* *
Pontos idő: 2024.05.01. 23:56

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 249  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.02.28. 22:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
Sziasztok!

Faceliftes 35d-be milyen dugókat ajánlotok a szívósorba? Fém vagy műanyag? 32mm-es való bele, ugye?
Például ez??


Igen jó bele ez, de ha kedves a DPF-ed, akkor ne dugózd le, hanem inkább szívósor csere. :franko: Tapasztalatból mondom.
koszi! Honnan erdemes venni a szivosort es mennyibe kerul?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.01. 03:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
Sziasztok!

Faceliftes 35d-be milyen dugókat ajánlotok a szívósorba? Fém vagy műanyag? 32mm-es való bele, ugye?
Például ez??


Igen jó bele ez, de ha kedves a DPF-ed, akkor ne dugózd le, hanem inkább szívósor csere. :franko: Tapasztalatból mondom.
koszi! Honnan erdemes venni a szivosort es mennyibe kerul?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Most éppen akciós a BMW-nél. Br. 175000ft

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.01. 07:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
Sziasztok!

Faceliftes 35d-be milyen dugókat ajánlotok a szívósorba? Fém vagy műanyag? 32mm-es való bele, ugye?
Például ez??


Igen jó bele ez, de ha kedves a DPF-ed, akkor ne dugózd le, hanem inkább szívósor csere. :franko: Tapasztalatból mondom.
koszi! Honnan erdemes venni a szivosort es mennyibe kerul?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Most éppen akciós a BMW-nél. Br. 175000ft
hmmm. köszi, ez megfontolandó.
Mondjuk ITT 90 a felújítás. Arról vélemény?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.01. 15:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Gallaca írta:
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
Sziasztok!

Faceliftes 35d-be milyen dugókat ajánlotok a szívósorba? Fém vagy műanyag? 32mm-es való bele, ugye?
Például ez??


Igen jó bele ez, de ha kedves a DPF-ed, akkor ne dugózd le, hanem inkább szívósor csere. :franko: Tapasztalatból mondom.
koszi! Honnan erdemes venni a szivosort es mennyibe kerul?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Most éppen akciós a BMW-nél. Br. 175000ft
hmmm. köszi, ez megfontolandó.
Mondjuk ITT 90 a felújítás. Arról vélemény?


Én hallomásból úgy tudom, hogy kb ugyan annyit ér, mint egy utángyártott, mivel az is felújított általában. Gallaca is írta, hogy hiányzik belőle platina, anélkül meg halottnak a csók.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.01. 16:17 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Koszi a valaszt! Ugy erzem kenytelen leszek megvenni azt a szivosort...

Na szoval megvan az uj verda. 535d touring 2007 FL. Kivulrol kicsit foglalkozos, valami balfek vezethette, le van huzva a ket lokos, meg a csomagtarto ajtaja be van horpadva. A felniket szetmarta a so, a gumik es az elso fekek cseresek. Ezeknek a javitasa Nemetorszagban nem egy olcso dolog, igy ennek fenyeben elegge jo aron jutottam hozza, de igazabol ami motivalt, hogy nagyon felszerelt a kocsi. Softclose ajtok es csomagter ajto, full elektromos sport ulesek, adaptiv tempomat, HUD, panorama tetoablak, kanyarkoveto fenyszorok, keyless go, stb... Tudom itt sokan ovva intettek bizonyos dolgoktol, de hat nem tudok mit tenni, ha erre vagyom :D
Szoval kell egy kicsit ra kolteni, de ezek otthon joval baratibb osszegbol megoldhatok, mint itt kint. Az autoban 177.000 km van. En ugy gondolom, hogy ez igaz is lehet, mivel megtalaltam a kocsiban egy 2012-es muszaki vizsga papirt, amin az akkori km allas 67.000 km. A belsejet elnezve is azt mondom, hogy ez igaz lehet, az ulesek sokkal szebb allapotban vannak, mint a 300.000 km-t futott e39-emen. Szoval elmentem, megneztem, azt mondtam, hogy szerintem kb. hiheto es megvettem.

A kerdes, hogy mit erdemes csereltetni ilyenkor, megelozes celjabol? Mivel ezzel jarnank haza, egy uzembiztos autot szeretnek, igy szeretnem csokkenteni a meghibasodasok lehetoseget. Szoval varom az ajanlatokat. Olyanra gondolok, mint pl. e39-en az ules alatti pumpa, ami eleg gyakori hogy megadja magat.
Vizpumpa es termosztat csereket mar beterveztem.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.01. 18:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Koszi a valaszt! Ugy erzem kenytelen leszek megvenni azt a szivosort...

Na szoval megvan az uj verda. 535d touring 2007 FL. Kivulrol kicsit foglalkozos, valami balfek vezethette, le van huzva a ket lokos, meg a csomagtarto ajtaja be van horpadva. A felniket szetmarta a so, a gumik es az elso fekek cseresek. Ezeknek a javitasa Nemetorszagban nem egy olcso dolog, igy ennek fenyeben elegge jo aron jutottam hozza, de igazabol ami motivalt, hogy nagyon felszerelt a kocsi. Softclose ajtok es csomagter ajto, full elektromos sport ulesek, adaptiv tempomat, HUD, panorama tetoablak, kanyarkoveto fenyszorok, keyless go, stb... Tudom itt sokan ovva intettek bizonyos dolgoktol, de hat nem tudok mit tenni, ha erre vagyom :D
Szoval kell egy kicsit ra kolteni, de ezek otthon joval baratibb osszegbol megoldhatok, mint itt kint. Az autoban 177.000 km van. En ugy gondolom, hogy ez igaz is lehet, mivel megtalaltam a kocsiban egy 2012-es muszaki vizsga papirt, amin az akkori km allas 67.000 km. A belsejet elnezve is azt mondom, hogy ez igaz lehet, az ulesek sokkal szebb allapotban vannak, mint a 300.000 km-t futott e39-emen. Szoval elmentem, megneztem, azt mondtam, hogy szerintem kb. hiheto es megvettem.

A kerdes, hogy mit erdemes csereltetni ilyenkor, megelozes celjabol? Mivel ezzel jarnank haza, egy uzembiztos autot szeretnek, igy szeretnem csokkenteni a meghibasodasok lehetoseget. Szoval varom az ajanlatokat. Olyanra gondolok, mint pl. e39-en az ules alatti pumpa, ami eleg gyakori hogy megadja magat.
Vizpumpa es termosztat csereket mar beterveztem.


Jól hangzik! Sok szép együtt töltött percet kívánok.

Amiket én anno cseréltettem helyből:
- vízpumpa
- termosztátok
- olaj, szűrők (kartergáz szűrőt is)
- szívósor tömítései, pucolással egybekötve
- turbótól a szívósorig az összes tömítést
- mai fejjel az összes vákuumcsövet egybe cseréltetném gyárira, mert sok szopatástól megtudod kímélni magad. Ha ezekkel megvagy, akkor levenném a DPF-et és elmosatnám ultrahanggal mielőtt majd egyszer ledugul.

Ha ezeket megcsinálod, szerintem nem lesz gond egy 100 ezer km-ig. :franko:

Üzemanyagrendszerrel egyébként nekem nem volt soha gondom, preventív jelleggel fel lett újíttatva minden porlasztó 280 ezernél, lekopogom azóta se volt vele gond, még az üzemanyagpumpa se búg.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.01. 18:35 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
Koszi a valaszt! Ugy erzem kenytelen leszek megvenni azt a szivosort...

Na szoval megvan az uj verda. 535d touring 2007 FL. Kivulrol kicsit foglalkozos, valami balfek vezethette, le van huzva a ket lokos, meg a csomagtarto ajtaja be van horpadva. A felniket szetmarta a so, a gumik es az elso fekek cseresek. Ezeknek a javitasa Nemetorszagban nem egy olcso dolog, igy ennek fenyeben elegge jo aron jutottam hozza, de igazabol ami motivalt, hogy nagyon felszerelt a kocsi. Softclose ajtok es csomagter ajto, full elektromos sport ulesek, adaptiv tempomat, HUD, panorama tetoablak, kanyarkoveto fenyszorok, keyless go, stb... Tudom itt sokan ovva intettek bizonyos dolgoktol, de hat nem tudok mit tenni, ha erre vagyom :D
Szoval kell egy kicsit ra kolteni, de ezek otthon joval baratibb osszegbol megoldhatok, mint itt kint. Az autoban 177.000 km van. En ugy gondolom, hogy ez igaz is lehet, mivel megtalaltam a kocsiban egy 2012-es muszaki vizsga papirt, amin az akkori km allas 67.000 km. A belsejet elnezve is azt mondom, hogy ez igaz lehet, az ulesek sokkal szebb allapotban vannak, mint a 300.000 km-t futott e39-emen. Szoval elmentem, megneztem, azt mondtam, hogy szerintem kb. hiheto es megvettem.

A kerdes, hogy mit erdemes csereltetni ilyenkor, megelozes celjabol? Mivel ezzel jarnank haza, egy uzembiztos autot szeretnek, igy szeretnem csokkenteni a meghibasodasok lehetoseget. Szoval varom az ajanlatokat. Olyanra gondolok, mint pl. e39-en az ules alatti pumpa, ami eleg gyakori hogy megadja magat.
Vizpumpa es termosztat csereket mar beterveztem.


Jól hangzik! Sok szép együtt töltött percet kívánok.

Amiket én anno cseréltettem helyből:
- vízpumpa
- termosztátok
- olaj, szűrők (kartergáz szűrőt is)
- szívósor tömítései, pucolással egybekötve
- turbótól a szívósorig az összes tömítést
- mai fejjel az összes vákuumcsövet egybe cseréltetném gyárira, mert sok szopatástól megtudod kímélni magad. Ha ezekkel megvagy, akkor levenném a DPF-et és elmosatnám ultrahanggal mielőtt majd egyszer ledugul.

Ha ezeket megcsinálod, szerintem nem lesz gond egy 100 ezer km-ig. :franko:

Üzemanyagrendszerrel egyébként nekem nem volt soha gondom, preventív jelleggel fel lett újíttatva minden porlasztó 280 ezernél, lekopogom azóta se volt vele gond, még az üzemanyagpumpa se búg.

Koszi!

Az olaj, illetve a szurok az nyilvan alap, hogy cserelve lesz :) A vakuumcsoveken en is gondolkodtam, de orulok, hogy megerositettel ebben.
A tobbi tippet is koszi!

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.01. 19:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1216
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Gallaca írta:
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
Sziasztok!

Faceliftes 35d-be milyen dugókat ajánlotok a szívósorba? Fém vagy műanyag? 32mm-es való bele, ugye?
Például ez??


Igen jó bele ez, de ha kedves a DPF-ed, akkor ne dugózd le, hanem inkább szívósor csere. :franko: Tapasztalatból mondom.
koszi! Honnan erdemes venni a szivosort es mennyibe kerul?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Most éppen akciós a BMW-nél. Br. 175000ft
hmmm. köszi, ez megfontolandó.
Mondjuk ITT 90 a felújítás. Arról vélemény?



én ettöl a cégtöl vettem az enyémbe a felujitottat ebay

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.01. 20:33 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Levibéka írta:

én ettöl a cégtöl vettem az enyémbe a felujitottat ebay

koszi! Es ez jo? Mert itt azt irjak, hogy a felujitott is gazos, mert nincs benne a platina!?
ITT találtam egyet nagyon jó áron... csak hát kérdés, hogy mennyire jó

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.01. 22:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Mi köze a ledugózásnak a DPF-hez?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.01. 22:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Az, hogy nem véletlenül találták ki oda. Működési elvét tekintve, nem túlgondolva is egyértelműen gáz a hiánya, mert lelassul kis fordulaton a szívósorban a beszívott levegő sebessége. A hiánya rontja az emissziót, még ha ezt a gázpedálon állva nem is érzed. Én is belefutottam. Amióta ki lett herélve nem olyan az autó, mint előtte. Vissza fogom állítani az eredeti állapotot hamarosan. Leginkább városi használat esetén okoz gondot, ha pályán van használva az autó, akkor azt mondom dugózza le mindenki, de nyilván ez nem mindig kivitelezhető. Városban 200 km alatt ledugul az enyém. :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.01. 22:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Ez még mindig nem válasz a kérdésemre.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.01. 23:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Ez még mindig nem válasz a kérdésemre.


Miért nem?

Hogy egy klasszikust idézzek. :!: Tökéletesen igaza van és nekem is.

"Jürgen nem véletlenül tette a szívósorba az örvénycsappantyúkat (nem csak azért, hogy kpl. cserélni kelljen vagy milliós kár keletkezzen).
Mint a nevében is benne van, arra való(k), hogy levegőbeszívás közben örvényáramlás keletkezzen és a keresztmetszet szűkítésével növekedjen a beszívott levegő sebessége is.
A befecskendezett üzemanyag ehhez az örvénylő levegőhöz és a jobb átöblítéshez van kalkulálva.
20d-n pl. az elmondások szerint jelentősen romlik a rugalmasság és az alsó fordulati nyomaték a flap eltávolítását követően. A DDE nem fog tudni arról, hogy kivetted a flapeket, ő ugyanannyi üzemanyag injektálására fog parancsot adni, mintha benne lenne. Ahol "sok" lesz a befecskendezett üzemanyag a körülményekhez képest, ott be fog kormolni, romlik az égés hatásfoka (esetleg majd felső lambdaértéknél fog a szonda a DDE fejére koppintani, hogy vegyél vissza öreg, mert marha büdös van....
Addig meg csak tolja, tolja a plusz GO-t.
Fogyasztásnövekedés, Kati és DPF idő előtti eltömődése és gyakoribb regenerációk lesz a válasz. Gyakoribb regen egyenlő nagyobb környezetterhelés.
Köszönöm, de nem!"

By HámoriÁrpi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: stupeki69
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.02. 14:58 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1216
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Levibéka írta:

én ettöl a cégtöl vettem az enyémbe a felujitottat ebay

koszi! Es ez jo? Mert itt azt irjak, hogy a felujitott is gazos, mert nincs benne a platina!?
ITT találtam egyet nagyon jó áron... csak hát kérdés, hogy mennyire jó



a két hirdetés egy cég, csak én rossz linket küldtem neked, a szivósorban tudtommal nincs platina az a DPF-ben van, én tavaly tavaszal cseréltem azóta 23e. km mentem, semmi gond nélkül, és ez idö alatt a DPF hátralévö élettartalma csak 10e. km csökkent a számitógép szerint, a kipufom harmat tiszta még nyoma sincs a koromnak bárhogy dörzsölöm bele az ujjam, órám szerint 353e. km van a vasban :))

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.02. 18:19 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Na hát még meggondolom ezt a szívósor témát, de köszi az infót!

Jól tudom, hogy 5W30-as az ajánlott olaj és DOT4-es fékfolyadék kell a 35d-be? Mennyi fékfolyadék szükséges?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.02. 18:37 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1216
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Na hát még meggondolom ezt a szívósor témát, de köszi az infót!

Jól tudom, hogy 5W30-as az ajánlott olaj és DOT4-es fékfolyadék kell a 35d-be? Mennyi fékfolyadék szükséges?



én ezt használom, CASTROL EDGE TITANIUM FST 5W-30, 15e. km után csere + szürök és 0 lityi hiány, fékf. dot 4, gondolom 1 lityiböl kijön a csere

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Levibéka az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.02. 19:45 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.02. 15:01
Hozzászólások: 165
Tartózkodási hely: Bonyhád
Adott köszi: 70 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57d30
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

1 hét használat után kezdem megszokni az autót, azonban felmerült bennem néhány kérdés aminek megválaszolásában a segítségetek kérném.

Az első a kormánnyal kapcsolat. Ezzel a kormánnyal szerelt az autóm. Nem tudom mire a jó az alsó gomb (a média forrás választó gomb alatt). Illetve a kormány bal oldalán van a hangvezérlés gomb amit hiába nyomok nem reagál rá az autó. Egyébként CIC-es az autó, telefonnal, com modullal.

A második kérdésem az USB porttal kapcsolatos. Ha a könyöklő alatt lévő portba dugom az USB-t (ha jól tudom com. box) akkor tudok róla zenét lejátszani, de ha a kesztyűtartóba akkor nem olvassa be. Rossz a port, vagy más funkciója van annak?

További kérdésem az ülésfűtéssel kapcsolatos. Vásárlás előtt ezt írta a diag:
009E5E SMFA: Rapid heating field, seat cushion. Annyit veszek észre, hogy a támlát erősebben fűti mint az ülőlapot, még akkor is, ha a beállításokban teljesen az ülőlapra irányítóm. Mi lehet a gond? Menjek autóvillamosságihoz?

A navit hogy tudnám frissíteni? Ha jól tudom merevlemezen került tárolásra, onnan olvassa, még 2009-es a térkép és a firmware is. Illetve az autónak mindene 2009-es, nem kapott még egyszer sem szoftver frissítést.

Egylőre ezekkel nem vagyok tisztában, ha tudnátok rá választ adni, azt megköszönném :)

(UI: Eladó lett a régi E39-em, rozsdamentes állapotban, jó áron. Ha esetleg valakit érdekel írjon)

Üdvözlettel,
Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.02. 20:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
NagyMatyas írta:
kzolee írta:
Ez még mindig nem válasz a kérdésemre.


Miért nem?

Hogy egy klasszikust idézzek. :!: Tökéletesen igaza van és nekem is.

"Jürgen nem véletlenül tette a szívósorba az örvénycsappantyúkat (nem csak azért, hogy kpl. cserélni kelljen vagy milliós kár keletkezzen).
Mint a nevében is benne van, arra való(k), hogy levegőbeszívás közben örvényáramlás keletkezzen és a keresztmetszet szűkítésével növekedjen a beszívott levegő sebessége is.
A befecskendezett üzemanyag ehhez az örvénylő levegőhöz és a jobb átöblítéshez van kalkulálva.
20d-n pl. az elmondások szerint jelentősen romlik a rugalmasság és az alsó fordulati nyomaték a flap eltávolítását követően. A DDE nem fog tudni arról, hogy kivetted a flapeket, ő ugyanannyi üzemanyag injektálására fog parancsot adni, mintha benne lenne. Ahol "sok" lesz a befecskendezett üzemanyag a körülményekhez képest, ott be fog kormolni, romlik az égés hatásfoka (esetleg majd felső lambdaértéknél fog a szonda a DDE fejére koppintani, hogy vegyél vissza öreg, mert marha büdös van....
Addig meg csak tolja, tolja a plusz GO-t.
Fogyasztásnövekedés, Kati és DPF idő előtti eltömődése és gyakoribb regenerációk lesz a válasz. Gyakoribb regen egyenlő nagyobb környezetterhelés.
Köszönöm, de nem!"

By HámoriÁrpi


A DDE tud róla. Amint pöccintesz a pedálon, kinyílik. Arra voltam kíváncsi, hogy tudod -e miért és mennyiben befolyásolja a DPF élettartamát.

Nekem a ledugózás után 170 ezer kilóméter (plusz az előtte dugózás nélkül megtett 14x ezer kilóméter) kellett az eltömődéshez, de ebben szerepe volt a lanyhuló porlasztóknak is. Többek között.

Napi 5-8 kilómétert viszem suliba a gyerekeket, havonta, kéthavonta egy hosszabb etap, ez a felhasználás módja.

A csappantyúk megléténak a szerepe az alapjárati emisszió javítása és a regenerálás hatékonyságának a növelése. Lehet nélkülük élni, de ekkor néha el kell vinni hosszabb útra is az autót.

Egy apró adalék: nekem annó az egyik márkaszervíz végezte el a ledugózást...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.03. 10:24 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
NagyMatyas írta:
kzolee írta:
Ez még mindig nem válasz a kérdésemre.


Miért nem?

Hogy egy klasszikust idézzek. :!: Tökéletesen igaza van és nekem is.

"Jürgen nem véletlenül tette a szívósorba az örvénycsappantyúkat (nem csak azért, hogy kpl. cserélni kelljen vagy milliós kár keletkezzen).
Mint a nevében is benne van, arra való(k), hogy levegőbeszívás közben örvényáramlás keletkezzen és a keresztmetszet szűkítésével növekedjen a beszívott levegő sebessége is.
A befecskendezett üzemanyag ehhez az örvénylő levegőhöz és a jobb átöblítéshez van kalkulálva.
20d-n pl. az elmondások szerint jelentősen romlik a rugalmasság és az alsó fordulati nyomaték a flap eltávolítását követően. A DDE nem fog tudni arról, hogy kivetted a flapeket, ő ugyanannyi üzemanyag injektálására fog parancsot adni, mintha benne lenne. Ahol "sok" lesz a befecskendezett üzemanyag a körülményekhez képest, ott be fog kormolni, romlik az égés hatásfoka (esetleg majd felső lambdaértéknél fog a szonda a DDE fejére koppintani, hogy vegyél vissza öreg, mert marha büdös van....
Addig meg csak tolja, tolja a plusz GO-t.
Fogyasztásnövekedés, Kati és DPF idő előtti eltömődése és gyakoribb regenerációk lesz a válasz. Gyakoribb regen egyenlő nagyobb környezetterhelés.
Köszönöm, de nem!"

By HámoriÁrpi


A DDE tud róla. Amint pöccintesz a pedálon, kinyílik. Arra voltam kíváncsi, hogy tudod -e miért és mennyiben befolyásolja a DPF élettartamát.

Nekem a ledugózás után 170 ezer kilóméter (plusz az előtte dugózás nélkül megtett 14x ezer kilóméter) kellett az eltömődéshez, de ebben szerepe volt a lanyhuló porlasztóknak is. Többek között.

Napi 5-8 kilómétert viszem suliba a gyerekeket, havonta, kéthavonta egy hosszabb etap, ez a felhasználás módja.

A csappantyúk megléténak a szerepe az alapjárati emisszió javítása és a regenerálás hatékonyságának a növelése. Lehet nélkülük élni, de ekkor néha el kell vinni hosszabb útra is az autót.

Egy apró adalék: nekem annó az egyik márkaszervíz végezte el a ledugózást...
és a műszakin gond nélkül átmegy a ledugózással?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2018.03.03. 13:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Igen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 249  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator