2009.03.28. 16:38
2009.03.29. 01:12
2009.03.29. 01:39
lepke írta:Sziasztok!
Irjátok meg pozitiv-negativ tapasztalaitokat
Tavalyi évben a vason Bridgestone Potenza RE 050 A tipusu gumik voltak
elöl-245/35/19 hátul-275/30/19 asszimetrikus,melegben 15fok fölött tökéletesen müködött csendesen suhant nagy sebességnél is jo kanyartartás nagyobb fékezésnél beletapadt az utba égés és füstölés nélkül.
Na de esöben nedves uton tizes osztályzatnál négyesre vizsgázna 80-100km/ó sebességnél nagyobb gázadásnál
fel-fel villan a kipörgésgátlo lámpa,csak száraz utra alkalmas szerintem
üdv zoli
2009.03.29. 10:10
Labi írta:hm. ugyan ilyenem van (ilyet is kerestem) és nekem minden ok. ..bár tény 235-ös. ..... és személy szerint meg vagyok vele elégedve!
2009.03.29. 10:16
lepke írta:Labi írta:hm. ugyan ilyenem van (ilyet is kerestem) és nekem minden ok. ..bár tény 235-ös. ..... és személy szerint meg vagyok vele elégedve!
Helo Labi
A kocsidhoz képest 235 paci nem kevés a gumi
üdv zoli
2009.03.29. 10:19
lepke írta:Sziasztok!
Irjátok meg pozitiv-negativ tapasztalaitokat
Tavalyi évben a vason Bridgestone Potenza RE 050 A tipusu gumik voltak
elöl-245/35/19 hátul-275/30/19 asszimetrikus,melegben 15fok fölött tökéletesen müködött csendesen suhant nagy sebességnél is jo kanyartartás nagyobb fékezésnél beletapadt az utba égés és füstölés nélkül.
Na de esöben nedves uton tizes osztályzatnál négyesre vizsgázna 80-100km/ó sebességnél nagyobb gázadásnál
fel-fel villan a kipörgésgátlo lámpa,csak száraz utra alkalmas szerintem
üdv zoli
2009.03.29. 10:27
2009.03.29. 10:56
2009.03.29. 11:00
Celtic írta:
Magas vízszintnél az első kerék előtt feltorlódik a víz, és ez a gumi és az útfelület közé került ékként viselkedik. Ha a víz nyomása nagyobb, mint amekkora erővel a gumi az aszfaltra nyomódik, létrejön az aquaplaning jelenség. Minnél szélesebb a gumi felülete, annál nagyobb az esélye, hogy kialakuljon, ugyanis nagy felületnél lassabban tudja kinyomni a vizet a gumi alól (mindamellett ez a lasabban is pillanatok, de az is számit az úton) Gyorsabban haladva nagy felületü guminál könnyű az esélye a megcsúszásnak, ezt még fokozhatja ha a gumi kopott.
2009.03.29. 11:02
2009.03.29. 11:06
Celtic írta:Szerintem is a 235 a nyerő, legalábbis nekem bejött.
2009.03.29. 11:12
lepke írta:Celtic írta:Szerintem is a 235 a nyerő, legalábbis nekem bejött.
Hello Celtic
Ha 235ös gumit raknák fel ami nem valószinü ahoz felni is kellene
üdv zoli
2009.03.29. 11:15
Celtic írta:lepke írta:Celtic írta:Szerintem is a 235 a nyerő, legalábbis nekem bejött.
Hello Celtic
Ha 235ös gumit raknák fel ami nem valószinü ahoz felni is kellene
üdv zoli
2009.03.29. 11:20
lepke írta:Celtic írta:lepke írta:Celtic írta:Szerintem is a 235 a nyerő, legalábbis nekem bejött.
Hello Celtic
Ha 235ös gumit raknák fel ami nem valószinü ahoz felni is kellene
üdv zoli
Neked jó lesz az. Esőbe ne száguldozz [/quote
Helo
Köszönöm a jo tanácsot
üdvözlet zoli
2009.03.29. 11:27
Celtic írta:lepke írta:Celtic írta:lepke írta:Celtic írta:Szerintem is a 235 a nyerő, legalábbis nekem bejött.
Hello Celtic
Ha 235ös gumit raknák fel ami nem valószinü ahoz felni is kellene
üdv zoli
Neked jó lesz az. Esőbe ne száguldozz [/quote
Helo
Köszönöm a jo tanácsot
üdvözlet zoli
Nem történt semmi. Viszont ha tényleg kell 235-245 ös, akkor elcserélhetjük
2009.03.29. 19:10
2009.03.29. 19:22
Celtic írta:lepke írta:Sziasztok!
Irjátok meg pozitiv-negativ tapasztalaitokat
Tavalyi évben a vason Bridgestone Potenza RE 050 A tipusu gumik voltak
elöl-245/35/19 hátul-275/30/19 asszimetrikus,melegben 15fok fölött tökéletesen müködött csendesen suhant nagy sebességnél is jo kanyartartás nagyobb fékezésnél beletapadt az utba égés és füstölés nélkül.
Na de esöben nedves uton tizes osztályzatnál négyesre vizsgázna 80-100km/ó sebességnél nagyobb gázadásnál
fel-fel villan a kipörgésgátlo lámpa,csak száraz utra alkalmas szerintem
üdv zoli
Minnél nagyobb felületű a gumi, annál jobb az úttartása, viszont esőbe annál rosszabb, ugyanis ha az aszfalton víz van és egy nagy felület rámegy, akkor a gumi széléről kinyomja a vizet a gumi alól, de a gumi közepénél, nem tudja hova tolni ki a vizet, így nagyobb a csúszás veszély.
2009.03.29. 19:35
pappkari írta:szia lepke küldtem pü-t az alvázszámmal kapcsolatosan .
2009.03.29. 19:38
2009.03.29. 19:49
LeviM5 írta:Celtic írta:lepke írta:Sziasztok!
Irjátok meg pozitiv-negativ tapasztalaitokat
Tavalyi évben a vason Bridgestone Potenza RE 050 A tipusu gumik voltak
elöl-245/35/19 hátul-275/30/19 asszimetrikus,melegben 15fok fölött tökéletesen müködött csendesen suhant nagy sebességnél is jo kanyartartás nagyobb fékezésnél beletapadt az utba égés és füstölés nélkül.
Na de esöben nedves uton tizes osztályzatnál négyesre vizsgázna 80-100km/ó sebességnél nagyobb gázadásnál
fel-fel villan a kipörgésgátlo lámpa,csak száraz utra alkalmas szerintem
üdv zoli
Minnél nagyobb felületű a gumi, annál jobb az úttartása, viszont esőbe annál rosszabb, ugyanis ha az aszfalton víz van és egy nagy felület rámegy, akkor a gumi széléről kinyomja a vizet a gumi alól, de a gumi közepénél, nem tudja hova tolni ki a vizet, így nagyobb a csúszás veszély.
Nálam is Bridgestone Potenza 245 elöl 275 hátul. Én is ilyet kerestem, dunlop hamar lekopott, de ez nagyon jól bírja a strapát, lassan kopik, elégedett vagyok! Szárazon brutál tapadás, vizesen kevésbé, de mint olvasom ez a széles gumi miatt is lehet.