* *
Pontos idő: 2017.09.24. 07:06

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 457 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.10.29. 11:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Nekem is 180 ezer környékén volt a nagy ledugulásom.
Mondjuk volt oka rá:
Fojtószelep és hőmérő volt kuka.
Ati talán még emlékszik rá, amikor ott jártam 900 mbar körüli ellennyomással.

Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.11.07. 21:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 337 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali
Valamelyik napon összeszedem a papírokat és leírom a 1,5 éves lemaradást :facepalm: :facepalm: a plussz 100ezer kilométert
Kicsit lesz csodálkozás :lol: :lol: :lol: :lol: nem tudom kinek lesz ideje végigolvasni :D :D

Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

2010. március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

2010. március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

2010. május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

2010. május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

2010. június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

2010. július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

2010. augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes Kacsint? kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

175.220 km 2010. augusztus 26
-Túrbó nyomócső csere,szerelve ---45.000 ft---

187.170 km 2010. november 05
- Téligumi garnitúra Nokian felnikre szerelve ---250.000 ft---

188.880 km 2010. november 11
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft ---

190.800 km 2010. november 29
-Olajcsere,olajszűrő,kartergáz szűrő,üzemanyagszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, első pár ablaktörlő lapát,motorolaj adalék,munkadíj, ---134.000 ft ---

201.500 km 2011.február 23.
-Akkumulátor csere + ablaktörlő lapát csere --- 50.000 ft ---

214.550 km 2011.április 04.
-Olajcsere,olajszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, motorolaj adalék, led helyzetjelző, --- 86.000 ft --- + munkadíj ---10.000 ft ---

216.200 km 2011. április 12.
- 2 db nyári gumi az első kerekekre 245/35/19
--- 165.000 ft ---

218.300 km 2011. április 18.
-- Szívósor csere --- 128.000 ft --- önindító csere --- 42.000 ft--- 6db izzító gyertya ---24.000 ft ---
.munkadíj --- 20.000 ft ----

218.940 km 2011. április 23.
-- jobb első kerékagycsapágy + 4 db csavar --- 53.600 ft
..munkadíj --- 8.000 ft ---

228.164 km 2011.junius 3.
--2 db hátsó nyári gumi csere 275/30/19-es
-- felszerelve ---150.000 ft ---

234.600 km 2011. július
-- Első féktárcsa-- 80.800 ft--
-- első fékbetét -- 50.097 ft--
-- kopásjelző -- 4.980 ft --
-- első lengőkar szilentek 28.000 ft--
-- munkadíj -- 26.000 ft --

240.560 km 2011.augusztus 08.
-- Olajszűrő,levegőszűrő,üzemanyag szűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő,kartergáz szűrő,motorolaj,adalék,munkadíj
--- 82.000ft--

247.000 km 2011.augusztus 27.
-- Két darab hátsó nyári gumi 275/30/19 -- 140.800 ft--

248.200 km 2011.szeptember 02.
-- két darab első nyári gumi 245/35/19-- Continental SportContact 5 -- 160.000 ft-- KÉT év garanciával !!!!

248.300 km 2011 szeptember
-- Motorfelújítás
Csövek,termosztát,tömítések,vízpumpa,csavarkészlet,szelepszár szimmeringek,hengerfej felújítás,
motorolaj,olajszűrő,levegőszűrő, üzemanyag szűrő,karter tömítés,alsó és felső hajtókar csapágyak,
gyűrűgarnitúra, lánckerekek, vezérmű lánc,feszítők, fagyálló,
munkadíjjal együtt -- 593.590 ft --

249.650 km 2011. szeptember.29
-- olajcsere -- 45.000 ft--

250.040 km 2011. október 3
-- kormányoszlop javítás, navi Magyarítás -- 10.000 ft --
-- differenciálmű szimmering csere -- 27.000 ft --

251.200 km 2011. október 11
-- egr termosztát csere -- 10.000 ft--

254. 310 km 2011 november 4
-- 4 darab téligumi Nokian wr-g2 235/40/18-as -- 240.000 ft--

259.650 km 2011 december 15
-- AGR hűtő + tömítő gyűrű + fagyálló -- 105.000 ft --
-- ablaktörlő lapát -- 16.000 ft -- munkadíj -- 15.000 ft --

270.140 km 2012 február 28
-- olajcsere: kartergáz szűrő, olaj szűrő, üzemanyagszűrő, levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, motorolaj, prolong adalék -- 94.000 ft --
-- üzemanyagszint jelző -- 32.000 ft --. ablaktörlő lapát -- 16.000 ft --
-- munkadíj -- 24.000 ft --

273.600 km 2012 március 22
-- hátsó gumik Continental Sport Contact 5P 275/30/19 -- 190.000 ft --
-- felnik felújítása + rejtett fémszelep + közép emblémák -- 40.000 ft --
-- üzemanyag szivattyú javítás -- 35.000 ft --
-- két darab lengőkar csere -- 102.000 ft--

Az utolsó két év és ezalatt 147-ezer megtett kilométer költsége -- 4.612.206 Forint --

278.000 km 2012 július
-- akkumulátor csere-- 58.000 ft

291.700 km 2012. szeptember
-- olajcsere, olajszűrő, levegőszűrő, prolong, motorolaj,pollenszűrő,-- 87.000 ft--

296.000 km 2012. október
-- 4db téligumi Michelin Pilot Alpin PA3 - 235/45R18 98V XL-- 260.000 ft--

302.600 km 2013 szeptember
-- kartergázszűrő,olajcsere, olajszűrő, levegőszűrő, prolong, motorolaj,pollenszűrő,üzemanyagszűrő,-- 122.000 ft
-- önindító csere -- 47.000 ft

316.000 km 2014 november
-- első féktárcsa,betétek,kopásjelző-- 168.000 ft --
-- hátsó féktárcsa,betétek,kopásjelző-- 102.000 ft --
-- olajcsere kartergázszűrő, olajszűrő, levegőszűrő, prolong, motorolaj,pollenszűrő,üzemanyagszűrő,-- 127.000 ft
-- munkadíj -- 34.000 ft --

322.000 km 2015 január
-- ablaktörlőmosó motor --32.000 ft--
-- cd tár csere 107.000 ft --
-- első lengéscsillapítók cseréje -- 220.000 ft--

324.000 km 2015 február-március majdnem egy hónapig tartott.
-- hengerfej javítás, fagyálló, tömítések, csavarok, kipufogó könyök, távtartó, izzítógyertyák, bilincs, vízpumpa,vízszivattyú, turbó nyomócső, turbó állító szelep, thermostart, váltóolajszűrő, stabilizátor rudak, fékfolyadék, ablaktörlő gumik,agr hűtő, vízhűtő és csöveinek cseréje,töltőlevegő hűtő,kiegyenlítő tartály, ajtózár csere, komplett motorolaj csere, nyomásszabályzó szelep, váltóolaj és váltószűrő csere,főtengely ékszíjtárcsa feszítőgörgők szíjak, munkadíjjal együtt -- 1.410.000 ft--

338.000 km 2015 április
-- 4 darab nyárigumi Michelin Pilot Super Sport ZP 255/40/18 -- 315.000 ft--


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lepke az itt látható tagok köszönték meg: 4 atesz155, bmw520ds, hamoriarpi, NagyMatyas
Értékelés: 19.05%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 10:03 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 735
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 148 alkalommal
Kapott köszik: 77 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:

2010. május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

216.200 km 2011. április 12.
- 2 db nyári gumi az első kerekekre 245/35/19
--- 165.000 ft ---

228.164 km 2011.junius 3.
--2 db hátsó nyári gumi csere 275/30/19-es
-- felszerelve ---150.000 ft ---

247.000 km 2011.augusztus 27.
-- Két darab hátsó nyári gumi 275/30/19 -- 140.800 ft--

248.200 km 2011.szeptember 02.
-- két darab első nyári gumi 245/35/19-- Continental SportContact 5 -- 160.000 ft-- KÉT év garanciával !!!!

273.600 km 2012 március 22
-- hátsó gumik Continental Sport Contact 5P 275/30/19 -- 190.000 ft --

338.000 km 2015 április
-- 4 darab nyárigumi Michelin Pilot Super Sport ZP 255/40/18 -- 315.000 ft--

bocs, de nem cserelgeted Te egy kicsit tul gyakran a gumikat??

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 10:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1996
Adott köszi: 373 alkalommal
Kapott köszik: 371 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
bocs, de nem cserelgeted Te egy kicsit tul gyakran a gumikat??


Széles gumik, elég jól fogynak és nyomaték is elég szépen öli őket! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 10:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 735
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 148 alkalommal
Kapott köszik: 77 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
bocs, de nem cserelgeted Te egy kicsit tul gyakran a gumikat??


Széles gumik, elég jól fogynak és nyomaték is elég szépen öli őket! :wink:

elso kerekeken mifele nyomatek? :D de mondjuk a hatson is furanak tartom a 20-30ezer kilometerenkenti cseret, meg ha tenyleg van rendesen nyomatek is....

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 18:33 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.10. 09:28
Hozzászólások: 491
Tartózkodási hely: Nagykőrös
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 103 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
bocs, de nem cserelgeted Te egy kicsit tul gyakran a gumikat??


Nekem a hengerfej- és motorfelújításokon akadt meg a szemem :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 20:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 337 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
bocs, de nem cserelgeted Te egy kicsit tul gyakran a gumikat??


Széles gumik, elég jól fogynak és nyomaték is elég szépen öli őket! :wink:

elso kerekeken mifele nyomatek? :D de mondjuk a hatson is furanak tartom a 20-30ezer kilometerenkenti cseret, meg ha tenyleg van rendesen nyomatek is....

Hali
Ez nem igazán a gumis topik
Abban benne van minden a gumi kopásról természetesen fényképekkel hogy látványos is legyen
De csak röviden leírom
Akkoriban jártam Németbe szinte csak pálya a 275-ös gumi 200-220km/órás tempóval rongyosra kopott ((szövetig)) és nem kellett hozzá kapartatni álló helyzetbe :D
És még fent volt a 16/24-es nyomtávszélesítő


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 21:04 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.06. 11:50
Hozzászólások: 704
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 165 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525dA Lci
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
atesz155 írta:
dreizwanzig írta:
bocs, de nem cserelgeted Te egy kicsit tul gyakran a gumikat??


Nekem a hengerfej- és motorfelújításokon akadt meg a szemem :lol:

Lehet láncszakadás volt nem?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 21:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 337 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tomi.i írta:
atesz155 írta:
dreizwanzig írta:
bocs, de nem cserelgeted Te egy kicsit tul gyakran a gumikat??


Nekem a hengerfej- és motorfelújításokon akadt meg a szemem :lol:

Lehet láncszakadás volt nem?

Hali
Megvolt mind a 2-szer a tanulópénz az én hülyeségem miatt amit régebben leírtam is hogyan lehet kinyírni egy 535dezsőt tíz perc alatt, az átlag halandó ember elsem tudja képzelni hogy egy motor mennyire sebezhető
Hozzáteszem hogy mind a két alkalommal komoly 20-éves BMW szerelő múlttal és műhellyel rendelkező klubtagok rakták össze a kocsit.
Hála nekik még a mai napig működik és már meghaladta a valós 500ezer kilométert :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 23:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1996
Adott köszi: 373 alkalommal
Kapott köszik: 371 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Tomi.i írta:
atesz155 írta:
dreizwanzig írta:
bocs, de nem cserelgeted Te egy kicsit tul gyakran a gumikat??


Nekem a hengerfej- és motorfelújításokon akadt meg a szemem :lol:

Lehet láncszakadás volt nem?

Hali
Megvolt mind a 2-szer a tanulópénz az én hülyeségem miatt amit régebben leírtam is hogyan lehet kinyírni egy 535dezsőt tíz perc alatt, az átlag halandó ember elsem tudja képzelni hogy egy motor mennyire sebezhető
Hozzáteszem hogy mind a két alkalommal komoly 20-éves BMW szerelő múlttal és műhellyel rendelkező klubtagok rakták össze a kocsit.
Hála nekik még a mai napig működik és már meghaladta a valós 500ezer kilométert :franko:


Emlékszem, hogy írtad, hogy túlmelegedett és emiatt kapott a 6-os henger, de sajnos 35d esetén nem nehéz meleget csinálni. Nyáron városban teljesen kipucolt hűtőkörrel is örülni kell, ha 100-102 fok körül megáll a hőmérséklet, ha meg odavágsz a lovaknak, akkor még télen is egyből 20 fokkal melegebb levegőt fúj az utastérbe gázra, nem hogy nyáron. :D

Tudom, nem volt kitakarítva a két hűtő köze, de akkor is úgy gondolom, hogy több sebből vérzik ez az egész gyárilag. Vízhőfokjelző hiánya, alul tervezett hűtéskör, sajnos a motor nagyon rá van tolva a tűzfalra, csodák nincsenek. Az a baj ugyan ez a hanyagság illeti a 30d-ket, ezért állnak hegyekben a bontott blokkok.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: lepke
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 23:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 337 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
lepke írta:
Tomi.i írta:
atesz155 írta:
dreizwanzig írta:
bocs, de nem cserelgeted Te egy kicsit tul gyakran a gumikat??


Nekem a hengerfej- és motorfelújításokon akadt meg a szemem :lol:

Lehet láncszakadás volt nem?

Hali
Megvolt mind a 2-szer a tanulópénz az én hülyeségem miatt amit régebben leírtam is hogyan lehet kinyírni egy 535dezsőt tíz perc alatt, az átlag halandó ember elsem tudja képzelni hogy egy motor mennyire sebezhető
Hozzáteszem hogy mind a két alkalommal komoly 20-éves BMW szerelő múlttal és műhellyel rendelkező klubtagok rakták össze a kocsit.
Hála nekik még a mai napig működik és már meghaladta a valós 500ezer kilométert :franko:


Emlékszem, hogy írtad, hogy túlmelegedett és emiatt kapott a 6-os henger, de sajnos 35d esetén nem nehéz meleget csinálni. Nyáron városban teljesen kipucolt hűtőkörrel is örülni kell, ha 100-102 fok körül megáll a hőmérséklet, ha meg odavágsz a lovaknak, akkor még télen is egyből 20 fokkal melegebb levegőt fúj az utastérbe gázra, nem hogy nyáron. :D

Tudom, nem volt kitakarítva a két hűtő köze, de akkor is úgy gondolom, hogy több sebből vérzik ez az egész gyárilag. Vízhőfokjelző hiánya, alul tervezett hűtéskör, sajnos a motor nagyon rá van tolva a tűzfalra, csodák nincsenek. Az a baj ugyan ez a hanyagság illeti a 30d-ket, ezért állnak hegyekben a bontott blokkok.

Hali
No ezt már szétoffoltuk de majd átkerül a megfelelő topikba
A legveszélyesebb nyáron a klima :facepalm: picit nagyobb tempónál bizony a vízhőfok azonnal felugrik 100 fölé és nem kell padlózni, egyből megrottyan amit észre sem venni mert nincs hőfokmérő (csak a rejtett) :facepalm: pár éve visszahívták az 50i motorokat is mert a turbó miatt megolvadtak a dugók :facepalm: :facepalm: egy hővédő lemezt szereltek bele a szervizekben :facepalm: :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lepke az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.11.09. 01:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
lepke írta:
A legveszélyesebb nyáron a klima :facepalm:

Szinte tragikomikus, hogy ilyet kell írni egy anno újonnan 20 milliós autó vezetőüléséből. Nem is tudom, hogy milyen fejet tegyek ide. :roll:
Nyáron.
A klíma.
A legveszélyesebb.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.11.09. 17:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2299
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 241 alkalommal
Kapott köszik: 310 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M43
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
lepke írta:
A legveszélyesebb nyáron a klima :facepalm:

Szinte tragikomikus, hogy ilyet kell írni egy anno újonnan 20 milliós autó vezetőüléséből. Nem is tudom, hogy milyen fejet tegyek ide. :roll:
Nyáron.
A klíma.
A legveszélyesebb.


Költői kérdés:
Ha ilyen a prémium kategória, akkor milyen lehet a többi????

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.11.09. 20:21 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.06. 11:50
Hozzászólások: 704
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 165 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525dA Lci
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
hamoriarpi írta:
lepke írta:
A legveszélyesebb nyáron a klima :facepalm:

Szinte tragikomikus, hogy ilyet kell írni egy anno újonnan 20 milliós autó vezetőüléséből. Nem is tudom, hogy milyen fejet tegyek ide. :roll:
Nyáron.
A klíma.
A legveszélyesebb.


Költői kérdés:
Ha ilyen a prémium kategória, akkor milyen lehet a többi????

Puritánabb,kicsit egyszerűbb,kisebb motorok,alacsonyabb költségek,és unalmas :D Nekem a prémium nem a tartósságot jelenti sajnos hanem azt az érzést amit egy alsó kategóriás autó nem ad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Tomi.i az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.11.09. 20:25 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.06. 11:50
Hozzászólások: 704
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 165 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525dA Lci
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Lehet buta a kérdés.De a műszerfal miért nem jelzi ha már kritikus a vizhőfok?Minden hülyeségért bimbammol amitől frásztkapok akkor pont a magas vizhőfokot miért nem?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.11.09. 21:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Tomi.i írta:
Lehet buta a kérdés.De a műszerfal miért nem jelzi ha már kritikus a vizhőfok?Minden hülyeségért bimbammol amitől frásztkapok akkor pont a magas vizhőfokot miért nem?

Sem az alacsonyat sem a magasat nem jelzi, mert akkor meg tudod előzni a sok pluszköltséget és az nekik nagyon nem jó.

Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.11.09. 22:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5613
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1399 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Sőt, azt se jelzi ha az egr szabályzószelep meghibásodott. Vagy ha a dpf eldugult. Ez a kettő pedig külön-külön is megérdemelne egy sárga lámpás motorschadét. Szerintem.

Ha a népautót büntetik a csalószoftverért, a bajorok is megérdemelnének ezért egy pert a nyakukba.

Viszont az 500 ezer kilóméter az derék, lehet megtartom én is 400-ig :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: 2 bmw520ds, hamoriarpi
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.11.09. 22:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Nincs jelzés eldugult DPF-nél, hiszen ha jelezne - akkor megállnál és nem vinné magával a láncreakció a turbót.... Ez sem éri meg.
A turbó magától soha az életben nem megy tönkre (kis túlzással).

Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: bmw520ds
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.11.13. 12:37 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 804
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 141 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tomi.i írta:
Lehet buta a kérdés.De a műszerfal miért nem jelzi ha már kritikus a vizhőfok?Minden hülyeségért bimbammol amitől frásztkapok akkor pont a magas vizhőfokot miért nem?

Ha figyeled,akkor simán látod.A fordulatszám köröl lévő kis csíkon.Azt nem tudom hogy "visít"-e ha túlmelegszik,de egy biztos,hogy amikor az E39-be eldurrant a vízcső,az sem szólt.Csak ment fel a mutató.(Bár nem vártam meg amíg eléri a piros mezőt)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.11.18. 11:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
hamoriarpi írta:
hamoriarpi írta:
hamoriarpi írta:
Ha esetleg valaki E60/61-ben látja a jövőjét:

drága gépjárművédelmi rendszer beépítése
külső tükörlapok csere
ködfényszórók csere
oldalindexek csere
első rendszám csere
fényszóró kiszerelés, políroztatás, 3M fóliázás
fényszóróizzók csere (2x xenon, 2x távfény, indexek)
fényszóró, ködfényszóró műszeres beállítása
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótlás
elektromos fojtószelep csere
EGR tisztítás
EGR és fő termosztát csere
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző csere
4db Styling 122 vásárlás használtan
4db 17'' Good Year Ultra Grip 8 Performance téli
szívósor csere új, flapesre
4db izzítógyertya
porlasztók felújítása, csúcscsere, kódolás
1db új, komplett porlasztó
összes szíj és feszítőgörgő csere
5. ajtó kábeleinek cseréje Sencom javítókészletre (fonott vezetékes, szilikon bevonattal, gumírozott, texil csőben, állítólag soha nem törik)
5. ajtó fém átvezetőcsatornáinak cseréje
2X olajcsere, levegőszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő
összes ablaktörlő lapát cseréje
turbo és intercooler tömítéseinek cseréje
intercooler csere
első féktárcsák, betétek, kopásjelző csere
2db egyenes, 2 db görbe lengőkar, 2 db stabpálca cseréje
2db stabszilent csere
futómű beállítás
töltőnyomás-szenzor csere
töltőlevegő hőmérő csere
légtömegmérő csere
druckwandler, összes vákuumcső csere
EGR csere
4db Styling 245 vásárlás használtan
4db 17'' Hankook Ventus S1 Evo2 nyárira
2db motortartó bak csere
1db váltótartó bak csere
1db Exide Premium 100Ah akkumulátor
1db kipuffogó függesztő bak csere
1db lambdaszonda csere
hátsó lökhárító újrafényeztetése színeltérés miatt (Az új fényezés sem tökéletesen színazonos. Gariban újra valamikor.)
összes beltéri díszítő elem fényeztetése zongoralakk színre (Ez csodaszép lett. Nagyban emeli a beltér hangulatát.)
diszkrét hővédő fólia a B oszloptól hátrafelé

ismét olajcsere, olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő
gyári új Garrett turbó
turbó összes tömítése
turbó összes olajcsöve
intercooler és coolercsövek tisztítása
első ablaktörlő lapátok cseréje
bal első ködfényszóró ismét csere párásodás miatt
téli kerekek centírozása, felrakása

1 tömítés hiánya miatt pár nappal későbbre halasztva:
vízpumpa
teljes hűtővíz csere

tank AC csere (jó volt)
mennyiségszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomásszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomás szenzor csere (döglött volt, az összes fals infót ő adta)

vízpumpa még mindig dobozban, tömítés megérkezett, fagyálló polcon (következő olajcserére halasztva, ami április magasságában lesz aktuális)
vettem egy garnitúra gyári BMW fékbetétet Padre klubtárstól jóárasítva (meg nem romlik alapon)


friss komplett szűrőgarnitúra
friss Motul Specific LL04 a motorba
gyári BMW fékfolyadék-átömlesztés
friss Motul olaj a diffibe
valamint V-coil menetjavító készlettel és 4 új, gyári csavarral a toronymerevítő rögzítési pontjainak sérült menetei lettek helyreállítva.

2016 február hó
220.000 Km
Wandler csere (alapjáraton, P-ben zörgött és 1x-2x elcsúszott a nyári forróságban, nem vártam meg, hogy kimúljon)
teljes váltótisztítás
szűrő csere
10L Motul ATF6

izzításvezérlő csere
motorolaj csere: természetesen Motul LL-04
olajszűrő csere
EGR termosztát csere ismét
fő termosztát csere ismét



2016. július hó
225000 Km
gyári BMW első fékbetétek
gyári BMW fékkopásjelző
ATE fékrugók

2016 október hó
228000 Km
2 első toronycsapágy csere Sachs
IBS csere
üzemanyagszűrő fűtés csere
kormányszervóolaj átmosásos cseréje (Nagyon ajánlom! 4 liter friss olaj kell hozzá. Érdemes az első lefejtett litert egy átlátszó üvegben megvizsgálni...)
téli kerekek fel, újracentír, futómű állítás


2016 november hó
230000 km
Elektromos megelőző karbantartás: diag 1 alkalommal beírt 16,8V-os túltöltést - valószínűsíthetően feszültségszabályozó hibázott, nem vártam a végkifejletre és az esetleges következményes modulelhalásra, főleg hogy ebben a szezonban több külföldi sielés van tervben, az ADAC-t sem zavartam volna szivesen az autópálya közepéről:
Komplett generátor csere (gyári Valeo 170A)
Komplett önindító csere (gyári Bosch 1,8 KW) sokkal gyorsabban forgat az új, tehát vsz ez sem volt már 100%-os állapotban
összes szíj csere (gyári BMW)
összes feszítő csere (Ruville Germany)

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 457 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator