Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.04.02. 07:51

Qwerti írta:
rockerekhu írta:
Pont a N57 nel kell a hardveresen belenyulni ha dpf vagy barmit offolsz belole,M57nel meg nem kellet,de tudtomal nem tudod szoftveresen rairni a 25re a 30 vezerlo progit nekem meg nem sikerult.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Simán rá lehet írni a 25d vezérlőre a 30d szoftvert, sőt még a 20d vezérlőre is. M57-nél ha dpf-et offolsz miért nem kell hardveresen módosítani?

Dpf offollsz akkor maga a dpf kipakolod es utana kiirod M57 ben,N57 ben is ugyan ez a modszer de en ott ugy tudom hogy maga az Ecuban kell valamit csinalni.25d ertem hogy Icom nextel nekem nem sikerult Istaval vagy ncsvel sem csak frisiteni a vezerlot de a 30d nem engedte ra feltolteni.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.04.02. 07:57

rockerekhu írta:
Qwerti írta:
rockerekhu írta:
Pont a N57 nel kell a hardveresen belenyulni ha dpf vagy barmit offolsz belole,M57nel meg nem kellet,de tudtomal nem tudod szoftveresen rairni a 25re a 30 vezerlo progit nekem meg nem sikerult.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Simán rá lehet írni a 25d vezérlőre a 30d szoftvert, sőt még a 20d vezérlőre is. M57-nél ha dpf-et offolsz miért nem kell hardveresen módosítani?

Dpf offollsz akkor maga a dpf kipakolod es utana kiirod M57 ben,N57 ben is ugyan ez a modszer de en ott ugy tudom hogy maga az Ecuban kell valamit csinalni.25d ertem hogy Icom nextel nekem nem sikerult Istaval vagy ncsvel sem csak frisiteni a vezerlot de a 30d nem engedte ra feltolteni.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
A kipakolas az siman hardver modositas kategoria.

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.04.02. 18:56

Sziasztok!

Húsvét alkalmából meglepett az autóm (2009, automata, 530xd) a következő hibával:"4x4 system, ABS, DSC, and EBV failure...."

Tisztában vagyok vele, hogy ezer dolog okozhatja, megy is majd szerelőhöz amint el tudja vállalni. Amire kíváncsi lennék, hogy osztóműhiba okozhatja-e? Semmilyen tünetet nem vettem észre, talán egy kis égett szaga van az autónak, de több helyen folyik belőle az olaj...

270 ezerrel vettem az autót, most cseréltettem le az osztómű olajat (is) és elvileg az előző tulaj is rendszeresen cseréltette. (Gyári BMW olajat kapott.)

Az osztómű hibának milyen tünetei vannak?

Üdvözlettel,
Tamás

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.04.02. 20:43

kapitany írta:Sziasztok!

Húsvét alkalmából meglepett az autóm (2009, automata, 530xd) a következő hibával:"4x4 system, ABS, DSC, and EBV failure...."

Tisztában vagyok vele, hogy ezer dolog okozhatja, megy is majd szerelőhöz amint el tudja vállalni. Amire kíváncsi lennék, hogy osztóműhiba okozhatja-e? Semmilyen tünetet nem vettem észre, talán egy kis égett szaga van az autónak, de több helyen folyik belőle az olaj...

270 ezerrel vettem az autót, most cseréltettem le az osztómű olajat (is) és elvileg az előző tulaj is rendszeresen cseréltette. (Gyári BMW olajat kapott.)

Az osztómű hibának milyen tünetei vannak?

Üdvözlettel,
Tamás


Ebben is olyan osztómű van, amin egy elektromotor MŰANYAG fogaskerékkel állítja a hajtást, mint az X3-ban, X5-ben?
Mert ha igen, akkor esetleg ez tud lefogazódni.
10 euróért van hozzá jó utángyártott.

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.04.02. 21:05

kovessyroli írta:
kapitany írta:Sziasztok!

Húsvét alkalmából meglepett az autóm (2009, automata, 530xd) a következő hibával:"4x4 system, ABS, DSC, and EBV failure...."

Tisztában vagyok vele, hogy ezer dolog okozhatja, megy is majd szerelőhöz amint el tudja vállalni. Amire kíváncsi lennék, hogy osztóműhiba okozhatja-e? Semmilyen tünetet nem vettem észre, talán egy kis égett szaga van az autónak, de több helyen folyik belőle az olaj...

270 ezerrel vettem az autót, most cseréltettem le az osztómű olajat (is) és elvileg az előző tulaj is rendszeresen cseréltette. (Gyári BMW olajat kapott.)

Az osztómű hibának milyen tünetei vannak?

Üdvözlettel,
Tamás


Ebben is olyan osztómű van, amin egy elektromotor MŰANYAG fogaskerékkel állítja a hajtást, mint az X3-ban, X5-ben?
Mert ha igen, akkor esetleg ez tud lefogazódni.
10 euróért van hozzá jó utángyártott.


Azt nem tudom, hogy ugyanolyan van-e benne, de azok ha elromlanak, akkor leállítás után kerregő hangot adnak. Egyelőre ilyet az enyém nem csinál.

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.04.02. 22:06

kapitany írta:
kovessyroli írta:
kapitany írta:Sziasztok!

Húsvét alkalmából meglepett az autóm (2009, automata, 530xd) a következő hibával:"4x4 system, ABS, DSC, and EBV failure...."

Tisztában vagyok vele, hogy ezer dolog okozhatja, megy is majd szerelőhöz amint el tudja vállalni. Amire kíváncsi lennék, hogy osztóműhiba okozhatja-e? Semmilyen tünetet nem vettem észre, talán egy kis égett szaga van az autónak, de több helyen folyik belőle az olaj...

270 ezerrel vettem az autót, most cseréltettem le az osztómű olajat (is) és elvileg az előző tulaj is rendszeresen cseréltette. (Gyári BMW olajat kapott.)

Az osztómű hibának milyen tünetei vannak?

Üdvözlettel,
Tamás


Ebben is olyan osztómű van, amin egy elektromotor MŰANYAG fogaskerékkel állítja a hajtást, mint az X3-ban, X5-ben?
Mert ha igen, akkor esetleg ez tud lefogazódni.
10 euróért van hozzá jó utángyártott.


Azt nem tudom, hogy ugyanolyan van-e benne, de azok ha elromlanak, akkor leállítás után kerregő hangot adnak. Egyelőre ilyet az enyém nem csinál.

Töltést néztél már?

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.04.07. 11:24

reiterpr írta:
kapitany írta:
kovessyroli írta:
kapitany írta:Sziasztok!

Húsvét alkalmából meglepett az autóm (2009, automata, 530xd) a következő hibával:"4x4 system, ABS, DSC, and EBV failure...."

Tisztában vagyok vele, hogy ezer dolog okozhatja, megy is majd szerelőhöz amint el tudja vállalni. Amire kíváncsi lennék, hogy osztóműhiba okozhatja-e? Semmilyen tünetet nem vettem észre, talán egy kis égett szaga van az autónak, de több helyen folyik belőle az olaj...

270 ezerrel vettem az autót, most cseréltettem le az osztómű olajat (is) és elvileg az előző tulaj is rendszeresen cseréltette. (Gyári BMW olajat kapott.)

Az osztómű hibának milyen tünetei vannak?

Üdvözlettel,
Tamás


Ebben is olyan osztómű van, amin egy elektromotor MŰANYAG fogaskerékkel állítja a hajtást, mint az X3-ban, X5-ben?
Mert ha igen, akkor esetleg ez tud lefogazódni.
10 euróért van hozzá jó utángyártott.


Azt nem tudom, hogy ugyanolyan van-e benne, de azok ha elromlanak, akkor leállítás után kerregő hangot adnak. Egyelőre ilyet az enyém nem csinál.

Töltést néztél már?


Azt még nem, az akksit nézettem meg most. 86%-os az élettartama, viszont javasolták, hogy töltsem egy kicsit, mert nincs teljesen feltöltve.

Illetve elmentem egy hibakód olvasásra, egyelőre nem tudtam ott hagyni az autót. Elég sok hibát tárol, de gondolom ezek mind összefüggenek. Talán jövő héten végre tudom vinni szerelőhöz.

Viszont, közben észre vettem - de gondolom ennek nincs köze a fentebb leírt hibákhoz - hogy ha egy tempoval megyek - tempomattal és anélkül is - akkor a fordulatszám mérő illetve a pillanatnyi fogyasztásmérő is ingadozik egy kicsit. Fel-le irányban néhány mm-ert ugrál. Váltó okozhatja? (Adaptációs értékek elvileg rendben vannak, az A lamella egy picit magasabb, 300-as érték körül teljesít, a többi 150 körül, ha jól tudom 600 körül dob hibát a váltó)

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.04.07. 12:37

A fordulat hullámzása lehet wendler hiba is. Azért kérdeztem a töltést mert nekem is volt hasonló hibáim, pontosabban minden elment. Stability activ kormány stb. Enyhe égett szag. Töltésem se volt. Végül a főtengely tarcsa gumija adta meg magát, átszakadt és a főtengely a szíjjal hajtott segedberendezeseket már csak dorzshajtassal tekerte, a végen már úgy se.

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.04.08. 18:51

kapitany írta:Viszont, közben észre vettem - de gondolom ennek nincs köze a fentebb leírt hibákhoz - hogy ha egy tempoval megyek - tempomattal és anélkül is - akkor a fordulatszám mérő illetve a pillanatnyi fogyasztásmérő is ingadozik egy kicsit. Fel-le irányban néhány mm-ert ugrál. Váltó okozhatja? (Adaptációs értékek elvileg rendben vannak, az A lamella egy picit magasabb, 300-as érték körül teljesít, a többi 150 körül, ha jól tudom 600 körül dob hibát a váltó)


Wandler.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: kapitany
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.04.10. 10:24

Hello!

Most olvastam egy facebook csoportban, hogy valaki alu sarvedot keres az E60-ra. Ez egy extra, vagy mindegyik sarvedo aluminium az E60-on?

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.04.10. 13:31

dreizwanzig írta:Hello!

Most olvastam egy facebook csoportban, hogy valaki alu sarvedot keres az E60-ra. Ez egy extra, vagy mindegyik sarvedo aluminium az E60-on?
Ha jol tudom, kulonbozo valtozatokbal kulonbozo reszeket csinaltak alubol vagy "vasbol". Motorvaltozattol is fugg. Ha nem jol tudom, akkor javitsatok/egeszitsetek ki.

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.04.10. 21:53

morv írta:
dreizwanzig írta:Hello!

Most olvastam egy facebook csoportban, hogy valaki alu sarvedot keres az E60-ra. Ez egy extra, vagy mindegyik sarvedo aluminium az E60-on?
Ha jol tudom, kulonbozo valtozatokbal kulonbozo reszeket csinaltak alubol vagy "vasbol". Motorvaltozattol is fugg. Ha nem jol tudom, akkor javitsatok/egeszitsetek ki.


Én úgy tudom, hogy az első sárvédők, gépház és első nyúlvány alumíniumból vannak az összes E60/61-en. :D

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.04.10. 22:09

NagyMatyas írta:
morv írta:
dreizwanzig írta:Hello!

Most olvastam egy facebook csoportban, hogy valaki alu sarvedot keres az E60-ra. Ez egy extra, vagy mindegyik sarvedo aluminium az E60-on?
Ha jol tudom, kulonbozo valtozatokbal kulonbozo reszeket csinaltak alubol vagy "vasbol". Motorvaltozattol is fugg. Ha nem jol tudom, akkor javitsatok/egeszitsetek ki.


Én úgy tudom, hogy az első sárvédők, gépház és első nyúlvány alumíniumból vannak az összes E60/61-en. :D
a gepteto gyanus, mert eleg konnyunek tunik :)


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.04.28. 13:10

sziasztok!

most vettem eszre, hogy a klimakompresszorom egy kicsit bug. Mit csinaljak? Vegyek egy bontottat? Vagy csak uj? Az EBAYEN van 180 euroert uj, ami eleg jo ar. Persze nem gyari. Nem tudom milyen minoseg... Vagy fel lehet ezt ujittatni? Mit erdemes csinalni? Vagy hagyjam amig beszarik? :D

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.04.28. 20:55

dreizwanzig írta:sziasztok!

most vettem eszre, hogy a klimakompresszorom egy kicsit bug. Mit csinaljak? Vegyek egy bontottat? Vagy csak uj? Az EBAYEN van 180 euroert uj, ami eleg jo ar. Persze nem gyari. Nem tudom milyen minoseg... Vagy fel lehet ezt ujittatni? Mit erdemes csinalni? Vagy hagyjam amig beszarik? :D


Nekem is picit búgott, 310 ezernél cseréltettem. Igazából nem okoz gondot a búgás, én azt hittem kopog, de kiderült csere után, hogy nem a kompresszor volt a ludas. Az biztos, hogy az új kompresszorral jobban hűt, mint a gyárival, hiába volt gyári olajmennyiség benne, illetve hiába volt feltöltve. Nekem itthon kb. 120-ba állt meg a csere.

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.04.28. 22:28

NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:sziasztok!

most vettem eszre, hogy a klimakompresszorom egy kicsit bug. Mit csinaljak? Vegyek egy bontottat? Vagy csak uj? Az EBAYEN van 180 euroert uj, ami eleg jo ar. Persze nem gyari. Nem tudom milyen minoseg... Vagy fel lehet ezt ujittatni? Mit erdemes csinalni? Vagy hagyjam amig beszarik? :D


Nekem is picit búgott, 310 ezernél cseréltettem. Igazából nem okoz gondot a búgás, én azt hittem kopog, de kiderült csere után, hogy nem a kompresszor volt a ludas. Az biztos, hogy az új kompresszorral jobban hűt, mint a gyárival, hiába volt gyári olajmennyiség benne, illetve hiába volt feltöltve. Nekem itthon kb. 120-ba állt meg a csere.
koszi! Milyen markat raktal bele?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.04.29. 05:56

NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:sziasztok!

most vettem eszre, hogy a klimakompresszorom egy kicsit bug. Mit csinaljak? Vegyek egy bontottat? Vagy csak uj? Az EBAYEN van 180 euroert uj, ami eleg jo ar. Persze nem gyari. Nem tudom milyen minoseg... Vagy fel lehet ezt ujittatni? Mit erdemes csinalni? Vagy hagyjam amig beszarik? :D


Nekem is picit búgott, 310 ezernél cseréltettem. Igazából nem okoz gondot a búgás, én azt hittem kopog, de kiderült csere után, hogy nem a kompresszor volt a ludas. Az biztos, hogy az új kompresszorral jobban hűt, mint a gyárival, hiába volt gyári olajmennyiség benne, illetve hiába volt feltöltve. Nekem itthon kb. 120-ba állt meg a csere.

En 2 eve ujitotatam fel az eredetit,toltesel oszes tomitesel 100bol meg alt.De mindent en csinaltam kiveve a kompreszor csapagy cseret.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.04.29. 19:01

Üdv mindenkinek!
Egy kis infora lenne szükségem!
A hűtőrács mögötti “lamellák”,egész télen nyitva voltak,
kb 1 hete folyamatosan zárva van.
Hogyan működik ez,illetve hogyan lehet orvosolni a hibát.
E60 2008 Lci
Előre is köszi!

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.04.29. 21:42

dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:sziasztok!

most vettem eszre, hogy a klimakompresszorom egy kicsit bug. Mit csinaljak? Vegyek egy bontottat? Vagy csak uj? Az EBAYEN van 180 euroert uj, ami eleg jo ar. Persze nem gyari. Nem tudom milyen minoseg... Vagy fel lehet ezt ujittatni? Mit erdemes csinalni? Vagy hagyjam amig beszarik? :D


Nekem is picit búgott, 310 ezernél cseréltettem. Igazából nem okoz gondot a búgás, én azt hittem kopog, de kiderült csere után, hogy nem a kompresszor volt a ludas. Az biztos, hogy az új kompresszorral jobban hűt, mint a gyárival, hiába volt gyári olajmennyiség benne, illetve hiába volt feltöltve. Nekem itthon kb. 120-ba állt meg a csere.
koszi! Milyen markat raktal bele?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Gyári Denso-t, természetesen olcsó forrásból. :franko:

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.05.02. 16:59

sziasztok!

Esedekes lesz az akksi csere majd osszel. Milyen akksi kell nekem? Tenyleg csak AGM es csak 90Ah-s akksit tudok bele rakni? (nem start stopos a kocsi)
Hozzászólás küldése

VigLink badge