* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:09

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 211 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E60-as Videók
HozzászólásElküldve: 2015.07.14. 15:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Privát a videó, tedd nyilvánossá, de ha nem akarod, akkor minimum linkről legyen elérhető!



Ohhhhh :facepalm: köszi hogy szóltál!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=YUDWTesjmK0


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E60-as Videók
HozzászólásElküldve: 2015.07.14. 15:47 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
tökmöc írta:
nagy.matyika írta:
Privát a videó, tedd nyilvánossá, de ha nem akarod, akkor minimum linkről legyen elérhető!



Ohhhhh :facepalm: köszi hogy szóltál!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=YUDWTesjmK0


Jóindulattal jegyzem meg: talán szerencsésebb lett volna nem az anyósból, hanem egy "követő" autóból felvenni a jelenetet, mert így még kék füstnek is látszik, amitől az isten mentsen. :roll:

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as Videók
HozzászólásElküldve: 2015.07.14. 17:07 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zo78 írta:
tökmöc írta:
nagy.matyika írta:
Privát a videó, tedd nyilvánossá, de ha nem akarod, akkor minimum linkről legyen elérhető!



Ohhhhh :facepalm: köszi hogy szóltál!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=YUDWTesjmK0


Jóindulattal jegyzem meg: talán szerencsésebb lett volna nem az anyósból, hanem egy "követő" autóból felvenni a jelenetet, mert így még kék füstnek is látszik, amitől az isten mentsen. :roll:



Nos a másik autós megoldás sajnos nem játszik de a kékes füst azt jól látod! Írtam többször is, hogy ez csak reggeli induláskor van és utána semmi akárhányszor padlózom vagy akármit teszek vele semmi kékes füst nincsen csak olykor és ez tényleg olykor van a fekete korom "részecske szűrő nincs" . Ez olyan mintha az éjjel valahol beszivárogna az olaj és reggel az első induláskor égetné el! Persze szakács fejjel gondolom ezt szerintem majd inkább az ősszel a szakik megmondják! Azért köszi! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as Videók
HozzászólásElküldve: 2015.07.14. 22:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
tökmöc írta:
Zo78 írta:
tökmöc írta:
nagy.matyika írta:
Privát a videó, tedd nyilvánossá, de ha nem akarod, akkor minimum linkről legyen elérhető!



Ohhhhh :facepalm: köszi hogy szóltál!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=YUDWTesjmK0


Jóindulattal jegyzem meg: talán szerencsésebb lett volna nem az anyósból, hanem egy "követő" autóból felvenni a jelenetet, mert így még kék füstnek is látszik, amitől az isten mentsen. :roll:



Nos a másik autós megoldás sajnos nem játszik de a kékes füst azt jól látod! Írtam többször is, hogy ez csak reggeli induláskor van és utána semmi akárhányszor padlózom vagy akármit teszek vele semmi kékes füst nincsen csak olykor és ez tényleg olykor van a fekete korom "részecske szűrő nincs" . Ez olyan mintha az éjjel valahol beszivárogna az olaj és reggel az első induláskor égetné el! Persze szakács fejjel gondolom ezt szerintem majd inkább az ősszel a szakik megmondják! Azért köszi! :D


Használd így, amíg megy, és add el egy másik madárnak, a meglévő hibáival együtt. Így lesz a legkisebb bukó rajta. :szerintem

Ne vedd személyes támadásnak, de DPF nélkül, ki tudja mennyi hibával nehéz megmondani a tutit. Még szerintem elmegy egy 50 ezret, ha cserélgeted az olajat benne, hadd költsön a következő gazdija rá jövőre egy pár misit. Ez egy használható E61, csak sajna van pár bosszantó apró hibája, amivel a tulajnak nincs ideje foglalkozni. Ja, hogy pont ez volt a hirdetésben is?

Nagyon cuki a hátsó ablaktörlőlapát pozíció is. :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as Videók
HozzászólásElküldve: 2015.07.14. 23:00 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
tökmöc írta:
Zo78 írta:
tökmöc írta:
nagy.matyika írta:
Privát a videó, tedd nyilvánossá, de ha nem akarod, akkor minimum linkről legyen elérhető!



Ohhhhh :facepalm: köszi hogy szóltál!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=YUDWTesjmK0


Jóindulattal jegyzem meg: talán szerencsésebb lett volna nem az anyósból, hanem egy "követő" autóból felvenni a jelenetet, mert így még kék füstnek is látszik, amitől az isten mentsen. :roll:



Nos a másik autós megoldás sajnos nem játszik de a kékes füst azt jól látod! Írtam többször is, hogy ez csak reggeli induláskor van és utána semmi akárhányszor padlózom vagy akármit teszek vele semmi kékes füst nincsen csak olykor és ez tényleg olykor van a fekete korom "részecske szűrő nincs" . Ez olyan mintha az éjjel valahol beszivárogna az olaj és reggel az első induláskor égetné el! Persze szakács fejjel gondolom ezt szerintem majd inkább az ősszel a szakik megmondják! Azért köszi! :D


Használd így, amíg megy, és add el egy másik madárnak, a meglévő hibáival együtt. Így lesz a legkisebb bukó rajta. :szerintem

Ne vedd személyes támadásnak, de DPF nélkül, ki tudja mennyi hibával nehéz megmondani a tutit. Még szerintem elmegy egy 50 ezret, ha cserélgeted az olajat benne, hadd költsön a következő gazdija rá jövőre egy pár misit. Ez egy használható E61, csak sajna van pár bosszantó apró hibája, amivel a tulajnak nincs ideje foglalkozni. Ja, hogy pont ez volt a hirdetésben is?

Nagyon cuki a hátsó ablaktörlőlapát pozíció is. :lol:


Igazi küzdő ember vagyok! :D

A hirdetésben nem volt írva semmi hibáról! A kékes füstöt sajna nem láttam mert ha egyszer el van indítva egy nap akkor utána már nincs a füst.
Lehet igazad van de ha mindenki úgy gondolkozna mint te akkor elég jól megnőne az állambácsi pénztárcája "csak az átíratás volt 130 ezer"! :facepalm:
Szóval utána járok mert az autó amúgy nem füstöl sőt még akkor sem ha padló gázt adok neki az autópályán. Lényegtelen te eladnád én nem fogom, mert amúgy meg jó az autó. "Ja mikor megnéztem tudtam hogy nem jó az ablaktörlő meg az üvegajtó sem nyílik de mégis majdnem 5000 km mentünk vele eddig minden probléma nélkül, eddig sem az X5 nem produkálta ezt sem a kis 120d sem! " :D
Olyat is hallottam már elég olcsón lehet BMW 3000 diesel motort kapni ha csak az a baja azért miért adjam el? én még képes lennék motor generált is meg csináltatni rajta, mert annyira bejön az autó és szerencsére nem csak nekem hanem a páromnak is! :D
Szóval ha azt akarod mondani a motor haldoklik akkor lehet egy motor generált kellene ajánlani aki teljesen ott van a szeren vagyis érti a dolgát!
Azért nagyon szépen köszönöm a tanácsot 50 000 km 2-3 év alatt meg is van de az autót hosszabb távra vettük de még az is lehet hallgatok rád és becserélem egy frissen behozott 180 ezer kilométerig vissza tekert olyan autóra aminek a múltját nem ismerem és még az ablaktörlő is működik. :D Biztos nagyon jól járnék vele! :roll: :facepalm:

https://www.youtube.com/watch?v=Rx-fI0CKOp8 " Na ez füstöl az enyém ehhez képest semmi! :nyelves: :lol: "


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára tökmöc 2015.07.15. 00:12-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as Videók
HozzászólásElküldve: 2015.07.14. 23:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
6-800 egy komplett generál, de az a rossz ilyenkor, hogy mindig jöhetnek meglepetések. (csapágyazás, gépmunka, gyűrűzés, hengerfej felújítás, tömítések stb, turbó és társai nincsenek benne). El kell döntened, hogy mennyire hosszú távon tervezel és megéri e neked a kaland. Jelenlegi állapotában szerintem egy 1,5 millát rá lehetne nyugodtan borítani, pedig "úgymond hibamentes".

Legjobb tudomásom szerint ezekben nem igazán szoktak tönkre menni már a dugattyúk és a dugógyűrűk, ergo nem igazán van ott kopás. Ha nem kopog bitangul, akkor a főtengely és hajtókar csapágyazást is lehet jegelni,mert annak is túl kellene élnie a motort. A hengerfej rendbetétele már sokkal barátibb. Én inkább turbó, porlasztó vonalra költeném a pénzt, mert valószínűleg pont ezért lett kiherélve a DPF.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: tökmöc
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as Videók
HozzászólásElküldve: 2015.07.14. 23:44 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
6-800 egy komplett generál, de az a rossz ilyenkor, hogy mindig jöhetnek meglepetések. (csapágyazás, gépmunka, gyűrűzés, hengerfej felújítás, tömítések stb, turbó és társai nincsenek benne). El kell döntened, hogy mennyire hosszú távon tervezel és megéri e neked a kaland. Jelenlegi állapotában szerintem egy 1,5 millát rá lehetne nyugodtan borítani, pedig "úgymond hibamentes".

Legjobb tudomásom szerint ezekben nem igazán szoktak tönkre menni már a dugattyúk és a dugógyűrűk, ergo nem igazán van ott kopás. Ha nem kopog bitangul, akkor a főtengely és hajtókar csapágyazást is lehet jegelni,mert annak is túl kellene élnie a motort. A hengerfej rendbetétele már sokkal barátibb. Én inkább turbó, porlasztó vonalra költeném a pénzt, mert valószínűleg pont ezért lett kiherélve a DPF.


Már motorról is raktam fel videót nagyon csendes a motor a szerelő itt kint is mondta ezek nagyon nem mennek tönkre ő is a turbó meg a környékét mondta! A generált csak úgy írtam lehet jobban járok egy motor cserével! :D
A 1.5 milla meg bőven ráment az X5-re is és fél év alatt 700 ezer ráment a 120d-re is szóval akkor ha csak 1.5 millió megy rá 3 év alatt akkor szerintem egy tökéletes autó! Engem ami most nagyon érdekel először is a tetőablak majd a hátsó ablaktörlő meg majd az olaj meg a vele járó szűrők cseréje de majd akkor megnézetem a turbót is meg a környékét meg amit ilyenkor szoktak és meglátjuk!
Azért lesz egy kis ablak fóliai "lámpa fólia" is mert nagyon be lehet látni ez nem X5! :D Még engem érdekelne egy 17" téli garnitúra új gumikkal és egy 2015 ös navi frissítés esetleg egy magyarosítás is jól esne! Az autót nem mostanában fogom eladni megcsinálom ennyi kis luxus meg illet ha már itt kint kell lennem a családomtól távol és még nem akarunk haza menni akkor legalább egy kis autó javításra hagy költsek más autóra meg megélhetésre költ de nekem ebből egy ingyen van itt kint " szállás, étel" !

Szóval a pénz érdekel de az autóimat nem adom úgy el senkinek hogy utána meg hívogat hogy átbasztam és beakar perelni! "nagy.matyika" most már tényleg felfoglak keresni mert már elég régóta ígérgetem és legalább személyesen is megnézed az autót és ha időd is van elmondod mikre figyeljek majd még nagyon oda! :D

Esetleg még ezt is olvassátok el hátha tinektek többet mond nekem csak annyit amint az előbb "nagy.matyika"
http://tadefanklub.atw.hu/fust.pdf


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as Videók
HozzászólásElküldve: 2015.07.15. 06:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
tökmöc írta:
Szóval ha azt akarod mondani a motor haldoklik akkor lehet egy motor generált kellene ajánlani aki teljesen ott van a szeren vagyis érti a dolgát!


Azt akarom mondani, a magam egyszerű módján, hogy amíg nincs időd megcsináltatni, használd így, majd ha lesz időd, vidd el diagra rendes szerelőhöz találgatások helyett. Ne aggódj a füst miatt, az idegeskedés amúgy is árt az egészségnek. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as Videók
HozzászólásElküldve: 2015.07.15. 08:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
tökmöc írta:
Szóval ha azt akarod mondani a motor haldoklik akkor lehet egy motor generált kellene ajánlani aki teljesen ott van a szeren vagyis érti a dolgát!


Azt akarom mondani, a magam egyszerű módján, hogy amíg nincs időd megcsináltatni, használd így, majd ha lesz időd, vidd el diagra rendes szerelőhöz találgatások helyett. Ne aggódj a füst miatt, az idegeskedés amúgy is árt az egészségnek. :wink:

Utóbbi állítás létjogosultságát leletekkel tudom alátámasztani :cry: ...szerencsére még nem a prosecturáról vannak :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :facepalm:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as Videók
HozzászólásElküldve: 2015.07.15. 09:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
tökmöc írta:
"Ja mikor megnéztem tudtam hogy nem jó az ablaktörlő meg az üvegajtó sem nyílik de mégis majdnem 5000 km mentünk vele eddig minden probléma nélkül


Szerintem csak ennyit kell csinálni vele:



Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: 2 hamoriarpi, tökmöc
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as Videók
HozzászólásElküldve: 2015.07.15. 11:55 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.05.30. 00:00
Hozzászólások: 285
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M62TUB44
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Szerintem csak ennyit kell csinálni vele:


Most tényleg az van, hogy a karosszériából kijön a kábelköteg egy műanyag takarólemez alá (ahol ömlik le az esővíz a tetőről), majd ismét bemegy a karosszéria alá hogy aztán a zsanérnál ismét kijöhessen és vissza a csomagtér ajtóba? :doglotlo:

És az E39 csomagtér kábel problémából nem tanultak mert az újabb gyártmányokba is belerakták a szar rideg vezetéket ami pár év után eltörik... :taps:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as Videók
HozzászólásElküldve: 2015.07.15. 14:32 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
tökmöc írta:
Szóval ha azt akarod mondani a motor haldoklik akkor lehet egy motor generált kellene ajánlani aki teljesen ott van a szeren vagyis érti a dolgát!


Azt akarom mondani, a magam egyszerű módján, hogy amíg nincs időd megcsináltatni, használd így, majd ha lesz időd, vidd el diagra rendes szerelőhöz találgatások helyett. Ne aggódj a füst miatt, az idegeskedés amúgy is árt az egészségnek. :wink:



Oh én csak érdeklődtem hisz ez egy fórum és hátha volt már valakinek hasonló hibája. Idegeskedni? Én? :mrgreen: Szakács vagyok ilyen dolgok egyáltalán nem húznak fel de az inkább ha már bezárt a konyha és akkor rendelnek olyan ételt amihez 200 edényt kell bemocskolni! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as Videók
HozzászólásElküldve: 2015.07.15. 14:36 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
tökmöc írta:
"Ja mikor megnéztem tudtam hogy nem jó az ablaktörlő meg az üvegajtó sem nyílik de mégis majdnem 5000 km mentünk vele eddig minden probléma nélkül


Szerintem csak ennyit kell csinálni vele:




Ezt inkább egy hozzáértőre bíznám! :D Szerszámok is hiányoznak hozzá! :facepalm:

Azért köszi! Jah a hátsó üvegajtó sem nyílik!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as Videók
HozzászólásElküldve: 2015.07.15. 14:43 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Még annyit szeretnék a témához írni lehet ti azt mondjátok adjam el minél hamarabb de én nem fogok rossz BMW-t eladni és idő mindig van arra, hogy az autó teljes hibáit megcsináltassam csak nem egyszerre mindent! Mindent megfogok adni az autónak ahogyan ti is teszitek "gondolom mindenki megjavítja ha valami tönkre megy" és mindenki tudja ez nem egy OFF autó ahol az árak pár ezressel olcsóbb csak de a kényelmet nem adják meg! Nos én minden hibái ellenére szeretem az autóimat 120d-530xd és remélem a segítségetekkel szuper autóvá fognak válni! :D

Csak hogy ne legyen OFF a topic! :D

https://www.youtube.com/watch?v=YeL_gLGJFWk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as Videók
HozzászólásElküldve: 2015.07.16. 06:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
tökmöc írta:
Jah a hátsó üvegajtó sem nyílik!


Az is a kábeltörés miatt van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as Videók
HozzászólásElküldve: 2015.07.16. 14:39 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
tökmöc írta:
Jah a hátsó üvegajtó sem nyílik!


Az is a kábeltörés miatt van.



Egy jó megbízható szerelő aki jól meg is tudja csinálni, mennyiért vállalja el egy ilyen műveletet? Esetleg az hogy elektromos motoros az ajtó befolyásol valamiben?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as Videók
HozzászólásElküldve: 2015.07.16. 20:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
4-5 ezres óradíjjal számolva (hogy ki tudja a szerelő maga után fizetni az adókat és még maradjon is valami) kábé 6-8 órának tűnik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as Videók
HozzászólásElküldve: 2015.07.16. 21:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
4-5 ezres óradíjjal számolva (hogy ki tudja a szerelő maga után fizetni az adókat és még maradjon is valami) kábé 6-8 órának tűnik.

Ezt remélem nem komolyan mondod, mert akkor először a szerelőt szúrnám tökön, utána meg magam. Vagy felétek nagyon el vannak szállva!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as Videók
HozzászólásElküldve: 2015.07.16. 21:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
bendegúz írta:
kzolee írta:
4-5 ezres óradíjjal számolva (hogy ki tudja a szerelő maga után fizetni az adókat és még maradjon is valami) kábé 6-8 órának tűnik.

Ezt remélem nem komolyan mondod, mert akkor először a szerelőt szúrnám tökön, utána meg magam. Vagy felétek nagyon el vannak szállva!


Toyota márkaszervíz 19.000/óra, BMW meg E61-nél (mindenféle AW-kat számolgatnak... ) 16.000.

Márkafuggetlen szerelőre gondoltam, és hivatalosan.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60-as Videók
HozzászólásElküldve: 2015.07.16. 21:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
bendegúz írta:
kzolee írta:
4-5 ezres óradíjjal számolva (hogy ki tudja a szerelő maga után fizetni az adókat és még maradjon is valami) kábé 6-8 órának tűnik.

Ezt remélem nem komolyan mondod, mert akkor először a szerelőt szúrnám tökön, utána meg magam. Vagy felétek nagyon el vannak szállva!


Toyota márkaszervíz 19.000/óra, BMW meg E61-nél (mindenféle AW-kat számolgatnak... ) 16.000.

Márkafuggetlen szerelőre gondoltam, és hivatalosan.

Ok. De 6-8 óra? :shock:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 211 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator