* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:42

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 121 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E60-as pillangószelep
HozzászólásElküldve: 2013.03.03. 22:51 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.05. 00:00
Hozzászólások: 360
Tartózkodási hely: Warrington - GB
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E92
Motor tipusa: M57TU2D30
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Labi írta:
Szia!

Szerintem ez a szívósor dolog nagyon túl van dramatizálva. Ha kell, ki kell cserélni. A gyári szívósor, plusz a 6db izzítógyertya (mert ilyenkor azért érdemes kicserélni, azt mondják a nagyok) szerelve valami 160.000.- Ft körül van. ...szóval nem egy összeg és 150.000km-ig megint gond nélkül megy.

ha valaki nem akart dízelt, az én voltam. ...lassan 5 hónapja megvan, mentünk vele kb 4 - 5.000km-t és semmi baja. (mondjuk csúnya is lenne ennyi km után) ...és nagyon meg vagyunk vele elégedve!! Nagyon jól viszi a kasznit ez a motor!


Az a 150k km azért nem biztos hogy annyi. Egyik ismerős 100k km környékén futott ebbe a hibába, sajnos ő nem állította le az autót időben. Azért egy motorcsere nem filléres művelet. Na meg mi az, hogy gyárilag bevallottan selejtes alkatrész van az autóban? Én e felett nem tudok elsiklani. Facelift után is megvan ez a hiba, vagy akkor már orvosolták? Piszkosul nem mind, mert most annyi pénz van a projectre, hogy megvegyem a 2006-os autót, leszervizeljem, befizessem egy évre a biztit+RT+MOT, motoroptimalizálás, rendes nyári gumik, plusz ha pl. azt mondják, hogy turbo-t jó lenne kicserélni, akkor azt megtenném.(bár azt hiszem azt tényleg megúszom, 35D-re nem panaszkodnak turbo téren) Míg ha veszek egy 2008-as évjáratút, akkor a biztin kívül maximum az alapszervizre futja majd.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E60-as pillangószelep
HozzászólásElküldve: 2013.03.03. 23:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
MPowerPH írta:
Labi írta:
Szia!

Szerintem ez a szívósor dolog nagyon túl van dramatizálva. Ha kell, ki kell cserélni. A gyári szívósor, plusz a 6db izzítógyertya (mert ilyenkor azért érdemes kicserélni, azt mondják a nagyok) szerelve valami 160.000.- Ft körül van. ...szóval nem egy összeg és 150.000km-ig megint gond nélkül megy.

ha valaki nem akart dízelt, az én voltam. ...lassan 5 hónapja megvan, mentünk vele kb 4 - 5.000km-t és semmi baja. (mondjuk csúnya is lenne ennyi km után) ...és nagyon meg vagyunk vele elégedve!! Nagyon jól viszi a kasznit ez a motor!


Az a 150k km azért nem biztos hogy annyi. Egyik ismerős 100k km környékén futott ebbe a hibába, sajnos ő nem állította le az autót időben. Azért egy motorcsere nem filléres művelet. Na meg mi az, hogy gyárilag bevallottan selejtes alkatrész van az autóban? Én e felett nem tudok elsiklani. Facelift után is megvan ez a hiba, vagy akkor már orvosolták? Piszkosul nem mind, mert most annyi pénz van a projectre, hogy megvegyem a 2006-os autót, leszervizeljem, befizessem egy évre a biztit+RT+MOT, motoroptimalizálás, rendes nyári gumik, plusz ha pl. azt mondják, hogy turbo-t jó lenne kicserélni, akkor azt megtenném.(bár azt hiszem azt tényleg megúszom, 35D-re nem panaszkodnak turbo téren) Míg ha veszek egy 2008-as évjáratút, akkor a biztin kívül maximum az alapszervizre futja majd.


A turbónál sokkal olcsóbb a szívósor. Ráadásul a 35d-ben kettő is van turbóból.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as pillangószelep
HozzászólásElküldve: 2013.03.04. 05:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
MPowerPH írta:
Labi írta:
Szia!

Szerintem ez a szívósor dolog nagyon túl van dramatizálva. Ha kell, ki kell cserélni. A gyári szívósor, plusz a 6db izzítógyertya (mert ilyenkor azért érdemes kicserélni, azt mondják a nagyok) szerelve valami 160.000.- Ft körül van. ...szóval nem egy összeg és 150.000km-ig megint gond nélkül megy.

ha valaki nem akart dízelt, az én voltam. ...lassan 5 hónapja megvan, mentünk vele kb 4 - 5.000km-t és semmi baja. (mondjuk csúnya is lenne ennyi km után) ...és nagyon meg vagyunk vele elégedve!! Nagyon jól viszi a kasznit ez a motor!


Az a 150k km azért nem biztos hogy annyi. Egyik ismerős 100k km környékén futott ebbe a hibába, sajnos ő nem állította le az autót időben. Azért egy motorcsere nem filléres művelet. Na meg mi az, hogy gyárilag bevallottan selejtes alkatrész van az autóban? Én e felett nem tudok elsiklani. Facelift után is megvan ez a hiba, vagy akkor már orvosolták? Piszkosul nem mind, mert most annyi pénz van a projectre, hogy megvegyem a 2006-os autót, leszervizeljem, befizessem egy évre a biztit+RT+MOT, motoroptimalizálás, rendes nyári gumik, plusz ha pl. azt mondják, hogy turbo-t jó lenne kicserélni, akkor azt megtenném.(bár azt hiszem azt tényleg megúszom, 35D-re nem panaszkodnak turbo téren) Míg ha veszek egy 2008-as évjáratút, akkor a biztin kívül maximum az alapszervizre futja majd.


A motoroptimalizalast halaszd el es az aran vegyel extended warantyt. Utana nyugodtan aludhatsz.

SII Tapatalk 2

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as pillangószelep
HozzászólásElküldve: 2013.03.04. 07:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6590
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 285 alkalommal
Széria kód: F07
Motor tipusa: 35i
Évjárata: 2010
Kivitele: Compact
Blog: Blog megtekintése (1)
az miaz?

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as pillangószelep
HozzászólásElküldve: 2013.03.04. 08:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
MPowerPH írta:
Kérdésem az volna ezzel kapcsolatban, hogy a 35D-re is vonatkozik e ez a hiba? Ha igen, akkor kb. mikortól építették bele a javított verziót. Ismerősök körében is sokat hallottam erről, tulajdonképpen ez volt az egyik dolog, ami távol tartott a diesel-től. Nem elfogadható, ha az autó saját magát nyírja ki.
Továbbá itt kint a 35D-k egységesen 100-130k mérföldet futottak, tehát egyszer már biztosan volt cserélve a szívósor. Kérdés, hogy ilyenkor automatán a javított verzió ment bele, vagy szintén kétesélyes?

Helo
Természetesen minden diesel E60-ra vonatkozik a szívósor meghibásodása
2006 közepén már normálisabb alkatrészt kapott ami nem szokott (( potyogni )) ezekbe már megoldották ezt a hibát
Két dolog miatt kell cserélni
1. lapátok és a tengely behullása a motorba
2. tömítés fáradása miatt, ekkor láthatóan nyomja az olajat a 6-tos hengernél
Javított verzióról nem hallottam :roll: ezt még nálunk sem tudják megjavítani :wink:
150-ezer kilométer fölött érdemes cserélni szívósor 130-ezer ft, izzítógyertya 25-ezer ft


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as pillangószelep
HozzászólásElküldve: 2013.07.11. 12:57 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.12. 01:00
Hozzászólások: 149
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
Amennyiben 3.0 dízel (2005.; 231 LE) motornál van valamennyi (minimális) olajfolyás a szívósornál, akkor már mindenképpen el kell végezni a szokásos cserét? A korábban írtak szerint igen, de valamiért a szerelőm azt mondja, hogy nem muszáj mindenképpen (kb. 125 ezer km-nél jár a motor, elvileg). Ha már szétszedés, akkor érdemes mást is cserélni (pl.izzítógyertyát)?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as pillangószelep
HozzászólásElküldve: 2013.07.11. 13:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Blais írta:
Amennyiben 3.0 dízel (2005.; 231 LE) motornál van valamennyi (minimális) olajfolyás a szívósornál, akkor már mindenképpen el kell végezni a szokásos cserét? A korábban írtak szerint igen, de valamiért a szerelőm azt mondja, hogy nem muszáj mindenképpen (kb. 125 ezer km-nél jár a motor, elvileg). Ha már szétszedés, akkor érdemes mást is cserélni (pl.izzítógyertyát)?


Ha már olajos, akkor mielőbb csere, vagy herélés. Eláztatja az alatta lévő elektronikát.
Ha már lent a szívósor, érdemes az izzítókat cserélni, ha még nem volt.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as pillangószelep
HozzászólásElküldve: 2013.07.11. 19:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
muhaati írta:
Blais írta:
Amennyiben 3.0 dízel (2005.; 231 LE) motornál van valamennyi (minimális) olajfolyás a szívósornál, akkor már mindenképpen el kell végezni a szokásos cserét? A korábban írtak szerint igen, de valamiért a szerelőm azt mondja, hogy nem muszáj mindenképpen (kb. 125 ezer km-nél jár a motor, elvileg). Ha már szétszedés, akkor érdemes mást is cserélni (pl.izzítógyertyát)?


Ha már olajos, akkor mielőbb csere, vagy herélés. Eláztatja az alatta lévő elektronikát.
Ha már lent a szívósor, érdemes az izzítókat cserélni, ha még nem volt.

A herélés nem fogja biztosan megoldani az olajfolyást. A tömítésnél is könnyezhet.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as pillangószelep
HozzászólásElküldve: 2013.07.11. 20:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
hamoriarpi írta:
muhaati írta:
Blais írta:
Amennyiben 3.0 dízel (2005.; 231 LE) motornál van valamennyi (minimális) olajfolyás a szívósornál, akkor már mindenképpen el kell végezni a szokásos cserét? A korábban írtak szerint igen, de valamiért a szerelőm azt mondja, hogy nem muszáj mindenképpen (kb. 125 ezer km-nél jár a motor, elvileg). Ha már szétszedés, akkor érdemes mást is cserélni (pl.izzítógyertyát)?


Ha már olajos, akkor mielőbb csere, vagy herélés. Eláztatja az alatta lévő elektronikát.
Ha már lent a szívósor, érdemes az izzítókat cserélni, ha még nem volt.

A herélés nem fogja biztosan megoldani az olajfolyást. A tömítésnél is könnyezhet.



Azt úgy kell megcsinálni, hogy jó legyen! ( Meg lehet. :wink: )

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as pillangószelep
HozzászólásElküldve: 2013.07.11. 20:39 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.12. 01:00
Hozzászólások: 149
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 1
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
Blais írta:
Amennyiben 3.0 dízel (2005.; 231 LE) motornál van valamennyi (minimális) olajfolyás a szívósornál, akkor már mindenképpen el kell végezni a szokásos cserét? A korábban írtak szerint igen, de valamiért a szerelőm azt mondja, hogy nem muszáj mindenképpen (kb. 125 ezer km-nél jár a motor, elvileg). Ha már szétszedés, akkor érdemes mást is cserélni (pl.izzítógyertyát)?


Ha már olajos, akkor mielőbb csere, vagy herélés. Eláztatja az alatta lévő elektronikát.
Ha már lent a szívósor, érdemes az izzítókat cserélni, ha még nem volt.


Köszönöm a választ, akkor ezzel kell számolnom.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as pillangószelep
HozzászólásElküldve: 2013.07.13. 00:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Blais írta:
Amennyiben 3.0 dízel (2005.; 231 LE) motornál van valamennyi (minimális) olajfolyás a szívósornál, akkor már mindenképpen el kell végezni a szokásos cserét? A korábban írtak szerint igen, de valamiért a szerelőm azt mondja, hogy nem muszáj mindenképpen (kb. 125 ezer km-nél jár a motor, elvileg). Ha már szétszedés, akkor érdemes mást is cserélni (pl.izzítógyertyát)?

Helo
A hatos dugónál lehet hogy nyomja az olajat de nem 125-ezernél szokta ezt csinálni
Ha a szívósor meghibásodott akkor a cserével érdemes (( ha már szét van szedve))érdemes az izzitó gyertyákat is cserélni


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as pillangószelep
HozzászólásElküldve: 2014.10.16. 20:54 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.10.13. 16:00
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 30D
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Tanácsotokra én is kiheréltettem a szívósort. Tiszta korom volt az összes pillangószelep. Az egyik tengely teljesen lógott a furatban. Nem vettem bele vak dugókat, hanem a tengely helyére tekertünk be csavarokat. Megerősítem, hogy érdemes cserélni vákuumcsöveket is, ha le van véve a szívósor. Nekem az egyik teljesen ki volt dörzsölődve, nem sok hiányzott, hogy átlyukadjon, egy másiknak meg a vége volt szétnyílva. 2,5 m csövet vettem egy 1000-ért, és csak néhány percbe került pluszba.

Volt egy kis búgás az első keréknél, kanyarban erősebben lehetett hallani, természetesen kerékcsapágy csere lett belőle. Azóta baromi csendes lett az autó, jó beleülni. A csapágyat 17000-ért vettem az Unixnál. Gondolom nem gyári minőség, de a szerelő szerint nem lesz gond vele. Egyébként a csere nagy szívás,mert a lengéscsillapítót is ki kell venni. Nálam a csavarok elég jól be voltak állva, de megoldottuk.

Ãœdv!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as pillangószelep
HozzászólásElküldve: 2015.06.11. 10:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.05.20. 18:48
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 12 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: ?525d
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! A kérdésem az lenne , hogy 2008-as 525D-én a pillangószelepeket érdemes ledugózni vagy sem ? Hallottam ilyen "ledugózó" szettről is , létezik ilyen egyáltalán? és ha igen hol lehetne olyat rendelni ?
Válaszotokat előre is köszönöm !
Ãœdv : Kevin


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as pillangószelep
HozzászólásElküldve: 2015.06.11. 11:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.12.01. 01:00
Hozzászólások: 8419
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 955 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kevinko1021 írta:
Sziasztok! A kérdésem az lenne , hogy 2008-as 525D-én a pillangószelepeket érdemes ledugózni vagy sem ? Hallottam ilyen "ledugózó" szettről is , létezik ilyen egyáltalán? és ha igen hol lehetne olyat rendelni ?
Válaszotokat előre is köszönöm !
Ãœdv : Kevin

Szia! Ebben a topicban mindent megtalálsz a kérdés eldöntéséhez.
Ha nem sikerülne, KATT!

_________________
:szerintem
Ãœdv! Imco
A közlekedők csak akadály, amit le kell küzdeni! /from Kopa/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as pillangószelep
HozzászólásElküldve: 2015.06.11. 13:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
--- Bimmer.hu dugó ---


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as pillangószelep
HozzászólásElküldve: 2015.06.11. 21:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
kevinko1021 írta:
Sziasztok! A kérdésem az lenne , hogy 2008-as 525D-én a pillangószelepeket érdemes ledugózni vagy sem ? Hallottam ilyen "ledugózó" szettről is , létezik ilyen egyáltalán? és ha igen hol lehetne olyat rendelni ?
Válaszotokat előre is köszönöm !
Ãœdv : Kevin


Az már elvileg javított verzió, nem hullik be , akkor kell babrálni a ha szivárog az olaj a tengelynél...

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as pillangószelep
HozzászólásElküldve: 2015.06.12. 07:12 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kevinko1021 írta:
Sziasztok! A kérdésem az lenne , hogy 2008-as 525D-én a pillangószelepeket érdemes ledugózni vagy sem ? Hallottam ilyen "ledugózó" szettről is , létezik ilyen egyáltalán? és ha igen hol lehetne olyat rendelni ?
Válaszotokat előre is köszönöm !
Ãœdv : Kevin

Nincs benne pillangószelep, nincs mit ledugózni.

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as pillangószelep
HozzászólásElküldve: 2015.06.12. 08:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
AlpinaFan írta:
kevinko1021 írta:
Sziasztok! A kérdésem az lenne , hogy 2008-as 525D-én a pillangószelepeket érdemes ledugózni vagy sem ? Hallottam ilyen "ledugózó" szettről is , létezik ilyen egyáltalán? és ha igen hol lehetne olyat rendelni ?
Válaszotokat előre is köszönöm !
Ãœdv : Kevin

Nincs benne pillangószelep, nincs mit ledugózni.

Akkor a topic címe is legyen örvénycsappantyú?

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: muhaati
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as pillangószelep
HozzászólásElküldve: 2015.06.12. 09:16 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 472
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 66 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
AlpinaFan írta:
kevinko1021 írta:
Sziasztok! A kérdésem az lenne , hogy 2008-as 525D-én a pillangószelepeket érdemes ledugózni vagy sem ? Hallottam ilyen "ledugózó" szettről is , létezik ilyen egyáltalán? és ha igen hol lehetne olyat rendelni ?
Válaszotokat előre is köszönöm !
Ãœdv : Kevin

Nincs benne pillangószelep, nincs mit ledugózni.

Akkor a topic címe is legyen örvénycsappantyú?

Legyen.
Mindegy hogy nevezzük, a kérdéses modellben örvénycsappantyú sincs, tehát továbbra sincs mit ledugózni.

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek AlpinaFan az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as pillangószelep
HozzászólásElküldve: 2015.06.12. 09:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Nem tudtam, hogy Lci-ből kivették.
Amúgy nem vagyok a ledugózás híve.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 121 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator