem is előjöttek a bajok. Reggel megyek le izzitom beröffent kicsit leállt. Újból indítás kis gázadással beindult. Kéken elkezdett füstölni (kb egy autónyi füst) és ingadozott az alapjárat majd 5 másodperc és nem füstölt és az alapjárat is helyre állt. Segítsetek légyszi. Előre is köszönöm


Minden henger járt?

Lehet izzítógyertya vagy izzításvezérlő is. Nekem az izzításvezérlőt kellett cserélni tavaly. Ha a diag szerint mind a 6 izzítógyertya rossz, akkor a vezérlő adta meg magát nagy valószínűséggel.

Na látod ezt nem tudom. Elég darabosan jár és muszály volt gázfröccsöket adni hogy ne fulladjon le


Akkor valószínű, hogy nem ment mind. Vidd el diagra, ott kiderül mi a helyzet.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: Marc528i
Értékelés: 4.76%

Re: Indítási problémák

2012.02.03. 12:59

kzolee írta:
Marc528i írta:
kzolee írta:
Marc528i írta:Üdv srácok! Mivel ma bejöttek ezek a -10ek nekem is előjöttek a bajok. Reggel megyek le izzitom beröffent kicsit leállt. Újból indítás kis gázadással beindult. Kéken elkezdett füstölni (kb egy autónyi füst) és ingadozott az alapjárat majd 5 másodperc és nem füstölt és az alapjárat is helyre állt. Segítsetek légyszi. Előre is köszönöm


Minden henger járt?

Lehet izzítógyertya vagy izzításvezérlő is. Nekem az izzításvezérlőt kellett cserélni tavaly. Ha a diag szerint mind a 6 izzítógyertya rossz, akkor a vezérlő adta meg magát nagy valószínűséggel.

Na látod ezt nem tudom. Elég darabosan jár és muszály volt gázfröccsöket adni hogy ne fulladjon le


Akkor valószínű, hogy nem ment mind. Vidd el diagra, ott kiderül mi a helyzet.

Oké az lesz. Most nemsokára beülök a kocsiba és megnézem hogy megint csinálja-e. Mert ez csak érdekes mód reggel van csak délután simán beindul igaz hogy akkor is jön egy pici kék füst

Re: Indítási problémák

2012.02.03. 14:35

Na most megint beindítottam. Rögtön beindult semmi ingadozás a kék füst is elhanyagolható pedig hideg a motor. Szépen jár szóval nem értem :x

Re: Indítási problémák

2018.02.08. 08:40

Marc528i írta:
kzolee írta:
Marc528i írta:
kzolee írta:
Marc528i írta:Üdv srácok! Mivel ma bejöttek ezek a -10ek nekem is előjöttek a bajok. Reggel megyek le izzitom beröffent kicsit leállt. Újból indítás kis gázadással beindult. Kéken elkezdett füstölni (kb egy autónyi füst) és ingadozott az alapjárat majd 5 másodperc és nem füstölt és az alapjárat is helyre állt. Segítsetek légyszi. Előre is köszönöm


Minden henger járt?

Lehet izzítógyertya vagy izzításvezérlő is. Nekem az izzításvezérlőt kellett cserélni tavaly. Ha a diag szerint mind a 6 izzítógyertya rossz, akkor a vezérlő adta meg magát nagy valószínűséggel.

Na látod ezt nem tudom. Elég darabosan jár és muszály volt gázfröccsöket adni hogy ne fulladjon le


Akkor valószínű, hogy nem ment mind. Vidd el diagra, ott kiderül mi a helyzet.

Oké az lesz. Most nemsokára beülök a kocsiba és megnézem hogy megint csinálja-e. Mert ez csak érdekes mód reggel van csak délután simán beindul igaz hogy akkor is jön egy pici kék füst


Majdnem tuti,hogy az izzításvezérlő miatt van, elég gyakran hallottam róla, hogy el szokott romlani. Itt kint németeknél mondták több szervizben is,hogy cseréljem ki azt is ha izzítógyertyát cserélek. Délután meg szerintem azért indul simán, mert még nem teljesen hideg nekem is így volt.

Re: Indítási problémák

2018.02.08. 12:09

csikes77 írta:Majdnem tuti,hogy az izzításvezérlő miatt van, elég gyakran hallottam róla, hogy el szokott romlani. Itt kint németeknél mondták több szervizben is,hogy cseréljem ki azt is ha izzítógyertyát cserélek. Délután meg szerintem azért indul simán, mert még nem teljesen hideg nekem is így volt.


Így van, párban kell cserélni őket, mivel egyszerre szoktak bedögleni. Sajnos E6X szériában átkerült a blokk oldalára és a meleg nem tesz jót neki. Elég baráti ára van már 2X ezer forint körül be lehet szerezni, nem érdemes spórolni rajta, mert többe kerül szétszedni az egészet újra.

Re: Indítási problémák

2018.03.01. 09:35

sziasztok!

Az 535d-m a reggeli hidegben ugy indult, hogy az alapjarata egy kicsit rossz volt. Nem ingadozott, nem fulladozott, hmmm, hogy mondjam, razta a kasznit egy ideig, aztan kb 10 masodperc utan kisimult a jarasa es utana teljesen jo volt. Elozmenyeket nem tudok, mert tegnap vettem a kocsit. Lehet itt is izzitas vezerlo gond?
ERROL van szo egyebkent? Ha ez ennyire kritikus, lehet, hogy megeri megelozeskeppen lecserelni? Ha jol tudom, akkor ez a marka az ajanlott.

Re: Indítási problémák

2018.03.01. 15:51

dreizwanzig írta:sziasztok!

Az 535d-m a reggeli hidegben ugy indult, hogy az alapjarata egy kicsit rossz volt. Nem ingadozott, nem fulladozott, hmmm, hogy mondjam, razta a kasznit egy ideig, aztan kb 10 masodperc utan kisimult a jarasa es utana teljesen jo volt. Elozmenyeket nem tudok, mert tegnap vettem a kocsit. Lehet itt is izzitas vezerlo gond?
ERROL van szo egyebkent? Ha ez ennyire kritikus, lehet, hogy megeri megelozeskeppen lecserelni? Ha jol tudom, akkor ez a marka az ajanlott.


Lehet az oka, de ahogy írni szoktuk DIAG! :) Attól függetlenül, hogy gyertyát vagy vezérlőt ír, cseréld ki az összes gyertyát és a vezérlőt is, illetve a szívósor összes tömítését, és pucoltasd is ki. Ha már ott vagy, akkor a vákuumcsöveket is ellenőrizd és, ha kell cseréld.

Egyébként lehet valamit majd tudni az új jövevényről? :)

Re: Indítási problémák

2018.03.01. 15:54

NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:sziasztok!

Az 535d-m a reggeli hidegben ugy indult, hogy az alapjarata egy kicsit rossz volt. Nem ingadozott, nem fulladozott, hmmm, hogy mondjam, razta a kasznit egy ideig, aztan kb 10 masodperc utan kisimult a jarasa es utana teljesen jo volt. Elozmenyeket nem tudok, mert tegnap vettem a kocsit. Lehet itt is izzitas vezerlo gond?
ERROL van szo egyebkent? Ha ez ennyire kritikus, lehet, hogy megeri megelozeskeppen lecserelni? Ha jol tudom, akkor ez a marka az ajanlott.


Lehet az oka, de ahogy írni szoktuk DIAG! :) Attól függetlenül, hogy gyertyát vagy vezérlőt ír, cseréld ki az összes gyertyát és a vezérlőt is, illetve a szívósor összes tömítését, és pucoltasd is ki. Ha már ott vagy, akkor a vákuumcsöveket is ellenőrizd és, ha kell cseréld.

Egyébként lehet valamit majd tudni az új jövevényről? :)

Koszi! Majd irok rola hamarosan, most probalok gyorsan utanajarni, hogy miket kellene csereltetnem, ha megyek haza.

Re: Indítási problémák

2018.03.06. 03:16

dreizwanzig írta:sziasztok!

Az 535d-m a reggeli hidegben ugy indult, hogy az alapjarata egy kicsit rossz volt. Nem ingadozott, nem fulladozott, hmmm, hogy mondjam, razta a kasznit egy ideig, aztan kb 10 masodperc utan kisimult a jarasa es utana teljesen jo volt. Elozmenyeket nem tudok, mert tegnap vettem a kocsit. Lehet itt is izzitas vezerlo gond?
ERROL van szo egyebkent? Ha ez ennyire kritikus, lehet, hogy megeri megelozeskeppen lecserelni? Ha jol tudom, akkor ez a marka az ajanlott.

Igen, én is ilyet vettem,de valószínűleg nincs is más. :D Megéri kicserélni, mert úgy is be fog szarni.

Re: Indítási problémák

2018.03.06. 09:07

csikes77 írta:
dreizwanzig írta:sziasztok!

Az 535d-m a reggeli hidegben ugy indult, hogy az alapjarata egy kicsit rossz volt. Nem ingadozott, nem fulladozott, hmmm, hogy mondjam, razta a kasznit egy ideig, aztan kb 10 masodperc utan kisimult a jarasa es utana teljesen jo volt. Elozmenyeket nem tudok, mert tegnap vettem a kocsit. Lehet itt is izzitas vezerlo gond?
ERROL van szo egyebkent? Ha ez ennyire kritikus, lehet, hogy megeri megelozeskeppen lecserelni? Ha jol tudom, akkor ez a marka az ajanlott.

Igen, én is ilyet vettem,de valószínűleg nincs is más. :D Megéri kicserélni, mert úgy is be fog szarni.



énis lecseréltem +6 uj izzógyertyát (Beru), mert gyertya hibát adott, ebayen vettem 116,90 a szett :))

Re: Indítási problémák

2018.03.07. 06:16

Levibéka írta:
csikes77 írta:
dreizwanzig írta:sziasztok!

Az 535d-m a reggeli hidegben ugy indult, hogy az alapjarata egy kicsit rossz volt. Nem ingadozott, nem fulladozott, hmmm, hogy mondjam, razta a kasznit egy ideig, aztan kb 10 masodperc utan kisimult a jarasa es utana teljesen jo volt. Elozmenyeket nem tudok, mert tegnap vettem a kocsit. Lehet itt is izzitas vezerlo gond?
ERROL van szo egyebkent? Ha ez ennyire kritikus, lehet, hogy megeri megelozeskeppen lecserelni? Ha jol tudom, akkor ez a marka az ajanlott.

Igen, én is ilyet vettem,de valószínűleg nincs is más. :D Megéri kicserélni, mert úgy is be fog szarni.



énis lecseréltem +6 uj izzógyertyát (Beru), mert gyertya hibát adott, ebayen vettem 116,90 a szett :))

Izzitás vezérlö gyertya csere.

Re: Indítási problémák

2018.03.07. 21:06

rockerekhu írta:
Levibéka írta:
csikes77 írta:
dreizwanzig írta:sziasztok!

Az 535d-m a reggeli hidegben ugy indult, hogy az alapjarata egy kicsit rossz volt. Nem ingadozott, nem fulladozott, hmmm, hogy mondjam, razta a kasznit egy ideig, aztan kb 10 masodperc utan kisimult a jarasa es utana teljesen jo volt. Elozmenyeket nem tudok, mert tegnap vettem a kocsit. Lehet itt is izzitas vezerlo gond?
ERROL van szo egyebkent? Ha ez ennyire kritikus, lehet, hogy megeri megelozeskeppen lecserelni? Ha jol tudom, akkor ez a marka az ajanlott.

Igen, én is ilyet vettem,de valószínűleg nincs is más. :D Megéri kicserélni, mert úgy is be fog szarni.



énis lecseréltem +6 uj izzógyertyát (Beru), mert gyertya hibát adott, ebayen vettem 116,90 a szett :))

Izzitás vezérlö gyertya csere.
na, jó is, hogy megrendeltem, mert most megdiagoltam es az 5-os hengerre izzitas hibat ir :)


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Re: Indítási problémák

2018.03.24. 10:42

Sziasztok.
Engem is utolért az izzítás vezérlő baj.
Az utolsó két hidegindítás érdekesre sikerült. Pár másodpercig 1-2 henger kihagyott, ugrált a moci rendesen aztán szépen kisimult, persze szép kékes füst kíséretében tette ezt.
Persze lelki szemeim előtt, mindjárt a legrosszabb verzió pergett le, biztos valamelyik porlasztó!
Ma ránéztem diaggal és lám, mind a 6 gyertya hibának van beírva.
A vezérlőt, ami Beru két éve cseréltem. 60 e. km.-t nem bírt ki. :doglotlo:
Boríthatom szét a verdát.

Indítási problémák

2018.04.02. 08:09

velencei75 írta:Sziasztok.
Engem is utolért az izzítás vezérlő baj.
Az utolsó két hidegindítás érdekesre sikerült. Pár másodpercig 1-2 henger kihagyott, ugrált a moci rendesen aztán szépen kisimult, persze szép kékes füst kíséretében tette ezt.
Persze lelki szemeim előtt, mindjárt a legrosszabb verzió pergett le, biztos valamelyik porlasztó!
Ma ránéztem diaggal és lám, mind a 6 gyertya hibának van beírva.
A vezérlőt, ami Beru két éve cseréltem. 60 e. km.-t nem bírt ki. :doglotlo:
Boríthatom szét a verdát.

Megnyugtatlak nekem sem birt tobbet mint 1.5 ev a Beru vezerlo.es nem csak te vagy igy vele.Foleg hogy ha jo a Dpf a kocsiban akkor a sokk utoizzitas miatt is kevesebb az elettartalmuk ezeknek.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Re: Indítási problémák

2018.04.02. 08:19

rockerekhu írta:
velencei75 írta:Sziasztok.
Engem is utolért az izzítás vezérlő baj.
Az utolsó két hidegindítás érdekesre sikerült. Pár másodpercig 1-2 henger kihagyott, ugrált a moci rendesen aztán szépen kisimult, persze szép kékes füst kíséretében tette ezt.
Persze lelki szemeim előtt, mindjárt a legrosszabb verzió pergett le, biztos valamelyik porlasztó!
Ma ránéztem diaggal és lám, mind a 6 gyertya hibának van beírva.
A vezérlőt, ami Beru két éve cseréltem. 60 e. km.-t nem bírt ki. :doglotlo:
Boríthatom szét a verdát.

Megnyugtatlak nekem sem birt tobbet mint 1.5 ev a Beru vezerlo.es nem csak te vagy igy vele.Foleg hogy ha jo a Dpf a kocsiban akkor a sokk utoizzitas miatt is kevesebb az elettartalmuk ezeknek.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Ha mind a 6 gyertyát beírja, először a generátortól a reléhez menő + kábelt ellenőrizd le, szokott megdögleni a relé csatlakozásánál.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: rockerekhu
Értékelés: 4.76%

Re: Indítási problémák

2018.04.28. 06:53

muhaati írta:
rockerekhu írta:
velencei75 írta:Sziasztok.
Engem is utolért az izzítás vezérlő baj.
Az utolsó két hidegindítás érdekesre sikerült. Pár másodpercig 1-2 henger kihagyott, ugrált a moci rendesen aztán szépen kisimult, persze szép kékes füst kíséretében tette ezt.
Persze lelki szemeim előtt, mindjárt a legrosszabb verzió pergett le, biztos valamelyik porlasztó!
Ma ránéztem diaggal és lám, mind a 6 gyertya hibának van beírva.
A vezérlőt, ami Beru két éve cseréltem. 60 e. km.-t nem bírt ki. :doglotlo:
Boríthatom szét a verdát.

Megnyugtatlak nekem sem birt tobbet mint 1.5 ev a Beru vezerlo.es nem csak te vagy igy vele.Foleg hogy ha jo a Dpf a kocsiban akkor a sokk utoizzitas miatt is kevesebb az elettartalmuk ezeknek.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Ha mind a 6 gyertyát beírja, először a generátortól a reléhez menő + kábelt ellenőrizd le, szokott megdögleni a relé csatlakozásánál.



Hello
A héten értem el odáig, hogy szétbontsam az autót. Elsőnek a kábelt ellenőriztem, ahogy Muhamester adta a tippet, amit köszönök.
A kábelnál nem találtam semmi bibit, úgyhogy relécsere lett belőle. Kíváncsi leszek ez meddig bírja :?

Re: Indítási problémák

2018.04.28. 09:06

velencei75 írta:
muhaati írta:
rockerekhu írta:
velencei75 írta:Sziasztok.
Engem is utolért az izzítás vezérlő baj.
Az utolsó két hidegindítás érdekesre sikerült. Pár másodpercig 1-2 henger kihagyott, ugrált a moci rendesen aztán szépen kisimult, persze szép kékes füst kíséretében tette ezt.
Persze lelki szemeim előtt, mindjárt a legrosszabb verzió pergett le, biztos valamelyik porlasztó!
Ma ránéztem diaggal és lám, mind a 6 gyertya hibának van beírva.
A vezérlőt, ami Beru két éve cseréltem. 60 e. km.-t nem bírt ki. :doglotlo:
Boríthatom szét a verdát.

Megnyugtatlak nekem sem birt tobbet mint 1.5 ev a Beru vezerlo.es nem csak te vagy igy vele.Foleg hogy ha jo a Dpf a kocsiban akkor a sokk utoizzitas miatt is kevesebb az elettartalmuk ezeknek.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Ha mind a 6 gyertyát beírja, először a generátortól a reléhez menő + kábelt ellenőrizd le, szokott megdögleni a relé csatlakozásánál.



Hello
A héten értem el odáig, hogy szétbontsam az autót. Elsőnek a kábelt ellenőriztem, ahogy Muhamester adta a tippet, amit köszönök.
A kábelnál nem találtam semmi bibit, úgyhogy relécsere lett belőle. Kíváncsi leszek ez meddig bírja :?
na f@sza.... lehet, hogy akkor erdemes lesz beiktatnom a karbantartasi tervbe, hogy 2 evente lecserelem :D


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Re: Indítási problémák

2018.04.29. 05:58

dreizwanzig írta:
velencei75 írta:
muhaati írta:
rockerekhu írta:
velencei75 írta:Sziasztok.
Engem is utolért az izzítás vezérlő baj.
Az utolsó két hidegindítás érdekesre sikerült. Pár másodpercig 1-2 henger kihagyott, ugrált a moci rendesen aztán szépen kisimult, persze szép kékes füst kíséretében tette ezt.
Persze lelki szemeim előtt, mindjárt a legrosszabb verzió pergett le, biztos valamelyik porlasztó!
Ma ránéztem diaggal és lám, mind a 6 gyertya hibának van beírva.
A vezérlőt, ami Beru két éve cseréltem. 60 e. km.-t nem bírt ki. :doglotlo:
Boríthatom szét a verdát.

Megnyugtatlak nekem sem birt tobbet mint 1.5 ev a Beru vezerlo.es nem csak te vagy igy vele.Foleg hogy ha jo a Dpf a kocsiban akkor a sokk utoizzitas miatt is kevesebb az elettartalmuk ezeknek.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Ha mind a 6 gyertyát beírja, először a generátortól a reléhez menő + kábelt ellenőrizd le, szokott megdögleni a relé csatlakozásánál.



Hello
A héten értem el odáig, hogy szétbontsam az autót. Elsőnek a kábelt ellenőriztem, ahogy Muhamester adta a tippet, amit köszönök.
A kábelnál nem találtam semmi bibit, úgyhogy relécsere lett belőle. Kíváncsi leszek ez meddig bírja :?
na f@sza.... lehet, hogy akkor erdemes lesz beiktatnom a karbantartasi tervbe, hogy 2 evente lecserelem :D


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Ne aggodj nem fog 2 evet kibirni inkabb surun diagold legalabb havonta 1x igy a termosztatokat is kiszurod ha elszal meg az izzitas problemakat.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%

Re: Indítási problémák

2018.07.04. 12:03

Sziasztok!
Olyan "sokat" megyek az E60-al,hogy a szűk 2 éves akksim lemerült (bár nem gondoltam).Ráindítottam,de 2 másodperces forgatás után fel is adtam hogy nehogy úgy járjak mint 2éve.
De úgy néz ki megint sikerült.Úgyhogy Debrecenben keresnék egy ember,aki el tud jönni hozzám egy EWS és kulcs illesztésre nem csillagászati áron!Tudtok valakit?Bár még most töltőn van,hátha......de ránéztem és már ott van a hibakód: EWS 3.3 Hiába törlöm visszajön.Emiatt gondolom sz@pó :(
Nagyon köszönöm előre is!

Re: Indítási problémák

2018.07.04. 15:25

Johny540 írta:Sziasztok!
Olyan "sokat" megyek az E60-al,hogy a szűk 2 éves akksim lemerült (bár nem gondoltam).Ráindítottam,de 2 másodperces forgatás után fel is adtam hogy nehogy úgy járjak mint 2éve.
De úgy néz ki megint sikerült.Úgyhogy Debrecenben keresnék egy ember,aki el tud jönni hozzám egy EWS és kulcs illesztésre nem csillagászati áron!Tudtok valakit?Bár még most töltőn van,hátha......de ránéztem és már ott van a hibakód: EWS 3.3 Hiába törlöm visszajön.Emiatt gondolom sz@pó :(
Nagyon köszönöm előre is!


Mi történik ilyen esetben, hogy akksi lemerüléskor vagy csere esetén újra kell illeszteni az Ewst-t és a kulcsot?
Nekem az E65-ön, amikor elhoztam csontra le volt merülve, aztán kivettük - töltöttük, visszatettük, kiderült, hogy zárlatos, ezért új akksi ment bele, de sohasem kellett újratanítani semmit.
Hozzászólás küldése

VigLink badge