* *
Pontos idő: 2017.09.23. 16:40

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 104 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2016.08.13. 14:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1996
Adott köszi: 373 alkalommal
Kapott köszik: 371 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BMWMuller írta:
hamoriarpi írta:
BMWMuller írta:

Nagyjából 28 helyről lehet kiolvasni.

Valós állásról volt szó.
És E6X...


én is arról beszélek


Át lehet írni mind a 28 helyet és, akkor lehet nézegetni a valós állást :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2016.08.13. 15:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3591
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 708 alkalommal
Kapott köszik: 765 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
NagyMatyas írta:
BMWMuller írta:
hamoriarpi írta:
BMWMuller írta:

Nagyjából 28 helyről lehet kiolvasni.

Valós állásról volt szó.
És E6X...


én is arról beszélek


Át lehet írni mind a 28 helyet és, akkor lehet nézegetni a valós állást :)

Természetesen, mindent lehet, csak!!!!! Az bizony egy halom forintocskába kerül, amit nem fizet ki senki egy pár millás kocsinál. Általában a műszeregység, motorvezérlő, max lcm. az átírt egység. Az összes átírása csak a fiatal, 15-20 millás kocsiknál éri meg a neppereknek.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2016.08.13. 15:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1996
Adott köszi: 373 alkalommal
Kapott köszik: 371 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
NagyMatyas írta:
BMWMuller írta:
hamoriarpi írta:
BMWMuller írta:

Nagyjából 28 helyről lehet kiolvasni.

Valós állásról volt szó.
És E6X...


én is arról beszélek


Át lehet írni mind a 28 helyet és, akkor lehet nézegetni a valós állást :)

Természetesen, mindent lehet, csak!!!!! Az bizony egy halom forintocskába kerül, amit nem fizet ki senki egy pár millás kocsinál. Általában a műszeregység, motorvezérlő, max lcm. az átírt egység. Az összes átírása csak a fiatal, 15-20 millás kocsiknál éri meg a neppereknek.


Pont ezért írtam pár nappal ezelőtt, hogy ez a kérdés 6-8 éve volt érdekes, most már nem :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2016.08.14. 01:10 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.19. 00:00
Hozzászólások: 704
Tartózkodási hely: Szigliget, Sümeg, Budapest
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E71
Motor tipusa: 35d
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
NagyMatyas írta:
muhaati írta:
NagyMatyas írta:
BMWMuller írta:

Át lehet írni mind a 28 helyet és, akkor lehet nézegetni a valós állást :)

Természetesen, mindent lehet, csak!!!!! Az bizony egy halom forintocskába kerül, amit nem fizet ki senki egy pár millás kocsinál. Általában a műszeregység, motorvezérlő, max lcm. az átírt egység. Az összes átírása csak a fiatal, 15-20 millás kocsiknál éri meg a neppereknek.


Pont ezért írtam pár nappal ezelőtt, hogy ez a kérdés 6-8 éve volt érdekes, most már nem :D
[/quote]

át lehet írni és csak az igazán profik értenek hozzá, de annak nyoma van

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.08.14. 01:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Idézek:
"Sziasztok !

Bármilyen új típusú BMW valós futott km-erét megállapítjuk 100 m-es pontossággal !!!
Bárminemű km tekerés hatástalan a módszerünkkel szemben.

Üdv. Jani"

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.10.04. 16:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.04. 15:58
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Ha valaki vállal még e90 futásteljesítmény kiolvasásást, az kérem dobjon egy e-mailt nekem: jeklibence@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.10.04. 19:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8377
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 929 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
jeklibence írta:
Sziasztok!

Ha valaki vállal még e90 futásteljesítmény kiolvasásást, az kérem dobjon egy e-mailt nekem: jeklibence@gmail.com

Idézem:

hamoriarpi írta:
Idézek:
"Sziasztok !

Bármilyen új típusú BMW valós futott km-erét megállapítjuk 100 m-es pontossággal !!!
Bárminemű km tekerés hatástalan a módszerünkkel szemben.

Üdv. Jani"

_________________
:szerintem
Üdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.10.04. 20:17 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.19. 00:00
Hozzászólások: 704
Tartózkodási hely: Szigliget, Sümeg, Budapest
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 90 alkalommal
Széria kód: E71
Motor tipusa: 35d
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Imco írta:
jeklibence írta:
Sziasztok!

Ha valaki vállal még e90 futásteljesítmény kiolvasásást, az kérem dobjon egy e-mailt nekem: jeklibence@gmail.com

Idézem:

hamoriarpi írta:
Idézek:
"Sziasztok !

Bármilyen új típusú BMW valós futott km-erét megállapítjuk 100 m-es pontossággal !!!
Bárminemű km tekerés hatástalan a módszerünkkel szemben.

Üdv. Jani"


Ez így van, legalább 30 helyről kiolvasható, amit nem lehet törölni vagy módosítani.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.10.04. 20:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
BMWMuller írta:
Imco írta:
jeklibence írta:
Sziasztok!

Ha valaki vállal még e90 futásteljesítmény kiolvasásást, az kérem dobjon egy e-mailt nekem: jeklibence@gmail.com

Idézem:

hamoriarpi írta:
Idézek:
"Sziasztok !

Bármilyen új típusú BMW valós futott km-erét megállapítjuk 100 m-es pontossággal !!!
Bárminemű km tekerés hatástalan a módszerünkkel szemben.

Üdv. Jani"


Ez így van, legalább 30 helyről kiolvasható, amit nem lehet törölni vagy módosítani.

:facepalm:

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.10.04. 21:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.10.04. 15:58
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Imco írta:
jeklibence írta:
Sziasztok!

Ha valaki vállal még e90 futásteljesítmény kiolvasásást, az kérem dobjon egy e-mailt nekem: jeklibence@gmail.com

Idézem:

hamoriarpi írta:
Idézek:
"Sziasztok !

Bármilyen új típusú BMW valós futott km-erét megállapítjuk 100 m-es pontossággal !!!
Bárminemű km tekerés hatástalan a módszerünkkel szemben.

Üdv. Jani"


Koszi. Lattam ezt, csak mivel az elso hozzaszolast idezte, full mas felhasznalotol, azt hittem egy elrontott hsz. De rairok akkor


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.10.04. 22:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
jeklibence írta:
Imco írta:
jeklibence írta:
Sziasztok!

Ha valaki vállal még e90 futásteljesítmény kiolvasásást, az kérem dobjon egy e-mailt nekem: jeklibence@gmail.com

Idézem:

hamoriarpi írta:
Idézek:
"Sziasztok !

Bármilyen új típusú BMW valós futott km-erét megállapítjuk 100 m-es pontossággal !!!
Bárminemű km tekerés hatástalan a módszerünkkel szemben.

Üdv. Jani"


Koszi. Lattam ezt, csak mivel az elso hozzaszolast idezte, full mas felhasznalotol, azt hittem egy elrontott hsz. De rairok akkor

Inkább a fb oldalon írj, mert ott nagy valószínűséggel olvassa. A privát telefonszám kiadására nem vagyok felhatalmazva.
fb oldal: https://www.facebook.com/maszibmw/?fref=ts

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Re:
HozzászólásElküldve: 2016.12.14. 11:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.12.04. 23:58
Hozzászólások: 35
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:

Át lehet írni mind a 28 helyet és, akkor lehet nézegetni a valós állást :)



Bizony, még a kulcsban is át lehet írni - minden pénz kérdése ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.21. 01:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
A TÉVHITEK és az ÁLSZAKÉRTÉS helyett mi lenne ha valaki pl. TÉNYTUDÁS birtokában kommentelne?
.
.
.
:facepalm:

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.22. 22:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1996
Adott köszi: 373 alkalommal
Kapott köszik: 371 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
A TÉVHITEK és az ÁLSZAKÉRTÉS helyett mi lenne ha valaki pl. TÉNYTUDÁS birtokában kommentelne?
.
.
.
:facepalm:


Én eddig ahány tekert autót láttam, abban az ISTA-D nem látta a különböző vezérlékben az óraállást :D Részemről pedig már egyszer kifejtettem, hogy ez a kérdés 6-8 éve volt releváns, most már nem az. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.24. 23:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
A TÉVHITEK és az ÁLSZAKÉRTÉS helyett mi lenne ha valaki pl. TÉNYTUDÁS birtokában kommentelne?
.
.
.
:facepalm:


Én eddig ahány tekert autót láttam, abban az ISTA-D nem látta a különböző vezérlékben az óraállást :D Részemről pedig már egyszer kifejtettem, hogy ez a kérdés 6-8 éve volt releváns, most már nem az. :franko:

És meg tudtad mondani ezekben az autókban az EREDETI óraállást tekerés előtt? A válasz nem.
De 2 helyen az országban mégis meg tudják mondani. Akár releváns akár nem.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.25. 20:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1996
Adott köszi: 373 alkalommal
Kapott köszik: 371 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
A TÉVHITEK és az ÁLSZAKÉRTÉS helyett mi lenne ha valaki pl. TÉNYTUDÁS birtokában kommentelne?
.
.
.
:facepalm:


Én eddig ahány tekert autót láttam, abban az ISTA-D nem látta a különböző vezérlékben az óraállást :D Részemről pedig már egyszer kifejtettem, hogy ez a kérdés 6-8 éve volt releváns, most már nem az. :franko:

És meg tudtad mondani ezekben az autókban az EREDETI óraállást tekerés előtt? A válasz nem.
De 2 helyen az országban mégis meg tudják mondani. Akár releváns akár nem.


Kedves Árpi, könyörgöm magyarázd meg nekem, hogy hol releváns az óraállás ezeknél az autóknál, amikor te megad mondtad másik topicban, hogy pusztulat szar mind. Az enyémben 302 ezer van, fő miatta a fejem, a tiedben kevesebb, neked is meg van a magad baja. Amit meg megtekertek, arról a vak is látja a belseje alapján, hogy nem kerek, ha addig diagon nem akadt fenn. Érdemes most ezzel foglalkozni? Boldogabb lenne bárki is a ténytől, hogyha 250 ezer helyett tudná, hogy 5-700 ezer van az autójában? Ez a kérdés 2005-2007 között biztos aktuális volt (hogy az 1 éves jahreswagen-ben 50-90 ezer helyett 200-300 van-e), de most, amikor a legfiatalabb E60 is 8 éves lesz jövőre számít? Úgy is tudjuk, hogy mi a sztori vége 160 ezer km fölött :doglotlo:

Egyébként, ha ezzel foglalkoznék biztos meg tudnám neked mondani, de továbbra sem látom értelmét, mert osztom sajnos a te véleményedet, hogy katasztrófa ez a széria. Ezt az óraállás dolgot ebben az esetben tök fölöslegesnek érzem, kár róla az eszmecsere. Tök jó, hogy valaki kitalált rá egy egyedi módszert, örülök, hogy pénzt tud vele keresni, de ettől én nem leszek boldogabb E60 tulaj.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.25. 20:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5245
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 765 alkalommal
Kapott köszik: 1641 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
A TÉVHITEK és az ÁLSZAKÉRTÉS helyett mi lenne ha valaki pl. TÉNYTUDÁS birtokában kommentelne?
.
.
.
:facepalm:


Én eddig ahány tekert autót láttam, abban az ISTA-D nem látta a különböző vezérlékben az óraállást :D Részemről pedig már egyszer kifejtettem, hogy ez a kérdés 6-8 éve volt releváns, most már nem az. :franko:

És meg tudtad mondani ezekben az autókban az EREDETI óraállást tekerés előtt? A válasz nem.
De 2 helyen az országban mégis meg tudják mondani. Akár releváns akár nem.


Kedves Árpi, könyörgöm magyarázd meg nekem, hogy hol releváns az óraállás ezeknél az autóknál, amikor te megad mondtad másik topicban, hogy pusztulat szar mind. Az enyémben 302 ezer van, fő miatta a fejem, a tiedben kevesebb, neked is meg van a magad baja. Amit meg megtekertek, arról a vak is látja a belseje alapján, hogy nem kerek, ha addig diagon nem akadt fenn. Érdemes most ezzel foglalkozni? Boldogabb lenne bárki is a ténytől, hogyha 250 ezer helyett tudná, hogy 5-700 ezer van az autójában? Ez a kérdés 2005-2007 között biztos aktuális volt (hogy az 1 éves jahreswagen-ben 50-90 ezer helyett 200-300 van-e), de most, amikor a legfiatalabb E60 is 8 éves lesz jövőre számít? Úgy is tudjuk, hogy mi a sztori vége 160 ezer km fölött :doglotlo:

Egyébként, ha ezzel foglalkoznék biztos meg tudnám neked mondani, de továbbra sem látom értelmét, mert osztom sajnos a te véleményedet, hogy katasztrófa ez a széria. Ezt az óraállás dolgot ebben az esetben tök fölöslegesnek érzem, kár róla az eszmecsere. Tök jó, hogy valaki kitalált rá egy egyedi módszert, örülök, hogy pénzt tud vele keresni, de ettől én nem leszek boldogabb E60 tulaj.

Srácok!
Hogy értelme is legyen a valós km futás meghatározásának! :mrgreen:
Ez a valós km meghatározás vajon bíróság előtt bizonyító erejű lehet? Biztosító felé kellene valahogy bizonyítanom, hogy tényleg 178e km van az autómban. Hiába a szervizkönyv, mivel pótolt és 92e mérfölddel kezdődik, nem fogadta el a biztosító. Mikor elküldtem az Angol MOT-certificatot hivatalos papírokkal, és netről letöltött MOT történettel alátámasztva, közölték, hogy 2.5 éve is több mint 160e km volt a kocsiban, azóta nem volt regisztrálva szervizben az autó, most azért nem fogadják el, így az átlagos 220e km futással tudnak számolni csak. Ez 191e ft-ot számítana a történetben, amit le is vontak. Az autót 2015 márciusában vettem 108096 mérfölddel (173963 km), októberben ment regre, utána tavaszig állt motorhiba miatt, szeptemberben Tk lett, nem nagyon hatja meg őket. Mindegy, csak fizetni ne kelljen...
Ezért kellene.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.25. 21:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Hogy miért ágálok:
NAGYON nem tetszik, hogy hozzá nem értők, VALÓTLAN információk alapján (28 helyről lehet kiolvasni, csak pénz kérdése mindenhonnan eltüntetni, stb, stb...) próbálják mások bizniszét tönkretenni, beködösíteni. Olyanokét, akiknek ebben embertelen sok munkája van.

Tiszteljük már meg a topic indítóját annyival, hogy aki nem ismeri PONTOSAN, hogy miről van szó, az lehetőleg ne áltudományoskodjon.

Tehát mégegyszer:
Akárki, akármennyi pénzt költ el a MR AUTOHACKER WORLD nyertesénél, hogy írja át mind a 28(?) :mrgreen: helyet, a valós futás mindentől függetlenül kiolvasható minden BMW-ből az E60/61 szériától kezdődően. F-esekből is. Mindből.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.25. 21:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Gallaca írta:
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
A TÉVHITEK és az ÁLSZAKÉRTÉS helyett mi lenne ha valaki pl. TÉNYTUDÁS birtokában kommentelne?
.
.
.
:facepalm:


Én eddig ahány tekert autót láttam, abban az ISTA-D nem látta a különböző vezérlékben az óraállást :D Részemről pedig már egyszer kifejtettem, hogy ez a kérdés 6-8 éve volt releváns, most már nem az. :franko:

És meg tudtad mondani ezekben az autókban az EREDETI óraállást tekerés előtt? A válasz nem.
De 2 helyen az országban mégis meg tudják mondani. Akár releváns akár nem.


Kedves Árpi, könyörgöm magyarázd meg nekem, hogy hol releváns az óraállás ezeknél az autóknál, amikor te megad mondtad másik topicban, hogy pusztulat szar mind. Az enyémben 302 ezer van, fő miatta a fejem, a tiedben kevesebb, neked is meg van a magad baja. Amit meg megtekertek, arról a vak is látja a belseje alapján, hogy nem kerek, ha addig diagon nem akadt fenn. Érdemes most ezzel foglalkozni? Boldogabb lenne bárki is a ténytől, hogyha 250 ezer helyett tudná, hogy 5-700 ezer van az autójában? Ez a kérdés 2005-2007 között biztos aktuális volt (hogy az 1 éves jahreswagen-ben 50-90 ezer helyett 200-300 van-e), de most, amikor a legfiatalabb E60 is 8 éves lesz jövőre számít? Úgy is tudjuk, hogy mi a sztori vége 160 ezer km fölött :doglotlo:

Egyébként, ha ezzel foglalkoznék biztos meg tudnám neked mondani, de továbbra sem látom értelmét, mert osztom sajnos a te véleményedet, hogy katasztrófa ez a széria. Ezt az óraállás dolgot ebben az esetben tök fölöslegesnek érzem, kár róla az eszmecsere. Tök jó, hogy valaki kitalált rá egy egyedi módszert, örülök, hogy pénzt tud vele keresni, de ettől én nem leszek boldogabb E60 tulaj.

Srácok!
Hogy értelme is legyen a valós km futás meghatározásának! :mrgreen:
Ez a valós km meghatározás vajon bíróság előtt bizonyító erejű lehet? Biztosító felé kellene valahogy bizonyítanom, hogy tényleg 178e km van az autómban. Hiába a szervizkönyv, mivel pótolt és 92e mérfölddel kezdődik, nem fogadta el a biztosító. Mikor elküldtem az Angol MOT-certificatot hivatalos papírokkal, és netről letöltött MOT történettel alátámasztva, közölték, hogy 2.5 éve is több mint 160e km volt a kocsiban, azóta nem volt regisztrálva szervizben az autó, most azért nem fogadják el, így az átlagos 220e km futással tudnak számolni csak. Ez 191e ft-ot számítana a történetben, amit le is vontak. Az autót 2015 márciusában vettem 108096 mérfölddel (173963 km), októberben ment regre, utána tavaszig állt motorhiba miatt, szeptemberben Tk lett, nem nagyon hatja meg őket. Mindegy, csak fizetni ne kelljen...
Ezért kellene.

Amennyire én tudom, sajnos - mivel fejlesztői szoftverről van szó, bíróságok előtt nincs bizonyító ereje. Éppen ezért vásárlás előtt és nem után ajánlott a km kiolvasása.
Hívd Maszikát és pontos információt fog adni.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.25. 23:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1996
Adott köszi: 373 alkalommal
Kapott köszik: 371 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Hogy miért ágálok:
NAGYON nem tetszik, hogy hozzá nem értők, VALÓTLAN információk alapján (28 helyről lehet kiolvasni, csak pénz kérdése mindenhonnan eltüntetni, stb, stb...) próbálják mások bizniszét tönkretenni, beködösíteni. Olyanokét, akiknek ebben embertelen sok munkája van.

Tiszteljük már meg a topic indítóját annyival, hogy aki nem ismeri PONTOSAN, hogy miről van szó, az lehetőleg ne áltudományoskodjon.

Tehát mégegyszer:
Akárki, akármennyi pénzt költ el a MR AUTOHACKER WORLD nyertesénél, hogy írja át mind a 28(?) :mrgreen: helyet, a valós futás mindentől függetlenül kiolvasható minden BMW-ből az E60/61 szériától kezdődően. F-esekből is. Mindből.


Kíváncsi lennék a hogyanjára, de tényleg. Mercikről tudom, hogy ABS adatokból visszafejthető, de csak bizonyos esetekben. Nem tudom BMW-nél mi lehet a módszer, hogy ennyire biztos a dolog.

E60x nyitott könyv már. F-eseknél pedig eddig az volt a duma, hogy az a gátja a tekerésnek, hogy nem minden vezérlő érhető el egyszerre, a módosítottba meg visszaírja rövid távon a többiből. Ez viszont már a múlté, mert már lehet tekerni őket.

Nagyon nagyon kis réteget érdekel egyébként a tekerés, ha pedig nem bizonyító erejű, akkor kicsit olyan Don Quijote szélmalomharc jellegű az egész. :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 104 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator