* *
Pontos idő: 2024.04.18. 08:04

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 470 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.03.09. 18:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Mi miatt kellett felújítani a motorod?

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.03.09. 19:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Mi miatt kellett felújítani a motorod?

Facen a Injektorkorekcios hozaszolasbal irtam ;) 6hengernel dugo toresem volt :) es akkor mar kapot uj szimeronget hajtokar csapagyat uj gyuru szetet 2 uj dugot hengerfej felujitas,uj szivosort oszes tomites turbot .2 eve kerult3500 fontba ebben bene van a felujitot kormanymu uj lemforder lengokarok.
Azota ment ra meg 2 uj termosztat 2 hete gyari uj egr turbonyomas szabalyzo,


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.03.09. 19:17 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
hamoriarpi írta:
Mi miatt kellett felújítani a motorod?

Facen a Injektorkorekcios hozaszolasbal irtam ;) 6hengernel dugo toresem volt :) es akkor mar kapot uj szimeronget hajtokar csapagyat uj gyuru szetet 2 uj dugot hengerfej felujitas,uj szivosort oszes tomites turbot .2 eve kerult3500+ munkadij 600fontba ebben bene van a felujitot kormanymu uj lemforder lengokarok.
Azota ment ra meg 2 uj termosztat 2 hete gyari uj egr turbonyomas szabalyzo,


Sent from my iPhone using Tapatalk



Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.03.09. 19:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Raklap ipari hulladék mind.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: jimbi525d
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.03.09. 19:36 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Raklap ipari hulladék mind.

Az biztos de ugy ahogy irtad a facen nekem mar nem eri meg eladni ezek utan mar tenyleg,nekem sem,meg jo hogy az elozo tulaj uj valtot rakatot bele ezt is 2 hete tudtam meg a Bmwtol lekertek es nem felujitot zsir ujat kapot igy nyugodt szivel cserelek most olajat.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.03.09. 21:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Raklap ipari hulladék mind.


Én is erre jutottam, pedig amikor jó, akkor nagyon :wink: Új DPF-et szerintem már nem is fog kapni. Amint lesz lehetőség érdembeli váltásra szerintem menni fog :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.03.09. 22:22 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
hamoriarpi írta:
Raklap ipari hulladék mind.

Az biztos de ugy ahogy irtad a facen nekem mar nem eri meg eladni ezek utan mar tenyleg,nekem sem,meg jo hogy az elozo tulaj uj valtot rakatot bele ezt is 2 hete tudtam meg a Bmwtol lekertek es nem felujitot zsir ujat kapot igy nyugodt szivel cserelek most olajat.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Most ez tényleg így gondoljátok?! Szerintem a hibái miatt is lehet szeretni. Most nekem több mint fél éve van meg de eddig 200 ezret költöttem szervizre ebből az izzítás vezérlő meg az olajcsere volt sürgős a többi ráért volna. Nagyon sok ismerősömnek van e60-e61 de nem panaszkodtak ennyi hibára mint itt olvasok de szerintem még pár év és megtudom. :D


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára tökmöc 2016.06.08. 11:57-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.03.09. 22:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
rockerekhu írta:
hamoriarpi írta:
Raklap ipari hulladék mind.

Az biztos de ugy ahogy irtad a facen nekem mar nem eri meg eladni ezek utan mar tenyleg,nekem sem,meg jo hogy az elozo tulaj uj valtot rakatot bele ezt is 2 hete tudtam meg a Bmwtol lekertek es nem felujitot zsir ujat kapot igy nyugodt szivel cserelek most olajat.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Most ez tényleg így gondoljátok?! Szerintem a hibái miatt is lehet szeretni. Most nekem több mint fél éve van meg de eddig 200 ezret költöttem szervizre ebből az izzitás vezérlő meg az olajcsere volt sürgős a többi ráértvolna. Nagyon sok ismerősömnek van e60-e61 de nem panaszkodtak ennyi hibára mint itt olvasok de szerintem még pár év és megtudom. :D


Szokták mondani üzemben tartás és üzemben tartás között is van különbség. Azt hiszem itt ez lesz az igazság. :wink:

Amúgy neked a DPF hiánya miatt kedvezőbb a helyzet. Konkrétan így marhára érzéketlen az autód. Ha jó a DPF, akkor a legkisebb tökéletlenség képes ledönteni az egész rendszert :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.03.09. 23:20 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
tökmöc írta:
rockerekhu írta:
hamoriarpi írta:
Raklap ipari hulladék mind.

Az biztos de ugy ahogy irtad a facen nekem mar nem eri meg eladni ezek utan mar tenyleg,nekem sem,meg jo hogy az elozo tulaj uj valtot rakatot bele ezt is 2 hete tudtam meg a Bmwtol lekertek es nem felujitot zsir ujat kapot igy nyugodt szivel cserelek most olajat.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Most ez tényleg így gondoljátok?! Szerintem a hibái miatt is lehet szeretni. Most nekem több mint fél éve van meg de eddig 200 ezret költöttem szervizre ebből az izzitás vezérlő meg az olajcsere volt sürgős a többi ráértvolna. Nagyon sok ismerősömnek van e60-e61 de nem panaszkodtak ennyi hibára mint itt olvasok de szerintem még pár év és megtudom. :D


Szokták mondani üzemben tartás és üzemben tartás között is van különbség. Azt hiszem itt ez lesz az igazság. :wink:

Amúgy neked a DPF hiánya miatt kedvezőbb a helyzet. Konkrétan így marhára érzéketlen az autód. Ha jó a DPF, akkor a legkisebb tökéletlenség képes ledönteni az egész rendszert :doglotlo:



Aha, értem! Hát még egy darabig marad majd írok én is költséget de egyenlőre a hátsó ablaknál a rozsda mentesítésén kívül más nincs a Check engine lámpa eltűnt! Ha vissza jön annak a felderítése de más egyenlőre nincs! Bízok benne, hogy nem is lesz én teljesen oda vagyok ezért az autóért eddig! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.06.08. 09:08 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.15. 01:00
Hozzászólások: 162
Tartózkodási hely: Szabolcs megye
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57/TU
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Tisztelt klubtagok! :)

Gondoltam egy pár sort megejtek ide! :)
Az elmúlt szűk 2 év termése 2014.10.16 óta:

-2014.11.12: 274.941km. AGR termosztát csere, Modic-Gt elektronikus hibakeresés - 23.715.-

-2015.02.05: 281.575km Teljes olajcsere periódus szervíz, olaj, összes szűrő - 98.609.-

-2015.05.22: 289.466km Légtömegmérő csere (nem kellett volna mert más volt a probléma) 139.535.-

-2015.07.02: 292.038km AGR vezérlőszelep csere (ez volt a hiba! :D ) 50.325.-

-2015.09.03: 296.139km Olajcsere, lég, pollenszűrő 62.851.-

-2016.01.18: 305.033km Teljes vezérlés szett csere (alsó felső) generátor szíj, klíma szíj, vizpumpa, hűtőfolyadék csere 202.975.-

-2016.02.16: 307.142km Olajcsere, levegőszűrő, ü.a szűrő 72.000.-

-2016.03.05: 307.978km Izzítás vezérlő csere 20.000.-

-2016.04.06: 309.400km Hengerfejtömítés készlet, csavarok 89.437.-

-2016.06.07: 312.142km Generátor szíj csere szakadás miatt, vezetőgörgő csere, főtengely szimering csere elővigyázatosságból 27.390.-

Eddig mindösszesen: 786.837.-
Ez azt jelenti hogy 20 hónapra levetítve eddig havi szinten 39.342.- a szervízköltség durván havi 2000 km-re :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.06.08. 18:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
bomostomi írta:
Tisztelt klubtagok! :)

Gondoltam egy pár sort megejtek ide! :)
Az elmúlt szűk 2 év termése 2014.10.16 óta:

-2014.11.12: 274.941km. AGR termosztát csere, Modic-Gt elektronikus hibakeresés - 23.715.-

-2015.02.05: 281.575km Teljes olajcsere periódus szervíz, olaj, összes szűrő - 98.609.-

-2015.05.22: 289.466km Légtömegmérő csere (nem kellett volna mert más volt a probléma) 139.535.-

-2015.07.02: 292.038km AGR vezérlőszelep csere (ez volt a hiba! :D ) 50.325.-

-2015.09.03: 296.139km Olajcsere, lég, pollenszűrő 62.851.-

-2016.01.18: 305.033km Teljes vezérlés szett csere (alsó felső) generátor szíj, klíma szíj, vizpumpa, hűtőfolyadék csere 202.975.-

-2016.02.16: 307.142km Olajcsere, levegőszűrő, ü.a szűrő 72.000.-

-2016.03.05: 307.978km Izzítás vezérlő csere 20.000.-

-2016.04.06: 309.400km Hengerfejtömítés készlet, csavarok 89.437.-

-2016.06.07: 312.142km Generátor szíj csere szakadás miatt, vezetőgörgő csere, főtengely szimering csere elővigyázatosságból 27.390.-

Eddig mindösszesen: 786.837.-
Ez azt jelenti hogy 20 hónapra levetítve eddig havi szinten 39.342.- a szervízköltség durván havi 2000 km-re :franko:

Szép kis lista! :D
EGR vezérlőt hol cserélték ennyiért?

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.06.09. 08:35 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.15. 01:00
Hozzászólások: 162
Tartózkodási hely: Szabolcs megye
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57/TU
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
bomostomi írta:
Tisztelt klubtagok! :)

Gondoltam egy pár sort megejtek ide! :)
Az elmúlt szűk 2 év termése 2014.10.16 óta:

-2014.11.12: 274.941km. AGR termosztát csere, Modic-Gt elektronikus hibakeresés - 23.715.-

-2015.02.05: 281.575km Teljes olajcsere periódus szervíz, olaj, összes szűrő - 98.609.-

-2015.05.22: 289.466km Légtömegmérő csere (nem kellett volna mert más volt a probléma) 139.535.-

-2015.07.02: 292.038km AGR vezérlőszelep csere (ez volt a hiba! :D ) 50.325.-

-2015.09.03: 296.139km Olajcsere, lég, pollenszűrő 62.851.-

-2016.01.18: 305.033km Teljes vezérlés szett csere (alsó felső) generátor szíj, klíma szíj, vizpumpa, hűtőfolyadék csere 202.975.-

-2016.02.16: 307.142km Olajcsere, levegőszűrő, ü.a szűrő 72.000.-

-2016.03.05: 307.978km Izzítás vezérlő csere 20.000.-

-2016.04.06: 309.400km Hengerfejtömítés készlet, csavarok 89.437.-

-2016.06.07: 312.142km Generátor szíj csere szakadás miatt, vezetőgörgő csere, főtengely szimering csere elővigyázatosságból 27.390.-

Eddig mindösszesen: 786.837.-
Ez azt jelenti hogy 20 hónapra levetítve eddig havi szinten 39.342.- a szervízköltség durván havi 2000 km-re :franko:

Szép kis lista! :D
EGR vezérlőt hol cserélték ennyiért?


Üdv!
Nyíregyháza ..... sok vagy kevés? :D Részlet pü-ben ha érdekel, csak mert a reklámért nem fizetnek! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.06.09. 09:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bomostomi írta:
Üdv!
Nyíregyháza ..... sok vagy kevés? :D Részlet pü-ben ha érdekel, csak mert a reklámért nem fizetnek! :D


Nagyjából reális. Pár ezer forinton meg nem veszekszünk :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.06.09. 12:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
NagyMatyas írta:
bomostomi írta:
Üdv!
Nyíregyháza ..... sok vagy kevés? :D Részlet pü-ben ha érdekel, csak mert a reklámért nem fizetnek! :D


Nagyjából reális. Pár ezer forinton meg nem veszekszünk :D


Ezt a "trükköt" gyakran alkalmazzák a szervizek ...
Gyári áron ( kb. 40e ) számolják a Pierburg dobozban megvett ( kb. 20e ) alkatrészt , ugyan az van mindkettőben , csak az ára ...

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.06.09. 18:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
jlaci74 írta:
NagyMatyas írta:
bomostomi írta:
Üdv!
Nyíregyháza ..... sok vagy kevés? :D Részlet pü-ben ha érdekel, csak mert a reklámért nem fizetnek! :D


Nagyjából reális. Pár ezer forinton meg nem veszekszünk :D


Ezt a "trükköt" gyakran alkalmazzák a szervizek ...
Gyári áron ( kb. 40e ) számolják a Pierburg dobozban megvett ( kb. 20e ) alkatrészt , ugyan az van mindkettőben , csak az ára ...

Veszek egy vastagabb ceruzát. :mrgreen:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.06.09. 20:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Veszek egy vastagabb ceruzát. :mrgreen:

Gyerekkorunkban úgy hívták: postairon :nyelves:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.06.13. 21:02 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.15. 01:00
Hozzászólások: 162
Tartózkodási hely: Szabolcs megye
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57/TU
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
jlaci74 írta:
NagyMatyas írta:
bomostomi írta:
Üdv!
Nyíregyháza ..... sok vagy kevés? :D Részlet pü-ben ha érdekel, csak mert a reklámért nem fizetnek! :D


Nagyjából reális. Pár ezer forinton meg nem veszekszünk :D


Ezt a "trükköt" gyakran alkalmazzák a szervizek ...
Gyári áron ( kb. 40e ) számolják a Pierburg dobozban megvett ( kb. 20e ) alkatrészt , ugyan az van mindkettőben , csak az ára ...

Veszek egy vastagabb ceruzát. :mrgreen:


Tehát soook! :D :facepalm: :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.06.13. 23:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bomostomi írta:

Tehát soook! :D :facepalm: :doglotlo:


Nagyker árhoz képest lehet, de valamiből élni kell.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.06.14. 13:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. :franko: A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. :wink: Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.

Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.06.14. 20:09 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.15. 01:00
Hozzászólások: 162
Tartózkodási hely: Szabolcs megye
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57/TU
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Ha valaki főtengely ékszíjtárcsában gondolkozik, akkor vagy szigorúan gyárit szabad venni, vagy Corteco-t a hozzá való csavarkészlettel! Kipróbáltam a Gates-t kíváncsiságból, mert az volt raktáron. Hát kapaszkodjatok meg, üt gyárilag nem is keveset. Az persze csak utólag derült ki, hogy a Corteco-n kívül, szinte mindegyik olcsóbb szíjtárcsa felújított. Este töltök fel majd képet, hogy micsoda minőségről van szó. :franko: A Corteco viszont tényleg kifogástalan, sőt még talán annál is jobb. :wink: Tanulság majd az lesz, hogy mennyit kell küzdeni a garanciális ügyintézéssel.

Így most eddig ott tart a mérleg, hogy 66 ezer forint áll a Gates-ben egy darabig, a Corteco pedig 96 ezer forintba került + a kétszeri szerelés.


Üdv!

Nekem Dayco lett betéve 5db deákért, nem tudom hol áll a gyárihoz, vagy a Cortecohoz képest, de nem üt, azt én is néztem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 470 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator