* *
Pontos idő: 2017.12.18. 05:15

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4562 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 224, 225, 226, 227, 228, 229  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.08.15. 09:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5410
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1140 alkalommal
Kapott köszik: 1191 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
tommyleejones írta:
Sziasztok!
Kormányművel kapcsolatban kérdeznék...Elvittem a kocsit szervízbe,hogy nézzék át a futóművet.Pár szilent lesz cserés.És azt mondták,hogy lóg a kormányművem.420 ezret mondtak csak a kormányra munkával együtt.Leültem...Néztem a Láng webshopban.Ad szervós,servotronic és aktívkormányzás cuccokat.Azt honnét tudhatom,hogy az enyém milyen?Esetleg felújítani érdemes,és ez kb mennyiben van?
Köszi!Üdv!Tomi

Melyik oldal lóg? A rövid vagy a hosszú? Jobb vagy bal? Ha a rövid (bal), akkor arra rá lehet állítani. Ha a hosszú, akkor az kuka. Felújítás annyiból áll, hogy kiszerelve, dinamométerrel ráállítanak, ha lehet.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: 2 NagyMatyas, tommyleejones
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.08.26. 23:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.08.26. 22:50
Hozzászólások: 1
Tartózkodási hely: Kőszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok
van egy 530d 2005 és olyan gondom lenne hogy menet közben elkezdtem hallani fura hangot majd a légkondiból gyorsításnál jobban fújta a levegőt. Kinntről pedig olyan fals levegő hangot hallani.mégálltam hogy biztos vmi levegő cső megadta magát de nem láttam semmit motortérben de a kocsi alján középen némi csepegő víz látszott. Lehet hogy a fűtő ventilátor nem megy?semmi hibát nem ír. Lenne valami ötletetek hátha nem kell szerviz :oops: köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.08.31. 12:13 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 153
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 47 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

2005-ös DPF-es 525d-be (177 lovas) szeretnék más olajat tenni, mint eddig (Castrol). Az alábbi típusokról van esetleg vélemény-tapasztalat?

- Motul 8100 X-Clean EFE 5W-30
- Motul 8100 X-Clean+ 5W-30
- Mobil1 ESP Formula 5W-30

Elvileg mindegyik LL-04, ami az előírás. Vagy ha nem vagyok "ár-érzékeny", akkor még mi jöhet szóba?
Előre is köszi, akinek van infója.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.09.02. 00:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 930
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 172 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
Sziasztok!

2005-ös DPF-es 525d-be (177 lovas) szeretnék más olajat tenni, mint eddig (Castrol). Az alábbi típusokról van esetleg vélemény-tapasztalat?

- Motul 8100 X-Clean EFE 5W-30
- Motul 8100 X-Clean+ 5W-30
- Mobil1 ESP Formula 5W-30

Elvileg mindegyik LL-04, ami az előírás. Vagy ha nem vagyok "ár-érzékeny", akkor még mi jöhet szóba?
Előre is köszi, akinek van infója.

Mobil1 esp én kipróbáltam a Motult specifiket de hangosabbnak tartotam a motort és csipegete is.Igy visza tértem a mobil1 esp és semmi olaj fogyasztás nincs.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.09.02. 19:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5410
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1140 alkalommal
Kapott köszik: 1191 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
rockerekhu írta:
Zsolt írta:
Sziasztok!

2005-ös DPF-es 525d-be (177 lovas) szeretnék más olajat tenni, mint eddig (Castrol). Az alábbi típusokról van esetleg vélemény-tapasztalat?

- Motul 8100 X-Clean EFE 5W-30
- Motul 8100 X-Clean+ 5W-30
- Mobil1 ESP Formula 5W-30

Elvileg mindegyik LL-04, ami az előírás. Vagy ha nem vagyok "ár-érzékeny", akkor még mi jöhet szóba?
Előre is köszi, akinek van infója.

Mobil1 esp én kipróbáltam a Motult specifiket de hangosabbnak tartotam a motort és csipegete is.Igy visza tértem a mobil1 esp és semmi olaj fogyasztás nincs.

ESP 5w30-at vagy a 0w40-et próbáltad? Mindkettőt hozza az ajánló... A Motul Specific az ugye csak 5w40.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.09.03. 00:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 930
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 172 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
rockerekhu írta:
Zsolt írta:
Sziasztok!

2005-ös DPF-es 525d-be (177 lovas) szeretnék más olajat tenni, mint eddig (Castrol). Az alábbi típusokról van esetleg vélemény-tapasztalat?

- Motul 8100 X-Clean EFE 5W-30
- Motul 8100 X-Clean+ 5W-30
- Mobil1 ESP Formula 5W-30

Elvileg mindegyik LL-04, ami az előírás. Vagy ha nem vagyok "ár-érzékeny", akkor még mi jöhet szóba?
Előre is köszi, akinek van infója.

Mobil1 esp én kipróbáltam a Motult specifiket de hangosabbnak tartotam a motort és csipegete is.Igy visza tértem a mobil1 esp és semmi olaj fogyasztás nincs.

ESP 5w30-at vagy a 0w40-et próbáltad? Mindkettőt hozza az ajánló... A Motul Specific az ugye csak 5w40.

ESP 5w30t használok,pont a te ajánlásodra próbáltam ki a Motult pont akciózot az itteni olaj cég szürövel mindenel,nem azt mondom hogy problémám volt vele mert kb a 2 olaj csere közöt mentem a Motulal 15000 km és a max-min középen volt az olaj szint,Esp vel meg kb 2 dcl ha hiányzik.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.09.10. 09:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.01. 22:49
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Sárosd
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Bmw e61 530d automata: ha teljes gázt adok hírtelen nem huz rendesen ha olyan 70-80%-ott akkor meg megy mint az álatt és ezt a váltásnál is csinálja ha nyomon neki keményeben nem vált ell időben csak akkor ha picit engedek vissza pedálon akkor egyből elvált.Mi lehet ?
Előre is köszönöm a segitségeteket.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.09.10. 17:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2032
Adott köszi: 376 alkalommal
Kapott köszik: 379 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Huszár László írta:
Sziasztok!
Bmw e61 530d automata: ha teljes gázt adok hírtelen nem huz rendesen ha olyan 70-80%-ott akkor meg megy mint az álatt és ezt a váltásnál is csinálja ha nyomon neki keményeben nem vált ell időben csak akkor ha picit engedek vissza pedálon akkor egyből elvált.Mi lehet ?
Előre is köszönöm a segitségeteket.


Diag volt már? Onnan el lehetne indulni valamerre. (Ha nem találsz normális diagot, akkor gurulj be fehérvárra, ránézek neked. :) )


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.09.11. 22:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.01. 22:49
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Sárosd
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Volt de nem profik voltak.
Minden nap járok Fehérvára megköszöném ha rá tudnál nézni


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.09.12. 12:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2032
Adott köszi: 376 alkalommal
Kapott köszik: 379 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Huszár László írta:
Volt de nem profik voltak.
Minden nap járok Fehérvára megköszöném ha rá tudnál nézni


Írtam privát üzenetet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.09.13. 15:55 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.12. 23:03
Hozzászólások: 160
Adott köszi: 65 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok,

csaladban van egy 2007 es e61 525D LCI, 2010 ota van meg, nemetorszagbol lett behozva.

az alabbiakat irja a computer:

1. statutory vehicle inspection
overture
schedule date for service

2. statutory exhaust inspection
overture
schedule date for service

ertem, hogy miket ir, csak azt nem, hogy miert, nem regen volt olajcsere, es nullaztak a dolgokat szokas szerint.
nem tudom pontosan, hogy mennyi van az autoban, de talan 200k korul(ora szerint).

azt gondolom, hogy ezek gyarilag "beegetett" szerviz intervallumok, igaz az nem teljesen vilagos, hogy ha vehicle inspection is van, akkor miert van kulon kipufogo is egyszerre.

(zarojelben kerdezem, hogy ha ezek beegetett intervallumok, akkor 200k korul kellene, hogy feljojjenek, vagy esetleg kesobb? kicsit tekert ora para is van a kepben, es ha jol tudom, e60/61 nel mar nem csak az ora tarolja a futasteljesitmenyt)

ezek akkor a normal olajcsere periodusoktol teljesen fuggetlen teljes auto es kipufogo rendszer atvizsgalasok ? csk azert kerdem, mert olajcserekor termeszetesen at is nezi a szaki az autot, szoval nem tudom mennyire kellene ezekkel a bejegyzesekkel foglalkozni, illetve, ha nem, akkor ki lehet-e nullazni , vagy mi a teendo.

valaki vilagositson fel legyszi,

koszi szepen,
udv
andras


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.09.13. 21:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3595
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 708 alkalommal
Kapott köszik: 768 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
spnq írta:
sziasztok,

csaladban van egy 2007 es e61 525D LCI, 2010 ota van meg, nemetorszagbol lett behozva.

az alabbiakat irja a computer:

1. statutory vehicle inspection
overture
schedule date for service

2. statutory exhaust inspection
overture
schedule date for service

ertem, hogy miket ir, csak azt nem, hogy miert, nem regen volt olajcsere, es nullaztak a dolgokat szokas szerint.
nem tudom pontosan, hogy mennyi van az autoban, de talan 200k korul(ora szerint).

azt gondolom, hogy ezek gyarilag "beegetett" szerviz intervallumok, igaz az nem teljesen vilagos, hogy ha vehicle inspection is van, akkor miert van kulon kipufogo is egyszerre.

(zarojelben kerdezem, hogy ha ezek beegetett intervallumok, akkor 200k korul kellene, hogy feljojjenek, vagy esetleg kesobb? kicsit tekert ora para is van a kepben, es ha jol tudom, e60/61 nel mar nem csak az ora tarolja a futasteljesitmenyt)

ezek akkor a normal olajcsere periodusoktol teljesen fuggetlen teljes auto es kipufogo rendszer atvizsgalasok ? csk azert kerdem, mert olajcserekor termeszetesen at is nezi a szaki az autot, szoval nem tudom mennyire kellene ezekkel a bejegyzesekkel foglalkozni, illetve, ha nem, akkor ki lehet-e nullazni , vagy mi a teendo.

valaki vilagositson fel legyszi,

koszi szepen,
udv
andras


Ezeket nem a műszerfalon kell nullázni. Az i-drive menüben tudod beállítani a vizsga lejáratát , és a másodikat is , ami nálunk a "zöldkártya" lejárata volt, most már egyben van a vizsgával.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: spnq
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.09.17. 13:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo

Valaki megtudná mondani miért ilyen alacsony a vizhőfok 200kilóméter útán is, 71-84 fok között mozgott :shock:

Kép

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.09.17. 14:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5351
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 768 alkalommal
Kapott köszik: 1659 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
lepke írta:
Helo

Valaki megtudná mondani miért ilyen alacsony a vizhőfok 200kilóméter útán is, 71-84 fok között mozgott :shock:



]

Termosztáthiba általában. Ha a kicsi(EGR) elfárad, már akkor is ilyen.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.09.19. 18:53 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.01. 01:00
Hozzászólások: 274
Tartózkodási hely: Észak Ném.o. ill.Paks
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
lepke írta:
Helo

Valaki megtudná mondani miért ilyen alacsony a vizhőfok 200kilóméter útán is, 71-84 fok között mozgott :shock:



]

Termosztáthiba általában. Ha a kicsi(EGR) elfárad, már akkor is ilyen.



Én az utóbbi 2 évben 3-szor cseréltem mind a két termosztátot.
A 3. -at most, pár hónapja. Most már, úgy néz ki, hogy jó a vízhőfok.
Tízen pár kilométer alatt 80 fok fölé megy és szépen tartja. Pályázás 92-94.
Természetesen az összes gyári volt. :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.09.20. 20:22 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.11.01. 22:49
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Sárosd
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Bmw e61 panorámatetőt Fejér megye környékén javít valaki?
Nincs "nagy "baj csak valaki felfejelte a hátulját azt szabadon van eltolom hátra azt a második tag ott is marad vagyis pontosabban nem jönn vissza az első elemel beesik a semmibe.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.09.29. 19:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 807
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 142 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
E46-ból vagy E39-ből származó M54B25 vagy M54B30 motorját bele tudom rakni E60-ba?Illetve bele tudom,az nem is gond......
De mi lehet a buktató?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.09.30. 13:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5351
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 768 alkalommal
Kapott köszik: 1659 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Johny540 írta:
Sziasztok!
E46-ból vagy E39-ből származó M54B25 vagy M54B30 motorját bele tudom rakni E60-ba?Illetve bele tudom,az nem is gond......
De mi lehet a buktató?

Szerintem nincs buktató, van ilyen motorom eladó, 30i, 81e mérföld van benne, 25i is van, ha érdekel össze is tudod hasonlítani, ha nem, akkor is. Még indítható mindkettő. E39-ben van.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Johny540
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.10.01. 01:57 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 930
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 172 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Johny540 írta:
Sziasztok!
E46-ból vagy E39-ből származó M54B25 vagy M54B30 motorját bele tudom rakni E60-ba?Illetve bele tudom,az nem is gond......
De mi lehet a buktató?

Plug and play biztos nem más a kábel köteg,motor vezerlö ,ews és valószinüleg más egy csomó alkatrész is,max ha 2003s kiadás e60 abba még sokk minden kompatibilis de ha már prelci vagy lci abba tuti hogy nem.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.10.01. 21:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5626
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1402 alkalommal
Kapott köszik: 1350 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Gallaca írta:
Johny540 írta:
Sziasztok!
E46-ból vagy E39-ből származó M54B25 vagy M54B30 motorját bele tudom rakni E60-ba?Illetve bele tudom,az nem is gond......
De mi lehet a buktató?

Szerintem nincs buktató, van ilyen motorom eladó, 30i, 81e mérföld van benne, 25i is van, ha érdekel össze is tudod hasonlítani, ha nem, akkor is. Még indítható mindkettő. E39-ben van.


Az NKH lehet a buktató...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4562 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 224, 225, 226, 227, 228, 229  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator