* *
Pontos idő: 2017.11.21. 10:25

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 457 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.11.18. 14:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2307
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 242 alkalommal
Kapott köszik: 313 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M43
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Árpi:

2016 november hó
230000 km
Elektromos megelőző karbantartás....

Ha már ott tartottál, miért nem cserélted ki az akksit is??? :mrgreen:

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.11.18. 14:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5394
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1138 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
leslie írta:
Árpi:

2016 november hó
230000 km
Elektromos megelőző karbantartás....

Ha már ott tartottál, miért nem cserélted ki az akksit is??? :mrgreen:

A kérdés jó! Alacsony akkufeszes hibám nem volt még soha. Elvileg még csak 3 éves az akksi, jó minőségű Exide Premium. Amikor elromlott az IBS-em, akkor terheléses vizsgálaton volt, regenerálták és szulfátmentesítették is, gyakorlatilag 95-98%-ot tudott. A másik dolog, hogy akksi alapvetően jó indulatú (kevés kivételtől eltekintve), vagyis nem menet közben egyik pillanatról a másik pillanatra megy tönkre előjel nélkül (autópályán nehéz vele ottmaradni). Ha hirtelen merülés van, akkor is ott a bikakábel és a töltő a pótkerék mellett, így akksihibától nem félek - bárhol adja az ég, akár külföldön is - pillanatok alatt megoldható.
Generátorra és trélerezére viszont egyik barátom fizetett már 1600 eurót Salzburg alatt...
Automata indítómotor nélkül szintúgy nagyot tud csapni a napi programon pl. Olaszországban 3000 méter magasan. Jobb a békesség. ;)

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.11.18. 14:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2307
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 242 alkalommal
Kapott köszik: 313 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M43
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
leslie írta:
Árpi:

2016 november hó
230000 km
Elektromos megelőző karbantartás....

Ha már ott tartottál, miért nem cserélted ki az akksit is??? :mrgreen:

A kérdés jó! Alacsony akkufeszes hibám nem volt még soha. Elvileg még csak 3 éves az akksi, jó minőségű Exide Premium. Amikor elromlott az IBS-em, akkor terheléses vizsgálaton volt, regenerálták és szulfátmentesítették is, gyakorlatilag 95-98%-ot tudott. A másik dolog, hogy akksi alapvetően jó indulatú (kevés kivételtől eltekintve), vagyis nem menet közben egyik pillanatról a másik pillanatra megy tönkre előjel nélkül (autópályán nehéz vele ottmaradni). Ha hirtelen merülés van, akkor is ott a bikakábel és a töltő a pótkerék mellett, így akksihibától nem félek - bárhol adja az ég, akár külföldön is - pillanatok alatt megoldható.
Generátorra és trélerezére viszont egyik barátom fizetett már 1600 eurót Salzburg alatt...
Automata indítómotor nélkül szintúgy nagyot tud csapni a napi programon pl. Olaszországban 3000 méter magasan. Jobb a békesség. ;)


Kéne már neked egy F10 touring :wink:

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.11.18. 15:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2177
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 153 alkalommal
Kapott köszik: 290 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
hamoriarpi írta:
leslie írta:
Árpi:

2016 november hó
230000 km
Elektromos megelőző karbantartás....

Ha már ott tartottál, miért nem cserélted ki az akksit is??? :mrgreen:

A kérdés jó! Alacsony akkufeszes hibám nem volt még soha. Elvileg még csak 3 éves az akksi, jó minőségű Exide Premium. Amikor elromlott az IBS-em, akkor terheléses vizsgálaton volt, regenerálták és szulfátmentesítették is, gyakorlatilag 95-98%-ot tudott. A másik dolog, hogy akksi alapvetően jó indulatú (kevés kivételtől eltekintve), vagyis nem menet közben egyik pillanatról a másik pillanatra megy tönkre előjel nélkül (autópályán nehéz vele ottmaradni). Ha hirtelen merülés van, akkor is ott a bikakábel és a töltő a pótkerék mellett, így akksihibától nem félek - bárhol adja az ég, akár külföldön is - pillanatok alatt megoldható.
Generátorra és trélerezére viszont egyik barátom fizetett már 1600 eurót Salzburg alatt...
Automata indítómotor nélkül szintúgy nagyot tud csapni a napi programon pl. Olaszországban 3000 méter magasan. Jobb a békesség. ;)


Kéne már neked egy F10 touring :wink:

Az elozmenyeket ismerve meglepodnek, ha markahu maradna.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek morv az itt látható tagok köszönték meg: 2 hamoriarpi, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.12.17. 21:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5394
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1138 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
hamoriarpi írta:
hamoriarpi írta:
hamoriarpi írta:
hamoriarpi írta:
Ha esetleg valaki E60/61-ben látja a jövőjét:

drága gépjárművédelmi rendszer beépítése
külső tükörlapok csere
ködfényszórók csere
oldalindexek csere
első rendszám csere
fényszóró kiszerelés, políroztatás, 3M fóliázás
fényszóróizzók csere (2x xenon, 2x távfény, indexek)
fényszóró, ködfényszóró műszeres beállítása
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótlás
elektromos fojtószelep csere
EGR tisztítás
EGR és fő termosztát csere
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző csere
4db Styling 122 vásárlás használtan
4db 17'' Good Year Ultra Grip 8 Performance téli
szívósor csere új, flapesre
4db izzítógyertya
porlasztók felújítása, csúcscsere, kódolás
1db új, komplett porlasztó
összes szíj és feszítőgörgő csere
5. ajtó kábeleinek cseréje Sencom javítókészletre (fonott vezetékes, szilikon bevonattal, gumírozott, texil csőben, állítólag soha nem törik)
5. ajtó fém átvezetőcsatornáinak cseréje
2X olajcsere, levegőszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő
összes ablaktörlő lapát cseréje
turbo és intercooler tömítéseinek cseréje
intercooler csere
első féktárcsák, betétek, kopásjelző csere
2db egyenes, 2 db görbe lengőkar, 2 db stabpálca cseréje
2db stabszilent csere
futómű beállítás
töltőnyomás-szenzor csere
töltőlevegő hőmérő csere
légtömegmérő csere
druckwandler, összes vákuumcső csere
EGR csere
4db Styling 245 vásárlás használtan
4db 17'' Hankook Ventus S1 Evo2 nyárira
2db motortartó bak csere
1db váltótartó bak csere
1db Exide Premium 100Ah akkumulátor
1db kipuffogó függesztő bak csere
1db lambdaszonda csere
hátsó lökhárító újrafényeztetése színeltérés miatt (Az új fényezés sem tökéletesen színazonos. Gariban újra valamikor.)
összes beltéri díszítő elem fényeztetése zongoralakk színre (Ez csodaszép lett. Nagyban emeli a beltér hangulatát.)
diszkrét hővédő fólia a B oszloptól hátrafelé

ismét olajcsere, olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő
gyári új Garrett turbó
turbó összes tömítése
turbó összes olajcsöve
intercooler és coolercsövek tisztítása
első ablaktörlő lapátok cseréje
bal első ködfényszóró ismét csere párásodás miatt
téli kerekek centírozása, felrakása

1 tömítés hiánya miatt pár nappal későbbre halasztva:
vízpumpa
teljes hűtővíz csere

tank AC csere (jó volt)
mennyiségszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomásszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomás szenzor csere (döglött volt, az összes fals infót ő adta)

vízpumpa még mindig dobozban, tömítés megérkezett, fagyálló polcon (következő olajcserére halasztva, ami április magasságában lesz aktuális)
vettem egy garnitúra gyári BMW fékbetétet Padre klubtárstól jóárasítva (meg nem romlik alapon)


friss komplett szűrőgarnitúra
friss Motul Specific LL04 a motorba
gyári BMW fékfolyadék-átömlesztés
friss Motul olaj a diffibe
valamint V-coil menetjavító készlettel és 4 új, gyári csavarral a toronymerevítő rögzítési pontjainak sérült menetei lettek helyreállítva.

2016 február hó
220.000 Km
Wandler csere (alapjáraton, P-ben zörgött és 1x-2x elcsúszott a nyári forróságban, nem vártam meg, hogy kimúljon)
teljes váltótisztítás
szűrő csere
10L Motul ATF6

izzításvezérlő csere
motorolaj csere: természetesen Motul LL-04
olajszűrő csere
EGR termosztát csere ismét
fő termosztát csere ismét



2016. július hó
225000 Km
gyári BMW első fékbetétek
gyári BMW fékkopásjelző
ATE fékrugók

2016 október hó
228000 Km
2 első toronycsapágy csere Sachs
IBS csere
üzemanyagszűrő fűtés csere
kormányszervóolaj átmosásos cseréje (Nagyon ajánlom! 4 liter friss olaj kell hozzá. Érdemes az első lefejtett litert egy átlátszó üvegben megvizsgálni...)
téli kerekek fel, újracentír, futómű állítás


2016 november hó
230000 km
Elektromos megelőző karbantartás: diag 1 alkalommal beírt 16,8V-os túltöltést - valószínűsíthetően feszültségszabályozó hibázott, nem vártam a végkifejletre és az esetleges következményes modulelhalásra, főleg hogy ebben a szezonban több külföldi sielés van tervben, az ADAC-t sem zavartam volna szivesen az autópálya közepéről:
Komplett generátor csere (gyári Valeo 170A)
Komplett önindító csere (gyári Bosch 1,8 KW) sokkal gyorsabban forgat az új, tehát vsz ez sem volt már 100%-os állapotban
összes szíj csere (gyári BMW)
összes feszítő csere (Ruville Germany)


2016 december
gyakorlatilag szintén 230000 Km

kisszervíz
olajcsere Motul Specific LL04
levegőszűrő Mahle
olajszűrő Mahle
hátsó fékbetét gyári BMW
kopásjelző gyári BMW
fékrugó ATE
CR-HPP
2 légrugót kell még megelőző karbantartásban cserélnem és nem marad semmilyen hibaforrás, ami a 2017-es esztendőt megzavarhatná.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.12.17. 22:17 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 31 alkalommal
Kapott köszik: 156 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 35i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Hali
Valamelyik napon összeszedem a papírokat és leírom a 1,5 éves lemaradást :facepalm: :facepalm: a plussz 100ezer kilométert
Kicsit lesz csodálkozás :lol: :lol: :lol: :lol: nem tudom kinek lesz ideje végigolvasni :D :D

Helo
Megnyitottam ezt a topikot azok számára akik E60-ast akarnak vásárolni
mennyit kel rákölteni HA közlekedni akarnak vele

140.310 kilométer állás 2010.03.24
-olajcsere,szűrők,munkadíj,kartergáz szelep,prolong adalékkal --107.000 ft--

2010. március 25.
-ablaktörlő motor csere (bontott) --48.000 ft-- szerelve az új ára több mint egy 100-as

2010. március 28.
-üzemanyag szűrő csere --18.000 ft--

2010. május 12.
-hátsó fékbetét csere --25.000 ft-- + kopásjelző-- 5.000 ft-- munkadíj --5.000ft--

2010. május 18.
- nyárigumik 4db --280.000 ft --

2010. június 5.
-olajszűrő csere a tömítés elfáradt benne --14.000 ft--

2010. július 9.
-a termosztát megadta magát --15.000-- + tréler a szervizig --25.000 ft--

165.132 kilométer óra állás 2010. 07. 21.
-ekkor ment tönkre a főtengely ékszíjtárcsa
a szervizben kicseréltek azokat a dolgokat amiket a 80-90 ezres NAGY szerviznél előirnak
-ékszíjtárcsa,szíjak,feszítő görgők,vízpumpa,hűtőnek a csöveit,alsó termosztát,hűtő tisztítás + folyadék csere,
még hozzájött egy komplett motorolaj csere is
összesen ez került --410.000 ft-- amihez még hozzájött a tréler --18.000 ft--

2010. augusztus 9.
- első nyomtávrúd cseréje 2 darab-- 56.000 ft-- munkadíj + futómű állítás --15.000 ft--

173.865 kilométer óra állás 2010.08.14
Jelen pillanatban NINCS olyan gond ami miatt ne működne az autó
viszont nem tökéletes Kacsint? kormányoszlop még nem működik,partikuláter filter csere,ablakmosó tartály valahol elengedi a folyadékot

175.220 km 2010. augusztus 26
-Túrbó nyomócső csere,szerelve ---45.000 ft---

187.170 km 2010. november 05
- Téligumi garnitúra Nokian felnikre szerelve ---250.000 ft---

188.880 km 2010. november 11
-Első féktárcsák + betétek + kopásjelző ---140.163 ft---
-Hátsó féktárcsák + betétek + kopásjelző --- 82.176 ft ---
- Munkadíj --- 16.000 ft ---

190.800 km 2010. november 29
-Olajcsere,olajszűrő,kartergáz szűrő,üzemanyagszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, első pár ablaktörlő lapát,motorolaj adalék,munkadíj, ---134.000 ft ---

201.500 km 2011.február 23.
-Akkumulátor csere + ablaktörlő lapát csere --- 50.000 ft ---

214.550 km 2011.április 04.
-Olajcsere,olajszűrő,levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, motorolaj adalék, led helyzetjelző, --- 86.000 ft --- + munkadíj ---10.000 ft ---

216.200 km 2011. április 12.
- 2 db nyári gumi az első kerekekre 245/35/19
--- 165.000 ft ---

218.300 km 2011. április 18.
-- Szívósor csere --- 128.000 ft --- önindító csere --- 42.000 ft--- 6db izzító gyertya ---24.000 ft ---
.munkadíj --- 20.000 ft ----

218.940 km 2011. április 23.
-- jobb első kerékagycsapágy + 4 db csavar --- 53.600 ft
..munkadíj --- 8.000 ft ---

228.164 km 2011.junius 3.
--2 db hátsó nyári gumi csere 275/30/19-es
-- felszerelve ---150.000 ft ---

234.600 km 2011. július
-- Első féktárcsa-- 80.800 ft--
-- első fékbetét -- 50.097 ft--
-- kopásjelző -- 4.980 ft --
-- első lengőkar szilentek 28.000 ft--
-- munkadíj -- 26.000 ft --

240.560 km 2011.augusztus 08.
-- Olajszűrő,levegőszűrő,üzemanyag szűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő,kartergáz szűrő,motorolaj,adalék,munkadíj
--- 82.000ft--

247.000 km 2011.augusztus 27.
-- Két darab hátsó nyári gumi 275/30/19 -- 140.800 ft--

248.200 km 2011.szeptember 02.
-- két darab első nyári gumi 245/35/19-- Continental SportContact 5 -- 160.000 ft-- KÉT év garanciával !!!!

248.300 km 2011 szeptember
-- Motorfelújítás
Csövek,termosztát,tömítések,vízpumpa,csavarkészlet,szelepszár szimmeringek,hengerfej felújítás,
motorolaj,olajszűrő,levegőszűrő, üzemanyag szűrő,karter tömítés,alsó és felső hajtókar csapágyak,
gyűrűgarnitúra, lánckerekek, vezérmű lánc,feszítők, fagyálló,
munkadíjjal együtt -- 593.590 ft --

249.650 km 2011. szeptember.29
-- olajcsere -- 45.000 ft--

250.040 km 2011. október 3
-- kormányoszlop javítás, navi Magyarítás -- 10.000 ft --
-- differenciálmű szimmering csere -- 27.000 ft --

251.200 km 2011. október 11
-- egr termosztát csere -- 10.000 ft--

254. 310 km 2011 november 4
-- 4 darab téligumi Nokian wr-g2 235/40/18-as -- 240.000 ft--

259.650 km 2011 december 15
-- AGR hűtő + tömítő gyűrű + fagyálló -- 105.000 ft --
-- ablaktörlő lapát -- 16.000 ft -- munkadíj -- 15.000 ft --

270.140 km 2012 február 28
-- olajcsere: kartergáz szűrő, olaj szűrő, üzemanyagszűrő, levegőszűrő, 2db aktívszenes pollenszűrő, motorolaj, prolong adalék -- 94.000 ft --
-- üzemanyagszint jelző -- 32.000 ft --. ablaktörlő lapát -- 16.000 ft --
-- munkadíj -- 24.000 ft --

273.600 km 2012 március 22
-- hátsó gumik Continental Sport Contact 5P 275/30/19 -- 190.000 ft --
-- felnik felújítása + rejtett fémszelep + közép emblémák -- 40.000 ft --
-- üzemanyag szivattyú javítás -- 35.000 ft --
-- két darab lengőkar csere -- 102.000 ft--

Az utolsó két év és ezalatt 147-ezer megtett kilométer költsége -- 4.612.206 Forint --

278.000 km 2012 július
-- akkumulátor csere-- 58.000 ft

291.700 km 2012. szeptember
-- olajcsere, olajszűrő, levegőszűrő, prolong, motorolaj,pollenszűrő,-- 87.000 ft--

296.000 km 2012. október
-- 4db téligumi Michelin Pilot Alpin PA3 - 235/45R18 98V XL-- 260.000 ft--

302.600 km 2013 szeptember
-- kartergázszűrő,olajcsere, olajszűrő, levegőszűrő, prolong, motorolaj,pollenszűrő,üzemanyagszűrő,-- 122.000 ft
-- önindító csere -- 47.000 ft

316.000 km 2014 november
-- első féktárcsa,betétek,kopásjelző-- 168.000 ft --
-- hátsó féktárcsa,betétek,kopásjelző-- 102.000 ft --
-- olajcsere kartergázszűrő, olajszűrő, levegőszűrő, prolong, motorolaj,pollenszűrő,üzemanyagszűrő,-- 127.000 ft
-- munkadíj -- 34.000 ft --

322.000 km 2015 január
-- ablaktörlőmosó motor --32.000 ft--
-- cd tár csere 107.000 ft --
-- első lengéscsillapítók cseréje -- 220.000 ft--

324.000 km 2015 február-március majdnem egy hónapig tartott.
-- hengerfej javítás, fagyálló, tömítések, csavarok, kipufogó könyök, távtartó, izzítógyertyák, bilincs, vízpumpa,vízszivattyú, turbó nyomócső, turbó állító szelep, thermostart, váltóolajszűrő, stabilizátor rudak, fékfolyadék, ablaktörlő gumik,agr hűtő, vízhűtő és csöveinek cseréje,töltőlevegő hűtő,kiegyenlítő tartály, ajtózár csere, komplett motorolaj csere, nyomásszabályzó szelep, váltóolaj és váltószűrő csere,főtengely ékszíjtárcsa feszítőgörgők szíjak, munkadíjjal együtt -- 1.410.000 ft--

338.000 km 2015 április
-- 4 darab nyárigumi Michelin Pilot Super Sport ZP 255/40/18 -- 315.000 ft--


Néha vágyom egy újabb autóba. De hamar elmúlik az inger....

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Afterdark az itt látható tagok köszönték meg: morv
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.12.18. 14:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5394
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1138 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Afterdark írta:
lepke írta:
...


Néha vágyom egy újabb autóba. De hamar elmúlik az inger....

Attól függ. Újabb BMW vagy újabb egyéb?

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.12.18. 14:21 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.28. 15:15
Hozzászólások: 800
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 31 alkalommal
Kapott köszik: 156 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 35i M62
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Afterdark írta:
lepke írta:
...


Néha vágyom egy újabb autóba. De hamar elmúlik az inger....

Attól függ. Újabb BMW vagy újabb egyéb?


Újabb prémium. A német triót kedvelem.

_________________
E39 Blogom. Katt.


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2016.12.19. 16:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2021
Adott köszi: 376 alkalommal
Kapott köszik: 377 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
és nem marad semmilyen hibaforrás, ami a 2017-es esztendőt megzavarhatná.


Azt te csak reméled :D Én már élvezem a fűtésrendszer végeláthatatlan hibaforrásainak tárházát. Ezen felül most kezdik a PDC fejek a dögrovást egyesével. Fényszóró magasságállítást el is felejtettem. Komolyan mondom, mai nappal BMW ellenes lettem.

2016.12.20 :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.04.01. 00:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5394
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1138 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
hamoriarpi írta:
Ha esetleg valaki E60/61-ben látja a jövőjét:

drága gépjárművédelmi rendszer beépítése
külső tükörlapok csere
ködfényszórók csere
oldalindexek csere
első rendszám csere
fényszóró kiszerelés, políroztatás, 3M fóliázás
fényszóróizzók csere (2x xenon, 2x távfény, indexek)
fényszóró, ködfényszóró műszeres beállítása
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótlás
elektromos fojtószelep csere
EGR tisztítás
EGR és fő termosztát csere
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző csere
4db Styling 122 vásárlás használtan
4db 17'' Good Year Ultra Grip 8 Performance téli
szívósor csere új, flapesre
4db izzítógyertya
porlasztók felújítása, csúcscsere, kódolás
1db új, komplett porlasztó
összes szíj és feszítőgörgő csere
5. ajtó kábeleinek cseréje Sencom javítókészletre (fonott vezetékes, szilikon bevonattal, gumírozott, texil csőben, állítólag soha nem törik)
5. ajtó fém átvezetőcsatornáinak cseréje
2X olajcsere, levegőszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő
összes ablaktörlő lapát cseréje
turbo és intercooler tömítéseinek cseréje
intercooler csere
első féktárcsák, betétek, kopásjelző csere
2db egyenes, 2 db görbe lengőkar, 2 db stabpálca cseréje
2db stabszilent csere
futómű beállítás
töltőnyomás-szenzor csere
töltőlevegő hőmérő csere
légtömegmérő csere
druckwandler, összes vákuumcső csere
EGR csere
4db Styling 245 vásárlás használtan
4db 17'' Hankook Ventus S1 Evo2 nyárira
2db motortartó bak csere
1db váltótartó bak csere
1db Exide Premium 100Ah akkumulátor
1db kipuffogó függesztő bak csere
1db lambdaszonda csere
hátsó lökhárító újrafényeztetése színeltérés miatt (Az új fényezés sem tökéletesen színazonos. Gariban újra valamikor.)
összes beltéri díszítő elem fényeztetése zongoralakk színre (Ez csodaszép lett. Nagyban emeli a beltér hangulatát.)
diszkrét hővédő fólia a B oszloptól hátrafelé

ismét olajcsere, olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő
gyári új Garrett turbó
turbó összes tömítése
turbó összes olajcsöve
intercooler és coolercsövek tisztítása
első ablaktörlő lapátok cseréje
bal első ködfényszóró ismét csere párásodás miatt
téli kerekek centírozása, felrakása

1 tömítés hiánya miatt pár nappal későbbre halasztva:
vízpumpa
teljes hűtővíz csere

tank AC csere (jó volt)
mennyiségszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomásszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomás szenzor csere (döglött volt, az összes fals infót ő adta)

vízpumpa még mindig dobozban, tömítés megérkezett, fagyálló polcon (következő olajcserére halasztva, ami április magasságában lesz aktuális)
vettem egy garnitúra gyári BMW fékbetétet Padre klubtárstól jóárasítva (meg nem romlik alapon)


friss komplett szűrőgarnitúra
friss Motul Specific LL04 a motorba
gyári BMW fékfolyadék-átömlesztés
friss Motul olaj a diffibe
valamint V-coil menetjavító készlettel és 4 új, gyári csavarral a toronymerevítő rögzítési pontjainak sérült menetei lettek helyreállítva.

2016 február hó
220.000 Km
Wandler csere (alapjáraton, P-ben zörgött és 1x-2x elcsúszott a nyári forróságban, nem vártam meg, hogy kimúljon)
teljes váltótisztítás
szűrő csere
10L Motul ATF6

izzításvezérlő csere
motorolaj csere: természetesen Motul LL-04
olajszűrő csere
EGR termosztát csere ismét
fő termosztát csere ismét

2016. július hó
225000 Km
gyári BMW első fékbetétek
gyári BMW fékkopásjelző
ATE fékrugók

2016 október hó
228000 Km
2 első toronycsapágy csere Sachs
IBS csere (tipushiba)
üzemanyagszűrő fűtés csere
kormányszervóolaj átmosásos cseréje (Nagyon ajánlom! 4 liter friss olaj kell hozzá. Érdemes az első lefejtett litert egy átlátszó üvegben megvizsgálni...)
téli kerekek fel, újracentír, futómű állítás

2016 november hó
230000 km
Elektromos megelőző karbantartás: diag 1 alkalommal beírt 16,8V-os túltöltést - valószínűsíthetően feszültségszabályozó hibázott, nem vártam a végkifejletre és az esetleges következményes modulelhalásra, főleg hogy ebben a szezonban több külföldi sielés van tervben, az ADAC-t sem zavartam volna szivesen az autópálya közepéről:
Komplett generátor csere (gyári Valeo 170A)
Komplett önindító csere (gyári Bosch 1,8 KW) sokkal gyorsabban forgat az új, tehát vsz ez sem volt már 100%-os állapotban
összes szíj csere (gyári BMW)
összes feszítő csere (Ruville Germany)

2016 december
gyakorlatilag szintén 230000 Km

kisszervíz
olajcsere Motul Specific LL04
levegőszűrő Mahle
olajszűrő Mahle
hátsó fékbetét gyári BMW
kopásjelző gyári BMW
fékrugó ATE
CR-HPP
Varta akkumulátor (EXIDE Premium megpusztult. 1 regenerációval épp csak megélte a 3 évet... No comment.)


2017 március
235000 Km
antennaerősítő csere (tipushiba)
jobb hátsó lámpatest csere (helyzetjelző érintkezője szétolvadt, elégett - tipushiba)
elektromosan behajló külső tükrök felszerelése
katalizátor csere (vatta állapotú bontott)
DPF csere (vatta állapotú bontott)
EGR druckwandler csere

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.04.01. 11:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2021
Adott köszi: 376 alkalommal
Kapott köszik: 377 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
hamoriarpi írta:
Ha esetleg valaki E60/61-ben látja a jövőjét:

drága gépjárművédelmi rendszer beépítése
külső tükörlapok csere
ködfényszórók csere
oldalindexek csere
első rendszám csere
fényszóró kiszerelés, políroztatás, 3M fóliázás
fényszóróizzók csere (2x xenon, 2x távfény, indexek)
fényszóró, ködfényszóró műszeres beállítása
hiányzó J.E. szövetszőnyeg pótlás
elektromos fojtószelep csere
EGR tisztítás
EGR és fő termosztát csere
váltóolaj, karter, szűrő, átvezető, csavarok cserélve, adaptáció
hátsó fékbetétek és kopásjelző csere
4db Styling 122 vásárlás használtan
4db 17'' Good Year Ultra Grip 8 Performance téli
szívósor csere új, flapesre
4db izzítógyertya
porlasztók felújítása, csúcscsere, kódolás
1db új, komplett porlasztó
összes szíj és feszítőgörgő csere
5. ajtó kábeleinek cseréje Sencom javítókészletre (fonott vezetékes, szilikon bevonattal, gumírozott, texil csőben, állítólag soha nem törik)
5. ajtó fém átvezetőcsatornáinak cseréje
2X olajcsere, levegőszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő
összes ablaktörlő lapát cseréje
turbo és intercooler tömítéseinek cseréje
intercooler csere
első féktárcsák, betétek, kopásjelző csere
2db egyenes, 2 db görbe lengőkar, 2 db stabpálca cseréje
2db stabszilent csere
futómű beállítás
töltőnyomás-szenzor csere
töltőlevegő hőmérő csere
légtömegmérő csere
druckwandler, összes vákuumcső csere
EGR csere
4db Styling 245 vásárlás használtan
4db 17'' Hankook Ventus S1 Evo2 nyárira
2db motortartó bak csere
1db váltótartó bak csere
1db Exide Premium 100Ah akkumulátor
1db kipuffogó függesztő bak csere
1db lambdaszonda csere
hátsó lökhárító újrafényeztetése színeltérés miatt (Az új fényezés sem tökéletesen színazonos. Gariban újra valamikor.)
összes beltéri díszítő elem fényeztetése zongoralakk színre (Ez csodaszép lett. Nagyban emeli a beltér hangulatát.)
diszkrét hővédő fólia a B oszloptól hátrafelé

ismét olajcsere, olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő
gyári új Garrett turbó
turbó összes tömítése
turbó összes olajcsöve
intercooler és coolercsövek tisztítása
első ablaktörlő lapátok cseréje
bal első ködfényszóró ismét csere párásodás miatt
téli kerekek centírozása, felrakása

1 tömítés hiánya miatt pár nappal későbbre halasztva:
vízpumpa
teljes hűtővíz csere

tank AC csere (jó volt)
mennyiségszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomásszabályozó szelep csere (jó volt)
Railnyomás szenzor csere (döglött volt, az összes fals infót ő adta)

vízpumpa még mindig dobozban, tömítés megérkezett, fagyálló polcon (következő olajcserére halasztva, ami április magasságában lesz aktuális)
vettem egy garnitúra gyári BMW fékbetétet Padre klubtárstól jóárasítva (meg nem romlik alapon)


friss komplett szűrőgarnitúra
friss Motul Specific LL04 a motorba
gyári BMW fékfolyadék-átömlesztés
friss Motul olaj a diffibe
valamint V-coil menetjavító készlettel és 4 új, gyári csavarral a toronymerevítő rögzítési pontjainak sérült menetei lettek helyreállítva.

2016 február hó
220.000 Km
Wandler csere (alapjáraton, P-ben zörgött és 1x-2x elcsúszott a nyári forróságban, nem vártam meg, hogy kimúljon)
teljes váltótisztítás
szűrő csere
10L Motul ATF6

izzításvezérlő csere
motorolaj csere: természetesen Motul LL-04
olajszűrő csere
EGR termosztát csere ismét
fő termosztát csere ismét

2016. július hó
225000 Km
gyári BMW első fékbetétek
gyári BMW fékkopásjelző
ATE fékrugók

2016 október hó
228000 Km
2 első toronycsapágy csere Sachs
IBS csere (tipushiba)
üzemanyagszűrő fűtés csere
kormányszervóolaj átmosásos cseréje (Nagyon ajánlom! 4 liter friss olaj kell hozzá. Érdemes az első lefejtett litert egy átlátszó üvegben megvizsgálni...)
téli kerekek fel, újracentír, futómű állítás

2016 november hó
230000 km
Elektromos megelőző karbantartás: diag 1 alkalommal beírt 16,8V-os túltöltést - valószínűsíthetően feszültségszabályozó hibázott, nem vártam a végkifejletre és az esetleges következményes modulelhalásra, főleg hogy ebben a szezonban több külföldi sielés van tervben, az ADAC-t sem zavartam volna szivesen az autópálya közepéről:
Komplett generátor csere (gyári Valeo 170A)
Komplett önindító csere (gyári Bosch 1,8 KW) sokkal gyorsabban forgat az új, tehát vsz ez sem volt már 100%-os állapotban
összes szíj csere (gyári BMW)
összes feszítő csere (Ruville Germany)

2016 december
gyakorlatilag szintén 230000 Km

kisszervíz
olajcsere Motul Specific LL04
levegőszűrő Mahle
olajszűrő Mahle
hátsó fékbetét gyári BMW
kopásjelző gyári BMW
fékrugó ATE
CR-HPP
Varta akkumulátor (EXIDE Premium megpusztult. 1 regenerációval épp csak megélte a 3 évet... No comment.)


2017 március
235000 Km
antennaerősítő csere (tipushiba)
jobb hátsó lámpatest csere (helyzetjelző érintkezője szétolvadt, elégett - tipushiba)
elektromosan behajló külső tükrök felszerelése
katalizátor csere (vatta állapotú bontott)
DPF csere (vatta állapotú bontott)
EGR druckwandler csere


Április elseji tréfa :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.04.01. 14:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5394
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1138 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Nem sajnos.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.04.01. 15:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2021
Adott köszi: 376 alkalommal
Kapott köszik: 377 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Nem sajnos.


Sajnos én is tudom :cry:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.04.02. 03:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2307
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 242 alkalommal
Kapott köszik: 313 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: M43
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Nem sajnos.


Árakat nem írtál! Kérlek pótold :!: :!: :D
Úgy tuti a szívinfarktus :mrgreen:

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.04.11. 22:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5394
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1138 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Jajj, még az utolsó döfést el is felejtettem.:
5. ajtó fém részének cseréje az alsó élen (tipikus hely) 3-4 centi hosszon megjelenő rozsdásodás miatt, amire azt mondta a fényező, hogy garanciával, hosszú távra nem tudják javítani, mert ott több réteg lemez van egymáson.
A 4. helyen valóban makulátlan bontott ajtót kaptam, de nem volt színazonos. Fémalapozóig visszacsiszoltat, újrafényeztet, üregvédőztet.
Marikával összeraktuk, hézagokat beállítottuk, megmostuk és másnap jöttek az autóért. Ez az utolsó emlék róla.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: 2 kzolee, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.04.11. 22:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2427
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 142 alkalommal
Kapott köszik: 363 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:

........... Ez az utolsó emlék róla.


Tombol a romantika az E60 fórumon.
Könnybe lábadtak a szemeim :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as üzemben tartási költsége
HozzászólásElküldve: 2017.05.15. 17:37 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 522
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nekem eddig ezek voltak:

2014. november 10.
163 700 km
Védelem beépítése. 240 000

2014. december 12.
165 200 km
3 db szilent,
főtengely hátsó szimmering,
váltó olaj + tömítések,
turbó tömítés,
szívósor,
izzítás vezérlés,
6 db izzító gyertya,
kulcsfogadó csere
programozás 480 000

2015. március 24.
169 100 km
Csomagtér ajtó kábel (bal old)
javítás 25 000

2015. április 01.
170 000 km
4 db nyári gumi (Continental)
2 db felni javítás 210 000

2015. június 11.
175 400
Akku 86 000

2015. júnjus 23.
175 500
Tető beázás javítás
Fojtó szelep 80 000

2015. november 18.
183 200
3 db felni javítás 30 000

2015. november 23.
183 300
Olaj + szűrők cseréje
fesz. szabályzó 150 000

2016. június 06.
192 820 km
Csomagtér ajtó (jobb o.) kábel jav. 10 000

2016. június 09.
193 000 km
Távszab. ézékelő modul 93 000

2016. október 16.
198 150 km
Akku (Exide AGM) + regisztráció. 64 000

2016. október 19.
198 210 km
2 db felni javítás + futómű állítás 30 000

2016. december 15.
201 502 km
Olaj és szűrők cseréje, első fékb. 95 000

2017. február 03.
204 500 km
Termosztátok 60 000

2017. március 10.
206 248 km
Wandler felújítás,
tempomat radar optikai beáll. 250 000

Összesen: 1 903 000

Üdv: Zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 457 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator