* *
Pontos idő: 2024.04.16. 07:22

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 249  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.01. 14:03 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:
Köszi az infókat. Ezzel a témával megint jobban megismerkedem, mint szeretnék... :facepalm:

A kipufogó csonkom még gyári (sajna lemez). Bízom benne, hogy nem az okozza a problémát (talán a változatos és rendszertelen teljesítményvesztés miatt erre kisebb is az esély). Akkor belehúzok, holnap hibakód olvasás-törlés, meg lebontom az alját, és ellenőrzöm a kipufogócsonkot is. A turbórendszer tömítettségét szintén kizárnám (egy tömítés volt eddig rossz, azt cseréltem). Sehol semmi olajfolyás vagy olajsár, porszáraz minden. Ha a kipufogócsonk a problémás, annak a látható kifújáson kívül lenne bármilyen jele? Semmilyen oda nem illő zajt nem hallottam eddig.


Hallanád azt. :franko:

Egyébként, nekem nem írt be hibakódot a lehúzott légtömegmérő, de még a lehúzott EGR sem. :roker: Nem vagyunk egyformák. :lol:


Szerintem is meg kellene hallani, ha olyan mértékű a repedés. Ma volt egy kis időm, átnézegettem a dolgokat. A kipufogócsonkom még a gyári lemez, de csillog villog. :D Szerintem az rendben van. A tegnapi légtömeg-mérő lehúzást csak egy olyan hibakód követte, hogy a beszívott levegő hőmérséklete túl magas (nem tudom, mi az összefüggés). Persze ma kitöröltem, mentem az autóval 100km-t, és a hiba, sem pedig hibakód nem jelentkezett. Ezen a vákuum-egr vonalon kell majd tovább mennem szerintem, de nekem csak Deplhi-s diagom van, az meg max. hibakód olvasásra-törlésre jó. Köszi mindenkinek a segítséget, egyenlőre használom, aztán meglátjuk. :franko:

Ha egyszer cserés lesz a kipufogócsonk, honnan és milyet érdemes feltenni majd?

Csonk az mehet ra a gyari e39 es keresd hazi bontosunkat Schnitzer Szabit,Delphivel nem tudsz tesztelni ahoz Dis vagy Ista-d kell.Van oszefuges amit kaptal hibakodot az a lehuzas miatt volt.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.01. 14:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:
Köszi az infókat. Ezzel a témával megint jobban megismerkedem, mint szeretnék... :facepalm:

A kipufogó csonkom még gyári (sajna lemez). Bízom benne, hogy nem az okozza a problémát (talán a változatos és rendszertelen teljesítményvesztés miatt erre kisebb is az esély). Akkor belehúzok, holnap hibakód olvasás-törlés, meg lebontom az alját, és ellenőrzöm a kipufogócsonkot is. A turbórendszer tömítettségét szintén kizárnám (egy tömítés volt eddig rossz, azt cseréltem). Sehol semmi olajfolyás vagy olajsár, porszáraz minden. Ha a kipufogócsonk a problémás, annak a látható kifújáson kívül lenne bármilyen jele? Semmilyen oda nem illő zajt nem hallottam eddig.


Hallanád azt. :franko:

Egyébként, nekem nem írt be hibakódot a lehúzott légtömegmérő, de még a lehúzott EGR sem. :roker: Nem vagyunk egyformák. :lol:

Nem neked egy kicsit mas a rendszered tobb a szopas vele :)


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.04. 18:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1216
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hali!
mi a véleményetek a VAICO illetve ZF automataváltó szürökröl + ZF Lifeguard v. Febi olaj, szerelöm ezt ajánlja, vagy inkább menjen bele a gyári szürö + olaj??
köszi

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.04. 23:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Levibéka írta:
hali!
mi a véleményetek a VAICO illetve ZF automataváltó szürökröl + ZF Lifeguard v. Febi olaj, szerelöm ezt ajánlja, vagy inkább menjen bele a gyári szürö + olaj??
köszi

ZF váltóba ZF alkatrész nem lehet gond.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.04. 23:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Levibéka írta:
hali!
mi a véleményetek a VAICO illetve ZF automataváltó szürökröl + ZF Lifeguard v. Febi olaj, szerelöm ezt ajánlja, vagy inkább menjen bele a gyári szürö + olaj??
köszi

ZF váltóba ZF alkatrész nem lehet gond.


Vaico a helyén ketté reped fél év után a váltóolajtól, olyan jóféle anyagból van. :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.05. 08:33 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Gallaca írta:
Levibéka írta:
hali!
mi a véleményetek a VAICO illetve ZF automataváltó szürökröl + ZF Lifeguard v. Febi olaj, szerelöm ezt ajánlja, vagy inkább menjen bele a gyári szürö + olaj??
köszi

ZF váltóba ZF alkatrész nem lehet gond.


Vaico a helyén ketté reped fél év után a váltóolajtól, olyan jóféle anyagból van. :doglotlo:

én is szoptam a vaico kartergáz olajszeparátottal.nem mentem vele kb 2e-km-ert.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.12. 20:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello!

A Homelink kompatibilis 868 MHz-es távirányítóval? Vegyes válaszokat találtam az interneten, van, ahol azt írják, igen, máshol azt írják, 433 MHz-ig jó. Nekem eddig nem sikerült összetanítanom a távirányítómmal az autót.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.12. 20:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Urak, segítségre lenne szükségem.

Adott az autóm. 2004/9 havi, 307 ezer km-et futott M csomagos 535d. Nem volt felhőtlen az elmúlt három év, de azért szeretem.

Amik eddig cserélve lettek, 90%-ban gyári alkatrész került bele:
- vízpumpa
- generátor felújítva
- rugókat leszámítva, komplett futómű generál
- komplett fékezés
- váltó felújítva
- porlasztók felújítva
- új klíma kompresszor
- CCC modul javítva
- aksi cserélve
- izzításvezérlő csere
- csomagtérfedél átvezető javítva
- vákuumrendszer rendbetéve
- és még sok apróság, de a lényeg megvan.

Na most tavasszal elkezdett szólni a kocsiban a hidrotőke, eddig csak hidegen, de most már ebben az időben is kopog, amíg félig nem melegszik be az autó. Abban szeretném a tanácsotokat kérni, hogy megéri-e rendbe rakatni. Mire kell oda figyelni? Bele szabad-e menni abba, hogy a hengerfejet levegyék, vagy legyen csak bontás nélkül kicserélve az összes hidrotőke? Érdemes-e csinálni egy motorgenerált az autón. Mire számíthatok még az elkövetezőekben, ami elkerülte eddig a figyelmem? Ha azt mondom, hogy legyen motorgenerál, gyűrűzéssel, vezérlés cserével, akkor mibe fog kerülni ez nekem, illetve van-e olyan műhely, aki el tudja ezt a műveletet úgy végezni, hogy utána ne kelljen az életemben többet hozzányúlni, amíg nálam lesz?

Ezen kívül még a kárpitokat akarom leszedetni és újra bolháztatni, mert idegesít, hogy nyöszörögnek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.13. 19:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Attól függ, meddig akarod megtartani az autót...

A vezérműlánc nyúlását érdemes ellenőriztetni, ha már a szelepfedél lent van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.13. 19:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Attól függ, meddig akarod megtartani az autót...

A vezérműlánc nyúlását érdemes ellenőriztetni, ha már a szelepfedél lent van.


Az attól függ mire számíthatok még. Az elmúlt félévben nem volt különösebb gondom vele, ezzel is együtt tudtam élni. Ha leszámítom azt, hogy az első és hátsó lököst meg illene fújni, illetve kicserélni az ülésfoglaltság jelzőt, ami havi egyszer hibát jelez, akkor körülbelül ennyi hiányzik most a boldogságomhoz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.13. 19:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Majd lesz még ventillátor csere a fűtésboxban, akksicsere a kulcsokban, zárcsere a döglődő HAL jeladó miatt, esetleg elszálló vákumpumpa, dvd olvasó csere és egyéb ilyen szórakoztató apróságok... Én egy teljes motorfelújításnak nem mennék neki, vezérlés + hidrotőke még simán adhat újabb kétszázezer kilómétert a motornak. Szerintem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.13. 19:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Majd lesz még ventillátor csere a fűtésboxban, akksicsere a kulcsokban, zárcsere a döglődő HAL jeladó miatt, esetleg elszálló vákumpumpa, dvd olvasó csere és egyéb ilyen szórakoztató apróságok... Én egy teljes motorfelújításnak nem mennék neki, vezérlés + hidrotőke még simán adhat újabb kétszázezer kilómétert a motornak. Szerintem.


Fűtésboxban már volt cserélve a venti, csak kimaradt, kulcsok látszólag patikák, az egyik konkrétan nem volt még használva. Vákuumpumpa belefér kategória, szerintem, nem is nehéz cserélni, DVD meg nem tudom hibának számít-e, ha pl nem is használom. Őszintén megmondom hengerfejet én sem szeretném levenni, ha nem muszáj. Kompresszió gond sincs hál isten.

Köszönöm a tanácsot :wink:

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3654 Engem zavar csak össze kicsit ez az ábra? Nem látok klasszikus értelembe vett hidrotőkét, vagy ez is az lenne?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.13. 23:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
NagyMatyas írta:
kzolee írta:
Majd lesz még ventillátor csere a fűtésboxban, akksicsere a kulcsokban, zárcsere a döglődő HAL jeladó miatt, esetleg elszálló vákumpumpa, dvd olvasó csere és egyéb ilyen szórakoztató apróságok... Én egy teljes motorfelújításnak nem mennék neki, vezérlés + hidrotőke még simán adhat újabb kétszázezer kilómétert a motornak. Szerintem.


Fűtésboxban már volt cserélve a venti, csak kimaradt, kulcsok látszólag patikák, az egyik konkrétan nem volt még használva. Vákuumpumpa belefér kategória, szerintem, nem is nehéz cserélni, DVD meg nem tudom hibának számít-e, ha pl nem is használom. Őszintén megmondom hengerfejet én sem szeretném levenni, ha nem muszáj. Kompresszió gond sincs hál isten.

Köszönöm a tanácsot :wink:

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3654 Engem zavar csak össze kicsit ez az ábra? Nem látok klasszikus értelembe vett hidrotőkét, vagy ez is az lenne?

Az a kis hármaska az az! Az imént "babusgattunk" satuban egy pár olyat.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.14. 07:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
NagyMatyas írta:
kzolee írta:
Majd lesz még ventillátor csere a fűtésboxban, akksicsere a kulcsokban, zárcsere a döglődő HAL jeladó miatt, esetleg elszálló vákumpumpa, dvd olvasó csere és egyéb ilyen szórakoztató apróságok... Én egy teljes motorfelújításnak nem mennék neki, vezérlés + hidrotőke még simán adhat újabb kétszázezer kilómétert a motornak. Szerintem.


Fűtésboxban már volt cserélve a venti, csak kimaradt, kulcsok látszólag patikák, az egyik konkrétan nem volt még használva. Vákuumpumpa belefér kategória, szerintem, nem is nehéz cserélni, DVD meg nem tudom hibának számít-e, ha pl nem is használom. Őszintén megmondom hengerfejet én sem szeretném levenni, ha nem muszáj. Kompresszió gond sincs hál isten.

Köszönöm a tanácsot :wink:

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3654 Engem zavar csak össze kicsit ez az ábra? Nem látok klasszikus értelembe vett hidrotőkét, vagy ez is az lenne?

Az a kis hármaska az az! Az imént "babusgattunk" satuban egy pár olyat.


Köszi! Ő is adhat ugyan olyan hangot, mint egy mezei hidrotőke?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.14. 09:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Majd lesz még ventillátor csere a fűtésboxban, akksicsere a kulcsokban, zárcsere a döglődő HAL jeladó miatt, esetleg elszálló vákumpumpa, dvd olvasó csere és egyéb ilyen szórakoztató apróságok... Én egy teljes motorfelújításnak nem mennék neki, vezérlés + hidrotőke még simán adhat újabb kétszázezer kilómétert a motornak. Szerintem.


+ főtengely és hajtókarcsapágyak


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.14. 10:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
kzolee írta:
Majd lesz még ventillátor csere a fűtésboxban, akksicsere a kulcsokban, zárcsere a döglődő HAL jeladó miatt, esetleg elszálló vákumpumpa, dvd olvasó csere és egyéb ilyen szórakoztató apróságok... Én egy teljes motorfelújításnak nem mennék neki, vezérlés + hidrotőke még simán adhat újabb kétszázezer kilómétert a motornak. Szerintem.


+ főtengely és hajtókarcsapágyak


Hajtókarcsapágyat biztos nem bántanám, de ha a főtengelycsapágyat a helyén ki lehet forgatni, akkor az még belefér.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.14. 10:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
NagyMatyas írta:
Gallaca írta:
NagyMatyas írta:
kzolee írta:
Majd lesz még ventillátor csere a fűtésboxban, akksicsere a kulcsokban, zárcsere a döglődő HAL jeladó miatt, esetleg elszálló vákumpumpa, dvd olvasó csere és egyéb ilyen szórakoztató apróságok... Én egy teljes motorfelújításnak nem mennék neki, vezérlés + hidrotőke még simán adhat újabb kétszázezer kilómétert a motornak. Szerintem.


Fűtésboxban már volt cserélve a venti, csak kimaradt, kulcsok látszólag patikák, az egyik konkrétan nem volt még használva. Vákuumpumpa belefér kategória, szerintem, nem is nehéz cserélni, DVD meg nem tudom hibának számít-e, ha pl nem is használom. Őszintén megmondom hengerfejet én sem szeretném levenni, ha nem muszáj. Kompresszió gond sincs hál isten.

Köszönöm a tanácsot :wink:

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3654 Engem zavar csak össze kicsit ez az ábra? Nem látok klasszikus értelembe vett hidrotőkét, vagy ez is az lenne?

Az a kis hármaska az az! Az imént "babusgattunk" satuban egy pár olyat.


Köszi! Ő is adhat ugyan olyan hangot, mint egy mezei hidrotőke?

Sajnos igen.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.14. 10:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
NagyMatyas írta:
Gallaca írta:
NagyMatyas írta:
kzolee írta:
Majd lesz még ventillátor csere a fűtésboxban, akksicsere a kulcsokban, zárcsere a döglődő HAL jeladó miatt, esetleg elszálló vákumpumpa, dvd olvasó csere és egyéb ilyen szórakoztató apróságok... Én egy teljes motorfelújításnak nem mennék neki, vezérlés + hidrotőke még simán adhat újabb kétszázezer kilómétert a motornak. Szerintem.


Fűtésboxban már volt cserélve a venti, csak kimaradt, kulcsok látszólag patikák, az egyik konkrétan nem volt még használva. Vákuumpumpa belefér kategória, szerintem, nem is nehéz cserélni, DVD meg nem tudom hibának számít-e, ha pl nem is használom. Őszintén megmondom hengerfejet én sem szeretném levenni, ha nem muszáj. Kompresszió gond sincs hál isten.

Köszönöm a tanácsot :wink:

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3654 Engem zavar csak össze kicsit ez az ábra? Nem látok klasszikus értelembe vett hidrotőkét, vagy ez is az lenne?

Az a kis hármaska az az! Az imént "babusgattunk" satuban egy pár olyat.


Köszi! Ő is adhat ugyan olyan hangot, mint egy mezei hidrotőke?

Sajnos igen.


Jól el kell határozni ezt akkor, mert bontás után cifra dolgok derülhetnek ki, például két kopott vezérműtengely helyből. :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.14. 11:41 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Urak, segítségre lenne szükségem.

Adott az autóm. 2004/9 havi, 307 ezer km-et futott M csomagos 535d. Nem volt felhőtlen az elmúlt három év, de azért szeretem.

Amik eddig cserélve lettek, 90%-ban gyári alkatrész került bele:
- vízpumpa
- generátor felújítva
- rugókat leszámítva, komplett futómű generál
- komplett fékezés
- váltó felújítva
- porlasztók felújítva
- új klíma kompresszor
- CCC modul javítva
- aksi cserélve
- izzításvezérlő csere
- csomagtérfedél átvezető javítva
- vákuumrendszer rendbetéve
- és még sok apróság, de a lényeg megvan.

Na most tavasszal elkezdett szólni a kocsiban a hidrotőke, eddig csak hidegen, de most már ebben az időben is kopog, amíg félig nem melegszik be az autó. Abban szeretném a tanácsotokat kérni, hogy megéri-e rendbe rakatni. Mire kell oda figyelni? Bele szabad-e menni abba, hogy a hengerfejet levegyék, vagy legyen csak bontás nélkül kicserélve az összes hidrotőke? Érdemes-e csinálni egy motorgenerált az autón. Mire számíthatok még az elkövetezőekben, ami elkerülte eddig a figyelmem? Ha azt mondom, hogy legyen motorgenerál, gyűrűzéssel, vezérlés cserével, akkor mibe fog kerülni ez nekem, illetve van-e olyan műhely, aki el tudja ezt a műveletet úgy végezni, hogy utána ne kelljen az életemben többet hozzányúlni, amíg nálam lesz?

Ezen kívül még a kárpitokat akarom leszedetni és újra bolháztatni, mert idegesít, hogy nyöszörögnek.

Én felujitatam a motort dugó töréskor ami cserélve lettek,1 dugó öszes gyürü,hajtokarcsapágyak fötengely csapagy,hengerfej felujitva,öszes tómités cserélve.azóta több mint 100000kmt mentem vele és 2,5 év telt el azóta és semmi problémam nincsen vele,igaz átszámitva magyar kemény forintba kb 1millió volt.Magyar szerelö csinálta nekem itt angliában,de kb ugyan enyi lett volna ha Muha mesterhez haza küldöm.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.14. 12:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
NagyMatyas írta:
Urak, segítségre lenne szükségem.

Adott az autóm. 2004/9 havi, 307 ezer km-et futott M csomagos 535d. Nem volt felhőtlen az elmúlt három év, de azért szeretem.

Amik eddig cserélve lettek, 90%-ban gyári alkatrész került bele:
- vízpumpa
- generátor felújítva
- rugókat leszámítva, komplett futómű generál
- komplett fékezés
- váltó felújítva
- porlasztók felújítva
- új klíma kompresszor
- CCC modul javítva
- aksi cserélve
- izzításvezérlő csere
- csomagtérfedél átvezető javítva
- vákuumrendszer rendbetéve
- és még sok apróság, de a lényeg megvan.

Na most tavasszal elkezdett szólni a kocsiban a hidrotőke, eddig csak hidegen, de most már ebben az időben is kopog, amíg félig nem melegszik be az autó. Abban szeretném a tanácsotokat kérni, hogy megéri-e rendbe rakatni. Mire kell oda figyelni? Bele szabad-e menni abba, hogy a hengerfejet levegyék, vagy legyen csak bontás nélkül kicserélve az összes hidrotőke? Érdemes-e csinálni egy motorgenerált az autón. Mire számíthatok még az elkövetezőekben, ami elkerülte eddig a figyelmem? Ha azt mondom, hogy legyen motorgenerál, gyűrűzéssel, vezérlés cserével, akkor mibe fog kerülni ez nekem, illetve van-e olyan műhely, aki el tudja ezt a műveletet úgy végezni, hogy utána ne kelljen az életemben többet hozzányúlni, amíg nálam lesz?

Ezen kívül még a kárpitokat akarom leszedetni és újra bolháztatni, mert idegesít, hogy nyöszörögnek.

Én felujitatam a motort dugó töréskor ami cserélve lettek,1 dugó öszes gyürü,hajtokarcsapágyak fötengely csapagy,hengerfej felujitva,öszes tómités cserélve.azóta több mint 100000kmt mentem vele és 2,5 év telt el azóta és semmi problémam nincsen vele,igaz átszámitva magyar kemény forintba kb 1millió volt.Magyar szerelö csinálta nekem itt angliában,de kb ugyan enyi lett volna ha Muha mesterhez haza küldöm.


Hát én is valami hasonlót vizionálok sajnos. :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 249  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator