2009.05.12. 07:33
stefanstf írta:Steve írta:Steve írta:stefanstf írta:defekt nem....az tuti.....keréknyomás ua.....
Kerékcsere???
erre nem gondoltam..........De az a legszebb,a Szfv.-i RACK autónál sem....
Próbálták törölni,de aminkor elindulokj vele,10-15 km után ismét irja..."GUMi LYUKAS"...üzenetet...
Szerviz válasz-Ez ilyen,de ha otthagyom,1-2 nap alatt tuti rájönnek hibára.......
Akkor inkább nézegetem,majd hátha meggyógyul magától ....
Szia.
A keréknyomás ellenőrző rendszert minden keréknyomás változás után inicializálni kell. Elvileg csak így működik rendesen. A gép könyve leírja, hogy hogyan kell: egyenes út, elindít menűben RPA, de kocsi még áll, majd utána elindulni az egyenes úton és utána menet közben történik meg az inicializálás, ezért kell hozzá viszonylag egyenes (kátyúmentes út). Utána már automatán megy minden és kiírja OK.
De ezt a szervízben tudni kéne, nekem is szervízben mondták el és utána olvastam el a könyvében is.
És még valami: inicializálni az RPA-t a működési elve miatt kell.
Tudomásom szerint úgy működik, hogy inicializáláskor (ezért kell egyenes út hozzá) kiszámítja a kerekek kerületi sebességét és azt eltárolja.
Ha defekt van, akkor úgye levegő el, keréknyomás csökken, gumi kicsit leenged, ezáltal megváltozik a kerületi sebessége, és ezt érzékeli a rendszer és ezt változást hasonlítja az inicializáláskor rögzített értékhez és ha különbség van jelez.
Ennyi. Szia.
Köszi a segitséget!
ez tényleg teljes leirás......Igy tuti nem kell csodára várnom,no meg az öngyógyulásra....
...
2009.05.12. 18:11
Steve írta:stefanstf írta:Steve írta:Steve írta:stefanstf írta:defekt nem....az tuti.....keréknyomás ua.....
Kerékcsere???
erre nem gondoltam..........De az a legszebb,a Szfv.-i RACK autónál sem....
Próbálták törölni,de aminkor elindulokj vele,10-15 km után ismét irja..."GUMi LYUKAS"...üzenetet...
Szerviz válasz-Ez ilyen,de ha otthagyom,1-2 nap alatt tuti rájönnek hibára.......
Akkor inkább nézegetem,majd hátha meggyógyul magától ....
Szia.
A keréknyomás ellenőrző rendszert minden keréknyomás változás után inicializálni kell. Elvileg csak így működik rendesen. A gép könyve leírja, hogy hogyan kell: egyenes út, elindít menűben RPA, de kocsi még áll, majd utána elindulni az egyenes úton és utána menet közben történik meg az inicializálás, ezért kell hozzá viszonylag egyenes (kátyúmentes út). Utána már automatán megy minden és kiírja OK.
De ezt a szervízben tudni kéne, nekem is szervízben mondták el és utána olvastam el a könyvében is.
És még valami: inicializálni az RPA-t a működési elve miatt kell.
Tudomásom szerint úgy működik, hogy inicializáláskor (ezért kell egyenes út hozzá) kiszámítja a kerekek kerületi sebességét és azt eltárolja.
Ha defekt van, akkor úgye levegő el, keréknyomás csökken, gumi kicsit leenged, ezáltal megváltozik a kerületi sebessége, és ezt érzékeli a rendszer és ezt változást hasonlítja az inicializáláskor rögzített értékhez és ha különbség van jelez.
Ennyi. Szia.
Köszi a segitséget!
ez tényleg teljes leirás......Igy tuti nem kell csodára várnom,no meg az öngyógyulásra....
...
Szivesen.
Ezért vagyunk itt, hogy egymáson segítsünk.
Remélem Nálad ez lesz a probléma forrása. majd jelezz vissza légyszi, hogy megoldódott-e így.
Szia.
2009.05.12. 20:06
stefanstf írta:Steve írta:stefanstf írta:Steve írta:Steve írta:stefanstf írta:defekt nem....az tuti.....keréknyomás ua.....
Kerékcsere???
erre nem gondoltam..........De az a legszebb,a Szfv.-i RACK autónál sem....
Próbálták törölni,de aminkor elindulokj vele,10-15 km után ismét irja..."GUMi LYUKAS"...üzenetet...
Szerviz válasz-Ez ilyen,de ha otthagyom,1-2 nap alatt tuti rájönnek hibára.......
Akkor inkább nézegetem,majd hátha meggyógyul magától ....
Szia.
A keréknyomás ellenőrző rendszert minden keréknyomás változás után inicializálni kell. Elvileg csak így működik rendesen. A gép könyve leírja, hogy hogyan kell: egyenes út, elindít menűben RPA, de kocsi még áll, majd utána elindulni az egyenes úton és utána menet közben történik meg az inicializálás, ezért kell hozzá viszonylag egyenes (kátyúmentes út). Utána már automatán megy minden és kiírja OK.
De ezt a szervízben tudni kéne, nekem is szervízben mondták el és utána olvastam el a könyvében is.
És még valami: inicializálni az RPA-t a működési elve miatt kell.
Tudomásom szerint úgy működik, hogy inicializáláskor (ezért kell egyenes út hozzá) kiszámítja a kerekek kerületi sebességét és azt eltárolja.
Ha defekt van, akkor úgye levegő el, keréknyomás csökken, gumi kicsit leenged, ezáltal megváltozik a kerületi sebessége, és ezt érzékeli a rendszer és ezt változást hasonlítja az inicializáláskor rögzített értékhez és ha különbség van jelez.
Ennyi. Szia.
Köszi a segitséget!
ez tényleg teljes leirás......Igy tuti nem kell csodára várnom,no meg az öngyógyulásra....
...
Szivesen.
Ezért vagyunk itt, hogy egymáson segítsünk.
Remélem Nálad ez lesz a probléma forrása. majd jelezz vissza légyszi, hogy megoldódott-e így.
Szia.
Ma szépen mindent végigcsináltam,ahogyan a "profik"...javasolták...és lám...
PROBLÉMA nincs többé.......
Köszi mindenkinek....
Még egy kérdés.....
Olajszerviz esedékes 1200 km múlva.......De mennem kell Hollandba az autóval...(Ott lecserélik,olajat)..addig nem fog letiltani az elektronika ha túlmegy az előirt km--en???????
2009.05.12. 20:27
Steve írta:stefanstf írta:Steve írta:stefanstf írta:Steve írta:Steve írta:stefanstf írta:defekt nem....az tuti.....keréknyomás ua.....
Kerékcsere???
erre nem gondoltam..........De az a legszebb,a Szfv.-i RACK autónál sem....
Próbálták törölni,de aminkor elindulokj vele,10-15 km után ismét irja..."GUMi LYUKAS"...üzenetet...
Szerviz válasz-Ez ilyen,de ha otthagyom,1-2 nap alatt tuti rájönnek hibára.......
Akkor inkább nézegetem,majd hátha meggyógyul magától ....
Szia.
A keréknyomás ellenőrző rendszert minden keréknyomás változás után inicializálni kell. Elvileg csak így működik rendesen. A gép könyve leírja, hogy hogyan kell: egyenes út, elindít menűben RPA, de kocsi még áll, majd utána elindulni az egyenes úton és utána menet közben történik meg az inicializálás, ezért kell hozzá viszonylag egyenes (kátyúmentes út). Utána már automatán megy minden és kiírja OK.
De ezt a szervízben tudni kéne, nekem is szervízben mondták el és utána olvastam el a könyvében is.
És még valami: inicializálni az RPA-t a működési elve miatt kell.
Tudomásom szerint úgy működik, hogy inicializáláskor (ezért kell egyenes út hozzá) kiszámítja a kerekek kerületi sebességét és azt eltárolja.
Ha defekt van, akkor úgye levegő el, keréknyomás csökken, gumi kicsit leenged, ezáltal megváltozik a kerületi sebessége, és ezt érzékeli a rendszer és ezt változást hasonlítja az inicializáláskor rögzített értékhez és ha különbség van jelez.
Ennyi. Szia.
Köszi a segitséget!
ez tényleg teljes leirás......Igy tuti nem kell csodára várnom,no meg az öngyógyulásra....
...
Szivesen.
Ezért vagyunk itt, hogy egymáson segítsünk.
Remélem Nálad ez lesz a probléma forrása. majd jelezz vissza légyszi, hogy megoldódott-e így.
Szia.
Ma szépen mindent végigcsináltam,ahogyan a "profik"...javasolták...és lám...
PROBLÉMA nincs többé.......
Köszi mindenkinek....
Még egy kérdés.....
Olajszerviz esedékes 1200 km múlva.......De mennem kell Hollandba az autóval...(Ott lecserélik,olajat)..addig nem fog letiltani az elektronika ha túlmegy az előirt km--en???????
Na végre, megint hasznos tagja voltam a társadalomnak. Csak ez elég ritkán forful elő. Mindegy.
Letiltás ? Passz. Nem tudom. Szerintem nem tilt le, csak állandóan jelez. Aztán nem tudom.
Na tessék. Ismét nem tudtam hasznos tagja lenni a társadalomnak !
2009.05.12. 20:32
2009.05.12. 20:46
Steve írta:Szia Zoli.
Na mesélj a Prolongról.
Hogyan használod, mennyit, milyen fajtát, különbség, stb., minden érdekelne, ez új számomra.
Persze tudom mi az a Prolong, tv-ben láttam többször is.
2009.05.12. 21:03
lepke írta:Steve írta:Szia Zoli.
Na mesélj a Prolongról.
Hogyan használod, mennyit, milyen fajtát, különbség, stb., minden érdekelne, ez új számomra.
Persze tudom mi az a Prolong, tv-ben láttam többször is.
Helo Steve
Minden kocsimba használom-használtam olajcserénél kell felönteni 10-ezer körül van az ára azt tudományosan NEM tudom bizonyitani ér-e valamit vagy csak kamu de szerintem 10mill fölötti autó ennyit megér.Az Amerikaiak találták ki a 2dik Világháboruban láttam róla egy filmet,az apósnak A8-as van kétszázezer körüli kilóméter ö azt tapasztalta télen hidegmotornál nincs az a traktor hangja
üdv zoli
2009.05.12. 22:08
lepke írta:Steve írta:Szia Zoli.
Na mesélj a Prolongról.
Hogyan használod, mennyit, milyen fajtát, különbség, stb., minden érdekelne, ez új számomra.
Persze tudom mi az a Prolong, tv-ben láttam többször is.
Helo Steve
Minden kocsimba használom-használtam olajcserénél kell felönteni 10-ezer körül van az ára azt tudományosan NEM tudom bizonyitani ér-e valamit vagy csak kamu de szerintem 10mill fölötti autó ennyit megér.Az Amerikaiak találták ki a 2dik Világháboruban láttam róla egy filmet,az apósnak A8-as van kétszázezer körüli kilóméter ö azt tapasztalta télen hidegmotornál nincs az a traktor hangja
üdv zoli
2009.05.12. 23:12
stefanstf írta:lepke írta:Steve írta:Szia Zoli.
Na mesélj a Prolongról.
Hogyan használod, mennyit, milyen fajtát, különbség, stb., minden érdekelne, ez új számomra.
Persze tudom mi az a Prolong, tv-ben láttam többször is.
Helo Steve
Minden kocsimba használom-használtam olajcserénél kell felönteni 10-ezer körül van az ára azt tudományosan NEM tudom bizonyitani ér-e valamit vagy csak kamu de szerintem 10mill fölötti autó ennyit megér.Az Amerikaiak találták ki a 2dik Világháboruban láttam róla egy filmet,az apósnak A8-as van kétszázezer körüli kilóméter ö azt tapasztalta télen hidegmotornál nincs az a traktor hangja
üdv zoli
Tanulni sosem késő!!!!!
Azt hiszem kipróbálom....Olajcserét azért ejtem meg külhonban....Ott melózom....Van pár haver akik elég baráti áron szereznek olajat......
De ha boltban veszem,akkor is töredéke az itthoni árnak....A kamu szervizekről nem is beszélve...
Olajcsere fizetve,de a betöltött anyag,valahogy nem stimmel......
Sajna tapasztalat.....
Bocsi,de ezzel nem bántani akartam....őket..
Kivételek voltak,vannak és remélem sokáig lesznek is!!!!
2009.05.13. 22:00
2009.05.13. 22:18
lepke írta:Helo
A mai napon kikapcsoltam a klimát és olyan DÖG szag lett a kocsiban a fiammal menekülni kellet MITÖL
üdv zoli
2009.05.13. 22:25
Bacsek írta:lepke írta:Helo
A mai napon kikapcsoltam a klimát és olyan DÖG szag lett a kocsiban a fiammal menekülni kellet MITÖL
üdv zoli
Eddig folyamatosan be volt kapcsolva?
Mert elvileg ugy kellene, hogy használod és mielőtt leállítod a motort előtte pár percel kikapcsolod a klimat és kifulyatod belőle a klima hideg levegőt,így nem csapodik le a kondenzvíz ami sok sok parányi élőlény és gomba otthonául szolgálhatna, aminek ilyen jó illata van
2009.05.13. 22:36
lepke írta:Bacsek írta:lepke írta:Helo
A mai napon kikapcsoltam a klimát és olyan DÖG szag lett a kocsiban a fiammal menekülni kellet MITÖL
üdv zoli
Eddig folyamatosan be volt kapcsolva?
Mert elvileg ugy kellene, hogy használod és mielőtt leállítod a motort előtte pár percel kikapcsolod a klimat és kifulyatod belőle a klima hideg levegőt,így nem csapodik le a kondenzvíz ami sok sok parányi élőlény és gomba otthonául szolgálhatna, aminek ilyen jó illata van
Helo
Akkor vigyem klima tisztitásra 38-környékén is lehet tanulni
üdv zoli
2009.05.13. 23:10
Bacsek írta:lepke írta:Bacsek írta:lepke írta:Helo
A mai napon kikapcsoltam a klimát és olyan DÖG szag lett a kocsiban a fiammal menekülni kellet MITÖL
üdv zoli
Eddig folyamatosan be volt kapcsolva?
Mert elvileg ugy kellene, hogy használod és mielőtt leállítod a motort előtte pár percel kikapcsolod a klimat és kifulyatod belőle a klima hideg levegőt,így nem csapodik le a kondenzvíz ami sok sok parányi élőlény és gomba otthonául szolgálhatna, aminek ilyen jó illata van
Helo
Akkor vigyem klima tisztitásra 38-környékén is lehet tanulni
üdv zoli
Zoli, nem kell mindenképp tisztittatnod bár nem egy huzos összeg,mifelénk 5-7 ezerért megcsinálják és még át is nézik a rendszert (gázmennyiséget,kompresszort ilyesmiket).
Lehet kapni akár benzinkuton akár autósboltban klima tisztito sprayket amivel te is meg tudod oldani és még a használati utasitás is rajta van
2009.05.13. 23:18
lepke írta:Bacsek írta:lepke írta:Bacsek írta:lepke írta:Helo
A mai napon kikapcsoltam a klimát és olyan DÖG szag lett a kocsiban a fiammal menekülni kellet MITÖL
üdv zoli
Eddig folyamatosan be volt kapcsolva?
Mert elvileg ugy kellene, hogy használod és mielőtt leállítod a motort előtte pár percel kikapcsolod a klimat és kifulyatod belőle a klima hideg levegőt,így nem csapodik le a kondenzvíz ami sok sok parányi élőlény és gomba otthonául szolgálhatna, aminek ilyen jó illata van
Helo
Akkor vigyem klima tisztitásra 38-környékén is lehet tanulni
üdv zoli
Zoli, nem kell mindenképp tisztittatnod bár nem egy huzos összeg,mifelénk 5-7 ezerért megcsinálják és még át is nézik a rendszert (gázmennyiséget,kompresszort ilyesmiket).
Lehet kapni akár benzinkuton akár autósboltban klima tisztito sprayket amivel te is meg tudod oldani és még a használati utasitás is rajta van
Helo
E39-nél ilyen gondom nem volt,hol van az leirva hogy ki kell kapcsolni
üdv zoli
2009.05.13. 23:58
simi64 írta:lepke írta:Bacsek írta:lepke írta:Bacsek írta:lepke írta:Helo
A mai napon kikapcsoltam a klimát és olyan DÖG szag lett a kocsiban a fiammal menekülni kellet MITÖL
üdv zoli
Eddig folyamatosan be volt kapcsolva?
Mert elvileg ugy kellene, hogy használod és mielőtt leállítod a motort előtte pár percel kikapcsolod a klimat és kifulyatod belőle a klima hideg levegőt,így nem csapodik le a kondenzvíz ami sok sok parányi élőlény és gomba otthonául szolgálhatna, aminek ilyen jó illata van
Helo
Akkor vigyem klima tisztitásra 38-környékén is lehet tanulni
üdv zoli
Zoli, nem kell mindenképp tisztittatnod bár nem egy huzos összeg,mifelénk 5-7 ezerért megcsinálják és még át is nézik a rendszert (gázmennyiséget,kompresszort ilyesmiket).
Lehet kapni akár benzinkuton akár autósboltban klima tisztito sprayket amivel te is meg tudod oldani és még a használati utasitás is rajta van
Helo
E39-nél ilyen gondom nem volt,hol van az leirva hogy ki kell kapcsolni
üdv zoli
Azért ez nem ennyire egyszerű klímás topic
2009.05.15. 17:43
Bacsek írta:simi64 írta:lepke írta:Bacsek írta:lepke írta:Bacsek írta:lepke írta:Helo
A mai napon kikapcsoltam a klimát és olyan DÖG szag lett a kocsiban a fiammal menekülni kellet MITÖL
üdv zoli
Eddig folyamatosan be volt kapcsolva?
Mert elvileg ugy kellene, hogy használod és mielőtt leállítod a motort előtte pár percel kikapcsolod a klimat és kifulyatod belőle a klima hideg levegőt,így nem csapodik le a kondenzvíz ami sok sok parányi élőlény és gomba otthonául szolgálhatna, aminek ilyen jó illata van
Helo
Akkor vigyem klima tisztitásra 38-környékén is lehet tanulni
üdv zoli
Zoli, nem kell mindenképp tisztittatnod bár nem egy huzos összeg,mifelénk 5-7 ezerért megcsinálják és még át is nézik a rendszert (gázmennyiséget,kompresszort ilyesmiket).
Lehet kapni akár benzinkuton akár autósboltban klima tisztito sprayket amivel te is meg tudod oldani és még a használati utasitás is rajta van
Helo
E39-nél ilyen gondom nem volt,hol van az leirva hogy ki kell kapcsolni
üdv zoli
Azért ez nem ennyire egyszerű klímás topic
Amit írtam az egy durva leegyszerüsítés volt de a klimas topicban tényleg minden precizen benne van
2009.05.15. 18:50
lepke írta:Helo
Hétfön megyek a klimáshoz megirom a változást.
üdv zoli
2009.05.15. 19:24
Estoril írta:lepke írta:Helo
Hétfön megyek a klimáshoz megirom a változást.
üdv zoli
Nekem kicsit még utána is büdös volt.
Nekem egyébként azt javasolták, a mikroszűrőt is cseréljem, ott is lehetnek nemkívánatos élőlények.
E.
2009.05.15. 22:15