* *
Pontos idő: 2018.10.23. 16:05

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4815 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239 ... 241  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.04.02. 07:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 967
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 179 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Qwerti írta:
rockerekhu írta:

Pont a N57 nel kell a hardveresen belenyulni ha dpf vagy barmit offolsz belole,M57nel meg nem kellet,de tudtomal nem tudod szoftveresen rairni a 25re a 30 vezerlo progit nekem meg nem sikerult.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Simán rá lehet írni a 25d vezérlőre a 30d szoftvert, sőt még a 20d vezérlőre is. M57-nél ha dpf-et offolsz miért nem kell hardveresen módosítani?

Dpf offollsz akkor maga a dpf kipakolod es utana kiirod M57 ben,N57 ben is ugyan ez a modszer de en ott ugy tudom hogy maga az Ecuban kell valamit csinalni.25d ertem hogy Icom nextel nekem nem sikerult Istaval vagy ncsvel sem csak frisiteni a vezerlot de a 30d nem engedte ra feltolteni.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.04.02. 07:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2274
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 303 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Qwerti írta:
rockerekhu írta:

Pont a N57 nel kell a hardveresen belenyulni ha dpf vagy barmit offolsz belole,M57nel meg nem kellet,de tudtomal nem tudod szoftveresen rairni a 25re a 30 vezerlo progit nekem meg nem sikerult.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Simán rá lehet írni a 25d vezérlőre a 30d szoftvert, sőt még a 20d vezérlőre is. M57-nél ha dpf-et offolsz miért nem kell hardveresen módosítani?

Dpf offollsz akkor maga a dpf kipakolod es utana kiirod M57 ben,N57 ben is ugyan ez a modszer de en ott ugy tudom hogy maga az Ecuban kell valamit csinalni.25d ertem hogy Icom nextel nekem nem sikerult Istaval vagy ncsvel sem csak frisiteni a vezerlot de a 30d nem engedte ra feltolteni.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
A kipakolas az siman hardver modositas kategoria.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.04.02. 18:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.02. 15:01
Hozzászólások: 164
Tartózkodási hely: Bonyhád
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57d30
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Húsvét alkalmából meglepett az autóm (2009, automata, 530xd) a következő hibával:"4x4 system, ABS, DSC, and EBV failure...."

Tisztában vagyok vele, hogy ezer dolog okozhatja, megy is majd szerelőhöz amint el tudja vállalni. Amire kíváncsi lennék, hogy osztóműhiba okozhatja-e? Semmilyen tünetet nem vettem észre, talán egy kis égett szaga van az autónak, de több helyen folyik belőle az olaj...

270 ezerrel vettem az autót, most cseréltettem le az osztómű olajat (is) és elvileg az előző tulaj is rendszeresen cseréltette. (Gyári BMW olajat kapott.)

Az osztómű hibának milyen tünetei vannak?

Üdvözlettel,
Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.04.02. 20:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kapitany írta:
Sziasztok!

Húsvét alkalmából meglepett az autóm (2009, automata, 530xd) a következő hibával:"4x4 system, ABS, DSC, and EBV failure...."

Tisztában vagyok vele, hogy ezer dolog okozhatja, megy is majd szerelőhöz amint el tudja vállalni. Amire kíváncsi lennék, hogy osztóműhiba okozhatja-e? Semmilyen tünetet nem vettem észre, talán egy kis égett szaga van az autónak, de több helyen folyik belőle az olaj...

270 ezerrel vettem az autót, most cseréltettem le az osztómű olajat (is) és elvileg az előző tulaj is rendszeresen cseréltette. (Gyári BMW olajat kapott.)

Az osztómű hibának milyen tünetei vannak?

Üdvözlettel,
Tamás


Ebben is olyan osztómű van, amin egy elektromotor MŰANYAG fogaskerékkel állítja a hajtást, mint az X3-ban, X5-ben?
Mert ha igen, akkor esetleg ez tud lefogazódni.
10 euróért van hozzá jó utángyártott.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.04.02. 21:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.02. 15:01
Hozzászólások: 164
Tartózkodási hely: Bonyhád
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57d30
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
kapitany írta:
Sziasztok!

Húsvét alkalmából meglepett az autóm (2009, automata, 530xd) a következő hibával:"4x4 system, ABS, DSC, and EBV failure...."

Tisztában vagyok vele, hogy ezer dolog okozhatja, megy is majd szerelőhöz amint el tudja vállalni. Amire kíváncsi lennék, hogy osztóműhiba okozhatja-e? Semmilyen tünetet nem vettem észre, talán egy kis égett szaga van az autónak, de több helyen folyik belőle az olaj...

270 ezerrel vettem az autót, most cseréltettem le az osztómű olajat (is) és elvileg az előző tulaj is rendszeresen cseréltette. (Gyári BMW olajat kapott.)

Az osztómű hibának milyen tünetei vannak?

Üdvözlettel,
Tamás


Ebben is olyan osztómű van, amin egy elektromotor MŰANYAG fogaskerékkel állítja a hajtást, mint az X3-ban, X5-ben?
Mert ha igen, akkor esetleg ez tud lefogazódni.
10 euróért van hozzá jó utángyártott.


Azt nem tudom, hogy ugyanolyan van-e benne, de azok ha elromlanak, akkor leállítás után kerregő hangot adnak. Egyelőre ilyet az enyém nem csinál.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.04.02. 22:06 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.03.23. 16:18
Hozzászólások: 6
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kapitany írta:
kovessyroli írta:
kapitany írta:
Sziasztok!

Húsvét alkalmából meglepett az autóm (2009, automata, 530xd) a következő hibával:"4x4 system, ABS, DSC, and EBV failure...."

Tisztában vagyok vele, hogy ezer dolog okozhatja, megy is majd szerelőhöz amint el tudja vállalni. Amire kíváncsi lennék, hogy osztóműhiba okozhatja-e? Semmilyen tünetet nem vettem észre, talán egy kis égett szaga van az autónak, de több helyen folyik belőle az olaj...

270 ezerrel vettem az autót, most cseréltettem le az osztómű olajat (is) és elvileg az előző tulaj is rendszeresen cseréltette. (Gyári BMW olajat kapott.)

Az osztómű hibának milyen tünetei vannak?

Üdvözlettel,
Tamás


Ebben is olyan osztómű van, amin egy elektromotor MŰANYAG fogaskerékkel állítja a hajtást, mint az X3-ban, X5-ben?
Mert ha igen, akkor esetleg ez tud lefogazódni.
10 euróért van hozzá jó utángyártott.


Azt nem tudom, hogy ugyanolyan van-e benne, de azok ha elromlanak, akkor leállítás után kerregő hangot adnak. Egyelőre ilyet az enyém nem csinál.

Töltést néztél már?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.04.07. 11:24 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.02. 15:01
Hozzászólások: 164
Tartózkodási hely: Bonyhád
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57d30
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
reiterpr írta:
kapitany írta:
kovessyroli írta:
kapitany írta:
Sziasztok!

Húsvét alkalmából meglepett az autóm (2009, automata, 530xd) a következő hibával:"4x4 system, ABS, DSC, and EBV failure...."

Tisztában vagyok vele, hogy ezer dolog okozhatja, megy is majd szerelőhöz amint el tudja vállalni. Amire kíváncsi lennék, hogy osztóműhiba okozhatja-e? Semmilyen tünetet nem vettem észre, talán egy kis égett szaga van az autónak, de több helyen folyik belőle az olaj...

270 ezerrel vettem az autót, most cseréltettem le az osztómű olajat (is) és elvileg az előző tulaj is rendszeresen cseréltette. (Gyári BMW olajat kapott.)

Az osztómű hibának milyen tünetei vannak?

Üdvözlettel,
Tamás


Ebben is olyan osztómű van, amin egy elektromotor MŰANYAG fogaskerékkel állítja a hajtást, mint az X3-ban, X5-ben?
Mert ha igen, akkor esetleg ez tud lefogazódni.
10 euróért van hozzá jó utángyártott.


Azt nem tudom, hogy ugyanolyan van-e benne, de azok ha elromlanak, akkor leállítás után kerregő hangot adnak. Egyelőre ilyet az enyém nem csinál.

Töltést néztél már?


Azt még nem, az akksit nézettem meg most. 86%-os az élettartama, viszont javasolták, hogy töltsem egy kicsit, mert nincs teljesen feltöltve.

Illetve elmentem egy hibakód olvasásra, egyelőre nem tudtam ott hagyni az autót. Elég sok hibát tárol, de gondolom ezek mind összefüggenek. Talán jövő héten végre tudom vinni szerelőhöz.

Viszont, közben észre vettem - de gondolom ennek nincs köze a fentebb leírt hibákhoz - hogy ha egy tempoval megyek - tempomattal és anélkül is - akkor a fordulatszám mérő illetve a pillanatnyi fogyasztásmérő is ingadozik egy kicsit. Fel-le irányban néhány mm-ert ugrál. Váltó okozhatja? (Adaptációs értékek elvileg rendben vannak, az A lamella egy picit magasabb, 300-as érték körül teljesít, a többi 150 körül, ha jól tudom 600 körül dob hibát a váltó)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.04.07. 12:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.03.23. 16:18
Hozzászólások: 6
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
A fordulat hullámzása lehet wendler hiba is. Azért kérdeztem a töltést mert nekem is volt hasonló hibáim, pontosabban minden elment. Stability activ kormány stb. Enyhe égett szag. Töltésem se volt. Végül a főtengely tarcsa gumija adta meg magát, átszakadt és a főtengely a szíjjal hajtott segedberendezeseket már csak dorzshajtassal tekerte, a végen már úgy se.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.04.08. 18:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2202
Adott köszi: 416 alkalommal
Kapott köszik: 441 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kapitany írta:
Viszont, közben észre vettem - de gondolom ennek nincs köze a fentebb leírt hibákhoz - hogy ha egy tempoval megyek - tempomattal és anélkül is - akkor a fordulatszám mérő illetve a pillanatnyi fogyasztásmérő is ingadozik egy kicsit. Fel-le irányban néhány mm-ert ugrál. Váltó okozhatja? (Adaptációs értékek elvileg rendben vannak, az A lamella egy picit magasabb, 300-as érték körül teljesít, a többi 150 körül, ha jól tudom 600 körül dob hibát a váltó)


Wandler.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: kapitany
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.04.10. 10:24 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 918
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 176 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello!

Most olvastam egy facebook csoportban, hogy valaki alu sarvedot keres az E60-ra. Ez egy extra, vagy mindegyik sarvedo aluminium az E60-on?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.04.10. 13:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2274
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 303 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Hello!

Most olvastam egy facebook csoportban, hogy valaki alu sarvedot keres az E60-ra. Ez egy extra, vagy mindegyik sarvedo aluminium az E60-on?
Ha jol tudom, kulonbozo valtozatokbal kulonbozo reszeket csinaltak alubol vagy "vasbol". Motorvaltozattol is fugg. Ha nem jol tudom, akkor javitsatok/egeszitsetek ki.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.04.10. 21:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2202
Adott köszi: 416 alkalommal
Kapott köszik: 441 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
dreizwanzig írta:
Hello!

Most olvastam egy facebook csoportban, hogy valaki alu sarvedot keres az E60-ra. Ez egy extra, vagy mindegyik sarvedo aluminium az E60-on?
Ha jol tudom, kulonbozo valtozatokbal kulonbozo reszeket csinaltak alubol vagy "vasbol". Motorvaltozattol is fugg. Ha nem jol tudom, akkor javitsatok/egeszitsetek ki.


Én úgy tudom, hogy az első sárvédők, gépház és első nyúlvány alumíniumból vannak az összes E60/61-en. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.04.10. 22:09 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 918
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 176 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
morv írta:
dreizwanzig írta:
Hello!

Most olvastam egy facebook csoportban, hogy valaki alu sarvedot keres az E60-ra. Ez egy extra, vagy mindegyik sarvedo aluminium az E60-on?
Ha jol tudom, kulonbozo valtozatokbal kulonbozo reszeket csinaltak alubol vagy "vasbol". Motorvaltozattol is fugg. Ha nem jol tudom, akkor javitsatok/egeszitsetek ki.


Én úgy tudom, hogy az első sárvédők, gépház és első nyúlvány alumíniumból vannak az összes E60/61-en. :D
a gepteto gyanus, mert eleg konnyunek tunik :)


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.04.28. 13:10 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 918
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 176 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok!

most vettem eszre, hogy a klimakompresszorom egy kicsit bug. Mit csinaljak? Vegyek egy bontottat? Vagy csak uj? Az EBAYEN van 180 euroert uj, ami eleg jo ar. Persze nem gyari. Nem tudom milyen minoseg... Vagy fel lehet ezt ujittatni? Mit erdemes csinalni? Vagy hagyjam amig beszarik? :D

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.04.28. 20:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2202
Adott köszi: 416 alkalommal
Kapott köszik: 441 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
sziasztok!

most vettem eszre, hogy a klimakompresszorom egy kicsit bug. Mit csinaljak? Vegyek egy bontottat? Vagy csak uj? Az EBAYEN van 180 euroert uj, ami eleg jo ar. Persze nem gyari. Nem tudom milyen minoseg... Vagy fel lehet ezt ujittatni? Mit erdemes csinalni? Vagy hagyjam amig beszarik? :D


Nekem is picit búgott, 310 ezernél cseréltettem. Igazából nem okoz gondot a búgás, én azt hittem kopog, de kiderült csere után, hogy nem a kompresszor volt a ludas. Az biztos, hogy az új kompresszorral jobban hűt, mint a gyárival, hiába volt gyári olajmennyiség benne, illetve hiába volt feltöltve. Nekem itthon kb. 120-ba állt meg a csere.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.04.28. 22:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 918
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 176 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
sziasztok!

most vettem eszre, hogy a klimakompresszorom egy kicsit bug. Mit csinaljak? Vegyek egy bontottat? Vagy csak uj? Az EBAYEN van 180 euroert uj, ami eleg jo ar. Persze nem gyari. Nem tudom milyen minoseg... Vagy fel lehet ezt ujittatni? Mit erdemes csinalni? Vagy hagyjam amig beszarik? :D


Nekem is picit búgott, 310 ezernél cseréltettem. Igazából nem okoz gondot a búgás, én azt hittem kopog, de kiderült csere után, hogy nem a kompresszor volt a ludas. Az biztos, hogy az új kompresszorral jobban hűt, mint a gyárival, hiába volt gyári olajmennyiség benne, illetve hiába volt feltöltve. Nekem itthon kb. 120-ba állt meg a csere.
koszi! Milyen markat raktal bele?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.04.29. 05:56 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 967
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 179 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
sziasztok!

most vettem eszre, hogy a klimakompresszorom egy kicsit bug. Mit csinaljak? Vegyek egy bontottat? Vagy csak uj? Az EBAYEN van 180 euroert uj, ami eleg jo ar. Persze nem gyari. Nem tudom milyen minoseg... Vagy fel lehet ezt ujittatni? Mit erdemes csinalni? Vagy hagyjam amig beszarik? :D


Nekem is picit búgott, 310 ezernél cseréltettem. Igazából nem okoz gondot a búgás, én azt hittem kopog, de kiderült csere után, hogy nem a kompresszor volt a ludas. Az biztos, hogy az új kompresszorral jobban hűt, mint a gyárival, hiába volt gyári olajmennyiség benne, illetve hiába volt feltöltve. Nekem itthon kb. 120-ba állt meg a csere.

En 2 eve ujitotatam fel az eredetit,toltesel oszes tomitesel 100bol meg alt.De mindent en csinaltam kiveve a kompreszor csapagy cseret.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.04.29. 19:01 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.12.22. 14:18
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Évjárata: 2008
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv mindenkinek!
Egy kis infora lenne szükségem!
A hűtőrács mögötti “lamellák”,egész télen nyitva voltak,
kb 1 hete folyamatosan zárva van.
Hogyan működik ez,illetve hogyan lehet orvosolni a hibát.
E60 2008 Lci
Előre is köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.04.29. 21:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2202
Adott köszi: 416 alkalommal
Kapott köszik: 441 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
sziasztok!

most vettem eszre, hogy a klimakompresszorom egy kicsit bug. Mit csinaljak? Vegyek egy bontottat? Vagy csak uj? Az EBAYEN van 180 euroert uj, ami eleg jo ar. Persze nem gyari. Nem tudom milyen minoseg... Vagy fel lehet ezt ujittatni? Mit erdemes csinalni? Vagy hagyjam amig beszarik? :D


Nekem is picit búgott, 310 ezernél cseréltettem. Igazából nem okoz gondot a búgás, én azt hittem kopog, de kiderült csere után, hogy nem a kompresszor volt a ludas. Az biztos, hogy az új kompresszorral jobban hűt, mint a gyárival, hiába volt gyári olajmennyiség benne, illetve hiába volt feltöltve. Nekem itthon kb. 120-ba állt meg a csere.
koszi! Milyen markat raktal bele?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Gyári Denso-t, természetesen olcsó forrásból. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.05.02. 16:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 918
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 176 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok!

Esedekes lesz az akksi csere majd osszel. Milyen akksi kell nekem? Tenyleg csak AGM es csak 90Ah-s akksit tudok bele rakni? (nem start stopos a kocsi)

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4815 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239 ... 241  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google Adsense [Bot] valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator