* *
Pontos idő: 2024.05.14. 20:12

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 282 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.12. 18:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
szekeres írta:
tibi666 írta:
Szvsz semmivel nem rosszabb egy BMW hóban, mint bármi más autó.
Annyira jó a súlyeloszlása, hogy nem szenved hátrányt az RWD-ből.


Nekem az a véleményem, hogy kellőképpen teszteltem a BMW - met hóban. gyakorlatilag bekapcsolt elektronikával elég hülyének kell lenni a megcsúszáshoz. Kikapcsolva ugye más a szitu.

Lényeg az, hogy mentem egy 5 golfal és egy 3-as golfal is. Ugyan azon az úton és meglepő volt a különbség, még akkor is, ha mindegyiken téli gumi volt. A 3as -on gagyi, a másikon korrekt.

Észrevételem az, hogy a BMW mikor kanyarban vagy emelkedőn elkezdene csúszni, korrigál, engedi valamelyest, de ha a határon túl megy akkor leredukálja.

Az OFF kocsik orrnehézen vagy valamely irányba lecsúszva tették meg ugyan azt az utat, amin az enyémmel gyakorlatilag az asszony által észrevehetetlen kilengések voltak.


Pontosan az nekem is a tapasztalatom, hogy az FWD OFF autók tolják ki az orrukat a kanyarból, míg a BMW sokkal semlegesebben viselkedik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.12. 19:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.09.03. 00:00
Hozzászólások: 2913
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 58 alkalommal
Kapott köszik: 49 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 528i
Évjárata: 1997
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
szekeres írta:
tibi666 írta:
Szvsz semmivel nem rosszabb egy BMW hóban, mint bármi más autó.
Annyira jó a súlyeloszlása, hogy nem szenved hátrányt az RWD-ből.


Nekem az a véleményem, hogy kellőképpen teszteltem a BMW - met hóban. gyakorlatilag bekapcsolt elektronikával elég hülyének kell lenni a megcsúszáshoz. Kikapcsolva ugye más a szitu.

Lényeg az, hogy mentem egy 5 golfal és egy 3-as golfal is. Ugyan azon az úton és meglepő volt a különbség, még akkor is, ha mindegyiken téli gumi volt. A 3as -on gagyi, a másikon korrekt.

Észrevételem az, hogy a BMW mikor kanyarban vagy emelkedőn elkezdene csúszni, korrigál, engedi valamelyest, de ha a határon túl megy akkor leredukálja.

Az OFF kocsik orrnehézen vagy valamely irányba lecsúszva tették meg ugyan azt az utat, amin az enyémmel gyakorlatilag az asszony által észrevehetetlen kilengések voltak.


Pontosan az nekem is a tapasztalatom, hogy az FWD OFF autók tolják ki az orrukat a kanyarból, míg a BMW sokkal semlegesebben viselkedik.


Szerintem is elég nagy a különbség, a VIki 5 cm latyakban, ami ugye ha akarjuk csúszik nagyon, nem vett észre semmit, sőt felhánytorgatta, hogy mire várok, ha nem is csúszik :D

_________________
www.fuxtec.hu

Kép


???(?_?)???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.12. 21:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
Szvsz semmivel nem rosszabb egy BMW hóban, mint bármi más autó.
Annyira jó a súlyeloszlása, hogy nem szenved hátrányt az RWD-ből.

Helo
Azért a gumi állapota sem mindegy


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010.12.13. 00:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
tibi666 írta:
Szvsz semmivel nem rosszabb egy BMW hóban, mint bármi más autó.
Annyira jó a súlyeloszlása, hogy nem szenved hátrányt az RWD-ből.

Helo
Azért a gumi állapota sem mindegy


Így van. Pl. a BMW-n Vredestein Snowtrac 3 gumik vannak, 1 évesek és nagyon jók.
Az OFF Nissanon meg Michelin Alpin (1. generációsok), hatodik szezonjukat kezdik, fékezéskor még mindig nagyon jók, de gyorsításkor és kanyarban már bizonytalanabbak. Jövőre kell egy új szett.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.03. 23:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Igy néz ki Egy E60/61-es BMW-n a hókarom tartószerkezete

http://www.thulewebaruhaz.hu/index.php/quick


Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.05. 09:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
Szvsz semmivel nem rosszabb egy BMW hóban, mint bármi más autó.
Annyira jó a súlyeloszlása, hogy nem szenved hátrányt az RWD-ből.
Ez nem így van. Mikor Veszprémben az én autómban ültünk páran az itteni tagok közül, egy Sharan deres fejű vezetője kisujjból alázott a városban minden lámpánál. Hiába toltam neki, nem volt biztonságos! Ha kikapcsoltam az ASC-t akkor meg keresztben akart menni. De a várva vár gyorsulásunk ott maradt a hóban. Persze ez látványos, csak ép jöttek szemből is meg a Sári mérföldekkel előrébb járt. Azért ha tényszerűen gondolkodsz, inkább azt írod, vannak helyzetek mikor kifejezetten hátrány és vannak helyzetek mikor kifejezetten előny a standard hajtás. Ugyan ez van egy hátsókerék hajtású autónál is...

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.05. 15:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
bmw520ds írta:
tibi666 írta:
Szvsz semmivel nem rosszabb egy BMW hóban, mint bármi más autó.
Annyira jó a súlyeloszlása, hogy nem szenved hátrányt az RWD-ből.
Ez nem így van. Mikor Veszprémben az én autómban ültünk páran az itteni tagok közül, egy Sharan deres fejű vezetője kisujjból alázott a városban minden lámpánál. Hiába toltam neki, nem volt biztonságos! Ha kikapcsoltam az ASC-t akkor meg keresztben akart menni. De a várva vár gyorsulásunk ott maradt a hóban. Persze ez látványos, csak ép jöttek szemből is meg a Sári mérföldekkel előrébb járt. Azért ha tényszerűen gondolkodsz, inkább azt írod, vannak helyzetek mikor kifejezetten hátrány és vannak helyzetek mikor kifejezetten előny a standard hajtás. Ugyan ez van egy hátsókerék hajtású autónál is...


Egyetértek tibi666 véleményével, a jó súlyelosztás ha jó téli gumival párosul, nagyon biztonságos a Bmw.
Két telet Bmw-ztem át, kevés hóval, de teljesem meg voltam elégedve.
( bár van egy kis hátsókerekes múltam... :) )
Az egyik E91 volt, na annak a DTC-je felháborítóan jó, érezhetően fejlettebb a DSC-től.
Persze ha télen leszállt az est, kikapcsoltam mindent, és arra használtam amire való egy hátsókerekes autó... :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.05. 15:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jlaci74 írta:
bmw520ds írta:
tibi666 írta:
Szvsz semmivel nem rosszabb egy BMW hóban, mint bármi más autó.
Annyira jó a súlyeloszlása, hogy nem szenved hátrányt az RWD-ből.
Ez nem így van. Mikor Veszprémben az én autómban ültünk páran az itteni tagok közül, egy Sharan deres fejű vezetője kisujjból alázott a városban minden lámpánál. Hiába toltam neki, nem volt biztonságos! Ha kikapcsoltam az ASC-t akkor meg keresztben akart menni. De a várva vár gyorsulásunk ott maradt a hóban. Persze ez látványos, csak ép jöttek szemből is meg a Sári mérföldekkel előrébb járt. Azért ha tényszerűen gondolkodsz, inkább azt írod, vannak helyzetek mikor kifejezetten hátrány és vannak helyzetek mikor kifejezetten előny a standard hajtás. Ugyan ez van egy hátsókerék hajtású autónál is...


Egyetértek tibi666 véleményével, a jó súlyelosztás ha jó téli gumival párosul, nagyon biztonságos a Bmw.
Két telet Bmw-ztem át, kevés hóval, de teljesem meg voltam elégedve.
( bár van egy kis hátsókerekes múltam... :) )
Az egyik E91 volt, na annak a DTC-je felháborítóan jó, érezhetően fejlettebb a DSC-től.
Persze ha télen leszállt az est, kikapcsoltam mindent, és arra használtam amire való egy hátsókerekes autó... :D
Az lehet, de nem egyről beszélünk. Ha már belendült a technika, nincs is semmi gond vele. De amíg az E60 ban ültünk a nem pici hóban és 15 percet kínlódtunk egy megfordulással, amit abban a helyzetben bármelyik frontkerekes hajtás fél pillanat alatt megoldott volna, szerintem vétek ezt abban a formában kijelenteni. Ezért írtam, van előnye és hátránya egyaránt. Nekem nincs nagy múltam sajnos '93 óta csak nyári gumis Ladat és téli gumis BMW-t hajtok. De átéltem egy-két dolgot. Volt Porsche vagy Skoda 120 a birtokodban? Mert azok hátsókerekesek, amiről Te írtál az sosem volt az... :lol:

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.05. 16:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
bmw520ds írta:
jlaci74 írta:
bmw520ds írta:
tibi666 írta:
Szvsz semmivel nem rosszabb egy BMW hóban, mint bármi más autó.
Annyira jó a súlyeloszlása, hogy nem szenved hátrányt az RWD-ből.
Ez nem így van. Mikor Veszprémben az én autómban ültünk páran az itteni tagok közül, egy Sharan deres fejű vezetője kisujjból alázott a városban minden lámpánál. Hiába toltam neki, nem volt biztonságos! Ha kikapcsoltam az ASC-t akkor meg keresztben akart menni. De a várva vár gyorsulásunk ott maradt a hóban. Persze ez látványos, csak ép jöttek szemből is meg a Sári mérföldekkel előrébb járt. Azért ha tényszerűen gondolkodsz, inkább azt írod, vannak helyzetek mikor kifejezetten hátrány és vannak helyzetek mikor kifejezetten előny a standard hajtás. Ugyan ez van egy hátsókerék hajtású autónál is...


Egyetértek tibi666 véleményével, a jó súlyelosztás ha jó téli gumival párosul, nagyon biztonságos a Bmw.
Két telet Bmw-ztem át, kevés hóval, de teljesem meg voltam elégedve.
( bár van egy kis hátsókerekes múltam... :) )
Az egyik E91 volt, na annak a DTC-je felháborítóan jó, érezhetően fejlettebb a DSC-től.
Persze ha télen leszállt az est, kikapcsoltam mindent, és arra használtam amire való egy hátsókerekes autó... :D
Az lehet, de nem egyről beszélünk. Ha már belendült a technika, nincs is semmi gond vele. De amíg az E60 ban ültünk a nem pici hóban és 15 percet kínlódtunk egy megfordulással, amit abban a helyzetben bármelyik frontkerekes hajtás fél pillanat alatt megoldott volna, szerintem vétek ezt abban a formában kijelenteni. Ezért írtam, van előnye és hátránya egyaránt. Nekem nincs nagy múltam sajnos '93 óta csak nyári gumis Ladat és téli gumis BMW-t hajtok. De átéltem egy-két dolgot. Volt Porsche vagy Skoda 120 a birtokodban? Mert azok hátsókerekesek, amiről Te írtál az sosem volt az... :lol:


Ez tényleg nem az én hétvégém...
Megint lemaradtam valahol...
Miről írtam, amik nem hátsókerekesek? :?:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.05. 16:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jlaci74 írta:
bmw520ds írta:
jlaci74 írta:
bmw520ds írta:
tibi666 írta:
Szvsz semmivel nem rosszabb egy BMW hóban, mint bármi más autó.
Annyira jó a súlyeloszlása, hogy nem szenved hátrányt az RWD-ből.
Ez nem így van. Mikor Veszprémben az én autómban ültünk páran az itteni tagok közül, egy Sharan deres fejű vezetője kisujjból alázott a városban minden lámpánál. Hiába toltam neki, nem volt biztonságos! Ha kikapcsoltam az ASC-t akkor meg keresztben akart menni. De a várva vár gyorsulásunk ott maradt a hóban. Persze ez látványos, csak ép jöttek szemből is meg a Sári mérföldekkel előrébb járt. Azért ha tényszerűen gondolkodsz, inkább azt írod, vannak helyzetek mikor kifejezetten hátrány és vannak helyzetek mikor kifejezetten előny a standard hajtás. Ugyan ez van egy hátsókerék hajtású autónál is...


Egyetértek tibi666 véleményével, a jó súlyelosztás ha jó téli gumival párosul, nagyon biztonságos a Bmw.
Két telet Bmw-ztem át, kevés hóval, de teljesem meg voltam elégedve.
( bár van egy kis hátsókerekes múltam... :) )
Az egyik E91 volt, na annak a DTC-je felháborítóan jó, érezhetően fejlettebb a DSC-től.
Persze ha télen leszállt az est, kikapcsoltam mindent, és arra használtam amire való egy hátsókerekes autó... :D
Az lehet, de nem egyről beszélünk. Ha már belendült a technika, nincs is semmi gond vele. De amíg az E60 ban ültünk a nem pici hóban és 15 percet kínlódtunk egy megfordulással, amit abban a helyzetben bármelyik frontkerekes hajtás fél pillanat alatt megoldott volna, szerintem vétek ezt abban a formában kijelenteni. Ezért írtam, van előnye és hátránya egyaránt. Nekem nincs nagy múltam sajnos '93 óta csak nyári gumis Ladat és téli gumis BMW-t hajtok. De átéltem egy-két dolgot. Volt Porsche vagy Skoda 120 a birtokodban? Mert azok hátsókerekesek, amiről Te írtál az sosem volt az... :lol:


Ez tényleg nem az én hétvégém...
Megint lemaradtam valahol...
Miről írtam, amik nem hátsókerekesek? :?:
Nézz utána...A különbség kettőnk közt, én arról írtam, amiről olvastam előtte. Te meg nem tudtad megfelelően értelmezni. Nehogy az én hibám legyen má'!

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.05. 16:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
bmw520ds írta:
jlaci74 írta:
bmw520ds írta:
jlaci74 írta:
bmw520ds írta:
tibi666 írta:
Szvsz semmivel nem rosszabb egy BMW hóban, mint bármi más autó.
Annyira jó a súlyeloszlása, hogy nem szenved hátrányt az RWD-ből.
Ez nem így van. Mikor Veszprémben az én autómban ültünk páran az itteni tagok közül, egy Sharan deres fejű vezetője kisujjból alázott a városban minden lámpánál. Hiába toltam neki, nem volt biztonságos! Ha kikapcsoltam az ASC-t akkor meg keresztben akart menni. De a várva vár gyorsulásunk ott maradt a hóban. Persze ez látványos, csak ép jöttek szemből is meg a Sári mérföldekkel előrébb járt. Azért ha tényszerűen gondolkodsz, inkább azt írod, vannak helyzetek mikor kifejezetten hátrány és vannak helyzetek mikor kifejezetten előny a standard hajtás. Ugyan ez van egy hátsókerék hajtású autónál is...


Egyetértek tibi666 véleményével, a jó súlyelosztás ha jó téli gumival párosul, nagyon biztonságos a Bmw.
Két telet Bmw-ztem át, kevés hóval, de teljesem meg voltam elégedve.
( bár van egy kis hátsókerekes múltam... :) )
Az egyik E91 volt, na annak a DTC-je felháborítóan jó, érezhetően fejlettebb a DSC-től.
Persze ha télen leszállt az est, kikapcsoltam mindent, és arra használtam amire való egy hátsókerekes autó... :D
Az lehet, de nem egyről beszélünk. Ha már belendült a technika, nincs is semmi gond vele. De amíg az E60 ban ültünk a nem pici hóban és 15 percet kínlódtunk egy megfordulással, amit abban a helyzetben bármelyik frontkerekes hajtás fél pillanat alatt megoldott volna, szerintem vétek ezt abban a formában kijelenteni. Ezért írtam, van előnye és hátránya egyaránt. Nekem nincs nagy múltam sajnos '93 óta csak nyári gumis Ladat és téli gumis BMW-t hajtok. De átéltem egy-két dolgot. Volt Porsche vagy Skoda 120 a birtokodban? Mert azok hátsókerekesek, amiről Te írtál az sosem volt az... :lol:


Ez tényleg nem az én hétvégém...
Megint lemaradtam valahol...
Miről írtam, amik nem hátsókerekesek? :?:
Nézz utána...A különbség kettőnk közt, én arról írtam, amiről olvastam előtte. Te meg nem tudtad megfelelően értelmezni. Nehogy az én hibám legyen má'!


Nem hibáztattalak semmiért...
Off.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011.03.05. 17:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Adott köszi: 524 alkalommal
Kapott köszik: 609 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 20d
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jlaci74 írta:
bmw520ds írta:
jlaci74 írta:
bmw520ds írta:
jlaci74 írta:
bmw520ds írta:
tibi666 írta:
Szvsz semmivel nem rosszabb egy BMW hóban, mint bármi más autó.
Annyira jó a súlyeloszlása, hogy nem szenved hátrányt az RWD-ből.
Ez nem így van. Mikor Veszprémben az én autómban ültünk páran az itteni tagok közül, egy Sharan deres fejű vezetője kisujjból alázott a városban minden lámpánál. Hiába toltam neki, nem volt biztonságos! Ha kikapcsoltam az ASC-t akkor meg keresztben akart menni. De a várva vár gyorsulásunk ott maradt a hóban. Persze ez látványos, csak ép jöttek szemből is meg a Sári mérföldekkel előrébb járt. Azért ha tényszerűen gondolkodsz, inkább azt írod, vannak helyzetek mikor kifejezetten hátrány és vannak helyzetek mikor kifejezetten előny a standard hajtás. Ugyan ez van egy hátsókerék hajtású autónál is...


Egyetértek tibi666 véleményével, a jó súlyelosztás ha jó téli gumival párosul, nagyon biztonságos a Bmw.
Két telet Bmw-ztem át, kevés hóval, de teljesem meg voltam elégedve.
( bár van egy kis hátsókerekes múltam... :) )
Az egyik E91 volt, na annak a DTC-je felháborítóan jó, érezhetően fejlettebb a DSC-től.
Persze ha télen leszállt az est, kikapcsoltam mindent, és arra használtam amire való egy hátsókerekes autó... :D
Az lehet, de nem egyről beszélünk. Ha már belendült a technika, nincs is semmi gond vele. De amíg az E60 ban ültünk a nem pici hóban és 15 percet kínlódtunk egy megfordulással, amit abban a helyzetben bármelyik frontkerekes hajtás fél pillanat alatt megoldott volna, szerintem vétek ezt abban a formában kijelenteni. Ezért írtam, van előnye és hátránya egyaránt. Nekem nincs nagy múltam sajnos '93 óta csak nyári gumis Ladat és téli gumis BMW-t hajtok. De átéltem egy-két dolgot. Volt Porsche vagy Skoda 120 a birtokodban? Mert azok hátsókerekesek, amiről Te írtál az sosem volt az... :lol:


Ez tényleg nem az én hétvégém...
Megint lemaradtam valahol...
Miről írtam, amik nem hátsókerekesek? :?:
Nézz utána...A különbség kettőnk közt, én arról írtam, amiről olvastam előtte. Te meg nem tudtad megfelelően értelmezni. Nehogy az én hibám legyen má'!


Nem hibáztattalak semmiért...
Off.
Jó. Leírom alaposabban. Tibi véleménye, egy saját vélemény. Erre reagáltam. Nem gondolom úgy, hogy a BMW hajtás kifejezetten előnyökkel jár csak, sajnos van hátránya is, tehát, a régi dakota közmondás szerint " ahol fény-ott árnyék is van " gondolatot akartam kifejezni. Sajnos, van amiben sokkal rosszabb hóban, mint bármi más autó. Nevezetesen: Piros lámpánál való elinduláskor, az azt követő gyorsítási tulajdonságban, ha ezt fűszerezem emelkedővel is ( Tamási-Dombóvár-Szekszárd kereszteződés Siófok irányában) na ott már párszor megmutatta a gyengéit ez a konstrukció, a fronthajtású másik modellel szemben. Nem azért írtam mert olvastam, hanem mert velem történt. E34 tds touring önzáró lamellás diffivel. Meg ez is ami most van. A Veszprémben történt dolgokat sem véletlenül írtam és hála égnek voltak velem, nem csak kitaláció. Értem mit írt. Közel 50-50% a súlyelosztása, amitől ilyen kocsi szinte minden BMW, amilyen. De a hóban, akadnak kellemetlen pillanatok is. Voltam a 20i E34-el akkora hóban a Mecseken át Pécsre menet, majd jövet, hogy mindenhol azt szajkózták, sehova-senki ne induljon útnak. Tehát, tudom hogy akkor 120km/h sebességgel haladtam négy személlyel. Viszont, a 6-os főútra rákanyarodva Kaposvár felől, a belső sávban egy A6 kotró a zöldre elindult, én meg rúgtam hátra a havat egy helyben szinte, az már a következő lámpánál állt...Persze,nem akarom belekeverni a négy kerék hajtást még véletlenűl sem a témába! Amíg egy szűk utcában kapirgálva, előre menet-hátra menet kapirgálva megfordulok, addig a család másik két első hajtású autóján elindulok kicsit előre, majd alászedve a kormányt a nagyobb hely felé és egy időben a kézifékkel lefékezve a hátsó kereket, egy helyben szinte, már meg is fordulok. Most jöhetne a kontra, a BMW-t meg lerúgod és megfordul...De nem biztos. Mert sunyin tolja a tökig alátekert első kerekeket egyenesen tovább. Tehát itt sem jobb. Persze, megint úgy nézett ki, jó dolgomban és unalmamban okoskodok. Pedig, csak másképp látom. A hátsó kerék hajtás és a standard hajtás közt is van különbség. Szárazon: Nagy motorerőnél a hátsó hajtású autó, állórajtból jobban gyorsul. Kanyarban viszont hátrányban van a kormányzott kerekekről való súlyáthelyezés a hajtott kerékre megoldás miatt. Télen ugyanez pepitában. Míg én a Lada típussal kínlódva indultam minden egyes alkalommal nyári gumival, addig a Skoda 120 nem tudom micsoda, kilométeres előnyt vett. Aztán mikor ő már 70km/h-nél félve haladt, mert a kormányzás nem volt stabil, a hajtás viszont bolond biztosan tolta előre, addig én a a nehézkes indulás után, 100km/h tempóval haladtam bátran a célunk felé, bár minden másodpercet figyelni kellett a biztonságunk érekében, a kormányzás nem okozott problémát, mert ott volt a súly a kormányzott keréken. Hogy visszakanyarodjak, amiről én írtam, az ezt hordozza magában, nem azt hogy nem lehet biztonságosan eljutni A-ból B-be. Ha megnézed a képek-videóknál, le is írtam, elsőnek majdnem felkenődtem, másodiknak tökéletesen bekanyarodtam :lol: Nagyjából erre gondoltam a témába belecsapva.
1.
2.
Te erről írtál.
Én meg erről írtam.

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Téligumi-Felni
HozzászólásElküldve: 2011.04.18. 20:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Harmincezer kilométert futott téligumik
Egy szezont bírnak ki

Hátsó kerék 4 milliméter alatt van ami már nem téli GUMI, a belső oldala teljesen nullára szaladt
Kép
Kép

Első kerék még visítva eléri a 4 millimétert, már ez sem alkalmas téli közlekedésre
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Téligumi-Felni
HozzászólásElküldve: 2011.04.22. 10:19 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Harmincezer kilométert futott téligumik
Egy szezont bírnak ki

Hátsó kerék 4 milliméter alatt van ami már nem téli GUMI, a belső oldala teljesen nullára szaladt
képek


Szia Lepke!

A képekről jut eszember:
Melyik árokban mértétek a 4mm-et? Mert a nyári cserénél én erről beszélgettem a gumis bácsival és direkt meg mértem több ponton a nyári új gumit is tehát ott már eleve nincs meg 8mm mindegyik ponton.
Ő azt mondta csak ott szabad mérni ahol a 1,6mm jelzők, de itt már az újnál is 8mm-nek kéne lennie. A többi árok nem releváns.

Jackson, akinek a téli még megvan helyenként 4-6mm is de mivel 5 éves inkább csere lesz belölle

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Téligumi-Felni
HozzászólásElküldve: 2011.04.22. 10:23 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Harmincezer kilométert futott téligumik
Egy szezont bírnak ki

Hátsó kerék 4 milliméter alatt van ami már nem téli GUMI, a belső oldala teljesen nullára szaladt
Kép


Ezen a képen én speciel 4 darab árok jelzőt látok. felső 1/3-ban a kicsit csapott majd egyenes és a két ferdébb árokban. Most ha a mérést valaki a két szélén csinálja akkor soha nem lesz pontos pedig mondjuk a belső él nagyon el kopik.

Jackson, aki a képet nézve pontosit

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Téligumi-Felni
HozzászólásElküldve: 2011.04.22. 13:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
Akkor válaszolok Jackson klubtárs kérdéseire

A 4 darab árokjelző az a kopásjelző (( 2-es )) ami a gumi legmélyebb pontjától 1,6 milliméterre van
Gumit mindig a gumi szélesség közepénél mérünk (( 3-as ))
Mostanság már nem szükséges méricskélni MERT minden gumin megtalálható a pontos jelzés milliméterben (( 1-es )) körbe az abroncson és csak elég ránézni és látható mennyi ideje van hátra
Ennek a guminak 2,4 milliméter a használhatósága ami egyenlő a nullával

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lepke az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Téligumi-Felni
HozzászólásElküldve: 2011.04.26. 14:24 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.01.10. 01:00
Hozzászólások: 8953
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 540iA
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Akkor válaszolok Jackson klubtárs kérdéseire

A 4 darab árokjelző az a kopásjelző (( 2-es )) ami a gumi legmélyebb pontjától 1,6 milliméterre van
Gumit mindig a gumi szélesség közepénél mérünk (( 3-as ))
Mostanság már nem szükséges méricskélni MERT minden gumin megtalálható a pontos jelzés milliméterben (( 1-es )) körbe az abroncson és csak elég ránézni és látható mennyi ideje van hátra
Ennek a guminak 2,4 milliméter a használhatósága ami egyenlő a nullával

Kép


Köszi én is erre gondoltam. :D

Jackson, aki köszöni a részletes képes magyarázatot figyelembe véve az mennyi melót okozott az első állítójának :franko:

_________________
Mi az? Nagy, fekete és piszok gyors= 540i Touring :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Téligumi-Felni
HozzászólásElküldve: 2011.04.26. 23:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ki ne dobd!
Komáromban elfüstöljük :D

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Téligumi-Felni
HozzászólásElküldve: 2011.04.27. 20:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.09. 01:00
Hozzászólások: 2867
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Adott köszi: 46 alkalommal
Kapott köszik: 72 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 1.4-es
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
Ki ne dobd!
Komáromban elfüstöljük :D


Én már múlthéten mondtam neki... :franko:

_________________
Ha a cápa a tenyeredből eszik... akkor az a lábadból is fog..:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Téligumi-Felni
HozzászólásElküldve: 2011.06.08. 14:33 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.20. 08:51
Hozzászólások: 167
Tartózkodási hely: Budapest - XIII
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helló!

A jelenlegi nyári gumim mérete: 225/50/17

Egyik barátom adna ajándékba egy új, téli gumi garnitúrát, aminek a mérete 225/45/17.

Mi a véleményetek, jó lehet az egy-két telet? Vagy van valami ok, ami miatt nem ajánlanátok ezt a méretet?

Köszi!

M.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 282 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator