* *
Pontos idő: 2018.06.22. 05:20

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 38 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2012.02.03. 12:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5679
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1419 alkalommal
Kapott köszik: 1370 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Marc528i írta:
kzolee írta:
Marc528i írta:
Üdv srácok! Mivel ma bejöttek ezek a -10ek nekem is előjöttek a bajok. Reggel megyek le izzitom beröffent kicsit leállt. Újból indítás kis gázadással beindult. Kéken elkezdett füstölni (kb egy autónyi füst) és ingadozott az alapjárat majd 5 másodperc és nem füstölt és az alapjárat is helyre állt. Segítsetek légyszi. Előre is köszönöm


Minden henger járt?

Lehet izzítógyertya vagy izzításvezérlő is. Nekem az izzításvezérlőt kellett cserélni tavaly. Ha a diag szerint mind a 6 izzítógyertya rossz, akkor a vezérlő adta meg magát nagy valószínűséggel.

Na látod ezt nem tudom. Elég darabosan jár és muszály volt gázfröccsöket adni hogy ne fulladjon le


Akkor valószínű, hogy nem ment mind. Vidd el diagra, ott kiderül mi a helyzet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: Marc528i
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2012.02.03. 12:59 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.25. 00:00
Hozzászólások: 529
Tartózkodási hely: Budapest XIII-Nyíregyháza-Bécs XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57tud30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Marc528i írta:
kzolee írta:
Marc528i írta:
Üdv srácok! Mivel ma bejöttek ezek a -10ek nekem is előjöttek a bajok. Reggel megyek le izzitom beröffent kicsit leállt. Újból indítás kis gázadással beindult. Kéken elkezdett füstölni (kb egy autónyi füst) és ingadozott az alapjárat majd 5 másodperc és nem füstölt és az alapjárat is helyre állt. Segítsetek légyszi. Előre is köszönöm


Minden henger járt?

Lehet izzítógyertya vagy izzításvezérlő is. Nekem az izzításvezérlőt kellett cserélni tavaly. Ha a diag szerint mind a 6 izzítógyertya rossz, akkor a vezérlő adta meg magát nagy valószínűséggel.

Na látod ezt nem tudom. Elég darabosan jár és muszály volt gázfröccsöket adni hogy ne fulladjon le


Akkor valószínű, hogy nem ment mind. Vidd el diagra, ott kiderül mi a helyzet.

Oké az lesz. Most nemsokára beülök a kocsiba és megnézem hogy megint csinálja-e. Mert ez csak érdekes mód reggel van csak délután simán beindul igaz hogy akkor is jön egy pici kék füst

_________________
BMW das beste Auto in der Welt

///Mark


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2012.02.03. 14:35 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.25. 00:00
Hozzászólások: 529
Tartózkodási hely: Budapest XIII-Nyíregyháza-Bécs XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57tud30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Na most megint beindítottam. Rögtön beindult semmi ingadozás a kék füst is elhanyagolható pedig hideg a motor. Szépen jár szóval nem értem :x

_________________
BMW das beste Auto in der Welt

///Mark


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2018.02.08. 08:40 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 189
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 32 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Marc528i írta:
kzolee írta:
Marc528i írta:
kzolee írta:
Marc528i írta:
Üdv srácok! Mivel ma bejöttek ezek a -10ek nekem is előjöttek a bajok. Reggel megyek le izzitom beröffent kicsit leállt. Újból indítás kis gázadással beindult. Kéken elkezdett füstölni (kb egy autónyi füst) és ingadozott az alapjárat majd 5 másodperc és nem füstölt és az alapjárat is helyre állt. Segítsetek légyszi. Előre is köszönöm


Minden henger járt?

Lehet izzítógyertya vagy izzításvezérlő is. Nekem az izzításvezérlőt kellett cserélni tavaly. Ha a diag szerint mind a 6 izzítógyertya rossz, akkor a vezérlő adta meg magát nagy valószínűséggel.

Na látod ezt nem tudom. Elég darabosan jár és muszály volt gázfröccsöket adni hogy ne fulladjon le


Akkor valószínű, hogy nem ment mind. Vidd el diagra, ott kiderül mi a helyzet.

Oké az lesz. Most nemsokára beülök a kocsiba és megnézem hogy megint csinálja-e. Mert ez csak érdekes mód reggel van csak délután simán beindul igaz hogy akkor is jön egy pici kék füst


Majdnem tuti,hogy az izzításvezérlő miatt van, elég gyakran hallottam róla, hogy el szokott romlani. Itt kint németeknél mondták több szervizben is,hogy cseréljem ki azt is ha izzítógyertyát cserélek. Délután meg szerintem azért indul simán, mert még nem teljesen hideg nekem is így volt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2018.02.08. 12:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2175
Adott köszi: 410 alkalommal
Kapott köszik: 431 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
Majdnem tuti,hogy az izzításvezérlő miatt van, elég gyakran hallottam róla, hogy el szokott romlani. Itt kint németeknél mondták több szervizben is,hogy cseréljem ki azt is ha izzítógyertyát cserélek. Délután meg szerintem azért indul simán, mert még nem teljesen hideg nekem is így volt.


Így van, párban kell cserélni őket, mivel egyszerre szoktak bedögleni. Sajnos E6X szériában átkerült a blokk oldalára és a meleg nem tesz jót neki. Elég baráti ára van már 2X ezer forint körül be lehet szerezni, nem érdemes spórolni rajta, mert többe kerül szétszedni az egészet újra.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2018.03.01. 09:35 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 879
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 172 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok!

Az 535d-m a reggeli hidegben ugy indult, hogy az alapjarata egy kicsit rossz volt. Nem ingadozott, nem fulladozott, hmmm, hogy mondjam, razta a kasznit egy ideig, aztan kb 10 masodperc utan kisimult a jarasa es utana teljesen jo volt. Elozmenyeket nem tudok, mert tegnap vettem a kocsit. Lehet itt is izzitas vezerlo gond?
ERROL van szo egyebkent? Ha ez ennyire kritikus, lehet, hogy megeri megelozeskeppen lecserelni? Ha jol tudom, akkor ez a marka az ajanlott.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2018.03.01. 15:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2175
Adott köszi: 410 alkalommal
Kapott köszik: 431 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
sziasztok!

Az 535d-m a reggeli hidegben ugy indult, hogy az alapjarata egy kicsit rossz volt. Nem ingadozott, nem fulladozott, hmmm, hogy mondjam, razta a kasznit egy ideig, aztan kb 10 masodperc utan kisimult a jarasa es utana teljesen jo volt. Elozmenyeket nem tudok, mert tegnap vettem a kocsit. Lehet itt is izzitas vezerlo gond?
ERROL van szo egyebkent? Ha ez ennyire kritikus, lehet, hogy megeri megelozeskeppen lecserelni? Ha jol tudom, akkor ez a marka az ajanlott.


Lehet az oka, de ahogy írni szoktuk DIAG! :) Attól függetlenül, hogy gyertyát vagy vezérlőt ír, cseréld ki az összes gyertyát és a vezérlőt is, illetve a szívósor összes tömítését, és pucoltasd is ki. Ha már ott vagy, akkor a vákuumcsöveket is ellenőrizd és, ha kell cseréld.

Egyébként lehet valamit majd tudni az új jövevényről? :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2018.03.01. 15:54 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 879
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 172 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
sziasztok!

Az 535d-m a reggeli hidegben ugy indult, hogy az alapjarata egy kicsit rossz volt. Nem ingadozott, nem fulladozott, hmmm, hogy mondjam, razta a kasznit egy ideig, aztan kb 10 masodperc utan kisimult a jarasa es utana teljesen jo volt. Elozmenyeket nem tudok, mert tegnap vettem a kocsit. Lehet itt is izzitas vezerlo gond?
ERROL van szo egyebkent? Ha ez ennyire kritikus, lehet, hogy megeri megelozeskeppen lecserelni? Ha jol tudom, akkor ez a marka az ajanlott.


Lehet az oka, de ahogy írni szoktuk DIAG! :) Attól függetlenül, hogy gyertyát vagy vezérlőt ír, cseréld ki az összes gyertyát és a vezérlőt is, illetve a szívósor összes tömítését, és pucoltasd is ki. Ha már ott vagy, akkor a vákuumcsöveket is ellenőrizd és, ha kell cseréld.

Egyébként lehet valamit majd tudni az új jövevényről? :)

Koszi! Majd irok rola hamarosan, most probalok gyorsan utanajarni, hogy miket kellene csereltetnem, ha megyek haza.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2018.03.06. 03:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 189
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 32 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
sziasztok!

Az 535d-m a reggeli hidegben ugy indult, hogy az alapjarata egy kicsit rossz volt. Nem ingadozott, nem fulladozott, hmmm, hogy mondjam, razta a kasznit egy ideig, aztan kb 10 masodperc utan kisimult a jarasa es utana teljesen jo volt. Elozmenyeket nem tudok, mert tegnap vettem a kocsit. Lehet itt is izzitas vezerlo gond?
ERROL van szo egyebkent? Ha ez ennyire kritikus, lehet, hogy megeri megelozeskeppen lecserelni? Ha jol tudom, akkor ez a marka az ajanlott.

Igen, én is ilyet vettem,de valószínűleg nincs is más. :D Megéri kicserélni, mert úgy is be fog szarni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2018.03.06. 09:07 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1203
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
dreizwanzig írta:
sziasztok!

Az 535d-m a reggeli hidegben ugy indult, hogy az alapjarata egy kicsit rossz volt. Nem ingadozott, nem fulladozott, hmmm, hogy mondjam, razta a kasznit egy ideig, aztan kb 10 masodperc utan kisimult a jarasa es utana teljesen jo volt. Elozmenyeket nem tudok, mert tegnap vettem a kocsit. Lehet itt is izzitas vezerlo gond?
ERROL van szo egyebkent? Ha ez ennyire kritikus, lehet, hogy megeri megelozeskeppen lecserelni? Ha jol tudom, akkor ez a marka az ajanlott.

Igen, én is ilyet vettem,de valószínűleg nincs is más. :D Megéri kicserélni, mert úgy is be fog szarni.



énis lecseréltem +6 uj izzógyertyát (Beru), mert gyertya hibát adott, ebayen vettem 116,90 a szett :))

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2018.03.07. 06:16 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 957
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 178 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Levibéka írta:
csikes77 írta:
dreizwanzig írta:
sziasztok!

Az 535d-m a reggeli hidegben ugy indult, hogy az alapjarata egy kicsit rossz volt. Nem ingadozott, nem fulladozott, hmmm, hogy mondjam, razta a kasznit egy ideig, aztan kb 10 masodperc utan kisimult a jarasa es utana teljesen jo volt. Elozmenyeket nem tudok, mert tegnap vettem a kocsit. Lehet itt is izzitas vezerlo gond?
ERROL van szo egyebkent? Ha ez ennyire kritikus, lehet, hogy megeri megelozeskeppen lecserelni? Ha jol tudom, akkor ez a marka az ajanlott.

Igen, én is ilyet vettem,de valószínűleg nincs is más. :D Megéri kicserélni, mert úgy is be fog szarni.



énis lecseréltem +6 uj izzógyertyát (Beru), mert gyertya hibát adott, ebayen vettem 116,90 a szett :))

Izzitás vezérlö gyertya csere.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2018.03.07. 21:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 879
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 172 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Levibéka írta:
csikes77 írta:
dreizwanzig írta:
sziasztok!

Az 535d-m a reggeli hidegben ugy indult, hogy az alapjarata egy kicsit rossz volt. Nem ingadozott, nem fulladozott, hmmm, hogy mondjam, razta a kasznit egy ideig, aztan kb 10 masodperc utan kisimult a jarasa es utana teljesen jo volt. Elozmenyeket nem tudok, mert tegnap vettem a kocsit. Lehet itt is izzitas vezerlo gond?
ERROL van szo egyebkent? Ha ez ennyire kritikus, lehet, hogy megeri megelozeskeppen lecserelni? Ha jol tudom, akkor ez a marka az ajanlott.

Igen, én is ilyet vettem,de valószínűleg nincs is más. :D Megéri kicserélni, mert úgy is be fog szarni.



énis lecseréltem +6 uj izzógyertyát (Beru), mert gyertya hibát adott, ebayen vettem 116,90 a szett :))

Izzitás vezérlö gyertya csere.
na, jó is, hogy megrendeltem, mert most megdiagoltam es az 5-os hengerre izzitas hibat ir :)


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2018.03.24. 10:42 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.01. 01:00
Hozzászólások: 276
Tartózkodási hely: Észak Ném.o. ill.Paks
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
Engem is utolért az izzítás vezérlő baj.
Az utolsó két hidegindítás érdekesre sikerült. Pár másodpercig 1-2 henger kihagyott, ugrált a moci rendesen aztán szépen kisimult, persze szép kékes füst kíséretében tette ezt.
Persze lelki szemeim előtt, mindjárt a legrosszabb verzió pergett le, biztos valamelyik porlasztó!
Ma ránéztem diaggal és lám, mind a 6 gyertya hibának van beírva.
A vezérlőt, ami Beru két éve cseréltem. 60 e. km.-t nem bírt ki. :doglotlo:
Boríthatom szét a verdát.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2018.04.02. 08:09 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 957
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 178 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
velencei75 írta:
Sziasztok.
Engem is utolért az izzítás vezérlő baj.
Az utolsó két hidegindítás érdekesre sikerült. Pár másodpercig 1-2 henger kihagyott, ugrált a moci rendesen aztán szépen kisimult, persze szép kékes füst kíséretében tette ezt.
Persze lelki szemeim előtt, mindjárt a legrosszabb verzió pergett le, biztos valamelyik porlasztó!
Ma ránéztem diaggal és lám, mind a 6 gyertya hibának van beírva.
A vezérlőt, ami Beru két éve cseréltem. 60 e. km.-t nem bírt ki. :doglotlo:
Boríthatom szét a verdát.

Megnyugtatlak nekem sem birt tobbet mint 1.5 ev a Beru vezerlo.es nem csak te vagy igy vele.Foleg hogy ha jo a Dpf a kocsiban akkor a sokk utoizzitas miatt is kevesebb az elettartalmuk ezeknek.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2018.04.02. 08:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3618
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 717 alkalommal
Kapott köszik: 793 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
rockerekhu írta:
velencei75 írta:
Sziasztok.
Engem is utolért az izzítás vezérlő baj.
Az utolsó két hidegindítás érdekesre sikerült. Pár másodpercig 1-2 henger kihagyott, ugrált a moci rendesen aztán szépen kisimult, persze szép kékes füst kíséretében tette ezt.
Persze lelki szemeim előtt, mindjárt a legrosszabb verzió pergett le, biztos valamelyik porlasztó!
Ma ránéztem diaggal és lám, mind a 6 gyertya hibának van beírva.
A vezérlőt, ami Beru két éve cseréltem. 60 e. km.-t nem bírt ki. :doglotlo:
Boríthatom szét a verdát.

Megnyugtatlak nekem sem birt tobbet mint 1.5 ev a Beru vezerlo.es nem csak te vagy igy vele.Foleg hogy ha jo a Dpf a kocsiban akkor a sokk utoizzitas miatt is kevesebb az elettartalmuk ezeknek.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Ha mind a 6 gyertyát beírja, először a generátortól a reléhez menő + kábelt ellenőrizd le, szokott megdögleni a relé csatlakozásánál.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: rockerekhu
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2018.04.28. 06:53 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.01. 01:00
Hozzászólások: 276
Tartózkodási hely: Észak Ném.o. ill.Paks
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
rockerekhu írta:
velencei75 írta:
Sziasztok.
Engem is utolért az izzítás vezérlő baj.
Az utolsó két hidegindítás érdekesre sikerült. Pár másodpercig 1-2 henger kihagyott, ugrált a moci rendesen aztán szépen kisimult, persze szép kékes füst kíséretében tette ezt.
Persze lelki szemeim előtt, mindjárt a legrosszabb verzió pergett le, biztos valamelyik porlasztó!
Ma ránéztem diaggal és lám, mind a 6 gyertya hibának van beírva.
A vezérlőt, ami Beru két éve cseréltem. 60 e. km.-t nem bírt ki. :doglotlo:
Boríthatom szét a verdát.

Megnyugtatlak nekem sem birt tobbet mint 1.5 ev a Beru vezerlo.es nem csak te vagy igy vele.Foleg hogy ha jo a Dpf a kocsiban akkor a sokk utoizzitas miatt is kevesebb az elettartalmuk ezeknek.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Ha mind a 6 gyertyát beírja, először a generátortól a reléhez menő + kábelt ellenőrizd le, szokott megdögleni a relé csatlakozásánál.



Hello
A héten értem el odáig, hogy szétbontsam az autót. Elsőnek a kábelt ellenőriztem, ahogy Muhamester adta a tippet, amit köszönök.
A kábelnál nem találtam semmi bibit, úgyhogy relécsere lett belőle. Kíváncsi leszek ez meddig bírja :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2018.04.28. 09:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 879
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 172 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
velencei75 írta:
muhaati írta:
rockerekhu írta:
velencei75 írta:
Sziasztok.
Engem is utolért az izzítás vezérlő baj.
Az utolsó két hidegindítás érdekesre sikerült. Pár másodpercig 1-2 henger kihagyott, ugrált a moci rendesen aztán szépen kisimult, persze szép kékes füst kíséretében tette ezt.
Persze lelki szemeim előtt, mindjárt a legrosszabb verzió pergett le, biztos valamelyik porlasztó!
Ma ránéztem diaggal és lám, mind a 6 gyertya hibának van beírva.
A vezérlőt, ami Beru két éve cseréltem. 60 e. km.-t nem bírt ki. :doglotlo:
Boríthatom szét a verdát.

Megnyugtatlak nekem sem birt tobbet mint 1.5 ev a Beru vezerlo.es nem csak te vagy igy vele.Foleg hogy ha jo a Dpf a kocsiban akkor a sokk utoizzitas miatt is kevesebb az elettartalmuk ezeknek.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Ha mind a 6 gyertyát beírja, először a generátortól a reléhez menő + kábelt ellenőrizd le, szokott megdögleni a relé csatlakozásánál.



Hello
A héten értem el odáig, hogy szétbontsam az autót. Elsőnek a kábelt ellenőriztem, ahogy Muhamester adta a tippet, amit köszönök.
A kábelnál nem találtam semmi bibit, úgyhogy relécsere lett belőle. Kíváncsi leszek ez meddig bírja :?
na f@sza.... lehet, hogy akkor erdemes lesz beiktatnom a karbantartasi tervbe, hogy 2 evente lecserelem :D


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2018.04.29. 05:58 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 957
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 178 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
velencei75 írta:
muhaati írta:
rockerekhu írta:
velencei75 írta:
Sziasztok.
Engem is utolért az izzítás vezérlő baj.
Az utolsó két hidegindítás érdekesre sikerült. Pár másodpercig 1-2 henger kihagyott, ugrált a moci rendesen aztán szépen kisimult, persze szép kékes füst kíséretében tette ezt.
Persze lelki szemeim előtt, mindjárt a legrosszabb verzió pergett le, biztos valamelyik porlasztó!
Ma ránéztem diaggal és lám, mind a 6 gyertya hibának van beírva.
A vezérlőt, ami Beru két éve cseréltem. 60 e. km.-t nem bírt ki. :doglotlo:
Boríthatom szét a verdát.

Megnyugtatlak nekem sem birt tobbet mint 1.5 ev a Beru vezerlo.es nem csak te vagy igy vele.Foleg hogy ha jo a Dpf a kocsiban akkor a sokk utoizzitas miatt is kevesebb az elettartalmuk ezeknek.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Ha mind a 6 gyertyát beírja, először a generátortól a reléhez menő + kábelt ellenőrizd le, szokott megdögleni a relé csatlakozásánál.



Hello
A héten értem el odáig, hogy szétbontsam az autót. Elsőnek a kábelt ellenőriztem, ahogy Muhamester adta a tippet, amit köszönök.
A kábelnál nem találtam semmi bibit, úgyhogy relécsere lett belőle. Kíváncsi leszek ez meddig bírja :?
na f@sza.... lehet, hogy akkor erdemes lesz beiktatnom a karbantartasi tervbe, hogy 2 evente lecserelem :D


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Ne aggodj nem fog 2 evet kibirni inkabb surun diagold legalabb havonta 1x igy a termosztatokat is kiszurod ha elszal meg az izzitas problemakat.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 38 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator