2017.08.15. 09:41
tommyleejones írta:Sziasztok!
Kormányművel kapcsolatban kérdeznék...Elvittem a kocsit szervízbe,hogy nézzék át a futóművet.Pár szilent lesz cserés.És azt mondták,hogy lóg a kormányművem.420 ezret mondtak csak a kormányra munkával együtt.Leültem...Néztem a Láng webshopban.Ad szervós,servotronic és aktívkormányzás cuccokat.Azt honnét tudhatom,hogy az enyém milyen?Esetleg felújítani érdemes,és ez kb mennyiben van?
Köszi!Üdv!Tomi
2017.08.26. 23:05
2017.08.31. 12:13
2017.09.02. 00:51
Zsolt írta:Sziasztok!
2005-ös DPF-es 525d-be (177 lovas) szeretnék más olajat tenni, mint eddig (Castrol). Az alábbi típusokról van esetleg vélemény-tapasztalat?
- Motul 8100 X-Clean EFE 5W-30
- Motul 8100 X-Clean+ 5W-30
- Mobil1 ESP Formula 5W-30
Elvileg mindegyik LL-04, ami az előírás. Vagy ha nem vagyok "ár-érzékeny", akkor még mi jöhet szóba?
Előre is köszi, akinek van infója.
2017.09.02. 19:58
rockerekhu írta:Zsolt írta:Sziasztok!
2005-ös DPF-es 525d-be (177 lovas) szeretnék más olajat tenni, mint eddig (Castrol). Az alábbi típusokról van esetleg vélemény-tapasztalat?
- Motul 8100 X-Clean EFE 5W-30
- Motul 8100 X-Clean+ 5W-30
- Mobil1 ESP Formula 5W-30
Elvileg mindegyik LL-04, ami az előírás. Vagy ha nem vagyok "ár-érzékeny", akkor még mi jöhet szóba?
Előre is köszi, akinek van infója.
Mobil1 esp én kipróbáltam a Motult specifiket de hangosabbnak tartotam a motort és csipegete is.Igy visza tértem a mobil1 esp és semmi olaj fogyasztás nincs.
2017.09.03. 00:31
hamoriarpi írta:rockerekhu írta:Zsolt írta:Sziasztok!
2005-ös DPF-es 525d-be (177 lovas) szeretnék más olajat tenni, mint eddig (Castrol). Az alábbi típusokról van esetleg vélemény-tapasztalat?
- Motul 8100 X-Clean EFE 5W-30
- Motul 8100 X-Clean+ 5W-30
- Mobil1 ESP Formula 5W-30
Elvileg mindegyik LL-04, ami az előírás. Vagy ha nem vagyok "ár-érzékeny", akkor még mi jöhet szóba?
Előre is köszi, akinek van infója.
Mobil1 esp én kipróbáltam a Motult specifiket de hangosabbnak tartotam a motort és csipegete is.Igy visza tértem a mobil1 esp és semmi olaj fogyasztás nincs.
ESP 5w30-at vagy a 0w40-et próbáltad? Mindkettőt hozza az ajánló... A Motul Specific az ugye csak 5w40.
2017.09.10. 09:21
2017.09.10. 17:36
Huszár László írta:Sziasztok!
Bmw e61 530d automata: ha teljes gázt adok hírtelen nem huz rendesen ha olyan 70-80%-ott akkor meg megy mint az álatt és ezt a váltásnál is csinálja ha nyomon neki keményeben nem vált ell időben csak akkor ha picit engedek vissza pedálon akkor egyből elvált.Mi lehet ?
Előre is köszönöm a segitségeteket.
2017.09.11. 22:49
2017.09.12. 12:38
Huszár László írta:Volt de nem profik voltak.
Minden nap járok Fehérvára megköszöném ha rá tudnál nézni
2017.09.13. 15:55
2017.09.13. 21:22
spnq írta:sziasztok,
csaladban van egy 2007 es e61 525D LCI, 2010 ota van meg, nemetorszagbol lett behozva.
az alabbiakat irja a computer:
1. statutory vehicle inspection
overture
schedule date for service
2. statutory exhaust inspection
overture
schedule date for service
ertem, hogy miket ir, csak azt nem, hogy miert, nem regen volt olajcsere, es nullaztak a dolgokat szokas szerint.
nem tudom pontosan, hogy mennyi van az autoban, de talan 200k korul(ora szerint).
azt gondolom, hogy ezek gyarilag "beegetett" szerviz intervallumok, igaz az nem teljesen vilagos, hogy ha vehicle inspection is van, akkor miert van kulon kipufogo is egyszerre.
(zarojelben kerdezem, hogy ha ezek beegetett intervallumok, akkor 200k korul kellene, hogy feljojjenek, vagy esetleg kesobb? kicsit tekert ora para is van a kepben, es ha jol tudom, e60/61 nel mar nem csak az ora tarolja a futasteljesitmenyt)
ezek akkor a normal olajcsere periodusoktol teljesen fuggetlen teljes auto es kipufogo rendszer atvizsgalasok ? csk azert kerdem, mert olajcserekor termeszetesen at is nezi a szaki az autot, szoval nem tudom mennyire kellene ezekkel a bejegyzesekkel foglalkozni, illetve, ha nem, akkor ki lehet-e nullazni , vagy mi a teendo.
valaki vilagositson fel legyszi,
koszi szepen,
udv
andras
2017.09.17. 13:24
2017.09.17. 14:02
lepke írta:Helo
Valaki megtudná mondani miért ilyen alacsony a vizhőfok 200kilóméter útán is, 71-84 fok között mozgott
]
2017.09.19. 18:53
Gallaca írta:lepke írta:Helo
Valaki megtudná mondani miért ilyen alacsony a vizhőfok 200kilóméter útán is, 71-84 fok között mozgott
]
Termosztáthiba általában. Ha a kicsi(EGR) elfárad, már akkor is ilyen.
2017.09.20. 20:22
2017.09.29. 19:27
2017.09.30. 13:25
Johny540 írta:Sziasztok!
E46-ból vagy E39-ből származó M54B25 vagy M54B30 motorját bele tudom rakni E60-ba?Illetve bele tudom,az nem is gond......
De mi lehet a buktató?
2017.10.01. 01:57
Johny540 írta:Sziasztok!
E46-ból vagy E39-ből származó M54B25 vagy M54B30 motorját bele tudom rakni E60-ba?Illetve bele tudom,az nem is gond......
De mi lehet a buktató?
2017.10.01. 21:32
Gallaca írta:Johny540 írta:Sziasztok!
E46-ból vagy E39-ből származó M54B25 vagy M54B30 motorját bele tudom rakni E60-ba?Illetve bele tudom,az nem is gond......
De mi lehet a buktató?
Szerintem nincs buktató, van ilyen motorom eladó, 30i, 81e mérföld van benne, 25i is van, ha érdekel össze is tudod hasonlítani, ha nem, akkor is. Még indítható mindkettő. E39-ben van.