Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.01.21. 14:34

NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:Sziasztok!

Az utóbbi hetekben észrevettem, hogy a kipufogógáz nagyon büdös. Nem igazán tudom leírni a szagot. Mi lehet a gond, vagy hogyan lehetne utánajárni? Diag nem ír hibát.

Illetve tudja valaki az ablaktörlő lapát gumik cikkszámát? Csak a gumi érdekelne. Kerestem a realoemen de sehol nem találom.


Szerintem ráférne egy regenerálás az autódra. Nálad a DPF és a katalizátor már nem külön, hanem közös egységet alkot. Rövid utak esetén jelentősen romlik a hatásfoka. :franko:
lehet. Hogyan tudom elinditani a kenyszerregeneralast? En eddig meg sosem ereztem, hogy regeneralt volna amugy...


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.01.21. 15:07

dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:Sziasztok!

Az utóbbi hetekben észrevettem, hogy a kipufogógáz nagyon büdös. Nem igazán tudom leírni a szagot. Mi lehet a gond, vagy hogyan lehetne utánajárni? Diag nem ír hibát.

Illetve tudja valaki az ablaktörlő lapát gumik cikkszámát? Csak a gumi érdekelne. Kerestem a realoemen de sehol nem találom.


Szerintem ráférne egy regenerálás az autódra. Nálad a DPF és a katalizátor már nem külön, hanem közös egységet alkot. Rövid utak esetén jelentősen romlik a hatásfoka. :franko:
lehet. Hogyan tudom elinditani a kenyszerregeneralast? En eddig meg sosem ereztem, hogy regeneralt volna amugy...


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Mielőtt elindítod nézd meg, hogy mikor regenerált utoljára. (Amikor kiolvasod a hibakódokat, akkor a vezérlők fogadnak fa struktúrában. Ott rákattintasz a DME-re és Call up ECU functions, többit tuti megtalálod.)

A regenerálást úgy tudod elindítani, hogy bemész a szerviz funkciókba és kérsz egy regenerálást. Le van írva, hogy milyen feltételek esetén indul el a regeneráció. Ha minden rendben van az autóval és van benne legalább egy 1/3 tank gázolaj, akkor kérsz egy regenerálást, elindulsz és amikor 75 fok körülire felmegy a víz és gyorsabban mész, mint 60 km/h, akkor el fog indulni a regeneráció és kb 30-40 percig fog tartani autópályán. Máshol nem nagyon érdemes csinálni, mert úgy kevésbé hatékony.

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.01.21. 15:09

NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:Sziasztok!

Az utóbbi hetekben észrevettem, hogy a kipufogógáz nagyon büdös. Nem igazán tudom leírni a szagot. Mi lehet a gond, vagy hogyan lehetne utánajárni? Diag nem ír hibát.

Illetve tudja valaki az ablaktörlő lapát gumik cikkszámát? Csak a gumi érdekelne. Kerestem a realoemen de sehol nem találom.


Szerintem ráférne egy regenerálás az autódra. Nálad a DPF és a katalizátor már nem külön, hanem közös egységet alkot. Rövid utak esetén jelentősen romlik a hatásfoka. :franko:
lehet. Hogyan tudom elinditani a kenyszerregeneralast? En eddig meg sosem ereztem, hogy regeneralt volna amugy...


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Mielőtt elindítod nézd meg, hogy mikor regenerált utoljára. (Amikor kiolvasod a hibakódokat, akkor a vezérlők fogadnak fa struktúrában. Ott rákattintasz a DME-re és Call up ECU functions, többit tuti megtalálod.)

A regenerálást úgy tudod elindítani, hogy bemész a szerviz funkciókba és kérsz egy regenerálást. Le van írva, hogy milyen feltételek esetén indul el a regeneráció. Ha minden rendben van az autóval és van benne legalább egy 1/3 tank gázolaj, akkor kérsz egy regenerálást, elindulsz és amikor 75 fok körülire felmegy a víz és gyorsabban mész, mint 60 km/h, akkor el fog indulni a regeneráció és kb 30-40 percig fog tartani autópályán. Máshol nem nagyon érdemes csinálni, mert úgy kevésbé hatékony.
thx. Amikor legutobb neztem a diaggal, akkor meg azt lattam, hogy miota nalam van (1 ev, 25e km) azota nem regeneralt. Megnezem ujra es csinalok egy kenyszerregeneralast. Koszonom a leirast!


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.01.21. 15:22

dreizwanzig írta:thx. Amikor legutobb neztem a diaggal, akkor meg azt lattam, hogy miota nalam van (1 ev, 25e km) azota nem regeneralt. Megnezem ujra es csinalok egy kenyszerregeneralast. Koszonom a leirast!


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Az fizikai képtelenség! Maximum 7-800 km után már totál eldugult volna a szűrő. Valami árulás van akkor! :D (Nincs már benne DPF és ki van kapcsolva a regenerálás, ebben az esetben kormos a kipufogó vége)

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.01.21. 19:36

Sziasztok !

Szeretnék segítséget kérni, hogyan tudom kinyitni az e61 csomagtér üveg részét mechanikusan ?
Olvastam korábban valahol hogy létezik rá valami trükk.

Elkezdtem a kábelköteg javítást, de sikerült lezárnom közben...

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.01.29. 20:16

Sziasztok!

Ugy erzem lassan akksit kell cserelnem. A gyari 90Ah-s, de abbol eleg keves van. Jo bele a 95Ah-s is? Ugy ertem fel lehet programozni? AGM-rol van szo.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.01.29. 22:20

dreizwanzig írta:Sziasztok!

Ugy erzem lassan akksit kell cserelnem. A gyari 90Ah-s, de abbol eleg keves van. Jo bele a 95Ah-s is? Ugy ertem fel lehet programozni? AGM-rol van szo.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Úgy tudom az a mondás hogy ilyenkor a lefele következőt kell felprogramozni. Tehát jelen esetben 90Ah-t. Nálam is pont így van.

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.01.29. 22:20

dreizwanzig írta:Sziasztok!

Ugy erzem lassan akksit kell cserelnem. A gyari 90Ah-s, de abbol eleg keves van. Jo bele a 95Ah-s is? Ugy ertem fel lehet programozni? AGM-rol van szo.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Úgy tudom az a mondás hogy ilyenkor a lefele következőt kell felprogramozni. Tehát jelen esetben 90Ah-t. Nálam is pont így van.

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.03.07. 09:27

sziasztok!

panorama teto lefolyo tisztitasra milyen modszer ajanlott?

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.03.18. 11:25

Sziasztok! Tudja valaki esetleg a styling 172 gyári alufelni színkódját vagy a festék nevét?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.03.24. 23:30

hali!
Légtömegmérö, EGR szelep, Fojtószelep, Lambdaszonda csere után, kell tanitani-programozni az autót??
köszi :oops:

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.03.25. 19:47

Levibéka írta:hali!
Légtömegmérö, EGR szelep, Fojtószelep, Lambdaszonda csere után, kell tanitani-programozni az autót??
köszi :oops:


Légtömeg mérő esetén adaptációt kell törölni, EGR esetén semmit, fojtószelep esetén pozíciót kell tanítani, lambda szonda csere esetén passz, olyat még nem láttam BMW-nél meghibásodni.

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.03.27. 08:50

NagyMatyas írta:
Levibéka írta:hali!
Légtömegmérö, EGR szelep, Fojtószelep, Lambdaszonda csere után, kell tanitani-programozni az autót??
köszi :oops:


Légtömeg mérő esetén adaptációt kell törölni, EGR esetén semmit, fojtószelep esetén pozíciót kell tanítani, lambda szonda csere esetén passz, olyat még nem láttam BMW-nél meghibásodni.



X5-nél nekem lambda szonda ment tönkre és csere után az autó furcsa volt vagyis elméletileg magától megtanulja a dolgokat. Persze az X5 2001-es volt lehet a mostani autók
már más.

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.03.27. 09:32

tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:hali!
Légtömegmérö, EGR szelep, Fojtószelep, Lambdaszonda csere után, kell tanitani-programozni az autót??
köszi :oops:


Légtömeg mérő esetén adaptációt kell törölni, EGR esetén semmit, fojtószelep esetén pozíciót kell tanítani, lambda szonda csere esetén passz, olyat még nem láttam BMW-nél meghibásodni.



X5-nél nekem lambda szonda ment tönkre és csere után az autó furcsa volt vagyis elméletileg magától megtanulja a dolgokat. Persze az X5 2001-es volt lehet a mostani autók
már más.


Meg az benzines volt. :)

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.03.27. 17:21

NagyMatyas írta:
tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:hali!
Légtömegmérö, EGR szelep, Fojtószelep, Lambdaszonda csere után, kell tanitani-programozni az autót??
köszi :oops:


Légtömeg mérő esetén adaptációt kell törölni, EGR esetén semmit, fojtószelep esetén pozíciót kell tanítani, lambda szonda csere esetén passz, olyat még nem láttam BMW-nél meghibásodni.



X5-nél nekem lambda szonda ment tönkre és csere után az autó furcsa volt vagyis elméletileg magától megtanulja a dolgokat. Persze az X5 2001-es volt lehet a mostani autók
már más.


Meg az benzines volt. :)


Na igen ezt is teljesen elfelejtettem! :facepalm: :lol:

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.04.25. 12:51

tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:hali!
Légtömegmérö, EGR szelep, Fojtószelep, Lambdaszonda csere után, kell tanitani-programozni az autót??
köszi :oops:


Légtömeg mérő esetén adaptációt kell törölni, EGR esetén semmit, fojtószelep esetén pozíciót kell tanítani, lambda szonda csere esetén passz, olyat még nem láttam BMW-nél meghibásodni.



X5-nél nekem lambda szonda ment tönkre és csere után az autó furcsa volt vagyis elméletileg magától megtanulja a dolgokat. Persze az X5 2001-es volt lehet a mostani autók
már más.


Meg az benzines volt. :)


Na igen ezt is teljesen elfelejtettem! :facepalm: :lol:

Ez a légtömegmérő kérdés engem is érdekel, elég nagy az árrés, van ugye 35 Euróért meg van 260ért is, a gyárit meg meg sem néztem. Most mi a bánat van, hogy ekkora a különbség árban, ha a szerepét ellátja a 40 Eurós holmi is, hogy lehet a másik 260 eur. Vagy nem ? Az olcsó eleve vacak?

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.04.25. 18:16

Offtopic :
A felhasznált anyagok amik alapból drágák pl. platina mennyisége (ha az olcsóban egyáltalán használják), félvezetők tulajdonságai amik a pontosságot (->fogyasztás, gázreakció) befolyásolják, másrészről a minőségellenőrzés (->tartósság és pontosság) és a brand amit rányomnak szabja meg az árat.

Hosszútávú projektjeim közt van az olcsó de látszólag jól működő és a gyári szenzorok műszeres összehasonlítása.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.04.25. 21:00

attila94 írta:
Offtopic :
A felhasznált anyagok amik alapból drágák pl. platina mennyisége (ha az olcsóban egyáltalán használják), félvezetők tulajdonságai amik a pontosságot (->fogyasztás, gázreakció) befolyásolják, másrészről a minőségellenőrzés (->tartósság és pontosság) és a brand amit rányomnak szabja meg az árat.

Hosszútávú projektjeim közt van az olcsó de látszólag jól működő és a gyári szenzorok műszeres összehasonlítása.


Nincs rá szükség, van elég videó a neten. Túl rövid az élet ahhoz, hogy erre pazarold, ha csak nem személyesen akarod átélni az élményt. :doglotlo:

https://www.youtube.com/watch?v=OooetRuakK4

Igen nagy tudású úriember csatornája és egy remek szemléltető videó. :franko:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: 3 attila94, csikes77, dreizwanzig
Értékelés: 14.29%

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.04.25. 21:01

csikes77 írta:Ez a légtömegmérő kérdés engem is érdekel, elég nagy az árrés, van ugye 35 Euróért meg van 260ért is, a gyárit meg meg sem néztem. Most mi a bánat van, hogy ekkora a különbség árban, ha a szerepét ellátja a 40 Eurós holmi is, hogy lehet a másik 260 eur. Vagy nem ? Az olcsó eleve vacak?


Az én véleményemet már hallhattad. BMW-t csak gyári alkatrésszel érdemes javítani, leszámítva pár olyan tételt, amit egy kezemen meg tudok számolni. De lehet cserélgetni a dolgokat, meg spórolgatni, aztán nem szabad csodálkozni, hogy egy határ szar lesz az autó a végére.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: csikes77
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.05.30. 14:57

Sziasztok!
Hátsó lengéscsillapító csere előtt állok. A jobbos beadta a kulcsot.
Ha valakinek van tapasztalata, csinálta magának akkor írhatna róla, hogy mennyire, mit kell megbontani a kocsin, belül a felső csavarhoz.
Estleges buktatókról.

Köszönet
Hozzászólás küldése

VigLink badge