* *
Pontos idő: 2024.03.29. 17:25

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 249  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.10. 21:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
lepke írta:
Steve írta:
Egy kérdés:
Több autóban láttam, hogy a biztonsági öv helyére betehető csati van, ugyanolyan mint az övön, csak anélkül szólóban.
Én persze ilyet nem, áááá, nem szabad, de kíváncsiságból kérdezném: ilyet hol lehet beszerezni ?
Gondolom legalábbis legálisan sehol.

Helo[/quote
Helo
De mi célt szolgál az a valami :?: :?:
üdv zoli

Hogy ne zenéljen ha nem vagy bekötve!De azért felesleges mert ki lehet kapcsoltatni a gongozást.

Helo admin
Ezért kérdeztem hogy minek mert nekem sincs és nem gongol,viszont a müszerfalon folyamatosan ég a lámpa hogy kapcsold be magad :wink:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.10. 21:41 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Steve írta:
lepke írta:
Steve írta:
Egy kérdés:
Több autóban láttam, hogy a biztonsági öv helyére betehető csati van, ugyanolyan mint az övön, csak anélkül szólóban.
Én persze ilyet nem, áááá, nem szabad, de kíváncsiságból kérdezném: ilyet hol lehet beszerezni ?
Gondolom legalábbis legálisan sehol.

Helo[/quote
Helo
De mi célt szolgál az a valami :?: :?:
üdv zoli


Azt a célt szolgálja, hogy nem kell becsatolnod az övet és a kocsi se kiabál, mert az övfeszítő csatlakozóba bedugott fémdarabot úgy érzékeli, mintha az az öv csatija lenne.
Tehát úgy érzékeli, hogy az öv be van csatolva, de valójában nem.
Rövid távon, városban ki-be ugrálásnál előnyös lehet.

Szia.

Kapcsoltasd ki.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.10. 21:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Steve írta:
lepke írta:
Steve írta:
Egy kérdés:
Több autóban láttam, hogy a biztonsági öv helyére betehető csati van, ugyanolyan mint az övön, csak anélkül szólóban.
Én persze ilyet nem, áááá, nem szabad, de kíváncsiságból kérdezném: ilyet hol lehet beszerezni ?
Gondolom legalábbis legálisan sehol.

Helo[/quote
Helo
De mi célt szolgál az a valami :?: :?:
üdv zoli


Azt a célt szolgálja, hogy nem kell becsatolnod az övet és a kocsi se kiabál, mert az övfeszítő csatlakozóba bedugott fémdarabot úgy érzékeli, mintha az az öv csatija lenne.
Tehát úgy érzékeli, hogy az öv be van csatolva, de valójában nem.
Rövid távon, városban ki-be ugrálásnál előnyös lehet.

Szia.

Kapcsoltasd ki.

Helo Steve
Rövid távon is KÖTELEZÖ :lol: :lol:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.10. 21:43 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
admin írta:
lepke írta:
Steve írta:
Egy kérdés:
Több autóban láttam, hogy a biztonsági öv helyére betehető csati van, ugyanolyan mint az övön, csak anélkül szólóban.
Én persze ilyet nem, áááá, nem szabad, de kíváncsiságból kérdezném: ilyet hol lehet beszerezni ?
Gondolom legalábbis legálisan sehol.

Helo[/quote
Helo
De mi célt szolgál az a valami :?: :?:
üdv zoli

Hogy ne zenéljen ha nem vagy bekötve!De azért felesleges mert ki lehet kapcsoltatni a gongozást.

Helo admin
Ezért kérdeztem hogy minek mert nekem sincs és nem gongol,viszont a müszerfalon folyamatosan ég a lámpa hogy kapcsold be magad :wink:
üdv zoli
Jó de a tudatlanok inkább csatit vesznek :!: (Steve nem rád vonatkozik mert te kérdezel előtte)

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.10. 21:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Steve írta:
lepke írta:
Steve írta:
Egy kérdés:
Több autóban láttam, hogy a biztonsági öv helyére betehető csati van, ugyanolyan mint az övön, csak anélkül szólóban.
Én persze ilyet nem, áááá, nem szabad, de kíváncsiságból kérdezném: ilyet hol lehet beszerezni ?
Gondolom legalábbis legálisan sehol.

Helo[/quote
Helo
De mi célt szolgál az a valami :?: :?:
üdv zoli


Azt a célt szolgálja, hogy nem kell becsatolnod az övet és a kocsi se kiabál, mert az övfeszítő csatlakozóba bedugott fémdarabot úgy érzékeli, mintha az az öv csatija lenne.
Tehát úgy érzékeli, hogy az öv be van csatolva, de valójában nem.
Rövid távon, városban ki-be ugrálásnál előnyös lehet.

Szia.

Kapcsoltasd ki.


Szia admin !

Egy kérdés: Én is ki tudom kapcsolni a gongot a menüből vagy külső beavatkozás kell ?

Szia.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.10. 21:49 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Steve írta:
admin írta:
Steve írta:
lepke írta:
Steve írta:
Egy kérdés:
Több autóban láttam, hogy a biztonsági öv helyére betehető csati van, ugyanolyan mint az övön, csak anélkül szólóban.
Én persze ilyet nem, áááá, nem szabad, de kíváncsiságból kérdezném: ilyet hol lehet beszerezni ?
Gondolom legalábbis legálisan sehol.

Helo[/quote
Helo
De mi célt szolgál az a valami :?: :?:
üdv zoli


Azt a célt szolgálja, hogy nem kell becsatolnod az övet és a kocsi se kiabál, mert az övfeszítő csatlakozóba bedugott fémdarabot úgy érzékeli, mintha az az öv csatija lenne.
Tehát úgy érzékeli, hogy az öv be van csatolva, de valójában nem.
Rövid távon, városban ki-be ugrálásnál előnyös lehet.

Szia.

Kapcsoltasd ki.


Szia admin !

Egy kérdés: Én is ki tudom kapcsolni a gongot a menüből vagy külső beavatkozás kell ?

Szia.

Szerintem nem.De majd sógor erre jár meg mondja neki hogy csinálták mert nála is csak az ikon világit.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.10. 21:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
Steve írta:
admin írta:
Steve írta:
lepke írta:
Steve írta:
Egy kérdés:
Több autóban láttam, hogy a biztonsági öv helyére betehető csati van, ugyanolyan mint az övön, csak anélkül szólóban.
Én persze ilyet nem, áááá, nem szabad, de kíváncsiságból kérdezném: ilyet hol lehet beszerezni ?
Gondolom legalábbis legálisan sehol.

Helo[/quote
Helo
De mi célt szolgál az a valami :?: :?:
üdv zoli


Azt a célt szolgálja, hogy nem kell becsatolnod az övet és a kocsi se kiabál, mert az övfeszítő csatlakozóba bedugott fémdarabot úgy érzékeli, mintha az az öv csatija lenne.
Tehát úgy érzékeli, hogy az öv be van csatolva, de valójában nem.
Rövid távon, városban ki-be ugrálásnál előnyös lehet.

Szia.

Kapcsoltasd ki.


Szia admin !

Egy kérdés: Én is ki tudom kapcsolni a gongot a menüből vagy külső beavatkozás kell ?

Szia.

Szerintem nem.De majd sógor erre jár meg mondja neki hogy csinálták mert nála is csak az ikon világit.


Köszönöm szépen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.10. 21:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Steve írta:
admin írta:
Steve írta:
admin írta:
Steve írta:
lepke írta:
Steve írta:
Egy kérdés:
Több autóban láttam, hogy a biztonsági öv helyére betehető csati van, ugyanolyan mint az övön, csak anélkül szólóban.
Én persze ilyet nem, áááá, nem szabad, de kíváncsiságból kérdezném: ilyet hol lehet beszerezni ?
Gondolom legalábbis legálisan sehol.

Helo[/quote
Helo
De mi célt szolgál az a valami :?: :?:
üdv zoli


Azt a célt szolgálja, hogy nem kell becsatolnod az övet és a kocsi se kiabál, mert az övfeszítő csatlakozóba bedugott fémdarabot úgy érzékeli, mintha az az öv csatija lenne.
Tehát úgy érzékeli, hogy az öv be van csatolva, de valójában nem.
Rövid távon, városban ki-be ugrálásnál előnyös lehet.

Szia.

Kapcsoltasd ki.


Szia admin !

Egy kérdés: Én is ki tudom kapcsolni a gongot a menüből vagy külső beavatkozás kell ?

Szia.

Szerintem nem.De majd sógor erre jár meg mondja neki hogy csinálták mert nála is csak az ikon világit.


Köszönöm szépen.

Helo Steve
Holnapra megirom ez megfogott :cry:
üdv zoli
-----------------
Helo Steve
Utána jártam csak szervizben lehet programozással kb 1-2 óra viszont a piros lámpa az folyamatosan égni fog
üdv zoli


A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára lepke 2009.05.11. 08:54-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.10. 22:22 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2008.04.15. 00:00
Hozzászólások: 122
Tartózkodási hely: winnipeg/canada
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Defekt jelzőre valami okosság????????


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.10. 22:24 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7552
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 262 alkalommal
Kapott köszik: 314 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
stefanstf írta:
Defekt jelzőre valami okosság????????


hibakép????????

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: re
HozzászólásElküldve: 2009.05.10. 22:41 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.19. 01:00
Hozzászólások: 402
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: F10
Motor tipusa: 20D
Évjárata: 2011
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Na szóval a gongot gépel lehet kikapcsolni,bármelyik szervizben meg csinálják!!
A defekt jelzövel nem tudom mi a bajod!De ha a RPA -ra gondolsz azt ki tudod ütni te is!Általában kerék csere után jön hiba üzenet!vagy defektnél! :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.11. 11:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
stefanstf írta:
Defekt jelzőre valami okosság????????

Helo stefanst
Mi a gond-probléma- :?: :?: :?:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.11. 14:02 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2008.04.15. 00:00
Hozzászólások: 122
Tartózkodási hely: winnipeg/canada
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
defekt nem....az tuti.....keréknyomás ua.....
Kerékcsere???
erre nem gondoltam..........De az a legszebb,a Szfv.-i RACK autónál sem....
Próbálták törölni,de aminkor elindulokj vele,10-15 km után ismét irja..."GUMi LYUKAS"...üzenetet...
Szerviz válasz-Ez ilyen,de ha otthagyom,1-2 nap alatt tuti rájönnek hibára.......
Akkor inkább nézegetem,majd hátha meggyógyul magától :lol: ....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.11. 18:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
stefanstf írta:
defekt nem....az tuti.....keréknyomás ua.....
Kerékcsere???
erre nem gondoltam..........De az a legszebb,a Szfv.-i RACK autónál sem....
Próbálták törölni,de aminkor elindulokj vele,10-15 km után ismét irja..."GUMi LYUKAS"...üzenetet...
Szerviz válasz-Ez ilyen,de ha otthagyom,1-2 nap alatt tuti rájönnek hibára.......
Akkor inkább nézegetem,majd hátha meggyógyul magától :lol: ....


Szia.

A keréknyomás ellenőrző rendszert minden keréknyomás változás után inicializálni kell. Elvileg csak így működik rendesen. A gép könyve leírja, hogy hogyan kell: egyenes út, elindít menűben RPA, de kocsi még áll, majd utána elindulni az egyenes úton és utána menet közben történik meg az inicializálás, ezért kell hozzá viszonylag egyenes (kátyúmentes út). Utána már automatán megy minden és kiírja OK.

De ezt a szervízben tudni kéne, nekem is szervízben mondták el és utána olvastam el a könyvében is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.11. 18:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Steve írta:
stefanstf írta:
defekt nem....az tuti.....keréknyomás ua.....
Kerékcsere???
erre nem gondoltam..........De az a legszebb,a Szfv.-i RACK autónál sem....
Próbálták törölni,de aminkor elindulokj vele,10-15 km után ismét irja..."GUMi LYUKAS"...üzenetet...
Szerviz válasz-Ez ilyen,de ha otthagyom,1-2 nap alatt tuti rájönnek hibára.......
Akkor inkább nézegetem,majd hátha meggyógyul magától :lol: ....


Szia.

A keréknyomás ellenőrző rendszert minden keréknyomás változás után inicializálni kell. Elvileg csak így működik rendesen. A gép könyve leírja, hogy hogyan kell: egyenes út, elindít menűben RPA, de kocsi még áll, majd utána elindulni az egyenes úton és utána menet közben történik meg az inicializálás, ezért kell hozzá viszonylag egyenes (kátyúmentes út). Utána már automatán megy minden és kiírja OK.

De ezt a szervízben tudni kéne, nekem is szervízben mondták el és utána olvastam el a könyvében is.


És még valami: inicializálni az RPA-t a működési elve miatt kell.
Tudomásom szerint úgy működik, hogy inicializáláskor (ezért kell egyenes út hozzá) kiszámítja a kerekek kerületi sebességét és azt eltárolja.
Ha defekt van, akkor úgye levegő el, keréknyomás csökken, gumi kicsit leenged, ezáltal megváltozik a kerületi sebessége, és ezt érzékeli a rendszer és ezt változást hasonlítja az inicializáláskor rögzített értékhez és ha különbség van jelez.

Ennyi. Szia.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.11. 19:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Steve írta:
Steve írta:
stefanstf írta:
defekt nem....az tuti.....keréknyomás ua.....
Kerékcsere???
erre nem gondoltam..........De az a legszebb,a Szfv.-i RACK autónál sem....
Próbálták törölni,de aminkor elindulokj vele,10-15 km után ismét irja..."GUMi LYUKAS"...üzenetet...
Szerviz válasz-Ez ilyen,de ha otthagyom,1-2 nap alatt tuti rájönnek hibára.......
Akkor inkább nézegetem,majd hátha meggyógyul magától :lol: ....


Szia.

A keréknyomás ellenőrző rendszert minden keréknyomás változás után inicializálni kell. Elvileg csak így működik rendesen. A gép könyve leírja, hogy hogyan kell: egyenes út, elindít menűben RPA, de kocsi még áll, majd utána elindulni az egyenes úton és utána menet közben történik meg az inicializálás, ezért kell hozzá viszonylag egyenes (kátyúmentes út). Utána már automatán megy minden és kiírja OK.

De ezt a szervízben tudni kéne, nekem is szervízben mondták el és utána olvastam el a könyvében is.


És még valami: inicializálni az RPA-t a működési elve miatt kell.
Tudomásom szerint úgy működik, hogy inicializáláskor (ezért kell egyenes út hozzá) kiszámítja a kerekek kerületi sebességét és azt eltárolja.
Ha defekt van, akkor úgye levegő el, keréknyomás csökken, gumi kicsit leenged, ezáltal megváltozik a kerületi sebessége, és ezt érzékeli a rendszer és ezt változást hasonlítja az inicializáláskor rögzített értékhez és ha különbség van jelez.

Ennyi. Szia.

Helo Steve
:taps: :taps: :taps:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.11. 20:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Steve írta:
Steve írta:
stefanstf írta:
defekt nem....az tuti.....keréknyomás ua.....
Kerékcsere???
erre nem gondoltam..........De az a legszebb,a Szfv.-i RACK autónál sem....
Próbálták törölni,de aminkor elindulokj vele,10-15 km után ismét irja..."GUMi LYUKAS"...üzenetet...
Szerviz válasz-Ez ilyen,de ha otthagyom,1-2 nap alatt tuti rájönnek hibára.......
Akkor inkább nézegetem,majd hátha meggyógyul magától :lol: ....


Szia.

A keréknyomás ellenőrző rendszert minden keréknyomás változás után inicializálni kell. Elvileg csak így működik rendesen. A gép könyve leírja, hogy hogyan kell: egyenes út, elindít menűben RPA, de kocsi még áll, majd utána elindulni az egyenes úton és utána menet közben történik meg az inicializálás, ezért kell hozzá viszonylag egyenes (kátyúmentes út). Utána már automatán megy minden és kiírja OK.

De ezt a szervízben tudni kéne, nekem is szervízben mondták el és utána olvastam el a könyvében is.


És még valami: inicializálni az RPA-t a működési elve miatt kell.
Tudomásom szerint úgy működik, hogy inicializáláskor (ezért kell egyenes út hozzá) kiszámítja a kerekek kerületi sebességét és azt eltárolja.
Ha defekt van, akkor úgye levegő el, keréknyomás csökken, gumi kicsit leenged, ezáltal megváltozik a kerületi sebessége, és ezt érzékeli a rendszer és ezt változást hasonlítja az inicializáláskor rögzített értékhez és ha különbség van jelez.

Ennyi. Szia.

Helo Steve
:taps: :taps: :taps:
üdv zoli


Szia Zoli.
Köszönöm.
Hogy vagy barátom ?
Olvastam a "lepke" fedőneved motivácóját. Ennyi lepke ! Irdatlan mennyiség. Hol tudjátok ezeket tárolni ? "Karbantartást" nem igényelnek időnként ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.11. 20:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Steve írta:
lepke írta:
Steve írta:
Steve írta:
stefanstf írta:
defekt nem....az tuti.....keréknyomás ua.....
Kerékcsere???
erre nem gondoltam..........De az a legszebb,a Szfv.-i RACK autónál sem....
Próbálták törölni,de aminkor elindulokj vele,10-15 km után ismét irja..."GUMi LYUKAS"...üzenetet...
Szerviz válasz-Ez ilyen,de ha otthagyom,1-2 nap alatt tuti rájönnek hibára.......
Akkor inkább nézegetem,majd hátha meggyógyul magától :lol: ....


Szia.

A keréknyomás ellenőrző rendszert minden keréknyomás változás után inicializálni kell. Elvileg csak így működik rendesen. A gép könyve leírja, hogy hogyan kell: egyenes út, elindít menűben RPA, de kocsi még áll, majd utána elindulni az egyenes úton és utána menet közben történik meg az inicializálás, ezért kell hozzá viszonylag egyenes (kátyúmentes út). Utána már automatán megy minden és kiírja OK.

De ezt a szervízben tudni kéne, nekem is szervízben mondták el és utána olvastam el a könyvében is.


És még valami: inicializálni az RPA-t a működési elve miatt kell.
Tudomásom szerint úgy működik, hogy inicializáláskor (ezért kell egyenes út hozzá) kiszámítja a kerekek kerületi sebességét és azt eltárolja.
Ha defekt van, akkor úgye levegő el, keréknyomás csökken, gumi kicsit leenged, ezáltal megváltozik a kerületi sebessége, és ezt érzékeli a rendszer és ezt változást hasonlítja az inicializáláskor rögzített értékhez és ha különbség van jelez.

Ennyi. Szia.

Helo Steve
:taps: :taps: :taps:
üdv zoli


Szia Zoli.
Köszönöm.
Hogy vagy barátom ?
Olvastam a "lepke" fedőneved motivácóját. Ennyi lepke ! Irdatlan mennyiség. Hol tudjátok ezeket tárolni ? "Karbantartást" nem igényelnek időnként ?

Helo Steve
Ezek dobozokban vannak, van ami hütöben a karbantartás fél évente egy nap alatt megvan (a molyok ellen)
többet nem irok a bogarakról mert admin fönök LETILT
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.11. 20:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Steve írta:
lepke írta:
Steve írta:
Steve írta:
stefanstf írta:
defekt nem....az tuti.....keréknyomás ua.....
Kerékcsere???
erre nem gondoltam..........De az a legszebb,a Szfv.-i RACK autónál sem....
Próbálták törölni,de aminkor elindulokj vele,10-15 km után ismét irja..."GUMi LYUKAS"...üzenetet...
Szerviz válasz-Ez ilyen,de ha otthagyom,1-2 nap alatt tuti rájönnek hibára.......
Akkor inkább nézegetem,majd hátha meggyógyul magától :lol: ....


Szia.

A keréknyomás ellenőrző rendszert minden keréknyomás változás után inicializálni kell. Elvileg csak így működik rendesen. A gép könyve leírja, hogy hogyan kell: egyenes út, elindít menűben RPA, de kocsi még áll, majd utána elindulni az egyenes úton és utána menet közben történik meg az inicializálás, ezért kell hozzá viszonylag egyenes (kátyúmentes út). Utána már automatán megy minden és kiírja OK.

De ezt a szervízben tudni kéne, nekem is szervízben mondták el és utána olvastam el a könyvében is.


És még valami: inicializálni az RPA-t a működési elve miatt kell.
Tudomásom szerint úgy működik, hogy inicializáláskor (ezért kell egyenes út hozzá) kiszámítja a kerekek kerületi sebességét és azt eltárolja.
Ha defekt van, akkor úgye levegő el, keréknyomás csökken, gumi kicsit leenged, ezáltal megváltozik a kerületi sebessége, és ezt érzékeli a rendszer és ezt változást hasonlítja az inicializáláskor rögzített értékhez és ha különbség van jelez.

Ennyi. Szia.

Helo Steve
:taps: :taps: :taps:
üdv zoli


Szia Zoli.
Köszönöm.
Hogy vagy barátom ?
Olvastam a "lepke" fedőneved motivácóját. Ennyi lepke ! Irdatlan mennyiség. Hol tudjátok ezeket tárolni ? "Karbantartást" nem igényelnek időnként ?

Helo Steve
Ezek dobozokban vannak, van ami hütöben a karbantartás fél évente egy nap alatt megvan (a molyok ellen)
többet nem irok a bogarakról mert admin fönök LETILT
üdv zoli


OK, köszönöm.
Szia.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.11. 21:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2008.04.15. 00:00
Hozzászólások: 122
Tartózkodási hely: winnipeg/canada
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Steve írta:
Steve írta:
stefanstf írta:
defekt nem....az tuti.....keréknyomás ua.....
Kerékcsere???
erre nem gondoltam..........De az a legszebb,a Szfv.-i RACK autónál sem....
Próbálták törölni,de aminkor elindulokj vele,10-15 km után ismét irja..."GUMi LYUKAS"...üzenetet...
Szerviz válasz-Ez ilyen,de ha otthagyom,1-2 nap alatt tuti rájönnek hibára.......
Akkor inkább nézegetem,majd hátha meggyógyul magától :lol: ....


Szia.

A keréknyomás ellenőrző rendszert minden keréknyomás változás után inicializálni kell. Elvileg csak így működik rendesen. A gép könyve leírja, hogy hogyan kell: egyenes út, elindít menűben RPA, de kocsi még áll, majd utána elindulni az egyenes úton és utána menet közben történik meg az inicializálás, ezért kell hozzá viszonylag egyenes (kátyúmentes út). Utána már automatán megy minden és kiírja OK.

De ezt a szervízben tudni kéne, nekem is szervízben mondták el és utána olvastam el a könyvében is.


És még valami: inicializálni az RPA-t a működési elve miatt kell.
Tudomásom szerint úgy működik, hogy inicializáláskor (ezért kell egyenes út hozzá) kiszámítja a kerekek kerületi sebességét és azt eltárolja.
Ha defekt van, akkor úgye levegő el, keréknyomás csökken, gumi kicsit leenged, ezáltal megváltozik a kerületi sebessége, és ezt érzékeli a rendszer és ezt változást hasonlítja az inicializáláskor rögzített értékhez és ha különbség van jelez.

Ennyi. Szia.



Köszi a segitséget!
ez tényleg teljes leirás......Igy tuti nem kell csodára várnom,no meg az öngyógyulásra.... :lol:
...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 249  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator