* *
Pontos idő: 2018.10.20. 04:50

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4815 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 237, 238, 239, 240, 241
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.09.18. 18:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2200
Adott köszi: 416 alkalommal
Kapott köszik: 440 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
Sziasztok!
Ha valaki már cserélt kipufogó leömlőt, megosztaná velem a dolog tanulságait? Lassan esedékes lesz, mert a gyári lemez kivitelen látok hajszál-repedéseket, ha egy teleszkópos tükörrel végignézem (más tünet még nincs). Honnan érdemes beszerezni az öntvény kivitelt? Van esetleg olyan forrás, ami már bevált? Valamint szívesen vennék ajánlást, hogy kire lehet ezt rábízni. Annak idején E46 330i-n megoldottam (katalizátor hiba miatt), de ennek nem merek nekiállni. Szívesen utazok is érte, ha igényes a szaki.
Turbo-dpf, és levegőszűrő ház lebontás után már lejön egyébként? Vagy felülről, szelepfedél és egyebek leszerelése is szükséges?
Köszi a válaszokat.


Turbó és DPF leszerelés után lejön, nem lesz egyszerű, de én emiatt nem huzigálnám ki a porlasztókat. Vagy veszel idehaza bontóstól 30d leömlőt, vagy ebayről érdemes rendelni. Vannak komplett készletek anyákkal, tömítésekkel együtt nagyságrendileg 45-50 ezer forintért.

https://www.ebay.com/itm/Exhaust-Manifo ... gz&vxp=mtr


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.09.18. 22:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 173
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 63 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:
Sziasztok!
Ha valaki már cserélt kipufogó leömlőt, megosztaná velem a dolog tanulságait? Lassan esedékes lesz, mert a gyári lemez kivitelen látok hajszál-repedéseket, ha egy teleszkópos tükörrel végignézem (más tünet még nincs). Honnan érdemes beszerezni az öntvény kivitelt? Van esetleg olyan forrás, ami már bevált? Valamint szívesen vennék ajánlást, hogy kire lehet ezt rábízni. Annak idején E46 330i-n megoldottam (katalizátor hiba miatt), de ennek nem merek nekiállni. Szívesen utazok is érte, ha igényes a szaki.
Turbo-dpf, és levegőszűrő ház lebontás után már lejön egyébként? Vagy felülről, szelepfedél és egyebek leszerelése is szükséges?
Köszi a válaszokat.

Turbó és DPF leszerelés után lejön, nem lesz egyszerű, de én emiatt nem huzigálnám ki a porlasztókat. Vagy veszel idehaza bontóstól 30d leömlőt, vagy ebayről érdemes rendelni. Vannak komplett készletek anyákkal, tömítésekkel együtt nagyságrendileg 45-50 ezer forintért.
https://www.ebay.com/itm/Exhaust-Manifo ... gz&vxp=mtr
Én sem szeretném, az üzemanyag-ellátó rendszere még bontatlan. Akkor alulról kell leküzdeni. Ha jól tudom, a levegőszűrő házban van 3db kis ablak műanyag dugókkal, ott lehet hozzáférni a turbót rögzítő csavarokhoz. Felül annyira lebontani max 15-20 perc. A többi lesz a problémás... Köszi az infót.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.09.18. 23:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5671
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 812 alkalommal
Kapott köszik: 1808 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:
Sziasztok!
Ha valaki már cserélt kipufogó leömlőt, megosztaná velem a dolog tanulságait? Lassan esedékes lesz, mert a gyári lemez kivitelen látok hajszál-repedéseket, ha egy teleszkópos tükörrel végignézem (más tünet még nincs). Honnan érdemes beszerezni az öntvény kivitelt? Van esetleg olyan forrás, ami már bevált? Valamint szívesen vennék ajánlást, hogy kire lehet ezt rábízni. Annak idején E46 330i-n megoldottam (katalizátor hiba miatt), de ennek nem merek nekiállni. Szívesen utazok is érte, ha igényes a szaki.
Turbo-dpf, és levegőszűrő ház lebontás után már lejön egyébként? Vagy felülről, szelepfedél és egyebek leszerelése is szükséges?
Köszi a válaszokat.


Turbó és DPF leszerelés után lejön, nem lesz egyszerű, de én emiatt nem huzigálnám ki a porlasztókat. Vagy veszel idehaza bontóstól 30d leömlőt, vagy ebayről érdemes rendelni. Vannak komplett készletek anyákkal, tömítésekkel együtt nagyságrendileg 45-50 ezer forintért.

https://www.ebay.com/itm/Exhaust-Manifo ... gz&vxp=mtr

Jaaa erre a feketére azt mondják, hogy ez a jobbik fajta, nem törik ketté olyan hamar, mint az ezüst. De ezt nem azért írtam, mert amúgy van eladó gyári öntvény leömlőm, hanem mert így van. :D :facepalm:

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.09.19. 22:46 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1194
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 54 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szép estét!

Lehet unalmas már ez a kérdés de van lehetőség TRW féktárcsát/betétet és jelzőt venni aminek az új ára 45 ezer! Én eddig mindig zimmermann-t szoktam venni de ez most elég jó árnak tűnik és csak egy kis megerősítés kéne! :D
Ezek a cikkszámok : TRW DF4361
TRW GIC 187
TRW GDB1498


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.09.27. 12:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 193
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 32 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
Szép estét!

Lehet unalmas már ez a kérdés de van lehetőség TRW féktárcsát/betétet és jelzőt venni aminek az új ára 45 ezer! Én eddig mindig zimmermann-t szoktam venni de ez most elég jó árnak tűnik és csak egy kis megerősítés kéne! :D
Ezek a cikkszámok : TRW DF4361
TRW GIC 187
TRW GDB1498


Nekem jó volt eddig a TRW.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.09.27. 12:45 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 193
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 32 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok srácok. Nem tudja véletlenül valaki,hogy az E39 kinyomócsapágya, az jó az E61-be? Mert a PKW-teilén nem ad ki E61-hez kinyomócsapágyat csak komplett kuplung szettet,viszont E39-hez hoz csak külön kinyomót. A motor ugyanaz a 163 lovas,mit az E39-ben. Köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.09.28. 19:31 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.25. 12:00
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: 8500 Pápa,21107 Hamburg
Adott köszi: 27 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.Ha jobbkormányos első üléseket teszek a kocsiba,és nem lesz minden csati összedugva,mi lesz a gáz? Esetleg az ülő és háttámla lapokat cseréljem csak át?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.10.08. 19:37 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1208
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hali!
termosztát csere van killátásban, 2 gyári lessz berakva, kérdésem vizpompát is cseréljek vagy nem függ össze a kettö?? mi a véleményetek??
köszi

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.10.08. 20:03 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 918
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 176 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Levibéka írta:
hali!
termosztát csere van killátásban, 2 gyári lessz berakva, kérdésem vizpompát is cseréljek vagy nem függ össze a kettö?? mi a véleményetek??
köszi
nem fugg ossze, viszont ha nem tudod h mikor volt cserelve a vizpumpa, akkor en csereltetnem. En ahogy megvettem a kocsit, csereltettem a vizpumpat. Nem nagy tetel, de meg tud szivatni.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.10.13. 10:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 173
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 63 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:
Sziasztok!
Ha valaki már cserélt kipufogó leömlőt, megosztaná velem a dolog tanulságait? Lassan esedékes lesz, mert a gyári lemez kivitelen látok hajszál-repedéseket, ha egy teleszkópos tükörrel végignézem (más tünet még nincs). Honnan érdemes beszerezni az öntvény kivitelt? Van esetleg olyan forrás, ami már bevált? Valamint szívesen vennék ajánlást, hogy kire lehet ezt rábízni. Annak idején E46 330i-n megoldottam (katalizátor hiba miatt), de ennek nem merek nekiállni. Szívesen utazok is érte, ha igényes a szaki.
Turbo-dpf, és levegőszűrő ház lebontás után már lejön egyébként? Vagy felülről, szelepfedél és egyebek leszerelése is szükséges?
Köszi a válaszokat.


Turbó és DPF leszerelés után lejön, nem lesz egyszerű, de én emiatt nem huzigálnám ki a porlasztókat. Vagy veszel idehaza bontóstól 30d leömlőt, vagy ebayről érdemes rendelni. Vannak komplett készletek anyákkal, tömítésekkel együtt nagyságrendileg 45-50 ezer forintért.

https://www.ebay.com/itm/Exhaust-Manifo ... gz&vxp=mtr

Jaaa erre a feketére azt mondják, hogy ez a jobbik fajta, nem törik ketté olyan hamar, mint az ezüst. De ezt nem azért írtam, mert amúgy van eladó gyári öntvény leömlőm, hanem mert így van. :D :facepalm:
Na most akkor mi a jobb megoldás, gyári bontott, vagy új utángyártott? Árban kb. ugyanaz. :)
Egy neten talált infó: "Az e39 és az e60 leömlője felfogatási méretek szerint ugyanaz. A különbség a leömlő belső részében van mivel az utóbbi 23%-al nagyobb. Így az e39 leömlő lefojtja az e60 típust."
Ebben lehet valami?


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Zsolt 2018.10.14. 09:16-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.10.13. 11:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1208
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Levibéka írta:
hali!
termosztát csere van killátásban, 2 gyári lessz berakva, kérdésem vizpompát is cseréljek vagy nem függ össze a kettö?? mi a véleményetek??
köszi
nem fugg ossze, viszont ha nem tudod h mikor volt cserelve a vizpumpa, akkor en csereltetnem. En ahogy megvettem a kocsit, csereltettem a vizpumpat. Nem nagy tetel, de meg tud szivatni.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


küszi, mindhárom megvásárolva, gyári :P

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.10.17. 09:26 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 918
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 176 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Kartergaz szuro tema: melyik a jobb? A lecsapatos vagy a regebbi fajta, filteres? Anno itt azt mondtak, hogy a lecsapatos a jobb, igy az e39-ben en azt hasznaltam. Most egyre tobbet olvasom, hogy a filteres a jobb es erdemesebb az e60-ban is azt hasznalni... Hol az igazsag? 2 olajcserenkent cserelem amugy a kartergaz szurot, tehat kb 20-25e kilometerenkent.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.10.17. 10:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2200
Adott köszi: 416 alkalommal
Kapott köszik: 440 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Kartergaz szuro tema: melyik a jobb? A lecsapatos vagy a regebbi fajta, filteres? Anno itt azt mondtak, hogy a lecsapatos a jobb, igy az e39-ben en azt hasznaltam. Most egyre tobbet olvasom, hogy a filteres a jobb es erdemesebb az e60-ban is azt hasznalni... Hol az igazsag? 2 olajcserenkent cserelem amugy a kartergaz szurot, tehat kb 20-25e kilometerenkent.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Elméletben vagy gyakorlatban?

Én eddig 10 ezrenként cseréltem olajat, szám szerint 7x, ez alatt az idő alatt 1 lecsapató volt végig a kocsiban. A kartergázszűrőnek 50-60 ezer km azt hiszem gyárilag a csereperiódusa. Valójában, ahogy te is írtad ez egy lecsapató. Én se a betöltő nyíláson, sem pedig a lecsapatóban nem láttam azóta rendellenes lerakódást, így szerintem nem nagyon kell szűrni a kartergázt. A lecsapató nem tud eltömődni és a gyári biztosan kibírja ezt az intervallumot, ha beteszel egy szűrőbetéteset, akkor garantáltan kevésbé fog áramlani a kartergáz, illetve állandóan kontrollálni kell, hogy mi a helyzet, így viszont hátradőlhetsz.

Valamennyire minden 6 hengeres kartergázas, de legalább normálisan le van csapatva, ha pedig jó minőségű olajat használsz és időben cseréled, akkor nem lesz a forró kartergáz miatt lerakódás, így valószínűleg szűrni sem kell.

Márkába csak gyárit ajánlok, láttam én már olyan u.gy. lecsapatót, amin 7 ezret bírt a membrán.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.10.17. 11:02 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 918
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 176 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
Kartergaz szuro tema: melyik a jobb? A lecsapatos vagy a regebbi fajta, filteres? Anno itt azt mondtak, hogy a lecsapatos a jobb, igy az e39-ben en azt hasznaltam. Most egyre tobbet olvasom, hogy a filteres a jobb es erdemesebb az e60-ban is azt hasznalni... Hol az igazsag? 2 olajcserenkent cserelem amugy a kartergaz szurot, tehat kb 20-25e kilometerenkent.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Elméletben vagy gyakorlatban?

Én eddig 10 ezrenként cseréltem olajat, szám szerint 7x, ez alatt az idő alatt 1 lecsapató volt végig a kocsiban. A kartergázszűrőnek 50-60 ezer km azt hiszem gyárilag a csereperiódusa. Valójában, ahogy te is írtad ez egy lecsapató. Én se a betöltő nyíláson, sem pedig a lecsapatóban nem láttam azóta rendellenes lerakódást, így szerintem nem nagyon kell szűrni a kartergázt. A lecsapató nem tud eltömődni és a gyári biztosan kibírja ezt az intervallumot, ha beteszel egy szűrőbetéteset, akkor garantáltan kevésbé fog áramlani a kartergáz, illetve állandóan kontrollálni kell, hogy mi a helyzet, így viszont hátradőlhetsz.

Valamennyire minden 6 hengeres kartergázas, de legalább normálisan le van csapatva, ha pedig jó minőségű olajat használsz és időben cseréled, akkor nem lesz a forró kartergáz miatt lerakódás, így valószínűleg szűrni sem kell.

Márkába csak gyárit ajánlok, láttam én már olyan u.gy. lecsapatót, amin 7 ezret bírt a membrán.
koszi! Nem ertem, hogy akkor miert mondjak tobb helyen, hogy szar a lecsapato es azonnal cserelni kell filteresre... az e39-en mindig lecsapatosat hasznaltam, szinten 10-12 ezrenkent csereltem olajat es sosem volt vele semmi bajom. Csak most olvasgatva megijedtem, hogy talan akkor megsem jo megoldas a lecsapato. De akkor nem foglalkozom vele, csinalom ahogy eddig. Lecsapatosat hasznalok es minden masodik olajcserenel csereltetem azt is.
Koszi a valaszt


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.10.17. 16:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.10.01. 18:50
Hozzászólások: 27
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

E60 2003/10 havi 520i-hez(2,2 170 LE) keresek féltengelyt. Sajnos kattog, sem bontókban, sem újat (elfogadható áron) nem találtam. Esetleg valaki tud ilyet, esetleg felújítást vállal valaki, vagy találkoztatok már ezzel a problémával?

Ugyanez a tünet nálam is mint a videóban, valamint a leírás is teljes összhangban van az én problémámmal.

https://www.youtube.com/watch?v=QLDsjU3_eL8

Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4815 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 237, 238, 239, 240, 241

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator