* *
Pontos idő: 2024.04.16. 19:56

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224 ... 249  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.15. 18:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.05.30. 13:39
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57306D3
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Semennyire, ha van aknád. Annyi tippet tudnék adni, hogy ha netán rászánod magad a feszítő cseréjére, akkor csak gyárit tegyél fel, illetve szíjból csak Contitech-et. :D[/quote]
Természetesen akarok cseréltetni mindent,feszítőt,klímaszíjat,vízpumpát stb stb,csak hosszbordás szíjat akarnám én kicserélni azért,hogy a szerelőig el tudjak menni.Sajnos aknám az nincs,felülről is meg lehet oldani valahogy?[/quote]

Nem emlékszem pontosan, hogy a ventiket és a burkolatot ki tudod-e szedni csak felülről. Ha igen, akkor megoldható fentről.[/quote]
Köszönöm,megpróbálom majd felülről kiscserélni.[/quote]
Ment Pü.[/quote]
Válaszoltam a Püd.-re!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.16. 20:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.25. 12:00
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: 8500 Pápa,21107 Hamburg
Adott köszi: 27 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!A csomagtér ajtómon nem működik pár dolog.Ablaktörlő,pót féklámpa,rendszámtábla világítás.Gondolom kábelszakadás...Tudtok Pápa környéki szakit,akire rá lehet ennek a javítását bízni? Házilag nagyon nagy falat belefogni?A csomagtér üveg sem működik,és ahogy néztem,azt is nyitni kell a szereléshez...Vagy cserélhető a kábel így is?
Köszi előre!Üdv!Tomi


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára tommyleejones 2017.05.17. 20:43-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.17. 13:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 12:04
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv! A következő a problémám. A kocsi E61 530D Touring 2005-ös. A kulcs csak úgy hajlandó nyitni-zárni, ha nagyon közel tartom a tető csomagtér felőli oldalához. Tudom, hogy ott a jeladó, de miért lehet ez a probléma. Akksi cserélve lett y kulcsban, tehát azt én, mint hozzá nem értő kizártam, hogy gyenge a jel. Köszönöm.

_________________
Üdv: csiza1 :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.17. 13:15 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2017.03.23. 16:18
Hozzászólások: 19
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Először is üdv mindenkinek!
Nemrég regisztráltam ide, egy E60 vásárlásának okán. Utoljára kb 20 éve voltam büszke BMW tulajdonos (E23 728i), lányom születése után váltam meg tőle. Év elején beleakadtam a totalcar "Méltóság 400 ezer km felett" című cikkébe, aminek hatására újra felbuzogott a BMW iránti vágy, eldöntöttem kell egy ilyen. Sajnos nem vagyok egy tökölős fajta kb 10 nap elteltével már az Opel ment a ház elé, az új szerzemény meg a kerítés mögé egy 2006-os gyártású 530d személyében. Bár a vétel gyors volt, és alapos kutakodás sem előzte/kísérte (megnéztem, beleszerettem, fizettem, hoztam), a közösen eltöltött közel 3 hónap és a több mint 10 ezer megtett km alapján kezdek reménykedni, hogy komolyabb baj nincs az autóval. Természetesen az olaj, szűrők, fékek stb cserén túl a szinte kötelező termosztát cserék is megvoltak, most üzemanyag előmelegítőt vadászok épp, hogy az utolsó hibaüzenettől is megszabaduljak. Az egyetlen negatívum, hogy a DPF ki van herélve, korábban írta itt valaki, hogy füstpamacsokat eregetni egy ilyen autóval nem igazán elegáns, amivel mélyen egyetértek, így egy törött 80e km futott példány DPF-je (nem vót occsó) a csomagtartómban várja a felszerelést, és némi szoftverelést.
Amiért végül az első hozzászólásomat megejtettem, mégha nem is tartozik szorosan a topik témájához, hogy köszönetet mondjak minden fórumtársnak az itt felhalmozott tudásanyagért, ami már sokszor volt segítségemre amikor az autóval kapcsolatban kérdések merültek fel bennem, vagy apróbb javítgatások alkalmával megoldásokra volt szükségem!
Szép napot,
Péter


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek reiterpr az itt látható tagok köszönték meg: 2 jimbi525d, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.17. 17:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
csiza1 írta:
Üdv! A következő a problémám. A kocsi E61 530D Touring 2005-ös. A kulcs csak úgy hajlandó nyitni-zárni, ha nagyon közel tartom a tető csomagtér felőli oldalához. Tudom, hogy ott a jeladó, de miért lehet ez a probléma. Akksi cserélve lett y kulcsban, tehát azt én, mint hozzá nem értő kizártam, hogy gyenge a jel. Köszönöm.

Beázott jelerősítő vagy kábeltörés vagy mindkettő. Pár 1000 és 140 ezer közti összegből javítható.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: csiza1
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.17. 21:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 12:04
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
csiza1 írta:
Üdv! A következő a problémám. A kocsi E61 530D Touring 2005-ös. A kulcs csak úgy hajlandó nyitni-zárni, ha nagyon közel tartom a tető csomagtér felőli oldalához. Tudom, hogy ott a jeladó, de miért lehet ez a probléma. Akksi cserélve lett y kulcsban, tehát azt én, mint hozzá nem értő kizártam, hogy gyenge a jel. Köszönöm.

Beázott jelerősítő vagy kábeltörés vagy mindkettő. Pár 1000 és 140 ezer közti összegből javítható.




Maga az erősítő az javítható?

_________________
Üdv: csiza1 :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.17. 21:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
csiza1 írta:
hamoriarpi írta:
csiza1 írta:
Üdv! A következő a problémám. A kocsi E61 530D Touring 2005-ös. A kulcs csak úgy hajlandó nyitni-zárni, ha nagyon közel tartom a tető csomagtér felőli oldalához. Tudom, hogy ott a jeladó, de miért lehet ez a probléma. Akksi cserélve lett y kulcsban, tehát azt én, mint hozzá nem értő kizártam, hogy gyenge a jel. Köszönöm.

Beázott jelerősítő vagy kábeltörés vagy mindkettő. Pár 1000 és 140 ezer közti összegből javítható.




Maga az erősítő az javítható?

Ha visszaolvasol, még fotót is találsz a problémáról! 209 oldal :wink:

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.18. 16:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
csiza1 írta:
hamoriarpi írta:
csiza1 írta:
Üdv! A következő a problémám. A kocsi E61 530D Touring 2005-ös. A kulcs csak úgy hajlandó nyitni-zárni, ha nagyon közel tartom a tető csomagtér felőli oldalához. Tudom, hogy ott a jeladó, de miért lehet ez a probléma. Akksi cserélve lett y kulcsban, tehát azt én, mint hozzá nem értő kizártam, hogy gyenge a jel. Köszönöm.

Beázott jelerősítő vagy kábeltörés vagy mindkettő. Pár 1000 és 140 ezer közti összegből javítható.




Maga az erősítő ...

1. Kikérem magamnak, én nem vagyok erősítő!
2. Nyugodtan tegezhetsz.
:mrgreen:

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.18. 19:40 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.25. 12:00
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: 8500 Pápa,21107 Hamburg
Adott köszi: 27 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!A csomagtér ajtómon nem működik pár dolog.Ablaktörlő,pót féklámpa,rendszámtábla világítás.Gondolom kábelszakadás...Tudtok Pápa környéki szakit,akire rá lehet ennek a javítását bízni? Házilag nagyon nagy falat belefogni?A csomagtér üveg sem működik,és ahogy néztem,azt is nyitni kell a szereléshez...Vagy cserélhető a kábel így is?Esetleg nyitható valami okossággal?
Köszi előre!Üdv!Tomi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.31. 18:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Tudom, elsőként diag, de az most nincs a közelemben. :( Találkoztatok már hasonlóval? (525D)
Gyönyörűen működik az autó, de ha kis fordulatról kezdek felgyorsítani magasabb fokozatokban (5-6), akkor addig nagyon jól húz, míg a gázt el nem veszem. Ha újra gázt adok, akkor késlekedve vagy csak gyengébben gyorsul az autó. Ha közben van egy váltás, és újabb padlógáz például, akkor a következő gáz-elvételig megint teljes erővel húz. Szóval ha gyorsítást gáz-elvétellel megszakítom, akkor utána már nincs meg az a teljesítmény, vagy csak lassan érkezik. (de ~2500 fordulat felett szabályzásig is hibátlanul, gyönyörűen húz). Mintha a gázpedál-állás változásra nem lineárisan reagálna az autó. (Egy hete ellenőriztem, nem volt hibakód, porlasztó korrekciók melegen is 0,5 alatt, DPF ellennyomás alapjáraton 4-5mbar, motornak csodaszép hangja van...)

Érdekelne a véleményetek, hisz szeretünk ezekről beszélgetni. :neutral: (Légtömeg-mérőt lehúztam, remélem nem okoztam vele bajt, de semmi változás nem történt. Lehet, hogy a turbo-geometria nyitásával függhet össze?).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.31. 19:17 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2015.04.25. 12:00
Hozzászólások: 45
Tartózkodási hely: 8500 Pápa,21107 Hamburg
Adott köszi: 27 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525i
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Lehet,hogy hülye kérdés,de azért csak leírom :)
A hűtőrácson ha benézek,van egy vízszintes lamellás rács,ami alap helyzetben zárva van.Gondolom a menetszél ereje nyitja.Nyáron,melegben,dugóban nem befolyásolja ez a hűtést?Megnéztem egy 520d-t,azon nem volt :O
Köszi!Üdv!Tomi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.31. 19:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
Sziasztok!

Tudom, elsőként diag, de az most nincs a közelemben. :( Találkoztatok már hasonlóval? (525D)
Gyönyörűen működik az autó, de ha kis fordulatról kezdek felgyorsítani magasabb fokozatokban (5-6), akkor addig nagyon jól húz, míg a gázt el nem veszem. Ha újra gázt adok, akkor késlekedve vagy csak gyengébben gyorsul az autó. Ha közben van egy váltás, és újabb padlógáz például, akkor a következő gáz-elvételig megint teljes erővel húz. Szóval ha gyorsítást gáz-elvétellel megszakítom, akkor utána már nincs meg az a teljesítmény, vagy csak lassan érkezik. (de ~2500 fordulat felett szabályzásig is hibátlanul, gyönyörűen húz). Mintha a gázpedál-állás változásra nem lineárisan reagálna az autó. (Egy hete ellenőriztem, nem volt hibakód, porlasztó korrekciók melegen is 0,5 alatt, DPF ellennyomás alapjáraton 4-5mbar, motornak csodaszép hangja van...)

Érdekelne a véleményetek, hisz szeretünk ezekről beszélgetni. :neutral: (Légtömeg-mérőt lehúztam, remélem nem okoztam vele bajt, de semmi változás nem történt. Lehet, hogy a turbo-geometria nyitásával függhet össze?).

EGR esetleg? Nekem akkor torpant, mikor az EGR vezérlője szarakodott. Bár ez 20d, de lehet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.31. 20:25 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
bendegúz írta:
Zsolt írta:
Sziasztok!

Tudom, elsőként diag, de az most nincs a közelemben. :( Találkoztatok már hasonlóval? (525D)
Gyönyörűen működik az autó, de ha kis fordulatról kezdek felgyorsítani magasabb fokozatokban (5-6), akkor addig nagyon jól húz, míg a gázt el nem veszem. Ha újra gázt adok, akkor késlekedve vagy csak gyengébben gyorsul az autó. Ha közben van egy váltás, és újabb padlógáz például, akkor a következő gáz-elvételig megint teljes erővel húz. Szóval ha gyorsítást gáz-elvétellel megszakítom, akkor utána már nincs meg az a teljesítmény, vagy csak lassan érkezik. (de ~2500 fordulat felett szabályzásig is hibátlanul, gyönyörűen húz). Mintha a gázpedál-állás változásra nem lineárisan reagálna az autó. (Egy hete ellenőriztem, nem volt hibakód, porlasztó korrekciók melegen is 0,5 alatt, DPF ellennyomás alapjáraton 4-5mbar, motornak csodaszép hangja van...)

Érdekelne a véleményetek, hisz szeretünk ezekről beszélgetni. :neutral: (Légtömeg-mérőt lehúztam, remélem nem okoztam vele bajt, de semmi változás nem történt. Lehet, hogy a turbo-geometria nyitásával függhet össze?).
EGR esetleg? Nekem akkor torpant, mikor az EGR vezérlője szarakodott. Bár ez 20d, de lehet.
Köszi a tippet, gondoltam erre én is (végül is okozhat töltőnyomás-vesztést, ha szorul vagy nem jól működik, nyitva marad, stb). Le szabadna húzni róla a vákuum-csövet egy próbakör erejéig?
(jövő héten már lesz diagom, max kitörlöm majd a begyűjtött hibakódokat)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.31. 21:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
bendegúz írta:
Zsolt írta:
Sziasztok!

Tudom, elsőként diag, de az most nincs a közelemben. :( Találkoztatok már hasonlóval? (525D)
Gyönyörűen működik az autó, de ha kis fordulatról kezdek felgyorsítani magasabb fokozatokban (5-6), akkor addig nagyon jól húz, míg a gázt el nem veszem. Ha újra gázt adok, akkor késlekedve vagy csak gyengébben gyorsul az autó. Ha közben van egy váltás, és újabb padlógáz például, akkor a következő gáz-elvételig megint teljes erővel húz. Szóval ha gyorsítást gáz-elvétellel megszakítom, akkor utána már nincs meg az a teljesítmény, vagy csak lassan érkezik. (de ~2500 fordulat felett szabályzásig is hibátlanul, gyönyörűen húz). Mintha a gázpedál-állás változásra nem lineárisan reagálna az autó. (Egy hete ellenőriztem, nem volt hibakód, porlasztó korrekciók melegen is 0,5 alatt, DPF ellennyomás alapjáraton 4-5mbar, motornak csodaszép hangja van...)

Érdekelne a véleményetek, hisz szeretünk ezekről beszélgetni. :neutral: (Légtömeg-mérőt lehúztam, remélem nem okoztam vele bajt, de semmi változás nem történt. Lehet, hogy a turbo-geometria nyitásával függhet össze?).
EGR esetleg? Nekem akkor torpant, mikor az EGR vezérlője szarakodott. Bár ez 20d, de lehet.
Köszi a tippet, gondoltam erre én is (végül is okozhat töltőnyomás-vesztést, ha szorul vagy nem jól működik, nyitva marad, stb). Le szabadna húzni róla a vákuum-csövet egy próbakör erejéig?
(jövő héten már lesz diagom, max kitörlöm majd a begyűjtött hibakódokat)


Élőadatokat kéne megnézned szerintem. Én is ezzel küzdöttem egy ideig. Át kellett vákuum csövezni a kocsit + druckwandler csere. Élőadatok elég szemléletesen megmutatták, hogy amikor elfogy a vákuum, akkor 5 mp-t késik a töltőnyomás.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.31. 21:19 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:
bendegúz írta:
Zsolt írta:
Sziasztok!

Tudom, elsőként diag, de az most nincs a közelemben. :( Találkoztatok már hasonlóval? (525D)
Gyönyörűen működik az autó, de ha kis fordulatról kezdek felgyorsítani magasabb fokozatokban (5-6), akkor addig nagyon jól húz, míg a gázt el nem veszem. Ha újra gázt adok, akkor késlekedve vagy csak gyengébben gyorsul az autó. Ha közben van egy váltás, és újabb padlógáz például, akkor a következő gáz-elvételig megint teljes erővel húz. Szóval ha gyorsítást gáz-elvétellel megszakítom, akkor utána már nincs meg az a teljesítmény, vagy csak lassan érkezik. (de ~2500 fordulat felett szabályzásig is hibátlanul, gyönyörűen húz). Mintha a gázpedál-állás változásra nem lineárisan reagálna az autó. (Egy hete ellenőriztem, nem volt hibakód, porlasztó korrekciók melegen is 0,5 alatt, DPF ellennyomás alapjáraton 4-5mbar, motornak csodaszép hangja van...)

Érdekelne a véleményetek, hisz szeretünk ezekről beszélgetni. :neutral: (Légtömeg-mérőt lehúztam, remélem nem okoztam vele bajt, de semmi változás nem történt. Lehet, hogy a turbo-geometria nyitásával függhet össze?).
EGR esetleg? Nekem akkor torpant, mikor az EGR vezérlője szarakodott. Bár ez 20d, de lehet.
Köszi a tippet, gondoltam erre én is (végül is okozhat töltőnyomás-vesztést, ha szorul vagy nem jól működik, nyitva marad, stb). Le szabadna húzni róla a vákuum-csövet egy próbakör erejéig?
(jövő héten már lesz diagom, max kitörlöm majd a begyűjtött hibakódokat)
Élőadatokat kéne megnézned szerintem. Én is ezzel küzdöttem egy ideig. Át kellett vákuum csövezni a kocsit + druckwandler csere. Élőadatok elég szemléletesen megmutatták, hogy amikor elfogy a vákuum, akkor 5 mp-t késik a töltőnyomás.
Rendben, akkor ezzel is kalkulálok. Mikor izzítógyertyákat cseréltem, akkor a vákuum-csöveket is kiszórtam, ezek talán rendben vannak (bár a turbóhoz vezetőt nem cseréltem). Milyen paramétereket kellett vizsgálnod-figyelned? Ez a druckwandler is a szívósor alatt van, ha jól emlékszem. :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.31. 22:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:
bendegúz írta:
Zsolt írta:
Sziasztok!

Tudom, elsőként diag, de az most nincs a közelemben. :( Találkoztatok már hasonlóval? (525D)
Gyönyörűen működik az autó, de ha kis fordulatról kezdek felgyorsítani magasabb fokozatokban (5-6), akkor addig nagyon jól húz, míg a gázt el nem veszem. Ha újra gázt adok, akkor késlekedve vagy csak gyengébben gyorsul az autó. Ha közben van egy váltás, és újabb padlógáz például, akkor a következő gáz-elvételig megint teljes erővel húz. Szóval ha gyorsítást gáz-elvétellel megszakítom, akkor utána már nincs meg az a teljesítmény, vagy csak lassan érkezik. (de ~2500 fordulat felett szabályzásig is hibátlanul, gyönyörűen húz). Mintha a gázpedál-állás változásra nem lineárisan reagálna az autó. (Egy hete ellenőriztem, nem volt hibakód, porlasztó korrekciók melegen is 0,5 alatt, DPF ellennyomás alapjáraton 4-5mbar, motornak csodaszép hangja van...)

Érdekelne a véleményetek, hisz szeretünk ezekről beszélgetni. :neutral: (Légtömeg-mérőt lehúztam, remélem nem okoztam vele bajt, de semmi változás nem történt. Lehet, hogy a turbo-geometria nyitásával függhet össze?).
EGR esetleg? Nekem akkor torpant, mikor az EGR vezérlője szarakodott. Bár ez 20d, de lehet.
Köszi a tippet, gondoltam erre én is (végül is okozhat töltőnyomás-vesztést, ha szorul vagy nem jól működik, nyitva marad, stb). Le szabadna húzni róla a vákuum-csövet egy próbakör erejéig?
(jövő héten már lesz diagom, max kitörlöm majd a begyűjtött hibakódokat)
Élőadatokat kéne megnézned szerintem. Én is ezzel küzdöttem egy ideig. Át kellett vákuum csövezni a kocsit + druckwandler csere. Élőadatok elég szemléletesen megmutatták, hogy amikor elfogy a vákuum, akkor 5 mp-t késik a töltőnyomás.
Rendben, akkor ezzel is kalkulálok. Mikor izzítógyertyákat cseréltem, akkor a vákuum-csöveket is kiszórtam, ezek talán rendben vannak (bár a turbóhoz vezetőt nem cseréltem). Milyen paramétereket kellett vizsgálnod-figyelned? Ez a druckwandler is a szívósor alatt van, ha jól emlékszem. :(


Aktuális légtömeg <-> referencia légtömeg, aktuális töltőnyomás <-> referencia töltőnyomás. Ista+-al gyakorlatilag annyira jól nyomon követhetőek az értékek, hogy egyből látszik, hogyha késedelem van. EGR-re pedig van teszt. Le kell hozzá húzni a töltőnyomás csövet és ki kell vezérelni az EGR-t. Másodpercben meg van adva, hogy milyen intervallumonként kell nyitnia és zárnia, azt hiszem 4 másodpercenként. Turbó geo állításra is van szintén ugyan ilyen teszt. Ott is csak meg kell mérni az állítási intervallumot szekundumban. Ott olyan 1 másodperc a dolog végállástól végállásig. DPF-re szintén van teszt. Mindenre van teszt :doglotlo: Ha van hozzá affinitásod, akkor egy óra alatt ki fogod tudni szűrni, hogy mi a gond. Javaslom továbbá egy vákuum mérő óra beszerzését is, azzal le tudod ellenőrizni a vákuumpumpád állapotát, illetve meg tudod nézni, hogy van-e bármekkora mértékű vákuum veszteség, hogyha leállítod az autót.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: 2 spnq, Zsolt
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.31. 22:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:
bendegúz írta:
[quote="Zsolt"]Sziasztok!

Tudom, elsőként diag, de az most nincs a közelemben. :( Találkoztatok már hasonlóval? (525D)
Gyönyörűen működik az autó, de ha kis fordulatról kezdek felgyorsítani magasabb fokozatokban (5-6), akkor addig nagyon jól húz, míg a gázt el nem veszem. Ha újra gázt adok, akkor késlekedve vagy csak gyengébben gyorsul az autó. Ha közben van egy váltás, és újabb padlógáz például, akkor a következő gáz-elvételig megint teljes erővel húz. Szóval ha gyorsítást gáz-elvétellel megszakítom, akkor utána már nincs meg az a teljesítmény, vagy csak lassan érkezik. (de ~2500 fordulat felett szabályzásig is hibátlanul, gyönyörűen húz). Mintha a gázpedál-állás változásra nem lineárisan reagálna az autó. (Egy hete ellenőriztem, nem volt hibakód, porlasztó korrekciók melegen is 0,5 alatt, DPF ellennyomás alapjáraton 4-5mbar, motornak csodaszép hangja van...)

Érdekelne a véleményetek, hisz szeretünk ezekről beszélgetni. :neutral: (Légtömeg-mérőt lehúztam, remélem nem okoztam vele bajt, de semmi változás nem történt. Lehet, hogy a turbo-geometria nyitásával függhet össze?).
EGR esetleg? Nekem akkor torpant, mikor az EGR vezérlője szarakodott. Bár ez 20d, de lehet.
Köszi a tippet, gondoltam erre én is (végül is okozhat töltőnyomás-vesztést, ha szorul vagy nem jól működik, nyitva marad, stb). Le szabadna húzni róla a vákuum-csövet egy próbakör erejéig?
(jövő héten már lesz diagom, max kitörlöm majd a begyűjtött hibakódokat)
Élőadatokat kéne megnézned szerintem. Én is ezzel küzdöttem egy ideig. Át kellett vákuum csövezni a kocsit + druckwandler csere. Élőadatok elég szemléletesen megmutatták, hogy amikor elfogy a vákuum, akkor 5 mp-t késik a töltőnyomás.
Rendben, akkor ezzel is kalkulálok. Mikor izzítógyertyákat cseréltem, akkor a vákuum-csöveket is kiszórtam, ezek talán rendben vannak (bár a turbóhoz vezetőt nem cseréltem). Milyen paramétereket kellett vizsgálnod-figyelned? Ez a druckwandler is a szívósor alatt van, ha jól emlékszem. :(


Aktuális légtömeg <-> referencia légtömeg, aktuális töltőnyomás <-> referencia töltőnyomás. Ista+-al gyakorlatilag annyira jól nyomon követhetőek az értékek, hogy egyből látszik, hogyha késedelem van. EGR-re pedig van teszt. Le kell hozzá húzni a töltőnyomás csövet és ki kell vezérelni az EGR-t. Másodpercben meg van adva, hogy milyen intervallumonként kell nyitnia és zárnia, azt hiszem 4 másodpercenként. Turbó geo állításra is van szintén ugyan ilyen teszt. Ott is csak meg kell mérni az állítási intervallumot szekundumban. Ott olyan 1 másodperc a dolog végállástól végállásig. DPF-re szintén van teszt. Mindenre van teszt :doglotlo: Ha van hozzá affinitásod, akkor egy óra alatt ki fogod tudni szűrni, hogy mi a gond. Javaslom továbbá egy vákuum mérő óra beszerzését is, azzal le tudod ellenőrizni a vákuumpumpád állapotát, illetve meg tudod nézni, hogy van-e bármekkora mértékű vákuum veszteség, hogyha leállítod az autót.[/quote]
Egyelore mig nincs diagod ne csinalj vele semmit ertelmetlen mivel lehuztad a legtomegmerot igy beirt egy csomo hibat,es mig ki nem torold addig maskep adaptal,a tobbit mar leirtak ellenorzesi sorendet,meg hozza tennem hogy a cooler tomiteseket is ellenorizd.es a leomlot nem tudom hogy neked meg lemez vagy ontveny van mar igy az sem kizarhato ok ha elreped vagy kifuj.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.05.31. 22:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi az infókat. Ezzel a témával megint jobban megismerkedem, mint szeretnék... :facepalm:

A kipufogó csonkom még gyári (sajna lemez). Bízom benne, hogy nem az okozza a problémát (talán a változatos és rendszertelen teljesítményvesztés miatt erre kisebb is az esély). Akkor belehúzok, holnap hibakód olvasás-törlés, meg lebontom az alját, és ellenőrzöm a kipufogócsonkot is. A turbórendszer tömítettségét szintén kizárnám (egy tömítés volt eddig rossz, azt cseréltem). Sehol semmi olajfolyás vagy olajsár, porszáraz minden. Ha a kipufogócsonk a problémás, annak a látható kifújáson kívül lenne bármilyen jele? Semmilyen oda nem illő zajt nem hallottam eddig.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.01. 08:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
Köszi az infókat. Ezzel a témával megint jobban megismerkedem, mint szeretnék... :facepalm:

A kipufogó csonkom még gyári (sajna lemez). Bízom benne, hogy nem az okozza a problémát (talán a változatos és rendszertelen teljesítményvesztés miatt erre kisebb is az esély). Akkor belehúzok, holnap hibakód olvasás-törlés, meg lebontom az alját, és ellenőrzöm a kipufogócsonkot is. A turbórendszer tömítettségét szintén kizárnám (egy tömítés volt eddig rossz, azt cseréltem). Sehol semmi olajfolyás vagy olajsár, porszáraz minden. Ha a kipufogócsonk a problémás, annak a látható kifújáson kívül lenne bármilyen jele? Semmilyen oda nem illő zajt nem hallottam eddig.


Hallanád azt. :franko:

Egyébként, nekem nem írt be hibakódot a lehúzott légtömegmérő, de még a lehúzott EGR sem. :roker: Nem vagyunk egyformák. :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2017.06.01. 11:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:
Köszi az infókat. Ezzel a témával megint jobban megismerkedem, mint szeretnék... :facepalm:

A kipufogó csonkom még gyári (sajna lemez). Bízom benne, hogy nem az okozza a problémát (talán a változatos és rendszertelen teljesítményvesztés miatt erre kisebb is az esély). Akkor belehúzok, holnap hibakód olvasás-törlés, meg lebontom az alját, és ellenőrzöm a kipufogócsonkot is. A turbórendszer tömítettségét szintén kizárnám (egy tömítés volt eddig rossz, azt cseréltem). Sehol semmi olajfolyás vagy olajsár, porszáraz minden. Ha a kipufogócsonk a problémás, annak a látható kifújáson kívül lenne bármilyen jele? Semmilyen oda nem illő zajt nem hallottam eddig.


Hallanád azt. :franko:

Egyébként, nekem nem írt be hibakódot a lehúzott légtömegmérő, de még a lehúzott EGR sem. :roker: Nem vagyunk egyformák. :lol:


Szerintem is meg kellene hallani, ha olyan mértékű a repedés. Ma volt egy kis időm, átnézegettem a dolgokat. A kipufogócsonkom még a gyári lemez, de csillog villog. :D Szerintem az rendben van. A tegnapi légtömeg-mérő lehúzást csak egy olyan hibakód követte, hogy a beszívott levegő hőmérséklete túl magas (nem tudom, mi az összefüggés). Persze ma kitöröltem, mentem az autóval 100km-t, és a hiba, sem pedig hibakód nem jelentkezett. Ezen a vákuum-egr vonalon kell majd tovább mennem szerintem, de nekem csak Deplhi-s diagom van, az meg max. hibakód olvasásra-törlésre jó. Köszi mindenkinek a segítséget, egyenlőre használom, aztán meglátjuk. :franko:

Ha egyszer cserés lesz a kipufogócsonk, honnan és milyet érdemes feltenni majd?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4972 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224 ... 249  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator