2010.02.27. 17:02
2010.05.03. 19:23
2010.05.03. 20:51
Jeeeh írta:Sziasztok!
Nekem egy ilyen 2004es E60as 525-ösöm van?? 135 van benne!
Mielőtt megvettem, akkor a bevizsgáló szervízben javasolták a szívósor cseréjét. Azóta akinek meséltem mind nevetett rajta, én is, azt hittem át akarnak b....ni. Most viszont megdöbbenéssel nézem, még is létezik a problema. Egy ilyen komoly verdánál erre nem számítottam. Utállnám lekapni a hengerfejet! Szedjem ki ezeket a pillangó szelepeket?? Ezek hiányában minden marad a régiben, erő, fogyasztás?? Vagy vegyek egy új szívosort 180 ért?
Köszi előre is a választ.
2010.05.03. 22:19
2010.05.03. 23:06
Jeeeh írta:Sziasztok!
Nekem egy ilyen 2004es E60as 525-ösöm van?? 135 van benne!
Mielőtt megvettem, akkor a bevizsgáló szervízben javasolták a szívósor cseréjét. Azóta akinek meséltem mind nevetett rajta, én is, azt hittem át akarnak b....ni. Most viszont megdöbbenéssel nézem, még is létezik a problema. Egy ilyen komoly verdánál erre nem számítottam. Utállnám lekapni a hengerfejet! Szedjem ki ezeket a pillangó szelepeket?? Ezek hiányában minden marad a régiben, erő, fogyasztás?? Vagy vegyek egy új szívosort 180 ért?
Köszi előre is a választ.
2010.05.04. 06:50
Jeeeh írta:Szedjem ki ezeket a pillangó szelepeket?? Ezek hiányában minden marad a régiben, erő, fogyasztás?? Vagy vegyek egy új szívosort 180 ért?
2010.05.04. 08:46
AlpinaFan írta:Jeeeh írta:Szedjem ki ezeket a pillangó szelepeket?? Ezek hiányában minden marad a régiben, erő, fogyasztás?? Vagy vegyek egy új szívosort 180 ért?
Szia,
ha "kiheréled", akkor alacsony fordulatnál érezhetően gyengébb lesz a motor.
Egy új szívósor közel sincs 180.000,- Forint.
Üdv.
2010.05.04. 09:29
geisz írta:AlpinaFan írta:Jeeeh írta:Szedjem ki ezeket a pillangó szelepeket?? Ezek hiányában minden marad a régiben, erő, fogyasztás?? Vagy vegyek egy új szívosort 180 ért?
Szia,
ha "kiheréled", akkor alacsony fordulatnál érezhetően gyengébb lesz a motor.
Egy új szívósor közel sincs 180.000,- Forint.
Üdv.
Ez így van, én is cseréltettem, nem vagyok híve az ilyen megoldásoknak...
2010.05.04. 18:56
2010.05.04. 20:36
Jeeeh írta:Sziasztok!
Ma utánna jártam, a szívósor ára 122 000 pénz berendelve, + a munkadíjj! Még mindig agyalok, mi a retket csináljak?? Here vagy csere? :F Annyira mindenki mást mond! 188 lóból megdöglik 20 alacsony fordulaton, talán nem nagy veszteség!
Üdv mindenkinek!
2010.09.21. 21:26
lepke írta:Jeeeh írta:Sziasztok!
Ma utánna jártam, a szívósor ára 122 000 pénz berendelve, + a munkadíjj! Még mindig agyalok, mi a retket csináljak?? Here vagy csere? :F Annyira mindenki mást mond! 188 lóból megdöglik 20 alacsony fordulaton, talán nem nagy veszteség!
Üdv mindenkinek!
Helo
Már bocsánat 177-lovacskából 20-lovacska az elég jelentős
üdv zoli
2010.09.21. 22:12
2010.09.21. 23:52
lepke írta:
Helo SoundkeY
A motorháztetőt felnyitod és benézel a nyíllal jelölt helyre MINDIG az utastér felőli hengernél kezdi ereszteni az olajat
amit szemmel is jól lehet látni
Ez utána átterjed a többi hengerre is AKKOR már észre fogod venni hogy gond van
OLAJFOGYÁS + ÉGET OLAJ SZAG
2010.09.22. 16:53
SoundkeY írta:lepke írta:Jeeeh írta:Sziasztok!
Ma utánna jártam, a szívósor ára 122 000 pénz berendelve, + a munkadíjj! Még mindig agyalok, mi a retket csináljak?? Here vagy csere? :F Annyira mindenki mást mond! 188 lóból megdöglik 20 alacsony fordulaton, talán nem nagy veszteség!
Üdv mindenkinek!
Helo
Már bocsánat 177-lovacskából 20-lovacska az elég jelentős
üdv zoli
Hm van erről vmi technikai adat is ? Vagy le kéne mérni.....
Én kiheréltettem......Totalcar népítéleten sok beírás van róla, sokaknak belesett......de azt is írták az "új" már javított.....ebből nem tudom mi az igazság.
3as fórumon még olyasmit írtak nehezebben melegszik picit , meg több füst
SMOKE ON !
2010.09.22. 19:56
2010.09.22. 20:30
Jeeeh írta:Szia Lepke!
Áruld már el nekem, mi a titka hogy a mocid ilyen tiszta, mint ha új lenne??
Mit kell ráfújni, hogy ilyen patika tiszta maradjon, ha napi 300 km-t használnak ezekben az időkben egy E60 ast? :f
Köszi!
Jani
2010.09.22. 20:38
Jeeeh írta:Szia Lepke!
Áruld már el nekem, mi a titka hogy a mocid ilyen tiszta, mint ha új lenne??
Mit kell ráfújni, hogy ilyen patika tiszta maradjon, ha napi 300 km-t használnak ezekben az időkben egy E60 ast? :f
Köszi!
Jani
2010.09.22. 21:31
Jeeeh írta:SoundkeY írta:lepke írta:Jeeeh írta:Sziasztok!
Ma utánna jártam, a szívósor ára 122 000 pénz berendelve, + a munkadíjj! Még mindig agyalok, mi a retket csináljak?? Here vagy csere? :F Annyira mindenki mást mond! 188 lóból megdöglik 20 alacsony fordulaton, talán nem nagy veszteség!
Üdv mindenkinek!
Helo
Már bocsánat 177-lovacskából 20-lovacska az elég jelentős
üdv zoli
Hm van erről vmi technikai adat is ? Vagy le kéne mérni.....
Én kiheréltettem......Totalcar népítéleten sok beírás van róla, sokaknak belesett......de azt is írták az "új" már javított.....ebből nem tudom mi az igazság.
3as fórumon még olyasmit írtak nehezebben melegszik picit , meg több füst
SMOKE ON !
Sziasztok!
Csak kicseréltettem én is új szívósorra, a réginek orrán száján jött az olaj mind a 6 lepketengelynél, de semmi szorulás, semmi lötyögés, szerintem csak a szimeringek szálltak el benne, el nem tudom képzelni mint műszerész, mitől törne el a pillangó? Főleg ha lötyögni kezd? akkor még inkább nehezen szorulhat be ha lóg mint bíró fenekében az a bizonyos lóalkatrész!
Utánna néztem a kedvetekért, pontosan 144.000 volt a csere, munkadíjjal +áfával együtt, de Budaörsön van egy bolt azoknak akik nekiállnának maguk kicserélni, azoknak 110.000 ért hozták volna be számlára! Szerintem ha számlát nem kértek, biztos olcsóbb. Ha kell a cím valakinek priviben megadom!
Üdv: Jani
2011.03.07. 22:01
2011.03.09. 15:17
begi írta:a kéziváltósban pedig, ami elvileg tud alacsony fordulaton menni, ...abban nincs!