2012.02.03. 12:35
Marc528i írta:kzolee írta:Marc528i írta:Üdv srácok! Mivel ma bejöttek ezek a -10ek nekem is előjöttek a bajok. Reggel megyek le izzitom beröffent kicsit leállt. Újból indítás kis gázadással beindult. Kéken elkezdett füstölni (kb egy autónyi füst) és ingadozott az alapjárat majd 5 másodperc és nem füstölt és az alapjárat is helyre állt. Segítsetek légyszi. Előre is köszönöm
Minden henger járt?
Lehet izzítógyertya vagy izzításvezérlő is. Nekem az izzításvezérlőt kellett cserélni tavaly. Ha a diag szerint mind a 6 izzítógyertya rossz, akkor a vezérlő adta meg magát nagy valószínűséggel.
Na látod ezt nem tudom. Elég darabosan jár és muszály volt gázfröccsöket adni hogy ne fulladjon le
2012.02.03. 12:59
kzolee írta:Marc528i írta:kzolee írta:Marc528i írta:Üdv srácok! Mivel ma bejöttek ezek a -10ek nekem is előjöttek a bajok. Reggel megyek le izzitom beröffent kicsit leállt. Újból indítás kis gázadással beindult. Kéken elkezdett füstölni (kb egy autónyi füst) és ingadozott az alapjárat majd 5 másodperc és nem füstölt és az alapjárat is helyre állt. Segítsetek légyszi. Előre is köszönöm
Minden henger járt?
Lehet izzítógyertya vagy izzításvezérlő is. Nekem az izzításvezérlőt kellett cserélni tavaly. Ha a diag szerint mind a 6 izzítógyertya rossz, akkor a vezérlő adta meg magát nagy valószínűséggel.
Na látod ezt nem tudom. Elég darabosan jár és muszály volt gázfröccsöket adni hogy ne fulladjon le
Akkor valószínű, hogy nem ment mind. Vidd el diagra, ott kiderül mi a helyzet.
2012.02.03. 14:35
2018.02.08. 08:40
Marc528i írta:kzolee írta:Marc528i írta:kzolee írta:Marc528i írta:Üdv srácok! Mivel ma bejöttek ezek a -10ek nekem is előjöttek a bajok. Reggel megyek le izzitom beröffent kicsit leállt. Újból indítás kis gázadással beindult. Kéken elkezdett füstölni (kb egy autónyi füst) és ingadozott az alapjárat majd 5 másodperc és nem füstölt és az alapjárat is helyre állt. Segítsetek légyszi. Előre is köszönöm
Minden henger járt?
Lehet izzítógyertya vagy izzításvezérlő is. Nekem az izzításvezérlőt kellett cserélni tavaly. Ha a diag szerint mind a 6 izzítógyertya rossz, akkor a vezérlő adta meg magát nagy valószínűséggel.
Na látod ezt nem tudom. Elég darabosan jár és muszály volt gázfröccsöket adni hogy ne fulladjon le
Akkor valószínű, hogy nem ment mind. Vidd el diagra, ott kiderül mi a helyzet.
Oké az lesz. Most nemsokára beülök a kocsiba és megnézem hogy megint csinálja-e. Mert ez csak érdekes mód reggel van csak délután simán beindul igaz hogy akkor is jön egy pici kék füst
2018.02.08. 12:09
csikes77 írta:Majdnem tuti,hogy az izzításvezérlő miatt van, elég gyakran hallottam róla, hogy el szokott romlani. Itt kint németeknél mondták több szervizben is,hogy cseréljem ki azt is ha izzítógyertyát cserélek. Délután meg szerintem azért indul simán, mert még nem teljesen hideg nekem is így volt.
2018.03.01. 09:35
2018.03.01. 15:51
dreizwanzig írta:sziasztok!
Az 535d-m a reggeli hidegben ugy indult, hogy az alapjarata egy kicsit rossz volt. Nem ingadozott, nem fulladozott, hmmm, hogy mondjam, razta a kasznit egy ideig, aztan kb 10 masodperc utan kisimult a jarasa es utana teljesen jo volt. Elozmenyeket nem tudok, mert tegnap vettem a kocsit. Lehet itt is izzitas vezerlo gond?
ERROL van szo egyebkent? Ha ez ennyire kritikus, lehet, hogy megeri megelozeskeppen lecserelni? Ha jol tudom, akkor ez a marka az ajanlott.
2018.03.01. 15:54
NagyMatyas írta:dreizwanzig írta:sziasztok!
Az 535d-m a reggeli hidegben ugy indult, hogy az alapjarata egy kicsit rossz volt. Nem ingadozott, nem fulladozott, hmmm, hogy mondjam, razta a kasznit egy ideig, aztan kb 10 masodperc utan kisimult a jarasa es utana teljesen jo volt. Elozmenyeket nem tudok, mert tegnap vettem a kocsit. Lehet itt is izzitas vezerlo gond?
ERROL van szo egyebkent? Ha ez ennyire kritikus, lehet, hogy megeri megelozeskeppen lecserelni? Ha jol tudom, akkor ez a marka az ajanlott.
Lehet az oka, de ahogy írni szoktuk DIAG! Attól függetlenül, hogy gyertyát vagy vezérlőt ír, cseréld ki az összes gyertyát és a vezérlőt is, illetve a szívósor összes tömítését, és pucoltasd is ki. Ha már ott vagy, akkor a vákuumcsöveket is ellenőrizd és, ha kell cseréld.
Egyébként lehet valamit majd tudni az új jövevényről?
2018.03.06. 03:16
dreizwanzig írta:sziasztok!
Az 535d-m a reggeli hidegben ugy indult, hogy az alapjarata egy kicsit rossz volt. Nem ingadozott, nem fulladozott, hmmm, hogy mondjam, razta a kasznit egy ideig, aztan kb 10 masodperc utan kisimult a jarasa es utana teljesen jo volt. Elozmenyeket nem tudok, mert tegnap vettem a kocsit. Lehet itt is izzitas vezerlo gond?
ERROL van szo egyebkent? Ha ez ennyire kritikus, lehet, hogy megeri megelozeskeppen lecserelni? Ha jol tudom, akkor ez a marka az ajanlott.
2018.03.06. 09:07
csikes77 írta:dreizwanzig írta:sziasztok!
Az 535d-m a reggeli hidegben ugy indult, hogy az alapjarata egy kicsit rossz volt. Nem ingadozott, nem fulladozott, hmmm, hogy mondjam, razta a kasznit egy ideig, aztan kb 10 masodperc utan kisimult a jarasa es utana teljesen jo volt. Elozmenyeket nem tudok, mert tegnap vettem a kocsit. Lehet itt is izzitas vezerlo gond?
ERROL van szo egyebkent? Ha ez ennyire kritikus, lehet, hogy megeri megelozeskeppen lecserelni? Ha jol tudom, akkor ez a marka az ajanlott.
Igen, én is ilyet vettem,de valószínűleg nincs is más. Megéri kicserélni, mert úgy is be fog szarni.
2018.03.07. 06:16
Levibéka írta:csikes77 írta:dreizwanzig írta:sziasztok!
Az 535d-m a reggeli hidegben ugy indult, hogy az alapjarata egy kicsit rossz volt. Nem ingadozott, nem fulladozott, hmmm, hogy mondjam, razta a kasznit egy ideig, aztan kb 10 masodperc utan kisimult a jarasa es utana teljesen jo volt. Elozmenyeket nem tudok, mert tegnap vettem a kocsit. Lehet itt is izzitas vezerlo gond?
ERROL van szo egyebkent? Ha ez ennyire kritikus, lehet, hogy megeri megelozeskeppen lecserelni? Ha jol tudom, akkor ez a marka az ajanlott.
Igen, én is ilyet vettem,de valószínűleg nincs is más. Megéri kicserélni, mert úgy is be fog szarni.
énis lecseréltem +6 uj izzógyertyát (Beru), mert gyertya hibát adott, ebayen vettem 116,90 a szett )
2018.03.07. 21:06
na, jó is, hogy megrendeltem, mert most megdiagoltam es az 5-os hengerre izzitas hibat irrockerekhu írta:Levibéka írta:csikes77 írta:dreizwanzig írta:sziasztok!
Az 535d-m a reggeli hidegben ugy indult, hogy az alapjarata egy kicsit rossz volt. Nem ingadozott, nem fulladozott, hmmm, hogy mondjam, razta a kasznit egy ideig, aztan kb 10 masodperc utan kisimult a jarasa es utana teljesen jo volt. Elozmenyeket nem tudok, mert tegnap vettem a kocsit. Lehet itt is izzitas vezerlo gond?
ERROL van szo egyebkent? Ha ez ennyire kritikus, lehet, hogy megeri megelozeskeppen lecserelni? Ha jol tudom, akkor ez a marka az ajanlott.
Igen, én is ilyet vettem,de valószínűleg nincs is más. Megéri kicserélni, mert úgy is be fog szarni.
énis lecseréltem +6 uj izzógyertyát (Beru), mert gyertya hibát adott, ebayen vettem 116,90 a szett )
Izzitás vezérlö gyertya csere.
2018.03.24. 10:42
2018.04.02. 08:09
velencei75 írta:Sziasztok.
Engem is utolért az izzítás vezérlő baj.
Az utolsó két hidegindítás érdekesre sikerült. Pár másodpercig 1-2 henger kihagyott, ugrált a moci rendesen aztán szépen kisimult, persze szép kékes füst kíséretében tette ezt.
Persze lelki szemeim előtt, mindjárt a legrosszabb verzió pergett le, biztos valamelyik porlasztó!
Ma ránéztem diaggal és lám, mind a 6 gyertya hibának van beírva.
A vezérlőt, ami Beru két éve cseréltem. 60 e. km.-t nem bírt ki.
Boríthatom szét a verdát.
2018.04.02. 08:19
rockerekhu írta:velencei75 írta:Sziasztok.
Engem is utolért az izzítás vezérlő baj.
Az utolsó két hidegindítás érdekesre sikerült. Pár másodpercig 1-2 henger kihagyott, ugrált a moci rendesen aztán szépen kisimult, persze szép kékes füst kíséretében tette ezt.
Persze lelki szemeim előtt, mindjárt a legrosszabb verzió pergett le, biztos valamelyik porlasztó!
Ma ránéztem diaggal és lám, mind a 6 gyertya hibának van beírva.
A vezérlőt, ami Beru két éve cseréltem. 60 e. km.-t nem bírt ki.
Boríthatom szét a verdát.
Megnyugtatlak nekem sem birt tobbet mint 1.5 ev a Beru vezerlo.es nem csak te vagy igy vele.Foleg hogy ha jo a Dpf a kocsiban akkor a sokk utoizzitas miatt is kevesebb az elettartalmuk ezeknek.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
2018.04.28. 06:53
muhaati írta:rockerekhu írta:velencei75 írta:Sziasztok.
Engem is utolért az izzítás vezérlő baj.
Az utolsó két hidegindítás érdekesre sikerült. Pár másodpercig 1-2 henger kihagyott, ugrált a moci rendesen aztán szépen kisimult, persze szép kékes füst kíséretében tette ezt.
Persze lelki szemeim előtt, mindjárt a legrosszabb verzió pergett le, biztos valamelyik porlasztó!
Ma ránéztem diaggal és lám, mind a 6 gyertya hibának van beírva.
A vezérlőt, ami Beru két éve cseréltem. 60 e. km.-t nem bírt ki.
Boríthatom szét a verdát.
Megnyugtatlak nekem sem birt tobbet mint 1.5 ev a Beru vezerlo.es nem csak te vagy igy vele.Foleg hogy ha jo a Dpf a kocsiban akkor a sokk utoizzitas miatt is kevesebb az elettartalmuk ezeknek.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
Ha mind a 6 gyertyát beírja, először a generátortól a reléhez menő + kábelt ellenőrizd le, szokott megdögleni a relé csatlakozásánál.
2018.04.28. 09:06
na f@sza.... lehet, hogy akkor erdemes lesz beiktatnom a karbantartasi tervbe, hogy 2 evente lecserelemvelencei75 írta:muhaati írta:rockerekhu írta:velencei75 írta:Sziasztok.
Engem is utolért az izzítás vezérlő baj.
Az utolsó két hidegindítás érdekesre sikerült. Pár másodpercig 1-2 henger kihagyott, ugrált a moci rendesen aztán szépen kisimult, persze szép kékes füst kíséretében tette ezt.
Persze lelki szemeim előtt, mindjárt a legrosszabb verzió pergett le, biztos valamelyik porlasztó!
Ma ránéztem diaggal és lám, mind a 6 gyertya hibának van beírva.
A vezérlőt, ami Beru két éve cseréltem. 60 e. km.-t nem bírt ki.
Boríthatom szét a verdát.
Megnyugtatlak nekem sem birt tobbet mint 1.5 ev a Beru vezerlo.es nem csak te vagy igy vele.Foleg hogy ha jo a Dpf a kocsiban akkor a sokk utoizzitas miatt is kevesebb az elettartalmuk ezeknek.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
Ha mind a 6 gyertyát beírja, először a generátortól a reléhez menő + kábelt ellenőrizd le, szokott megdögleni a relé csatlakozásánál.
Hello
A héten értem el odáig, hogy szétbontsam az autót. Elsőnek a kábelt ellenőriztem, ahogy Muhamester adta a tippet, amit köszönök.
A kábelnál nem találtam semmi bibit, úgyhogy relécsere lett belőle. Kíváncsi leszek ez meddig bírja
2018.04.29. 05:58
dreizwanzig írta:na f@sza.... lehet, hogy akkor erdemes lesz beiktatnom a karbantartasi tervbe, hogy 2 evente lecserelemvelencei75 írta:muhaati írta:rockerekhu írta:velencei75 írta:Sziasztok.
Engem is utolért az izzítás vezérlő baj.
Az utolsó két hidegindítás érdekesre sikerült. Pár másodpercig 1-2 henger kihagyott, ugrált a moci rendesen aztán szépen kisimult, persze szép kékes füst kíséretében tette ezt.
Persze lelki szemeim előtt, mindjárt a legrosszabb verzió pergett le, biztos valamelyik porlasztó!
Ma ránéztem diaggal és lám, mind a 6 gyertya hibának van beírva.
A vezérlőt, ami Beru két éve cseréltem. 60 e. km.-t nem bírt ki.
Boríthatom szét a verdát.
Megnyugtatlak nekem sem birt tobbet mint 1.5 ev a Beru vezerlo.es nem csak te vagy igy vele.Foleg hogy ha jo a Dpf a kocsiban akkor a sokk utoizzitas miatt is kevesebb az elettartalmuk ezeknek.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
Ha mind a 6 gyertyát beírja, először a generátortól a reléhez menő + kábelt ellenőrizd le, szokott megdögleni a relé csatlakozásánál.
Hello
A héten értem el odáig, hogy szétbontsam az autót. Elsőnek a kábelt ellenőriztem, ahogy Muhamester adta a tippet, amit köszönök.
A kábelnál nem találtam semmi bibit, úgyhogy relécsere lett belőle. Kíváncsi leszek ez meddig bírja
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
2018.07.04. 12:03
2018.07.04. 15:25
Johny540 írta:Sziasztok!
Olyan "sokat" megyek az E60-al,hogy a szűk 2 éves akksim lemerült (bár nem gondoltam).Ráindítottam,de 2 másodperces forgatás után fel is adtam hogy nehogy úgy járjak mint 2éve.
De úgy néz ki megint sikerült.Úgyhogy Debrecenben keresnék egy ember,aki el tud jönni hozzám egy EWS és kulcs illesztésre nem csillagászati áron!Tudtok valakit?Bár még most töltőn van,hátha......de ránéztem és már ott van a hibakód: EWS 3.3 Hiába törlöm visszajön.Emiatt gondolom sz@pó
Nagyon köszönöm előre is!