* *
Pontos idő: 2024.05.22. 12:16

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 249  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.13. 12:25 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.25. 12:00
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: 8500 Pápa,21107 Hamburg
Adott köszi: 27 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Segítséget kérnék :) Hol tudom megnézni,hogy mi a színkódom?
Köszi!Tomi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.13. 12:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
:doglotlo: :doglotlo: :doglotlo:

Segítségre lenne szükségem. Tavaly ősszel elkezdett alapjáraton valami ilyen klattyogó/kerepelő hangot adni. Ha szembe állok a kocsival akkor hallom. Hogy ki legyen zárva a klímakompresszor, leakasztottam a szíjat róla. El is hallgatott. Örültem, hogy vagy szíjtárcsa csere, vagy kompresszor. Héten voltam klímásnál, cseréltek a szíjtárcsában csapágyat stb. Állításuk szerint amikor udvaron járt 40 percet, akkor néma volt, de amikor elvittem és mentem vele 20 km-et utána hallottam, hogy kopog. Visszamentünk, levetettem a szíjat, mondták, hogy hát akkor kompresszor. Vettem gyári Made in Japan Denso kompresszort. Elmentem 20 km-et és melegen hallom, hogy kerepel megint, viszont a klíma nagyságrendekkel jobb, hűt ahogy kell illetve nem búg a kompresszor, mint az előző. Nem hinném ebből kifolyólag, hogy a kompresszor adja a hangot, de mégis csak akkor hallatszik, hogyha fel van téve az elasztikus szíj. Nem mondok semmit, de baromi ideges vagyok. Mi adhat olyan furmányosan hangot, hogy csak ilyen körülmények között hallatszik?

Nem lett egyébként se klímahűtő cserélve, se rendszer nem lett átmosva, mert nem tartották szükségesnek a klímások, mondván, hogy semmi de semmi baja nem volt igazából ezek szerint a kompresszornak. Most itt vagyok két kilóval könnyebben, kerepelő hanggal. :doglotlo: :oops:


Hol es mennyiert szerezted az uj gyari kompresszort?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.13. 12:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
NagyMatyas írta:
:doglotlo: :doglotlo: :doglotlo:

Segítségre lenne szükségem. Tavaly ősszel elkezdett alapjáraton valami ilyen klattyogó/kerepelő hangot adni. Ha szembe állok a kocsival akkor hallom. Hogy ki legyen zárva a klímakompresszor, leakasztottam a szíjat róla. El is hallgatott. Örültem, hogy vagy szíjtárcsa csere, vagy kompresszor. Héten voltam klímásnál, cseréltek a szíjtárcsában csapágyat stb. Állításuk szerint amikor udvaron járt 40 percet, akkor néma volt, de amikor elvittem és mentem vele 20 km-et utána hallottam, hogy kopog. Visszamentünk, levetettem a szíjat, mondták, hogy hát akkor kompresszor. Vettem gyári Made in Japan Denso kompresszort. Elmentem 20 km-et és melegen hallom, hogy kerepel megint, viszont a klíma nagyságrendekkel jobb, hűt ahogy kell illetve nem búg a kompresszor, mint az előző. Nem hinném ebből kifolyólag, hogy a kompresszor adja a hangot, de mégis csak akkor hallatszik, hogyha fel van téve az elasztikus szíj. Nem mondok semmit, de baromi ideges vagyok. Mi adhat olyan furmányosan hangot, hogy csak ilyen körülmények között hallatszik?

Nem lett egyébként se klímahűtő cserélve, se rendszer nem lett átmosva, mert nem tartották szükségesnek a klímások, mondván, hogy semmi de semmi baja nem volt igazából ezek szerint a kompresszornak. Most itt vagyok két kilóval könnyebben, kerepelő hanggal. :doglotlo: :oops:


Hol es mennyiert szerezted az uj gyari kompresszort?


Unix, netto 86.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.13. 18:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
tommyleejones írta:
Sziasztok!
Segítséget kérnék :) Hol tudom megnézni,hogy mi a színkódom?
Köszi!Tomi

Zárhíd, belső felszín, vagy diag.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: tommyleejones
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.13. 18:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.09. 00:00
Hozzászólások: 2458
Adott köszi: 69 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525iA
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
tibi666 írta:

Hol es mennyiert szerezted az uj gyari kompresszort?


Unix, netto 86.


Az nem olyan vészes, a Nissanomra anno ennek többszöröse lett volna.

Egyébként ma próbáltam először hűtésre a klímát, nagyon hideget tud fújni, szerencsére ezzel nincs baj. Bár sejtettem, hogy rendben van, mert a legnagyobb esőben is pillanatok alatt lehúzta a párát az ablakokról, ha bekapcsoltam.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.13. 19:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tibi666 írta:
NagyMatyas írta:
tibi666 írta:

Hol es mennyiert szerezted az uj gyari kompresszort?


Unix, netto 86.


Az nem olyan vészes, a Nissanomra anno ennek többszöröse lett volna.

Egyébként ma próbáltam először hűtésre a klímát, nagyon hideget tud fújni, szerencsére ezzel nincs baj. Bár sejtettem, hogy rendben van, mert a legnagyobb esőben is pillanatok alatt lehúzta a párát az ablakokról, ha bekapcsoltam.


Nekem is szerintem rendben van a kompresszor, csak valaminek kiviszi a zaját. Ha nem jön jobb ötlet, akkor lebontom a haspáncélt és végig megyek mindenen sztetoszkóppal. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.13. 20:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
NagyMatyas írta:
tibi666 írta:
NagyMatyas írta:
tibi666 írta:

Hol es mennyiert szerezted az uj gyari kompresszort?


Unix, netto 86.


Az nem olyan vészes, a Nissanomra anno ennek többszöröse lett volna.

Egyébként ma próbáltam először hűtésre a klímát, nagyon hideget tud fújni, szerencsére ezzel nincs baj. Bár sejtettem, hogy rendben van, mert a legnagyobb esőben is pillanatok alatt lehúzta a párát az ablakokról, ha bekapcsoltam.


Nekem is szerintem rendben van a kompresszor, csak valaminek kiviszi a zaját. Ha nem jön jobb ötlet, akkor lebontom a haspáncélt és végig megyek mindenen sztetoszkóppal. :D

Klímaventi? :mrgreen:

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.13. 23:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
NagyMatyas írta:
tibi666 írta:
NagyMatyas írta:
tibi666 írta:

Hol es mennyiert szerezted az uj gyari kompresszort?


Unix, netto 86.


Az nem olyan vészes, a Nissanomra anno ennek többszöröse lett volna.

Egyébként ma próbáltam először hűtésre a klímát, nagyon hideget tud fújni, szerencsére ezzel nincs baj. Bár sejtettem, hogy rendben van, mert a legnagyobb esőben is pillanatok alatt lehúzta a párát az ablakokról, ha bekapcsoltam.


Nekem is szerintem rendben van a kompresszor, csak valaminek kiviszi a zaját. Ha nem jön jobb ötlet, akkor lebontom a haspáncélt és végig megyek mindenen sztetoszkóppal. :D

Klímaventi? :mrgreen:


Kikapcsolt klímával is kopog :? Szerintem olyankor nem megy a venti.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.14. 09:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
NagyMatyas írta:
Kikapcsolt klímával is kopog :? Szerintem olyankor nem megy a venti.

Akkor félreértettem. Ha kopog így is, úgy is, akkor a vákuumpumpát nézném meg. Járó motornál vedd le az olajsapkát és meghallod, hogy onnan jön-e.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.14. 13:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.05.30. 13:39
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57306D3
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv.Mindenkinek!
Az lenne a kérdésem,hogy cserélt e már valaki otthon hosszbordás szíjat?Mennyire bonyolult a cseréje?Tegnapi nap sajnos elszakadt,és szeretném magamnak kicserélni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.14. 13:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
NagyMatyas írta:
Kikapcsolt klímával is kopog :? Szerintem olyankor nem megy a venti.

Akkor félreértettem. Ha kopog így is, úgy is, akkor a vákuumpumpát nézném meg. Járó motornál vedd le az olajsapkát és meghallod, hogy onnan jön-e.


Ez mind szép és jó, de akkor miért szűnik meg, hogyha leveszem az elasztikus szíjat? Képes lenne kivinni a zajt a kompresszorra és felerősíteni? Egyébként, ha leveszem, van hangja, de az 4 évvel ezelőtt is volt, amikor hozzám került az autó és akkor viszont még a mostani hangot nem hallottam.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.14. 13:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kulix írta:
Üdv.Mindenkinek!
Az lenne a kérdésem,hogy cserélt e már valaki otthon hosszbordás szíjat?Mennyire bonyolult a cseréje?Tegnapi nap sajnos elszakadt,és szeretném magamnak kicserélni.


Semennyire, ha van aknád. Annyi tippet tudnék adni, hogy ha netán rászánod magad a feszítő cseréjére, akkor csak gyárit tegyél fel, illetve szíjból csak Contitech-et. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.14. 14:49 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.05.30. 13:39
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57306D3
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
kulix írta:
Üdv.Mindenkinek!
Az lenne a kérdésem,hogy cserélt e már valaki otthon hosszbordás szíjat?Mennyire bonyolult a cseréje?Tegnapi nap sajnos elszakadt,és szeretném magamnak kicserélni.


Semennyire, ha van aknád. Annyi tippet tudnék adni, hogy ha netán rászánod magad a feszítő cseréjére, akkor csak gyárit tegyél fel, illetve szíjból csak Contitech-et. :D

Természetesen akarok cseréltetni mindent,feszítőt,klímaszíjat,vízpumpát stb stb,csak hosszbordás szíjat akarnám én kicserélni azért,hogy a szerelőig el tudjak menni.Sajnos aknám az nincs,felülről is meg lehet oldani valahogy?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.14. 15:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kulix írta:
NagyMatyas írta:
kulix írta:
Üdv.Mindenkinek!
Az lenne a kérdésem,hogy cserélt e már valaki otthon hosszbordás szíjat?Mennyire bonyolult a cseréje?Tegnapi nap sajnos elszakadt,és szeretném magamnak kicserélni.


Semennyire, ha van aknád. Annyi tippet tudnék adni, hogy ha netán rászánod magad a feszítő cseréjére, akkor csak gyárit tegyél fel, illetve szíjból csak Contitech-et. :D

Természetesen akarok cseréltetni mindent,feszítőt,klímaszíjat,vízpumpát stb stb,csak hosszbordás szíjat akarnám én kicserélni azért,hogy a szerelőig el tudjak menni.Sajnos aknám az nincs,felülről is meg lehet oldani valahogy?


Nem emlékszem pontosan, hogy a ventiket és a burkolatot ki tudod-e szedni csak felülről. Ha igen, akkor megoldható fentről.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: kulix
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.14. 17:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.05.30. 13:39
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57306D3
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
kulix írta:
NagyMatyas írta:
kulix írta:
Üdv.Mindenkinek!
Az lenne a kérdésem,hogy cserélt e már valaki otthon hosszbordás szíjat?Mennyire bonyolult a cseréje?Tegnapi nap sajnos elszakadt,és szeretném magamnak kicserélni.


Semennyire, ha van aknád. Annyi tippet tudnék adni, hogy ha netán rászánod magad a feszítő cseréjére, akkor csak gyárit tegyél fel, illetve szíjból csak Contitech-et. :D

Természetesen akarok cseréltetni mindent,feszítőt,klímaszíjat,vízpumpát stb stb,csak hosszbordás szíjat akarnám én kicserélni azért,hogy a szerelőig el tudjak menni.Sajnos aknám az nincs,felülről is meg lehet oldani valahogy?


Nem emlékszem pontosan, hogy a ventiket és a burkolatot ki tudod-e szedni csak felülről. Ha igen, akkor megoldható fentről.

Köszönöm,megpróbálom majd felülről kiscserélni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.14. 20:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kulix írta:
NagyMatyas írta:
kulix írta:
NagyMatyas írta:
kulix írta:
Üdv.Mindenkinek!
Az lenne a kérdésem,hogy cserélt e már valaki otthon hosszbordás szíjat?Mennyire bonyolult a cseréje?Tegnapi nap sajnos elszakadt,és szeretném magamnak kicserélni.


Semennyire, ha van aknád. Annyi tippet tudnék adni, hogy ha netán rászánod magad a feszítő cseréjére, akkor csak gyárit tegyél fel, illetve szíjból csak Contitech-et. :D

Természetesen akarok cseréltetni mindent,feszítőt,klímaszíjat,vízpumpát stb stb,csak hosszbordás szíjat akarnám én kicserélni azért,hogy a szerelőig el tudjak menni.Sajnos aknám az nincs,felülről is meg lehet oldani valahogy?


Nem emlékszem pontosan, hogy a ventiket és a burkolatot ki tudod-e szedni csak felülről. Ha igen, akkor megoldható fentről.

Köszönöm,megpróbálom majd felülről kiscserélni.

Ment Pü.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.14. 21:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kulix írta:
NagyMatyas írta:
kulix írta:
Üdv.Mindenkinek!
Az lenne a kérdésem,hogy cserélt e már valaki otthon hosszbordás szíjat?Mennyire bonyolult a cseréje?Tegnapi nap sajnos elszakadt,és szeretném magamnak kicserélni.


Semennyire, ha van aknád. Annyi tippet tudnék adni, hogy ha netán rászánod magad a feszítő cseréjére, akkor csak gyárit tegyél fel, illetve szíjból csak Contitech-et. :D

Természetesen akarok cseréltetni mindent,feszítőt,klímaszíjat,vízpumpát stb stb,csak hosszbordás szíjat akarnám én kicserélni azért,hogy a szerelőig el tudjak menni.Sajnos aknám az nincs,felülről is meg lehet oldani valahogy?


Hűtők - ventilátorkeret - légterelők mind felfelé jönnek ki.
Alul fülekkel akad be, fölül - pl. X3-on vettünk ki hétvégén - egy db műanyag bolhával és 1db csavarral van a zárhídhoz rögzítve.
Szerintem E60-on is hasonló lehet, azon is elektromos visco van.
Ha a keret kijön, már hozzá lehet férni a szíjakhoz, bár nincs túl nagy hely.
Mi úgy szoktuk, hogy készítünk a levétel előtt a feszítőkről és a szíjról sematikus, egyszerű rajzot.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.14. 21:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
kulix írta:
NagyMatyas írta:
kulix írta:
Üdv.Mindenkinek!
Az lenne a kérdésem,hogy cserélt e már valaki otthon hosszbordás szíjat?Mennyire bonyolult a cseréje?Tegnapi nap sajnos elszakadt,és szeretném magamnak kicserélni.


Semennyire, ha van aknád. Annyi tippet tudnék adni, hogy ha netán rászánod magad a feszítő cseréjére, akkor csak gyárit tegyél fel, illetve szíjból csak Contitech-et. :D

Természetesen akarok cseréltetni mindent,feszítőt,klímaszíjat,vízpumpát stb stb,csak hosszbordás szíjat akarnám én kicserélni azért,hogy a szerelőig el tudjak menni.Sajnos aknám az nincs,felülről is meg lehet oldani valahogy?


Hűtők - ventilátorkeret - légterelők mind felfelé jönnek ki.
Alul fülekkel akad be, fölül - pl. X3-on vettünk ki hétvégén - egy db műanyag bolhával és 1db csavarral van a zárhídhoz rögzítve.
Szerintem E60-on is hasonló lehet, azon is elektromos visco van.
Ha a keret kijön, már hozzá lehet férni a szíjakhoz, bár nincs túl nagy hely.
Mi úgy szoktuk, hogy készítünk a levétel előtt a feszítőkről és a szíjról sematikus, egyszerű rajzot.


21. században az okostelefonok világában? :D Le kell kettő és fél másodperc alatt fényképezni, aztán had szóljon. Egyébként így van rögzítve, ahogy mondod. Abban nem voltam biztos, hogy alul van a csavar és a bolha vagy felül, de valóban felül, szóval szét lehet szedni akna nélkül is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.15. 11:51 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
kulix írta:
Üdv.Mindenkinek!
Az lenne a kérdésem,hogy cserélt e már valaki otthon hosszbordás szíjat?Mennyire bonyolult a cseréje?Tegnapi nap sajnos elszakadt,és szeretném magamnak kicserélni.

Nem bonyolult ha van szerszam, ha nincs akkor zarhid ki,ventilator ki es mar,konyebben hozza fersz,elaszikus szijt is cserelj az nem lesz egyszeru de arra van par video a youtuben.Nem art ellenorizni par dolgot igy szakadas utan mert biztos hogy nem usztad meg hogy a szij oda be baszon par dolognak.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: kulix
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.15. 18:19 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.05.30. 13:39
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57306D3
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
kulix írta:
Üdv.Mindenkinek!
Az lenne a kérdésem,hogy cserélt e már valaki otthon hosszbordás szíjat?Mennyire bonyolult a cseréje?Tegnapi nap sajnos elszakadt,és szeretném magamnak kicserélni.

Nem bonyolult ha van szerszam, ha nincs akkor zarhid ki,ventilator ki es mar,konyebben hozza fersz,elaszikus szijt is cserelj az nem lesz egyszeru de arra van par video a youtuben.Nem art ellenorizni par dolgot igy szakadas utan mert biztos hogy nem usztad meg hogy a szij oda be baszon par dolognak.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Remélem nem vert szét a szíj semmit,megnéztem már de nem láttam rajta semmi mást,de lehet,hogy csak én nem vettem észre.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 249  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator