Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.11.24. 10:08

vaszarig írta:
tökmöc írta:Sziasztok!

Ezt a hibát most miért kaptam meg? " Bmw sos call system failure! " Észrevételem alapján minden jó működik " telefon, rádió, bluetooth és stb... " . Az aksi 2 éves feltanítva! Egyedül ami rossz még mindig az állófűtésem de szerintem azért nem hisztizik! :lol:


Öcsémnek az E91-én volt ilyen, az SOS gomb, illetve rendszer halt le nála! :roll:


Hali! Nálam még nem állt le csak hibát ír és ennyi! Vagyis 2 szer írta most már megint nem! :D

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.12.06. 18:52

Sziasztok. Féktárcsánál mi ez a két méret? Egyik 310mm a másik meg 324mm egy azon típusra.

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.12.06. 23:28

csikes77 írta:Sziasztok. Féktárcsánál mi ez a két méret? Egyik 310mm a másik meg 324mm egy azon típusra.

310 a normál fék, 324 pedig erősített:

"For vehicles with
Usable load increase
or
Reinforced brakes
or
Chassis, officials utility vehicle
S100A=Yes

S102A=Yes

S102A=Yes"

Vin kódban le van írva ha esetleg valamelyik lenne az autódban a 3 kód közül.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: csikes77
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.12.08. 11:38

Gallaca írta:
csikes77 írta:Sziasztok. Féktárcsánál mi ez a két méret? Egyik 310mm a másik meg 324mm egy azon típusra.

310 a normál fék, 324 pedig erősített:

"For vehicles with
Usable load increase
or
Reinforced brakes
or
Chassis, officials utility vehicle
S100A=Yes

S102A=Yes

S102A=Yes"

Vin kódban le van írva ha esetleg valamelyik lenne az autódban a 3 kód közül.

A nagyobbik az kormányzati járművekhez volt csak (pl. rendőrség) ha a tied sima átlagnak lett eladva annak idején akkor biztos a kisebbik van benne.

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.12.08. 22:05

stupeki69 írta:
Gallaca írta:
csikes77 írta:Sziasztok. Féktárcsánál mi ez a két méret? Egyik 310mm a másik meg 324mm egy azon típusra.

310 a normál fék, 324 pedig erősített:

"For vehicles with
Usable load increase
or
Reinforced brakes
or
Chassis, officials utility vehicle
S100A=Yes

S102A=Yes

S102A=Yes"

Vin kódban le van írva ha esetleg valamelyik lenne az autódban a 3 kód közül.

A nagyobbik az kormányzati járművekhez volt csak (pl. rendőrség) ha a tied sima átlagnak lett eladva annak idején akkor biztos a kisebbik van benne.

Másik két opció az smafu? :shock:

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.12.09. 13:07

Gallaca írta:
stupeki69 írta:
Gallaca írta:
csikes77 írta:Sziasztok. Féktárcsánál mi ez a két méret? Egyik 310mm a másik meg 324mm egy azon típusra.

310 a normál fék, 324 pedig erősített:

"For vehicles with
Usable load increase
or
Reinforced brakes
or
Chassis, officials utility vehicle
S100A=Yes

S102A=Yes

S102A=Yes"

Vin kódban le van írva ha esetleg valamelyik lenne az autódban a 3 kód közül.

A nagyobbik az kormányzati járművekhez volt csak (pl. rendőrség) ha a tied sima átlagnak lett eladva annak idején akkor biztos a kisebbik van benne.

Másik két opció az smafu? :shock:

Nekem csak két féle opociót hoz az ETK. A másik két lehetőség miatt még ugyan arra használod ugyan olyat.

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.12.09. 22:48

stupeki69 írta:
Gallaca írta:
stupeki69 írta:
Gallaca írta:
csikes77 írta:Sziasztok. Féktárcsánál mi ez a két méret? Egyik 310mm a másik meg 324mm egy azon típusra.

310 a normál fék, 324 pedig erősített:

"For vehicles with
Usable load increase
or
Reinforced brakes
or
Chassis, officials utility vehicle
S100A=Yes

S102A=Yes

S102A=Yes"

Vin kódban le van írva ha esetleg valamelyik lenne az autódban a 3 kód közül.

A nagyobbik az kormányzati járművekhez volt csak (pl. rendőrség) ha a tied sima átlagnak lett eladva annak idején akkor biztos a kisebbik van benne.

Másik két opció az smafu? :shock:

Nekem csak két féle opociót hoz az ETK. A másik két lehetőség miatt még ugyan arra használod ugyan olyat.

:facepalm:

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.12.10. 20:38

Na köszi srácok , leszedtem a kereket és megmértem, mert én ezekben a S100A yesekben elvesztem. :D Na meg a VIN mágiába.
Most meg éppen megcsüngtem a szíj rendelésben is mert hála az égnek ebből is kétféle van.
For vehicles with
Dynamic Drive
S229A=No
01 Ribbed v-belt 6 PK X 2080 1
For vehicles with
Dynamic Drive
S229A=Yes
01 Ribbed v-belt 6 PK X 2160
Most ez csak nekem magas ? De komolyan S229A=No Meg Yes is.
Elmagyarázná ezt valaki nekem kérem. :shock:

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.12.11. 00:57

csikes77 írta:Na köszi srácok , leszedtem a kereket és megmértem, mert én ezekben a S100A yesekben elvesztem. :D Na meg a VIN mágiába.
Most meg éppen megcsüngtem a szíj rendelésben is mert hála az égnek ebből is kétféle van.
For vehicles with
Dynamic Drive
S229A=No
01 Ribbed v-belt 6 PK X 2080 1
For vehicles with
Dynamic Drive
S229A=Yes
01 Ribbed v-belt 6 PK X 2160
Most ez csak nekem magas ? De komolyan S229A=No Meg Yes is.
Elmagyarázná ezt valaki nekem kérem. :shock:

Nagy vonalakban:
S229A az adott extra kódja, jelen esetben a Dinamic drive. Ha "Yes" akkor tartalmazza az autó az extrát (illetve az alkatrész az adott extrás autóhoz való), ha No, akkor nem.
Ha dinamic drive az autód akkor 2160 szíj kell, ha nem, akkor 2080.
Aki nálam rendel, annak ki szoktam keresni vin alapján! :wink:

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.12.13. 11:13

sziasztok!

Izzitassal kapcsolatban lenne kerdesem. Ha beszallok a kocsiba es nyomom a feket, majd megnyomom a start gombot, akkor indit a kocsi (keyless go-s). De ugye ilyen hidegben mar izzitani is kene, viszont ezt nem teszi meg... Azaz mikor megnyomom a gombot, akkor mutatja az ikont, hogy izzit, de mar egybol inditja is a kocsit, szoval nem izzit eleget es igy eleg szarul indul, ugral az alapjarat, stb. Nem ertem miert nem varja meg az izzitast? Az en gondolataim szerint ennek ugy kene mukodnie, hogy megnyomom a gombot, feljon a kis ikon, hogy izzit, majd ha vege az izzitasnak, akkor indit. Ez igy normalis? Nem hiszem. De akkor hogyan kene izzitani? Esetleg ez valami programozas kerdese?

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.12.13. 15:22

dreizwanzig írta:sziasztok!

Izzitassal kapcsolatban lenne kerdesem. Ha beszallok a kocsiba es nyomom a feket, majd megnyomom a start gombot, akkor indit a kocsi (keyless go-s). De ugye ilyen hidegben mar izzitani is kene, viszont ezt nem teszi meg... Azaz mikor megnyomom a gombot, akkor mutatja az ikont, hogy izzit, de mar egybol inditja is a kocsit, szoval nem izzit eleget es igy eleg szarul indul, ugral az alapjarat, stb. Nem ertem miert nem varja meg az izzitast? Az en gondolataim szerint ennek ugy kene mukodnie, hogy megnyomom a gombot, feljon a kis ikon, hogy izzit, majd ha vege az izzitasnak, akkor indit. Ez igy normalis? Nem hiszem. De akkor hogyan kene izzitani? Esetleg ez valami programozas kerdese?

Nekem nem jön fel semmilyen ikon ahogy nyomom az indító gombot indul rögtön szépen (az izzító gyertyák és vezérlő egy évesek tökéletesen működnek), szerintem ezek az izzító gyertyák azonnal fel izzanak.

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.01.02. 00:00

Hello!

35d FL-ben kellene motortartó bakot cseréltetnem. Azt hallottam, hogy mindegyik utángyártottat kicsit faragni kell, hogy beférjen, amit én egy kicsit kétlek. Van valakinek tapasztalat / ajánlás márkát illetően, vagy tényleg csak a gyári jó (ami 2x annyi, mint pl a Meyle)

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.01.03. 22:26

dreizwanzig írta:Hello!

35d FL-ben kellene motortartó bakot cseréltetnem. Azt hallottam, hogy mindegyik utángyártottat kicsit faragni kell, hogy beférjen, amit én egy kicsit kétlek. Van valakinek tapasztalat / ajánlás márkát illetően, vagy tényleg csak a gyári jó (ami 2x annyi, mint pl a Meyle)


Nem kétszer annyi, kérd Gallaca-tól és ne tegyél bele után gyártottat. Én már próbáltam, megbántam, azóta gyári van benne. :)

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.01.03. 22:27

NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:Hello!

35d FL-ben kellene motortartó bakot cseréltetnem. Azt hallottam, hogy mindegyik utángyártottat kicsit faragni kell, hogy beférjen, amit én egy kicsit kétlek. Van valakinek tapasztalat / ajánlás márkát illetően, vagy tényleg csak a gyári jó (ami 2x annyi, mint pl a Meyle)


Nem kétszer annyi, kérd Gallaca-tól és ne tegyél bele után gyártottat. Én már próbáltam, megbántam, azóta gyári van benne. :)
thx! Bendeguz ajanlott gyarit bomba aron, megveszem tole.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.01.11. 10:15

Sziasztok!
Így télvíz idején a gyenge fűtési teljesítmény javítása érdekében úgy döntöttem hogy a hűtő elé beszerelem a gyári zsalut. Nagy részén már túl vagyok, WDS-ben kikerestem a csatlakozási pontokat, egy dolognál akadtam el, mégpedig nem tudom kideríteni, hogy a DDE 31-es pinhez milyen csatlakozó kell. Pontosabban az a kis felforrasztandó fém bigyó, vagy minek nevezzem. A realoem-ben a stekkerhez hoz vagy 6 félét. Ha valakinek van már ezzel tapasztalata, hálás lennék ha segítene.
Előre is köszönöm,
Péter

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.01.11. 11:13

reiterpr írta:Sziasztok!
Így télvíz idején a gyenge fűtési teljesítmény javítása érdekében úgy döntöttem hogy a hűtő elé beszerelem a gyári zsalut. Nagy részén már túl vagyok, WDS-ben kikerestem a csatlakozási pontokat, egy dolognál akadtam el, mégpedig nem tudom kideríteni, hogy a DDE 31-es pinhez milyen csatlakozó kell. Pontosabban az a kis felforrasztandó fém bigyó, vagy minek nevezzem. A realoem-ben a stekkerhez hoz vagy 6 félét. Ha valakinek van már ezzel tapasztalata, hálás lennék ha segítene.
Előre is köszönöm,
Péter


Helló.
"gyenge fűtési teljesítmény" :?: :?: :shock: Szaunázni akarsz a kocsiban? :lol:
Termosztát, süni, stb. jó? Mert a BMW-kre nem igazán jellemző, hogy a fűtésükre panasz lenne. (Ha csak nem Szibériában élsz és nincs ideje bemelegedni a motornak)

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.01.11. 12:41

leslie írta:
reiterpr írta:Sziasztok!
Így télvíz idején a gyenge fűtési teljesítmény javítása érdekében úgy döntöttem hogy a hűtő elé beszerelem a gyári zsalut. Nagy részén már túl vagyok, WDS-ben kikerestem a csatlakozási pontokat, egy dolognál akadtam el, mégpedig nem tudom kideríteni, hogy a DDE 31-es pinhez milyen csatlakozó kell. Pontosabban az a kis felforrasztandó fém bigyó, vagy minek nevezzem. A realoem-ben a stekkerhez hoz vagy 6 félét. Ha valakinek van már ezzel tapasztalata, hálás lennék ha segítene.
Előre is köszönöm,
Péter


Helló.
"gyenge fűtési teljesítmény" :?: :?: :shock: Szaunázni akarsz a kocsiban? :lol:
Termosztát, süni, stb. jó? Mert a BMW-kre nem igazán jellemző, hogy a fűtésükre panasz lenne. (Ha csak nem Szibériában élsz és nincs ideje bemelegedni a motornak)


Termosztátot kb 2 hónapja cseréltem, biztos ami biztos mindkettőt, és természetesen gyárit, és mégsem melegszik a motor ahogy kellene. Folyamatosan figyelem a hőfokot, jó ha 80-at eléri, pályán meg vissza is hűl, mondom, teszi ezt új gyári termosztátokkal. Továbbá reggel munkahelyre egy viszonylag rövid utat teszek meg, gondoltam ebben is segít a shutter. Egyébként sok külföldi fórumon olvastam, hogy sokan küzdenek a hőfokkal. Olvastam pl arról, hogy sokan egy Renault megfelelő termosztátját dugják bele a radiátor előremenő vízcsövébe. A nem gyári megoldásoknak nem vagyok híve, így ezt elvetettem (bár megvettem a termosztátot). Süni alatt itt a fűtőmotor ellenállására gondolsz?

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.01.11. 14:00

reiterpr írta:
leslie írta:
reiterpr írta:Sziasztok!
Így télvíz idején a gyenge fűtési teljesítmény javítása érdekében úgy döntöttem hogy a hűtő elé beszerelem a gyári zsalut. Nagy részén már túl vagyok, WDS-ben kikerestem a csatlakozási pontokat, egy dolognál akadtam el, mégpedig nem tudom kideríteni, hogy a DDE 31-es pinhez milyen csatlakozó kell. Pontosabban az a kis felforrasztandó fém bigyó, vagy minek nevezzem. A realoem-ben a stekkerhez hoz vagy 6 félét. Ha valakinek van már ezzel tapasztalata, hálás lennék ha segítene.
Előre is köszönöm,
Péter


Helló.
"gyenge fűtési teljesítmény" :?: :?: :shock: Szaunázni akarsz a kocsiban? :lol:
Termosztát, süni, stb. jó? Mert a BMW-kre nem igazán jellemző, hogy a fűtésükre panasz lenne. (Ha csak nem Szibériában élsz és nincs ideje bemelegedni a motornak)


Termosztátot kb 2 hónapja cseréltem, biztos ami biztos mindkettőt, és természetesen gyárit, és mégsem melegszik a motor ahogy kellene. Folyamatosan figyelem a hőfokot, jó ha 80-at eléri, pályán meg vissza is hűl, mondom, teszi ezt új gyári termosztátokkal. Továbbá reggel munkahelyre egy viszonylag rövid utat teszek meg, gondoltam ebben is segít a shutter. Egyébként sok külföldi fórumon olvastam, hogy sokan küzdenek a hőfokkal. Olvastam pl arról, hogy sokan egy Renault megfelelő termosztátját dugják bele a radiátor előremenő vízcsövébe. A nem gyári megoldásoknak nem vagyok híve, így ezt elvetettem (bár megvettem a termosztátot). Süni alatt itt a fűtőmotor ellenállására gondolsz?


Igen, az ellenállásra gondolok. Amikor Ausztriában dolgoztam, akkor az E39 530d-m is kicsit visszahűlt a hegyi utakon, míg be nem melegedett rendesen. Utána már nem hűlt vissza, pályán pedig egyáltalán nem tapasztaltam olyat, hogy visszahűlt volna (Ausztriában sem). A külföldi fórumok sem biztos, hogy mérvadóak (szerintem), mert ugyan Tőlünk nyugatabbra vannak távolságok, azonban sok külföldi pl. a szomszédos faluban dolgozik, vagy ott van Spar, stb. és addig a kocsinak ideje nincs bemelegedni, amikor -10 fok körüli hőmérsékletről indulnak. De lehet, hogy én látom rosszul.
Én először végig mennék azon, hogy tuti rendben van-e minden a kocsin és utána állnék neki alternatív megoldást beszerelni. De lehet, hogy Te ezen már túl vagy.

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.01.11. 14:36

leslie írta:
reiterpr írta:
leslie írta:
reiterpr írta:Sziasztok!
Így télvíz idején a gyenge fűtési teljesítmény javítása érdekében úgy döntöttem hogy a hűtő elé beszerelem a gyári zsalut. Nagy részén már túl vagyok, WDS-ben kikerestem a csatlakozási pontokat, egy dolognál akadtam el, mégpedig nem tudom kideríteni, hogy a DDE 31-es pinhez milyen csatlakozó kell. Pontosabban az a kis felforrasztandó fém bigyó, vagy minek nevezzem. A realoem-ben a stekkerhez hoz vagy 6 félét. Ha valakinek van már ezzel tapasztalata, hálás lennék ha segítene.
Előre is köszönöm,
Péter


Helló.
"gyenge fűtési teljesítmény" :?: :?: :shock: Szaunázni akarsz a kocsiban? :lol:
Termosztát, süni, stb. jó? Mert a BMW-kre nem igazán jellemző, hogy a fűtésükre panasz lenne. (Ha csak nem Szibériában élsz és nincs ideje bemelegedni a motornak)


Termosztátot kb 2 hónapja cseréltem, biztos ami biztos mindkettőt, és természetesen gyárit, és mégsem melegszik a motor ahogy kellene. Folyamatosan figyelem a hőfokot, jó ha 80-at eléri, pályán meg vissza is hűl, mondom, teszi ezt új gyári termosztátokkal. Továbbá reggel munkahelyre egy viszonylag rövid utat teszek meg, gondoltam ebben is segít a shutter. Egyébként sok külföldi fórumon olvastam, hogy sokan küzdenek a hőfokkal. Olvastam pl arról, hogy sokan egy Renault megfelelő termosztátját dugják bele a radiátor előremenő vízcsövébe. A nem gyári megoldásoknak nem vagyok híve, így ezt elvetettem (bár megvettem a termosztátot). Süni alatt itt a fűtőmotor ellenállására gondolsz?


Igen, az ellenállásra gondolok. Amikor Ausztriában dolgoztam, akkor az E39 530d-m is kicsit visszahűlt a hegyi utakon, míg be nem melegedett rendesen. Utána már nem hűlt vissza, pályán pedig egyáltalán nem tapasztaltam olyat, hogy visszahűlt volna (Ausztriában sem). A külföldi fórumok sem biztos, hogy mérvadóak (szerintem), mert ugyan Tőlünk nyugatabbra vannak távolságok, azonban sok külföldi pl. a szomszédos faluban dolgozik, vagy ott van Spar, stb. és addig a kocsinak ideje nincs bemelegedni, amikor -10 fok körüli hőmérsékletről indulnak. De lehet, hogy én látom rosszul.
Én először végig mennék azon, hogy tuti rendben van-e minden a kocsin és utána állnék neki alternatív megoldást beszerelni. De lehet, hogy Te ezen már túl vagy.


Már mindenen végigmentem. A városban még felmegy 80 fölé, de autópályán visszahűl 70 környékére, lejtőn még alá is. Ha jól működnek a termosztátok, akkor 88 fok alatt csak a fűtés (és az EGR) vesz el hőt. -2 fokban pályán, lejtőn, 2 literes pillanatnyi fogyasztásnál persze elképzelhetőnek tartom, hogy nagyobb a hő fogyasztás mint a termelés. De összességében akkor is gyengének érzem, és nem azt várom el, hogy 3 km-en belül fűtse fel teljesen az utasteret. A csőbe termosztátot már rég elvetettem, nem szeretem a sufnizást, nem vitt rá a lélek. Remélem ha sikerül a DDE-be bekötni a zsalu vezérlő mágnest akkor javul valamit a helyzet.

Re: Kérdések-válaszok E60

2019.01.11. 14:53

reiterpr írta:
leslie írta:
reiterpr írta:
leslie írta:
reiterpr írta:Sziasztok!
Így télvíz idején a gyenge fűtési teljesítmény javítása érdekében úgy döntöttem hogy a hűtő elé beszerelem a gyári zsalut. Nagy részén már túl vagyok, WDS-ben kikerestem a csatlakozási pontokat, egy dolognál akadtam el, mégpedig nem tudom kideríteni, hogy a DDE 31-es pinhez milyen csatlakozó kell. Pontosabban az a kis felforrasztandó fém bigyó, vagy minek nevezzem. A realoem-ben a stekkerhez hoz vagy 6 félét. Ha valakinek van már ezzel tapasztalata, hálás lennék ha segítene.
Előre is köszönöm,
Péter


Helló.
"gyenge fűtési teljesítmény" :?: :?: :shock: Szaunázni akarsz a kocsiban?
Termosztát, süni, stb. jó? Mert a BMW-kre nem igazán jellemző, hogy a fűtésükre panasz lenne. (Ha csak nem Szibériában élsz és nincs ideje bemelegedni a motornak)


Termosztátot kb 2 hónapja cseréltem, biztos ami biztos mindkettőt, és természetesen gyárit, és mégsem melegszik a motor ahogy kellene. Folyamatosan figyelem a hőfokot, jó ha 80-at eléri, pályán meg vissza is hűl, mondom, teszi ezt új gyári termosztátokkal. Továbbá reggel munkahelyre egy viszonylag rövid utat teszek meg, gondoltam ebben is segít a shutter. Egyébként sok külföldi fórumon olvastam, hogy sokan küzdenek a hőfokkal. Olvastam pl arról, hogy sokan egy Renault megfelelő termosztátját dugják bele a radiátor előremenő vízcsövébe. A nem gyári megoldásoknak nem vagyok híve, így ezt elvetettem (bár megvettem a termosztátot). Süni alatt itt a fűtőmotor ellenállására gondolsz?


Igen, az ellenállásra gondolok. Amikor Ausztriában dolgoztam, akkor az E39 530d-m is kicsit visszahűlt a hegyi utakon, míg be nem melegedett rendesen. Utána már nem hűlt vissza, pályán pedig egyáltalán nem tapasztaltam olyat, hogy visszahűlt volna (Ausztriában sem). A külföldi fórumok sem biztos, hogy mérvadóak (szerintem), mert ugyan Tőlünk nyugatabbra vannak távolságok, azonban sok külföldi pl. a szomszédos faluban dolgozik, vagy ott van Spar, stb. és addig a kocsinak ideje nincs bemelegedni, amikor -10 fok körüli hőmérsékletről indulnak. De lehet, hogy én látom rosszul.
Én először végig mennék azon, hogy tuti rendben van-e minden a kocsin és utána állnék neki alternatív megoldást beszerelni. De lehet, hogy Te ezen már túl vagy.


Már mindenen végigmentem. A városban még felmegy 80 fölé, de autópályán visszahűl 70 környékére, lejtőn még alá is. Ha jól működnek a termosztátok, akkor 88 fok alatt csak a fűtés (és az EGR) vesz el hőt. -2 fokban pályán, lejtőn, 2 literes pillanatnyi fogyasztásnál persze elképzelhetőnek tartom, hogy nagyobb a hő fogyasztás mint a termelés. De összességében akkor is gyengének érzem, és nem azt várom el, hogy 3 km-en belül fűtse fel teljesen az utasteret. A csőbe termosztátot már rég elvetettem, nem szeretem a sufnizást, nem vitt rá a lélek. Remélem ha sikerül a DDE-be bekötni a zsalu vezérlő mágnest akkor javul valamit a helyzet.
Szia. Zsalu néven a vese mögötti kis rácsra gondolsz? Nekem az bent van de kézzel simán benyomom ugymond a menetszél vezérli nálam szerintem. :D Gondolom az úgy nem jó. Vagy igen?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Hozzászólás küldése

VigLink badge