* *
Pontos idő: 2024.03.29. 14:51

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 470 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 20, 21, 22, 23, 24
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2018.05.09. 23:57 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csrobcsi írta:
És aztán szmogriadó esetén nem ülhetsz majd bele. A kinti, németországi, majd ezután meghozásra kerülő szabályokba belegondolni sem merek. Én is filózom mi legyen, mert hasonló szinten felújítottam mint te, és még most a csinosítás részére tértem volna rá de valszeg elmarad, és max 1 éven belül megpróbálom eladni :( Én pl idén októbertől szmogriadó esetén asszem nem mehetek be Bpre (530D, EU3).

Ez azert kozel sem igy van. A birosagi dontes arrol szol, hogy az euro 6 alatti diesel autok kitiltHATOK (a feltetes mod ott van), ha arra szukseg van es nincs mas megoldas. Valamint senkinek semmilyen karpotlasi kotelessege nincsen, azaz senki nem fog karpotolni, hiaba van mondjuk euro 5-os diesel autod, ami csupan par eves, senki nem tartozik emiatt felelosseggel.
Jelenleg ez a tema 2 varosban "forro": Stuttgartban es Hamburgban, ahol egyelore nincs semmilyen komoly szigoritas, 1-2 kisebb ovezetbol valoszinuleg ki lesznek tilvtva a regebbi dieselek es talan szmogriado eseten mashol is (Stuttgartban es Hamburgban). Ez a dontes persze precedens erteku lehet tovabbi kb 20 nagyobb nemet varosban, ahol a szmog szinten problemas. A nemet kormany azonban kijelentette, hogy celjuk, hogy a diesel tilalmat elkeruljek es a problemat maskeppen megoldjak. Szoval a dolog egyelore bizonytalan, de teny, hogy talan most nem annyira tanacsos diesel autot venni. Mindazonaltal en nem latom, hogy az emberek fejvesztve szabadulnanak meg az euro 4-5-os diesel autoiktol...

Az en esetmre leforditva: most nem tudok bemenni Stuttgartban egy kisebb zonaba, illetve majd talan ev vege fele szmogriado eseten Stuttgartba ese Hamburga, ahol eddig sem es ezutan sem lesz dolgom. TALAN majd 1-2 ev mulva nem tudok bemenni Münchenbe, ahova talan evente egyszer kell mennem, tehat majd ebben az esetben ki kell adnom kb 20 eurot arra, hogy vonattal menjek el. Ez azt hiszem nem egy nagy osszeg. Szoval egyelore ugy nez ki, hogy itt a varosomban, valamint a kornyeken, illetve Nemetorsza es Magyarorszag kozott meg jo par evig kozlekedhetek az EURO4-es dieselemmel. Nem erzem ugy, hogy nagyon rafaztam volna.

A lipcsei testület szerint az önkormányzatok a hatályos jogszabályok alapján megtilthatják a dízelüzemű járművek használatát azzal a céllal, hogy a település levegőjének minősége megfeleljen az európai uniós előírásoknak, de ügyelniük kell az arányosság elvének betartására, és csak végső megoldásként rendelhetik el a tiltást.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2018.05.12. 16:09 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.12. 20:04
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
csrobcsi írta:
És aztán szmogriadó esetén nem ülhetsz majd bele. A kinti, németországi, majd ezután meghozásra kerülő szabályokba belegondolni sem merek. Én is filózom mi legyen, mert hasonló szinten felújítottam mint te, és még most a csinosítás részére tértem volna rá de valszeg elmarad, és max 1 éven belül megpróbálom eladni :( Én pl idén októbertől szmogriadó esetén asszem nem mehetek be Bpre (530D, EU3).

Ez azert kozel sem igy van. A birosagi dontes arrol szol, hogy az euro 6 alatti diesel autok kitiltHATOK (a feltetes mod ott van), ha arra szukseg van es nincs mas megoldas. Valamint senkinek semmilyen karpotlasi kotelessege nincsen, azaz senki nem fog karpotolni, hiaba van mondjuk euro 5-os diesel autod, ami csupan par eves, senki nem tartozik emiatt felelosseggel.
Jelenleg ez a tema 2 varosban "forro": Stuttgartban es Hamburgban, ahol egyelore nincs semmilyen komoly szigoritas, 1-2 kisebb ovezetbol valoszinuleg ki lesznek tilvtva a regebbi dieselek es talan szmogriado eseten mashol is (Stuttgartban es Hamburgban). Ez a dontes persze precedens erteku lehet tovabbi kb 20 nagyobb nemet varosban, ahol a szmog szinten problemas. A nemet kormany azonban kijelentette, hogy celjuk, hogy a diesel tilalmat elkeruljek es a problemat maskeppen megoldjak. Szoval a dolog egyelore bizonytalan, de teny, hogy talan most nem annyira tanacsos diesel autot venni. Mindazonaltal en nem latom, hogy az emberek fejvesztve szabadulnanak meg az euro 4-5-os diesel autoiktol...

Az en esetmre leforditva: most nem tudok bemenni Stuttgartban egy kisebb zonaba, illetve majd talan ev vege fele szmogriado eseten Stuttgartba ese Hamburga, ahol eddig sem es ezutan sem lesz dolgom. TALAN majd 1-2 ev mulva nem tudok bemenni Münchenbe, ahova talan evente egyszer kell mennem, tehat majd ebben az esetben ki kell adnom kb 20 eurot arra, hogy vonattal menjek el. Ez azt hiszem nem egy nagy osszeg. Szoval egyelore ugy nez ki, hogy itt a varosomban, valamint a kornyeken, illetve Nemetorsza es Magyarorszag kozott meg jo par evig kozlekedhetek az EURO4-es dieselemmel. Nem erzem ugy, hogy nagyon rafaztam volna.

A lipcsei testület szerint az önkormányzatok a hatályos jogszabályok alapján megtilthatják a dízelüzemű járművek használatát azzal a céllal, hogy a település levegőjének minősége megfeleljen az európai uniós előírásoknak, de ügyelniük kell az arányosság elvének betartására, és csak végső megoldásként rendelhetik el a tiltást.


Véletlen sem akarok ebből vitát indítani, csak azon filóztam, hogy pár év múlva annyira bizonytalan lesz a helyzet hogy teljesen letettem arról hogy a továbbiakban hosszú távon gondolkozzam a 30d-ben... Az általad kifejtett szabályzás rendben is van, de ez sajna (szerintem) csak az aktuális helyzet, idén télen majd megint mindenki elborzad, és tovább szigorítanak, vagy nem tudom. Számomra az aktuális, hogy idén télen már nem mehetek be Bp-re. Jövőre te sem. Illetve ha németből - vagy nem tudom merre vagy - hazafelé már te sem használhatod pl az M0-t... Egyelőre ez persze csak szmogriadó esetén. Jövőre vagy utána meg ki tudja. Attól függ polgártársaink mennyivel több gumicsizmát, pet palackot, nejlonzacskót, stb-t dobálnak a tűzre idén.
Mindenesetre addig senki sem szokta nálunk elhinni hogy gond lesz, amíg pl lesz egy nap amikor munkába igyekvők fele-negyede, nem ülhet aznap autóba, és persze a buszra-metróra-villamosra- vonatra sem fér majd fel. Aztán aznap este mindenki egyszerre rakja fel a régi dízelét a hahu-ra. Na én ezt nem szeretném csak megvárni. Vagy marad a bimmer csak nyárra, autópályára :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2018.05.13. 10:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csrobcsi írta:
dreizwanzig írta:
csrobcsi írta:
És aztán szmogriadó esetén nem ülhetsz majd bele. A kinti, németországi, majd ezután meghozásra kerülő szabályokba belegondolni sem merek. Én is filózom mi legyen, mert hasonló szinten felújítottam mint te, és még most a csinosítás részére tértem volna rá de valszeg elmarad, és max 1 éven belül megpróbálom eladni :( Én pl idén októbertől szmogriadó esetén asszem nem mehetek be Bpre (530D, EU3).

Ez azert kozel sem igy van. A birosagi dontes arrol szol, hogy az euro 6 alatti diesel autok kitiltHATOK (a feltetes mod ott van), ha arra szukseg van es nincs mas megoldas. Valamint senkinek semmilyen karpotlasi kotelessege nincsen, azaz senki nem fog karpotolni, hiaba van mondjuk euro 5-os diesel autod, ami csupan par eves, senki nem tartozik emiatt felelosseggel.
Jelenleg ez a tema 2 varosban "forro": Stuttgartban es Hamburgban, ahol egyelore nincs semmilyen komoly szigoritas, 1-2 kisebb ovezetbol valoszinuleg ki lesznek tilvtva a regebbi dieselek es talan szmogriado eseten mashol is (Stuttgartban es Hamburgban). Ez a dontes persze precedens erteku lehet tovabbi kb 20 nagyobb nemet varosban, ahol a szmog szinten problemas. A nemet kormany azonban kijelentette, hogy celjuk, hogy a diesel tilalmat elkeruljek es a problemat maskeppen megoldjak. Szoval a dolog egyelore bizonytalan, de teny, hogy talan most nem annyira tanacsos diesel autot venni. Mindazonaltal en nem latom, hogy az emberek fejvesztve szabadulnanak meg az euro 4-5-os diesel autoiktol...

Az en esetmre leforditva: most nem tudok bemenni Stuttgartban egy kisebb zonaba, illetve majd talan ev vege fele szmogriado eseten Stuttgartba ese Hamburga, ahol eddig sem es ezutan sem lesz dolgom. TALAN majd 1-2 ev mulva nem tudok bemenni Münchenbe, ahova talan evente egyszer kell mennem, tehat majd ebben az esetben ki kell adnom kb 20 eurot arra, hogy vonattal menjek el. Ez azt hiszem nem egy nagy osszeg. Szoval egyelore ugy nez ki, hogy itt a varosomban, valamint a kornyeken, illetve Nemetorsza es Magyarorszag kozott meg jo par evig kozlekedhetek az EURO4-es dieselemmel. Nem erzem ugy, hogy nagyon rafaztam volna.

A lipcsei testület szerint az önkormányzatok a hatályos jogszabályok alapján megtilthatják a dízelüzemű járművek használatát azzal a céllal, hogy a település levegőjének minősége megfeleljen az európai uniós előírásoknak, de ügyelniük kell az arányosság elvének betartására, és csak végső megoldásként rendelhetik el a tiltást.


Véletlen sem akarok ebből vitát indítani, csak azon filóztam, hogy pár év múlva annyira bizonytalan lesz a helyzet hogy teljesen letettem arról hogy a továbbiakban hosszú távon gondolkozzam a 30d-ben... Az általad kifejtett szabályzás rendben is van, de ez sajna (szerintem) csak az aktuális helyzet, idén télen majd megint mindenki elborzad, és tovább szigorítanak, vagy nem tudom. Számomra az aktuális, hogy idén télen már nem mehetek be Bp-re. Jövőre te sem. Illetve ha németből - vagy nem tudom merre vagy - hazafelé már te sem használhatod pl az M0-t... Egyelőre ez persze csak szmogriadó esetén. Jövőre vagy utána meg ki tudja. Attól függ polgártársaink mennyivel több gumicsizmát, pet palackot, nejlonzacskót, stb-t dobálnak a tűzre idén.
Mindenesetre addig senki sem szokta nálunk elhinni hogy gond lesz, amíg pl lesz egy nap amikor munkába igyekvők fele-negyede, nem ülhet aznap autóba, és persze a buszra-metróra-villamosra- vonatra sem fér majd fel. Aztán aznap este mindenki egyszerre rakja fel a régi dízelét a hahu-ra. Na én ezt nem szeretném csak megvárni. Vagy marad a bimmer csak nyárra, autópályára :)

ja, teljesen igazad van, bizonytalan a helyzet. szerintem 2-3-4 évnél hosszabb időre nem éri meg tervezni euro 3-4-es diesellel. En is olyan 3 evre tervezek. Aztan meglatjuk mi lesz.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2018.05.16. 07:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Tudtommal a kitiltás csak a belső területekre vonatkozik.
Ãœdv. Zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2018.05.16. 19:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Ez csak hiszti. Németo. - Magyaro. ingázásnál tök mindegy, hogy mit tiltanak ki a belvárosból. Szerintem az F10 vásárlást akarja indokolni magának. Nem kell indokolni, az egy újabb, szebb, jobb autó. Ha van rá pénz (fenntartani is) akkor meg kell venni. A lehetséges kitiltás nem indokolja.

Más kérdés, hogy azoknak is van nyűgjük, viszont kevesebb a fórumos segítség a kevesebb közvetlen tapasztalat miatt, a válság látszik a haznált autó flottán is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2018.05.16. 20:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.12. 20:04
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Ez csak hiszti. Németo. - Magyaro. ingázásnál tök mindegy, hogy mit tiltanak ki a belvárosból. Szerintem az F10 vásárlást akarja indokolni magának. Nem kell indokolni, az egy újabb, szebb, jobb autó. Ha van rá pénz (fenntartani is) akkor meg kell venni. A lehetséges kitiltás nem indokolja.

Más kérdés, hogy azoknak is van nyűgjük, viszont kevesebb a fórumos segítség a kevesebb közvetlen tapasztalat miatt, a válság látszik a haznált autó flottán is.


Na utánaolvastam, az M0 úgy néz ki nem lesz érintett, de egész Bp közigazgatási területe igen. Nem csak a belváros... És egyenlőre csak riasztási fokozat esetén. Kíváncsi vagyok mikor kerülnek célkeresztbe majd a nagy benzinesek is...

https://net.jogtar.hu/rendelet?docid=A0 ... t=20191001


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2018.05.17. 11:30 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Ez csak hiszti. Németo. - Magyaro. ingázásnál tök mindegy, hogy mit tiltanak ki a belvárosból. Szerintem az F10 vásárlást akarja indokolni magának. Nem kell indokolni, az egy újabb, szebb, jobb autó. Ha van rá pénz (fenntartani is) akkor meg kell venni. A lehetséges kitiltás nem indokolja.

Más kérdés, hogy azoknak is van nyűgjük, viszont kevesebb a fórumos segítség a kevesebb közvetlen tapasztalat miatt, a válság látszik a haznált autó flottán is.

epp ezt mondtam, hogy nekem ugy tunik, hogy semennyire nem fog fajni a kitiltas, mar ha lesz...
viszont ha majd esetleg tenyleg ott leszek, hogy meg kell valjak az e61-tol emiatt, na akkor szarban leszek, mert az f11-el is ugyanaz a szitu, mint az e61-el, hogy nagyon keves benzines van belole....

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2018.05.17. 19:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Avart égetni F10/11 tulajoknak sem lesz szabad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2018.05.17. 21:46 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Avart égetni F10/11 tulajoknak sem lesz szabad.

pedig azt hittem, ha elég drága kocsid van, mindent szabad :facepalm:
:D :D :D

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2018.05.22. 15:14 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.12. 20:04
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Na, kb erről beszéltem... Akár e hó végétől. Pff...

https://totalcar.hu/magazin/hirek/2018/ ... paign=link


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 470 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 20, 21, 22, 23, 24

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator