Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2016.06.14. 21:33

bomostomi írta:
NagyMatyas írta:Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. :franko: A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. :wink: Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.

Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.


Üdv!

Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.


Én sem tudom. Gates, Corteco, Dayco eddigi tapasztalataim szerint nagyon korrekt márka ilyen alkatrészek terén. A mostani eset remélem, hogy csak egy szerencsétlen véletlen, de az elmond valamit, hogy amit még kibontattam Gates-et az is ugyan ilyen gagyi módon nézett ki.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2016.06.14. 21:38

NagyMatyas írta:
bomostomi írta:
NagyMatyas írta:Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. :franko: A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. :wink: Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.

Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.


Üdv!

Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.


Én sem tudom. Gates, Corteco, Dayco eddigi tapasztalataim szerint nagyon korrekt márka ilyen alkatrészek terén. A mostani eset remélem, hogy csak egy szerencsétlen véletlen, de az elmond valamit, hogy amit még kibontattam Gates-et az is ugyan ilyen gagyi módon nézett ki.

BMW.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2016.06.14. 22:00

NagyMatyas írta:Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. :franko: A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. :wink: Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.

Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.


Én gyárit rendeltem, kb ugyanennyibe került. A rossznyelvek szerint az is Corteco. :)

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2016.06.14. 22:28

kzolee írta:
NagyMatyas írta:Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. :franko: A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. :wink: Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.

Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.


Én gyárit rendeltem, kb ugyanennyibe került. A rossznyelvek szerint az is Corteco. :)


Az is, mert gyári beszállító a Corteco és 100%-ban úgy is néz ki, mint a gyári :)

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2016.06.14. 22:41

NagyMatyas írta:
kzolee írta:
NagyMatyas írta:Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. :franko: A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. :wink: Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.

Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.


Én gyárit rendeltem, kb ugyanennyibe került. A rossznyelvek szerint az is Corteco. :)


Az is, mert gyári beszállító a Corteco és 100%-ban úgy is néz ki, mint a gyári :)

Szar ügy. Irány egy márkafüggetlen szervíz -pl Muha Ati- s majd kibontáskor elválik a szar a májtól.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2016.06.15. 10:08

NagyMatyas írta:
bomostomi írta:
NagyMatyas írta:Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. :franko: A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. :wink: Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.

Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.


Üdv!

Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.


Én sem tudom. Gates, Corteco, Dayco eddigi tapasztalataim szerint nagyon korrekt márka ilyen alkatrészek terén. A mostani eset remélem, hogy csak egy szerencsétlen véletlen, de az elmond valamit, hogy amit még kibontattam Gates-et az is ugyan ilyen gagyi módon nézett ki.

nálam a gates termosztát adta meg magát pár év alatt.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2016.06.15. 12:53

atti523i írta:
NagyMatyas írta:
bomostomi írta:
NagyMatyas írta:Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. :franko: A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. :wink: Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.

Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.


Üdv!

Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.


Én sem tudom. Gates, Corteco, Dayco eddigi tapasztalataim szerint nagyon korrekt márka ilyen alkatrészek terén. A mostani eset remélem, hogy csak egy szerencsétlen véletlen, de az elmond valamit, hogy amit még kibontattam Gates-et az is ugyan ilyen gagyi módon nézett ki.

nálam a gates termosztát adta meg magát pár év alatt.


Akkor az egész jól bírta ...

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2016.06.15. 19:16

atti523i írta:
NagyMatyas írta:
bomostomi írta:
NagyMatyas írta:Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. :franko: A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. :wink: Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.

Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.


Üdv!

Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.


Én sem tudom. Gates, Corteco, Dayco eddigi tapasztalataim szerint nagyon korrekt márka ilyen alkatrészek terén. A mostani eset remélem, hogy csak egy szerencsétlen véletlen, de az elmond valamit, hogy amit még kibontattam Gates-et az is ugyan ilyen gagyi módon nézett ki.

nálam a gates termosztát adta meg magát pár év alatt.

Nálam a gyári termosztát adta meg magát 2 szezon alatt, illetve a másodikat már nem bírta ki. Fűtés nélkül jöttünk haza sielésből. Tetszett.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2016.06.16. 19:13

hamoriarpi írta:
atti523i írta:
NagyMatyas írta:
bomostomi írta:
NagyMatyas írta:Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. :franko: A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. :wink: Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.

Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.


Üdv!

Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.


Én sem tudom. Gates, Corteco, Dayco eddigi tapasztalataim szerint nagyon korrekt márka ilyen alkatrészek terén. A mostani eset remélem, hogy csak egy szerencsétlen véletlen, de az elmond valamit, hogy amit még kibontattam Gates-et az is ugyan ilyen gagyi módon nézett ki.

nálam a gates termosztát adta meg magát pár év alatt.

Nálam a gyári termosztát adta meg magát 2 szezon alatt, illetve a másodikat már nem bírta ki. Fűtés nélkül jöttünk haza sielésből. Tetszett.

Szint ugy jartam mint te utana a masik gyari is csak 2 hetet birt neztek is Angliaban a Bmw nel mikor megteklamaltam,de igazam hogy szar a termosztat es ki is csereltek szo nelkul.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2016.06.16. 23:18

rockerekhu írta:
hamoriarpi írta:
atti523i írta:
NagyMatyas írta:
bomostomi írta:[quote="NagyMatyas"]Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. :franko: A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. :wink: Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.

Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.


Üdv!

Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.


Én sem tudom. Gates, Corteco, Dayco eddigi tapasztalataim szerint nagyon korrekt márka ilyen alkatrészek terén. A mostani eset remélem, hogy csak egy szerencsétlen véletlen, de az elmond valamit, hogy amit még kibontattam Gates-et az is ugyan ilyen gagyi módon nézett ki.

nálam a gates termosztát adta meg magát pár év alatt.

Nálam a gyári termosztát adta meg magát 2 szezon alatt, illetve a másodikat már nem bírta ki. Fűtés nélkül jöttünk haza sielésből. Tetszett.

Szint ugy jartam mint te utana a masik gyari is csak 2 hetet birt neztek is Angliaban a Bmw nel mikor megteklamaltam,de igazam hogy szar a termosztat es ki is csereltek szo nelkul.


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]
Mik voltak a feltetelek illetve milyen lehetseges koltseggel probaltak elijeszteni?

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2016.06.16. 23:24

morv írta:
rockerekhu írta:
hamoriarpi írta:
atti523i írta:
NagyMatyas írta:[quote="bomostomi"][quote="NagyMatyas"]Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. :franko: A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. :wink: Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.

Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.


Üdv!

Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.


Én sem tudom. Gates, Corteco, Dayco eddigi tapasztalataim szerint nagyon korrekt márka ilyen alkatrészek terén. A mostani eset remélem, hogy csak egy szerencsétlen véletlen, de az elmond valamit, hogy amit még kibontattam Gates-et az is ugyan ilyen gagyi módon nézett ki.

nálam a gates termosztát adta meg magát pár év alatt.

Nálam a gyári termosztát adta meg magát 2 szezon alatt, illetve a másodikat már nem bírta ki. Fűtés nélkül jöttünk haza sielésből. Tetszett.

Szint ugy jartam mint te utana a masik gyari is csak 2 hetet birt neztek is Angliaban a Bmw nel mikor megteklamaltam,de igazam hogy szar a termosztat es ki is csereltek szo nelkul.


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]
Mik voltak a feltetelek illetve milyen lehetseges koltseggel probaltak elijeszteni?[/quote]
Ott vettem a alkatreszeket megreklamaltam hogy nem jo,mivel en szereltem be anyi volt hogy rarakjak az sajat diagjukra es ha mas a problema nem a termosztat akkor a diagolast nekem kell fizetni,de ha a termosztat rosz ugy ahogy alitom akkor ingyen bermentve kicserelik,igy mivel a termosztat volt a ludas nekem volt igazam,igy egy arva fontba sem kerult nekem,uj termosztat full diagolas es teljes atvizsgalas.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2016.06.16. 23:41

rockerekhu írta:
morv írta:
rockerekhu írta:
hamoriarpi írta:
atti523i írta:[quote="NagyMatyas"][quote="bomostomi"][quote="NagyMatyas"]Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. :franko: A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. :wink: Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.

Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.


Üdv!

Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.


Én sem tudom. Gates, Corteco, Dayco eddigi tapasztalataim szerint nagyon korrekt márka ilyen alkatrészek terén. A mostani eset remélem, hogy csak egy szerencsétlen véletlen, de az elmond valamit, hogy amit még kibontattam Gates-et az is ugyan ilyen gagyi módon nézett ki.

nálam a gates termosztát adta meg magát pár év alatt.

Nálam a gyári termosztát adta meg magát 2 szezon alatt, illetve a másodikat már nem bírta ki. Fűtés nélkül jöttünk haza sielésből. Tetszett.

Szint ugy jartam mint te utana a masik gyari is csak 2 hetet birt neztek is Angliaban a Bmw nel mikor megteklamaltam,de igazam hogy szar a termosztat es ki is csereltek szo nelkul.


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]
Mik voltak a feltetelek illetve milyen lehetseges koltseggel probaltak elijeszteni?[/quote]
Ott vettem a alkatreszeket megreklamaltam hogy nem jo,mivel en szereltem be anyi volt hogy rarakjak az sajat diagjukra es ha mas a problema nem a termosztat akkor a diagolast nekem kell fizetni,de ha a termosztat rosz ugy ahogy alitom akkor ingyen bermentve kicserelik,igy mivel a termosztat volt a ludas nekem volt igazam,igy egy arva fontba sem kerult nekem,uj termosztat full diagolas es teljes atvizsgalas.


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]
Nekem is ilyesmit mondtak anno, amikor reklamaltam. A vegen vettem inkabb egy ujat, az egyszerubb volt (szijhoz gorgo).

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2016.07.10. 20:51

hamoriarpi írta:Ha esetleg valaki E60/61-ben látja a jövőjét:

drága gépjárművédelmi rendszer beépítése
külső tükörlapok csere
ködfényszórók csere
oldalindexek csere
első rendszám csere
fényszóró kiszerelés, políroztatás, 3M fóliázás
fényszóróizzók csere (2x xenon, 2x távfény, indexek)
fényszóró, ködfényszóró műszeres beállítása
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótlás
elektromos fojtószelep csere
EGR tisztítás
EGR és fő termosztát csere
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző csere
4db Styling 122 vásárlás használtan
4db 17'' Good Year Ultra Grip 8 Performance téli
szívósor csere új, flapesre
4db izzítógyertya
porlasztók felújítása, csúcscsere, kódolás
1db új, komplett porlasztó
összes szíj és feszítőgörgő csere
5. ajtó kábeleinek cseréje Sencom javítókészletre (fonott vezetékes, szilikon bevonattal, gumírozott, texil csőben, állítólag soha nem törik)
5. ajtó fém átvezetőcsatornáinak cseréje
2X olajcsere, levegőszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő
összes ablaktörlő lapát cseréje
turbo és intercooler tömítéseinek cseréje
intercooler csere
első féktárcsák, betétek, kopásjelző csere
2db egyenes, 2 db görbe lengőkar, 2 db stabpálca cseréje
2db stabszilent csere
futómű beállítás
töltőnyomás-szenzor csere
töltőlevegő hőmérő csere
légtömegmérő csere
druckwandler, összes vákuumcső csere
EGR csere
4db Styling 245 vásárlás használtan
4db 17'' Hankook Ventus S1 Evo2 nyárira
2db motortartó bak csere
1db váltótartó bak csere
1db Exide Premium 100Ah akkumulátor
1db kipuffogó függesztő bak csere
1db lambdaszonda csere
hátsó lökhárító újrafényeztetése színeltérés miatt (Az új fényezés sem tökéletesen színazonos. Gariban újra valamikor.)
összes beltéri díszítő elem fényeztetése zongoralakk színre (Ez csodaszép lett. Nagyban emeli a beltér hangulatát.)
diszkrét hővédő fólia a B oszloptól hátrafelé

ismét olajcsere, olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő
gyári új Garrett turbó
turbó összes tömítése
turbó összes olajcsöve
intercooler és coolercsövek tisztítása
első ablaktörlő lapátok cseréje
bal első ködfényszóró ismét csere párásodás miatt
téli kerekek centírozása, felrakása

1 tömítés hiánya miatt pár nappal későbbre halasztva:
vízpumpa
teljes hűtővíz csere

tank AC csere (jó volt)
mennyiségszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomásszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomás szenzor csere (döglött volt, az összes fals infót ő adta)

vízpumpa még mindig dobozban, tömítés megérkezett, fagyálló polcon (következő olajcserére halasztva, ami április magasságában lesz aktuális)
vettem egy garnitúra gyári BMW fékbetétet Padre klubtárstól jóárasítva (meg nem romlik alapon)


friss komplett szűrőgarnitúra
friss Motul Specific LL04 a motorba
gyári BMW fékfolyadék-átömlesztés
friss Motul olaj a diffibe
valamint V-coil menetjavító készlettel és 4 új, gyári csavarral a toronymerevítő rögzítési pontjainak sérült menetei lettek helyreállítva.

2016 február hó
220.000 Km
Wandler csere (alapjáraton, P-ben zörgött és 1x-2x elcsúszott a nyári forróságban, nem vártam meg, hogy kimúljon)
teljes váltótisztítás
szűrő csere
10L Motul ATF6
Special thanks to: Nagy Miki, Szoták Dávid, JLaci.

izzításvezérlő csere
motorolaj csere: természetesen Motul LL-04
olajszűrő csere
EGR termosztát csere ismét
fő termosztát csere ismét
Köszi MuhaAti

Következő körben lengéscsillapítókat kell majd cserélnem.

2016. július hó
225000 Km
gyári BMW első fékbetétek
gyári BMW fékkopásjelző
ATE fékrugók

Beépítve MuhaAti által.
Egy ideje elég stabilan üzemel az autó. Semmiről nem tudok beszámolni. Már a februári wandlercsere, váltótisztítás is tervezett volt, a fékbetét pedig kopó alkatrész. Gátlókat a következő kötelező szervízzel mindenképpen ki kell cserélnem, mert érezhetően romlott az autó úttartása. Egy szavam nem lehet. 230-nál eredeti gátlókat fogok kiszedni, ami szép teljesítmény.
Kezdek az eddigi negatív tapasztalatok felől egy semleges vélemény felé eljutni.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2016.07.11. 07:59

Gyakorlatilag majdnem minden cserélve ami elromolhat.....mostmár csak szinten kell tartani,eladni nem nagyon érdemes.Az elmult évek és a megtett kilométerek ezt hozzák mindegy milyen auto ezeket ki kell cserélni másképpen nem lesz olyan mint amilyennek lennie kell ha nem az meg kompromisszum melynek esetében mindegy ha pl suzukit vesz az ember.Ha jot akarsz akkor ez van ezt fel kell válalni tudomásul kell venni.Élményautozás sokba kerül,döglött lovat nem élmény megülni.......

Tapatalkkal küldve az én S308 eszközömről

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2016.08.11. 16:25

hamoriarpi írta:
hamoriarpi írta:Ha esetleg valaki E60/61-ben látja a jövőjét:

drága gépjárművédelmi rendszer beépítése
külső tükörlapok csere
ködfényszórók csere
oldalindexek csere
első rendszám csere
fényszóró kiszerelés, políroztatás, 3M fóliázás
fényszóróizzók csere (2x xenon, 2x távfény, indexek)
fényszóró, ködfényszóró műszeres beállítása
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótlás
elektromos fojtószelep csere
EGR tisztítás
EGR és fő termosztát csere
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző csere
4db Styling 122 vásárlás használtan
4db 17'' Good Year Ultra Grip 8 Performance téli
szívósor csere új, flapesre
4db izzítógyertya
porlasztók felújítása, csúcscsere, kódolás
1db új, komplett porlasztó
összes szíj és feszítőgörgő csere
5. ajtó kábeleinek cseréje Sencom javítókészletre (fonott vezetékes, szilikon bevonattal, gumírozott, texil csőben, állítólag soha nem törik)
5. ajtó fém átvezetőcsatornáinak cseréje
2X olajcsere, levegőszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő
összes ablaktörlő lapát cseréje
turbo és intercooler tömítéseinek cseréje
intercooler csere
első féktárcsák, betétek, kopásjelző csere
2db egyenes, 2 db görbe lengőkar, 2 db stabpálca cseréje
2db stabszilent csere
futómű beállítás
töltőnyomás-szenzor csere
töltőlevegő hőmérő csere
légtömegmérő csere
druckwandler, összes vákuumcső csere
EGR csere
4db Styling 245 vásárlás használtan
4db 17'' Hankook Ventus S1 Evo2 nyárira
2db motortartó bak csere
1db váltótartó bak csere
1db Exide Premium 100Ah akkumulátor
1db kipuffogó függesztő bak csere
1db lambdaszonda csere
hátsó lökhárító újrafényeztetése színeltérés miatt (Az új fényezés sem tökéletesen színazonos. Gariban újra valamikor.)
összes beltéri díszítő elem fényeztetése zongoralakk színre (Ez csodaszép lett. Nagyban emeli a beltér hangulatát.)
diszkrét hővédő fólia a B oszloptól hátrafelé

ismét olajcsere, olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő
gyári új Garrett turbó
turbó összes tömítése
turbó összes olajcsöve
intercooler és coolercsövek tisztítása
első ablaktörlő lapátok cseréje
bal első ködfényszóró ismét csere párásodás miatt
téli kerekek centírozása, felrakása

1 tömítés hiánya miatt pár nappal későbbre halasztva:
vízpumpa
teljes hűtővíz csere

tank AC csere (jó volt)
mennyiségszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomásszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomás szenzor csere (döglött volt, az összes fals infót ő adta)

vízpumpa még mindig dobozban, tömítés megérkezett, fagyálló polcon (következő olajcserére halasztva, ami április magasságában lesz aktuális)
vettem egy garnitúra gyári BMW fékbetétet Padre klubtárstól jóárasítva (meg nem romlik alapon)


friss komplett szűrőgarnitúra
friss Motul Specific LL04 a motorba
gyári BMW fékfolyadék-átömlesztés
friss Motul olaj a diffibe
valamint V-coil menetjavító készlettel és 4 új, gyári csavarral a toronymerevítő rögzítési pontjainak sérült menetei lettek helyreállítva.

2016 február hó
220.000 Km
Wandler csere (alapjáraton, P-ben zörgött és 1x-2x elcsúszott a nyári forróságban, nem vártam meg, hogy kimúljon)
teljes váltótisztítás
szűrő csere
10L Motul ATF6
Special thanks to: Nagy Miki, Szoták Dávid, JLaci.

izzításvezérlő csere
motorolaj csere: természetesen Motul LL-04
olajszűrő csere
EGR termosztát csere ismét
fő termosztát csere ismét
Köszi MuhaAti

Következő körben lengéscsillapítókat kell majd cserélnem.

2016. július hó
225000 Km
gyári BMW első fékbetétek
gyári BMW fékkopásjelző
ATE fékrugók

Beépítve MuhaAti által.
Egy ideje elég stabilan üzemel az autó. Semmiről nem tudok beszámolni. Már a februári wandlercsere, váltótisztítás is tervezett volt, a fékbetét pedig kopó alkatrész. Gátlókat a következő kötelező szervízzel mindenképpen ki kell cserélnem, mert érezhetően romlott az autó úttartása. Egy szavam nem lehet. 230-nál eredeti gátlókat fogok kiszedni, ami szép teljesítmény.
Kezdek az eddigi negatív tapasztalatok felől egy semleges vélemény felé eljutni.


Üdv! Azt meg lehet kérdezni hogy a wandler csere váltó tisztítással mibe fájt? Persze Pü-ben a diszkréció végett. Én is gondolkodom rajta.

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2016.08.12. 17:03

bomostomi írta:
Üdv! Azt meg lehet kérdezni hogy a wandler csere váltó tisztítással mibe fájt? Persze Pü-ben a diszkréció végett. Én is gondolkodom rajta.

A baráti viszony miatt nem tudok erre válaszolni. Keresd Mikit és biztosan ad rá árat.
Kétséget kizáróan ez a baja?

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2016.09.01. 00:01

tökmöc írta:
tökmöc írta:Szép estét!!!

Szóval egy picit késve de megvolt a nagy átnézés "BMW 530XD CS24707 " ami majdnem 3 órát vett igénybe de azért sikerült megtudni, hogy az autó kisebb bajai igaz vannak de nagyon jó állapotban van! Azért ide írom mert volt költség is.

Vásároltam 307000 km!

313000 kilométernél
Olaj csere minden tartozékával "liqui moly olaj, levegőszűrő, pollenszűrő, üzemanyag szűrő, olaj szűrő" 72000 Ft!
A hátsó ablaktörlő is kiderült "nincs semmi szakadásom csak a motor berozsdásodott és az üveg ajtóm is nyílik már :D "28000 Ft
A munka díjra elkértek 45000 Ft de ebben volt teljes autó átnézése minden porcikája és számítógépes ellenőrzés is!

Ami még vissza van mert ezt most nem tudtam finanszírozni de hetek múlva meg lesz csinálva. Az autót nem használom. Még hiba " Olajszűrő ház tömítés, EGR előtti termosztát, Vízcsőcsonk, Izzítógyertya 4 nem igazán jó és Izzítás vezérlő.
Még nagy hiba hogy a szívósornál látnak olaj folyást most két hibája lehet amit mondanak, hogy le lett már dugózva és valamit nem tettek vissza jól vagy még nincs és ott van galiba. Ők az egész szívósor cseréjét ajánlották. Szerintem csak dugózni kell és tömítéseket cserélni. Ebben szeretnék egy kis segítséget kérni is tömítés és dugó hol milyet éri meg?!
Panoráma is jó egy érzékelő miatt nem bukik vissza de erre még jobban rá szeretne keresni az illető 2-3 hét múlva!

2015.10.12

314000km

Az autón EGR termosztát "5000ft" lett cserélve és izzítás vezérlő "25000ft".
A dugózás is megtörtént "pillangószelepek igen oda voltak és ömlött már ott minden :D" a szett volt 23000ft
Az egészre munka díj volt 30000ft tehát 85000ft volt az egész!

2015.10.13

4 darab 225/50R17 Nokian - WR D4 XL TL 98H " 138 000 ft "
4 darab használt felni Styling 138 " 100 000 ft "

2016.01.12

Termosztát csere megtörtént " 18000 ft" vele a motortartó bakok "56000 ft", első stab. pálcák " 18500 ft", toronycsapágy és felütközés gátló " 35000 Ft" és a hűtővíz "4000". Annyira piszkos volt hogy nem engedtem hogy vissza rakják :D !
A munka díjra kértek " 40000 ft" de csak ők vállalták az autót gyorsítottba!
Eddig a szervizre költöttem fél év alatt 375000 ft és plussz 4 felni meg gumik ami 238000 ft volt!!!


2016.08.26

Nos írtam más topicba, hogy volt kékes füst és ezt egy turbó csere megoldotta!
A teljes költség a turbóra meg minden hozzá tartozó alkatrész megtisztítása: 280000 ft volt!
Volt közben olaj csere " meg minden szűrő " és teljes átnézetés ami 65000 ft

Ezzel megnöveltem a kiadásaimat aminek az összege: 585000 forint és az óra állása 330000 kilométer vagyis egy év alatt 23000 kilométert mentünk az autóval! A havi kiadásom így meglehetősen sok 49000 forint de még mindig jobban állok mint az X5-el mert ott egy év alatt közel 1.2 milliót költöttem csak szervizre! :D

Nos folyt.köv. !

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2016.10.28. 16:47

hamoriarpi írta:
hamoriarpi írta:Ha esetleg valaki E60/61-ben látja a jövőjét:

drága gépjárművédelmi rendszer beépítése
külső tükörlapok csere
ködfényszórók csere
oldalindexek csere
első rendszám csere
fényszóró kiszerelés, políroztatás, 3M fóliázás
fényszóróizzók csere (2x xenon, 2x távfény, indexek)
fényszóró, ködfényszóró műszeres beállítása
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótlás
elektromos fojtószelep csere
EGR tisztítás
EGR és fő termosztát csere
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző csere
4db Styling 122 vásárlás használtan
4db 17'' Good Year Ultra Grip 8 Performance téli
szívósor csere új, flapesre
4db izzítógyertya
porlasztók felújítása, csúcscsere, kódolás
1db új, komplett porlasztó
összes szíj és feszítőgörgő csere
5. ajtó kábeleinek cseréje Sencom javítókészletre (fonott vezetékes, szilikon bevonattal, gumírozott, texil csőben, állítólag soha nem törik)
5. ajtó fém átvezetőcsatornáinak cseréje
2X olajcsere, levegőszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő
összes ablaktörlő lapát cseréje
turbo és intercooler tömítéseinek cseréje
intercooler csere
első féktárcsák, betétek, kopásjelző csere
2db egyenes, 2 db görbe lengőkar, 2 db stabpálca cseréje
2db stabszilent csere
futómű beállítás
töltőnyomás-szenzor csere
töltőlevegő hőmérő csere
légtömegmérő csere
druckwandler, összes vákuumcső csere
EGR csere
4db Styling 245 vásárlás használtan
4db 17'' Hankook Ventus S1 Evo2 nyárira
2db motortartó bak csere
1db váltótartó bak csere
1db Exide Premium 100Ah akkumulátor
1db kipuffogó függesztő bak csere
1db lambdaszonda csere
hátsó lökhárító újrafényeztetése színeltérés miatt (Az új fényezés sem tökéletesen színazonos. Gariban újra valamikor.)
összes beltéri díszítő elem fényeztetése zongoralakk színre (Ez csodaszép lett. Nagyban emeli a beltér hangulatát.)
diszkrét hővédő fólia a B oszloptól hátrafelé

ismét olajcsere, olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő
gyári új Garrett turbó
turbó összes tömítése
turbó összes olajcsöve
intercooler és coolercsövek tisztítása
első ablaktörlő lapátok cseréje
bal első ködfényszóró ismét csere párásodás miatt
téli kerekek centírozása, felrakása

1 tömítés hiánya miatt pár nappal későbbre halasztva:
vízpumpa
teljes hűtővíz csere

tank AC csere (jó volt)
mennyiségszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomásszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomás szenzor csere (döglött volt, az összes fals infót ő adta)

vízpumpa még mindig dobozban, tömítés megérkezett, fagyálló polcon (következő olajcserére halasztva, ami április magasságában lesz aktuális)
vettem egy garnitúra gyári BMW fékbetétet Padre klubtárstól jóárasítva (meg nem romlik alapon)


friss komplett szűrőgarnitúra
friss Motul Specific LL04 a motorba
gyári BMW fékfolyadék-átömlesztés
friss Motul olaj a diffibe
valamint V-coil menetjavító készlettel és 4 új, gyári csavarral a toronymerevítő rögzítési pontjainak sérült menetei lettek helyreállítva.

2016 február hó
220.000 Km
Wandler csere (alapjáraton, P-ben zörgött és 1x-2x elcsúszott a nyári forróságban, nem vártam meg, hogy kimúljon)
teljes váltótisztítás
szűrő csere
10L Motul ATF6
Special thanks to: Nagy Miki, Szoták Dávid, JLaci.

izzításvezérlő csere
motorolaj csere: természetesen Motul LL-04
olajszűrő csere
EGR termosztát csere ismét
fő termosztát csere ismét
Köszi MuhaAti


2016. július hó
225000 Km
gyári BMW első fékbetétek
gyári BMW fékkopásjelző
ATE fékrugók

2016 október hó
228000 Km
2 első toronycsapágy csere Sachs
IBS csere
üzemanyagszűrő fűtés csere
kormányszervóolaj átmosásos cseréje (Nagyon ajánlom! 4 liter friss olaj kell hozzá. Érdemes az első lefejtett litert egy átlátszó üvegben megvizsgálni...)
téli kerekek fel, újracentír, futómű állítás

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2016.10.29. 09:39

hamoriarpi írta:
hamoriarpi írta:
hamoriarpi írta:Ha esetleg valaki E60/61-ben látja a jövőjét:

drága gépjárművédelmi rendszer beépítése
külső tükörlapok csere
ködfényszórók csere
oldalindexek csere
első rendszám csere
fényszóró kiszerelés, políroztatás, 3M fóliázás
fényszóróizzók csere (2x xenon, 2x távfény, indexek)
fényszóró, ködfényszóró műszeres beállítása
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótlás
elektromos fojtószelep csere
EGR tisztítás
EGR és fő termosztát csere
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző csere
4db Styling 122 vásárlás használtan
4db 17'' Good Year Ultra Grip 8 Performance téli
szívósor csere új, flapesre
4db izzítógyertya
porlasztók felújítása, csúcscsere, kódolás
1db új, komplett porlasztó
összes szíj és feszítőgörgő csere
5. ajtó kábeleinek cseréje Sencom javítókészletre (fonott vezetékes, szilikon bevonattal, gumírozott, texil csőben, állítólag soha nem törik)
5. ajtó fém átvezetőcsatornáinak cseréje
2X olajcsere, levegőszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő
összes ablaktörlő lapát cseréje
turbo és intercooler tömítéseinek cseréje
intercooler csere
első féktárcsák, betétek, kopásjelző csere
2db egyenes, 2 db görbe lengőkar, 2 db stabpálca cseréje
2db stabszilent csere
futómű beállítás
töltőnyomás-szenzor csere
töltőlevegő hőmérő csere
légtömegmérő csere
druckwandler, összes vákuumcső csere
EGR csere
4db Styling 245 vásárlás használtan
4db 17'' Hankook Ventus S1 Evo2 nyárira
2db motortartó bak csere
1db váltótartó bak csere
1db Exide Premium 100Ah akkumulátor
1db kipuffogó függesztő bak csere
1db lambdaszonda csere
hátsó lökhárító újrafényeztetése színeltérés miatt (Az új fényezés sem tökéletesen színazonos. Gariban újra valamikor.)
összes beltéri díszítő elem fényeztetése zongoralakk színre (Ez csodaszép lett. Nagyban emeli a beltér hangulatát.)
diszkrét hővédő fólia a B oszloptól hátrafelé

ismét olajcsere, olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő
gyári új Garrett turbó
turbó összes tömítése
turbó összes olajcsöve
intercooler és coolercsövek tisztítása
első ablaktörlő lapátok cseréje
bal első ködfényszóró ismét csere párásodás miatt
téli kerekek centírozása, felrakása

1 tömítés hiánya miatt pár nappal későbbre halasztva:
vízpumpa
teljes hűtővíz csere

tank AC csere (jó volt)
mennyiségszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomásszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomás szenzor csere (döglött volt, az összes fals infót ő adta)

vízpumpa még mindig dobozban, tömítés megérkezett, fagyálló polcon (következő olajcserére halasztva, ami április magasságában lesz aktuális)
vettem egy garnitúra gyári BMW fékbetétet Padre klubtárstól jóárasítva (meg nem romlik alapon)


friss komplett szűrőgarnitúra
friss Motul Specific LL04 a motorba
gyári BMW fékfolyadék-átömlesztés
friss Motul olaj a diffibe
valamint V-coil menetjavító készlettel és 4 új, gyári csavarral a toronymerevítő rögzítési pontjainak sérült menetei lettek helyreállítva.

2016 február hó
220.000 Km
Wandler csere (alapjáraton, P-ben zörgött és 1x-2x elcsúszott a nyári forróságban, nem vártam meg, hogy kimúljon)
teljes váltótisztítás
szűrő csere
10L Motul ATF6
Special thanks to: Nagy Miki, Szoták Dávid, JLaci.

izzításvezérlő csere
motorolaj csere: természetesen Motul LL-04
olajszűrő csere
EGR termosztát csere ismét
fő termosztát csere ismét
Köszi MuhaAti


2016. július hó
225000 Km
gyári BMW első fékbetétek
gyári BMW fékkopásjelző
ATE fékrugók

2016 október hó
228000 Km
2 első toronycsapágy csere Sachs
IBS csere
üzemanyagszűrő fűtés csere
kormányszervóolaj átmosásos cseréje (Nagyon ajánlom! 4 liter friss olaj kell hozzá. Érdemes az első lefejtett litert egy átlátszó üvegben megvizsgálni...)
téli kerekek fel, újracentír, futómű állítás

Arpi mi a helyzet a dpf nalad?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Re: E60-as üzemben tartási költsége

2016.10.29. 11:33

2013.04.30. megvesz. 169.300Km.
2013.05.08. bal hátsó agycsapágy cs.
2013.05.10. 2 első nagyszilent (gyári) (futómű áll)
2013.05.10. Hűtők tisztítása.
2013.05.17. 3db Bosch ablaktörlő csere.
2013.05.18-20, Ceptorok beszerelése.
2013.05.21. 2db pollenszűrő cs.
2013.05.29 VIZSGA 169.749.km.
2013.06.10. Hátsó embléma, 4 felni emléma cs, kipuff. Cink kezelés.
2013.06.20. WALLIS kulcs kész,
2013.06.21. Motorolaj+szűrő (LQ TT4100 ), osztómű olaj cs,(Gyári olaj )
Autómata váltó olajcsere, +szűrő+átvezető ( ZF. Gyári )
Első difi, hátsó difi olajcsere, ( Castrol Sintrax 75/140)
170.000.km.
2013.07.02. Transzponder beszerelés ( Sanyi )
2013.07.18. Banner AGM akkumlátor
2013.10.30. Téli komplett kerekek megvesz.
2013.12.22. Első lámpák ki, tisztítás, új xenon izzók.
2014.03.01. Zimmermann első féktárcsák
2014.06.18. Nyári gumik ( 245/40R18 W ZE914 XL MFS Falken SI: W=270 km/h LI: 97=730kg )
2014.07.01. Szoftver frissítés (2012.11.havi szoftver.)
2014.08.17. Bal féklámpa izzó csere.
2014.11.15. Motorolaj (LQ TT4100), olajszűrő (Mann), légszűrő JFO), pollenszűrők (Alco szenes), 6db izzítógyertya (NGK). 176.000.km.
2015.01.14. Protec adalék motorba. 176.800.-
2015.01.24. 2e. Stabilizátor gumi csere. 177.000.-km.
2015.05.18. VIZSGA
2015.10.01. 180.000. km !!!!!
2015.11.30. 3 ablaktörlő lapát csere.
2016.01.07. Tolatólámpa izzók csere.
2016.06.09. Olaj LQ tt.4100, olajszűrő Mann, Légszűrő Bluprint, Pollenek, Szenes Alco, BERU izzítórelé. 183.300.-km
2016.08.10. DPF teljes tisztítás, leszerelve. 183.800,-km
Hozzászólás küldése

VigLink badge