* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:45

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 61 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2018.07.04. 15:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Johny540 írta:
Sziasztok!
Olyan "sokat" megyek az E60-al,hogy a szűk 2 éves akksim lemerült (bár nem gondoltam).Ráindítottam,de 2 másodperces forgatás után fel is adtam hogy nehogy úgy járjak mint 2éve.
De úgy néz ki megint sikerült.Úgyhogy Debrecenben keresnék egy ember,aki el tud jönni hozzám egy EWS és kulcs illesztésre nem csillagászati áron!Tudtok valakit?Bár még most töltőn van,hátha......de ránéztem és már ott van a hibakód: EWS 3.3 Hiába törlöm visszajön.Emiatt gondolom sz@pó :(
Nagyon köszönöm előre is!


Mi történik ilyen esetben, hogy akksi lemerüléskor vagy csere esetén újra kell illeszteni az Ewst-t és a kulcsot?
Nekem az E65-ön, amikor elhoztam csontra le volt merülve, aztán kivettük - töltöttük, visszatettük, kiderült, hogy zárlatos, ezért új akksi ment bele, de sohasem kellett újratanítani semmit.

Én azt az infót kaptam 2 éve,hogy amiatt van hogy már "belenyúltak".Vissza van téve a Km.Én se értettem egyébként.Az ilyen marhaságok miatt képes vagyok azon agyalni,hogy eladom.Lemerül egy akksi,és fizessek duplán,mert ki merem cserélni.....vicc.Nem utolsó sorban rohadt idegesítő.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2018.07.04. 17:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
kovessyroli írta:
Johny540 írta:
Sziasztok!
Olyan "sokat" megyek az E60-al,hogy a szűk 2 éves akksim lemerült (bár nem gondoltam).Ráindítottam,de 2 másodperces forgatás után fel is adtam hogy nehogy úgy járjak mint 2éve.
De úgy néz ki megint sikerült.Úgyhogy Debrecenben keresnék egy ember,aki el tud jönni hozzám egy EWS és kulcs illesztésre nem csillagászati áron!Tudtok valakit?Bár még most töltőn van,hátha......de ránéztem és már ott van a hibakód: EWS 3.3 Hiába törlöm visszajön.Emiatt gondolom sz@pó :(
Nagyon köszönöm előre is!


Mi történik ilyen esetben, hogy akksi lemerüléskor vagy csere esetén újra kell illeszteni az Ewst-t és a kulcsot?
Nekem az E65-ön, amikor elhoztam csontra le volt merülve, aztán kivettük - töltöttük, visszatettük, kiderült, hogy zárlatos, ezért új akksi ment bele, de sohasem kellett újratanítani semmit.


Megerősítem, E61-nél sem kellett semmit tanítgatni. Pedig szétázott az MPM, elment az IBS is az akksival együtt az örök vadászmezőkre. Semmilyen EWS hiba nem volt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2018.07.04. 21:35 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
kovessyroli írta:
Johny540 írta:
Sziasztok!
Olyan "sokat" megyek az E60-al,hogy a szűk 2 éves akksim lemerült (bár nem gondoltam).Ráindítottam,de 2 másodperces forgatás után fel is adtam hogy nehogy úgy járjak mint 2éve.
De úgy néz ki megint sikerült.Úgyhogy Debrecenben keresnék egy ember,aki el tud jönni hozzám egy EWS és kulcs illesztésre nem csillagászati áron!Tudtok valakit?Bár még most töltőn van,hátha......de ránéztem és már ott van a hibakód: EWS 3.3 Hiába törlöm visszajön.Emiatt gondolom sz@pó :(
Nagyon köszönöm előre is!


Mi történik ilyen esetben, hogy akksi lemerüléskor vagy csere esetén újra kell illeszteni az Ewst-t és a kulcsot?
Nekem az E65-ön, amikor elhoztam csontra le volt merülve, aztán kivettük - töltöttük, visszatettük, kiderült, hogy zárlatos, ezért új akksi ment bele, de sohasem kellett újratanítani semmit.


Megerősítem, E61-nél sem kellett semmit tanítgatni. Pedig szétázott az MPM, elment az IBS is az akksival együtt az örök vadászmezőkre. Semmilyen EWS hiba nem volt.


Akkor nekem miért csinálja ezt? :shock: Elég rutinosan közölte a srác amikor jött.Nem először találkozott ilyen esettel.
Inpa-val meg lehet csinálni az illesztést egyébként?Most próbálom felszenvedni egy notebookra......


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2018.07.05. 01:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Johny540 írta:
kzolee írta:
kovessyroli írta:
Johny540 írta:
Sziasztok!
Olyan "sokat" megyek az E60-al,hogy a szűk 2 éves akksim lemerült (bár nem gondoltam).Ráindítottam,de 2 másodperces forgatás után fel is adtam hogy nehogy úgy járjak mint 2éve.
De úgy néz ki megint sikerült.Úgyhogy Debrecenben keresnék egy ember,aki el tud jönni hozzám egy EWS és kulcs illesztésre nem csillagászati áron!Tudtok valakit?Bár még most töltőn van,hátha......de ránéztem és már ott van a hibakód: EWS 3.3 Hiába törlöm visszajön.Emiatt gondolom sz@pó :(
Nagyon köszönöm előre is!


Mi történik ilyen esetben, hogy akksi lemerüléskor vagy csere esetén újra kell illeszteni az Ewst-t és a kulcsot?
Nekem az E65-ön, amikor elhoztam csontra le volt merülve, aztán kivettük - töltöttük, visszatettük, kiderült, hogy zárlatos, ezért új akksi ment bele, de sohasem kellett újratanítani semmit.


Megerősítem, E61-nél sem kellett semmit tanítgatni. Pedig szétázott az MPM, elment az IBS is az akksival együtt az örök vadászmezőkre. Semmilyen EWS hiba nem volt.


Akkor nekem miért csinálja ezt? :shock: Elég rutinosan közölte a srác amikor jött.Nem először találkozott ilyen esettel.
Inpa-val meg lehet csinálni az illesztést egyébként?Most próbálom felszenvedni egy notebookra......

Én azért nem értem mert E6x-ben nincs EWS, ott már CAS van. Bár ez nem a szakterületem.
E46-nál létező probléma, ha akkulemerüléskor benne van a kulcs a zárban, előfordul de nem törvényszerű hogy elugrik az EWS-motorvezérlő ugrókódtáblája. Ilyenkor kell szinkronizálni géppel.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2018.07.05. 20:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Az én tippem az, hogy az autó km számlálóját egyszer mélyprogramozással variálhatták... Nem stimmel a kulcs az autóval, szerintem....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2018.07.05. 20:24 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Az én tippem az, hogy az autó km számlálóját egyszer mélyprogramozással variálhatták... Nem stimmel a kulcs az autóval, szerintem....

Ez így van!Anno írtam is ezt.Van erre valami normális megoldás,hogy ne kelljen ezzel szenvednem ilyen esetekben?
(inpa továbbra se megy,most szétforrasztottam a 7-es 8-as lábat,hátha)

Ez se jött be.Feladom.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2018.07.11. 05:58 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Johny540 írta:
kzolee írta:
Az én tippem az, hogy az autó km számlálóját egyszer mélyprogramozással variálhatták... Nem stimmel a kulcs az autóval, szerintem....

Ez így van!Anno írtam is ezt.Van erre valami normális megoldás,hogy ne kelljen ezzel szenvednem ilyen esetekben?
(inpa továbbra se megy,most szétforrasztottam a 7-es 8-as lábat,hátha)

Ez se jött be.Feladom.

Szia Fehergyarmaton van egy jo ismerosom aki megoldja neked.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2018.07.12. 23:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Az elmúlt egy évben lekopogom, nem volt semmi hibajelenség, de most 60 ezer km elteltével a csere óta meghalt a kettes számú izzító gyertya az autóban. Gyári Beru volt, úgyhogy elég bosszantó. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2018.07.13. 10:15 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Az elmúlt egy évben lekopogom, nem volt semmi hibajelenség, de most 60 ezer km elteltével a csere óta meghalt a kettes számú izzító gyertya az autóban. Gyári Beru volt, úgyhogy elég bosszantó. :franko:

Sajna Beru ide oda vagy gyari tapasztalatbol max 1.5 evet birnak folg hogy rendbe van es a dpf is benne van,igy jartam a termokal is,hiaba a gyari vagy gyari beszalito,egyszeruen inkabb km fuggoek,50-60eKmt birnak sajna.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2019.10.31. 08:02 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Van egy olyan problémám, hogy kicserélem az izzítás vezérlőt próbáltam gyárit próbáltam utángyártottat de mindet kinyírja az autó egy két hónap alatt ( nem lehetséges talán, hogy a motorvezérlő vagy valami más folyamatosan azt az utasítást adja hogy izzítson?) Ha valaki találkozott ilyennel nagyon szépen kérem segítsen!! Csere után hibakódmentes az autó amikor behal beírja a 6 izzítógyertyát a szerelő szerint gyári diaggal nézve.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2019.12.15. 17:23 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 298
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M54b30
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Mindenkinél írja az autója hideg időben első indításkor hogy pre heating please wait? Igazából az nem is lenne baj hogy elő melegít csak ilyenkor nekem úgy indul mint 1 traktor és füstöl is rendesen úgy kb 4 másodpercig aztán beáll. Ez egy 525d 177hp. Amiket cseréltem idén ez miatt: izzitogyertyak, izzítás vezérlő, 1db porlasztó felújítva, önindító felújítva, kompresszió hibátlan. A tünet továbbra is ugyanez, hibakód nincs. Valakinek van ötlete merre induljak el?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2019.12.17. 13:30 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Cyri írta:
Sziasztok!
Mindenkinél írja az autója hideg időben első indításkor hogy pre heating please wait? Igazából az nem is lenne baj hogy elő melegít csak ilyenkor nekem úgy indul mint 1 traktor és füstöl is rendesen úgy kb 4 másodpercig aztán beáll. Ez egy 525d 177hp. Amiket cseréltem idén ez miatt: izzitogyertyak, izzítás vezérlő, 1db porlasztó felújítva, önindító felújítva, kompresszió hibátlan. A tünet továbbra is ugyanez, hibakód nincs. Valakinek van ötlete merre induljak el?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Kályha?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2019.12.17. 13:37 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 298
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M54b30
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Cyri írta:
Sziasztok!
Mindenkinél írja az autója hideg időben első indításkor hogy pre heating please wait? Igazából az nem is lenne baj hogy elő melegít csak ilyenkor nekem úgy indul mint 1 traktor és füstöl is rendesen úgy kb 4 másodpercig aztán beáll. Ez egy 525d 177hp. Amiket cseréltem idén ez miatt: izzitogyertyak, izzítás vezérlő, 1db porlasztó felújítva, önindító felújítva, kompresszió hibátlan. A tünet továbbra is ugyanez, hibakód nincs. Valakinek van ötlete merre induljak el?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Kályha?
Ha az állófűtésre gondolsz akkor az nincs benne.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2019.12.17. 14:39 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 537
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 94 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Cyri írta:
attila94 írta:
Cyri írta:
Sziasztok!
Mindenkinél írja az autója hideg időben első indításkor hogy pre heating please wait? Igazából az nem is lenne baj hogy elő melegít csak ilyenkor nekem úgy indul mint 1 traktor és füstöl is rendesen úgy kb 4 másodpercig aztán beáll. Ez egy 525d 177hp. Amiket cseréltem idén ez miatt: izzitogyertyak, izzítás vezérlő, 1db porlasztó felújítva, önindító felújítva, kompresszió hibátlan. A tünet továbbra is ugyanez, hibakód nincs. Valakinek van ötlete merre induljak el?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Kályha?
Ha az állófűtésre gondolsz akkor az nincs benne.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Én csak a fórumon olvasottak alapján szólok hozzá, de úgy tudom minden M57 motor mellé szereltek kályhát alapból motor előmelegítésre, extraként ez a kályha az utasteret is tudja fűteni.

Eddigi években volt téma ez a kormolás a "fűtési szezon" kezdetekor, mert ezek a kályhák tudtommal automatikusan indulnak x C fok alatt hogy hamarabb bemelegedjen a dízel városban pl.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2019.12.17. 14:46 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 298
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M54b30
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Cyri írta:
attila94 írta:
Cyri írta:
Sziasztok!
Mindenkinél írja az autója hideg időben első indításkor hogy pre heating please wait? Igazából az nem is lenne baj hogy elő melegít csak ilyenkor nekem úgy indul mint 1 traktor és füstöl is rendesen úgy kb 4 másodpercig aztán beáll. Ez egy 525d 177hp. Amiket cseréltem idén ez miatt: izzitogyertyak, izzítás vezérlő, 1db porlasztó felújítva, önindító felújítva, kompresszió hibátlan. A tünet továbbra is ugyanez, hibakód nincs. Valakinek van ötlete merre induljak el?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Kályha?
Ha az állófűtésre gondolsz akkor az nincs benne.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Én csak a fórumon olvasottak alapján szólok hozzá, de úgy tudom minden M57 motor mellé szereltek kályhát alapból motor előmelegítésre, extraként ez a kályha az utasteret is tudja fűteni.

Eddigi években volt téma ez a kormolás a "fűtési szezon" kezdetekor, mert ezek a kályhák tudtommal automatikusan indulnak x C fok alatt hogy hamarabb bemelegedjen a dízel városban pl.
Na ez nekem új. Mindenesetre utána nézek.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2020.01.07. 15:26 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Cyri írta:
attila94 írta:
Cyri írta:
attila94 írta:
Cyri írta:
Sziasztok!
Mindenkinél írja az autója hideg időben első indításkor hogy pre heating please wait? Igazából az nem is lenne baj hogy elő melegít csak ilyenkor nekem úgy indul mint 1 traktor és füstöl is rendesen úgy kb 4 másodpercig aztán beáll. Ez egy 525d 177hp. Amiket cseréltem idén ez miatt: izzitogyertyak, izzítás vezérlő, 1db porlasztó felújítva, önindító felújítva, kompresszió hibátlan. A tünet továbbra is ugyanez, hibakód nincs. Valakinek van ötlete merre induljak el?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Kályha?
Ha az állófűtésre gondolsz akkor az nincs benne.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Én csak a fórumon olvasottak alapján szólok hozzá, de úgy tudom minden M57 motor mellé szereltek kályhát alapból motor előmelegítésre, extraként ez a kályha az utasteret is tudja fűteni.

Eddigi években volt téma ez a kormolás a "fűtési szezon" kezdetekor, mert ezek a kályhák tudtommal automatikusan indulnak x C fok alatt hogy hamarabb bemelegedjen a dízel városban pl.
Na ez nekem új. Mindenesetre utána nézek.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

En ugy emlekszem, hogy az e60-ban nincs kahlya alapbol.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2020.01.07. 15:39 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 298
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M54b30
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Azt nem tudom de ameddig be nem melegszik melyebb a hangja az autónak. Lehet az a kályha hangja?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2020.02.09. 17:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.05. 00:00
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Ráckeve
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv, társak, tudnátok segíteni E60 525D hol találom az izzítórelét, vagy izzításvezérlőt? köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2020.02.10. 09:24 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
luksa írta:
Üdv, társak, tudnátok segíteni E60 525D hol találom az izzítórelét, vagy izzításvezérlőt? köszi.

üdv a szívósor alatt felcsavarozva a motorra de csak ugy tudod cserélni ha leveszed a szívósort.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek stupeki69 az itt látható tagok köszönték meg: luksa
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Indítási problémák
HozzászólásElküldve: 2020.02.10. 09:49 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.05. 00:00
Hozzászólások: 42
Tartózkodási hely: Ráckeve
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm a gyors választ.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 61 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator