* *
Pontos idő: 2024.05.16. 07:12

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 572 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.03.16. 12:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.10. 21:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Egy kis meglepi magamnak:

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: 3 admin, hamoriarpi, kzolee
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.10. 21:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Úgy látom, az előző tulaj alternatív megoldást választott a csomagtérüveg kábeltörés problémára. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.10. 22:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Úgy látom, az előző tulaj alternatív megoldást választott a csomagtérüveg kábeltörés problémára. :D


Nekem azt mondták, hogy viharkárt szenvedett. :shock:
Bár, miután beleolvastam a fenntartási költséges topikba, az sem kizárt, hogy maga a tulaj ütötte be :facepalm:
Régi álom volt már az E61, most már ezt is lehúzhatom a bakancslistámról.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: 2 admin, muhaati
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.11. 08:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
kzolee írta:
Úgy látom, az előző tulaj alternatív megoldást választott a csomagtérüveg kábeltörés problémára. :D


Nekem azt mondták, hogy viharkárt szenvedett. :shock:
Bár, miután beleolvastam a fenntartási költséges topikba, az sem kizárt, hogy maga a tulaj ütötte be :facepalm:
Régi álom volt már az E61, most már ezt is lehúzhatom a bakancslistámról.

Először is szívből gratulálok :taps:
Javítást követően pedig használd egészséggel, sok-sok balesetmentes kilométeren át :franko: Pásztóra már ezzel jössz, ugye?

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek SvidronyA az itt látható tagok köszönték meg: kovessyroli
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.11. 09:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
kzolee írta:
Úgy látom, az előző tulaj alternatív megoldást választott a csomagtérüveg kábeltörés problémára. :D


De nem kormos a kipuffancs ... :franko:

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.11. 09:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
kovessyroli írta:
Egy kis meglepi magamnak:

[img]http://s11.postimg.org/rowmx5ev7/201506041634.jpg


Ez is ebay-ről van ? :)
Részletek ?

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.11. 09:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jlaci74 írta:

Ez is ebay-ről van ? :)
Részletek ?


A rövid story:
nézegettem az ebayon a BMW-ket :mrgreen:
találtam egy motorhibás 2006-os 330d touringot, amiért sofortkaufenbe 5e EUR-t kért az eladó.
Már majdnem megegyeztem vele, amikor eszembe jutott, hogy megnézem a mobilen az E60-E60 szériát, mert nekem igazából annak a kasztnija tetszik a legjobban a BMW-k közül, beleértve a legújabbakat is.
És akkor találtam ezt, amit megvettem.
178ekm, szervízkönyves
2005-ös évj.
30da 218le
EURO 4-es
Hibátlan a belsője, félbőrös elektromos sportbelső, navi, stb.

Ami nekem hiányzik belőle: xenon, esőérzékelős ablaktörlő, vízhőfokmérő ( :facepalm: ezt miért spórolták ki), és a klíma állító kicsit furcsa még.
Ami fura, hogy gagyibb a belső lámpája, úgy kapcsolódik, mint egy daewoé.

Az ár titok :oops: , mert ha nem tudom eladni az E39-et, akkor ennek kell mennie sajnos.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: jlaci74
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.24. 15:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
140 ezer km után ismét megadta magát a kipuff leömlő. Pár horrorisztikus kép róla. :lol:

Az 1-es hengernél a tőben eltörést már hallani is lehetett, szép cicegő hangja volt. Igazából elég jól megúszták a motortérben a műanyagok, egy kábelterelgető kis műanyagbizbasz olvadt meg egyedül.

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.24. 16:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kzolee írta:
140 ezer km után ismét megadta magát a kipuff leömlő. Pár horrorisztikus kép róla. :lol:

Az 1-es hengernél a tőben eltörést már hallani is lehetett, szép cicegő hangja volt. Igazából elég jól megúszták a motortérben a műanyagok, egy kábelterelgető kis műanyagbizbasz olvadt meg egyedül.


Szép!
"Gyönyörűen" rommá tört. Ezért állnak időnként sorba az E39 kipuffokért. Tele van a tulajok púpja ezzel.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.24. 20:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
kzolee írta:
140 ezer km után ismét megadta magát a kipuff leömlő. Pár horrorisztikus kép róla. :lol:

Az 1-es hengernél a tőben eltörést már hallani is lehetett, szép cicegő hangja volt. Igazából elég jól megúszták a motortérben a műanyagok, egy kábelterelgető kis műanyagbizbasz olvadt meg egyedül.


Szép!
"Gyönyörűen" rommá tört. Ezért állnak időnként sorba az E39 kipuffokért. Tele van a tulajok púpja ezzel.


Hasonlóan nézett ki az enyém is. Vicc anyag. Az öntvény viszont jól teljesít.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.24. 21:02 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.10. 19:06
Hozzászólások: 109
Tartózkodási hely: Wiesloch
Adott köszi: 15 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530 XI
Évjárata: 2008
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
kzolee írta:
140 ezer km után ismét megadta magát a kipuff leömlő. Pár horrorisztikus kép róla. :lol:

Az 1-es hengernél a tőben eltörést már hallani is lehetett, szép cicegő hangja volt. Igazából elég jól megúszták a motortérben a műanyagok, egy kábelterelgető kis műanyagbizbasz olvadt meg egyedül.


Szép!
"Gyönyörűen" rommá tört. Ezért állnak időnként sorba az E39 kipuffokért. Tele van a tulajok púpja ezzel.



Azért ez elég keményen néz ki...mérnök bácsink nem volt formában amikor ezt megálmotta...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.25. 20:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Még egy kép a leömlő témához.

Schnitzer Szabit vagy Gallaca kollégát kérjük a mikrofonhoz. :D

Mivel az E60 hathengeres dízel lemezleömlő kontra E39 öntvényleömlő témában nem volt eddig egzakt mérés, én megméregettem az óccsó digitskálás teszkós kínai itthoni tolómérőmmel a csonkot. Remélem egyértelmű. Én a peremeket mértem a felfekvő felületeknél. :wink: Arra kérném szakavatott kollégáimat, hogy ha a kezükbe akad egy öntvény leömlő, legyenek oly kedvesek közkinccsé tenni a méreteit. Így végre bizonyítást nyerhet a régóta húzódó vita a méretkülönbségek létéről avagy nemlétéről. :wink:

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.25. 20:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Még egy kép a leömlő témához.

Schnitzer Szabit vagy Gallaca kollégát kérjük a mikrofonhoz. :D

Mivel az E60 hathengeres dízel lemezleömlő kontra E39 öntvényleömlő témában nem volt eddig egzakt mérés, én megméregettem az óccsó digitskálás teszkós kínai itthoni tolómérőmmel a csonkot. Remélem egyértelmű. Én a peremeket mértem a felfekvő felületeknél. :wink: Arra kérném szakavatott kollégáimat, hogy ha a kezükbe akad egy öntvény leömlő, legyenek oly kedvesek közkinccsé tenni a méreteit. Így végre bizonyítást nyerhet a régóta húzódó vita a méretkülönbségek létéről avagy nemlétéről. :wink:

Kép

Holnap este megoldom,ha addig nem lesz jelentkező.... :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Schnitzer az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.25. 20:10 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Ja amúgy mit raktál most fel helyette????E39-ét,vagy még egy gyári újat?? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.25. 20:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.11.06. 15:49
Hozzászólások: 1569
Tartózkodási hely: BP XIII.
Adott köszi: 6 alkalommal
Kapott köszik: 204 alkalommal
Széria kód: E70
Motor tipusa: 35D
Évjárata: 2010
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (2)
kovessyroli írta:


Milyen furgonra van feldobva? :wink:

_________________
Trust is good, control is better!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.25. 20:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Milán88 írta:
Gallaca írta:
kzolee írta:
140 ezer km után ismét megadta magát a kipuff leömlő. Pár horrorisztikus kép róla. :lol:

Az 1-es hengernél a tőben eltörést már hallani is lehetett, szép cicegő hangja volt. Igazából elég jól megúszták a motortérben a műanyagok, egy kábelterelgető kis műanyagbizbasz olvadt meg egyedül.


Szép!
"Gyönyörűen" rommá tört. Ezért állnak időnként sorba az E39 kipuffokért. Tele van a tulajok púpja ezzel.



Azért ez elég keményen néz ki...mérnök bácsink nem volt formában amikor ezt megálmotta...

Nem egy mérnök bácsika álmodta meg, attól ez (is) jóval komplexebb dolog.

Egy kivételével valamennyi anyagfáradásos rideg törésnek tűnik, amely nagy valószínűséggel egy ötvöző nem kellő arányban lévő jelenlétére utal(hat). Az a fotó, melyen a repedés a varrat mentén látszik, az automata hegesztőberendezés helytelen beállítására hajaz, mivel az elváltozás még egyértelműen a hőhatás-zónában van, s ez legtöbbször a túl nagy áramerősség és ennek okán a szén kiégése miatt következik be. Ha rendelkezésemre bocsátotok egy hibás darabot, kis idővel tudok NDT vizsgálatokat (MT, RT, UT) intézni, s az eredményeket, illetve tanulságokat megosztani Veletek :wink: .

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.25. 20:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Schnitzer írta:
Ja amúgy mit raktál most fel helyette????E39-ét,vagy még egy gyári újat?? :roll:


Maradtam a hozzávaló új lemeznél, mivel nem ismerem még a méretdifferenciát. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.25. 20:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
SvidronyA írta:
Milán88 írta:
Gallaca írta:
kzolee írta:
140 ezer km után ismét megadta magát a kipuff leömlő. Pár horrorisztikus kép róla. :lol:

Az 1-es hengernél a tőben eltörést már hallani is lehetett, szép cicegő hangja volt. Igazából elég jól megúszták a motortérben a műanyagok, egy kábelterelgető kis műanyagbizbasz olvadt meg egyedül.


Szép!
"Gyönyörűen" rommá tört. Ezért állnak időnként sorba az E39 kipuffokért. Tele van a tulajok púpja ezzel.



Azért ez elég keményen néz ki...mérnök bácsink nem volt formában amikor ezt megálmotta...

Nem egy mérnök bácsika álmodta meg, attól ez (is) jóval komplexebb dolog.

Egy kivételével valamennyi anyagfáradásos rideg törésnek tűnik, amely nagy valószínűséggel egy ötvöző nem kellő arányban lévő jelenlétére utal(hat). Az a fotó, melyen a repedés a varrat mentén látszik, az automata hegesztőberendezés helytelen beállítására hajaz, mivel az elváltozás még egyértelműen a hőhatás-zónában van, s ez legtöbbször a túl nagy áramerősség és ennek okán a szén kiégése miatt következik be. Ha rendelkezésemre bocsátotok egy hibás darabot, kis idővel tudok NDT vizsgálatokat (MT, RT, UT) intézni, s az eredményeket, illetve tanulságokat megosztani Veletek :wink: .


Andris, ha gondolod, ezt a konkrét példányt szívesen elküldöm neked. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.25. 21:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
kzolee írta:
Még egy kép a leömlő témához.

Schnitzer Szabit vagy Gallaca kollégát kérjük a mikrofonhoz. :D

Mivel az E60 hathengeres dízel lemezleömlő kontra E39 öntvényleömlő témában nem volt eddig egzakt mérés, én megméregettem az óccsó digitskálás teszkós kínai itthoni tolómérőmmel a csonkot. Remélem egyértelmű. Én a peremeket mértem a felfekvő felületeknél. :wink: Arra kérném szakavatott kollégáimat, hogy ha a kezükbe akad egy öntvény leömlő, legyenek oly kedvesek közkinccsé tenni a méreteit. Így végre bizonyítást nyerhet a régóta húzódó vita a méretkülönbségek létéről avagy nemlétéről. :wink:

Kép

Sajnos nem tudok mérni, nincs birtokomban most csonk, a fentebb említett okok miatt. :facepalm: :D
Meg az utóbbi időben kicsit rámentünk a benzines vonalra :mrgreen:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 572 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator