* *
Pontos idő: 2019.07.17. 05:29

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4926 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 243, 244, 245, 246, 247  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.21. 14:34 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 947
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 193 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
Sziasztok!

Az utóbbi hetekben észrevettem, hogy a kipufogógáz nagyon büdös. Nem igazán tudom leírni a szagot. Mi lehet a gond, vagy hogyan lehetne utánajárni? Diag nem ír hibát.

Illetve tudja valaki az ablaktörlő lapát gumik cikkszámát? Csak a gumi érdekelne. Kerestem a realoemen de sehol nem találom.


Szerintem ráférne egy regenerálás az autódra. Nálad a DPF és a katalizátor már nem külön, hanem közös egységet alkot. Rövid utak esetén jelentősen romlik a hatásfoka. :franko:
lehet. Hogyan tudom elinditani a kenyszerregeneralast? En eddig meg sosem ereztem, hogy regeneralt volna amugy...


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.21. 15:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2257
Adott köszi: 425 alkalommal
Kapott köszik: 472 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
Sziasztok!

Az utóbbi hetekben észrevettem, hogy a kipufogógáz nagyon büdös. Nem igazán tudom leírni a szagot. Mi lehet a gond, vagy hogyan lehetne utánajárni? Diag nem ír hibát.

Illetve tudja valaki az ablaktörlő lapát gumik cikkszámát? Csak a gumi érdekelne. Kerestem a realoemen de sehol nem találom.


Szerintem ráférne egy regenerálás az autódra. Nálad a DPF és a katalizátor már nem külön, hanem közös egységet alkot. Rövid utak esetén jelentősen romlik a hatásfoka. :franko:
lehet. Hogyan tudom elinditani a kenyszerregeneralast? En eddig meg sosem ereztem, hogy regeneralt volna amugy...


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Mielőtt elindítod nézd meg, hogy mikor regenerált utoljára. (Amikor kiolvasod a hibakódokat, akkor a vezérlők fogadnak fa struktúrában. Ott rákattintasz a DME-re és Call up ECU functions, többit tuti megtalálod.)

A regenerálást úgy tudod elindítani, hogy bemész a szerviz funkciókba és kérsz egy regenerálást. Le van írva, hogy milyen feltételek esetén indul el a regeneráció. Ha minden rendben van az autóval és van benne legalább egy 1/3 tank gázolaj, akkor kérsz egy regenerálást, elindulsz és amikor 75 fok körülire felmegy a víz és gyorsabban mész, mint 60 km/h, akkor el fog indulni a regeneráció és kb 30-40 percig fog tartani autópályán. Máshol nem nagyon érdemes csinálni, mert úgy kevésbé hatékony.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.21. 15:09 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 947
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 193 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
Sziasztok!

Az utóbbi hetekben észrevettem, hogy a kipufogógáz nagyon büdös. Nem igazán tudom leírni a szagot. Mi lehet a gond, vagy hogyan lehetne utánajárni? Diag nem ír hibát.

Illetve tudja valaki az ablaktörlő lapát gumik cikkszámát? Csak a gumi érdekelne. Kerestem a realoemen de sehol nem találom.


Szerintem ráférne egy regenerálás az autódra. Nálad a DPF és a katalizátor már nem külön, hanem közös egységet alkot. Rövid utak esetén jelentősen romlik a hatásfoka. :franko:
lehet. Hogyan tudom elinditani a kenyszerregeneralast? En eddig meg sosem ereztem, hogy regeneralt volna amugy...


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Mielőtt elindítod nézd meg, hogy mikor regenerált utoljára. (Amikor kiolvasod a hibakódokat, akkor a vezérlők fogadnak fa struktúrában. Ott rákattintasz a DME-re és Call up ECU functions, többit tuti megtalálod.)

A regenerálást úgy tudod elindítani, hogy bemész a szerviz funkciókba és kérsz egy regenerálást. Le van írva, hogy milyen feltételek esetén indul el a regeneráció. Ha minden rendben van az autóval és van benne legalább egy 1/3 tank gázolaj, akkor kérsz egy regenerálást, elindulsz és amikor 75 fok körülire felmegy a víz és gyorsabban mész, mint 60 km/h, akkor el fog indulni a regeneráció és kb 30-40 percig fog tartani autópályán. Máshol nem nagyon érdemes csinálni, mert úgy kevésbé hatékony.
thx. Amikor legutobb neztem a diaggal, akkor meg azt lattam, hogy miota nalam van (1 ev, 25e km) azota nem regeneralt. Megnezem ujra es csinalok egy kenyszerregeneralast. Koszonom a leirast!


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.21. 15:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2257
Adott köszi: 425 alkalommal
Kapott köszik: 472 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
thx. Amikor legutobb neztem a diaggal, akkor meg azt lattam, hogy miota nalam van (1 ev, 25e km) azota nem regeneralt. Megnezem ujra es csinalok egy kenyszerregeneralast. Koszonom a leirast!


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Az fizikai képtelenség! Maximum 7-800 km után már totál eldugult volna a szűrő. Valami árulás van akkor! :D (Nincs már benne DPF és ki van kapcsolva a regenerálás, ebben az esetben kormos a kipufogó vége)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.21. 19:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.06. 01:00
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Érd
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 523i
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok !

Szeretnék segítséget kérni, hogyan tudom kinyitni az e61 csomagtér üveg részét mechanikusan ?
Olvastam korábban valahol hogy létezik rá valami trükk.

Elkezdtem a kábelköteg javítást, de sikerült lezárnom közben...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.29. 20:16 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 947
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 193 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Ugy erzem lassan akksit kell cserelnem. A gyari 90Ah-s, de abbol eleg keves van. Jo bele a 95Ah-s is? Ugy ertem fel lehet programozni? AGM-rol van szo.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.29. 22:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.03.23. 16:18
Hozzászólások: 19
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Sziasztok!

Ugy erzem lassan akksit kell cserelnem. A gyari 90Ah-s, de abbol eleg keves van. Jo bele a 95Ah-s is? Ugy ertem fel lehet programozni? AGM-rol van szo.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Úgy tudom az a mondás hogy ilyenkor a lefele következőt kell felprogramozni. Tehát jelen esetben 90Ah-t. Nálam is pont így van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.29. 22:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.03.23. 16:18
Hozzászólások: 19
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Sziasztok!

Ugy erzem lassan akksit kell cserelnem. A gyari 90Ah-s, de abbol eleg keves van. Jo bele a 95Ah-s is? Ugy ertem fel lehet programozni? AGM-rol van szo.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Úgy tudom az a mondás hogy ilyenkor a lefele következőt kell felprogramozni. Tehát jelen esetben 90Ah-t. Nálam is pont így van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.03.07. 09:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 947
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 193 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok!

panorama teto lefolyo tisztitasra milyen modszer ajanlott?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.03.18. 11:25 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 294
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Tudja valaki esetleg a styling 172 gyári alufelni színkódját vagy a festék nevét?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.03.24. 23:30 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1216
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hali!
Légtömegmérö, EGR szelep, Fojtószelep, Lambdaszonda csere után, kell tanitani-programozni az autót??
köszi :oops:

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.03.25. 19:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2257
Adott köszi: 425 alkalommal
Kapott köszik: 472 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Levibéka írta:
hali!
Légtömegmérö, EGR szelep, Fojtószelep, Lambdaszonda csere után, kell tanitani-programozni az autót??
köszi :oops:


Légtömeg mérő esetén adaptációt kell törölni, EGR esetén semmit, fojtószelep esetén pozíciót kell tanítani, lambda szonda csere esetén passz, olyat még nem láttam BMW-nél meghibásodni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.03.27. 08:50 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1224
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:
hali!
Légtömegmérö, EGR szelep, Fojtószelep, Lambdaszonda csere után, kell tanitani-programozni az autót??
köszi :oops:


Légtömeg mérő esetén adaptációt kell törölni, EGR esetén semmit, fojtószelep esetén pozíciót kell tanítani, lambda szonda csere esetén passz, olyat még nem láttam BMW-nél meghibásodni.



X5-nél nekem lambda szonda ment tönkre és csere után az autó furcsa volt vagyis elméletileg magától megtanulja a dolgokat. Persze az X5 2001-es volt lehet a mostani autók
már más.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.03.27. 09:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2257
Adott köszi: 425 alkalommal
Kapott köszik: 472 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:
hali!
Légtömegmérö, EGR szelep, Fojtószelep, Lambdaszonda csere után, kell tanitani-programozni az autót??
köszi :oops:


Légtömeg mérő esetén adaptációt kell törölni, EGR esetén semmit, fojtószelep esetén pozíciót kell tanítani, lambda szonda csere esetén passz, olyat még nem láttam BMW-nél meghibásodni.



X5-nél nekem lambda szonda ment tönkre és csere után az autó furcsa volt vagyis elméletileg magától megtanulja a dolgokat. Persze az X5 2001-es volt lehet a mostani autók
már más.


Meg az benzines volt. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.03.27. 17:21 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1224
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:
hali!
Légtömegmérö, EGR szelep, Fojtószelep, Lambdaszonda csere után, kell tanitani-programozni az autót??
köszi :oops:


Légtömeg mérő esetén adaptációt kell törölni, EGR esetén semmit, fojtószelep esetén pozíciót kell tanítani, lambda szonda csere esetén passz, olyat még nem láttam BMW-nél meghibásodni.



X5-nél nekem lambda szonda ment tönkre és csere után az autó furcsa volt vagyis elméletileg magától megtanulja a dolgokat. Persze az X5 2001-es volt lehet a mostani autók
már más.


Meg az benzines volt. :)


Na igen ezt is teljesen elfelejtettem! :facepalm: :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.04.25. 12:51 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 207
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:
hali!
Légtömegmérö, EGR szelep, Fojtószelep, Lambdaszonda csere után, kell tanitani-programozni az autót??
köszi :oops:


Légtömeg mérő esetén adaptációt kell törölni, EGR esetén semmit, fojtószelep esetén pozíciót kell tanítani, lambda szonda csere esetén passz, olyat még nem láttam BMW-nél meghibásodni.



X5-nél nekem lambda szonda ment tönkre és csere után az autó furcsa volt vagyis elméletileg magától megtanulja a dolgokat. Persze az X5 2001-es volt lehet a mostani autók
már más.


Meg az benzines volt. :)


Na igen ezt is teljesen elfelejtettem! :facepalm: :lol:

Ez a légtömegmérő kérdés engem is érdekel, elég nagy az árrés, van ugye 35 Euróért meg van 260ért is, a gyárit meg meg sem néztem. Most mi a bánat van, hogy ekkora a különbség árban, ha a szerepét ellátja a 40 Eurós holmi is, hogy lehet a másik 260 eur. Vagy nem ? Az olcsó eleve vacak?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.04.25. 18:16 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 503
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 76 alkalommal
Kapott köszik: 86 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Offtopic :
A felhasznált anyagok amik alapból drágák pl. platina mennyisége (ha az olcsóban egyáltalán használják), félvezetők tulajdonságai amik a pontosságot (->fogyasztás, gázreakció) befolyásolják, másrészről a minőségellenőrzés (->tartósság és pontosság) és a brand amit rányomnak szabja meg az árat.

Hosszútávú projektjeim közt van az olcsó de látszólag jól működő és a gyári szenzorok műszeres összehasonlítása.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek attila94 az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.04.25. 21:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2257
Adott köszi: 425 alkalommal
Kapott köszik: 472 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
Offtopic :
A felhasznált anyagok amik alapból drágák pl. platina mennyisége (ha az olcsóban egyáltalán használják), félvezetők tulajdonságai amik a pontosságot (->fogyasztás, gázreakció) befolyásolják, másrészről a minőségellenőrzés (->tartósság és pontosság) és a brand amit rányomnak szabja meg az árat.

Hosszútávú projektjeim közt van az olcsó de látszólag jól működő és a gyári szenzorok műszeres összehasonlítása.


Nincs rá szükség, van elég videó a neten. Túl rövid az élet ahhoz, hogy erre pazarold, ha csak nem személyesen akarod átélni az élményt. :doglotlo:

https://www.youtube.com/watch?v=OooetRuakK4

Igen nagy tudású úriember csatornája és egy remek szemléltető videó. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: 3 attila94, csikes77, dreizwanzig
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.04.25. 21:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2257
Adott köszi: 425 alkalommal
Kapott köszik: 472 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
Ez a légtömegmérő kérdés engem is érdekel, elég nagy az árrés, van ugye 35 Euróért meg van 260ért is, a gyárit meg meg sem néztem. Most mi a bánat van, hogy ekkora a különbség árban, ha a szerepét ellátja a 40 Eurós holmi is, hogy lehet a másik 260 eur. Vagy nem ? Az olcsó eleve vacak?


Az én véleményemet már hallhattad. BMW-t csak gyári alkatrésszel érdemes javítani, leszámítva pár olyan tételt, amit egy kezemen meg tudok számolni. De lehet cserélgetni a dolgokat, meg spórolgatni, aztán nem szabad csodálkozni, hogy egy határ szar lesz az autó a végére.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: csikes77
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.05.30. 14:57 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.01. 01:00
Hozzászólások: 277
Tartózkodási hely: Észak Ném.o. ill.Paks
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Hátsó lengéscsillapító csere előtt állok. A jobbos beadta a kulcsot.
Ha valakinek van tapasztalata, csinálta magának akkor írhatna róla, hogy mennyire, mit kell megbontani a kocsin, belül a felső csavarhoz.
Estleges buktatókról.

Köszönet


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4926 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 243, 244, 245, 246, 247  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator