* *
Pontos idő: 2024.03.29. 17:22

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 249  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.14. 15:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én nem tennék bele 1mft-ot a motorfelújításba egy 300 + km-t futott autónál, kivéve ha emocionális alapon döntenék.
Bármit cserélhetsz rajta, sosem lesz olyan, mint 150ekm-nél, mert elfárad a kasztni, kiülődnek az ülésrugók, nem úgy záródnak az ajtók, nem olyan lesz a bőr tapintása, stb.
Ésszerű kereteken belül kell tartani a felújítási költséget, ami még így is elég komoly összeg egy ilyen korú autónál.
Persze szerintem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.14. 16:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Én nem tennék bele 1mft-ot a motorfelújításba egy 300 + km-t futott autónál, kivéve ha emocionális alapon döntenék.
Bármit cserélhetsz rajta, sosem lesz olyan, mint 150ekm-nél, mert elfárad a kasztni, kiülődnek az ülésrugók, nem úgy záródnak az ajtók, nem olyan lesz a bőr tapintása, stb.
Ésszerű kereteken belül kell tartani a felújítási költséget, ami még így is elég komoly összeg egy ilyen korú autónál.
Persze szerintem.


Rozsdamentes az autóm, tavaly télen vettem le az alját és gyakorlatilag patika, törve minimálisan is egy helyen volt, de úgy javították, hogy észrevehetetlen. Első, hátsó lökést és a gépházt illene még fújni, ha azt mondanám, hogy zavarna, de egyenlőre nem. Első lökös is csak felakasztva lett, a hátsó meg eldobta a lakkot egy helyen. Egyébként gyönyörű fénye van és még polírozva se volt soha. Ülések hibátlanok, a bőr patika mindenhol, még a kormányon is. :wink: Agyon van ápolva kívül belül. Ajtók különb módon csukódnak, mint sok új autón. Ezt elfogultság mentesen mondom. Nem tudom milyen 300 ezres autókkal volt neked tapasztalatod, de ez nem olyan. :)

Kárpit nyöszörgésre már választ is kaptam. Holnap nézik meg, azt mondták, hogy a BMW elég szar patentokat használ, van jobb minőségű, amivel, ha össze lesz rakva, akkor néma csönd lesz. Úgy vagyok vele, hogyha már ennyi pénz bele van tolva, akkor némi kompromisszummal évekig használható, nem megyek vele sokat. Most, ha át akarnék ülni valami másikba, az annyival fiatalabb lenne akkor, hogy 4-5 millát rá kéne tolni helyből, különben nem érezném ehhez képest az előre lépést.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.16. 18:53 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.01. 01:00
Hozzászólások: 277
Tartózkodási hely: Észak Ném.o. ill.Paks
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
Kéne egy kis segítség.
Hátramenetbe kapcsolva automatikusan lehajlik a jobbos külső tükör, de túl mélyre.
Hogy tudok ezen állítani?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.17. 14:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szebb napot mindenkinek!!! :D

Nos van pár apróság ami mostanában vagyis 1.5 hónapja zavar. Az egész a hátsó kábelszakadás helyre állítás után történt! Kicserélték a kábeleket a csomagtér ajtónál és azóta mintha gyengébben fogná a rádió jelet. :roll: Az off autón minden tökéletes " lehet mert újabb autó 2011-es " !!! A másik 3 hét után az aksi annyira lemerül, hogy elkezdi bedobálni a hibákat mint például a féklámpa, tolatólámpa és segély hívásra nincs esély de pár perc múlva minden jó! Van köze a kábelekhez vagy ezt is a gyenge aksi okozza?

Van egy másik bajom mégpedig a Wandler féle tünetnek! A szerelő " teljesen megbízok benne " aki cserélte ez előtt 4 éve és újította a váltott fel ő mondta annak nem lehet baja hisz azóta csak 50 ezer kilométer ment bele az autóba! Szerinte a váltóban az olaj is tud hasonló tünetet okozni! Szerintetek is tud olyat a fáradt váltó olaj, hogy menet közben enyhe rántásokat csinál? Persze még mindig néha és az mindegy dombnak fel vagy lejtőn le jövök!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.20. 12:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
Szebb napot mindenkinek!!! :D

Nos van pár apróság ami mostanában vagyis 1.5 hónapja zavar. Az egész a hátsó kábelszakadás helyre állítás után történt! Kicserélték a kábeleket a csomagtér ajtónál és azóta mintha gyengébben fogná a rádió jelet. :roll: Az off autón minden tökéletes " lehet mert újabb autó 2011-es " !!! A másik 3 hét után az aksi annyira lemerül, hogy elkezdi bedobálni a hibákat mint például a féklámpa, tolatólámpa és segély hívásra nincs esély de pár perc múlva minden jó! Van köze a kábelekhez vagy ezt is a gyenge aksi okozza?

Van egy másik bajom mégpedig a Wandler féle tünetnek! A szerelő " teljesen megbízok benne " aki cserélte ez előtt 4 éve és újította a váltott fel ő mondta annak nem lehet baja hisz azóta csak 50 ezer kilométer ment bele az autóba! Szerinte a váltóban az olaj is tud hasonló tünetet okozni! Szerintetek is tud olyat a fáradt váltó olaj, hogy menet közben enyhe rántásokat csinál? Persze még mindig néha és az mindegy dombnak fel vagy lejtőn le jövök!



Szép napot!

Nos választ sajnos nem kaptam szerencsére más nem járt így! Voltam ma a szerelőnél aki teljesen átnézet minden kötést és még diaggal is leellenőrizte de hiba nincs szóval nagy eséllyel az aksi haldoklik 1.5 év után és az kavar be a rádiónak és egyéb hibakódnak! Azt is megtudtam végre hogy ha az osztóműben olajat cseréltett valaki azt valahogy tudatni kell az autóba mert hibát fog írni. Sajnos nem érzékeli, hogy friss az olaj vagy sem még a mennyiségre tud hibát írni de ezt majd nyár végén mikor teljes váltó olaj csere lesz akkor ismét megnézi!

A Wandlerra hasonlító rántásra ő azt mondja van rá esély a váltóolajnak de én mondtam hidegen van egy kicsiny kék pamacs hogy lehetséges hiszen nem olyan régen volt turbó cserélve és valószínű porlasztó kezd haldokolni és ezt a dig is megerősítette hogy határ értéken van vagyis még jó de lehetne jobb is! Tehát vissza a rántásra ez is közre játszhat úgyhogy ősszel lesz egy kis kutatás! :facepalm: :roll:

Nos azért szeretném megkérdezni egy porlasztó bemérése vagy le ellenőrzése az milyen áron szokott menni? Olvastam már hogy ki hova viszi de már pontosan nem emlékszem ezért kérdezem. :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.20. 14:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
tökmöc írta:
Szebb napot mindenkinek!!! :D

Nos van pár apróság ami mostanában vagyis 1.5 hónapja zavar. Az egész a hátsó kábelszakadás helyre állítás után történt! Kicserélték a kábeleket a csomagtér ajtónál és azóta mintha gyengébben fogná a rádió jelet. :roll: Az off autón minden tökéletes " lehet mert újabb autó 2011-es " !!! A másik 3 hét után az aksi annyira lemerül, hogy elkezdi bedobálni a hibákat mint például a féklámpa, tolatólámpa és segély hívásra nincs esély de pár perc múlva minden jó! Van köze a kábelekhez vagy ezt is a gyenge aksi okozza?

Van egy másik bajom mégpedig a Wandler féle tünetnek! A szerelő " teljesen megbízok benne " aki cserélte ez előtt 4 éve és újította a váltott fel ő mondta annak nem lehet baja hisz azóta csak 50 ezer kilométer ment bele az autóba! Szerinte a váltóban az olaj is tud hasonló tünetet okozni! Szerintetek is tud olyat a fáradt váltó olaj, hogy menet közben enyhe rántásokat csinál? Persze még mindig néha és az mindegy dombnak fel vagy lejtőn le jövök!



Szép napot!

Nos választ sajnos nem kaptam szerencsére más nem járt így! Voltam ma a szerelőnél aki teljesen átnézet minden kötést és még diaggal is leellenőrizte de hiba nincs szóval nagy eséllyel az aksi haldoklik 1.5 év után és az kavar be a rádiónak és egyéb hibakódnak! Azt is megtudtam végre hogy ha az osztóműben olajat cseréltett valaki azt valahogy tudatni kell az autóba mert hibát fog írni. Sajnos nem érzékeli, hogy friss az olaj vagy sem még a mennyiségre tud hibát írni de ezt majd nyár végén mikor teljes váltó olaj csere lesz akkor ismét megnézi!

A Wandlerra hasonlító rántásra ő azt mondja van rá esély a váltóolajnak de én mondtam hidegen van egy kicsiny kék pamacs hogy lehetséges hiszen nem olyan régen volt turbó cserélve és valószínű porlasztó kezd haldokolni és ezt a dig is megerősítette hogy határ értéken van vagyis még jó de lehetne jobb is! Tehát vissza a rántásra ez is közre játszhat úgyhogy ősszel lesz egy kis kutatás! :facepalm: :roll:

Nos azért szeretném megkérdezni egy porlasztó bemérése vagy le ellenőrzése az milyen áron szokott menni? Olvastam már hogy ki hova viszi de már pontosan nem emlékszem ezért kérdezem. :lol:


Porlasztó okozhat rángatást! Saját tapasztalatom alapján nem foglalkoznék beméretéssel és felújítással. 6 db gyári felújítottat javasolnék, ha hosszú távra tervezel. Én a Benedeczki műhelyben csináltattam Kecelen, Bosch szerviz ide vagy oda büdös szaga volt a dolognak, a kocsi meg nem lett jobb egy lehelettel se. Nem vesződnék felújítással. Ha van korrekt bontós ismerősöd, akkor valami keveset futott angol is játszhat, nekem anno több bontós saját tapasztalatból azt mondta, hogy futottak az autójukon egy kört, majd ment bele a bontott.

Sok gázolaj egyébként nem kékes, inkább szürkés, a kék füst az egyértelműen olaj. Kartergáz szűrőd mikor volt cserélve?

Korrekciós értékeid egyébként milyenek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.20. 15:10 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
tökmöc írta:
tökmöc írta:
Szebb napot mindenkinek!!! :D

Nos van pár apróság ami mostanában vagyis 1.5 hónapja zavar. Az egész a hátsó kábelszakadás helyre állítás után történt! Kicserélték a kábeleket a csomagtér ajtónál és azóta mintha gyengébben fogná a rádió jelet. :roll: Az off autón minden tökéletes " lehet mert újabb autó 2011-es " !!! A másik 3 hét után az aksi annyira lemerül, hogy elkezdi bedobálni a hibákat mint például a féklámpa, tolatólámpa és segély hívásra nincs esély de pár perc múlva minden jó! Van köze a kábelekhez vagy ezt is a gyenge aksi okozza?

Van egy másik bajom mégpedig a Wandler féle tünetnek! A szerelő " teljesen megbízok benne " aki cserélte ez előtt 4 éve és újította a váltott fel ő mondta annak nem lehet baja hisz azóta csak 50 ezer kilométer ment bele az autóba! Szerinte a váltóban az olaj is tud hasonló tünetet okozni! Szerintetek is tud olyat a fáradt váltó olaj, hogy menet közben enyhe rántásokat csinál? Persze még mindig néha és az mindegy dombnak fel vagy lejtőn le jövök!



Szép napot!

Nos választ sajnos nem kaptam szerencsére más nem járt így! Voltam ma a szerelőnél aki teljesen átnézet minden kötést és még diaggal is leellenőrizte de hiba nincs szóval nagy eséllyel az aksi haldoklik 1.5 év után és az kavar be a rádiónak és egyéb hibakódnak! Azt is megtudtam végre hogy ha az osztóműben olajat cseréltett valaki azt valahogy tudatni kell az autóba mert hibát fog írni. Sajnos nem érzékeli, hogy friss az olaj vagy sem még a mennyiségre tud hibát írni de ezt majd nyár végén mikor teljes váltó olaj csere lesz akkor ismét megnézi!

A Wandlerra hasonlító rántásra ő azt mondja van rá esély a váltóolajnak de én mondtam hidegen van egy kicsiny kék pamacs hogy lehetséges hiszen nem olyan régen volt turbó cserélve és valószínű porlasztó kezd haldokolni és ezt a dig is megerősítette hogy határ értéken van vagyis még jó de lehetne jobb is! Tehát vissza a rántásra ez is közre játszhat úgyhogy ősszel lesz egy kis kutatás! :facepalm: :roll:

Nos azért szeretném megkérdezni egy porlasztó bemérése vagy le ellenőrzése az milyen áron szokott menni? Olvastam már hogy ki hova viszi de már pontosan nem emlékszem ezért kérdezem. :lol:


Porlasztó okozhat rángatást! Saját tapasztalatom alapján nem foglalkoznék beméretéssel és felújítással. 6 db gyári felújítottat javasolnék, ha hosszú távra tervezel. Én a Benedeczki műhelyben csináltattam Kecelen, Bosch szerviz ide vagy oda büdös szaga volt a dolognak, a kocsi meg nem lett jobb egy lehelettel se. Nem vesződnék felújítással. Ha van korrekt bontós ismerősöd, akkor valami keveset futott angol is játszhat, nekem anno több bontós saját tapasztalatból azt mondta, hogy futottak az autójukon egy kört, majd ment bele a bontott.

Sok gázolaj egyébként nem kékes, inkább szürkés, a kék füst az egyértelműen olaj. Kartergáz szűrőd mikor volt cserélve?

Korrekciós értékeid egyébként milyenek?


Szia!

A kartergáz szűrő most tavasszal lett cserélve! Én is mondtam neki kékes füst csakis olaj és csakis hidegen van egy kevés.
Az értéket nem mondta meg csak annyit hogy határ esett az egyik a többi mind jó érték!
Szerelő is mondta fel lehet újítani de zsír új olyan 100 ezer körül van vagy még a bontottat mondta ő is! Hát ha tényleg sokba kerül a beméretés akkor majd ránézek én is a géppel mi menyi aztán kiderül! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.20. 15:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
tökmöc írta:
tökmöc írta:
Szebb napot mindenkinek!!! :D

Nos van pár apróság ami mostanában vagyis 1.5 hónapja zavar. Az egész a hátsó kábelszakadás helyre állítás után történt! Kicserélték a kábeleket a csomagtér ajtónál és azóta mintha gyengébben fogná a rádió jelet. :roll: Az off autón minden tökéletes " lehet mert újabb autó 2011-es " !!! A másik 3 hét után az aksi annyira lemerül, hogy elkezdi bedobálni a hibákat mint például a féklámpa, tolatólámpa és segély hívásra nincs esély de pár perc múlva minden jó! Van köze a kábelekhez vagy ezt is a gyenge aksi okozza?

Van egy másik bajom mégpedig a Wandler féle tünetnek! A szerelő " teljesen megbízok benne " aki cserélte ez előtt 4 éve és újította a váltott fel ő mondta annak nem lehet baja hisz azóta csak 50 ezer kilométer ment bele az autóba! Szerinte a váltóban az olaj is tud hasonló tünetet okozni! Szerintetek is tud olyat a fáradt váltó olaj, hogy menet közben enyhe rántásokat csinál? Persze még mindig néha és az mindegy dombnak fel vagy lejtőn le jövök!



Szép napot!

Nos választ sajnos nem kaptam szerencsére más nem járt így! Voltam ma a szerelőnél aki teljesen átnézet minden kötést és még diaggal is leellenőrizte de hiba nincs szóval nagy eséllyel az aksi haldoklik 1.5 év után és az kavar be a rádiónak és egyéb hibakódnak! Azt is megtudtam végre hogy ha az osztóműben olajat cseréltett valaki azt valahogy tudatni kell az autóba mert hibát fog írni. Sajnos nem érzékeli, hogy friss az olaj vagy sem még a mennyiségre tud hibát írni de ezt majd nyár végén mikor teljes váltó olaj csere lesz akkor ismét megnézi!

A Wandlerra hasonlító rántásra ő azt mondja van rá esély a váltóolajnak de én mondtam hidegen van egy kicsiny kék pamacs hogy lehetséges hiszen nem olyan régen volt turbó cserélve és valószínű porlasztó kezd haldokolni és ezt a dig is megerősítette hogy határ értéken van vagyis még jó de lehetne jobb is! Tehát vissza a rántásra ez is közre játszhat úgyhogy ősszel lesz egy kis kutatás! :facepalm: :roll:

Nos azért szeretném megkérdezni egy porlasztó bemérése vagy le ellenőrzése az milyen áron szokott menni? Olvastam már hogy ki hova viszi de már pontosan nem emlékszem ezért kérdezem. :lol:


Porlasztó okozhat rángatást! Saját tapasztalatom alapján nem foglalkoznék beméretéssel és felújítással. 6 db gyári felújítottat javasolnék, ha hosszú távra tervezel. Én a Benedeczki műhelyben csináltattam Kecelen, Bosch szerviz ide vagy oda büdös szaga volt a dolognak, a kocsi meg nem lett jobb egy lehelettel se. Nem vesződnék felújítással. Ha van korrekt bontós ismerősöd, akkor valami keveset futott angol is játszhat, nekem anno több bontós saját tapasztalatból azt mondta, hogy futottak az autójukon egy kört, majd ment bele a bontott.

Sok gázolaj egyébként nem kékes, inkább szürkés, a kék füst az egyértelműen olaj. Kartergáz szűrőd mikor volt cserélve?

Korrekciós értékeid egyébként milyenek?


Szia!

A kartergáz szűrő most tavasszal lett cserélve! Én is mondtam neki kékes füst csakis olaj és csakis hidegen van egy kevés.
Az értéket nem mondta meg csak annyit hogy határ esett az egyik a többi mind jó érték!
Szerelő is mondta fel lehet újítani de zsír új olyan 100 ezer körül van vagy még a bontottat mondta ő is! Hát ha tényleg sokba kerül a beméretés akkor majd ránézek én is a géppel mi menyi aztán kiderül! :D


Ránézhetsz, de a kompressziót nem látod, illetve egymáshoz vannak viszonyítva az értékek. Árpi Nagysápon csináltatta a saját porlasztóit. Ott annyi pozitívum van, hogy nem csak porlasztóval foglalkoznak, hanem a motorfelújításban is benne vannak teljes mélységig, így ha kell ki is szedik az autóból őket. Nem kell külön küldözgetni őket, illetve mondjuk a kompressziót is le tudják csekkolni, ha indokolt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: tökmöc
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.20. 20:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1216
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hali!
kartergázszüröt csak gyárira érdemes cserélni, v. valami utángyártottra is érdemes??
Febi, Vaico, Maxgear, Swag??

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.21. 10:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Levibéka írta:
hali!
kartergázszüröt csak gyárira érdemes cserélni, v. valami utángyártottra is érdemes??
Febi, Vaico, Maxgear, Swag??


Szia! Csak gyári. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.21. 10:47 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
tökmöc írta:
tökmöc írta:
Szebb napot mindenkinek!!! :D

Nos van pár apróság ami mostanában vagyis 1.5 hónapja zavar. Az egész a hátsó kábelszakadás helyre állítás után történt! Kicserélték a kábeleket a csomagtér ajtónál és azóta mintha gyengébben fogná a rádió jelet. :roll: Az off autón minden tökéletes " lehet mert újabb autó 2011-es " !!! A másik 3 hét után az aksi annyira lemerül, hogy elkezdi bedobálni a hibákat mint például a féklámpa, tolatólámpa és segély hívásra nincs esély de pár perc múlva minden jó! Van köze a kábelekhez vagy ezt is a gyenge aksi okozza?

Van egy másik bajom mégpedig a Wandler féle tünetnek! A szerelő " teljesen megbízok benne " aki cserélte ez előtt 4 éve és újította a váltott fel ő mondta annak nem lehet baja hisz azóta csak 50 ezer kilométer ment bele az autóba! Szerinte a váltóban az olaj is tud hasonló tünetet okozni! Szerintetek is tud olyat a fáradt váltó olaj, hogy menet közben enyhe rántásokat csinál? Persze még mindig néha és az mindegy dombnak fel vagy lejtőn le jövök!



Szép napot!

Nos választ sajnos nem kaptam szerencsére más nem járt így! Voltam ma a szerelőnél aki teljesen átnézet minden kötést és még diaggal is leellenőrizte de hiba nincs szóval nagy eséllyel az aksi haldoklik 1.5 év után és az kavar be a rádiónak és egyéb hibakódnak! Azt is megtudtam végre hogy ha az osztóműben olajat cseréltett valaki azt valahogy tudatni kell az autóba mert hibát fog írni. Sajnos nem érzékeli, hogy friss az olaj vagy sem még a mennyiségre tud hibát írni de ezt majd nyár végén mikor teljes váltó olaj csere lesz akkor ismét megnézi!

A Wandlerra hasonlító rántásra ő azt mondja van rá esély a váltóolajnak de én mondtam hidegen van egy kicsiny kék pamacs hogy lehetséges hiszen nem olyan régen volt turbó cserélve és valószínű porlasztó kezd haldokolni és ezt a dig is megerősítette hogy határ értéken van vagyis még jó de lehetne jobb is! Tehát vissza a rántásra ez is közre játszhat úgyhogy ősszel lesz egy kis kutatás! :facepalm: :roll:

Nos azért szeretném megkérdezni egy porlasztó bemérése vagy le ellenőrzése az milyen áron szokott menni? Olvastam már hogy ki hova viszi de már pontosan nem emlékszem ezért kérdezem. :lol:


Porlasztó okozhat rángatást! Saját tapasztalatom alapján nem foglalkoznék beméretéssel és felújítással. 6 db gyári felújítottat javasolnék, ha hosszú távra tervezel. Én a Benedeczki műhelyben csináltattam Kecelen, Bosch szerviz ide vagy oda büdös szaga volt a dolognak, a kocsi meg nem lett jobb egy lehelettel se. Nem vesződnék felújítással. Ha van korrekt bontós ismerősöd, akkor valami keveset futott angol is játszhat, nekem anno több bontós saját tapasztalatból azt mondta, hogy futottak az autójukon egy kört, majd ment bele a bontott.

Sok gázolaj egyébként nem kékes, inkább szürkés, a kék füst az egyértelműen olaj. Kartergáz szűrőd mikor volt cserélve?

Korrekciós értékeid egyébként milyenek?


Szia!

A kartergáz szűrő most tavasszal lett cserélve! Én is mondtam neki kékes füst csakis olaj és csakis hidegen van egy kevés.
Az értéket nem mondta meg csak annyit hogy határ esett az egyik a többi mind jó érték!
Szerelő is mondta fel lehet újítani de zsír új olyan 100 ezer körül van vagy még a bontottat mondta ő is! Hát ha tényleg sokba kerül a beméretés akkor majd ránézek én is a géppel mi menyi aztán kiderül! :D

Sajnos ezeket a piezo porlasztokat nem lehet felujitani vagy uj vagy bontot jatszik.Injektorok bemeres kiszedesel kb 10000-15000ft amirol en tudok.ha te viszed oda kiszedve akkor 6000kb.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára rockerekhu 2017.06.21. 23:10-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.21. 10:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Sajnos ezeket a piezo porlasztokat nem lehet felujitani vagy uj vagy bontot jatszik.Injektorok bemeres kiszedesel kb 10000-15000ft amirol en tudok.ha te viszed ofa kiszedve akkor 6000kb.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Fellehet, csak a próbapad nem ad valós képet az autóban uralkodó viszonyokról, illetve számolni kell a porlasztóház kopásával is, amit előszeretettel leszarnak. Én próbáltam, kár erőltetni. +30k/db áron kaptam volna gyári felújítottat, ami tudja azt, mint az új. Már nagyon bánom így utólag.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.21. 13:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:
hali!
kartergázszüröt csak gyárira érdemes cserélni, v. valami utángyártottra is érdemes??
Febi, Vaico, Maxgear, Swag??


Szia! Csak gyári. :wink:


Van erre valami tudományos elmélet?
Én Febit vettem, és jó lenne tudnom, hogy mit rontottam el az utángyártottal.
Ebben már nem is igazi szűrő van, csak egy bolygóbelsős lecsapató Jedi fej.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.21. 13:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:
hali!
kartergázszüröt csak gyárira érdemes cserélni, v. valami utángyártottra is érdemes??
Febi, Vaico, Maxgear, Swag??


Szia! Csak gyári. :wink:


Van erre valami tudományos elmélet?
Én Febit vettem, és jó lenne tudnom, hogy mit rontottam el az utángyártottal.
Ebben már nem is igazi szűrő van, csak egy bolygóbelsős lecsapató Jedi fej.


Nem bírja a membránjuk az után gyártottaknak. Innentől meg értelmét veszti az egész, mert nem veszed észre, hogy rossz, csak azt, hogy meghalt a turbód. Gyári 50 ezret biztosan kibír. Aki akar az kockáztat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.21. 14:35 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.03.23. 16:18
Hozzászólások: 19
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
kovessyroli írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:
hali!
kartergázszüröt csak gyárira érdemes cserélni, v. valami utángyártottra is érdemes??
Febi, Vaico, Maxgear, Swag??


Szia! Csak gyári. :wink:


Van erre valami tudományos elmélet?
Én Febit vettem, és jó lenne tudnom, hogy mit rontottam el az utángyártottal.
Ebben már nem is igazi szűrő van, csak egy bolygóbelsős lecsapató Jedi fej.


Nem bírja a membránjuk az után gyártottaknak. Innentől meg értelmét veszti az egész, mert nem veszed észre, hogy rossz, csak azt, hogy meghalt a turbód. Gyári 50 ezret biztosan kibír. Aki akar az kockáztat.


Sziasztok!

A membránnál a "fedélről" vagy a Jedi fejről beszélünk?
Legutóbb csak Jodát cseréltem, a fedelet nem. Most neten csekkolva a fedélben el tudom képzelni, hogy van membrán (azt nevezik szelepnek is), de a Jediben, amikor forgattam a kezemben, nem gondoltam, hogy van bármiféle dinamikus alkotóelem. Az egy leválasztónak hívott izé, azt gondolom, h az egy sima "olajcsapda" labirint elven. Nem is értettem miért kell cserélni, az ember azt gondolná, hogy mosható is lehet akár.
Szóval holnap cserélek izzítókat, szűrőket, meg Jedit. Akkor ezek szerint érdemes a "fedelet" is megrendelni gyorsba, és ez a második legyen mindenképp gyári. Legalábbis most én így gondolom. Persze a tévedés jogát fenntartom!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.21. 15:00 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
rockerekhu írta:
Sajnos ezeket a piezo porlasztokat nem lehet felujitani vagy uj vagy bontot jatszik.Injektorok bemeres kiszedesel kb 10000-15000ft amirol en tudok.ha te viszed ofa kiszedve akkor 6000kb.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Fellehet, csak a próbapad nem ad valós képet az autóban uralkodó viszonyokról, illetve számolni kell a porlasztóház kopásával is, amit előszeretettel leszarnak. Én próbáltam, kár erőltetni. +30k/db áron kaptam volna gyári felújítottat, ami tudja azt, mint az új. Már nagyon bánom így utólag.


Nos mint mondtam én bízok a szerelőmben és ő is azt mondta fel lehet újítani " bizonyos típusokat " de egy kis pénzt ha rak az ember hozzá akkor újat tud bele rakni kár vele sokat vacilállni! Nos szerintem ősszel csere lesz vagy tavasszal nem mostanában szeretném eladni az autót! :D Jelenleg sok jelét nem érzem csak amit már többször írtam ha olyanja van elkezd a fordulatszámérő ugrálni ahogy a wandler-nél de azzal tuti nincs baj arra a nyakát teszi :mrgreen: a szerelő! :D A gyári felújítottról nem hallottam eddig még majd rákérdezek mi a véleménye! Ősszel még a váltóolajat cseréltetem az osztóműre ránéz újból ha kell rátölt! Az álló fűtés meg nem jó de ha nem csinál kárt akkor engem nem is zavar hisz az autó mindig garázsban áll :mrgreen: :roker: !

Nálam egyenlőre ennyi cserélni szerintem nem mostanában fogom, mert új autóra nincs pénzem ami használt autók mostanában vannak fent nem egy bizalom gerjesztő darabok " ez csak az én véleményem ezért ne bántsatok :D " !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.21. 15:02 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
reiterpr írta:
NagyMatyas írta:
kovessyroli írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:
hali!
kartergázszüröt csak gyárira érdemes cserélni, v. valami utángyártottra is érdemes??
Febi, Vaico, Maxgear, Swag??


Szia! Csak gyári. :wink:


Van erre valami tudományos elmélet?
Én Febit vettem, és jó lenne tudnom, hogy mit rontottam el az utángyártottal.
Ebben már nem is igazi szűrő van, csak egy bolygóbelsős lecsapató Jedi fej.


Nem bírja a membránjuk az után gyártottaknak. Innentől meg értelmét veszti az egész, mert nem veszed észre, hogy rossz, csak azt, hogy meghalt a turbód. Gyári 50 ezret biztosan kibír. Aki akar az kockáztat.


Sziasztok!

A membránnál a "fedélről" vagy a Jedi fejről beszélünk?
Legutóbb csak Jodát cseréltem, a fedelet nem. Most neten csekkolva a fedélben el tudom képzelni, hogy van membrán (azt nevezik szelepnek is), de a Jediben, amikor forgattam a kezemben, nem gondoltam, hogy van bármiféle dinamikus alkotóelem. Az egy leválasztónak hívott izé, azt gondolom, h az egy sima "olajcsapda" labirint elven. Nem is értettem miért kell cserélni, az ember azt gondolná, hogy mosható is lehet akár.
Szóval holnap cserélek izzítókat, szűrőket, meg Jedit. Akkor ezek szerint érdemes a "fedelet" is megrendelni gyorsba, és ez a második legyen mindenképp gyári. Legalábbis most én így gondolom. Persze a tévedés jogát fenntartom!


Kartergáz szűrőt én gyárit rakattam bele tízen pár ezerért után gyártottat nem is nagyon találtam! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.21. 15:27 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.03.23. 16:18
Hozzászólások: 19
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
reiterpr írta:
NagyMatyas írta:
kovessyroli írta:
NagyMatyas írta:

Szia! Csak gyári. :wink:


Van erre valami tudományos elmélet?
Én Febit vettem, és jó lenne tudnom, hogy mit rontottam el az utángyártottal.
Ebben már nem is igazi szűrő van, csak egy bolygóbelsős lecsapató Jedi fej.


Nem bírja a membránjuk az után gyártottaknak. Innentől meg értelmét veszti az egész, mert nem veszed észre, hogy rossz, csak azt, hogy meghalt a turbód. Gyári 50 ezret biztosan kibír. Aki akar az kockáztat.


Sziasztok!

A membránnál a "fedélről" vagy a Jedi fejről beszélünk?
Legutóbb csak Jodát cseréltem, a fedelet nem. Most neten csekkolva a fedélben el tudom képzelni, hogy van membrán (azt nevezik szelepnek is), de a Jediben, amikor forgattam a kezemben, nem gondoltam, hogy van bármiféle dinamikus alkotóelem. Az egy leválasztónak hívott izé, azt gondolom, h az egy sima "olajcsapda" labirint elven. Nem is értettem miért kell cserélni, az ember azt gondolná, hogy mosható is lehet akár.
Szóval holnap cserélek izzítókat, szűrőket, meg Jedit. Akkor ezek szerint érdemes a "fedelet" is megrendelni gyorsba, és ez a második legyen mindenképp gyári. Legalábbis most én így gondolom. Persze a tévedés jogát fenntartom!


Kartergáz szűrőt én gyárit rakattam bele tízen pár ezerért után gyártottat nem is nagyon találtam! :D


Na hát ez az, hogy szűrő! Javítsatok ki ha tévedek, de ezekben a motorokban a klasszikus értelembe vett szűrő, kartergáz viszonylatban nincs. Van a szelep ami egy fedélnek látszó tárgy, gondolom ami az áramlást szabályozza valamiképp, és alatta az egyik "oldalon" az olajleválasztó ami egy jedinek látszó tárgy, ami az olaj leválasztásáról (ezt nem volt nehéz kitalálnom) és visszavezetéséről gondoskodik. Na most a fedelet azt találtam gyáriba, de az olajleválasztó izét azt nem, még a realoem se jelzi. Februárban vettem a vasat, akkor nagy lendülettel meg is rendeltem hozzá minden szűrőt, köztük ezt is, akkor fedél nélkül (a Bárdi is szűrőnek nevezi a Jedit). Cserénél vettem észre, hogy az enyémben nem volt ez a kis izé, de beraktam ha már megvettem. Mondjuk azóta a szívóoldal nem annyira olaj-taknyos, mint előtte. Gondolom szorgosan válassza az olajat lefele, ha már így hívják.
Szóval gyári szelep, utángyártott leválasztó kombó jó megoldás lehet?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.21. 15:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
reiterpr írta:
Na hát ez az, hogy szűrő! Javítsatok ki ha tévedek, de ezekben a motorokban a klasszikus értelembe vett szűrő, kartergáz viszonylatban nincs. Van a szelep ami egy fedélnek látszó tárgy, gondolom ami az áramlást szabályozza valamiképp, és alatta az egyik "oldalon" az olajleválasztó ami egy jedinek látszó tárgy, ami az olaj leválasztásáról (ezt nem volt nehéz kitalálnom) és visszavezetéséről gondoskodik. Na most a fedelet azt találtam gyáriba, de az olajleválasztó izét azt nem, még a realoem se jelzi. Februárban vettem a vasat, akkor nagy lendülettel meg is rendeltem hozzá minden szűrőt, köztük ezt is, akkor fedél nélkül (a Bárdi is szűrőnek nevezi a Jedit). Cserénél vettem észre, hogy az enyémben nem volt ez a kis izé, de beraktam ha már megvettem. Mondjuk azóta a szívóoldal nem annyira olaj-taknyos, mint előtte. Gondolom szorgosan válassza az olajat lefele, ha már így hívják.
Szóval gyári szelep, utángyártott leválasztó kombó jó megoldás lehet?


Igen. Én mondjuk megrendeltem 4 éve bimmer.hu-ról, aztán csókolom. 20 ezer forint körül volt, többi kerül vadászni az utángyártott alkotó elemet, meg elmenni érte, mint megvenni egybe a gyárit, ami tuti.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.21. 16:03 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Na hát ez az, hogy szűrő! Javítsatok ki ha tévedek, de ezekben a motorokban a klasszikus értelembe vett szűrő, kartergáz viszonylatban nincs. Van a szelep ami egy fedélnek látszó tárgy, gondolom ami az áramlást szabályozza valamiképp, és alatta az egyik "oldalon" az olajleválasztó ami egy jedinek látszó tárgy, ami az olaj leválasztásáról (ezt nem volt nehéz kitalálnom) és visszavezetéséről gondoskodik. Na most a fedelet azt találtam gyáriba, de az olajleválasztó izét azt nem, még a realoem se jelzi. Februárban vettem a vasat, akkor nagy lendülettel meg is rendeltem hozzá minden szűrőt, köztük ezt is, akkor fedél nélkül (a Bárdi is szűrőnek nevezi a Jedit). Cserénél vettem észre, hogy az enyémben nem volt ez a kis izé, de beraktam ha már megvettem. Mondjuk azóta a szívóoldal nem annyira olaj-taknyos, mint előtte. Gondolom szorgosan válassza az olajat lefele, ha már így hívják.
Szóval gyári szelep, utángyártott leválasztó kombó jó megoldás lehet?[/quote]


http://www.kekfeher.hu/index.php?inc=su ... menu_id=20

E60 és E61-be szűrő nélküli van ha jól tudom nekem az alvázszám szerint azt küldtek! Remélem mindenki erről beszélt, mert én erről! :D Tudomásom szerint kartergáz lecsapatónak is hívják. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 249  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator