2018.04.02. 07:51
Qwerti írta:rockerekhu írta:
Pont a N57 nel kell a hardveresen belenyulni ha dpf vagy barmit offolsz belole,M57nel meg nem kellet,de tudtomal nem tudod szoftveresen rairni a 25re a 30 vezerlo progit nekem meg nem sikerult.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
Simán rá lehet írni a 25d vezérlőre a 30d szoftvert, sőt még a 20d vezérlőre is. M57-nél ha dpf-et offolsz miért nem kell hardveresen módosítani?
2018.04.02. 07:57
A kipakolas az siman hardver modositas kategoria.rockerekhu írta:Qwerti írta:rockerekhu írta:
Pont a N57 nel kell a hardveresen belenyulni ha dpf vagy barmit offolsz belole,M57nel meg nem kellet,de tudtomal nem tudod szoftveresen rairni a 25re a 30 vezerlo progit nekem meg nem sikerult.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
Simán rá lehet írni a 25d vezérlőre a 30d szoftvert, sőt még a 20d vezérlőre is. M57-nél ha dpf-et offolsz miért nem kell hardveresen módosítani?
Dpf offollsz akkor maga a dpf kipakolod es utana kiirod M57 ben,N57 ben is ugyan ez a modszer de en ott ugy tudom hogy maga az Ecuban kell valamit csinalni.25d ertem hogy Icom nextel nekem nem sikerult Istaval vagy ncsvel sem csak frisiteni a vezerlot de a 30d nem engedte ra feltolteni.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
2018.04.02. 18:56
2018.04.02. 20:43
kapitany írta:Sziasztok!
Húsvét alkalmából meglepett az autóm (2009, automata, 530xd) a következő hibával:"4x4 system, ABS, DSC, and EBV failure...."
Tisztában vagyok vele, hogy ezer dolog okozhatja, megy is majd szerelőhöz amint el tudja vállalni. Amire kíváncsi lennék, hogy osztóműhiba okozhatja-e? Semmilyen tünetet nem vettem észre, talán egy kis égett szaga van az autónak, de több helyen folyik belőle az olaj...
270 ezerrel vettem az autót, most cseréltettem le az osztómű olajat (is) és elvileg az előző tulaj is rendszeresen cseréltette. (Gyári BMW olajat kapott.)
Az osztómű hibának milyen tünetei vannak?
Üdvözlettel,
Tamás
2018.04.02. 21:05
kovessyroli írta:kapitany írta:Sziasztok!
Húsvét alkalmából meglepett az autóm (2009, automata, 530xd) a következő hibával:"4x4 system, ABS, DSC, and EBV failure...."
Tisztában vagyok vele, hogy ezer dolog okozhatja, megy is majd szerelőhöz amint el tudja vállalni. Amire kíváncsi lennék, hogy osztóműhiba okozhatja-e? Semmilyen tünetet nem vettem észre, talán egy kis égett szaga van az autónak, de több helyen folyik belőle az olaj...
270 ezerrel vettem az autót, most cseréltettem le az osztómű olajat (is) és elvileg az előző tulaj is rendszeresen cseréltette. (Gyári BMW olajat kapott.)
Az osztómű hibának milyen tünetei vannak?
Üdvözlettel,
Tamás
Ebben is olyan osztómű van, amin egy elektromotor MŰANYAG fogaskerékkel állítja a hajtást, mint az X3-ban, X5-ben?
Mert ha igen, akkor esetleg ez tud lefogazódni.
10 euróért van hozzá jó utángyártott.
2018.04.02. 22:06
kapitany írta:kovessyroli írta:kapitany írta:Sziasztok!
Húsvét alkalmából meglepett az autóm (2009, automata, 530xd) a következő hibával:"4x4 system, ABS, DSC, and EBV failure...."
Tisztában vagyok vele, hogy ezer dolog okozhatja, megy is majd szerelőhöz amint el tudja vállalni. Amire kíváncsi lennék, hogy osztóműhiba okozhatja-e? Semmilyen tünetet nem vettem észre, talán egy kis égett szaga van az autónak, de több helyen folyik belőle az olaj...
270 ezerrel vettem az autót, most cseréltettem le az osztómű olajat (is) és elvileg az előző tulaj is rendszeresen cseréltette. (Gyári BMW olajat kapott.)
Az osztómű hibának milyen tünetei vannak?
Üdvözlettel,
Tamás
Ebben is olyan osztómű van, amin egy elektromotor MŰANYAG fogaskerékkel állítja a hajtást, mint az X3-ban, X5-ben?
Mert ha igen, akkor esetleg ez tud lefogazódni.
10 euróért van hozzá jó utángyártott.
Azt nem tudom, hogy ugyanolyan van-e benne, de azok ha elromlanak, akkor leállítás után kerregő hangot adnak. Egyelőre ilyet az enyém nem csinál.
2018.04.07. 11:24
reiterpr írta:kapitany írta:kovessyroli írta:kapitany írta:Sziasztok!
Húsvét alkalmából meglepett az autóm (2009, automata, 530xd) a következő hibával:"4x4 system, ABS, DSC, and EBV failure...."
Tisztában vagyok vele, hogy ezer dolog okozhatja, megy is majd szerelőhöz amint el tudja vállalni. Amire kíváncsi lennék, hogy osztóműhiba okozhatja-e? Semmilyen tünetet nem vettem észre, talán egy kis égett szaga van az autónak, de több helyen folyik belőle az olaj...
270 ezerrel vettem az autót, most cseréltettem le az osztómű olajat (is) és elvileg az előző tulaj is rendszeresen cseréltette. (Gyári BMW olajat kapott.)
Az osztómű hibának milyen tünetei vannak?
Üdvözlettel,
Tamás
Ebben is olyan osztómű van, amin egy elektromotor MŰANYAG fogaskerékkel állítja a hajtást, mint az X3-ban, X5-ben?
Mert ha igen, akkor esetleg ez tud lefogazódni.
10 euróért van hozzá jó utángyártott.
Azt nem tudom, hogy ugyanolyan van-e benne, de azok ha elromlanak, akkor leállítás után kerregő hangot adnak. Egyelőre ilyet az enyém nem csinál.
Töltést néztél már?
2018.04.07. 12:37
2018.04.08. 18:51
kapitany írta:Viszont, közben észre vettem - de gondolom ennek nincs köze a fentebb leírt hibákhoz - hogy ha egy tempoval megyek - tempomattal és anélkül is - akkor a fordulatszám mérő illetve a pillanatnyi fogyasztásmérő is ingadozik egy kicsit. Fel-le irányban néhány mm-ert ugrál. Váltó okozhatja? (Adaptációs értékek elvileg rendben vannak, az A lamella egy picit magasabb, 300-as érték körül teljesít, a többi 150 körül, ha jól tudom 600 körül dob hibát a váltó)
2018.04.10. 10:24
2018.04.10. 13:31
Ha jol tudom, kulonbozo valtozatokbal kulonbozo reszeket csinaltak alubol vagy "vasbol". Motorvaltozattol is fugg. Ha nem jol tudom, akkor javitsatok/egeszitsetek ki.dreizwanzig írta:Hello!
Most olvastam egy facebook csoportban, hogy valaki alu sarvedot keres az E60-ra. Ez egy extra, vagy mindegyik sarvedo aluminium az E60-on?
2018.04.10. 21:53
morv írta:Ha jol tudom, kulonbozo valtozatokbal kulonbozo reszeket csinaltak alubol vagy "vasbol". Motorvaltozattol is fugg. Ha nem jol tudom, akkor javitsatok/egeszitsetek ki.dreizwanzig írta:Hello!
Most olvastam egy facebook csoportban, hogy valaki alu sarvedot keres az E60-ra. Ez egy extra, vagy mindegyik sarvedo aluminium az E60-on?
2018.04.10. 22:09
a gepteto gyanus, mert eleg konnyunek tunikNagyMatyas írta:morv írta:Ha jol tudom, kulonbozo valtozatokbal kulonbozo reszeket csinaltak alubol vagy "vasbol". Motorvaltozattol is fugg. Ha nem jol tudom, akkor javitsatok/egeszitsetek ki.dreizwanzig írta:Hello!
Most olvastam egy facebook csoportban, hogy valaki alu sarvedot keres az E60-ra. Ez egy extra, vagy mindegyik sarvedo aluminium az E60-on?
Én úgy tudom, hogy az első sárvédők, gépház és első nyúlvány alumíniumból vannak az összes E60/61-en.
2018.04.28. 13:10
2018.04.28. 20:55
dreizwanzig írta:sziasztok!
most vettem eszre, hogy a klimakompresszorom egy kicsit bug. Mit csinaljak? Vegyek egy bontottat? Vagy csak uj? Az EBAYEN van 180 euroert uj, ami eleg jo ar. Persze nem gyari. Nem tudom milyen minoseg... Vagy fel lehet ezt ujittatni? Mit erdemes csinalni? Vagy hagyjam amig beszarik?
2018.04.28. 22:28
koszi! Milyen markat raktal bele?NagyMatyas írta:dreizwanzig írta:sziasztok!
most vettem eszre, hogy a klimakompresszorom egy kicsit bug. Mit csinaljak? Vegyek egy bontottat? Vagy csak uj? Az EBAYEN van 180 euroert uj, ami eleg jo ar. Persze nem gyari. Nem tudom milyen minoseg... Vagy fel lehet ezt ujittatni? Mit erdemes csinalni? Vagy hagyjam amig beszarik?
Nekem is picit búgott, 310 ezernél cseréltettem. Igazából nem okoz gondot a búgás, én azt hittem kopog, de kiderült csere után, hogy nem a kompresszor volt a ludas. Az biztos, hogy az új kompresszorral jobban hűt, mint a gyárival, hiába volt gyári olajmennyiség benne, illetve hiába volt feltöltve. Nekem itthon kb. 120-ba állt meg a csere.
2018.04.29. 05:56
NagyMatyas írta:dreizwanzig írta:sziasztok!
most vettem eszre, hogy a klimakompresszorom egy kicsit bug. Mit csinaljak? Vegyek egy bontottat? Vagy csak uj? Az EBAYEN van 180 euroert uj, ami eleg jo ar. Persze nem gyari. Nem tudom milyen minoseg... Vagy fel lehet ezt ujittatni? Mit erdemes csinalni? Vagy hagyjam amig beszarik?
Nekem is picit búgott, 310 ezernél cseréltettem. Igazából nem okoz gondot a búgás, én azt hittem kopog, de kiderült csere után, hogy nem a kompresszor volt a ludas. Az biztos, hogy az új kompresszorral jobban hűt, mint a gyárival, hiába volt gyári olajmennyiség benne, illetve hiába volt feltöltve. Nekem itthon kb. 120-ba állt meg a csere.
2018.04.29. 19:01
2018.04.29. 21:42
dreizwanzig írta:koszi! Milyen markat raktal bele?NagyMatyas írta:dreizwanzig írta:sziasztok!
most vettem eszre, hogy a klimakompresszorom egy kicsit bug. Mit csinaljak? Vegyek egy bontottat? Vagy csak uj? Az EBAYEN van 180 euroert uj, ami eleg jo ar. Persze nem gyari. Nem tudom milyen minoseg... Vagy fel lehet ezt ujittatni? Mit erdemes csinalni? Vagy hagyjam amig beszarik?
Nekem is picit búgott, 310 ezernél cseréltettem. Igazából nem okoz gondot a búgás, én azt hittem kopog, de kiderült csere után, hogy nem a kompresszor volt a ludas. Az biztos, hogy az új kompresszorral jobban hűt, mint a gyárival, hiába volt gyári olajmennyiség benne, illetve hiába volt feltöltve. Nekem itthon kb. 120-ba állt meg a csere.
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
2018.05.02. 16:59