Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.08.15. 09:41

tommyleejones írta:Sziasztok!
Kormányművel kapcsolatban kérdeznék...Elvittem a kocsit szervízbe,hogy nézzék át a futóművet.Pár szilent lesz cserés.És azt mondták,hogy lóg a kormányművem.420 ezret mondtak csak a kormányra munkával együtt.Leültem...Néztem a Láng webshopban.Ad szervós,servotronic és aktívkormányzás cuccokat.Azt honnét tudhatom,hogy az enyém milyen?Esetleg felújítani érdemes,és ez kb mennyiben van?
Köszi!Üdv!Tomi

Melyik oldal lóg? A rövid vagy a hosszú? Jobb vagy bal? Ha a rövid (bal), akkor arra rá lehet állítani. Ha a hosszú, akkor az kuka. Felújítás annyiból áll, hogy kiszerelve, dinamométerrel ráállítanak, ha lehet.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: 2 NagyMatyas, tommyleejones
Értékelés: 9.52%

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.08.26. 23:05

Sziasztok
van egy 530d 2005 és olyan gondom lenne hogy menet közben elkezdtem hallani fura hangot majd a légkondiból gyorsításnál jobban fújta a levegőt. Kinntről pedig olyan fals levegő hangot hallani.mégálltam hogy biztos vmi levegő cső megadta magát de nem láttam semmit motortérben de a kocsi alján középen némi csepegő víz látszott. Lehet hogy a fűtő ventilátor nem megy?semmi hibát nem ír. Lenne valami ötletetek hátha nem kell szerviz :oops: köszi

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.08.31. 12:13

Sziasztok!

2005-ös DPF-es 525d-be (177 lovas) szeretnék más olajat tenni, mint eddig (Castrol). Az alábbi típusokról van esetleg vélemény-tapasztalat?

- Motul 8100 X-Clean EFE 5W-30
- Motul 8100 X-Clean+ 5W-30
- Mobil1 ESP Formula 5W-30

Elvileg mindegyik LL-04, ami az előírás. Vagy ha nem vagyok "ár-érzékeny", akkor még mi jöhet szóba?
Előre is köszi, akinek van infója.

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.09.02. 00:51

Zsolt írta:Sziasztok!

2005-ös DPF-es 525d-be (177 lovas) szeretnék más olajat tenni, mint eddig (Castrol). Az alábbi típusokról van esetleg vélemény-tapasztalat?

- Motul 8100 X-Clean EFE 5W-30
- Motul 8100 X-Clean+ 5W-30
- Mobil1 ESP Formula 5W-30

Elvileg mindegyik LL-04, ami az előírás. Vagy ha nem vagyok "ár-érzékeny", akkor még mi jöhet szóba?
Előre is köszi, akinek van infója.

Mobil1 esp én kipróbáltam a Motult specifiket de hangosabbnak tartotam a motort és csipegete is.Igy visza tértem a mobil1 esp és semmi olaj fogyasztás nincs.

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.09.02. 19:58

rockerekhu írta:
Zsolt írta:Sziasztok!

2005-ös DPF-es 525d-be (177 lovas) szeretnék más olajat tenni, mint eddig (Castrol). Az alábbi típusokról van esetleg vélemény-tapasztalat?

- Motul 8100 X-Clean EFE 5W-30
- Motul 8100 X-Clean+ 5W-30
- Mobil1 ESP Formula 5W-30

Elvileg mindegyik LL-04, ami az előírás. Vagy ha nem vagyok "ár-érzékeny", akkor még mi jöhet szóba?
Előre is köszi, akinek van infója.

Mobil1 esp én kipróbáltam a Motult specifiket de hangosabbnak tartotam a motort és csipegete is.Igy visza tértem a mobil1 esp és semmi olaj fogyasztás nincs.

ESP 5w30-at vagy a 0w40-et próbáltad? Mindkettőt hozza az ajánló... A Motul Specific az ugye csak 5w40.

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.09.03. 00:31

hamoriarpi írta:
rockerekhu írta:
Zsolt írta:Sziasztok!

2005-ös DPF-es 525d-be (177 lovas) szeretnék más olajat tenni, mint eddig (Castrol). Az alábbi típusokról van esetleg vélemény-tapasztalat?

- Motul 8100 X-Clean EFE 5W-30
- Motul 8100 X-Clean+ 5W-30
- Mobil1 ESP Formula 5W-30

Elvileg mindegyik LL-04, ami az előírás. Vagy ha nem vagyok "ár-érzékeny", akkor még mi jöhet szóba?
Előre is köszi, akinek van infója.

Mobil1 esp én kipróbáltam a Motult specifiket de hangosabbnak tartotam a motort és csipegete is.Igy visza tértem a mobil1 esp és semmi olaj fogyasztás nincs.

ESP 5w30-at vagy a 0w40-et próbáltad? Mindkettőt hozza az ajánló... A Motul Specific az ugye csak 5w40.

ESP 5w30t használok,pont a te ajánlásodra próbáltam ki a Motult pont akciózot az itteni olaj cég szürövel mindenel,nem azt mondom hogy problémám volt vele mert kb a 2 olaj csere közöt mentem a Motulal 15000 km és a max-min középen volt az olaj szint,Esp vel meg kb 2 dcl ha hiányzik.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.09.10. 09:21

Sziasztok!
Bmw e61 530d automata: ha teljes gázt adok hírtelen nem huz rendesen ha olyan 70-80%-ott akkor meg megy mint az álatt és ezt a váltásnál is csinálja ha nyomon neki keményeben nem vált ell időben csak akkor ha picit engedek vissza pedálon akkor egyből elvált.Mi lehet ?
Előre is köszönöm a segitségeteket.

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.09.10. 17:36

Huszár László írta:Sziasztok!
Bmw e61 530d automata: ha teljes gázt adok hírtelen nem huz rendesen ha olyan 70-80%-ott akkor meg megy mint az álatt és ezt a váltásnál is csinálja ha nyomon neki keményeben nem vált ell időben csak akkor ha picit engedek vissza pedálon akkor egyből elvált.Mi lehet ?
Előre is köszönöm a segitségeteket.


Diag volt már? Onnan el lehetne indulni valamerre. (Ha nem találsz normális diagot, akkor gurulj be fehérvárra, ránézek neked. :) )

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.09.11. 22:49

Volt de nem profik voltak.
Minden nap járok Fehérvára megköszöném ha rá tudnál nézni

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.09.12. 12:38

Huszár László írta:Volt de nem profik voltak.
Minden nap járok Fehérvára megköszöném ha rá tudnál nézni


Írtam privát üzenetet.

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.09.13. 15:55

sziasztok,

csaladban van egy 2007 es e61 525D LCI, 2010 ota van meg, nemetorszagbol lett behozva.

az alabbiakat irja a computer:

1. statutory vehicle inspection
overture
schedule date for service

2. statutory exhaust inspection
overture
schedule date for service

ertem, hogy miket ir, csak azt nem, hogy miert, nem regen volt olajcsere, es nullaztak a dolgokat szokas szerint.
nem tudom pontosan, hogy mennyi van az autoban, de talan 200k korul(ora szerint).

azt gondolom, hogy ezek gyarilag "beegetett" szerviz intervallumok, igaz az nem teljesen vilagos, hogy ha vehicle inspection is van, akkor miert van kulon kipufogo is egyszerre.

(zarojelben kerdezem, hogy ha ezek beegetett intervallumok, akkor 200k korul kellene, hogy feljojjenek, vagy esetleg kesobb? kicsit tekert ora para is van a kepben, es ha jol tudom, e60/61 nel mar nem csak az ora tarolja a futasteljesitmenyt)

ezek akkor a normal olajcsere periodusoktol teljesen fuggetlen teljes auto es kipufogo rendszer atvizsgalasok ? csk azert kerdem, mert olajcserekor termeszetesen at is nezi a szaki az autot, szoval nem tudom mennyire kellene ezekkel a bejegyzesekkel foglalkozni, illetve, ha nem, akkor ki lehet-e nullazni , vagy mi a teendo.

valaki vilagositson fel legyszi,

koszi szepen,
udv
andras

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.09.13. 21:22

spnq írta:sziasztok,

csaladban van egy 2007 es e61 525D LCI, 2010 ota van meg, nemetorszagbol lett behozva.

az alabbiakat irja a computer:

1. statutory vehicle inspection
overture
schedule date for service

2. statutory exhaust inspection
overture
schedule date for service

ertem, hogy miket ir, csak azt nem, hogy miert, nem regen volt olajcsere, es nullaztak a dolgokat szokas szerint.
nem tudom pontosan, hogy mennyi van az autoban, de talan 200k korul(ora szerint).

azt gondolom, hogy ezek gyarilag "beegetett" szerviz intervallumok, igaz az nem teljesen vilagos, hogy ha vehicle inspection is van, akkor miert van kulon kipufogo is egyszerre.

(zarojelben kerdezem, hogy ha ezek beegetett intervallumok, akkor 200k korul kellene, hogy feljojjenek, vagy esetleg kesobb? kicsit tekert ora para is van a kepben, es ha jol tudom, e60/61 nel mar nem csak az ora tarolja a futasteljesitmenyt)

ezek akkor a normal olajcsere periodusoktol teljesen fuggetlen teljes auto es kipufogo rendszer atvizsgalasok ? csk azert kerdem, mert olajcserekor termeszetesen at is nezi a szaki az autot, szoval nem tudom mennyire kellene ezekkel a bejegyzesekkel foglalkozni, illetve, ha nem, akkor ki lehet-e nullazni , vagy mi a teendo.

valaki vilagositson fel legyszi,

koszi szepen,
udv
andras


Ezeket nem a műszerfalon kell nullázni. Az i-drive menüben tudod beállítani a vizsga lejáratát , és a másodikat is , ami nálunk a "zöldkártya" lejárata volt, most már egyben van a vizsgával.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: spnq
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.09.17. 13:24

Helo

Valaki megtudná mondani miért ilyen alacsony a vizhőfok 200kilóméter útán is, 71-84 fok között mozgott :shock:

Kép

Kép

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.09.17. 14:02

lepke írta:Helo

Valaki megtudná mondani miért ilyen alacsony a vizhőfok 200kilóméter útán is, 71-84 fok között mozgott :shock:



]

Termosztáthiba általában. Ha a kicsi(EGR) elfárad, már akkor is ilyen.

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.09.19. 18:53

Gallaca írta:
lepke írta:Helo

Valaki megtudná mondani miért ilyen alacsony a vizhőfok 200kilóméter útán is, 71-84 fok között mozgott :shock:



]

Termosztáthiba általában. Ha a kicsi(EGR) elfárad, már akkor is ilyen.



Én az utóbbi 2 évben 3-szor cseréltem mind a két termosztátot.
A 3. -at most, pár hónapja. Most már, úgy néz ki, hogy jó a vízhőfok.
Tízen pár kilométer alatt 80 fok fölé megy és szépen tartja. Pályázás 92-94.
Természetesen az összes gyári volt. :?

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.09.20. 20:22

Sziasztok!
Bmw e61 panorámatetőt Fejér megye környékén javít valaki?
Nincs "nagy "baj csak valaki felfejelte a hátulját azt szabadon van eltolom hátra azt a második tag ott is marad vagyis pontosabban nem jönn vissza az első elemel beesik a semmibe.

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.09.29. 19:27

Sziasztok!
E46-ból vagy E39-ből származó M54B25 vagy M54B30 motorját bele tudom rakni E60-ba?Illetve bele tudom,az nem is gond......
De mi lehet a buktató?

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.09.30. 13:25

Johny540 írta:Sziasztok!
E46-ból vagy E39-ből származó M54B25 vagy M54B30 motorját bele tudom rakni E60-ba?Illetve bele tudom,az nem is gond......
De mi lehet a buktató?

Szerintem nincs buktató, van ilyen motorom eladó, 30i, 81e mérföld van benne, 25i is van, ha érdekel össze is tudod hasonlítani, ha nem, akkor is. Még indítható mindkettő. E39-ben van.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Johny540
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.10.01. 01:57

Johny540 írta:Sziasztok!
E46-ból vagy E39-ből származó M54B25 vagy M54B30 motorját bele tudom rakni E60-ba?Illetve bele tudom,az nem is gond......
De mi lehet a buktató?

Plug and play biztos nem más a kábel köteg,motor vezerlö ,ews és valószinüleg más egy csomó alkatrész is,max ha 2003s kiadás e60 abba még sokk minden kompatibilis de ha már prelci vagy lci abba tuti hogy nem.

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.10.01. 21:32

Gallaca írta:
Johny540 írta:Sziasztok!
E46-ból vagy E39-ből származó M54B25 vagy M54B30 motorját bele tudom rakni E60-ba?Illetve bele tudom,az nem is gond......
De mi lehet a buktató?

Szerintem nincs buktató, van ilyen motorom eladó, 30i, 81e mérföld van benne, 25i is van, ha érdekel össze is tudod hasonlítani, ha nem, akkor is. Még indítható mindkettő. E39-ben van.


Az NKH lehet a buktató...
Hozzászólás küldése

VigLink badge