Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.03.11. 16:40

NagyMatyas írta:
tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
kzolee írta:
NagyMatyas írta:Ebbe az Alpinafan féle cinikus szarrágásba, amit te is átvettél, pedig nem vagyok hajlandó részt venni. Sorry. :roll:


Tudom, hogy érted te a viccet, csak nem szereted. :D


Öreg vagyok már hozzá. :wink: Mondtam a konkrét tények miatt, hogy eltérő konstrukció, 1.5 méterrel odébb van nekem a DPF. Kár hasonlítgatni, főleg, hogy eddig Lepkén és rajtam kívül senki ne publikált itt 35d-s tapasztalatokat. :doglotlo:


Hali NagyMatyas! Ha most kene választanod kene a 530d es 535d kozul melyiket választanád ? Un szerintem ugyan ezt ami nekem most van.


Őszintén szólva fogalmam nincs megmondom neked őszintén. Teljesítményben, menettulajdonságokban, szervizköltségben elég közel áll egymáshoz a két autó, gyakorlatilag nagy különbség egyedül a turbók árában van, de a 35d-nél még nem hallottam turbót újítottak volna fel. Néha olvasom hahu-n, hogy egyesek írják, hogy felújított kis turbóval, de gyakorlatilag vagy eszméletlen kilométer lehet az autókban, vagy kinyírták.

Ha most autót kellene vennem, talán egy 25d-t vennék, mert a 30-35d teljesítménye itthon legálisan kihasználhatatlan és emiatt nagyon sokszor feleslegesnek érzem.
Az igaz, hogy nem igazán tudod kihasználni, de más érv nem nagyon szól a 25d mellett... Úgy értem a 30d és a 25d eléggé hasonló motorok, fenntartásban nincs nagy különbség, csak a szívósor, de arra egyszer rászánod a pénzt és 150 ezer km-ig jó. Viszont árban a 25d meg a 30d között nincs különbség a használt piacon, ellenben a 30d-ből több van, hiszen ez volt a legnagyobb darabszámban eladott típus az e60-ból. Jó esetleg a biztosítás meg a teljesítmény adó kevesebb rá, de ha megnézed a fenntartási költségeit az e60-nak, kb eltörpül mellette az, hogy most évi 10-20 ezer Ft-tal kevesebbet fizetsz ki a biztosításra, meg az adóra.

A 35d nyilván más tészta, abból jóval kevesebb a kínálat és többnyire drágább is, mint az adott évjáratú 25-30d-k.
Szóval, ha csak a fenntarthatóságot nézed, akkor a 25d és a 30d közt nincs nagy különbség, akkor már legyen inkább 30d, nem? :D Én legalábbis így gondolkodom.

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.03.11. 18:44

"Őszintén szólva fogalmam nincs megmondom neked őszintén. Teljesítményben, menettulajdonságokban, szervizköltségben elég közel áll egymáshoz a két autó, gyakorlatilag nagy különbség egyedül a turbók árában van, de a 35d-nél még nem hallottam turbót újítottak volna fel. Néha olvasom hahu-n, hogy egyesek írják, hogy felújított kis turbóval, de gyakorlatilag vagy eszméletlen kilométer lehet az autókban, vagy kinyírták.

Ha most autót kellene vennem, talán egy 25d-t vennék, mert a 30-35d teljesítménye itthon legálisan kihasználhatatlan és emiatt nagyon sokszor feleslegesnek érzem.[/quote] Az igaz, hogy nem igazán tudod kihasználni, de más érv nem nagyon szól a 25d mellett... Úgy értem a 30d és a 25d eléggé hasonló motorok, fenntartásban nincs nagy különbség, csak a szívósor, de arra egyszer rászánod a pénzt és 150 ezer km-ig jó. Viszont árban a 25d meg a 30d között nincs különbség a használt piacon, ellenben a 30d-ből több van, hiszen ez volt a legnagyobb darabszámban eladott típus az e60-ból. Jó esetleg a biztosítás meg a teljesítmény adó kevesebb rá, de ha megnézed a fenntartási költségeit az e60-nak, kb eltörpül mellette az, hogy most évi 10-20 ezer Ft-tal kevesebbet fizetsz ki a biztosításra, meg az adóra.

A 35d nyilván más tészta, abból jóval kevesebb a kínálat és többnyire drágább is, mint az adott évjáratú 25-30d-k.
Szóval, ha csak a fenntarthatóságot nézed, akkor a 25d és a 30d közt nincs nagy különbség, akkor már legyen inkább 30d, nem? :D Én legalábbis így gondolkodom.[/quote]"


szerintem meg mivel mindegyikbe ugyan az a 3000cm3 motor van csak egyre jobban ki vannak hegyezve ezért véleményem szerint tartosabb egy 25D. De ez egy laikus véleménye.

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.03.11. 18:54

stupeki69 írta:
szerintem meg mivel mindegyikbe ugyan az a 3000cm3 motor van csak egyre jobban ki vannak hegyezve ezért véleményem szerint tartosabb egy 25D. De ez egy laikus véleménye.


Így van, illetve nem kap b*szott hősokkot semelyik része sem. :wink: 35d-t ha lepadlózom, akkor téren nyáron 20 fokkal melegebb levegő jön be az utastérbe, amíg tolom neki. :lol:

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.03.11. 18:56

dreizwanzig írta:Szóval, ha csak a fenntarthatóságot nézed, akkor a 25d és a 30d közt nincs nagy különbség, akkor már legyen inkább 30d, nem? :D Én legalábbis így gondolkodom.


25d-ből, főleg FL után még hírből sem hallottam motorhibásat, 30-35d-ből meg nem is egyet. Irdatlan hőmennyiség keletkezik az utóbbi kettőnél és emiatt elfárad a 6. henger gyakran. 35d dugóban klímával jóformán forralja a vizet nyáron.

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.03.11. 21:33

Sziasztok. Vin alapján az autóm. Kisnavi van benne de nincs hozzá lemez. Milyet kell nekem beszerezni hogy működjön a navigáció? Kép

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.03.11. 22:45

Cyri írta:Sziasztok. Vin alapján az autóm. Kisnavi van benne de nincs hozzá lemez. Milyet kell nekem beszerezni hogy működjön a navigáció? Kép

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

BMW.Navigation.DVD.Road.Map.Europe.BUSINESS.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Cyri
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.03.12. 17:11

NagyMatyas írta:
tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
kzolee írta:
NagyMatyas írta:Ebbe az Alpinafan féle cinikus szarrágásba, amit te is átvettél, pedig nem vagyok hajlandó részt venni. Sorry. :roll:


Tudom, hogy érted te a viccet, csak nem szereted. :D


Öreg vagyok már hozzá. :wink: Mondtam a konkrét tények miatt, hogy eltérő konstrukció, 1.5 méterrel odébb van nekem a DPF. Kár hasonlítgatni, főleg, hogy eddig Lepkén és rajtam kívül senki ne publikált itt 35d-s tapasztalatokat. :doglotlo:


Hali NagyMatyas! Ha most kene választanod kene a 530d es 535d kozul melyiket választanád ? Un szerintem ugyan ezt ami nekem most van.


Őszintén szólva fogalmam nincs megmondom neked őszintén. Teljesítményben, menettulajdonságokban, szervizköltségben elég közel áll egymáshoz a két autó, gyakorlatilag nagy különbség egyedül a turbók árában van, de a 35d-nél még nem hallottam turbót újítottak volna fel. Néha olvasom hahu-n, hogy egyesek írják, hogy felújított kis turbóval, de gyakorlatilag vagy eszméletlen kilométer lehet az autókban, vagy kinyírták.

Ha most autót kellene vennem, talán egy 25d-t vennék, mert a 30-35d teljesítménye itthon legálisan kihasználhatatlan és emiatt nagyon sokszor feleslegesnek érzem.


Na jo a 25d-en is elgondolkodtam. Azt mondjuk nem tudom elozesnel mennyire ugrik a 25d de megegyszer bevallalnam ami most van. Az autom hirdetem es benzines fele huz most mar a szivem csak meg nem tudom melyik markatol de eddigi tesztek velemenyek alapjan lehet ismet bmw lesz. :D

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.03.13. 00:00

tökmöc írta:Na jo a 25d-en is elgondolkodtam. Azt mondjuk nem tudom elozesnel mennyire ugrik a 25d de megegyszer bevallalnam ami most van. Az autom hirdetem es benzines fele huz most mar a szivem csak meg nem tudom melyik markatol de eddigi tesztek velemenyek alapjan lehet ismet bmw lesz. :D


Nekem még egyszer BMW-hez használtan nem húzna a szívem, ha mégis akkor kizárólag prémium selectionből, külföldről behozva, mert itthon úgy is átvernek. Sok jó autót lehet kapni pár évesen jó ár/érték aránnyal.

Teljesítményben szerintem nem lenne nagy hiány 25d esetén. Lásd: http://www.zeperfs.com/en/match3306-1858.htm

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.03.13. 08:17

NagyMatyas írta:
tökmöc írta:Na jo a 25d-en is elgondolkodtam. Azt mondjuk nem tudom elozesnel mennyire ugrik a 25d de megegyszer bevallalnam ami most van. Az autom hirdetem es benzines fele huz most mar a szivem csak meg nem tudom melyik markatol de eddigi tesztek velemenyek alapjan lehet ismet bmw lesz. :D


Nekem még egyszer BMW-hez használtan nem húzna a szívem, ha mégis akkor kizárólag prémium selectionből, külföldről behozva, mert itthon úgy is átvernek. Sok jó autót lehet kapni pár évesen jó ár/érték aránnyal.

Teljesítményben szerintem nem lenne nagy hiány 25d esetén. Lásd: http://www.zeperfs.com/en/match3306-1858.htm


Nekem ezért volt eddig és a jövőben is az összes BMW-m külföldről (főleg németből), melyeket mind magam hoztam (kivéve az utolsót)! :mrgreen:

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.03.13. 14:24

vaszarig írta:
NagyMatyas írta:
tökmöc írta:Na jo a 25d-en is elgondolkodtam. Azt mondjuk nem tudom elozesnel mennyire ugrik a 25d de megegyszer bevallalnam ami most van. Az autom hirdetem es benzines fele huz most mar a szivem csak meg nem tudom melyik markatol de eddigi tesztek velemenyek alapjan lehet ismet bmw lesz. :D


Nekem még egyszer BMW-hez használtan nem húzna a szívem, ha mégis akkor kizárólag prémium selectionből, külföldről behozva, mert itthon úgy is átvernek. Sok jó autót lehet kapni pár évesen jó ár/érték aránnyal.

Teljesítményben szerintem nem lenne nagy hiány 25d esetén. Lásd: http://www.zeperfs.com/en/match3306-1858.htm


Nekem ezért volt eddig és a jövőben is az összes BMW-m külföldről (főleg németből), melyeket mind magam hoztam (kivéve az utolsót)! :mrgreen:


Akkor majd eljössz velem Németbe autót venni! :D Nincs vita jössz és kész :D

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.03.16. 21:05

Ez itt micsoda? Bal oldalon van a csomagtartonal, ha kinyitom a kis tarolor, mogotte van. Kép


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.03.17. 17:26

tökmöc írta:
vaszarig írta:
NagyMatyas írta:
tökmöc írta:Na jo a 25d-en is elgondolkodtam. Azt mondjuk nem tudom elozesnel mennyire ugrik a 25d de megegyszer bevallalnam ami most van. Az autom hirdetem es benzines fele huz most mar a szivem csak meg nem tudom melyik markatol de eddigi tesztek velemenyek alapjan lehet ismet bmw lesz. :D


Nekem még egyszer BMW-hez használtan nem húzna a szívem, ha mégis akkor kizárólag prémium selectionből, külföldről behozva, mert itthon úgy is átvernek. Sok jó autót lehet kapni pár évesen jó ár/érték aránnyal.

Teljesítményben szerintem nem lenne nagy hiány 25d esetén. Lásd: http://www.zeperfs.com/en/match3306-1858.htm


Nekem ezért volt eddig és a jövőben is az összes BMW-m külföldről (főleg németből), melyeket mind magam hoztam (kivéve az utolsót)! :mrgreen:


Akkor majd eljössz velem Németbe autót venni! :D Nincs vita jössz és kész :D


Szóljál, szívesen! :mrgreen: :franko:

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.03.18. 09:14

Na most, hogy mentem vegre egy nagyobb tavot a kocsival, az uj gumikkal, most vettemneszre, hogy mintha a kocsi kovalyogna az uton, nem megy olyan egyenesen, mint az e39... olyan erzes, mintha mindig fujna a szel es kicsit korrigalni kell valamerre. Van otletetek, hogy mitol lehet?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.03.18. 14:14

dreizwanzig írta:Na most, hogy mentem vegre egy nagyobb tavot a kocsival, az uj gumikkal, most vettemneszre, hogy mintha a kocsi kovalyogna az uton, nem megy olyan egyenesen, mint az e39... olyan erzes, mintha mindig fujna a szel es kicsit korrigalni kell valamerre. Van otletetek, hogy mitol lehet?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Futómű alkatrészek állapota, helytelen futómű beállítás. :)

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.03.24. 01:42

https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/53 ... a-12639796

Tökmöc mi lesz helyette? :lol:

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.03.24. 02:12

NagyMatyas írta:https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530/bmw_530xd_touring_automata-12639796

Tökmöc mi lesz helyette? :lol:


Annyit mondtad a Mazdat, hogy nagyon megtetszett főleg a 192 pacis benzines. Sajnos az ára nagyon magas, ezért lehet marad egy jo kis 320 i 182 lóerős gép. Az is lehet hogy csak nyár vegen veszek de persze ehhez 15 napon belül el kell mennie. Ha nem akkor óriás szerviz és marad.

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.03.24. 10:49

tökmöc írta:
NagyMatyas írta:https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530/bmw_530xd_touring_automata-12639796

Tökmöc mi lesz helyette? :lol:


Annyit mondtad a Mazdat, hogy nagyon megtetszett főleg a 192 pacis benzines. Sajnos az ára nagyon magas, ezért lehet marad egy jo kis 320 i 182 lóerős gép. Az is lehet hogy csak nyár vegen veszek de persze ehhez 15 napon belül el kell mennie. Ha nem akkor óriás szerviz és marad.


Akkor csak nem mondtam akkora hülyeséget, amikor azt állítottam, hogy a BMW-dhez képest nem kifejezetten akkora visszalépés a Mazda? Én imádom :wink: Ezerszer ésszerűbb választás, ha ki tudod cashelni a különbözetet :)

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: tökmöc
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.03.25. 11:36

Üdv mindenkinek.
Kérdésem a következő lenne.2007-es 25dA Lci-re fel lehet tölteni a 30d motorvezérlő szoftverét?Úgy tudom hogy elméletileg a két motor egy és ugyan az,csak szoftveres különbség van a kettő között.Igaz-e ez vagy nem kivitelezhető ez a változtatás?Annyit tudok hogy az én 25d motoromban a szivósor flap mentes. Ez kizáró ok lehet-e esetleg.A rendszer tökéletesen működik dpf,egr minden gyári.Előre is köszönöm a hozzáértő hozzászólásokat.

Kérdések-válaszok E60

2018.03.25. 11:38

Tomi.i írta:Üdv mindenkinek.
Kérdésem a következő lenne.2007-es 25dA Lci-re fel lehet tölteni a 30d motorvezérlő szoftverét?Úgy tudom hogy elméletileg a két motor egy és ugyan az,csak szoftveres különbség van a kettő között.Igaz-e ez vagy nem kivitelezhető ez a változtatás?Annyit tudok hogy az én 25d motoromban a szivósor flap mentes. Ez kizáró ok lehet-e esetleg.A rendszer tökéletesen működik dpf,egr minden gyári.Előre is köszönöm a hozzáértő hozzászólásokat.

Nekem az nem tiszta, h miert csinalnal ilyet? Mit varsz tole? Ha a teljesitmeny noveles a cel, akkor irass egy chipet aztan kesz.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Re: Kérdések-válaszok E60

2018.03.25. 11:42

dreizwanzig írta:
Tomi.i írta:Üdv mindenkinek.
Kérdésem a következő lenne.2007-es 25dA Lci-re fel lehet tölteni a 30d motorvezérlő szoftverét?Úgy tudom hogy elméletileg a két motor egy és ugyan az,csak szoftveres különbség van a kettő között.Igaz-e ez vagy nem kivitelezhető ez a változtatás?Annyit tudok hogy az én 25d motoromban a szivósor flap mentes. Ez kizáró ok lehet-e esetleg.A rendszer tökéletesen működik dpf,egr minden gyári.Előre is köszönöm a hozzáértő hozzászólásokat.

Nekem az nem tiszta, h miert csinalnal ilyet? Mit varsz tole? Ha a teljesitmeny noveles a cel, akkor irass egy chipet aztan kesz.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Ez lenne a lényeg a teljesitmény növelése.Ha egyszerűen cserélhető a szoftver akkor inkább a gyári mint egy irott chip.De lehet nem jol gondolom.Nem mindenáron akarom erősiteni az autót ez csak egy röpke gondolat volt.Ha csak szoftver különbség van akkor miért ne.
Hozzászólás küldése

VigLink badge