* *
Pontos idő: 2024.03.28. 22:34

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 572 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.25. 21:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
PapaBoss írta:
kovessyroli írta:


Milyen furgonra van feldobva? :wink:



Renault Mascott


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.25. 21:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
SvidronyA írta:
Milán88 írta:
Gallaca írta:
kzolee írta:
140 ezer km után ismét megadta magát a kipuff leömlő. Pár horrorisztikus kép róla. :lol:

Az 1-es hengernél a tőben eltörést már hallani is lehetett, szép cicegő hangja volt. Igazából elég jól megúszták a motortérben a műanyagok, egy kábelterelgető kis műanyagbizbasz olvadt meg egyedül.


Szép!
"Gyönyörűen" rommá tört. Ezért állnak időnként sorba az E39 kipuffokért. Tele van a tulajok púpja ezzel.



Azért ez elég keményen néz ki...mérnök bácsink nem volt formában amikor ezt megálmotta...

Nem egy mérnök bácsika álmodta meg, attól ez (is) jóval komplexebb dolog.

Egy kivételével valamennyi anyagfáradásos rideg törésnek tűnik, amely nagy valószínűséggel egy ötvöző nem kellő arányban lévő jelenlétére utal(hat). Az a fotó, melyen a repedés a varrat mentén látszik, az automata hegesztőberendezés helytelen beállítására hajaz, mivel az elváltozás még egyértelműen a hőhatás-zónában van, s ez legtöbbször a túl nagy áramerősség és ennek okán a szén kiégése miatt következik be. Ha rendelkezésemre bocsátotok egy hibás darabot, kis idővel tudok NDT vizsgálatokat (MT, RT, UT) intézni, s az eredményeket, illetve tanulságokat megosztani Veletek :wink: .


Andris, ha gondolod, ezt a konkrét példányt szívesen elküldöm neked. :wink:

Rendben, járjunk a végére, tanuljunk belőle :) Vagy eljuttatod, vagy elhozod Pásztóra; ahogy jó Neked, nekem a kilenc is páros :franko:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.25. 22:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Még egy kép a leömlő témához.

Mivel az E60 hathengeres dízel lemezleömlő kontra E39 öntvényleömlő témában nem volt eddig egzakt mérés, .................................... Arra kérném szakavatott kollégáimat, hogy ha a kezükbe akad egy öntvény leömlő, legyenek oly kedvesek közkinccsé tenni a méreteit. Így végre bizonyítást nyerhet a régóta húzódó vita a méretkülönbségek létéről avagy nemlétéről. :wink:



+ még valami ehhez a témához:

tele az angol és a német ebay ezekkel az utángyártott 25d - 30d leömlőkkel, 170 - 200 euro közötti áron nyomják őket tömítés szettel együtt.

Ilyet nem próbált még senki?

Pl.:
leömlő


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.25. 22:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
kzolee írta:
Még egy kép a leömlő témához.

Mivel az E60 hathengeres dízel lemezleömlő kontra E39 öntvényleömlő témában nem volt eddig egzakt mérés, .................................... Arra kérném szakavatott kollégáimat, hogy ha a kezükbe akad egy öntvény leömlő, legyenek oly kedvesek közkinccsé tenni a méreteit. Így végre bizonyítást nyerhet a régóta húzódó vita a méretkülönbségek létéről avagy nemlétéről. :wink:



+ még valami ehhez a témához:

tele az angol és a német ebay ezekkel az utángyártott 25d - 30d leömlőkkel, 170 - 200 euro közötti áron nyomják őket tömítés szettel együtt.

Ilyet nem próbált még senki?

Pl.:
leömlő

A leírásból az derül ki, hogy a termék tartós (lágy)vas öntvény. Ez egy megfoghatatlan definíció, de az árképzése alapján nem tűnik csúcsminőségnek. Bármivel is szemezel, vásárlás előtt egy műbizonylat sokat elárul(hat) a minőségről. Ha nincs, az is...

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.26. 13:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2350
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 312 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
kzolee írta:
Még egy kép a leömlő témához.

Mivel az E60 hathengeres dízel lemezleömlő kontra E39 öntvényleömlő témában nem volt eddig egzakt mérés, .................................... Arra kérném szakavatott kollégáimat, hogy ha a kezükbe akad egy öntvény leömlő, legyenek oly kedvesek közkinccsé tenni a méreteit. Így végre bizonyítást nyerhet a régóta húzódó vita a méretkülönbségek létéről avagy nemlétéről. :wink:



+ még valami ehhez a témához:

tele az angol és a német ebay ezekkel az utángyártott 25d - 30d leömlőkkel, 170 - 200 euro közötti áron nyomják őket tömítés szettel együtt.

Ilyet nem próbált még senki?

Pl.:
leömlő

Haverom vett ilyet, par hete raktuk fel a 30d-re. Lengyelek csinaljak, egy ev garit kapott ra. Mondtam neki, hogy a belsejet en a helyeben kicsit kicsinositanam, eleg rucskos a felulet. Amugy az angol forumokat olvasgatva, meg nem hallittam hogy barkinek is gondja lett volna vele, pedig eleg sokan kicsereltek mar.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.26. 14:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
morv írta:
kovessyroli írta:
kzolee írta:
Még egy kép a leömlő témához.

Mivel az E60 hathengeres dízel lemezleömlő kontra E39 öntvényleömlő témában nem volt eddig egzakt mérés, .................................... Arra kérném szakavatott kollégáimat, hogy ha a kezükbe akad egy öntvény leömlő, legyenek oly kedvesek közkinccsé tenni a méreteit. Így végre bizonyítást nyerhet a régóta húzódó vita a méretkülönbségek létéről avagy nemlétéről. :wink:



+ még valami ehhez a témához:

tele az angol és a német ebay ezekkel az utángyártott 25d - 30d leömlőkkel, 170 - 200 euro közötti áron nyomják őket tömítés szettel együtt.

Ilyet nem próbált még senki?

Pl.:
leömlő

Haverom vett ilyet, par hete raktuk fel a 30d-re. Lengyelek csinaljak, egy ev garit kapott ra. Mondtam neki, hogy a belsejet en a helyeben kicsit kicsinositanam, eleg rucskos a felulet. Amugy az angol forumokat olvasgatva, meg nem hallittam hogy barkinek is gondja lett volna vele, pedig eleg sokan kicsereltek mar.


Ez is majd 140 ezer kilóméter után derül ki, hogy mennyire bírja. A méretpontosság is érdekes kérdés, ahogy néztem a fotókat ez valami homoköntvény lehet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.26. 21:15 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Még egy kép a leömlő témához.

Schnitzer Szabit vagy Gallaca kollégát kérjük a mikrofonhoz. :D

Mivel az E60 hathengeres dízel lemezleömlő kontra E39 öntvényleömlő témában nem volt eddig egzakt mérés, én megméregettem az óccsó digitskálás teszkós kínai itthoni tolómérőmmel a csonkot. Remélem egyértelmű. Én a peremeket mértem a felfekvő felületeknél. :wink: Arra kérném szakavatott kollégáimat, hogy ha a kezükbe akad egy öntvény leömlő, legyenek oly kedvesek közkinccsé tenni a méreteit. Így végre bizonyítást nyerhet a régóta húzódó vita a méretkülönbségek létéről avagy nemlétéről. :wink:

Kép

Na akkor megmértem az E39 öntvény csonkot :wink: Lássuk :wink:
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.26. 21:19 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Kép
Kép
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Schnitzer az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.26. 21:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Schnitzer írta:
kzolee írta:
Még egy kép a leömlő témához.

Schnitzer Szabit vagy Gallaca kollégát kérjük a mikrofonhoz. :D

Mivel az E60 hathengeres dízel lemezleömlő kontra E39 öntvényleömlő témában nem volt eddig egzakt mérés, én megméregettem az óccsó digitskálás teszkós kínai itthoni tolómérőmmel a csonkot. Remélem egyértelmű. Én a peremeket mértem a felfekvő felületeknél. :wink: Arra kérném szakavatott kollégáimat, hogy ha a kezükbe akad egy öntvény leömlő, legyenek oly kedvesek közkinccsé tenni a méreteit. Így végre bizonyítást nyerhet a régóta húzódó vita a méretkülönbségek létéről avagy nemlétéről. :wink:

Kép

Na akkor megmértem az E39 öntvény csonkot :wink: Lássuk :wink:
Kép

Nem lássuk :shock: !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.26. 21:30 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.12.15. 01:00
Hozzászólások: 1230
Adott köszi: 290 alkalommal
Kapott köszik: 309 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 306D2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Schnitzer írta:
kzolee írta:
Még egy kép a leömlő témához.

Schnitzer Szabit vagy Gallaca kollégát kérjük a mikrofonhoz. :D

Mivel az E60 hathengeres dízel lemezleömlő kontra E39 öntvényleömlő témában nem volt eddig egzakt mérés, én megméregettem az óccsó digitskálás teszkós kínai itthoni tolómérőmmel a csonkot. Remélem egyértelmű. Én a peremeket mértem a felfekvő felületeknél. :wink: Arra kérném szakavatott kollégáimat, hogy ha a kezükbe akad egy öntvény leömlő, legyenek oly kedvesek közkinccsé tenni a méreteit. Így végre bizonyítást nyerhet a régóta húzódó vita a méretkülönbségek létéről avagy nemlétéről. :wink:

Kép

Na akkor megmértem az E39 öntvény csonkot :wink: Lássuk :wink:
Kép

Nem lássuk :shock: !

Miért is..... :shock:
Pedig ott van az :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.26. 21:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Más is lát méreteket,csak én vagyok vak?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.26. 21:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én látom. Méretkülönbség tudtommal mindig is volt, viszont állítólag nincs tőle butulás (én nem akarom személy szerint elhinni, hiszen egyes helyeken elég jelentős az eltérés). Volt itt egy srácnak 30d-je öntvény csonkkal. Elég szépen meg volt írva 280 ló tájára, szóval teljesítményt így is lehet csinálni, csak kérdés, hogy a gyári mit szól hozzá :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.26. 21:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Más is lát méreteket,csak én vagyok vak?

:facepalm: Mire feltetted tolómérős képeket,már írtam,hogy nem látom :D
Most már látom :nyelves:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.27. 20:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Schnitzer írta:
Kép
Kép
Kép
Kép


Ezek nem túl jelentős eltérések, annak fényében, hogy így néz ki a felfekvő felületen belül a lemezleömlő:

Kép

Az E39 öntvény sokkal igényesebbnek tűnik, ráadásul nem szűkül be a felfekvő felület pereme után. Számomra bebizonyosodott, hogy simán jó az E39 öntvényleömlő az E60 szériára is. A tömítések is stimmelnek szerintem, nagyjából 5 mm-el a nyílások mellett van a tömítő felület.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.06.27. 21:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Schnitzer írta:
Kép
Kép
Kép
Kép


Ezek nem túl jelentős eltérések, annak fényében, hogy így néz ki a felfekvő felületen belül a lemezleömlő:

Kép

Az E39 öntvény sokkal igényesebbnek tűnik, ráadásul nem szűkül be a felfekvő felület pereme után. Számomra bebizonyosodott, hogy simán jó az E39 öntvényleömlő az E60 szériára is. A tömítések is stimmelnek szerintem, nagyjából 5 mm-el a nyílások mellett van a tömítő felület.

Azt hiszem, kezdem kapizsgálni a probléma lehetséges okát:
A repedések kialakulása szerintem összefügg a termikus expanziós jelenségekkel, s ha a húzott, (bili)acélból készült leömlő bizonyos drága ötvözők (pl. Cr, Mo) jelenléte hiányában nem tudja követni a hőmérséklet-változással járó tágulást és összehúzódást, mint a melegszilárd, magasan ötvözött szénacél termékek, emiatt egy idő után fáradásos repedések, törések jelennek meg a kritikus helyeken, melyeknek még ráadásul a vibráció is odab@sz. Belülről pedig a forró égéstermék.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: videók, képek:)
HozzászólásElküldve: 2015.07.01. 15:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ígértem a nem is olyan rég vásárolt autóról videót ami kezdetnek csak egy de remélhetőleg estére már lesz több is!
https://www.youtube.com/watch?v=57yEKYA ... e=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=lQnpYxG ... e=youtu.be

Jah, az első videón a hang amit hallhattok az faterom, mert füvet vágott mikor videóztam! :facepalm: Ezer bocs!!! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: videók, képek:)
HozzászólásElküldve: 2015.07.01. 19:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
tökmöc írta:
Ígértem a nem is olyan rég vásárolt autóról videót ami kezdetnek csak egy de remélhetőleg estére már lesz több is!
https://www.youtube.com/watch?v=57yEKYA ... e=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=lQnpYxG ... e=youtu.be

Jah, az első videón a hang amit hallhattok az faterom, mert füvet vágott mikor videóztam! :facepalm: Ezer bocs!!! :D


Aranyosak a borzasztó kormos kipufogóvégek és a piros kábelkötegelők a motortérben. :D

Csak csendben jegyzem meg, hogy van E60/61 képek-videók topic is...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: videók, képek:)
HozzászólásElküldve: 2015.07.02. 00:46 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
tökmöc írta:
Ígértem a nem is olyan rég vásárolt autóról videót ami kezdetnek csak egy de remélhetőleg estére már lesz több is!
https://www.youtube.com/watch?v=57yEKYA ... e=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=lQnpYxG ... e=youtu.be

Jah, az első videón a hang amit hallhattok az faterom, mert füvet vágott mikor videóztam! :facepalm: Ezer bocs!!! :D


Aranyosak a borzasztó kormos kipufogóvégek és a piros kábelkötegelők a motortérben. :D

Csak csendben jegyzem meg, hogy van E60/61 képek-videók topic is...



Rendben feladom nyertél!!!! :franko: Az autóm egy hulladék, szar és amint tudom el fogom adni! :D De csak is azért mert a kipufogó kormos " mondtam, hogy a DPF kivan szedve valószínű kormos lesz ezáltal " meg persze a piros kötegelő ott van a motortérben! Hát remélem más ezért nem fogja ennyire megszólni miközben árulni fogom! :D Köszönöm a segítséget máskor jobban fogok rád figyelni! :franko: :taps:

Jah. Kedves "Admin" elnéztem az oldalt ha kérhetnélek rakd át a jó topicba, mert nem szeretnék más embernek kellemetlenséget okozni és nagyon sajnálom a figyelmetlenségemet! Előre is köszönöm és ígérem jobban fogok mostantól figyelni mit hova írok!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: videók, képek:)
HozzászólásElküldve: 2015.07.02. 21:15 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.06. 22:03
Hozzászólások: 1336
Tartózkodási hely: Hatvan
Adott köszi: 379 alkalommal
Kapott köszik: 373 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (2)
kzolee írta:
Bár még egyet írok tökmöcnek, és már böngészhetem is a hirdetéseket...

Az utolsó szó jogán? Ennek így soha nem lesz vége... :)

_________________
"Imperare sibi maximum imperium est."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Képek
HozzászólásElküldve: 2015.07.05. 15:26 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
http://kepfeltoltes.hu/view/150705/2015 ... es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/150705/2015 ... es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/150705/2015 ... es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/150705/2015 ... es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/150705/2015 ... es.hu_.jpg

Pár kép az autóról és bocsi hogy nem szép tiszták a képek!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek tökmöc az itt látható tagok köszönték meg: muhaati
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 572 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator