* *
Pontos idő: 2018.07.23. 13:15

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4773 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 235, 236, 237, 238, 239
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.05.31. 12:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 167
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
Szeretnék majd egy M-es sportkormányt, de mindenki csak start-stop gombos autóhoz használhatót hirdet.
Lehet, hogy tudatlanság, de miben más, mint ami a kulcsos autóhoz való? Köszi.
Továbbra is érdekelne, ha tudtok segíteni. Köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.05.31. 15:46 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 461
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 60 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: D10
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
Zsolt írta:
Szeretnék majd egy M-es sportkormányt, de mindenki csak start-stop gombos autóhoz használhatót hirdet.
Lehet, hogy tudatlanság, de miben más, mint ami a kulcsos autóhoz való? Köszi.
Továbbra is érdekelne, ha tudtok segíteni. Köszönöm.

A hirdetők csak az egyszerűbb beazonosítás miatt kötik a kulcs fajtájához a kormányt. Gyártási idő ( 2005. szeptember ig/től ) függő a kialakításuk.

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek AlpinaFan az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.05.31. 19:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 167
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
AlpinaFan írta:
Zsolt írta:
Zsolt írta:
Szeretnék majd egy M-es sportkormányt, de mindenki csak start-stop gombos autóhoz használhatót hirdet.
Lehet, hogy tudatlanság, de miben más, mint ami a kulcsos autóhoz való? Köszi.
Továbbra is érdekelne, ha tudtok segíteni. Köszönöm.
A hirdetők csak az egyszerűbb beazonosítás miatt kötik a kulcs fajtájához a kormányt. Gyártási idő (2005. szeptember ig/től) függő a kialakításuk.
Köszi szépen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.05.31. 23:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5635
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 806 alkalommal
Kapott köszik: 1792 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Zsolt írta:
AlpinaFan írta:
Zsolt írta:
Zsolt írta:
Szeretnék majd egy M-es sportkormányt, de mindenki csak start-stop gombos autóhoz használhatót hirdet.
Lehet, hogy tudatlanság, de miben más, mint ami a kulcsos autóhoz való? Köszi.
Továbbra is érdekelne, ha tudtok segíteni. Köszönöm.
A hirdetők csak az egyszerűbb beazonosítás miatt kötik a kulcs fajtájához a kormányt. Gyártási idő (2005. szeptember ig/től) függő a kialakításuk.
Köszi szépen.

Megismerni onnan fogod, hogy a kulcsos légzsákjának hátulján a kürthöz fóliavezetékek vannak, a start-stoposon lemezből készült.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: 2 dreizwanzig, Zsolt
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.06.01. 09:58 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 167
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Zsolt írta:
AlpinaFan írta:
Zsolt írta:
Zsolt írta:
Szeretnék majd egy M-es sportkormányt, de mindenki csak start-stop gombos autóhoz használhatót hirdet.
Lehet, hogy tudatlanság, de miben más, mint ami a kulcsos autóhoz való? Köszi.
Továbbra is érdekelne, ha tudtok segíteni. Köszönöm.
A hirdetők csak az egyszerűbb beazonosítás miatt kötik a kulcs fajtájához a kormányt. Gyártási idő (2005. szeptember ig/től) függő a kialakításuk.
Köszi szépen.
Megismerni onnan fogod, hogy a kulcsos légzsákjának hátulján a kürthöz fóliavezetékek vannak, a start-stoposon lemezből készült.
Királyok vagytok, ismét köszönöm az infót.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.06.07. 02:30 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 887
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 172 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Zsolt írta:
AlpinaFan írta:
Zsolt írta:
Zsolt írta:
Szeretnék majd egy M-es sportkormányt, de mindenki csak start-stop gombos autóhoz használhatót hirdet.
Lehet, hogy tudatlanság, de miben más, mint ami a kulcsos autóhoz való? Köszi.
Továbbra is érdekelne, ha tudtok segíteni. Köszönöm.
A hirdetők csak az egyszerűbb beazonosítás miatt kötik a kulcs fajtájához a kormányt. Gyártási idő (2005. szeptember ig/től) függő a kialakításuk.
Köszi szépen.

Megismerni onnan fogod, hogy a kulcsos légzsákjának hátulján a kürthöz fóliavezetékek vannak, a start-stoposon lemezből készült.

koszi, ez hianypotlo info volt, nekem sem volt fogalmam, hogy mi lehet a kulonbseg.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.06.09. 20:21 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 280
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Rendeltem az autónkra alufelnit. E60

Adatai: 9x19 et 24 elől, hátul 10x19 et14.
Azt tudom hogy elől elfér. Hátul mennyire lesz baj vele ha egyáltalán lesz. Hosszabb csavarok fognak majd kelleni hozzá? Keréknyomás szenzort is kell beszerezni ilyenkor? Hogyan működik ez? Köszi a segítséget. Kép

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.06.11. 05:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5681
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1419 alkalommal
Kapott köszik: 1371 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Jó lesz, nem kell másik kerékcsavar. Nyomásszenzor sem kell, az ABS jeladó adataiból számol az ellenőrző rendszer.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: 2 Cyri, dreizwanzig
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.06.15. 18:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.06.15. 17:49
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Tegnap lettem a tulajdonosa egy e60 30dnek
Amit diag szerint egr hibaval es tul magas toltonyomast ir.
Szivosort is atneztem amiben a szelepek le vannak operalva.. Ami szerelo velemenye szerint azert tortent h a későbbiekben az gondot okozott volna. Nah most menet kozben teljesitmenyben eszre vetel hogy a turbo nem dolgozik rendrerendes sima Dfokozattban mikor vált tehat maximalis fordulatnal ugrik az auto ami nem valto hiba hanem ott dolgozna a turbo ugy ahogy kene, alapjaraton diagal avagy Inpa lehetett szerelom szerint 2000 ig fel megy a turbo nyomas szerelo szerint az jó.
Viszont akkor miert nem megy az autó? Elképzelhető hogy Egr csere utan helyre jon? Azt mondta a turbo nem lóg..
Dpf es katalizátor. Nincs az autó alatt ez okozhatja h ocsmány módon aramlik a fekete fust?
Az autó 5 evig alt. Nem sufni takolmanyt szeretnek belole.
Ui: hétfőn. Megy neki ujra a szerelo h menet kozben gepre teszi a turbo erteket:/


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.06.17. 13:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2178
Adott köszi: 411 alkalommal
Kapott köszik: 431 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Steven1000 írta:
Sziasztok!
Tegnap lettem a tulajdonosa egy e60 30dnek
Amit diag szerint egr hibaval es tul magas toltonyomast ir.
Szivosort is atneztem amiben a szelepek le vannak operalva.. Ami szerelo velemenye szerint azert tortent h a későbbiekben az gondot okozott volna. Nah most menet kozben teljesitmenyben eszre vetel hogy a turbo nem dolgozik rendrerendes sima Dfokozattban mikor vált tehat maximalis fordulatnal ugrik az auto ami nem valto hiba hanem ott dolgozna a turbo ugy ahogy kene, alapjaraton diagal avagy Inpa lehetett szerelom szerint 2000 ig fel megy a turbo nyomas szerelo szerint az jó.
Viszont akkor miert nem megy az autó? Elképzelhető hogy Egr csere utan helyre jon? Azt mondta a turbo nem lóg..
Dpf es katalizátor. Nincs az autó alatt ez okozhatja h ocsmány módon aramlik a fekete fust?
Az autó 5 evig alt. Nem sufni takolmanyt szeretnek belole.
Ui: hétfőn. Megy neki ujra a szerelo h menet kozben gepre teszi a turbo erteket:/


A szívósorban található örvénycsappantyúk akkor okoznak gondot, hogyha tiszta gané lesz a szívósor és nem tudnak nyitni. Ilyenkor a töltőnyomás eltöri a szegecseiket. Ezeknél az autóknál használattól függően 50-100 ezer km-enként javasolt lenne a szívósor ultrahangos tisztítása. Tehát később akkor okoz gondot, hogyha el van hanyagolva az autó.

Ha nem működik az EGR nyomásszabályzója, akkor kicsit magasabb lesz a töltőnyomás, mint kellene alapból is, de DPF és katalizátor nélkül pedig még magasabb. A gyári állapot visszaállítását javaslom abban az esetben ha hajlandó vagy vélhetően jó pár százezer forintot rászánni porlasztó renoválásra, illetve lehet, hogy a turbóra is.

E60 30d esetén egyébként elektromos állítású a turbó geometriája, ilyen korban tönkre szokott menni és vagy áll, mint Katiban a gyerek vagy össze vissza vezérel. Azt is gyári diaggal meg kellene nézni, hogy megfelelő módon állítja-e geometriát. Ez amiatt lesz romantikus, hogy először meg kell nézni, hogy gyári program van-e a kocsin, nem írták-e át a herélés miatt, mert attól is megbolondulhat a turbó vezérlése a váltó meg amiatt hülyéskedhet. (diagoltam már ilyen autót onnan tudom, hogy simán lehet az egész macera egy gagyi chip miatt)

Tehát összességében egy specialista felkeresését javaslom neked, ami pénzbe fog kerülni, de gyorsabb lesz, mint a találgatás. ISTA+ szoftverrel előrébb lennétek! Ha megmondod hova valósi vagy, akkor segíthetünk, hogy kihez fordulj!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.06.19. 17:04 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2018.06.15. 17:49
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia!
Eloszor is koszonom a meg tisztelo figyelmed.
Kozben eljutottunk addig hogy
-Turbo nyomas szabalyozo vakum szelep szar
-EGR nyomas szabalyozo vakum szelep szar
Legtomegmero szinten.
Csereje holnap lesz csak.
Valamilyen szinten helyre al a teljesítmény?
Plusz a gyarkemeny szeru kormolas?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.06.19. 22:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2178
Adott köszi: 411 alkalommal
Kapott köszik: 431 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Steven1000 írta:
Szia!
Eloszor is koszonom a meg tisztelo figyelmed.
Kozben eljutottunk addig hogy
-Turbo nyomas szabalyozo vakum szelep szar
-EGR nyomas szabalyozo vakum szelep szar
Legtomegmero szinten.
Csereje holnap lesz csak.
Valamilyen szinten helyre al a teljesítmény?
Plusz a gyarkemeny szeru kormolas?


Ezután biztosan jobb lesz. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.07.13. 15:41 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 887
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 172 alkalommal
Kapott köszik: 93 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Hirdetnek most a facebookon telefon modulokat. Kerdes, hogy mi kell a berakasahoz? Ki van kabelezve? Kell koteg hozza? Kell mikrofon is? Vagy a hangvezerlesre szolgalo mikrofont hasznalja a kocsi?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4773 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 235, 236, 237, 238, 239

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator