* *
Pontos idő: 2024.03.29. 07:36

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 249  KövetkezÅ‘
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.12. 07:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
stefanstf írta:
Steve írta:
Steve írta:
stefanstf írta:
defekt nem....az tuti.....keréknyomás ua.....
Kerékcsere???
erre nem gondoltam..........De az a legszebb,a Szfv.-i RACK autónál sem....
Próbálták törölni,de aminkor elindulokj vele,10-15 km után ismét irja..."GUMi LYUKAS"...üzenetet...
Szerviz válasz-Ez ilyen,de ha otthagyom,1-2 nap alatt tuti rájönnek hibára.......
Akkor inkább nézegetem,majd hátha meggyógyul magától :lol: ....


Szia.

A keréknyomás ellenőrző rendszert minden keréknyomás változás után inicializálni kell. Elvileg csak így működik rendesen. A gép könyve leírja, hogy hogyan kell: egyenes út, elindít menűben RPA, de kocsi még áll, majd utána elindulni az egyenes úton és utána menet közben történik meg az inicializálás, ezért kell hozzá viszonylag egyenes (kátyúmentes út). Utána már automatán megy minden és kiírja OK.

De ezt a szervízben tudni kéne, nekem is szervízben mondták el és utána olvastam el a könyvében is.


És még valami: inicializálni az RPA-t a működési elve miatt kell.
Tudomásom szerint úgy működik, hogy inicializáláskor (ezért kell egyenes út hozzá) kiszámítja a kerekek kerületi sebességét és azt eltárolja.
Ha defekt van, akkor úgye levegő el, keréknyomás csökken, gumi kicsit leenged, ezáltal megváltozik a kerületi sebessége, és ezt érzékeli a rendszer és ezt változást hasonlítja az inicializáláskor rögzített értékhez és ha különbség van jelez.

Ennyi. Szia.



Köszi a segitséget!
ez tényleg teljes leirás......Igy tuti nem kell csodára várnom,no meg az öngyógyulásra.... :lol:
...


Szivesen.
Ezért vagyunk itt, hogy egymáson segítsünk.
Remélem Nálad ez lesz a probléma forrása. majd jelezz vissza légyszi, hogy megoldódott-e így.
Szia.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.12. 18:11 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2008.04.15. 00:00
Hozzászólások: 122
Tartózkodási hely: winnipeg/canada
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Steve írta:
stefanstf írta:
Steve írta:
Steve írta:
stefanstf írta:
defekt nem....az tuti.....keréknyomás ua.....
Kerékcsere???
erre nem gondoltam..........De az a legszebb,a Szfv.-i RACK autónál sem....
Próbálták törölni,de aminkor elindulokj vele,10-15 km után ismét irja..."GUMi LYUKAS"...üzenetet...
Szerviz válasz-Ez ilyen,de ha otthagyom,1-2 nap alatt tuti rájönnek hibára.......
Akkor inkább nézegetem,majd hátha meggyógyul magától :lol: ....


Szia.

A keréknyomás ellenőrző rendszert minden keréknyomás változás után inicializálni kell. Elvileg csak így működik rendesen. A gép könyve leírja, hogy hogyan kell: egyenes út, elindít menűben RPA, de kocsi még áll, majd utána elindulni az egyenes úton és utána menet közben történik meg az inicializálás, ezért kell hozzá viszonylag egyenes (kátyúmentes út). Utána már automatán megy minden és kiírja OK.

De ezt a szervízben tudni kéne, nekem is szervízben mondták el és utána olvastam el a könyvében is.


És még valami: inicializálni az RPA-t a működési elve miatt kell.
Tudomásom szerint úgy működik, hogy inicializáláskor (ezért kell egyenes út hozzá) kiszámítja a kerekek kerületi sebességét és azt eltárolja.
Ha defekt van, akkor úgye levegő el, keréknyomás csökken, gumi kicsit leenged, ezáltal megváltozik a kerületi sebessége, és ezt érzékeli a rendszer és ezt változást hasonlítja az inicializáláskor rögzített értékhez és ha különbség van jelez.

Ennyi. Szia.



Köszi a segitséget!
ez tényleg teljes leirás......Igy tuti nem kell csodára várnom,no meg az öngyógyulásra.... :lol:
...


Szivesen.
Ezért vagyunk itt, hogy egymáson segítsünk.
Remélem Nálad ez lesz a probléma forrása. majd jelezz vissza légyszi, hogy megoldódott-e így.
Szia.


Ma szépen mindent végigcsináltam,ahogyan a "profik"...javasolták...és lám...
PROBLÉMA nincs többé.......
Köszi mindenkinek....
Még egy kérdés.....
Olajszerviz esedékes 1200 km múlva.......De mennem kell Hollandba az autóval...(Ott lecserélik,olajat)..addig nem fog letiltani az elektronika ha túlmegy az előirt km--en???????


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.12. 20:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
stefanstf írta:
Steve írta:
stefanstf írta:
Steve írta:
Steve írta:
stefanstf írta:
defekt nem....az tuti.....keréknyomás ua.....
Kerékcsere???
erre nem gondoltam..........De az a legszebb,a Szfv.-i RACK autónál sem....
Próbálták törölni,de aminkor elindulokj vele,10-15 km után ismét irja..."GUMi LYUKAS"...üzenetet...
Szerviz válasz-Ez ilyen,de ha otthagyom,1-2 nap alatt tuti rájönnek hibára.......
Akkor inkább nézegetem,majd hátha meggyógyul magától :lol: ....


Szia.

A keréknyomás ellenőrző rendszert minden keréknyomás változás után inicializálni kell. Elvileg csak így működik rendesen. A gép könyve leírja, hogy hogyan kell: egyenes út, elindít menűben RPA, de kocsi még áll, majd utána elindulni az egyenes úton és utána menet közben történik meg az inicializálás, ezért kell hozzá viszonylag egyenes (kátyúmentes út). Utána már automatán megy minden és kiírja OK.

De ezt a szervízben tudni kéne, nekem is szervízben mondták el és utána olvastam el a könyvében is.


És még valami: inicializálni az RPA-t a működési elve miatt kell.
Tudomásom szerint úgy működik, hogy inicializáláskor (ezért kell egyenes út hozzá) kiszámítja a kerekek kerületi sebességét és azt eltárolja.
Ha defekt van, akkor úgye levegő el, keréknyomás csökken, gumi kicsit leenged, ezáltal megváltozik a kerületi sebessége, és ezt érzékeli a rendszer és ezt változást hasonlítja az inicializáláskor rögzített értékhez és ha különbség van jelez.

Ennyi. Szia.



Köszi a segitséget!
ez tényleg teljes leirás......Igy tuti nem kell csodára várnom,no meg az öngyógyulásra.... :lol:
...


Szivesen.
Ezért vagyunk itt, hogy egymáson segítsünk.
Remélem Nálad ez lesz a probléma forrása. majd jelezz vissza légyszi, hogy megoldódott-e így.
Szia.


Ma szépen mindent végigcsináltam,ahogyan a "profik"...javasolták...és lám...
PROBLÉMA nincs többé.......
Köszi mindenkinek....
Még egy kérdés.....
Olajszerviz esedékes 1200 km múlva.......De mennem kell Hollandba az autóval...(Ott lecserélik,olajat)..addig nem fog letiltani az elektronika ha túlmegy az előirt km--en???????


Na végre, megint hasznos tagja voltam a társadalomnak. Csak ez elég ritkán forful elő. Mindegy.

Letiltás ? Passz. Nem tudom. Szerintem nem tilt le, csak állandóan jelez. Aztán nem tudom.
Na tessék. Ismét nem tudtam hasznos tagja lenni a társadalomnak !


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.12. 20:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Steve írta:
stefanstf írta:
Steve írta:
stefanstf írta:
Steve írta:
Steve írta:
stefanstf írta:
defekt nem....az tuti.....keréknyomás ua.....
Kerékcsere???
erre nem gondoltam..........De az a legszebb,a Szfv.-i RACK autónál sem....
Próbálták törölni,de aminkor elindulokj vele,10-15 km után ismét irja..."GUMi LYUKAS"...üzenetet...
Szerviz válasz-Ez ilyen,de ha otthagyom,1-2 nap alatt tuti rájönnek hibára.......
Akkor inkább nézegetem,majd hátha meggyógyul magától :lol: ....


Szia.

A keréknyomás ellenőrző rendszert minden keréknyomás változás után inicializálni kell. Elvileg csak így működik rendesen. A gép könyve leírja, hogy hogyan kell: egyenes út, elindít menűben RPA, de kocsi még áll, majd utána elindulni az egyenes úton és utána menet közben történik meg az inicializálás, ezért kell hozzá viszonylag egyenes (kátyúmentes út). Utána már automatán megy minden és kiírja OK.

De ezt a szervízben tudni kéne, nekem is szervízben mondták el és utána olvastam el a könyvében is.


És még valami: inicializálni az RPA-t a működési elve miatt kell.
Tudomásom szerint úgy működik, hogy inicializáláskor (ezért kell egyenes út hozzá) kiszámítja a kerekek kerületi sebességét és azt eltárolja.
Ha defekt van, akkor úgye levegő el, keréknyomás csökken, gumi kicsit leenged, ezáltal megváltozik a kerületi sebessége, és ezt érzékeli a rendszer és ezt változást hasonlítja az inicializáláskor rögzített értékhez és ha különbség van jelez.

Ennyi. Szia.



Köszi a segitséget!
ez tényleg teljes leirás......Igy tuti nem kell csodára várnom,no meg az öngyógyulásra.... :lol:
...


Szivesen.
Ezért vagyunk itt, hogy egymáson segítsünk.
Remélem Nálad ez lesz a probléma forrása. majd jelezz vissza légyszi, hogy megoldódott-e így.
Szia.


Ma szépen mindent végigcsináltam,ahogyan a "profik"...javasolták...és lám...
PROBLÉMA nincs többé.......
Köszi mindenkinek....
Még egy kérdés.....
Olajszerviz esedékes 1200 km múlva.......De mennem kell Hollandba az autóval...(Ott lecserélik,olajat)..addig nem fog letiltani az elektronika ha túlmegy az előirt km--en???????


Na végre, megint hasznos tagja voltam a társadalomnak. Csak ez elég ritkán forful elő. Mindegy.

Letiltás ? Passz. Nem tudom. Szerintem nem tilt le, csak állandóan jelez. Aztán nem tudom.
Na tessék. Ismét nem tudtam hasznos tagja lenni a társadalomnak !

Helo
Olajszerviz miatt soha NEM tilt le a kocsi mehetsz vele akár 100-ezret is ha birja a motor és nem sajnálsz majd rákölteni egy vagyont .Olajszerviznél inkább hamarabb szokás vinni a VASAT mint ahogy irja 3-4 ezer kilométerrel a motor ezt meghálálja
+++minden olajcserénél egy Prolong+++
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.12. 20:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia Zoli.

Na mesélj a Prolongról.

Hogyan használod, mennyit, milyen fajtát, különbség, stb., minden érdekelne, ez új számomra.

Persze tudom mi az a Prolong, tv-ben láttam többször is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.12. 20:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Steve írta:
Szia Zoli.

Na mesélj a Prolongról.

Hogyan használod, mennyit, milyen fajtát, különbség, stb., minden érdekelne, ez új számomra.

Persze tudom mi az a Prolong, tv-ben láttam többször is.

Helo Steve
Minden kocsimba használom-használtam olajcserénél kell felönteni 10-ezer körül van az ára azt tudományosan NEM tudom bizonyitani ér-e valamit vagy csak kamu de szerintem 10mill fölötti autó ennyit megér.Az Amerikaiak találták ki a 2dik Világháboruban láttam róla egy filmet,az apósnak A8-as van kétszázezer körüli kilóméter ö azt tapasztalta télen hidegmotornál nincs az a traktor hangja
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.12. 21:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.10. 01:00
Hozzászólások: 3357
Tartózkodási hely: Zalaegerszeg
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 71 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Steve írta:
Szia Zoli.

Na mesélj a Prolongról.

Hogyan használod, mennyit, milyen fajtát, különbség, stb., minden érdekelne, ez új számomra.

Persze tudom mi az a Prolong, tv-ben láttam többször is.

Helo Steve
Minden kocsimba használom-használtam olajcserénél kell felönteni 10-ezer körül van az ára azt tudományosan NEM tudom bizonyitani ér-e valamit vagy csak kamu de szerintem 10mill fölötti autó ennyit megér.Az Amerikaiak találták ki a 2dik Világháboruban láttam róla egy filmet,az apósnak A8-as van kétszázezer körüli kilóméter ö azt tapasztalta télen hidegmotornál nincs az a traktor hangja
üdv zoli


Köszönöm.
Az elgondolkodás, tájékozódás és információgyűjtés időszakába estem.
Köszi. Szia.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.12. 22:08 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2008.04.15. 00:00
Hozzászólások: 122
Tartózkodási hely: winnipeg/canada
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Steve írta:
Szia Zoli.

Na mesélj a Prolongról.

Hogyan használod, mennyit, milyen fajtát, különbség, stb., minden érdekelne, ez új számomra.

Persze tudom mi az a Prolong, tv-ben láttam többször is.

Helo Steve
Minden kocsimba használom-használtam olajcserénél kell felönteni 10-ezer körül van az ára azt tudományosan NEM tudom bizonyitani ér-e valamit vagy csak kamu de szerintem 10mill fölötti autó ennyit megér.Az Amerikaiak találták ki a 2dik Világháboruban láttam róla egy filmet,az apósnak A8-as van kétszázezer körüli kilóméter ö azt tapasztalta télen hidegmotornál nincs az a traktor hangja
üdv zoli

Tanulni sosem késő!!!!!
Azt hiszem kipróbálom....Olajcserét azért ejtem meg külhonban....Ott melózom....Van pár haver akik elég baráti áron szereznek olajat......
De ha boltban veszem,akkor is töredéke az itthoni árnak....A kamu szervizekről nem is beszélve...
Olajcsere fizetve,de a betöltött anyag,valahogy nem stimmel......
Sajna tapasztalat.....
Bocsi,de ezzel nem bántani akartam....őket..
Kivételek voltak,vannak és remélem sokáig lesznek is!!!! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.12. 23:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
stefanstf írta:
lepke írta:
Steve írta:
Szia Zoli.

Na mesélj a Prolongról.

Hogyan használod, mennyit, milyen fajtát, különbség, stb., minden érdekelne, ez új számomra.

Persze tudom mi az a Prolong, tv-ben láttam többször is.

Helo Steve
Minden kocsimba használom-használtam olajcserénél kell felönteni 10-ezer körül van az ára azt tudományosan NEM tudom bizonyitani ér-e valamit vagy csak kamu de szerintem 10mill fölötti autó ennyit megér.Az Amerikaiak találták ki a 2dik Világháboruban láttam róla egy filmet,az apósnak A8-as van kétszázezer körüli kilóméter ö azt tapasztalta télen hidegmotornál nincs az a traktor hangja
üdv zoli

Tanulni sosem késő!!!!!
Azt hiszem kipróbálom....Olajcserét azért ejtem meg külhonban....Ott melózom....Van pár haver akik elég baráti áron szereznek olajat......
De ha boltban veszem,akkor is töredéke az itthoni árnak....A kamu szervizekről nem is beszélve...
Olajcsere fizetve,de a betöltött anyag,valahogy nem stimmel......
Sajna tapasztalat.....
Bocsi,de ezzel nem bántani akartam....őket..
Kivételek voltak,vannak és remélem sokáig lesznek is!!!! :)

Helo
Idehaza is vannak nagyon jó megbizható szervizek én például két helyre járok Miskolc-Nyiregyháza több mint tiz éve de még gondom nem volt semmivel persze lehetnek kivételek,az számomra hihetetlen hogy nem stimmel a betöltött anyag nem hiszem meg merik csinálni egy tiz milliós kocsinál
Netán volt ilyen akkor ird ki bátran a CIMET ne szivja meg más ezt a dolgot
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.13. 22:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
A mai napon kikapcsoltam a klimát és olyan DÖG szag lett a kocsiban a fiammal menekülni kellet MITÖL :?: :?: :?:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.13. 22:18 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
A mai napon kikapcsoltam a klimát és olyan DÖG szag lett a kocsiban a fiammal menekülni kellet MITÖL :?: :?: :?:
üdv zoli


Eddig folyamatosan be volt kapcsolva?
Mert elvileg ugy kellene, hogy használod és mielőtt leállítod a motort előtte pár percel kikapcsolod a klimat és kifulyatod belőle a klima hideg levegőt,így nem csapodik le a kondenzvíz ami sok sok parányi élőlény és gomba otthonául szolgálhatna, aminek ilyen jó illata van :)

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.13. 22:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bacsek írta:
lepke írta:
Helo
A mai napon kikapcsoltam a klimát és olyan DÖG szag lett a kocsiban a fiammal menekülni kellet MITÖL :?: :?: :?:
üdv zoli


Eddig folyamatosan be volt kapcsolva?
Mert elvileg ugy kellene, hogy használod és mielőtt leállítod a motort előtte pár percel kikapcsolod a klimat és kifulyatod belőle a klima hideg levegőt,így nem csapodik le a kondenzvíz ami sok sok parányi élőlény és gomba otthonául szolgálhatna, aminek ilyen jó illata van :)

Helo
Akkor vigyem klima tisztitásra 8O 38-környékén is lehet tanulni
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.13. 22:36 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Bacsek írta:
lepke írta:
Helo
A mai napon kikapcsoltam a klimát és olyan DÖG szag lett a kocsiban a fiammal menekülni kellet MITÖL :?: :?: :?:
üdv zoli


Eddig folyamatosan be volt kapcsolva?
Mert elvileg ugy kellene, hogy használod és mielőtt leállítod a motort előtte pár percel kikapcsolod a klimat és kifulyatod belőle a klima hideg levegőt,így nem csapodik le a kondenzvíz ami sok sok parányi élőlény és gomba otthonául szolgálhatna, aminek ilyen jó illata van :)

Helo
Akkor vigyem klima tisztitásra 8O 38-környékén is lehet tanulni
üdv zoli


Zoli, nem kell mindenképp tisztittatnod bár nem egy huzos összeg,mifelénk 5-7 ezerért megcsinálják és még át is nézik a rendszert (gázmennyiséget,kompresszort ilyesmiket).
Lehet kapni akár benzinkuton akár autósboltban klima tisztito sprayket amivel te is meg tudod oldani és még a használati utasitás is rajta van :)

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.13. 23:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bacsek írta:
lepke írta:
Bacsek írta:
lepke írta:
Helo
A mai napon kikapcsoltam a klimát és olyan DÖG szag lett a kocsiban a fiammal menekülni kellet MITÖL :?: :?: :?:
üdv zoli


Eddig folyamatosan be volt kapcsolva?
Mert elvileg ugy kellene, hogy használod és mielőtt leállítod a motort előtte pár percel kikapcsolod a klimat és kifulyatod belőle a klima hideg levegőt,így nem csapodik le a kondenzvíz ami sok sok parányi élőlény és gomba otthonául szolgálhatna, aminek ilyen jó illata van :)

Helo
Akkor vigyem klima tisztitásra 8O 38-környékén is lehet tanulni
üdv zoli


Zoli, nem kell mindenképp tisztittatnod bár nem egy huzos összeg,mifelénk 5-7 ezerért megcsinálják és még át is nézik a rendszert (gázmennyiséget,kompresszort ilyesmiket).
Lehet kapni akár benzinkuton akár autósboltban klima tisztito sprayket amivel te is meg tudod oldani és még a használati utasitás is rajta van :)

Helo
E39-nél ilyen gondom nem volt,hol van az leirva hogy ki kell kapcsolni
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.13. 23:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12126
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Adott köszi: 349 alkalommal
Kapott köszik: 400 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M51
Évjárata: 1997
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Bacsek írta:
lepke írta:
Bacsek írta:
lepke írta:
Helo
A mai napon kikapcsoltam a klimát és olyan DÖG szag lett a kocsiban a fiammal menekülni kellet MITÖL :?: :?: :?:
üdv zoli


Eddig folyamatosan be volt kapcsolva?
Mert elvileg ugy kellene, hogy használod és mielőtt leállítod a motort előtte pár percel kikapcsolod a klimat és kifulyatod belőle a klima hideg levegőt,így nem csapodik le a kondenzvíz ami sok sok parányi élőlény és gomba otthonául szolgálhatna, aminek ilyen jó illata van :)

Helo
Akkor vigyem klima tisztitásra 8O 38-környékén is lehet tanulni
üdv zoli


Zoli, nem kell mindenképp tisztittatnod bár nem egy huzos összeg,mifelénk 5-7 ezerért megcsinálják és még át is nézik a rendszert (gázmennyiséget,kompresszort ilyesmiket).
Lehet kapni akár benzinkuton akár autósboltban klima tisztito sprayket amivel te is meg tudod oldani és még a használati utasitás is rajta van :)

Helo
E39-nél ilyen gondom nem volt,hol van az leirva hogy ki kell kapcsolni
üdv zoli

Azért ez nem ennyire egyszerű :arrow: klímás topic

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.13. 23:58 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.27. 00:00
Hozzászólások: 1427
Tartózkodási hely: Veszprém, Balatonfüred
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 9 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
simi64 írta:
lepke írta:
Bacsek írta:
lepke írta:
Bacsek írta:
lepke írta:
Helo
A mai napon kikapcsoltam a klimát és olyan DÖG szag lett a kocsiban a fiammal menekülni kellet MITÖL :?: :?: :?:
üdv zoli


Eddig folyamatosan be volt kapcsolva?
Mert elvileg ugy kellene, hogy használod és mielőtt leállítod a motort előtte pár percel kikapcsolod a klimat és kifulyatod belőle a klima hideg levegőt,így nem csapodik le a kondenzvíz ami sok sok parányi élőlény és gomba otthonául szolgálhatna, aminek ilyen jó illata van :)

Helo
Akkor vigyem klima tisztitásra 8O 38-környékén is lehet tanulni
üdv zoli


Zoli, nem kell mindenképp tisztittatnod bár nem egy huzos összeg,mifelénk 5-7 ezerért megcsinálják és még át is nézik a rendszert (gázmennyiséget,kompresszort ilyesmiket).
Lehet kapni akár benzinkuton akár autósboltban klima tisztito sprayket amivel te is meg tudod oldani és még a használati utasitás is rajta van :)

Helo
E39-nél ilyen gondom nem volt,hol van az leirva hogy ki kell kapcsolni
üdv zoli

Azért ez nem ennyire egyszerű :arrow: klímás topic


Amit írtam az egy durva leegyszerüsítés volt de a klimas topicban tényleg minden precizen benne van 8)

_________________
Bacsek 525d Touring
E23 728i
e34 525tds Touring


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.15. 17:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Bacsek írta:
simi64 írta:
lepke írta:
Bacsek írta:
lepke írta:
Bacsek írta:
lepke írta:
Helo
A mai napon kikapcsoltam a klimát és olyan DÖG szag lett a kocsiban a fiammal menekülni kellet MITÖL :?: :?: :?:
üdv zoli


Eddig folyamatosan be volt kapcsolva?
Mert elvileg ugy kellene, hogy használod és mielőtt leállítod a motort előtte pár percel kikapcsolod a klimat és kifulyatod belőle a klima hideg levegőt,így nem csapodik le a kondenzvíz ami sok sok parányi élőlény és gomba otthonául szolgálhatna, aminek ilyen jó illata van :)

Helo
Akkor vigyem klima tisztitásra 8O 38-környékén is lehet tanulni
üdv zoli


Zoli, nem kell mindenképp tisztittatnod bár nem egy huzos összeg,mifelénk 5-7 ezerért megcsinálják és még át is nézik a rendszert (gázmennyiséget,kompresszort ilyesmiket).
Lehet kapni akár benzinkuton akár autósboltban klima tisztito sprayket amivel te is meg tudod oldani és még a használati utasitás is rajta van :)

Helo
E39-nél ilyen gondom nem volt,hol van az leirva hogy ki kell kapcsolni
üdv zoli

Azért ez nem ennyire egyszerű :arrow: klímás topic


Amit írtam az egy durva leegyszerüsítés volt de a klimas topicban tényleg minden precizen benne van 8)

Helo
Hétfön megyek a klimáshoz megirom a változást.
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.15. 18:50 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.07.06. 00:00
Hozzászólások: 60
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
Helo
Hétfön megyek a klimáshoz megirom a változást.
üdv zoli


Nekem kicsit még utána is büdös volt.
Nekem egyébként azt javasolták, a mikroszűrőt is cseréljem, ott is lehetnek nemkívánatos élőlények.
E.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.15. 19:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Estoril írta:
lepke írta:
Helo
Hétfön megyek a klimáshoz megirom a változást.
üdv zoli


Nekem kicsit még utána is büdös volt.
Nekem egyébként azt javasolták, a mikroszűrőt is cseréljem, ott is lehetnek nemkívánatos élőlények.
E.

Helo
A szüröket olajcserénél mindig cseréltetem
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.05.15. 22:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 688 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helo
A müanyag belsö részekröl pattogzik le a festék 8O a kormány,ablakemelö,gombok,a könyöklöben lévö telefontartó
ezt nem értem mitöl de elég csunya ahogy kinéz
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal ElÅ‘zÅ‘  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 249  KövetkezÅ‘

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator