* *
Pontos idő: 2024.03.29. 16:36

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237 ... 249  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.11. 16:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
kzolee írta:
NagyMatyas írta:
Ebbe az Alpinafan féle cinikus szarrágásba, amit te is átvettél, pedig nem vagyok hajlandó részt venni. Sorry. :roll:


Tudom, hogy érted te a viccet, csak nem szereted. :D


Öreg vagyok már hozzá. :wink: Mondtam a konkrét tények miatt, hogy eltérő konstrukció, 1.5 méterrel odébb van nekem a DPF. Kár hasonlítgatni, főleg, hogy eddig Lepkén és rajtam kívül senki ne publikált itt 35d-s tapasztalatokat. :doglotlo:


Hali NagyMatyas! Ha most kene választanod kene a 530d es 535d kozul melyiket választanád ? Un szerintem ugyan ezt ami nekem most van.


Őszintén szólva fogalmam nincs megmondom neked őszintén. Teljesítményben, menettulajdonságokban, szervizköltségben elég közel áll egymáshoz a két autó, gyakorlatilag nagy különbség egyedül a turbók árában van, de a 35d-nél még nem hallottam turbót újítottak volna fel. Néha olvasom hahu-n, hogy egyesek írják, hogy felújított kis turbóval, de gyakorlatilag vagy eszméletlen kilométer lehet az autókban, vagy kinyírták.

Ha most autót kellene vennem, talán egy 25d-t vennék, mert a 30-35d teljesítménye itthon legálisan kihasználhatatlan és emiatt nagyon sokszor feleslegesnek érzem.
Az igaz, hogy nem igazán tudod kihasználni, de más érv nem nagyon szól a 25d mellett... Úgy értem a 30d és a 25d eléggé hasonló motorok, fenntartásban nincs nagy különbség, csak a szívósor, de arra egyszer rászánod a pénzt és 150 ezer km-ig jó. Viszont árban a 25d meg a 30d között nincs különbség a használt piacon, ellenben a 30d-ből több van, hiszen ez volt a legnagyobb darabszámban eladott típus az e60-ból. Jó esetleg a biztosítás meg a teljesítmény adó kevesebb rá, de ha megnézed a fenntartási költségeit az e60-nak, kb eltörpül mellette az, hogy most évi 10-20 ezer Ft-tal kevesebbet fizetsz ki a biztosításra, meg az adóra.

A 35d nyilván más tészta, abból jóval kevesebb a kínálat és többnyire drágább is, mint az adott évjáratú 25-30d-k.
Szóval, ha csak a fenntarthatóságot nézed, akkor a 25d és a 30d közt nincs nagy különbség, akkor már legyen inkább 30d, nem? :D Én legalábbis így gondolkodom.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.11. 18:44 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 275
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
"Őszintén szólva fogalmam nincs megmondom neked őszintén. Teljesítményben, menettulajdonságokban, szervizköltségben elég közel áll egymáshoz a két autó, gyakorlatilag nagy különbség egyedül a turbók árában van, de a 35d-nél még nem hallottam turbót újítottak volna fel. Néha olvasom hahu-n, hogy egyesek írják, hogy felújított kis turbóval, de gyakorlatilag vagy eszméletlen kilométer lehet az autókban, vagy kinyírták.

Ha most autót kellene vennem, talán egy 25d-t vennék, mert a 30-35d teljesítménye itthon legálisan kihasználhatatlan és emiatt nagyon sokszor feleslegesnek érzem.[/quote] Az igaz, hogy nem igazán tudod kihasználni, de más érv nem nagyon szól a 25d mellett... Úgy értem a 30d és a 25d eléggé hasonló motorok, fenntartásban nincs nagy különbség, csak a szívósor, de arra egyszer rászánod a pénzt és 150 ezer km-ig jó. Viszont árban a 25d meg a 30d között nincs különbség a használt piacon, ellenben a 30d-ből több van, hiszen ez volt a legnagyobb darabszámban eladott típus az e60-ból. Jó esetleg a biztosítás meg a teljesítmény adó kevesebb rá, de ha megnézed a fenntartási költségeit az e60-nak, kb eltörpül mellette az, hogy most évi 10-20 ezer Ft-tal kevesebbet fizetsz ki a biztosításra, meg az adóra.

A 35d nyilván más tészta, abból jóval kevesebb a kínálat és többnyire drágább is, mint az adott évjáratú 25-30d-k.
Szóval, ha csak a fenntarthatóságot nézed, akkor a 25d és a 30d közt nincs nagy különbség, akkor már legyen inkább 30d, nem? :D Én legalábbis így gondolkodom.[/quote]"


szerintem meg mivel mindegyikbe ugyan az a 3000cm3 motor van csak egyre jobban ki vannak hegyezve ezért véleményem szerint tartosabb egy 25D. De ez egy laikus véleménye.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.11. 18:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:

szerintem meg mivel mindegyikbe ugyan az a 3000cm3 motor van csak egyre jobban ki vannak hegyezve ezért véleményem szerint tartosabb egy 25D. De ez egy laikus véleménye.


Így van, illetve nem kap b*szott hősokkot semelyik része sem. :wink: 35d-t ha lepadlózom, akkor téren nyáron 20 fokkal melegebb levegő jön be az utastérbe, amíg tolom neki. :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.11. 18:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Szóval, ha csak a fenntarthatóságot nézed, akkor a 25d és a 30d közt nincs nagy különbség, akkor már legyen inkább 30d, nem? :D Én legalábbis így gondolkodom.


25d-ből, főleg FL után még hírből sem hallottam motorhibásat, 30-35d-ből meg nem is egyet. Irdatlan hőmennyiség keletkezik az utóbbi kettőnél és emiatt elfárad a 6. henger gyakran. 35d dugóban klímával jóformán forralja a vizet nyáron.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.11. 21:33 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 298
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M54b30
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Vin alapján az autóm. Kisnavi van benne de nincs hozzá lemez. Milyet kell nekem beszerezni hogy működjön a navigáció? Kép

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.11. 22:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Cyri írta:
Sziasztok. Vin alapján az autóm. Kisnavi van benne de nincs hozzá lemez. Milyet kell nekem beszerezni hogy működjön a navigáció? Kép

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

BMW.Navigation.DVD.Road.Map.Europe.BUSINESS.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Cyri
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.12. 17:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
kzolee írta:
NagyMatyas írta:
Ebbe az Alpinafan féle cinikus szarrágásba, amit te is átvettél, pedig nem vagyok hajlandó részt venni. Sorry. :roll:


Tudom, hogy érted te a viccet, csak nem szereted. :D


Öreg vagyok már hozzá. :wink: Mondtam a konkrét tények miatt, hogy eltérő konstrukció, 1.5 méterrel odébb van nekem a DPF. Kár hasonlítgatni, főleg, hogy eddig Lepkén és rajtam kívül senki ne publikált itt 35d-s tapasztalatokat. :doglotlo:


Hali NagyMatyas! Ha most kene választanod kene a 530d es 535d kozul melyiket választanád ? Un szerintem ugyan ezt ami nekem most van.


Őszintén szólva fogalmam nincs megmondom neked őszintén. Teljesítményben, menettulajdonságokban, szervizköltségben elég közel áll egymáshoz a két autó, gyakorlatilag nagy különbség egyedül a turbók árában van, de a 35d-nél még nem hallottam turbót újítottak volna fel. Néha olvasom hahu-n, hogy egyesek írják, hogy felújított kis turbóval, de gyakorlatilag vagy eszméletlen kilométer lehet az autókban, vagy kinyírták.

Ha most autót kellene vennem, talán egy 25d-t vennék, mert a 30-35d teljesítménye itthon legálisan kihasználhatatlan és emiatt nagyon sokszor feleslegesnek érzem.


Na jo a 25d-en is elgondolkodtam. Azt mondjuk nem tudom elozesnel mennyire ugrik a 25d de megegyszer bevallalnam ami most van. Az autom hirdetem es benzines fele huz most mar a szivem csak meg nem tudom melyik markatol de eddigi tesztek velemenyek alapjan lehet ismet bmw lesz. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.13. 00:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
Na jo a 25d-en is elgondolkodtam. Azt mondjuk nem tudom elozesnel mennyire ugrik a 25d de megegyszer bevallalnam ami most van. Az autom hirdetem es benzines fele huz most mar a szivem csak meg nem tudom melyik markatol de eddigi tesztek velemenyek alapjan lehet ismet bmw lesz. :D


Nekem még egyszer BMW-hez használtan nem húzna a szívem, ha mégis akkor kizárólag prémium selectionből, külföldről behozva, mert itthon úgy is átvernek. Sok jó autót lehet kapni pár évesen jó ár/érték aránnyal.

Teljesítményben szerintem nem lenne nagy hiány 25d esetén. Lásd: http://www.zeperfs.com/en/match3306-1858.htm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.13. 08:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
tökmöc írta:
Na jo a 25d-en is elgondolkodtam. Azt mondjuk nem tudom elozesnel mennyire ugrik a 25d de megegyszer bevallalnam ami most van. Az autom hirdetem es benzines fele huz most mar a szivem csak meg nem tudom melyik markatol de eddigi tesztek velemenyek alapjan lehet ismet bmw lesz. :D


Nekem még egyszer BMW-hez használtan nem húzna a szívem, ha mégis akkor kizárólag prémium selectionből, külföldről behozva, mert itthon úgy is átvernek. Sok jó autót lehet kapni pár évesen jó ár/érték aránnyal.

Teljesítményben szerintem nem lenne nagy hiány 25d esetén. Lásd: http://www.zeperfs.com/en/match3306-1858.htm


Nekem ezért volt eddig és a jövőben is az összes BMW-m külföldről (főleg németből), melyeket mind magam hoztam (kivéve az utolsót)! :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.13. 14:24 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
NagyMatyas írta:
tökmöc írta:
Na jo a 25d-en is elgondolkodtam. Azt mondjuk nem tudom elozesnel mennyire ugrik a 25d de megegyszer bevallalnam ami most van. Az autom hirdetem es benzines fele huz most mar a szivem csak meg nem tudom melyik markatol de eddigi tesztek velemenyek alapjan lehet ismet bmw lesz. :D


Nekem még egyszer BMW-hez használtan nem húzna a szívem, ha mégis akkor kizárólag prémium selectionből, külföldről behozva, mert itthon úgy is átvernek. Sok jó autót lehet kapni pár évesen jó ár/érték aránnyal.

Teljesítményben szerintem nem lenne nagy hiány 25d esetén. Lásd: http://www.zeperfs.com/en/match3306-1858.htm


Nekem ezért volt eddig és a jövőben is az összes BMW-m külföldről (főleg németből), melyeket mind magam hoztam (kivéve az utolsót)! :mrgreen:


Akkor majd eljössz velem Németbe autót venni! :D Nincs vita jössz és kész :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.16. 21:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ez itt micsoda? Bal oldalon van a csomagtartonal, ha kinyitom a kis tarolor, mogotte van. Kép


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.17. 17:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
vaszarig írta:
NagyMatyas írta:
tökmöc írta:
Na jo a 25d-en is elgondolkodtam. Azt mondjuk nem tudom elozesnel mennyire ugrik a 25d de megegyszer bevallalnam ami most van. Az autom hirdetem es benzines fele huz most mar a szivem csak meg nem tudom melyik markatol de eddigi tesztek velemenyek alapjan lehet ismet bmw lesz. :D


Nekem még egyszer BMW-hez használtan nem húzna a szívem, ha mégis akkor kizárólag prémium selectionből, külföldről behozva, mert itthon úgy is átvernek. Sok jó autót lehet kapni pár évesen jó ár/érték aránnyal.

Teljesítményben szerintem nem lenne nagy hiány 25d esetén. Lásd: http://www.zeperfs.com/en/match3306-1858.htm


Nekem ezért volt eddig és a jövőben is az összes BMW-m külföldről (főleg németből), melyeket mind magam hoztam (kivéve az utolsót)! :mrgreen:


Akkor majd eljössz velem Németbe autót venni! :D Nincs vita jössz és kész :D


Szóljál, szívesen! :mrgreen: :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.18. 09:14 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Na most, hogy mentem vegre egy nagyobb tavot a kocsival, az uj gumikkal, most vettemneszre, hogy mintha a kocsi kovalyogna az uton, nem megy olyan egyenesen, mint az e39... olyan erzes, mintha mindig fujna a szel es kicsit korrigalni kell valamerre. Van otletetek, hogy mitol lehet?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.18. 14:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Na most, hogy mentem vegre egy nagyobb tavot a kocsival, az uj gumikkal, most vettemneszre, hogy mintha a kocsi kovalyogna az uton, nem megy olyan egyenesen, mint az e39... olyan erzes, mintha mindig fujna a szel es kicsit korrigalni kell valamerre. Van otletetek, hogy mitol lehet?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Futómű alkatrészek állapota, helytelen futómű beállítás. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.24. 01:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/53 ... a-12639796

Tökmöc mi lesz helyette? :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.24. 02:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530/bmw_530xd_touring_automata-12639796

Tökmöc mi lesz helyette? :lol:


Annyit mondtad a Mazdat, hogy nagyon megtetszett főleg a 192 pacis benzines. Sajnos az ára nagyon magas, ezért lehet marad egy jo kis 320 i 182 lóerős gép. Az is lehet hogy csak nyár vegen veszek de persze ehhez 15 napon belül el kell mennie. Ha nem akkor óriás szerviz és marad.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.24. 10:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530/bmw_530xd_touring_automata-12639796

Tökmöc mi lesz helyette? :lol:


Annyit mondtad a Mazdat, hogy nagyon megtetszett főleg a 192 pacis benzines. Sajnos az ára nagyon magas, ezért lehet marad egy jo kis 320 i 182 lóerős gép. Az is lehet hogy csak nyár vegen veszek de persze ehhez 15 napon belül el kell mennie. Ha nem akkor óriás szerviz és marad.


Akkor csak nem mondtam akkora hülyeséget, amikor azt állítottam, hogy a BMW-dhez képest nem kifejezetten akkora visszalépés a Mazda? Én imádom :wink: Ezerszer ésszerűbb választás, ha ki tudod cashelni a különbözetet :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: tökmöc
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.25. 11:36 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.06. 11:50
Hozzászólások: 712
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 166 alkalommal
Kapott köszik: 110 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525dA Lci
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv mindenkinek.
Kérdésem a következő lenne.2007-es 25dA Lci-re fel lehet tölteni a 30d motorvezérlő szoftverét?Úgy tudom hogy elméletileg a két motor egy és ugyan az,csak szoftveres különbség van a kettő között.Igaz-e ez vagy nem kivitelezhető ez a változtatás?Annyit tudok hogy az én 25d motoromban a szivósor flap mentes. Ez kizáró ok lehet-e esetleg.A rendszer tökéletesen működik dpf,egr minden gyári.Előre is köszönöm a hozzáértő hozzászólásokat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.25. 11:38 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Tomi.i írta:
Üdv mindenkinek.
Kérdésem a következő lenne.2007-es 25dA Lci-re fel lehet tölteni a 30d motorvezérlő szoftverét?Úgy tudom hogy elméletileg a két motor egy és ugyan az,csak szoftveres különbség van a kettő között.Igaz-e ez vagy nem kivitelezhető ez a változtatás?Annyit tudok hogy az én 25d motoromban a szivósor flap mentes. Ez kizáró ok lehet-e esetleg.A rendszer tökéletesen működik dpf,egr minden gyári.Előre is köszönöm a hozzáértő hozzászólásokat.

Nekem az nem tiszta, h miert csinalnal ilyet? Mit varsz tole? Ha a teljesitmeny noveles a cel, akkor irass egy chipet aztan kesz.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.25. 11:42 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.06. 11:50
Hozzászólások: 712
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 166 alkalommal
Kapott köszik: 110 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525dA Lci
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Tomi.i írta:
Üdv mindenkinek.
Kérdésem a következő lenne.2007-es 25dA Lci-re fel lehet tölteni a 30d motorvezérlő szoftverét?Úgy tudom hogy elméletileg a két motor egy és ugyan az,csak szoftveres különbség van a kettő között.Igaz-e ez vagy nem kivitelezhető ez a változtatás?Annyit tudok hogy az én 25d motoromban a szivósor flap mentes. Ez kizáró ok lehet-e esetleg.A rendszer tökéletesen működik dpf,egr minden gyári.Előre is köszönöm a hozzáértő hozzászólásokat.

Nekem az nem tiszta, h miert csinalnal ilyet? Mit varsz tole? Ha a teljesitmeny noveles a cel, akkor irass egy chipet aztan kesz.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Ez lenne a lényeg a teljesitmény növelése.Ha egyszerűen cserélhető a szoftver akkor inkább a gyári mint egy irott chip.De lehet nem jol gondolom.Nem mindenáron akarom erősiteni az autót ez csak egy röpke gondolat volt.Ha csak szoftver különbség van akkor miért ne.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237 ... 249  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 7 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator