Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.06.21. 16:07

tökmöc írta:
http://www.kekfeher.hu/index.php?inc=su ... menu_id=20

E60 és E61-be szűrő nélküli van ha jól tudom nekem az alvázszám szerint azt küldtek! Remélem mindenki erről beszélt, mert én erről! :D Tudomásom szerint kartergáz lecsapatónak is hívják. :roll:


Inkább olajszeparátor, de igen a lényeg az, hogy itt már nincs klasszikus értelembe vett szűrő. :wink:

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.06.21. 16:11

NagyMatyas írta:
tökmöc írta:
http://www.kekfeher.hu/index.php?inc=su ... menu_id=20

E60 és E61-be szűrő nélküli van ha jól tudom nekem az alvázszám szerint azt küldtek! Remélem mindenki erről beszélt, mert én erről! :D Tudomásom szerint kartergáz lecsapatónak is hívják. :roll:


Inkább olajszeparátor, de igen a lényeg az, hogy itt már nincs klasszikus értelembe vett szűrő. :wink:


Na végre akkor ebben nem vertek át " olajszeparátorra is gondoltam de az nem jutott eszembe :D " !!!! :roker: :taps:

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.06.21. 21:42

NagyMatyas írta:
kovessyroli írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:hali!
kartergázszüröt csak gyárira érdemes cserélni, v. valami utángyártottra is érdemes??
Febi, Vaico, Maxgear, Swag??


Szia! Csak gyári. :wink:


Van erre valami tudományos elmélet?
Én Febit vettem, és jó lenne tudnom, hogy mit rontottam el az utángyártottal.
Ebben már nem is igazi szűrő van, csak egy bolygóbelsős lecsapató Jedi fej.


Nem bírja a membránjuk az után gyártottaknak. Innentől meg értelmét veszti az egész, mert nem veszed észre, hogy rossz, csak azt, hogy meghalt a turbód. Gyári 50 ezret biztosan kibír. Aki akar az kockáztat.

nálam benzinesnél adta meg magát a vaico membránja kb 3000 km-er alatt.tényleg úgy van,hogy meglehet venni az utángyártott cuccokat,aztán késöbb kiderül hogy bejött-e vagy sem.én általában mindig szívtam velük.

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.06.21. 23:06

atti523i írta:
NagyMatyas írta:
kovessyroli írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:hali!
kartergázszüröt csak gyárira érdemes cserélni, v. valami utángyártottra is érdemes??
Febi, Vaico, Maxgear, Swag??


Szia! Csak gyári. :wink:


Van erre valami tudományos elmélet?
Én Febit vettem, és jó lenne tudnom, hogy mit rontottam el az utángyártottal.
Ebben már nem is igazi szűrő van, csak egy bolygóbelsős lecsapató Jedi fej.


Nem bírja a membránjuk az után gyártottaknak. Innentől meg értelmét veszti az egész, mert nem veszed észre, hogy rossz, csak azt, hogy meghalt a turbód. Gyári 50 ezret biztosan kibír. Aki akar az kockáztat.

nálam benzinesnél adta meg magát a vaico membránja kb 3000 km-er alatt.tényleg úgy van,hogy meglehet venni az utángyártott cuccokat,aztán késöbb kiderül hogy bejött-e vagy sem.én általában mindig szívtam velük.

Swag a gyári beszálitó,

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.06.21. 23:13

NagyMatyas írta:
rockerekhu írta:Sajnos ezeket a piezo porlasztokat nem lehet felujitani vagy uj vagy bontot jatszik.Injektorok bemeres kiszedesel kb 10000-15000ft amirol en tudok.ha te viszed ofa kiszedve akkor 6000kb.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Fellehet, csak a próbapad nem ad valós képet az autóban uralkodó viszonyokról, illetve számolni kell a porlasztóház kopásával is, amit előszeretettel leszarnak. Én próbáltam, kár erőltetni. +30k/db áron kaptam volna gyári felújítottat, ami tudja azt, mint az új. Már nagyon bánom így utólag.

Évjárat és tipus fuggö nekem anno azt mondták csomádon a Matyoká adagoló,pl az enyém már faceliftes a motor azt nem lehet felujitani csak ujat rakni bele és ezt itt angoloknál is megersösiteték a Bosch szervizben.

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.06.22. 12:26

atti523i írta:
NagyMatyas írta:
kovessyroli írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:hali!
kartergázszüröt csak gyárira érdemes cserélni, v. valami utángyártottra is érdemes??
Febi, Vaico, Maxgear, Swag??


Szia! Csak gyári. :wink:


Van erre valami tudományos elmélet?
Én Febit vettem, és jó lenne tudnom, hogy mit rontottam el az utángyártottal.
Ebben már nem is igazi szűrő van, csak egy bolygóbelsős lecsapató Jedi fej.


Nem bírja a membránjuk az után gyártottaknak. Innentől meg értelmét veszti az egész, mert nem veszed észre, hogy rossz, csak azt, hogy meghalt a turbód. Gyári 50 ezret biztosan kibír. Aki akar az kockáztat.

nálam benzinesnél adta meg magát a vaico membránja kb 3000 km-er alatt.tényleg úgy van,hogy meglehet venni az utángyártott cuccokat,aztán késöbb kiderül hogy bejött-e vagy sem.én általában mindig szívtam velük.


Csak a dieselben nincs membrán.
Sokan fedéllel együtt átcserélik az e39 mechanikus szivacsszűrősére a lecsapatót, mert a régi szivacsszűrősőn valóban lecsapódik az olajpára, míg a Jedi fejesnél hajlamos kifújni a lapkatengelyeknél az olajat.

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.06.23. 08:02

kovessyroli írta:Csak a dieselben nincs membrán.
Sokan fedéllel együtt átcserélik az e39 mechanikus szivacsszűrősére a lecsapatót, mert a régi szivacsszűrősőn valóban lecsapódik az olajpára, míg a Jedi fejesnél hajlamos kifújni a lapkatengelyeknél az olajat.


A fedélben van membrán, szívd meg a tetejét legközelebb. :)

"míg a Jedi fejesnél hajlamos kifújni a lapkatengelyeknél az olajat." - szívósorra gondolsz? Ha igen, akkor ott csak akkor folyik az olaj, ha megkopott a tengely.

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.06.23. 14:10

NagyMatyas írta:
kovessyroli írta:Csak a dieselben nincs membrán.
Sokan fedéllel együtt átcserélik az e39 mechanikus szivacsszűrősére a lecsapatót, mert a régi szivacsszűrősőn valóban lecsapódik az olajpára, míg a Jedi fejesnél hajlamos kifújni a lapkatengelyeknél az olajat.


A fedélben van membrán, szívd meg a tetejét legközelebb. :)

"míg a Jedi fejesnél hajlamos kifújni a lapkatengelyeknél az olajat." - szívósorra gondolsz? Ha igen, akkor ott csak akkor folyik az olaj, ha megkopott a tengely.

az enyém 97-es benzines,ott mit kell tapasztalnom ha jól működik?mielött rendelnék újat Bendegúz kollégától,megnézném ezt a szájba b...ott vaico-t,hogy mi van vele.

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.06.23. 16:05

atti523i írta:
NagyMatyas írta:
kovessyroli írta:Csak a dieselben nincs membrán.
Sokan fedéllel együtt átcserélik az e39 mechanikus szivacsszűrősére a lecsapatót, mert a régi szivacsszűrősőn valóban lecsapódik az olajpára, míg a Jedi fejesnél hajlamos kifújni a lapkatengelyeknél az olajat.


A fedélben van membrán, szívd meg a tetejét legközelebb. :)

"míg a Jedi fejesnél hajlamos kifújni a lapkatengelyeknél az olajat." - szívósorra gondolsz? Ha igen, akkor ott csak akkor folyik az olaj, ha megkopott a tengely.

az enyém 97-es benzines,ott mit kell tapasztalnom ha jól működik?mielött rendelnék újat Bendegúz kollégától,megnézném ezt a szájba b...ott vaico-t,hogy mi van vele.


Ha leveszed az olajbetöltő sapkát, akkor jelentősen le kell esnie az alapjáratnak. Amennyiben jól veszem ki a nevedből és benzinesed van.

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.06.23. 18:17

NagyMatyas írta:
atti523i írta:
NagyMatyas írta:
kovessyroli írta:Csak a dieselben nincs membrán.
Sokan fedéllel együtt átcserélik az e39 mechanikus szivacsszűrősére a lecsapatót, mert a régi szivacsszűrősőn valóban lecsapódik az olajpára, míg a Jedi fejesnél hajlamos kifújni a lapkatengelyeknél az olajat.


A fedélben van membrán, szívd meg a tetejét legközelebb. :)

"míg a Jedi fejesnél hajlamos kifújni a lapkatengelyeknél az olajat." - szívósorra gondolsz? Ha igen, akkor ott csak akkor folyik az olaj, ha megkopott a tengely.

az enyém 97-es benzines,ott mit kell tapasztalnom ha jól működik?mielött rendelnék újat Bendegúz kollégától,megnézném ezt a szájba b...ott vaico-t,hogy mi van vele.


Ha leveszed az olajbetöltő sapkát, akkor jelentősen le kell esnie az alapjáratnak. Amennyiben jól veszem ki a nevedből és benzinesed van.

ezt tudom hogy esni kell a fordulatnak,én arra gondoltam hogy amikor ki van szedve a szívócső alol,és esetleg megszívom vagy megfújom a bemenő csövet,akkor mit kellene tapasztalnom.át kell engednie a levegőt,vagy nem?stb...

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.07.06. 20:01

Sziasztok!

Járt már valaki úgy, hogy ki írja a hátsó jobb oldali féklámpa izzó cserét miközben minden tökéletesen működik??? :roll:

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.07.06. 21:55

tökmöc írta:Sziasztok!

Járt már valaki úgy, hogy ki írja a hátsó jobb oldali féklámpa izzó cserét miközben minden tökéletesen működik??? :roll:


Én megnézném, hogy a csatival minden ok-e! ;)

Tudomásom szerint el szokott halálozni! :roll:

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.07.06. 22:08

vaszarig írta:
tökmöc írta:Sziasztok!

Járt már valaki úgy, hogy ki írja a hátsó jobb oldali féklámpa izzó cserét miközben minden tökéletesen működik??? :roll:


Én megnézném, hogy a csatival minden ok-e! ;)

Tudomásom szerint el szokott halálozni! :roll:


Pár csatit megnéztem és kontakt spray-el jól benyomtam mindenhol! :facepalm: Az egyik oldalon szét is van menve de az a bal oldalt van és nekem mindig jobb oldalra panaszkodik úgy, hogy tökéletesen van féklámpám! :doglotlo: Ilyen apró szar dolgokkal idegesít :facepalm: :evil:

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.07.07. 17:15

tökmöc írta:
vaszarig írta:
tökmöc írta:Sziasztok!

Járt már valaki úgy, hogy ki írja a hátsó jobb oldali féklámpa izzó cserét miközben minden tökéletesen működik??? :roll:


Én megnézném, hogy a csatival minden ok-e! ;)

Tudomásom szerint el szokott halálozni! :roll:


Pár csatit megnéztem és kontakt spray-el jól benyomtam mindenhol! :facepalm: Az egyik oldalon szét is van menve de az a bal oldalt van és nekem mindig jobb oldalra panaszkodik úgy, hogy tökéletesen van féklámpám! :doglotlo: Ilyen apró szar dolgokkal idegesít :facepalm: :evil:

Maga az izzó foglalatot is megnézted elöszeretel szoktak megolvadni,és ilyenkor megbolondul,de ugy emlékszem neked gond volt a kábelekel is azt már megcsinálták?

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.07.07. 18:33

rockerekhu írta:
tökmöc írta:
vaszarig írta:
tökmöc írta:Sziasztok!

Járt már valaki úgy, hogy ki írja a hátsó jobb oldali féklámpa izzó cserét miközben minden tökéletesen működik??? :roll:


Én megnézném, hogy a csatival minden ok-e! ;)

Tudomásom szerint el szokott halálozni! :roll:


Pár csatit megnéztem és kontakt spray-el jól benyomtam mindenhol! :facepalm: Az egyik oldalon szét is van menve de az a bal oldalt van és nekem mindig jobb oldalra panaszkodik úgy, hogy tökéletesen van féklámpám! :doglotlo: Ilyen apró szar dolgokkal idegesít :facepalm: :evil:

Maga az izzó foglalatot is megnézted elöszeretel szoktak megolvadni,és ilyenkor megbolondul,de ugy emlékszem neked gond volt a kábelekel is azt már megcsinálták?


A kábelek ki vannak cserélve a foglalatot is megnéztem a bal oldali van megolvadva de szereztem csere darabot és ugyan úgy írogatja! Szerdán viszem vissza, mert mióta meglett a kábelezés csinálva azóta a rádió is sokkal rosszabb vagyis mindig gyenge a vétel! Ha nem jönnek rá mi a baja felgyújtóm őket és az autót is :D :twisted:

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.07.07. 23:24

tökmöc írta:
rockerekhu írta:
tökmöc írta:
vaszarig írta:
tökmöc írta:Sziasztok!

Járt már valaki úgy, hogy ki írja a hátsó jobb oldali féklámpa izzó cserét miközben minden tökéletesen működik??? :roll:


Én megnézném, hogy a csatival minden ok-e! ;)

Tudomásom szerint el szokott halálozni! :roll:


Pár csatit megnéztem és kontakt spray-el jól benyomtam mindenhol! :facepalm: Az egyik oldalon szét is van menve de az a bal oldalt van és nekem mindig jobb oldalra panaszkodik úgy, hogy tökéletesen van féklámpám! :doglotlo: Ilyen apró szar dolgokkal idegesít :facepalm: :evil:

Maga az izzó foglalatot is megnézted elöszeretel szoktak megolvadni,és ilyenkor megbolondul,de ugy emlékszem neked gond volt a kábelekel is azt már megcsinálták?


A kábelek ki vannak cserélve a foglalatot is megnéztem a bal oldali van megolvadva de szereztem csere darabot és ugyan úgy írogatja! Szerdán viszem vissza, mert mióta meglett a kábelezés csinálva azóta a rádió is sokkal rosszabb vagyis mindig gyenge a vétel! Ha nem jönnek rá mi a baja felgyújtóm őket és az autót is :D :twisted:

Akkor ott lehet a gond a kábelekel vagy nem cserélték ki mindet rendesen vagy valamit leszurtak.

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.07.08. 09:36

Pár csatit megnéztem és kontakt spray-el jól benyomtam mindenhol! :facepalm: Az egyik oldalon szét is van menve de az a bal oldalt van és nekem mindig jobb oldalra panaszkodik úgy, hogy tökéletesen van féklámpám! :doglotlo: Ilyen apró szar dolgokkal idegesít :facepalm: :evil:[/quote]
Maga az izzó foglalatot is megnézted elöszeretel szoktak megolvadni,és ilyenkor megbolondul,de ugy emlékszem neked gond volt a kábelekel is azt már megcsinálták?[/quote]

A kábelek ki vannak cserélve a foglalatot is megnéztem a bal oldali van megolvadva de szereztem csere darabot és ugyan úgy írogatja! Szerdán viszem vissza, mert mióta meglett a kábelezés csinálva azóta a rádió is sokkal rosszabb vagyis mindig gyenge a vétel! Ha nem jönnek rá mi a baja felgyújtóm őket és az autót is :D :twisted:[/quote]
Akkor ott lehet a gond a kábelekel vagy nem cserélték ki mindet rendesen vagy valamit leszurtak.[/quote]

Én is erre gondoltam de 2 hónapra rá kezd el hülyéskedni? Na mindegy szerdán kiderül!

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.07.09. 13:02

sziasztok!

Valamit nem ertek az e60 navikkal kapcsolatban. Azt hittem, hogy azok az autok, amiknek mar a sok gombos i-drive vezerlojuk van, azok mind CIC van.
De itt van pl EZ. Ha jol latom a fokepernyo alapjan, akkor ez CCC. Fel tudna homalyositani valaki a temaban? Amugy a CIC az opcio volt, vagy evjarattal jott? Marmint az tudom, hogy CIC az csak a kesobbi evjaratokban van, de a vegen lehetett venni meg CCC-s autot es a CIC az extra volt, vagy egy ido utan a CCC-t teljesen felvaltotta a CIC?

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.07.09. 22:31

dreizwanzig írta:sziasztok!

Valamit nem ertek az e60 navikkal kapcsolatban. Azt hittem, hogy azok az autok, amiknek mar a sok gombos i-drive vezerlojuk van, azok mind CIC van.
De itt van pl EZ. Ha jol latom a fokepernyo alapjan, akkor ez CCC. Fel tudna homalyositani valaki a temaban? Amugy a CIC az opcio volt, vagy evjarattal jott? Marmint az tudom, hogy CIC az csak a kesobbi evjaratokban van, de a vegen lehetett venni meg CCC-s autot es a CIC az extra volt, vagy egy ido utan a CCC-t teljesen felvaltotta a CIC?

Prelcik azok voltak ilyen hibridek lehetet kerni mar a CIC vagy MASK rendszert,a navihoz 2008 tol meg mar mind CIC rendszer,itt lehetseges hogy elszalt a CIC es raktak bele CCCt


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%

Re: Kérdések-válaszok E60

2017.07.10. 16:46

tökmöc írta:Pár csatit megnéztem és kontakt spray-el jól benyomtam mindenhol! :facepalm: Az egyik oldalon szét is van menve de az a bal oldalt van és nekem mindig jobb oldalra panaszkodik úgy, hogy tökéletesen van féklámpám! :doglotlo: Ilyen apró szar dolgokkal idegesít :facepalm: :evil:


Szép napot!

Nos 3 napja fent van ezen az okos töltőn az autó és azóta hibakód mentes! Szerintetek egy 1 éves aksi okozhatta az izzó problémát amit mindig kiírt? " féklámpa, tolató lámpa, index " :roll:
Hozzászólás küldése

VigLink badge