2019.01.21. 14:34
lehet. Hogyan tudom elinditani a kenyszerregeneralast? En eddig meg sosem ereztem, hogy regeneralt volna amugy...NagyMatyas írta:dreizwanzig írta:Sziasztok!
Az utóbbi hetekben észrevettem, hogy a kipufogógáz nagyon büdös. Nem igazán tudom leírni a szagot. Mi lehet a gond, vagy hogyan lehetne utánajárni? Diag nem ír hibát.
Illetve tudja valaki az ablaktörlő lapát gumik cikkszámát? Csak a gumi érdekelne. Kerestem a realoemen de sehol nem találom.
Szerintem ráférne egy regenerálás az autódra. Nálad a DPF és a katalizátor már nem külön, hanem közös egységet alkot. Rövid utak esetén jelentősen romlik a hatásfoka.
2019.01.21. 15:07
dreizwanzig írta:lehet. Hogyan tudom elinditani a kenyszerregeneralast? En eddig meg sosem ereztem, hogy regeneralt volna amugy...NagyMatyas írta:dreizwanzig írta:Sziasztok!
Az utóbbi hetekben észrevettem, hogy a kipufogógáz nagyon büdös. Nem igazán tudom leírni a szagot. Mi lehet a gond, vagy hogyan lehetne utánajárni? Diag nem ír hibát.
Illetve tudja valaki az ablaktörlő lapát gumik cikkszámát? Csak a gumi érdekelne. Kerestem a realoemen de sehol nem találom.
Szerintem ráférne egy regenerálás az autódra. Nálad a DPF és a katalizátor már nem külön, hanem közös egységet alkot. Rövid utak esetén jelentősen romlik a hatásfoka.
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
2019.01.21. 15:09
thx. Amikor legutobb neztem a diaggal, akkor meg azt lattam, hogy miota nalam van (1 ev, 25e km) azota nem regeneralt. Megnezem ujra es csinalok egy kenyszerregeneralast. Koszonom a leirast!NagyMatyas írta:dreizwanzig írta:lehet. Hogyan tudom elinditani a kenyszerregeneralast? En eddig meg sosem ereztem, hogy regeneralt volna amugy...NagyMatyas írta:dreizwanzig írta:Sziasztok!
Az utóbbi hetekben észrevettem, hogy a kipufogógáz nagyon büdös. Nem igazán tudom leírni a szagot. Mi lehet a gond, vagy hogyan lehetne utánajárni? Diag nem ír hibát.
Illetve tudja valaki az ablaktörlő lapát gumik cikkszámát? Csak a gumi érdekelne. Kerestem a realoemen de sehol nem találom.
Szerintem ráférne egy regenerálás az autódra. Nálad a DPF és a katalizátor már nem külön, hanem közös egységet alkot. Rövid utak esetén jelentősen romlik a hatásfoka.
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Mielőtt elindítod nézd meg, hogy mikor regenerált utoljára. (Amikor kiolvasod a hibakódokat, akkor a vezérlők fogadnak fa struktúrában. Ott rákattintasz a DME-re és Call up ECU functions, többit tuti megtalálod.)
A regenerálást úgy tudod elindítani, hogy bemész a szerviz funkciókba és kérsz egy regenerálást. Le van írva, hogy milyen feltételek esetén indul el a regeneráció. Ha minden rendben van az autóval és van benne legalább egy 1/3 tank gázolaj, akkor kérsz egy regenerálást, elindulsz és amikor 75 fok körülire felmegy a víz és gyorsabban mész, mint 60 km/h, akkor el fog indulni a regeneráció és kb 30-40 percig fog tartani autópályán. Máshol nem nagyon érdemes csinálni, mert úgy kevésbé hatékony.
2019.01.21. 15:22
dreizwanzig írta:thx. Amikor legutobb neztem a diaggal, akkor meg azt lattam, hogy miota nalam van (1 ev, 25e km) azota nem regeneralt. Megnezem ujra es csinalok egy kenyszerregeneralast. Koszonom a leirast!
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
2019.01.21. 19:36
2019.01.29. 20:16
2019.01.29. 22:20
dreizwanzig írta:Sziasztok!
Ugy erzem lassan akksit kell cserelnem. A gyari 90Ah-s, de abbol eleg keves van. Jo bele a 95Ah-s is? Ugy ertem fel lehet programozni? AGM-rol van szo.
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
2019.01.29. 22:20
dreizwanzig írta:Sziasztok!
Ugy erzem lassan akksit kell cserelnem. A gyari 90Ah-s, de abbol eleg keves van. Jo bele a 95Ah-s is? Ugy ertem fel lehet programozni? AGM-rol van szo.
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
2019.03.07. 09:27
2019.03.18. 11:25
2019.03.24. 23:30
2019.03.25. 19:47
Levibéka írta:hali!
Légtömegmérö, EGR szelep, Fojtószelep, Lambdaszonda csere után, kell tanitani-programozni az autót??
köszi
2019.03.27. 08:50
NagyMatyas írta:Levibéka írta:hali!
Légtömegmérö, EGR szelep, Fojtószelep, Lambdaszonda csere után, kell tanitani-programozni az autót??
köszi
Légtömeg mérő esetén adaptációt kell törölni, EGR esetén semmit, fojtószelep esetén pozíciót kell tanítani, lambda szonda csere esetén passz, olyat még nem láttam BMW-nél meghibásodni.
2019.03.27. 09:32
tökmöc írta:NagyMatyas írta:Levibéka írta:hali!
Légtömegmérö, EGR szelep, Fojtószelep, Lambdaszonda csere után, kell tanitani-programozni az autót??
köszi
Légtömeg mérő esetén adaptációt kell törölni, EGR esetén semmit, fojtószelep esetén pozíciót kell tanítani, lambda szonda csere esetén passz, olyat még nem láttam BMW-nél meghibásodni.
X5-nél nekem lambda szonda ment tönkre és csere után az autó furcsa volt vagyis elméletileg magától megtanulja a dolgokat. Persze az X5 2001-es volt lehet a mostani autók
már más.
2019.03.27. 17:21
NagyMatyas írta:tökmöc írta:NagyMatyas írta:Levibéka írta:hali!
Légtömegmérö, EGR szelep, Fojtószelep, Lambdaszonda csere után, kell tanitani-programozni az autót??
köszi
Légtömeg mérő esetén adaptációt kell törölni, EGR esetén semmit, fojtószelep esetén pozíciót kell tanítani, lambda szonda csere esetén passz, olyat még nem láttam BMW-nél meghibásodni.
X5-nél nekem lambda szonda ment tönkre és csere után az autó furcsa volt vagyis elméletileg magától megtanulja a dolgokat. Persze az X5 2001-es volt lehet a mostani autók
már más.
Meg az benzines volt.
2019.04.25. 12:51
tökmöc írta:NagyMatyas írta:tökmöc írta:NagyMatyas írta:Levibéka írta:hali!
Légtömegmérö, EGR szelep, Fojtószelep, Lambdaszonda csere után, kell tanitani-programozni az autót??
köszi
Légtömeg mérő esetén adaptációt kell törölni, EGR esetén semmit, fojtószelep esetén pozíciót kell tanítani, lambda szonda csere esetén passz, olyat még nem láttam BMW-nél meghibásodni.
X5-nél nekem lambda szonda ment tönkre és csere után az autó furcsa volt vagyis elméletileg magától megtanulja a dolgokat. Persze az X5 2001-es volt lehet a mostani autók
már más.
Meg az benzines volt.
Na igen ezt is teljesen elfelejtettem!
2019.04.25. 18:16
2019.04.25. 21:00
attila94 írta:
- Offtopic :
- A felhasznált anyagok amik alapból drágák pl. platina mennyisége (ha az olcsóban egyáltalán használják), félvezetők tulajdonságai amik a pontosságot (->fogyasztás, gázreakció) befolyásolják, másrészről a minőségellenőrzés (->tartósság és pontosság) és a brand amit rányomnak szabja meg az árat.
Hosszútávú projektjeim közt van az olcsó de látszólag jól működő és a gyári szenzorok műszeres összehasonlítása.
2019.04.25. 21:01
csikes77 írta:Ez a légtömegmérő kérdés engem is érdekel, elég nagy az árrés, van ugye 35 Euróért meg van 260ért is, a gyárit meg meg sem néztem. Most mi a bánat van, hogy ekkora a különbség árban, ha a szerepét ellátja a 40 Eurós holmi is, hogy lehet a másik 260 eur. Vagy nem ? Az olcsó eleve vacak?
2019.05.30. 14:57