* *
Pontos idő: 2024.03.28. 20:40

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246 ... 249  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.11.24. 10:08 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
tökmöc írta:
Sziasztok!

Ezt a hibát most miért kaptam meg? " Bmw sos call system failure! " Észrevételem alapján minden jó működik " telefon, rádió, bluetooth és stb... " . Az aksi 2 éves feltanítva! Egyedül ami rossz még mindig az állófűtésem de szerintem azért nem hisztizik! :lol:


Öcsémnek az E91-én volt ilyen, az SOS gomb, illetve rendszer halt le nála! :roll:


Hali! Nálam még nem állt le csak hibát ír és ennyi! Vagyis 2 szer írta most már megint nem! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.12.06. 18:52 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Féktárcsánál mi ez a két méret? Egyik 310mm a másik meg 324mm egy azon típusra.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.12.06. 23:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
csikes77 írta:
Sziasztok. Féktárcsánál mi ez a két méret? Egyik 310mm a másik meg 324mm egy azon típusra.

310 a normál fék, 324 pedig erősített:

"For vehicles with
Usable load increase
or
Reinforced brakes
or
Chassis, officials utility vehicle
S100A=Yes

S102A=Yes

S102A=Yes"

Vin kódban le van írva ha esetleg valamelyik lenne az autódban a 3 kód közül.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: csikes77
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.12.08. 11:38 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
csikes77 írta:
Sziasztok. Féktárcsánál mi ez a két méret? Egyik 310mm a másik meg 324mm egy azon típusra.

310 a normál fék, 324 pedig erősített:

"For vehicles with
Usable load increase
or
Reinforced brakes
or
Chassis, officials utility vehicle
S100A=Yes

S102A=Yes

S102A=Yes"

Vin kódban le van írva ha esetleg valamelyik lenne az autódban a 3 kód közül.

A nagyobbik az kormányzati járművekhez volt csak (pl. rendőrség) ha a tied sima átlagnak lett eladva annak idején akkor biztos a kisebbik van benne.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.12.08. 22:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
stupeki69 írta:
Gallaca írta:
csikes77 írta:
Sziasztok. Féktárcsánál mi ez a két méret? Egyik 310mm a másik meg 324mm egy azon típusra.

310 a normál fék, 324 pedig erősített:

"For vehicles with
Usable load increase
or
Reinforced brakes
or
Chassis, officials utility vehicle
S100A=Yes

S102A=Yes

S102A=Yes"

Vin kódban le van írva ha esetleg valamelyik lenne az autódban a 3 kód közül.

A nagyobbik az kormányzati járművekhez volt csak (pl. rendőrség) ha a tied sima átlagnak lett eladva annak idején akkor biztos a kisebbik van benne.

Másik két opció az smafu? :shock:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.12.09. 13:07 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
stupeki69 írta:
Gallaca írta:
csikes77 írta:
Sziasztok. Féktárcsánál mi ez a két méret? Egyik 310mm a másik meg 324mm egy azon típusra.

310 a normál fék, 324 pedig erősített:

"For vehicles with
Usable load increase
or
Reinforced brakes
or
Chassis, officials utility vehicle
S100A=Yes

S102A=Yes

S102A=Yes"

Vin kódban le van írva ha esetleg valamelyik lenne az autódban a 3 kód közül.

A nagyobbik az kormányzati járművekhez volt csak (pl. rendőrség) ha a tied sima átlagnak lett eladva annak idején akkor biztos a kisebbik van benne.

Másik két opció az smafu? :shock:

Nekem csak két féle opociót hoz az ETK. A másik két lehetőség miatt még ugyan arra használod ugyan olyat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.12.09. 22:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
stupeki69 írta:
Gallaca írta:
stupeki69 írta:
Gallaca írta:
csikes77 írta:
Sziasztok. Féktárcsánál mi ez a két méret? Egyik 310mm a másik meg 324mm egy azon típusra.

310 a normál fék, 324 pedig erősített:

"For vehicles with
Usable load increase
or
Reinforced brakes
or
Chassis, officials utility vehicle
S100A=Yes

S102A=Yes

S102A=Yes"

Vin kódban le van írva ha esetleg valamelyik lenne az autódban a 3 kód közül.

A nagyobbik az kormányzati járművekhez volt csak (pl. rendőrség) ha a tied sima átlagnak lett eladva annak idején akkor biztos a kisebbik van benne.

Másik két opció az smafu? :shock:

Nekem csak két féle opociót hoz az ETK. A másik két lehetőség miatt még ugyan arra használod ugyan olyat.

:facepalm:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.12.10. 20:38 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Na köszi srácok , leszedtem a kereket és megmértem, mert én ezekben a S100A yesekben elvesztem. :D Na meg a VIN mágiába.
Most meg éppen megcsüngtem a szíj rendelésben is mert hála az égnek ebből is kétféle van.
For vehicles with
Dynamic Drive
S229A=No
01 Ribbed v-belt 6 PK X 2080 1
For vehicles with
Dynamic Drive
S229A=Yes
01 Ribbed v-belt 6 PK X 2160
Most ez csak nekem magas ? De komolyan S229A=No Meg Yes is.
Elmagyarázná ezt valaki nekem kérem. :shock:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.12.11. 00:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
csikes77 írta:
Na köszi srácok , leszedtem a kereket és megmértem, mert én ezekben a S100A yesekben elvesztem. :D Na meg a VIN mágiába.
Most meg éppen megcsüngtem a szíj rendelésben is mert hála az égnek ebből is kétféle van.
For vehicles with
Dynamic Drive
S229A=No
01 Ribbed v-belt 6 PK X 2080 1
For vehicles with
Dynamic Drive
S229A=Yes
01 Ribbed v-belt 6 PK X 2160
Most ez csak nekem magas ? De komolyan S229A=No Meg Yes is.
Elmagyarázná ezt valaki nekem kérem. :shock:

Nagy vonalakban:
S229A az adott extra kódja, jelen esetben a Dinamic drive. Ha "Yes" akkor tartalmazza az autó az extrát (illetve az alkatrész az adott extrás autóhoz való), ha No, akkor nem.
Ha dinamic drive az autód akkor 2160 szíj kell, ha nem, akkor 2080.
Aki nálam rendel, annak ki szoktam keresni vin alapján! :wink:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.12.13. 11:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok!

Izzitassal kapcsolatban lenne kerdesem. Ha beszallok a kocsiba es nyomom a feket, majd megnyomom a start gombot, akkor indit a kocsi (keyless go-s). De ugye ilyen hidegben mar izzitani is kene, viszont ezt nem teszi meg... Azaz mikor megnyomom a gombot, akkor mutatja az ikont, hogy izzit, de mar egybol inditja is a kocsit, szoval nem izzit eleget es igy eleg szarul indul, ugral az alapjarat, stb. Nem ertem miert nem varja meg az izzitast? Az en gondolataim szerint ennek ugy kene mukodnie, hogy megnyomom a gombot, feljon a kis ikon, hogy izzit, majd ha vege az izzitasnak, akkor indit. Ez igy normalis? Nem hiszem. De akkor hogyan kene izzitani? Esetleg ez valami programozas kerdese?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.12.13. 15:22 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
sziasztok!

Izzitassal kapcsolatban lenne kerdesem. Ha beszallok a kocsiba es nyomom a feket, majd megnyomom a start gombot, akkor indit a kocsi (keyless go-s). De ugye ilyen hidegben mar izzitani is kene, viszont ezt nem teszi meg... Azaz mikor megnyomom a gombot, akkor mutatja az ikont, hogy izzit, de mar egybol inditja is a kocsit, szoval nem izzit eleget es igy eleg szarul indul, ugral az alapjarat, stb. Nem ertem miert nem varja meg az izzitast? Az en gondolataim szerint ennek ugy kene mukodnie, hogy megnyomom a gombot, feljon a kis ikon, hogy izzit, majd ha vege az izzitasnak, akkor indit. Ez igy normalis? Nem hiszem. De akkor hogyan kene izzitani? Esetleg ez valami programozas kerdese?

Nekem nem jön fel semmilyen ikon ahogy nyomom az indító gombot indul rögtön szépen (az izzító gyertyák és vezérlő egy évesek tökéletesen működnek), szerintem ezek az izzító gyertyák azonnal fel izzanak.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.02. 00:00 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Hello!

35d FL-ben kellene motortartó bakot cseréltetnem. Azt hallottam, hogy mindegyik utángyártottat kicsit faragni kell, hogy beférjen, amit én egy kicsit kétlek. Van valakinek tapasztalat / ajánlás márkát illetően, vagy tényleg csak a gyári jó (ami 2x annyi, mint pl a Meyle)

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.03. 22:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Hello!

35d FL-ben kellene motortartó bakot cseréltetnem. Azt hallottam, hogy mindegyik utángyártottat kicsit faragni kell, hogy beférjen, amit én egy kicsit kétlek. Van valakinek tapasztalat / ajánlás márkát illetően, vagy tényleg csak a gyári jó (ami 2x annyi, mint pl a Meyle)


Nem kétszer annyi, kérd Gallaca-tól és ne tegyél bele után gyártottat. Én már próbáltam, megbántam, azóta gyári van benne. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.03. 22:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
Hello!

35d FL-ben kellene motortartó bakot cseréltetnem. Azt hallottam, hogy mindegyik utángyártottat kicsit faragni kell, hogy beférjen, amit én egy kicsit kétlek. Van valakinek tapasztalat / ajánlás márkát illetően, vagy tényleg csak a gyári jó (ami 2x annyi, mint pl a Meyle)


Nem kétszer annyi, kérd Gallaca-tól és ne tegyél bele után gyártottat. Én már próbáltam, megbántam, azóta gyári van benne. :)
thx! Bendeguz ajanlott gyarit bomba aron, megveszem tole.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.11. 10:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.03.23. 16:18
Hozzászólások: 19
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Így télvíz idején a gyenge fűtési teljesítmény javítása érdekében úgy döntöttem hogy a hűtő elé beszerelem a gyári zsalut. Nagy részén már túl vagyok, WDS-ben kikerestem a csatlakozási pontokat, egy dolognál akadtam el, mégpedig nem tudom kideríteni, hogy a DDE 31-es pinhez milyen csatlakozó kell. Pontosabban az a kis felforrasztandó fém bigyó, vagy minek nevezzem. A realoem-ben a stekkerhez hoz vagy 6 félét. Ha valakinek van már ezzel tapasztalata, hálás lennék ha segítene.
Előre is köszönöm,
Péter


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.11. 11:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
reiterpr írta:
Sziasztok!
Így télvíz idején a gyenge fűtési teljesítmény javítása érdekében úgy döntöttem hogy a hűtő elé beszerelem a gyári zsalut. Nagy részén már túl vagyok, WDS-ben kikerestem a csatlakozási pontokat, egy dolognál akadtam el, mégpedig nem tudom kideríteni, hogy a DDE 31-es pinhez milyen csatlakozó kell. Pontosabban az a kis felforrasztandó fém bigyó, vagy minek nevezzem. A realoem-ben a stekkerhez hoz vagy 6 félét. Ha valakinek van már ezzel tapasztalata, hálás lennék ha segítene.
Előre is köszönöm,
Péter


Helló.
"gyenge fűtési teljesítmény" :?: :?: :shock: Szaunázni akarsz a kocsiban? :lol:
Termosztát, süni, stb. jó? Mert a BMW-kre nem igazán jellemző, hogy a fűtésükre panasz lenne. (Ha csak nem Szibériában élsz és nincs ideje bemelegedni a motornak)

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.11. 12:41 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.03.23. 16:18
Hozzászólások: 19
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
reiterpr írta:
Sziasztok!
Így télvíz idején a gyenge fűtési teljesítmény javítása érdekében úgy döntöttem hogy a hűtő elé beszerelem a gyári zsalut. Nagy részén már túl vagyok, WDS-ben kikerestem a csatlakozási pontokat, egy dolognál akadtam el, mégpedig nem tudom kideríteni, hogy a DDE 31-es pinhez milyen csatlakozó kell. Pontosabban az a kis felforrasztandó fém bigyó, vagy minek nevezzem. A realoem-ben a stekkerhez hoz vagy 6 félét. Ha valakinek van már ezzel tapasztalata, hálás lennék ha segítene.
Előre is köszönöm,
Péter


Helló.
"gyenge fűtési teljesítmény" :?: :?: :shock: Szaunázni akarsz a kocsiban? :lol:
Termosztát, süni, stb. jó? Mert a BMW-kre nem igazán jellemző, hogy a fűtésükre panasz lenne. (Ha csak nem Szibériában élsz és nincs ideje bemelegedni a motornak)


Termosztátot kb 2 hónapja cseréltem, biztos ami biztos mindkettőt, és természetesen gyárit, és mégsem melegszik a motor ahogy kellene. Folyamatosan figyelem a hőfokot, jó ha 80-at eléri, pályán meg vissza is hűl, mondom, teszi ezt új gyári termosztátokkal. Továbbá reggel munkahelyre egy viszonylag rövid utat teszek meg, gondoltam ebben is segít a shutter. Egyébként sok külföldi fórumon olvastam, hogy sokan küzdenek a hőfokkal. Olvastam pl arról, hogy sokan egy Renault megfelelő termosztátját dugják bele a radiátor előremenő vízcsövébe. A nem gyári megoldásoknak nem vagyok híve, így ezt elvetettem (bár megvettem a termosztátot). Süni alatt itt a fűtőmotor ellenállására gondolsz?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.11. 14:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2011.05.28. 14:49
Hozzászólások: 2433
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 358 alkalommal
Széria kód: F01
Motor tipusa: 40D
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
reiterpr írta:
leslie írta:
reiterpr írta:
Sziasztok!
Így télvíz idején a gyenge fűtési teljesítmény javítása érdekében úgy döntöttem hogy a hűtő elé beszerelem a gyári zsalut. Nagy részén már túl vagyok, WDS-ben kikerestem a csatlakozási pontokat, egy dolognál akadtam el, mégpedig nem tudom kideríteni, hogy a DDE 31-es pinhez milyen csatlakozó kell. Pontosabban az a kis felforrasztandó fém bigyó, vagy minek nevezzem. A realoem-ben a stekkerhez hoz vagy 6 félét. Ha valakinek van már ezzel tapasztalata, hálás lennék ha segítene.
Előre is köszönöm,
Péter


Helló.
"gyenge fűtési teljesítmény" :?: :?: :shock: Szaunázni akarsz a kocsiban? :lol:
Termosztát, süni, stb. jó? Mert a BMW-kre nem igazán jellemző, hogy a fűtésükre panasz lenne. (Ha csak nem Szibériában élsz és nincs ideje bemelegedni a motornak)


Termosztátot kb 2 hónapja cseréltem, biztos ami biztos mindkettőt, és természetesen gyárit, és mégsem melegszik a motor ahogy kellene. Folyamatosan figyelem a hőfokot, jó ha 80-at eléri, pályán meg vissza is hűl, mondom, teszi ezt új gyári termosztátokkal. Továbbá reggel munkahelyre egy viszonylag rövid utat teszek meg, gondoltam ebben is segít a shutter. Egyébként sok külföldi fórumon olvastam, hogy sokan küzdenek a hőfokkal. Olvastam pl arról, hogy sokan egy Renault megfelelő termosztátját dugják bele a radiátor előremenő vízcsövébe. A nem gyári megoldásoknak nem vagyok híve, így ezt elvetettem (bár megvettem a termosztátot). Süni alatt itt a fűtőmotor ellenállására gondolsz?


Igen, az ellenállásra gondolok. Amikor Ausztriában dolgoztam, akkor az E39 530d-m is kicsit visszahűlt a hegyi utakon, míg be nem melegedett rendesen. Utána már nem hűlt vissza, pályán pedig egyáltalán nem tapasztaltam olyat, hogy visszahűlt volna (Ausztriában sem). A külföldi fórumok sem biztos, hogy mérvadóak (szerintem), mert ugyan Tőlünk nyugatabbra vannak távolságok, azonban sok külföldi pl. a szomszédos faluban dolgozik, vagy ott van Spar, stb. és addig a kocsinak ideje nincs bemelegedni, amikor -10 fok körüli hőmérsékletről indulnak. De lehet, hogy én látom rosszul.
Én először végig mennék azon, hogy tuti rendben van-e minden a kocsin és utána állnék neki alternatív megoldást beszerelni. De lehet, hogy Te ezen már túl vagy.

_________________
Az élet olyan mint az ásás. Néha hátráltat egy-két gyökér, de annak jól oda b*..ol az ásóval, aztán haladsz tovább.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.11. 14:36 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.03.23. 16:18
Hozzászólások: 19
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
leslie írta:
reiterpr írta:
leslie írta:
reiterpr írta:
Sziasztok!
Így télvíz idején a gyenge fűtési teljesítmény javítása érdekében úgy döntöttem hogy a hűtő elé beszerelem a gyári zsalut. Nagy részén már túl vagyok, WDS-ben kikerestem a csatlakozási pontokat, egy dolognál akadtam el, mégpedig nem tudom kideríteni, hogy a DDE 31-es pinhez milyen csatlakozó kell. Pontosabban az a kis felforrasztandó fém bigyó, vagy minek nevezzem. A realoem-ben a stekkerhez hoz vagy 6 félét. Ha valakinek van már ezzel tapasztalata, hálás lennék ha segítene.
Előre is köszönöm,
Péter


Helló.
"gyenge fűtési teljesítmény" :?: :?: :shock: Szaunázni akarsz a kocsiban? :lol:
Termosztát, süni, stb. jó? Mert a BMW-kre nem igazán jellemző, hogy a fűtésükre panasz lenne. (Ha csak nem Szibériában élsz és nincs ideje bemelegedni a motornak)


Termosztátot kb 2 hónapja cseréltem, biztos ami biztos mindkettőt, és természetesen gyárit, és mégsem melegszik a motor ahogy kellene. Folyamatosan figyelem a hőfokot, jó ha 80-at eléri, pályán meg vissza is hűl, mondom, teszi ezt új gyári termosztátokkal. Továbbá reggel munkahelyre egy viszonylag rövid utat teszek meg, gondoltam ebben is segít a shutter. Egyébként sok külföldi fórumon olvastam, hogy sokan küzdenek a hőfokkal. Olvastam pl arról, hogy sokan egy Renault megfelelő termosztátját dugják bele a radiátor előremenő vízcsövébe. A nem gyári megoldásoknak nem vagyok híve, így ezt elvetettem (bár megvettem a termosztátot). Süni alatt itt a fűtőmotor ellenállására gondolsz?


Igen, az ellenállásra gondolok. Amikor Ausztriában dolgoztam, akkor az E39 530d-m is kicsit visszahűlt a hegyi utakon, míg be nem melegedett rendesen. Utána már nem hűlt vissza, pályán pedig egyáltalán nem tapasztaltam olyat, hogy visszahűlt volna (Ausztriában sem). A külföldi fórumok sem biztos, hogy mérvadóak (szerintem), mert ugyan Tőlünk nyugatabbra vannak távolságok, azonban sok külföldi pl. a szomszédos faluban dolgozik, vagy ott van Spar, stb. és addig a kocsinak ideje nincs bemelegedni, amikor -10 fok körüli hőmérsékletről indulnak. De lehet, hogy én látom rosszul.
Én először végig mennék azon, hogy tuti rendben van-e minden a kocsin és utána állnék neki alternatív megoldást beszerelni. De lehet, hogy Te ezen már túl vagy.


Már mindenen végigmentem. A városban még felmegy 80 fölé, de autópályán visszahűl 70 környékére, lejtőn még alá is. Ha jól működnek a termosztátok, akkor 88 fok alatt csak a fűtés (és az EGR) vesz el hőt. -2 fokban pályán, lejtőn, 2 literes pillanatnyi fogyasztásnál persze elképzelhetőnek tartom, hogy nagyobb a hő fogyasztás mint a termelés. De összességében akkor is gyengének érzem, és nem azt várom el, hogy 3 km-en belül fűtse fel teljesen az utasteret. A csőbe termosztátot már rég elvetettem, nem szeretem a sufnizást, nem vitt rá a lélek. Remélem ha sikerül a DDE-be bekötni a zsalu vezérlő mágnest akkor javul valamit a helyzet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.01.11. 14:53 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 298
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M54b30
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
reiterpr írta:
leslie írta:
reiterpr írta:
leslie írta:
reiterpr írta:
Sziasztok!
Így télvíz idején a gyenge fűtési teljesítmény javítása érdekében úgy döntöttem hogy a hűtő elé beszerelem a gyári zsalut. Nagy részén már túl vagyok, WDS-ben kikerestem a csatlakozási pontokat, egy dolognál akadtam el, mégpedig nem tudom kideríteni, hogy a DDE 31-es pinhez milyen csatlakozó kell. Pontosabban az a kis felforrasztandó fém bigyó, vagy minek nevezzem. A realoem-ben a stekkerhez hoz vagy 6 félét. Ha valakinek van már ezzel tapasztalata, hálás lennék ha segítene.
Előre is köszönöm,
Péter


Helló.
"gyenge fűtési teljesítmény" :?: :?: :shock: Szaunázni akarsz a kocsiban?
Termosztát, süni, stb. jó? Mert a BMW-kre nem igazán jellemző, hogy a fűtésükre panasz lenne. (Ha csak nem Szibériában élsz és nincs ideje bemelegedni a motornak)


Termosztátot kb 2 hónapja cseréltem, biztos ami biztos mindkettőt, és természetesen gyárit, és mégsem melegszik a motor ahogy kellene. Folyamatosan figyelem a hőfokot, jó ha 80-at eléri, pályán meg vissza is hűl, mondom, teszi ezt új gyári termosztátokkal. Továbbá reggel munkahelyre egy viszonylag rövid utat teszek meg, gondoltam ebben is segít a shutter. Egyébként sok külföldi fórumon olvastam, hogy sokan küzdenek a hőfokkal. Olvastam pl arról, hogy sokan egy Renault megfelelő termosztátját dugják bele a radiátor előremenő vízcsövébe. A nem gyári megoldásoknak nem vagyok híve, így ezt elvetettem (bár megvettem a termosztátot). Süni alatt itt a fűtőmotor ellenállására gondolsz?


Igen, az ellenállásra gondolok. Amikor Ausztriában dolgoztam, akkor az E39 530d-m is kicsit visszahűlt a hegyi utakon, míg be nem melegedett rendesen. Utána már nem hűlt vissza, pályán pedig egyáltalán nem tapasztaltam olyat, hogy visszahűlt volna (Ausztriában sem). A külföldi fórumok sem biztos, hogy mérvadóak (szerintem), mert ugyan Tőlünk nyugatabbra vannak távolságok, azonban sok külföldi pl. a szomszédos faluban dolgozik, vagy ott van Spar, stb. és addig a kocsinak ideje nincs bemelegedni, amikor -10 fok körüli hőmérsékletről indulnak. De lehet, hogy én látom rosszul.
Én először végig mennék azon, hogy tuti rendben van-e minden a kocsin és utána állnék neki alternatív megoldást beszerelni. De lehet, hogy Te ezen már túl vagy.


Már mindenen végigmentem. A városban még felmegy 80 fölé, de autópályán visszahűl 70 környékére, lejtőn még alá is. Ha jól működnek a termosztátok, akkor 88 fok alatt csak a fűtés (és az EGR) vesz el hőt. -2 fokban pályán, lejtőn, 2 literes pillanatnyi fogyasztásnál persze elképzelhetőnek tartom, hogy nagyobb a hő fogyasztás mint a termelés. De összességében akkor is gyengének érzem, és nem azt várom el, hogy 3 km-en belül fűtse fel teljesen az utasteret. A csőbe termosztátot már rég elvetettem, nem szeretem a sufnizást, nem vitt rá a lélek. Remélem ha sikerül a DDE-be bekötni a zsalu vezérlő mágnest akkor javul valamit a helyzet.
Szia. Zsalu néven a vese mögötti kis rácsra gondolsz? Nekem az bent van de kézzel simán benyomom ugymond a menetszél vezérli nálam szerintem. :D Gondolom az úgy nem jó. Vagy igen?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246 ... 249  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator