* *
Pontos idő: 2017.09.20. 20:11

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 23 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2010.12.04. 18:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.30. 00:00
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
A multkori reggeli első indításkor jelentkező mindenféle hibaüzi megszünt, fesszabályzó volt a hunyó!

Most megint reggelente carakodik a darab. Ma reggel 4.-re indult be, -5fok) hibaüzi nincs, egész nap pöcc röff indul, megy mint a golyó. Az izzító gyertyákat már megrendeltem, szerintem az lessz a baj.

Az volna a kérdésem, hogy az újakat hány Nm-rel kell meghúzni, hogy jó legyen, mert ezt az adatot sehol nem találom a neten. Meg van az új éxij tárcsa is, azt 4db M10 es csavar rögzíti a főtengelyhez. Ezen csavarok meghúzási nyomatéka is érdekelne, ha cserélem, mennyivel húzzam meg?

Ötleteket, tanácsokat, instrukciókat előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2010.12.04. 18:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12127
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jeeeh írta:
Sziasztok!
A multkori reggeli első indításkor jelentkező mindenféle hibaüzi megszünt, fesszabályzó volt a hunyó!

Most megint reggelente carakodik a darab. Ma reggel 4.-re indult be, -5fok) hibaüzi nincs, egész nap pöcc röff indul, megy mint a golyó. Az izzító gyertyákat már megrendeltem, szerintem az lessz a baj.

Az volna a kérdésem, hogy az újakat hány Nm-rel kell meghúzni, hogy jó legyen, mert ezt az adatot sehol nem találom a neten. Meg van az új éxij tárcsa is, azt 4db M10 es csavar rögzíti a főtengelyhez. Ezen csavarok meghúzási nyomatéka is érdekelne, ha cserélem, mennyivel húzzam meg?

Ötleteket, tanácsokat, instrukciókat előre is köszönöm!

Leszkikapsz az új topicért :lol:

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2010.12.04. 18:27 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.30. 00:00
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Jeeeh írta:
Sziasztok!
A multkori reggeli első indításkor jelentkező mindenféle hibaüzi megszünt, fesszabályzó volt a hunyó!

Most megint reggelente carakodik a darab. Ma reggel 4.-re indult be, -5fok) hibaüzi nincs, egész nap pöcc röff indul, megy mint a golyó. Az izzító gyertyákat már megrendeltem, szerintem az lessz a baj.

Az volna a kérdésem, hogy az újakat hány Nm-rel kell meghúzni, hogy jó legyen, mert ezt az adatot sehol nem találom a neten. Meg van az új éxij tárcsa is, azt 4db M10 es csavar rögzíti a főtengelyhez. Ezen csavarok meghúzási nyomatéka is érdekelne, ha cserélem, mennyivel húzzam meg?

Ötleteket, tanácsokat, instrukciókat előre is köszönöm!

Leszkikapsz az új topicért :lol:

Bocsika, nem tudtam, hogy ezt a gombot nem lehet használni! :x


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2010.12.04. 18:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 337 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jeeeh írta:
simi64 írta:
Jeeeh írta:
Sziasztok!
A multkori reggeli első indításkor jelentkező mindenféle hibaüzi megszünt, fesszabályzó volt a hunyó!

Most megint reggelente carakodik a darab. Ma reggel 4.-re indult be, -5fok) hibaüzi nincs, egész nap pöcc röff indul, megy mint a golyó. Az izzító gyertyákat már megrendeltem, szerintem az lessz a baj.

Az volna a kérdésem, hogy az újakat hány Nm-rel kell meghúzni, hogy jó legyen, mert ezt az adatot sehol nem találom a neten. Meg van az új éxij tárcsa is, azt 4db M10 es csavar rögzíti a főtengelyhez. Ezen csavarok meghúzási nyomatéka is érdekelne, ha cserélem, mennyivel húzzam meg?

Ötleteket, tanácsokat, instrukciókat előre is köszönöm!

Leszkikapsz az új topicért :lol:

Bocsika, nem tudtam, hogy ezt a gombot nem lehet használni! :x

Helo
Ne foglalkozz a simi-vel :wink:
nagyon érdekes egy topik még ilyen nincs az E60-as nak
Majd útána nézek mindjárt a Nyomatéknak :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2010.12.04. 19:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5612
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1398 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Jeeeh írta:
Sziasztok!
A multkori reggeli első indításkor jelentkező mindenféle hibaüzi megszünt, fesszabályzó volt a hunyó!

Most megint reggelente carakodik a darab. Ma reggel 4.-re indult be, -5fok) hibaüzi nincs, egész nap pöcc röff indul, megy mint a golyó. Az izzító gyertyákat már megrendeltem, szerintem az lessz a baj.

Az volna a kérdésem, hogy az újakat hány Nm-rel kell meghúzni, hogy jó legyen, mert ezt az adatot sehol nem találom a neten. Meg van az új éxij tárcsa is, azt 4db M10 es csavar rögzíti a főtengelyhez. Ezen csavarok meghúzási nyomatéka is érdekelne, ha cserélem, mennyivel húzzam meg?

Ötleteket, tanácsokat, instrukciókat előre is köszönöm!


Faterom mindig azt mondta: Mielőtt megszakad, fél fordulattal előtte kell abbahagyni :D

Izzítógyertya meghúzási nyomatékok a BERU szerint:

Idézet:
Gewinde M 8: 10 Nm
Gewinde M 9: 12 Nm
Gewinde M 10: 15 Nm
Gewinde M 12: 22 Nm


Muhaatti szerint meleg motornál egyszerűbb kitekerni, visszarakni pedig bronzpasztával érdemes, hogy legközelebb könnyebb legyen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2010.12.04. 19:26 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.30. 00:00
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Jeeeh írta:
Sziasztok!
A multkori reggeli első indításkor jelentkező mindenféle hibaüzi megszünt, fesszabályzó volt a hunyó!

Most megint reggelente carakodik a darab. Ma reggel 4.-re indult be, -5fok) hibaüzi nincs, egész nap pöcc röff indul, megy mint a golyó. Az izzító gyertyákat már megrendeltem, szerintem az lessz a baj.

Az volna a kérdésem, hogy az újakat hány Nm-rel kell meghúzni, hogy jó legyen, mert ezt az adatot sehol nem találom a neten. Meg van az új éxij tárcsa is, azt 4db M10 es csavar rögzíti a főtengelyhez. Ezen csavarok meghúzási nyomatéka is érdekelne, ha cserélem, mennyivel húzzam meg?

Ötleteket, tanácsokat, instrukciókat előre is köszönöm!


Faterom mindig azt mondta: Mielőtt megszakad, fél fordulattal előtte kell abbahagyni :D

Izzítógyertya meghúzási nyomatékok a BERU szerint:

Idézet:
Gewinde M 8: 10 Nm
Gewinde M 9: 12 Nm
Gewinde M 10: 15 Nm
Gewinde M 12: 22 Nm


Muhaatti szerint meleg motornál egyszerűbb kitekerni, visszarakni pedig bronzpasztával érdemes, hogy legközelebb könnyebb legyen.


Szia!
Nagyon szépen köszönöm az adatokat, meg a gyors választ, hamar mentem a kis BMW Könyvtáramba!
Remélem 1 napon meghálálhatom a segítséged! Már keresem a bronz paszta beszerzési lehetőségeket.
Köszönettel: Jani


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2010.12.04. 20:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 337 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jeeeh írta:
kzolee írta:
Jeeeh írta:
Sziasztok!
A multkori reggeli első indításkor jelentkező mindenféle hibaüzi megszünt, fesszabályzó volt a hunyó!

Most megint reggelente carakodik a darab. Ma reggel 4.-re indult be, -5fok) hibaüzi nincs, egész nap pöcc röff indul, megy mint a golyó. Az izzító gyertyákat már megrendeltem, szerintem az lessz a baj.

Az volna a kérdésem, hogy az újakat hány Nm-rel kell meghúzni, hogy jó legyen, mert ezt az adatot sehol nem találom a neten. Meg van az új éxij tárcsa is, azt 4db M10 es csavar rögzíti a főtengelyhez. Ezen csavarok meghúzási nyomatéka is érdekelne, ha cserélem, mennyivel húzzam meg?

Ötleteket, tanácsokat, instrukciókat előre is köszönöm!


Faterom mindig azt mondta: Mielőtt megszakad, fél fordulattal előtte kell abbahagyni :D

Izzítógyertya meghúzási nyomatékok a BERU szerint:

Idézet:
Gewinde M 8: 10 Nm
Gewinde M 9: 12 Nm
Gewinde M 10: 15 Nm
Gewinde M 12: 22 Nm


Muhaatti szerint meleg motornál egyszerűbb kitekerni, visszarakni pedig bronzpasztával érdemes, hogy legközelebb könnyebb legyen.


Szia!
Nagyon szépen köszönöm az adatokat, meg a gyors választ, hamar mentem a kis BMW Könyvtáramba!
Remélem 1 napon meghálálhatom a segítséged! Már keresem a bronz paszta beszerzési lehetőségeket.
Köszönettel: Jani

Helo
E60 525d izzítógyertya meghúzása 18 nm Az én ismereteim alapján


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.04. 22:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5612
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1398 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Valóban, a gyári izzítógyertyánál 18 Nm:

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.04. 23:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.03. 00:00
Hozzászólások: 1959
Tartózkodási hely: Wals bei Salzburg
Adott köszi: 73 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: V8
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Valóban, a gyári izzítógyertyánál 18 Nm:

Kép


Mindenkinek van otthon nyomatékkulcsa? :) Szinte hihetetlen.

_________________
apa
aki 36éve forgatja a földet
Es ist Verdamt hart,die beste zu sein.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.04. 23:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Én csak meg szoktam húzni, ésszel, hogy legközelebb ki is tudjam szedni. Semmi nyomatékkulcs....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.05. 00:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 337 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
Én csak meg szoktam húzni, ésszel, hogy legközelebb ki is tudjam szedni. Semmi nyomatékkulcs....

Helo
Ilyen jellegű alkatrészeknél illik nyomatékkulcsot használni
Nem mindenki egyforma erős :lol: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.05. 00:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.03. 00:00
Hozzászólások: 1959
Tartózkodási hely: Wals bei Salzburg
Adott köszi: 73 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: V8
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
tibi666 írta:
Én csak meg szoktam húzni, ésszel, hogy legközelebb ki is tudjam szedni. Semmi nyomatékkulcs....

Helo
Ilyen jellegű alkatrészeknél illik nyomatékkulcsot használni
Nem mindenki egyforma erős :lol: :lol:


És nem mindenkinek van "olyan hosszú" csőhosszabbítója. :wink: :wink:

_________________
apa
aki 36éve forgatja a földet
Es ist Verdamt hart,die beste zu sein.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.05. 18:28 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.30. 00:00
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali mind!
Ma reggel már alig indult el a darab! :cry: Gyanús, hogy nem az ízzító gyertya lesz, ezért ott hagytam a fűtött műhelyben, kíváncsi vagyok mi lesz holnap majnalban! :evil: Lecseréltem az ékszíj tárcsát is ma, és közben, azaz utánna vettem észre, hogy a gyujtás ráadása után, be nem indítva a mocit nem áll le a szivattyú a tankban, és mint ha valaki a lavorba pisilne, olyan hang jön belőle. :o :D Mint ha a nyomás nem alakulna ki a nagynyomású szivattyú elött, hanem egyszerűen visszafolyna a cucc a tankba.
Holnap meg jönnek az új gyertyák, adandó alkalommal kicserélem őket, azt beszámolok mi volt az eredmény.
Minden esetre érdekes a dolog, mert ha egyszer az adott nap bepöccent a darab, már mindig indul, akár 6 órás kintállás után is -6 fokban. Ezért gyanús hogy nem az izzítással van a baj.
Remélem nem a kompresszióval van a baj, mert akko ellopatom, és lelöketem egy szakadékba az biztos! :twisted:
Ui: Köszi a sok nyomaték táblát mindenkinek! :wink: ha sikerül megszerezem az ESI Tronic-ot akinek kell áttolom 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.05. 18:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jeeeh írta:
Hali mind!
Ma reggel már alig indult el a darab! :cry: Gyanús, hogy nem az ízzító gyertya lesz, ezért ott hagytam a fűtött műhelyben, kíváncsi vagyok mi lesz holnap majnalban! :evil: Lecseréltem az ékszíj tárcsát is ma, és közben, azaz utánna vettem észre, hogy a gyujtás ráadása után, be nem indítva a mocit nem áll le a szivattyú a tankban, és mint ha valaki a lavorba pisilne, olyan hang jön belőle. :o :D Mint ha a nyomás nem alakulna ki a nagynyomású szivattyú elött, hanem egyszerűen visszafolyna a cucc a tankba.
Holnap meg jönnek az új gyertyák, adandó alkalommal kicserélem őket, azt beszámolok mi volt az eredmény.
Minden esetre érdekes a dolog, mert ha egyszer az adott nap bepöccent a darab, már mindig indul, akár 6 órás kintállás után is -6 fokban. Ezért gyanús hogy nem az izzítással van a baj.
Remélem nem a kompresszióval van a baj, mert akko ellopatom, és lelöketem egy szakadékba az biztos! :twisted:
Ui: Köszi a sok nyomaték táblát mindenkinek! :wink: ha sikerül megszerezem az ESI Tronic-ot akinek kell áttolom 8)


A CR dízelek indulnak -10fokban is izzítás nélkül, nem valószínű, hogy ez lesz gond! :( :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.06. 00:49 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jeeeh írta:
Hali mind!
Ma reggel már alig indult el a darab! :cry: Gyanús, hogy nem az ízzító gyertya lesz, ezért ott hagytam a fűtött műhelyben, kíváncsi vagyok mi lesz holnap majnalban! :evil: Lecseréltem az ékszíj tárcsát is ma, és közben, azaz utánna vettem észre, hogy a gyujtás ráadása után, be nem indítva a mocit nem áll le a szivattyú a tankban, és mint ha valaki a lavorba pisilne, olyan hang jön belőle. :o :D Mint ha a nyomás nem alakulna ki a nagynyomású szivattyú elött, hanem egyszerűen visszafolyna a cucc a tankba.
Holnap meg jönnek az új gyertyák, adandó alkalommal kicserélem őket, azt beszámolok mi volt az eredmény.
Minden esetre érdekes a dolog, mert ha egyszer az adott nap bepöccent a darab, már mindig indul, akár 6 órás kintállás után is -6 fokban. Ezért gyanús hogy nem az izzítással van a baj.
Remélem nem a kompresszióval van a baj, mert akko ellopatom, és lelöketem egy szakadékba az biztos! :twisted:
Ui: Köszi a sok nyomaték táblát mindenkinek! :wink: ha sikerül megszerezem az ESI Tronic-ot akinek kell áttolom 8)


Lelöketés előtt szóljál jó lesz diagolós dumy-nak. :lol:
Amúgy sok szerencsét és nyomjál bele alpesi dízelt hátha szar a gázolaj mint alap anyag is.

Jackson, aki más népgazdasági hasznosítást is el tud képzelni

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.22. 21:04 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.30. 00:00
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Jeeeh írta:
Hali mind!
Ma reggel már alig indult el a darab! :cry: Gyanús, hogy nem az ízzító gyertya lesz, ezért ott hagytam a fűtött műhelyben, kíváncsi vagyok mi lesz holnap majnalban! :evil: Lecseréltem az ékszíj tárcsát is ma, és közben, azaz utánna vettem észre, hogy a gyujtás ráadása után, be nem indítva a mocit nem áll le a szivattyú a tankban, és mint ha valaki a lavorba pisilne, olyan hang jön belőle. :o :D Mint ha a nyomás nem alakulna ki a nagynyomású szivattyú elött, hanem egyszerűen visszafolyna a cucc a tankba.
Holnap meg jönnek az új gyertyák, adandó alkalommal kicserélem őket, azt beszámolok mi volt az eredmény.
Minden esetre érdekes a dolog, mert ha egyszer az adott nap bepöccent a darab, már mindig indul, akár 6 órás kintállás után is -6 fokban. Ezért gyanús hogy nem az izzítással van a baj.
Remélem nem a kompresszióval van a baj, mert akko ellopatom, és lelöketem egy szakadékba az biztos! :twisted:
Ui: Köszi a sok nyomaték táblát mindenkinek! :wink: ha sikerül megszerezem az ESI Tronic-ot akinek kell áttolom 8)


Lelöketés előtt szóljál jó lesz diagolós dumy-nak. :lol:
Amúgy sok szerencsét és nyomjál bele alpesi dízelt hátha szar a gázolaj mint alap anyag is.

Jackson, aki más népgazdasági hasznosítást is el tud képzelni


Sziasztok!
A fenti indítási probléma oka a következő volt: IZZÍTÓ ELEKTRONIKA
Az izzító elektrónika belsejében, ahol bevezetik a generátor pozitív kivezetéséről érkező kb 5mm2 es kábelt, arról a lemezről letörtek az izzító elektrónika ponthegesztett vezetékei a rázkódástól. Ezt a bemenő illetve a kijövő 6 izzító vezetéket nem figyeli, ha ez leszakad nem megy hibába, nem mutatja sehol, nem diagnosztizálható, csak baromi nehezen. Mivel az elektronika vezérlő része máshonnan kap tápot, így látszólag jól működik, a nagy hidegben még mutatja is, hogy ízzít. Na ez a szégyen, hogy ezt semmilyen formában nem kötötték rá a fedélzetire.
Szétszedve, majd a kiöntő taknyot kibányászva, és látva a hiba okát, gondoltam vissza forrasztom a letöredezett 6db átvezető drótocskát, lessz egy tarcsim, ha megint becarna. :D NA NEM ÚGY VAN ÁM KÉREM! :? Ha hiszitek, ha se, nem forrasztható sem a bevezető nyelv, sem a letört vezetékek, sem a panelen lévő tönköcskék, ugyanis aluminiumból vannak! :twisted:
Itt is gondoskodtak a javíthatatlanságról! :roll:
Nah erről ennyit, gondoltam leírom, hátha valakinek egyszer majd jól jön ez a kis infó!
Üdv: Jani


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.23. 02:46 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Jeeeh írta:
Sziasztok!
A fenti indítási probléma oka a következő volt: IZZÍTÓ ELEKTRONIKA
Az izzító elektrónika belsejében, ahol bevezetik a generátor pozitív kivezetéséről érkező kb 5mm2 es kábelt, arról a lemezről letörtek az izzító elektrónika ponthegesztett vezetékei a rázkódástól. Ezt a bemenő illetve a kijövő 6 izzító vezetéket nem figyeli, ha ez leszakad nem megy hibába, nem mutatja sehol, nem diagnosztizálható, csak baromi nehezen. Mivel az elektronika vezérlő része máshonnan kap tápot, így látszólag jól működik, a nagy hidegben még mutatja is, hogy ízzít. Na ez a szégyen, hogy ezt semmilyen formában nem kötötték rá a fedélzetire.
Szétszedve, majd a kiöntő taknyot kibányászva, és látva a hiba okát, gondoltam vissza forrasztom a letöredezett 6db átvezető drótocskát, lessz egy tarcsim, ha megint becarna. :D NA NEM ÚGY VAN ÁM KÉREM! :? Ha hiszitek, ha se, nem forrasztható sem a bevezető nyelv, sem a letört vezetékek, sem a panelen lévő tönköcskék, ugyanis aluminiumból vannak! :twisted:
Itt is gondoskodtak a javíthatatlanságról! :roll:
Nah erről ennyit, gondoltam leírom, hátha valakinek egyszer majd jól jön ez a kis infó!
Üdv: Jani


A srácok ugyan ezt szivták az E39 ABS vezérlő forrasztás ügyében (lásd E39/ABS-es topikban). De találtak valakit (valamelyik egyetem közelében, talán labor cucchoz van hozzáférése) aki képes ezt megforrasztani. Talán megérne egy kört, mert ha ilyen van akkor lesz még késöbb is ilyen bajod meg más leendő E60-as klubtagoknak is.

Jackson, akinek ez jutott erről eszébe

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2012.02.03. 12:14 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.25. 00:00
Hozzászólások: 529
Tartózkodási hely: Budapest XIII-Nyíregyháza-Bécs XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57tud30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv srácok! Mivel ma bejöttek ezek a -10ek nekem is előjöttek a bajok. Reggel megyek le izzitom beröffent kicsit leállt. Újból indítás kis gázadással beindult. Kéken elkezdett füstölni (kb egy autónyi füst) és ingadozott az alapjárat majd 5 másodperc és nem füstölt és az alapjárat is helyre állt. Segítsetek légyszi. Előre is köszönöm

_________________
BMW das beste Auto in der Welt

///Mark


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2012.02.03. 12:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5612
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1398 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Marc528i írta:
Üdv srácok! Mivel ma bejöttek ezek a -10ek nekem is előjöttek a bajok. Reggel megyek le izzitom beröffent kicsit leállt. Újból indítás kis gázadással beindult. Kéken elkezdett füstölni (kb egy autónyi füst) és ingadozott az alapjárat majd 5 másodperc és nem füstölt és az alapjárat is helyre állt. Segítsetek légyszi. Előre is köszönöm


Minden henger járt?

Lehet izzítógyertya vagy izzításvezérlő is. Nekem az izzításvezérlőt kellett cserélni tavaly. Ha a diag szerint mind a 6 izzítógyertya rossz, akkor a vezérlő adta meg magát nagy valószínűséggel.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2012.02.03. 12:31 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.25. 00:00
Hozzászólások: 529
Tartózkodási hely: Budapest XIII-Nyíregyháza-Bécs XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57tud30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Marc528i írta:
Üdv srácok! Mivel ma bejöttek ezek a -10ek nekem is előjöttek a bajok. Reggel megyek le izzitom beröffent kicsit leállt. Újból indítás kis gázadással beindult. Kéken elkezdett füstölni (kb egy autónyi füst) és ingadozott az alapjárat majd 5 másodperc és nem füstölt és az alapjárat is helyre állt. Segítsetek légyszi. Előre is köszönöm


Minden henger járt?

Lehet izzítógyertya vagy izzításvezérlő is. Nekem az izzításvezérlőt kellett cserélni tavaly. Ha a diag szerint mind a 6 izzítógyertya rossz, akkor a vezérlő adta meg magát nagy valószínűséggel.

Na látod ezt nem tudom. Elég darabosan jár és muszály volt gázfröccsöket adni hogy ne fulladjon le

_________________
BMW das beste Auto in der Welt

///Mark


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 23 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator