2018.09.18. 18:14
Zsolt írta:Sziasztok!
Ha valaki már cserélt kipufogó leömlőt, megosztaná velem a dolog tanulságait? Lassan esedékes lesz, mert a gyári lemez kivitelen látok hajszál-repedéseket, ha egy teleszkópos tükörrel végignézem (más tünet még nincs). Honnan érdemes beszerezni az öntvény kivitelt? Van esetleg olyan forrás, ami már bevált? Valamint szívesen vennék ajánlást, hogy kire lehet ezt rábízni. Annak idején E46 330i-n megoldottam (katalizátor hiba miatt), de ennek nem merek nekiállni. Szívesen utazok is érte, ha igényes a szaki.
Turbo-dpf, és levegőszűrő ház lebontás után már lejön egyébként? Vagy felülről, szelepfedél és egyebek leszerelése is szükséges?
Köszi a válaszokat.
2018.09.18. 22:05
Én sem szeretném, az üzemanyag-ellátó rendszere még bontatlan. Akkor alulról kell leküzdeni. Ha jól tudom, a levegőszűrő házban van 3db kis ablak műanyag dugókkal, ott lehet hozzáférni a turbót rögzítő csavarokhoz. Felül annyira lebontani max 15-20 perc. A többi lesz a problémás... Köszi az infót.NagyMatyas írta:Zsolt írta:Sziasztok!
Ha valaki már cserélt kipufogó leömlőt, megosztaná velem a dolog tanulságait? Lassan esedékes lesz, mert a gyári lemez kivitelen látok hajszál-repedéseket, ha egy teleszkópos tükörrel végignézem (más tünet még nincs). Honnan érdemes beszerezni az öntvény kivitelt? Van esetleg olyan forrás, ami már bevált? Valamint szívesen vennék ajánlást, hogy kire lehet ezt rábízni. Annak idején E46 330i-n megoldottam (katalizátor hiba miatt), de ennek nem merek nekiállni. Szívesen utazok is érte, ha igényes a szaki.
Turbo-dpf, és levegőszűrő ház lebontás után már lejön egyébként? Vagy felülről, szelepfedél és egyebek leszerelése is szükséges?
Köszi a válaszokat.
Turbó és DPF leszerelés után lejön, nem lesz egyszerű, de én emiatt nem huzigálnám ki a porlasztókat. Vagy veszel idehaza bontóstól 30d leömlőt, vagy ebayről érdemes rendelni. Vannak komplett készletek anyákkal, tömítésekkel együtt nagyságrendileg 45-50 ezer forintért.
https://www.ebay.com/itm/Exhaust-Manifo ... gz&vxp=mtr
2018.09.18. 23:19
NagyMatyas írta:Zsolt írta:Sziasztok!
Ha valaki már cserélt kipufogó leömlőt, megosztaná velem a dolog tanulságait? Lassan esedékes lesz, mert a gyári lemez kivitelen látok hajszál-repedéseket, ha egy teleszkópos tükörrel végignézem (más tünet még nincs). Honnan érdemes beszerezni az öntvény kivitelt? Van esetleg olyan forrás, ami már bevált? Valamint szívesen vennék ajánlást, hogy kire lehet ezt rábízni. Annak idején E46 330i-n megoldottam (katalizátor hiba miatt), de ennek nem merek nekiállni. Szívesen utazok is érte, ha igényes a szaki.
Turbo-dpf, és levegőszűrő ház lebontás után már lejön egyébként? Vagy felülről, szelepfedél és egyebek leszerelése is szükséges?
Köszi a válaszokat.
Turbó és DPF leszerelés után lejön, nem lesz egyszerű, de én emiatt nem huzigálnám ki a porlasztókat. Vagy veszel idehaza bontóstól 30d leömlőt, vagy ebayről érdemes rendelni. Vannak komplett készletek anyákkal, tömítésekkel együtt nagyságrendileg 45-50 ezer forintért.
https://www.ebay.com/itm/Exhaust-Manifo ... gz&vxp=mtr
2018.09.19. 22:46
2018.09.27. 12:38
tökmöc írta:Szép estét!
Lehet unalmas már ez a kérdés de van lehetőség TRW féktárcsát/betétet és jelzőt venni aminek az új ára 45 ezer! Én eddig mindig zimmermann-t szoktam venni de ez most elég jó árnak tűnik és csak egy kis megerősítés kéne!
Ezek a cikkszámok : TRW DF4361
TRW GIC 187
TRW GDB1498
2018.09.27. 12:45
2018.09.28. 19:31
2018.10.08. 19:37
2018.10.08. 20:03
nem fugg ossze, viszont ha nem tudod h mikor volt cserelve a vizpumpa, akkor en csereltetnem. En ahogy megvettem a kocsit, csereltettem a vizpumpat. Nem nagy tetel, de meg tud szivatni.Levibéka írta:hali!
termosztát csere van killátásban, 2 gyári lessz berakva, kérdésem vizpompát is cseréljek vagy nem függ össze a kettö?? mi a véleményetek??
köszi
2018.10.13. 10:43
Na most akkor mi a jobb megoldás, gyári bontott, vagy új utángyártott? Árban kb. ugyanaz.Gallaca írta:NagyMatyas írta:Zsolt írta:Sziasztok!
Ha valaki már cserélt kipufogó leömlőt, megosztaná velem a dolog tanulságait? Lassan esedékes lesz, mert a gyári lemez kivitelen látok hajszál-repedéseket, ha egy teleszkópos tükörrel végignézem (más tünet még nincs). Honnan érdemes beszerezni az öntvény kivitelt? Van esetleg olyan forrás, ami már bevált? Valamint szívesen vennék ajánlást, hogy kire lehet ezt rábízni. Annak idején E46 330i-n megoldottam (katalizátor hiba miatt), de ennek nem merek nekiállni. Szívesen utazok is érte, ha igényes a szaki.
Turbo-dpf, és levegőszűrő ház lebontás után már lejön egyébként? Vagy felülről, szelepfedél és egyebek leszerelése is szükséges?
Köszi a válaszokat.
Turbó és DPF leszerelés után lejön, nem lesz egyszerű, de én emiatt nem huzigálnám ki a porlasztókat. Vagy veszel idehaza bontóstól 30d leömlőt, vagy ebayről érdemes rendelni. Vannak komplett készletek anyákkal, tömítésekkel együtt nagyságrendileg 45-50 ezer forintért.
https://www.ebay.com/itm/Exhaust-Manifo ... gz&vxp=mtr
Jaaa erre a feketére azt mondják, hogy ez a jobbik fajta, nem törik ketté olyan hamar, mint az ezüst. De ezt nem azért írtam, mert amúgy van eladó gyári öntvény leömlőm, hanem mert így van.
2018.10.13. 11:27
dreizwanzig írta:nem fugg ossze, viszont ha nem tudod h mikor volt cserelve a vizpumpa, akkor en csereltetnem. En ahogy megvettem a kocsit, csereltettem a vizpumpat. Nem nagy tetel, de meg tud szivatni.Levibéka írta:hali!
termosztát csere van killátásban, 2 gyári lessz berakva, kérdésem vizpompát is cseréljek vagy nem függ össze a kettö?? mi a véleményetek??
köszi
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
2018.10.17. 09:26
2018.10.17. 10:57
dreizwanzig írta:Kartergaz szuro tema: melyik a jobb? A lecsapatos vagy a regebbi fajta, filteres? Anno itt azt mondtak, hogy a lecsapatos a jobb, igy az e39-ben en azt hasznaltam. Most egyre tobbet olvasom, hogy a filteres a jobb es erdemesebb az e60-ban is azt hasznalni... Hol az igazsag? 2 olajcserenkent cserelem amugy a kartergaz szurot, tehat kb 20-25e kilometerenkent.
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
2018.10.17. 11:02
koszi! Nem ertem, hogy akkor miert mondjak tobb helyen, hogy szar a lecsapato es azonnal cserelni kell filteresre... az e39-en mindig lecsapatosat hasznaltam, szinten 10-12 ezrenkent csereltem olajat es sosem volt vele semmi bajom. Csak most olvasgatva megijedtem, hogy talan akkor megsem jo megoldas a lecsapato. De akkor nem foglalkozom vele, csinalom ahogy eddig. Lecsapatosat hasznalok es minden masodik olajcserenel csereltetem azt is.NagyMatyas írta:dreizwanzig írta:Kartergaz szuro tema: melyik a jobb? A lecsapatos vagy a regebbi fajta, filteres? Anno itt azt mondtak, hogy a lecsapatos a jobb, igy az e39-ben en azt hasznaltam. Most egyre tobbet olvasom, hogy a filteres a jobb es erdemesebb az e60-ban is azt hasznalni... Hol az igazsag? 2 olajcserenkent cserelem amugy a kartergaz szurot, tehat kb 20-25e kilometerenkent.
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Elméletben vagy gyakorlatban?
Én eddig 10 ezrenként cseréltem olajat, szám szerint 7x, ez alatt az idő alatt 1 lecsapató volt végig a kocsiban. A kartergázszűrőnek 50-60 ezer km azt hiszem gyárilag a csereperiódusa. Valójában, ahogy te is írtad ez egy lecsapató. Én se a betöltő nyíláson, sem pedig a lecsapatóban nem láttam azóta rendellenes lerakódást, így szerintem nem nagyon kell szűrni a kartergázt. A lecsapató nem tud eltömődni és a gyári biztosan kibírja ezt az intervallumot, ha beteszel egy szűrőbetéteset, akkor garantáltan kevésbé fog áramlani a kartergáz, illetve állandóan kontrollálni kell, hogy mi a helyzet, így viszont hátradőlhetsz.
Valamennyire minden 6 hengeres kartergázas, de legalább normálisan le van csapatva, ha pedig jó minőségű olajat használsz és időben cseréled, akkor nem lesz a forró kartergáz miatt lerakódás, így valószínűleg szűrni sem kell.
Márkába csak gyárit ajánlok, láttam én már olyan u.gy. lecsapatót, amin 7 ezret bírt a membrán.
2018.10.17. 16:30
2018.10.28. 14:56
2018.10.28. 20:22
2018.10.29. 18:02
Bandi1978 írta:csikes77 írta:Sziasztok. Srácok tudja valaki,hogy mekkora Torx kell a kettőstömegű lendkerék leszedéséhez?
Ha arra gondolsz, amelyikből 8 darab tartja a lendkereket, az T60.
2018.10.29. 19:19
2018.10.29. 19:26
Zsolt írta:Sziasztok!
Diag szerint elhalálozott a hátsó középső bal PDC-szenzorom (sedan az autó). Honnan tudnék beszerezni szín-azonos cseredarabot? TITANGRAU II METALLIC (A36)
Köszi.