* *
Pontos idő: 2017.09.20. 20:13

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 457 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2010.08.14. 23:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 337 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes :wink: kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

üdv zoli


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára lepke 2010.08.16. 16:43-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.14. 23:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 337 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Még azt hozzátenném :bmw elküldték a 4 db féktárcsát + betéteket a Janiék :wink: www.ap-trade.eu
amit még nem is tudom mennyibe fog kerülni :roll:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.15. 11:51 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.05.12. 00:00
Hozzászólások: 188
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
....en meg kispalyas vagyok:

E60 530d
- 2010 július 2. megvétel: 163960km

- 2010 július 6. Szervízelés, olajcsere 164639km
Ablaktörlő 10876 Ft
olajszűrő 3443 Ft
üzemanyagszűrő 7850 FT
kartergázszűrő 10995 Ft
levegőszűrő 8395 FT
olaj 5w-30 LL04 2300/l 20700 Ft

- 2010 július 20. Szervízelés , cooler cső csere 166810km
cooler cső 35900Ft

- 2010 július 26 Szervízelés, pillangó kiszedés tisztítás 166964km
egr tisztítás + pillangó kiszedés
szívósor tisztítás
Hütő tisztítás 26000
turbócsőtömítés a turbónál 2960
vákumpumpa gumigyűrű 900
dizel rendszer tisztító 2750
össz: 32610

Amit meg meg kell:

generátor 1-2x beeirta hibanak
izzításvezérlő tuti szar
1-2-5-6 izzitogyertya is be van irva......
váltó teknő + ( olajcsere ? ) tömítés
lassan fektarcsak elol hatul + betetek
valami bug 40-60 kozott......en csapagyra gyanakszom, de mas gumit mondja......fel kene rakni a teligumit :P

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.15. 12:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 337 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SoundkeY írta:
....en meg kispalyas vagyok:

E60 530d
- 2010 július 2. megvétel: 163960km

- 2010 július 6. Szervízelés, olajcsere 164639km
Ablaktörlő 10876 Ft
olajszűrő 3443 Ft
üzemanyagszűrő 7850 FT
kartergázszűrő 10995 Ft
levegőszűrő 8395 FT
olaj 5w-30 LL04 2300/l 20700 Ft

- 2010 július 20. Szervízelés , cooler cső csere 166810km
cooler cső 35900Ft

- 2010 július 26 Szervízelés, pillangó kiszedés tisztítás 166964km
egr tisztítás + pillangó kiszedés
szívósor tisztítás
Hütő tisztítás 26000
turbócsőtömítés a turbónál 2960
vákumpumpa gumigyűrű 900
dizel rendszer tisztító 2750
össz: 32610

Amit meg meg kell:

generátor 1-2x beeirta hibanak
izzításvezérlő tuti szar
1-2-5-6 izzitogyertya is be van irva......
váltó teknő + ( olajcsere ? ) tömítés
lassan fektarcsak elol hatul + betetek
valami bug 40-60 kozott......en csapagyra gyanakszom, de mas gumit mondja......fel kene rakni a teligumit :P

Helo
A csapágyat menet közben BALRA-JOBBRA gyors kormányzással meglehet állapítani hogy melyik oldali a hibás
vagy azt is hogy JÓK a csapágyak IGY ezt kilehet zárni a hibából
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.15. 14:56 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 448
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SoundkeY írta:
izzításvezérlő tuti szar
1-2-5-6 izzitogyertya is be van irva......


Amíg a vezérlő nem jó, addig nem számít, hogy beírja az izzítógyertyákat is.

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.15. 22:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3354
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 69 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A kocsit 2009 áprilisban vettem. Azóta az alábbiakat költöttem rá.
Amúgy baja nem volt, nem romlott el semmi.
Hozzáteszem, nem megyek vele túl sokat. Most van benne 145ezer km.

Az anyagár 10% kedvezménnyel van, a munkadíj pedig a 25% ÁFA nélküli.

Diagnosztika 2009. április 5000
Futómű átvizsgálás, diagnosztika 2009. november 6000
Gumiszőnyeg 2009. május 7600
Bal oldali xenon égő (kiégett) 2009.július 20000
Xenon égő csere munkadíja 2009. július 3000
Műanyag burkolat elől (kavics kitörte) 2009. augusztus 7000
M embléma kerekekhez 4 db 2009. szeptember 5000
Matrica a téli felnikhez 4 db. 2009. november 2500
Téli gumi + felni 2009. november 280000
Szoftver frissítés 2009. december 20000
Menü magyarítás 2009. december 30000
M küszöb belépő burkolat 4 db. 2010. január 47630
Kátrányoldó spray 2010. április 1745
Műszerfal tisztító 2010. április 1350
Bal első dobbetét (kavics kitörte) 2010. április 11365
Bal első műanyag betét (kavics) 2010. április 3065
Féktárcsa első 2 db 2010. április 63125
Fékbetét pár első tengelyre 2010. április 27400
Fékbetét kopásjelző 2010. április 5100
Fékolaj 2010. április 2000
Tárcsa+betét+fékolaj csere díja 2010. április 17000
Levegőszűrő 2010. április 6000
Pollenszűrő 2 db. 2010. április 20000
Motorolaj 8 L 2010. április 20000
Motorolaj szűrő 2010. április 2000
Motorolaj csere 2010. április 6000
Hűtő tisztítás 2010. június 16000
Hűtőfolyadék csere 2010. június 5315

Kocsira költve összesen: 641195

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.15. 23:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12127
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
Kátrányoldó spray

:lol: :lol: :lol:


Ennyi erővel ide kerülhetett volna a lézerdetektor is :D

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.16. 00:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3354
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 69 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Oroszlan írta:
Kátrányoldó spray

:lol: :lol: :lol:


Ennyi erővel ide kerülhetett volna a lézerdetektor is :D


Azért nem írtam hozzá, mert az nem szükséges a kocsi fenntartásához.

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.08.26. 17:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 337 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes :wink: kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

175.220 augusztus 26
Túrbó nyomócső csere,szerelve ---45.000 ft---

üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2010.08.31. 22:13 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.30. 00:00
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes :wink: kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

üdv zoli


Hali!
Én 125 000 km-rel vettem februárban, most 170 van benne de ennyi sz..ság nincs vele. Mondjuk magyar szerelő nem nyúlt még hozzá, csak a németek, meg én. Tankolok, megyek, olajat olajszűrőt cserélek.
Eddigi ráfordítás:
- 4db szőr új téli guma, Bridgestone 125 000.- kamionról leesett ugyan...
- kenőanyagok, szűrők cseréje: 145.000.- (váltó szűrő és olaj is, komplett alja) csak eredeti anyagokkal
- Szívósor csere: 135.000.- (bár nem tom minek, mert semmi baja a leszereltnek, kicsit olajos, de nem látom mitől törne el a pillangó??)
Jah, és 7.5 el járok vegyesen város-autópálya, olyan a hangja, mint a safhausen orának.
Azért az hozzá tartozik, hogy a kipufogó sor van most terítéken, elrepedt, de napról napra kedvezőbb ajánlatokat kapok szerintem egy 100 as ban meg fog álni.
Ezeket kicserélve ismét 170 000 km ig nyugalom van szerintem, majd kiderül!

Remélem én szerencsésebb leszek, mert én nem hobbi autónak vettem, hanem munkaeszköznek sokat megyek vele.

Üdv: Jani


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2010.09.01. 00:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12127
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jeeeh írta:
most 170 van benne de ennyi sz..ság nincs vele.

Mert Neked nem ennyi az utazósebességed:

Kép

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2010.09.01. 08:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3354
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 69 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jeeeh írta:
lepke írta:
Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes :wink: kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

üdv zoli


Hali!
Én 125 000 km-rel vettem februárban, most 170 van benne de ennyi sz..ság nincs vele. Mondjuk magyar szerelő nem nyúlt még hozzá, csak a németek, meg én. Tankolok, megyek, olajat olajszűrőt cserélek.
Eddigi ráfordítás:
- 4db szőr új téli guma, Bridgestone 125 000.- kamionról leesett ugyan...
- kenőanyagok, szűrők cseréje: 145.000.- (váltó szűrő és olaj is, komplett alja) csak eredeti anyagokkal
- Szívósor csere: 135.000.- (bár nem tom minek, mert semmi baja a leszereltnek, kicsit olajos, de nem látom mitől törne el a pillangó??)
Jah, és 7.5 el járok vegyesen város-autópálya, olyan a hangja, mint a safhausen orának.
Azért az hozzá tartozik, hogy a kipufogó sor van most terítéken, elrepedt, de napról napra kedvezőbb ajánlatokat kapok szerintem egy 100 as ban meg fog álni.
Ezeket kicserélve ismét 170 000 km ig nyugalom van szerintem, majd kiderül!

Remélem én szerencsésebb leszek, mert én nem hobbi autónak vettem, hanem munkaeszköznek sokat megyek vele.

Üdv: Jani


Adjuk csak össze:
125 + 145 + 135 = 405 + 100 = 505ezer Ft fél év alatt. Plusz az üzemanyag.

Ezt mondtam Zolinak is, hogy ezt minimálbérből nem lehet.
Remélem ezzel nem bántottam meg senkit, sajnos ilyen árak vannak.

_________________
üdv Oroszlan
Inkább legyek első a pokolban, mint utolsó a menyországban !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2010.09.01. 11:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.03. 00:00
Hozzászólások: 1959
Tartózkodási hely: Wals bei Salzburg
Adott köszi: 73 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: V8
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
Jeeeh írta:
lepke írta:
Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes :wink: kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

üdv zoli


Hali!
Én 125 000 km-rel vettem februárban, most 170 van benne de ennyi sz..ság nincs vele. Mondjuk magyar szerelő nem nyúlt még hozzá, csak a németek, meg én. Tankolok, megyek, olajat olajszűrőt cserélek.
Eddigi ráfordítás:
- 4db szőr új téli guma, Bridgestone 125 000.- kamionról leesett ugyan...
- kenőanyagok, szűrők cseréje: 145.000.- (váltó szűrő és olaj is, komplett alja) csak eredeti anyagokkal
- Szívósor csere: 135.000.- (bár nem tom minek, mert semmi baja a leszereltnek, kicsit olajos, de nem látom mitől törne el a pillangó??)
Jah, és 7.5 el járok vegyesen város-autópálya, olyan a hangja, mint a safhausen orának.
Azért az hozzá tartozik, hogy a kipufogó sor van most terítéken, elrepedt, de napról napra kedvezőbb ajánlatokat kapok szerintem egy 100 as ban meg fog álni.
Ezeket kicserélve ismét 170 000 km ig nyugalom van szerintem, majd kiderül!

Remélem én szerencsésebb leszek, mert én nem hobbi autónak vettem, hanem munkaeszköznek sokat megyek vele.

Üdv: Jani


Adjuk csak össze:
125 + 145 + 135 = 405 + 100 = 505ezer Ft fél év alatt. Plusz az üzemanyag.

Ezt mondtam Zolinak is, hogy ezt minimálbérből nem lehet.
Remélem ezzel nem bántottam meg senkit, sajnos ilyen árak vannak.


A százezer fél évre még üa. nem is olyan sok,mert húszezer sincs havonta és ez még egy Dieselnél sem sok km.

_________________
apa
aki 36éve forgatja a földet
Es ist Verdamt hart,die beste zu sein.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2010.09.01. 12:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 337 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
apa írta:
Oroszlan írta:
Jeeeh írta:
lepke írta:
Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes :wink: kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

üdv zoli


Hali!
Én 125 000 km-rel vettem februárban, most 170 van benne de ennyi sz..ság nincs vele. Mondjuk magyar szerelő nem nyúlt még hozzá, csak a németek, meg én. Tankolok, megyek, olajat olajszűrőt cserélek.
Eddigi ráfordítás:
- 4db szőr új téli guma, Bridgestone 125 000.- kamionról leesett ugyan...
- kenőanyagok, szűrők cseréje: 145.000.- (váltó szűrő és olaj is, komplett alja) csak eredeti anyagokkal
- Szívósor csere: 135.000.- (bár nem tom minek, mert semmi baja a leszereltnek, kicsit olajos, de nem látom mitől törne el a pillangó??)
Jah, és 7.5 el járok vegyesen város-autópálya, olyan a hangja, mint a safhausen orának.
Azért az hozzá tartozik, hogy a kipufogó sor van most terítéken, elrepedt, de napról napra kedvezőbb ajánlatokat kapok szerintem egy 100 as ban meg fog álni.
Ezeket kicserélve ismét 170 000 km ig nyugalom van szerintem, majd kiderül!

Remélem én szerencsésebb leszek, mert én nem hobbi autónak vettem, hanem munkaeszköznek sokat megyek vele.

Üdv: Jani


Adjuk csak össze:
125 + 145 + 135 = 405 + 100 = 505ezer Ft fél év alatt. Plusz az üzemanyag.

Ezt mondtam Zolinak is, hogy ezt minimálbérből nem lehet.
Remélem ezzel nem bántottam meg senkit, sajnos ilyen árak vannak.


A százezer fél évre még üa. nem is olyan sok,mert húszezer sincs havonta és ez még egy Dieselnél sem sok km.

Helo apa
Te valamit nagyon benéztél :lol: :lol: olvasd el mégegyszer
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: :)
HozzászólásElküldve: 2010.09.01. 13:52 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2008.10.10. 00:00
Hozzászólások: 687
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Apa csak egy olaj csere volt 100 ezer Huf, igaz valami mást is cseréltek :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2010.09.01. 19:54 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
Adjuk csak össze:
125 + 145 + 135 = 405 + 100 = 505ezer Ft fél év alatt. Plusz az üzemanyag.

Ezt mondtam Zolinak is, hogy ezt minimálbérből nem lehet.
Remélem ezzel nem bántottam meg senkit, sajnos ilyen árak vannak.


És ha ezt összehasonlítom az általam taposott E39 V8 41eFt/hó adattal akkor érdekes következtetéseket lehet levonni:
pl. közel 2-3szor annyiba kerülnek a javítások.

Igen akinek nincs pénze ne akarjon E60/61-et venni hanem inkább egy utcsó szériás E39-be üljön bele.

Jackson, aki kiváncsi lesz az F10 ilyen adataira

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2010.09.01. 19:55 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8948
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jackson írta:
Oroszlan írta:
Adjuk csak össze:
125 + 145 + 135 = 405 + 100 = 505ezer Ft fél év alatt. Plusz az üzemanyag.

Ezt mondtam Zolinak is, hogy ezt minimálbérből nem lehet.
Remélem ezzel nem bántottam meg senkit, sajnos ilyen árak vannak.


És ha ezt összehasonlítom az általam taposott E39 V8 41eFt/hó adattal akkor érdekes következtetéseket lehet levonni:
pl. közel 2-3szor annyiba kerülnek a javítások.

Igen akinek nincs pénze ne akarjon E60/61-et venni hanem inkább egy utcsó szériás E39-be üljön bele.
Hogy is fogalmazta meg "valaki" ma: 3,5mFt egy dolog E60 autót venni de utána üzemeltetni avagy évi 1mFt rákölteni is tudni kell.

Jackson, aki kiváncsi lesz az F10 ilyen adataira

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.09.01. 20:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.22. 01:00
Hozzászólások: 107
Tartózkodási hely: Martfű
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok!
köszi srácok ezt a topicot! ;) az van hogy egyre jobban megerősödik bennem az a gondolat, hogy maradok a jól bevált e39-nél. az a vas ami nekem tetszene az jócskán 8-10 misi környékén van. ráadásul, ha nem értem félre tényleg nem egy alapjába véve jó konstrukció az e60!??? (persze ha összeszámolom, én is ráköltöttem a kicsikére vagy pár százast az elmúlt fél évben...olajcsere, szűrők, lambdaszondák, felnik+gumik, apróságok)...
persze, ahogy nézegettem a tételeket és az árakat, talán egy kicsit olcsóbban is be tudnám szerezni az alkatrészeket.
de mindez nem is igazán erről szól, hanem arról, hogy teccik, teccik az e60, de valahogy mégsem az igazi, mégsem úgy mint egy e39. hmmm... lehet hogy öregszem? azok a vonalak, az otthon érzése... iesmi. 8O
no, egy szó mint száz, keresnem kell egy uccsó szériás e39-et és bocsi az OFF-ért.
mindenesetre nagy örömmel olvasom tovább ezt a topicot (is)!
köszi és üdv: cali


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2010.09.02. 10:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.12. 01:00
Hozzászólások: 147
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
Jeeeh írta:
lepke írta:
Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes :wink: kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

üdv zoli


Hali!
Én 125 000 km-rel vettem februárban, most 170 van benne de ennyi sz..ság nincs vele. Mondjuk magyar szerelő nem nyúlt még hozzá, csak a németek, meg én. Tankolok, megyek, olajat olajszűrőt cserélek.
Eddigi ráfordítás:
- 4db szőr új téli guma, Bridgestone 125 000.- kamionról leesett ugyan...
- kenőanyagok, szűrők cseréje: 145.000.- (váltó szűrő és olaj is, komplett alja) csak eredeti anyagokkal
- Szívósor csere: 135.000.- (bár nem tom minek, mert semmi baja a leszereltnek, kicsit olajos, de nem látom mitől törne el a pillangó??)
Jah, és 7.5 el járok vegyesen város-autópálya, olyan a hangja, mint a safhausen orának.
Azért az hozzá tartozik, hogy a kipufogó sor van most terítéken, elrepedt, de napról napra kedvezőbb ajánlatokat kapok szerintem egy 100 as ban meg fog álni.
Ezeket kicserélve ismét 170 000 km ig nyugalom van szerintem, majd kiderül!

Remélem én szerencsésebb leszek, mert én nem hobbi autónak vettem, hanem munkaeszköznek sokat megyek vele.

Üdv: Jani


Adjuk csak össze:
125 + 145 + 135 = 405 + 100 = 505ezer Ft fél év alatt. Plusz az üzemanyag.

Ezt mondtam Zolinak is, hogy ezt minimálbérből nem lehet.
Remélem ezzel nem bántottam meg senkit, sajnos ilyen árak vannak.


Jelen esetben a fél év = 45 e km. Van, aki ennyit 3 év alatt tesz meg (és nagyon sokan 4 év alatt). Ha kiszámoljuk évi 15 ezerre, akkor az kb. 170 e Ft/év. Havi tizenvalahány ezer. Nem tűnik olyan rettenetesnek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2010.09.14. 21:06 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.30. 00:00
Hozzászólások: 40
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Szal én az ablaktörlő motoron, a nyomtávrúdon, a vízpumpán, a gumicsöveken, az ékszíjtárcsán, a termosztáton dobtam le a láncot, meg hogy cserben hagyta a márka a tulaját! Ezt nem volt jó olvasni. :( Szívósort is azért cseréltem, mert riogattak, eltörik a pillangó szelep, megpapizza, azt törik a motor. Itt a kezemben a leszerelt, semmi baja, csak kormos, tengelyek nem lógnak. A 20 éves Peugeot 405 ösömet a comcéd vette meg. Abban most volt ékszíjtárcsa cserélve 360 000 km, ellőtte a generátor csapágyat is a vénasszony. A vízpumpája, termosztátja, ablaktörlője, (kivéve lapát) gumicsövei eredetiek a mai napig! P406 ot asszony kapta februárban 405 helyett, abban is 280 van, csak olaj meg szűrő cserék voltak, bordásszíj, meg görgők 1x, gumik, meg hátsó stab rudak 6000 ért, / db az 5 év alatt. (Jó hogy a BMW láncos! :lol: )
Ha mindezek egy BMW-n 170 000 nél jelentkeznek, nagyon mellé nyúltam a vétellel, mégis csak egy 407-est kellett volna beújítani?! :lol: Mondjuk nekem lehet hogy szerencsém van a BMW-vel, hogy kint 30 000 ként rendesen szervizelték, új fékekkel, patika tiszta mocival került a kezem alá. Az azért tisztán látszik, ezen nem sok mindent tudok saját kezüleg fabrikálni! :P Kipuff sor a mai napig repedt, épp ma stíröltem, esetleg kicserélem magam, vagy leveszem, és meghegesztem, hisz ugy is elreped ismét, mivel lemezből van sajtolva! :x
Itt tenném fel a kérdést, ha tudja valaki irja meg légyszi, le kell-e venni a szelepfedelet is, a porlasztó csúcsokkal együtt, vagy a kerékjárati dobból, meg alúról egy nőgyógyász asszisztenciájával megoldható a le-fel szerelés??? Választ előre is hálásan köszönöm!
Jani
Blais írta:
Oroszlan írta:
Jeeeh írta:
lepke írta:
Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes :wink: kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

üdv zoli


Hali!
Én 125 000 km-rel vettem februárban, most 170 van benne de ennyi sz..ság nincs vele. Mondjuk magyar szerelő nem nyúlt még hozzá, csak a németek, meg én. Tankolok, megyek, olajat olajszűrőt cserélek.
Eddigi ráfordítás:
- 4db szőr új téli guma, Bridgestone 125 000.- kamionról leesett ugyan...
- kenőanyagok, szűrők cseréje: 145.000.- (váltó szűrő és olaj is, komplett alja) csak eredeti anyagokkal
- Szívósor csere: 135.000.- (bár nem tom minek, mert semmi baja a leszereltnek, kicsit olajos, de nem látom mitől törne el a pillangó??)
Jah, és 7.5 el járok vegyesen város-autópálya, olyan a hangja, mint a safhausen orának.
Azért az hozzá tartozik, hogy a kipufogó sor van most terítéken, elrepedt, de napról napra kedvezőbb ajánlatokat kapok szerintem egy 100 as ban meg fog álni.
Ezeket kicserélve ismét 170 000 km ig nyugalom van szerintem, majd kiderül!

Remélem én szerencsésebb leszek, mert én nem hobbi autónak vettem, hanem munkaeszköznek sokat megyek vele.

Üdv: Jani


Adjuk csak össze:
125 + 145 + 135 = 405 + 100 = 505ezer Ft fél év alatt. Plusz az üzemanyag.

Ezt mondtam Zolinak is, hogy ezt minimálbérből nem lehet.
Remélem ezzel nem bántottam meg senkit, sajnos ilyen árak vannak.


Jelen esetben a fél év = 45 e km. Van, aki ennyit 3 év alatt tesz meg (és nagyon sokan 4 év alatt). Ha kiszámoljuk évi 15 ezerre, akkor az kb. 170 e Ft/év. Havi tizenvalahány ezer. Nem tűnik olyan rettenetesnek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 457 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator