* *
Pontos idő: 2024.04.18. 03:05

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 249  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.12.11. 10:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2012.03.06. 17:37
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Heves-megye
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: M54B30
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Az X-drive kiiktatható? Úgy értem, ki lehet kötni hogy simán hátsókerekesként működjön? Bocs ha túl nagy hülyeséget kérdeztem!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.12.11. 15:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
KorbenDallas írta:
Sziasztok!

Az X-drive kiiktatható? Úgy értem, ki lehet kötni hogy simán hátsókerekesként működjön? Bocs ha túl nagy hülyeséget kérdeztem!


Az X3-nál, ha lehúzzuk az osztómű elektromos motorjáról a csatit, akkor sima hátsókerekesként működik. A műszerfalon viszont kint lesz a hibajelzés.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: KorbenDallas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.12.27. 12:05 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok az ablakmosóhoz hogy hozzáférjek az első lámpát kell kiszedni vagy valami mást is le kell bontani (lökhárító dobbetét??)
E61


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.12.28. 10:10 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1216
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
Sziasztok az ablakmosóhoz hogy hozzáférjek az első lámpát kell kiszedni vagy valami mást is le kell bontani (lökhárító dobbetét??)
E61


hali!
én a dobbetétet bontottam meg, onnan cseréltem a spriccoló motort

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Levibéka az itt látható tagok köszönték meg: stupeki69
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.12.28. 17:34 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Levibéka írta:
stupeki69 írta:
Sziasztok az ablakmosóhoz hogy hozzáférjek az első lámpát kell kiszedni vagy valami mást is le kell bontani (lökhárító dobbetét??)
E61


hali!
én a dobbetétet bontottam meg, onnan cseréltem a spriccoló motort

Köszike mert valahol szivárog a víz belőle. Azt gyanítom a motortartó gumi lehet a ludas.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.12.28. 19:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
stupeki69 írta:
Levibéka írta:
stupeki69 írta:
Sziasztok az ablakmosóhoz hogy hozzáférjek az első lámpát kell kiszedni vagy valami mást is le kell bontani (lökhárító dobbetét??)
E61


hali!
én a dobbetétet bontottam meg, onnan cseréltem a spriccoló motort

Köszike mert valahol szivárog a víz belőle. Azt gyanítom a motortartó gumi lehet a ludas.


Vagy simán szétfagyott esetleg önmegsemmisítődött a motor. Szokott, de ez nem E60 tipushiba, E28 óta létező probléma, saját tapasztalatból mondom. Az idén cseréltem az E28-ét, az E61-ét úgy 5 éve. ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.12.28. 19:50 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
stupeki69 írta:
Levibéka írta:
stupeki69 írta:
Sziasztok az ablakmosóhoz hogy hozzáférjek az első lámpát kell kiszedni vagy valami mást is le kell bontani (lökhárító dobbetét??)
E61


hali!
én a dobbetétet bontottam meg, onnan cseréltem a spriccoló motort

Köszike mert valahol szivárog a víz belőle. Azt gyanítom a motortartó gumi lehet a ludas.


Vagy simán szétfagyott esetleg önmegsemmisítődött a motor. Szokott, de ez nem E60 tipushiba, E28 óta létező probléma, saját tapasztalatból mondom. Az idén cseréltem az E28-ét, az E61-ét úgy 5 éve. ;)

A motorok jók csak kb egy hónapja elkezdet alóla csöpögni az ablakmosó vize 2 ,3 éjszaka alatt fél deci.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.12.28. 20:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Ha kivetted, majd meglátod. :) Attól még spriccel, hogy nyakban elszeparálódott. ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: stupeki69
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.12.29. 17:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szép napot mindenkinek!

Ma olvastam a f.bukon, hogy a részecske szűröt ki iktatta a tulaj és az egr-t is ki kell vagy sem? Meglepetésemre sokan mondták, hogy ki kell de nem értem miért kell? Nekem benne van és nem érzem feleslegesnek benne de azért kíváncsivá tett a dolog.

Szoval milyen bajt tud okozni ha a részecske szűrő kiszedve ésaz egr benne van?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.12.29. 18:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
Szép napot mindenkinek!

Ma olvastam a f.bukon, hogy a részecske szűröt ki iktatta a tulaj és az egr-t is ki kell vagy sem? Meglepetésemre sokan mondták, hogy ki kell de nem értem miért kell? Nekem benne van és nem érzem feleslegesnek benne de azért kíváncsivá tett a dolog.

Szoval milyen bajt tud okozni ha a részecske szűrő kiszedve ésaz egr benne van?


Ég adta világon semmi gondot nem okoz egy jól működő autóban az EGR, de a részecskeszűrő sem, csak általában az emberek szeretik megfogni a dolog könnyebb végét. (Anyagilag egy ledugult autót kb 1 milla rendbe rakni tisztességesen.)

Tovább megyek, az EGR hatásfokát tekintve durván 3% kipufogógázt vezet vissza, és általában azt is részterhelésen, mert pl. padlógázra teljesen zár. Azért szeretik kiiktatni, mert gyári program esetén a kiiktatott EGR miatt pár százalékkal több lesz a töltőnyomás, illetve élénkebben pörög fel a turbó, de egy jól működő autónál ennek sincs jelentősége. A nagy büdös igazság pedig egyébként az, hogy ha ki van iktatva az EGR, akkor olyan, de olyan sokára melegedik be az autó, hogy gyakorlatilag a hiánya jóval több kárt okoz, mint amennyibe az időnkénti tisztítás kerül. Egyébként jellemzően ezek az autók nem szoktak se EGR, se szívósor dugulósak lenni. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: 2 Bandi1978, tökmöc
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.12.30. 17:26 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
tökmöc írta:
Szép napot mindenkinek!

Ma olvastam a f.bukon, hogy a részecske szűröt ki iktatta a tulaj és az egr-t is ki kell vagy sem? Meglepetésemre sokan mondták, hogy ki kell de nem értem miért kell? Nekem benne van és nem érzem feleslegesnek benne de azért kíváncsivá tett a dolog.

Szoval milyen bajt tud okozni ha a részecske szűrő kiszedve ésaz egr benne van?


Ég adta világon semmi gondot nem okoz egy jól működő autóban az EGR, de a részecskeszűrő sem, csak általában az emberek szeretik megfogni a dolog könnyebb végét. (Anyagilag egy ledugult autót kb 1 milla rendbe rakni tisztességesen.)

Tovább megyek, az EGR hatásfokát tekintve durván 3% kipufogógázt vezet vissza, és általában azt is részterhelésen, mert pl. padlógázra teljesen zár. Azért szeretik kiiktatni, mert gyári program esetén a kiiktatott EGR miatt pár százalékkal több lesz a töltőnyomás, illetve élénkebben pörög fel a turbó, de egy jól működő autónál ennek sincs jelentősége. A nagy büdös igazság pedig egyébként az, hogy ha ki van iktatva az EGR, akkor olyan, de olyan sokára melegedik be az autó, hogy gyakorlatilag a hiánya jóval több kárt okoz, mint amennyibe az időnkénti tisztítás kerül. Egyébként jellemzően ezek az autók nem szoktak se EGR, se szívósor dugulósak lenni. :franko:


Hat nagyon szepen koszi a valaszt. Akkor en nem nyulok hozza az biztos sot mar olykor gondolkodom a reszecske szuro beszerzesen is. De mire dontes szuletik addigra lesz masik. :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.12.30. 17:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
tökmöc írta:
Szép napot mindenkinek!

Ma olvastam a f.bukon, hogy a részecske szűröt ki iktatta a tulaj és az egr-t is ki kell vagy sem? Meglepetésemre sokan mondták, hogy ki kell de nem értem miért kell? Nekem benne van és nem érzem feleslegesnek benne de azért kíváncsivá tett a dolog.

Szoval milyen bajt tud okozni ha a részecske szűrő kiszedve ésaz egr benne van?


Ég adta világon semmi gondot nem okoz egy jól működő autóban az EGR, de a részecskeszűrő sem, csak általában az emberek szeretik megfogni a dolog könnyebb végét. (Anyagilag egy ledugult autót kb 1 milla rendbe rakni tisztességesen.)

Tovább megyek, az EGR hatásfokát tekintve durván 3% kipufogógázt vezet vissza, és általában azt is részterhelésen, mert pl. padlógázra teljesen zár. Azért szeretik kiiktatni, mert gyári program esetén a kiiktatott EGR miatt pár százalékkal több lesz a töltőnyomás, illetve élénkebben pörög fel a turbó, de egy jól működő autónál ennek sincs jelentősége. A nagy büdös igazság pedig egyébként az, hogy ha ki van iktatva az EGR, akkor olyan, de olyan sokára melegedik be az autó, hogy gyakorlatilag a hiánya jóval több kárt okoz, mint amennyibe az időnkénti tisztítás kerül. Egyébként jellemzően ezek az autók nem szoktak se EGR, se szívósor dugulósak lenni. :franko:


Hat nagyon szepen koszi a valaszt. Akkor en nem nyulok hozza az biztos sot mar olykor gondolkodom a reszecske szuro beszerzesen is. De mire dontes szuletik addigra lesz masik. :lol:


Amennyiben jól megírják (nem kormol) és műszakin nem okoz gondot a hiánya, akkor használni kell az autót. Lefutották ezek a magukét már, ha beletesz az ember egy jó szűrőt, akkor nincs garancia új turbóval és porlasztóval sem, hogy nem fog ledugulni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.01.01. 11:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
tökmöc írta:
Szép napot mindenkinek!

Ma olvastam a f.bukon, hogy a részecske szűröt ki iktatta a tulaj és az egr-t is ki kell vagy sem? Meglepetésemre sokan mondták, hogy ki kell de nem értem miért kell? Nekem benne van és nem érzem feleslegesnek benne de azért kíváncsivá tett a dolog.

Szoval milyen bajt tud okozni ha a részecske szűrő kiszedve ésaz egr benne van?


Ég adta világon semmi gondot nem okoz egy jól működő autóban az EGR, de a részecskeszűrő sem, csak általában az emberek szeretik megfogni a dolog könnyebb végét. (Anyagilag egy ledugult autót kb 1 milla rendbe rakni tisztességesen.)

Tovább megyek, az EGR hatásfokát tekintve durván 3% kipufogógázt vezet vissza, és általában azt is részterhelésen, mert pl. padlógázra teljesen zár. Azért szeretik kiiktatni, mert gyári program esetén a kiiktatott EGR miatt pár százalékkal több lesz a töltőnyomás, illetve élénkebben pörög fel a turbó, de egy jól működő autónál ennek sincs jelentősége. A nagy büdös igazság pedig egyébként az, hogy ha ki van iktatva az EGR, akkor olyan, de olyan sokára melegedik be az autó, hogy gyakorlatilag a hiánya jóval több kárt okoz, mint amennyibe az időnkénti tisztítás kerül. Egyébként jellemzően ezek az autók nem szoktak se EGR, se szívósor dugulósak lenni. :franko:


Hat nagyon szepen koszi a valaszt. Akkor en nem nyulok hozza az biztos sot mar olykor gondolkodom a reszecske szuro beszerzesen is. De mire dontes szuletik addigra lesz masik. :lol:

Ha regeneral rendesen viz minden rendben van ne bantsd,foleg hogy te ausztriaban vagy.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.01.01. 16:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Ha regeneral rendesen viz minden rendben van ne bantsd,foleg hogy te ausztriaban vagy.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Neki nincs, ki van iktatva kompletten, de jól megírták az autót, mert nem tölt többet a turbó, illetve nem is kormol.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.01.01. 17:45 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
rockerekhu írta:
Ha regeneral rendesen viz minden rendben van ne bantsd,foleg hogy te ausztriaban vagy.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Neki nincs, ki van iktatva kompletten, de jól megírták az autót, mert nem tölt többet a turbó, illetve nem is kormol.



Igen sajnos az előző tulaj megcsinálta! Éppen azért gondolkodtam, hogy vissza tetettem de ha az isten is úgy akarja akkor ez az utolsó szezon kint! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.01.08. 17:57 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok . Az lenne a kérdésem hogy akkumlátor csere előtt vagyok valószínüleg és sima vagy csak AMG aksit lehet bele venni . 2009-as 25D az autó. Azt hallottam hogy regisztrálni kell az új aksit de láttam egy videót hogy a bikapontra tettek egy töltőt és úgy cserélték ez nagyon gáz??


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.01.08. 18:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
stupeki69 írta:
Sziasztok . Az lenne a kérdésem hogy akkumlátor csere előtt vagyok valószínüleg és sima vagy csak AMG aksit lehet bele venni . 2009-as 25D az autó. Azt hallottam hogy regisztrálni kell az új aksit de láttam egy videót hogy a bikapontra tettek egy töltőt és úgy cserélték ez nagyon gáz??


2009-esbe már AGM aksi kell. ( Az AMG az merci :) ) Regisztrálni pedig szükséges. A cserénél nem kell "megtáplálni" , csak az időt kell beállítani, mást nem felejt el.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: stupeki69
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.01.08. 23:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
Sziasztok . Az lenne a kérdésem hogy akkumlátor csere előtt vagyok valószínüleg és sima vagy csak AMG aksit lehet bele venni . 2009-as 25D az autó. Azt hallottam hogy regisztrálni kell az új aksit de láttam egy videót hogy a bikapontra tettek egy töltőt és úgy cserélték ez nagyon gáz??


Nem emiatt kell regisztrálni, hanem, hogy az intelligens töltésvezérlés újra tanuljon. Egyébként tehetsz bele AGM-es aksit, de szerintem nem indokolt, jó a sima ólom-savas is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.02.06. 19:21 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok lehet hogy hülyeséget kérdezek de az AUX bemenetet mire és hogy tudom használni a idriven is felajánlja a választás lehetőséget?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.02.06. 21:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Nekem régebben egy ipod volt rádugva, lehet választani az idrive menüből.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1 ... 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232 ... 249  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator