2016.06.14. 21:33
bomostomi írta:NagyMatyas írta:Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.
Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.
Üdv!
Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.
2016.06.14. 21:38
NagyMatyas írta:bomostomi írta:NagyMatyas írta:Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.
Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.
Üdv!
Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.
Én sem tudom. Gates, Corteco, Dayco eddigi tapasztalataim szerint nagyon korrekt márka ilyen alkatrészek terén. A mostani eset remélem, hogy csak egy szerencsétlen véletlen, de az elmond valamit, hogy amit még kibontattam Gates-et az is ugyan ilyen gagyi módon nézett ki.
2016.06.14. 22:00
NagyMatyas írta:Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.
Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.
2016.06.14. 22:28
kzolee írta:NagyMatyas írta:Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.
Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.
Én gyárit rendeltem, kb ugyanennyibe került. A rossznyelvek szerint az is Corteco.
2016.06.14. 22:41
NagyMatyas írta:kzolee írta:NagyMatyas írta:Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.
Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.
Én gyárit rendeltem, kb ugyanennyibe került. A rossznyelvek szerint az is Corteco.
Az is, mert gyári beszállító a Corteco és 100%-ban úgy is néz ki, mint a gyári
2016.06.15. 10:08
NagyMatyas írta:bomostomi írta:NagyMatyas írta:Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.
Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.
Üdv!
Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.
Én sem tudom. Gates, Corteco, Dayco eddigi tapasztalataim szerint nagyon korrekt márka ilyen alkatrészek terén. A mostani eset remélem, hogy csak egy szerencsétlen véletlen, de az elmond valamit, hogy amit még kibontattam Gates-et az is ugyan ilyen gagyi módon nézett ki.
2016.06.15. 12:53
atti523i írta:NagyMatyas írta:bomostomi írta:NagyMatyas írta:Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.
Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.
Üdv!
Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.
Én sem tudom. Gates, Corteco, Dayco eddigi tapasztalataim szerint nagyon korrekt márka ilyen alkatrészek terén. A mostani eset remélem, hogy csak egy szerencsétlen véletlen, de az elmond valamit, hogy amit még kibontattam Gates-et az is ugyan ilyen gagyi módon nézett ki.
nálam a gates termosztát adta meg magát pár év alatt.
2016.06.15. 19:16
atti523i írta:NagyMatyas írta:bomostomi írta:NagyMatyas írta:Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.
Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.
Üdv!
Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.
Én sem tudom. Gates, Corteco, Dayco eddigi tapasztalataim szerint nagyon korrekt márka ilyen alkatrészek terén. A mostani eset remélem, hogy csak egy szerencsétlen véletlen, de az elmond valamit, hogy amit még kibontattam Gates-et az is ugyan ilyen gagyi módon nézett ki.
nálam a gates termosztát adta meg magát pár év alatt.
2016.06.16. 19:13
hamoriarpi írta:atti523i írta:NagyMatyas írta:bomostomi írta:NagyMatyas írta:Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.
Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.
Üdv!
Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.
Én sem tudom. Gates, Corteco, Dayco eddigi tapasztalataim szerint nagyon korrekt márka ilyen alkatrészek terén. A mostani eset remélem, hogy csak egy szerencsétlen véletlen, de az elmond valamit, hogy amit még kibontattam Gates-et az is ugyan ilyen gagyi módon nézett ki.
nálam a gates termosztát adta meg magát pár év alatt.
Nálam a gyári termosztát adta meg magát 2 szezon alatt, illetve a másodikat már nem bírta ki. Fűtés nélkül jöttünk haza sielésből. Tetszett.
2016.06.16. 23:18
rockerekhu írta:hamoriarpi írta:atti523i írta:NagyMatyas írta:bomostomi írta:[quote="NagyMatyas"]Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.
Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.
Üdv!
Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.
Én sem tudom. Gates, Corteco, Dayco eddigi tapasztalataim szerint nagyon korrekt márka ilyen alkatrészek terén. A mostani eset remélem, hogy csak egy szerencsétlen véletlen, de az elmond valamit, hogy amit még kibontattam Gates-et az is ugyan ilyen gagyi módon nézett ki.
nálam a gates termosztát adta meg magát pár év alatt.
Nálam a gyári termosztát adta meg magát 2 szezon alatt, illetve a másodikat már nem bírta ki. Fűtés nélkül jöttünk haza sielésből. Tetszett.
2016.06.16. 23:24
morv írta:rockerekhu írta:hamoriarpi írta:atti523i írta:NagyMatyas írta:[quote="bomostomi"][quote="NagyMatyas"]Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.
Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.
Üdv!
Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.
Én sem tudom. Gates, Corteco, Dayco eddigi tapasztalataim szerint nagyon korrekt márka ilyen alkatrészek terén. A mostani eset remélem, hogy csak egy szerencsétlen véletlen, de az elmond valamit, hogy amit még kibontattam Gates-et az is ugyan ilyen gagyi módon nézett ki.
nálam a gates termosztát adta meg magát pár év alatt.
Nálam a gyári termosztát adta meg magát 2 szezon alatt, illetve a másodikat már nem bírta ki. Fűtés nélkül jöttünk haza sielésből. Tetszett.
2016.06.16. 23:41
rockerekhu írta:morv írta:rockerekhu írta:hamoriarpi írta:atti523i írta:[quote="NagyMatyas"][quote="bomostomi"][quote="NagyMatyas"]Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.
Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.
Üdv!
Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.
Én sem tudom. Gates, Corteco, Dayco eddigi tapasztalataim szerint nagyon korrekt márka ilyen alkatrészek terén. A mostani eset remélem, hogy csak egy szerencsétlen véletlen, de az elmond valamit, hogy amit még kibontattam Gates-et az is ugyan ilyen gagyi módon nézett ki.
nálam a gates termosztát adta meg magát pár év alatt.
Nálam a gyári termosztát adta meg magát 2 szezon alatt, illetve a másodikat már nem bírta ki. Fűtés nélkül jöttünk haza sielésből. Tetszett.
2016.07.10. 20:51
hamoriarpi írta:Ha esetleg valaki E60/61-ben látja a jövőjét:
drága gépjárművédelmi rendszer beépítése
külső tükörlapok csere
ködfényszórók csere
oldalindexek csere
első rendszám csere
fényszóró kiszerelés, políroztatás, 3M fóliázás
fényszóróizzók csere (2x xenon, 2x távfény, indexek)
fényszóró, ködfényszóró műszeres beállítása
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótlás
elektromos fojtószelep csere
EGR tisztítás
EGR és fő termosztát csere
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző csere
4db Styling 122 vásárlás használtan
4db 17'' Good Year Ultra Grip 8 Performance téli
szívósor csere új, flapesre
4db izzítógyertya
porlasztók felújítása, csúcscsere, kódolás
1db új, komplett porlasztó
összes szíj és feszítőgörgő csere
5. ajtó kábeleinek cseréje Sencom javítókészletre (fonott vezetékes, szilikon bevonattal, gumírozott, texil csőben, állítólag soha nem törik)
5. ajtó fém átvezetőcsatornáinak cseréje
2X olajcsere, levegőszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő
összes ablaktörlő lapát cseréje
turbo és intercooler tömítéseinek cseréje
intercooler csere
első féktárcsák, betétek, kopásjelző csere
2db egyenes, 2 db görbe lengőkar, 2 db stabpálca cseréje
2db stabszilent csere
futómű beállítás
töltőnyomás-szenzor csere
töltőlevegő hőmérő csere
légtömegmérő csere
druckwandler, összes vákuumcső csere
EGR csere
4db Styling 245 vásárlás használtan
4db 17'' Hankook Ventus S1 Evo2 nyárira
2db motortartó bak csere
1db váltótartó bak csere
1db Exide Premium 100Ah akkumulátor
1db kipuffogó függesztő bak csere
1db lambdaszonda csere
hátsó lökhárító újrafényeztetése színeltérés miatt (Az új fényezés sem tökéletesen színazonos. Gariban újra valamikor.)
összes beltéri díszítő elem fényeztetése zongoralakk színre (Ez csodaszép lett. Nagyban emeli a beltér hangulatát.)
diszkrét hővédő fólia a B oszloptól hátrafelé
ismét olajcsere, olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő
gyári új Garrett turbó
turbó összes tömítése
turbó összes olajcsöve
intercooler és coolercsövek tisztítása
első ablaktörlő lapátok cseréje
bal első ködfényszóró ismét csere párásodás miatt
téli kerekek centírozása, felrakása
1 tömítés hiánya miatt pár nappal későbbre halasztva:
vízpumpa
teljes hűtővíz csere
tank AC csere (jó volt)
mennyiségszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomásszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomás szenzor csere (döglött volt, az összes fals infót ő adta)
vízpumpa még mindig dobozban, tömítés megérkezett, fagyálló polcon (következő olajcserére halasztva, ami április magasságában lesz aktuális)
vettem egy garnitúra gyári BMW fékbetétet Padre klubtárstól jóárasítva (meg nem romlik alapon)
friss komplett szűrőgarnitúra
friss Motul Specific LL04 a motorba
gyári BMW fékfolyadék-átömlesztés
friss Motul olaj a diffibe
valamint V-coil menetjavító készlettel és 4 új, gyári csavarral a toronymerevítő rögzítési pontjainak sérült menetei lettek helyreállítva.
2016 február hó
220.000 Km
Wandler csere (alapjáraton, P-ben zörgött és 1x-2x elcsúszott a nyári forróságban, nem vártam meg, hogy kimúljon)
teljes váltótisztítás
szűrő csere
10L Motul ATF6
Special thanks to: Nagy Miki, Szoták Dávid, JLaci.
izzításvezérlő csere
motorolaj csere: természetesen Motul LL-04
olajszűrő csere
EGR termosztát csere ismét
fő termosztát csere ismét
Köszi MuhaAti
Következő körben lengéscsillapítókat kell majd cserélnem.
2016.07.11. 07:59
2016.08.11. 16:25
hamoriarpi írta:hamoriarpi írta:Ha esetleg valaki E60/61-ben látja a jövőjét:
drága gépjárművédelmi rendszer beépítése
külső tükörlapok csere
ködfényszórók csere
oldalindexek csere
első rendszám csere
fényszóró kiszerelés, políroztatás, 3M fóliázás
fényszóróizzók csere (2x xenon, 2x távfény, indexek)
fényszóró, ködfényszóró műszeres beállítása
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótlás
elektromos fojtószelep csere
EGR tisztítás
EGR és fő termosztát csere
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző csere
4db Styling 122 vásárlás használtan
4db 17'' Good Year Ultra Grip 8 Performance téli
szívósor csere új, flapesre
4db izzítógyertya
porlasztók felújítása, csúcscsere, kódolás
1db új, komplett porlasztó
összes szíj és feszítőgörgő csere
5. ajtó kábeleinek cseréje Sencom javítókészletre (fonott vezetékes, szilikon bevonattal, gumírozott, texil csőben, állítólag soha nem törik)
5. ajtó fém átvezetőcsatornáinak cseréje
2X olajcsere, levegőszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő
összes ablaktörlő lapát cseréje
turbo és intercooler tömítéseinek cseréje
intercooler csere
első féktárcsák, betétek, kopásjelző csere
2db egyenes, 2 db görbe lengőkar, 2 db stabpálca cseréje
2db stabszilent csere
futómű beállítás
töltőnyomás-szenzor csere
töltőlevegő hőmérő csere
légtömegmérő csere
druckwandler, összes vákuumcső csere
EGR csere
4db Styling 245 vásárlás használtan
4db 17'' Hankook Ventus S1 Evo2 nyárira
2db motortartó bak csere
1db váltótartó bak csere
1db Exide Premium 100Ah akkumulátor
1db kipuffogó függesztő bak csere
1db lambdaszonda csere
hátsó lökhárító újrafényeztetése színeltérés miatt (Az új fényezés sem tökéletesen színazonos. Gariban újra valamikor.)
összes beltéri díszítő elem fényeztetése zongoralakk színre (Ez csodaszép lett. Nagyban emeli a beltér hangulatát.)
diszkrét hővédő fólia a B oszloptól hátrafelé
ismét olajcsere, olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő
gyári új Garrett turbó
turbó összes tömítése
turbó összes olajcsöve
intercooler és coolercsövek tisztítása
első ablaktörlő lapátok cseréje
bal első ködfényszóró ismét csere párásodás miatt
téli kerekek centírozása, felrakása
1 tömítés hiánya miatt pár nappal későbbre halasztva:
vízpumpa
teljes hűtővíz csere
tank AC csere (jó volt)
mennyiségszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomásszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomás szenzor csere (döglött volt, az összes fals infót ő adta)
vízpumpa még mindig dobozban, tömítés megérkezett, fagyálló polcon (következő olajcserére halasztva, ami április magasságában lesz aktuális)
vettem egy garnitúra gyári BMW fékbetétet Padre klubtárstól jóárasítva (meg nem romlik alapon)
friss komplett szűrőgarnitúra
friss Motul Specific LL04 a motorba
gyári BMW fékfolyadék-átömlesztés
friss Motul olaj a diffibe
valamint V-coil menetjavító készlettel és 4 új, gyári csavarral a toronymerevítő rögzítési pontjainak sérült menetei lettek helyreállítva.
2016 február hó
220.000 Km
Wandler csere (alapjáraton, P-ben zörgött és 1x-2x elcsúszott a nyári forróságban, nem vártam meg, hogy kimúljon)
teljes váltótisztítás
szűrő csere
10L Motul ATF6
Special thanks to: Nagy Miki, Szoták Dávid, JLaci.
izzításvezérlő csere
motorolaj csere: természetesen Motul LL-04
olajszűrő csere
EGR termosztát csere ismét
fő termosztát csere ismét
Köszi MuhaAti
Következő körben lengéscsillapítókat kell majd cserélnem.
2016. július hó
225000 Km
gyári BMW első fékbetétek
gyári BMW fékkopásjelző
ATE fékrugók
Beépítve MuhaAti által.
Egy ideje elég stabilan üzemel az autó. Semmiről nem tudok beszámolni. Már a februári wandlercsere, váltótisztítás is tervezett volt, a fékbetét pedig kopó alkatrész. Gátlókat a következő kötelező szervízzel mindenképpen ki kell cserélnem, mert érezhetően romlott az autó úttartása. Egy szavam nem lehet. 230-nál eredeti gátlókat fogok kiszedni, ami szép teljesítmény.
Kezdek az eddigi negatív tapasztalatok felől egy semleges vélemény felé eljutni.
2016.08.12. 17:03
bomostomi írta:
Üdv! Azt meg lehet kérdezni hogy a wandler csere váltó tisztítással mibe fájt? Persze Pü-ben a diszkréció végett. Én is gondolkodom rajta.
2016.09.01. 00:01
tökmöc írta:tökmöc írta:Szép estét!!!
Szóval egy picit késve de megvolt a nagy átnézés "BMW 530XD CS24707 " ami majdnem 3 órát vett igénybe de azért sikerült megtudni, hogy az autó kisebb bajai igaz vannak de nagyon jó állapotban van! Azért ide írom mert volt költség is.
Vásároltam 307000 km!
313000 kilométernél
Olaj csere minden tartozékával "liqui moly olaj, levegőszűrő, pollenszűrő, üzemanyag szűrő, olaj szűrő" 72000 Ft!
A hátsó ablaktörlő is kiderült "nincs semmi szakadásom csak a motor berozsdásodott és az üveg ajtóm is nyílik már "28000 Ft
A munka díjra elkértek 45000 Ft de ebben volt teljes autó átnézése minden porcikája és számítógépes ellenőrzés is!
Ami még vissza van mert ezt most nem tudtam finanszírozni de hetek múlva meg lesz csinálva. Az autót nem használom. Még hiba " Olajszűrő ház tömítés, EGR előtti termosztát, Vízcsőcsonk, Izzítógyertya 4 nem igazán jó és Izzítás vezérlő.
Még nagy hiba hogy a szívósornál látnak olaj folyást most két hibája lehet amit mondanak, hogy le lett már dugózva és valamit nem tettek vissza jól vagy még nincs és ott van galiba. Ők az egész szívósor cseréjét ajánlották. Szerintem csak dugózni kell és tömítéseket cserélni. Ebben szeretnék egy kis segítséget kérni is tömítés és dugó hol milyet éri meg?!
Panoráma is jó egy érzékelő miatt nem bukik vissza de erre még jobban rá szeretne keresni az illető 2-3 hét múlva!
2015.10.12
314000km
Az autón EGR termosztát "5000ft" lett cserélve és izzítás vezérlő "25000ft".
A dugózás is megtörtént "pillangószelepek igen oda voltak és ömlött már ott minden " a szett volt 23000ft
Az egészre munka díj volt 30000ft tehát 85000ft volt az egész!
2015.10.13
4 darab 225/50R17 Nokian - WR D4 XL TL 98H " 138 000 ft "
4 darab használt felni Styling 138 " 100 000 ft "
2016.01.12
Termosztát csere megtörtént " 18000 ft" vele a motortartó bakok "56000 ft", első stab. pálcák " 18500 ft", toronycsapágy és felütközés gátló " 35000 Ft" és a hűtővíz "4000". Annyira piszkos volt hogy nem engedtem hogy vissza rakják !
A munka díjra kértek " 40000 ft" de csak ők vállalták az autót gyorsítottba!
Eddig a szervizre költöttem fél év alatt 375000 ft és plussz 4 felni meg gumik ami 238000 ft volt!!!
2016.10.28. 16:47
hamoriarpi írta:hamoriarpi írta:Ha esetleg valaki E60/61-ben látja a jövőjét:
drága gépjárművédelmi rendszer beépítése
külső tükörlapok csere
ködfényszórók csere
oldalindexek csere
első rendszám csere
fényszóró kiszerelés, políroztatás, 3M fóliázás
fényszóróizzók csere (2x xenon, 2x távfény, indexek)
fényszóró, ködfényszóró műszeres beállítása
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótlás
elektromos fojtószelep csere
EGR tisztítás
EGR és fő termosztát csere
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző csere
4db Styling 122 vásárlás használtan
4db 17'' Good Year Ultra Grip 8 Performance téli
szívósor csere új, flapesre
4db izzítógyertya
porlasztók felújítása, csúcscsere, kódolás
1db új, komplett porlasztó
összes szíj és feszítőgörgő csere
5. ajtó kábeleinek cseréje Sencom javítókészletre (fonott vezetékes, szilikon bevonattal, gumírozott, texil csőben, állítólag soha nem törik)
5. ajtó fém átvezetőcsatornáinak cseréje
2X olajcsere, levegőszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő
összes ablaktörlő lapát cseréje
turbo és intercooler tömítéseinek cseréje
intercooler csere
első féktárcsák, betétek, kopásjelző csere
2db egyenes, 2 db görbe lengőkar, 2 db stabpálca cseréje
2db stabszilent csere
futómű beállítás
töltőnyomás-szenzor csere
töltőlevegő hőmérő csere
légtömegmérő csere
druckwandler, összes vákuumcső csere
EGR csere
4db Styling 245 vásárlás használtan
4db 17'' Hankook Ventus S1 Evo2 nyárira
2db motortartó bak csere
1db váltótartó bak csere
1db Exide Premium 100Ah akkumulátor
1db kipuffogó függesztő bak csere
1db lambdaszonda csere
hátsó lökhárító újrafényeztetése színeltérés miatt (Az új fényezés sem tökéletesen színazonos. Gariban újra valamikor.)
összes beltéri díszítő elem fényeztetése zongoralakk színre (Ez csodaszép lett. Nagyban emeli a beltér hangulatát.)
diszkrét hővédő fólia a B oszloptól hátrafelé
ismét olajcsere, olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő
gyári új Garrett turbó
turbó összes tömítése
turbó összes olajcsöve
intercooler és coolercsövek tisztítása
első ablaktörlő lapátok cseréje
bal első ködfényszóró ismét csere párásodás miatt
téli kerekek centírozása, felrakása
1 tömítés hiánya miatt pár nappal későbbre halasztva:
vízpumpa
teljes hűtővíz csere
tank AC csere (jó volt)
mennyiségszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomásszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomás szenzor csere (döglött volt, az összes fals infót ő adta)
vízpumpa még mindig dobozban, tömítés megérkezett, fagyálló polcon (következő olajcserére halasztva, ami április magasságában lesz aktuális)
vettem egy garnitúra gyári BMW fékbetétet Padre klubtárstól jóárasítva (meg nem romlik alapon)
friss komplett szűrőgarnitúra
friss Motul Specific LL04 a motorba
gyári BMW fékfolyadék-átömlesztés
friss Motul olaj a diffibe
valamint V-coil menetjavító készlettel és 4 új, gyári csavarral a toronymerevítő rögzítési pontjainak sérült menetei lettek helyreállítva.
2016 február hó
220.000 Km
Wandler csere (alapjáraton, P-ben zörgött és 1x-2x elcsúszott a nyári forróságban, nem vártam meg, hogy kimúljon)
teljes váltótisztítás
szűrő csere
10L Motul ATF6
Special thanks to: Nagy Miki, Szoták Dávid, JLaci.
izzításvezérlő csere
motorolaj csere: természetesen Motul LL-04
olajszűrő csere
EGR termosztát csere ismét
fő termosztát csere ismét
Köszi MuhaAti
2016. július hó
225000 Km
gyári BMW első fékbetétek
gyári BMW fékkopásjelző
ATE fékrugók
2016.10.29. 09:39
hamoriarpi írta:hamoriarpi írta:hamoriarpi írta:Ha esetleg valaki E60/61-ben látja a jövőjét:
drága gépjárművédelmi rendszer beépítése
külső tükörlapok csere
ködfényszórók csere
oldalindexek csere
első rendszám csere
fényszóró kiszerelés, políroztatás, 3M fóliázás
fényszóróizzók csere (2x xenon, 2x távfény, indexek)
fényszóró, ködfényszóró műszeres beállítása
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótlás
elektromos fojtószelep csere
EGR tisztítás
EGR és fő termosztát csere
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző csere
4db Styling 122 vásárlás használtan
4db 17'' Good Year Ultra Grip 8 Performance téli
szívósor csere új, flapesre
4db izzítógyertya
porlasztók felújítása, csúcscsere, kódolás
1db új, komplett porlasztó
összes szíj és feszítőgörgő csere
5. ajtó kábeleinek cseréje Sencom javítókészletre (fonott vezetékes, szilikon bevonattal, gumírozott, texil csőben, állítólag soha nem törik)
5. ajtó fém átvezetőcsatornáinak cseréje
2X olajcsere, levegőszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő
összes ablaktörlő lapát cseréje
turbo és intercooler tömítéseinek cseréje
intercooler csere
első féktárcsák, betétek, kopásjelző csere
2db egyenes, 2 db görbe lengőkar, 2 db stabpálca cseréje
2db stabszilent csere
futómű beállítás
töltőnyomás-szenzor csere
töltőlevegő hőmérő csere
légtömegmérő csere
druckwandler, összes vákuumcső csere
EGR csere
4db Styling 245 vásárlás használtan
4db 17'' Hankook Ventus S1 Evo2 nyárira
2db motortartó bak csere
1db váltótartó bak csere
1db Exide Premium 100Ah akkumulátor
1db kipuffogó függesztő bak csere
1db lambdaszonda csere
hátsó lökhárító újrafényeztetése színeltérés miatt (Az új fényezés sem tökéletesen színazonos. Gariban újra valamikor.)
összes beltéri díszítő elem fényeztetése zongoralakk színre (Ez csodaszép lett. Nagyban emeli a beltér hangulatát.)
diszkrét hővédő fólia a B oszloptól hátrafelé
ismét olajcsere, olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő
gyári új Garrett turbó
turbó összes tömítése
turbó összes olajcsöve
intercooler és coolercsövek tisztítása
első ablaktörlő lapátok cseréje
bal első ködfényszóró ismét csere párásodás miatt
téli kerekek centírozása, felrakása
1 tömítés hiánya miatt pár nappal későbbre halasztva:
vízpumpa
teljes hűtővíz csere
tank AC csere (jó volt)
mennyiségszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomásszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomás szenzor csere (döglött volt, az összes fals infót ő adta)
vízpumpa még mindig dobozban, tömítés megérkezett, fagyálló polcon (következő olajcserére halasztva, ami április magasságában lesz aktuális)
vettem egy garnitúra gyári BMW fékbetétet Padre klubtárstól jóárasítva (meg nem romlik alapon)
friss komplett szűrőgarnitúra
friss Motul Specific LL04 a motorba
gyári BMW fékfolyadék-átömlesztés
friss Motul olaj a diffibe
valamint V-coil menetjavító készlettel és 4 új, gyári csavarral a toronymerevítő rögzítési pontjainak sérült menetei lettek helyreállítva.
2016 február hó
220.000 Km
Wandler csere (alapjáraton, P-ben zörgött és 1x-2x elcsúszott a nyári forróságban, nem vártam meg, hogy kimúljon)
teljes váltótisztítás
szűrő csere
10L Motul ATF6
Special thanks to: Nagy Miki, Szoták Dávid, JLaci.
izzításvezérlő csere
motorolaj csere: természetesen Motul LL-04
olajszűrő csere
EGR termosztát csere ismét
fő termosztát csere ismét
Köszi MuhaAti
2016. július hó
225000 Km
gyári BMW első fékbetétek
gyári BMW fékkopásjelző
ATE fékrugók
2016 október hó
228000 Km
2 első toronycsapágy csere Sachs
IBS csere
üzemanyagszűrő fűtés csere
kormányszervóolaj átmosásos cseréje (Nagyon ajánlom! 4 liter friss olaj kell hozzá. Érdemes az első lefejtett litert egy átlátszó üvegben megvizsgálni...)
téli kerekek fel, újracentír, futómű állítás
2016.10.29. 11:33