* *
Pontos idő: 2020.09.28. 18:15

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4958 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 244, 245, 246, 247, 248
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2020.04.19. 09:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.07.29. 21:52
Hozzászólások: 6
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok
E60 530D Levegőszűrőn van egy fehér rész az csak védő vagy azzal egyutt kell beletenni az autoba? Plusz van mégegy olyan problémám hogy a kartergáz szűrőt kiszereltem és nem volt benne a szűrő része. Miért vehettek ki az autóból? Ha nem volt benne ne rakjak bele énse vagy azt mindenképp pótoljam?
Előre is köszi a segítségeteket.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2020.04.19. 12:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3632
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 727 alkalommal
Kapott köszik: 798 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
chelseafan1998 írta:
Sziasztok
E60 530D Levegőszűrőn van egy fehér rész az csak védő vagy azzal egyutt kell beletenni az autoba? Plusz van mégegy olyan problémám hogy a kartergáz szűrőt kiszereltem és nem volt benne a szűrő része. Miért vehettek ki az autóból? Ha nem volt benne ne rakjak bele énse vagy azt mindenképp pótoljam?
Előre is köszi a segítségeteket.


Igen, azzal kell beszerelni. 2004-től már nincs szűrő, csak "lecsapató"

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2020.04.19. 13:28 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.07.29. 21:52
Hozzászólások: 6
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
chelseafan1998 írta:
Sziasztok
E60 530D Levegőszűrőn van egy fehér rész az csak védő vagy azzal egyutt kell beletenni az autoba? Plusz van mégegy olyan problémám hogy a kartergáz szűrőt kiszereltem és nem volt benne a szűrő része. Miért vehettek ki az autóból? Ha nem volt benne ne rakjak bele énse vagy azt mindenképp pótoljam?
Előre is köszi a segítségeteket.


Igen, azzal kell beszerelni. 2004-től már nincs szűrő, csak "lecsapató"


Köszi és ha az a lecsapato része nincsen bent csak üresen a ház az mit jelent? Berakhatom az újat vagy hagyjam üresen?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2020.05.02. 15:03 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
chelseafan1998 írta:
muhaati írta:
chelseafan1998 írta:
Sziasztok
E60 530D Levegőszűrőn van egy fehér rész az csak védő vagy azzal egyutt kell beletenni az autoba? Plusz van mégegy olyan problémám hogy a kartergáz szűrőt kiszereltem és nem volt benne a szűrő része. Miért vehettek ki az autóból? Ha nem volt benne ne rakjak bele énse vagy azt mindenképp pótoljam?
Előre is köszi a segítségeteket.


Igen, azzal kell beszerelni. 2004-től már nincs szűrő, csak "lecsapató"


Köszi és ha az a lecsapato része nincsen bent csak üresen a ház az mit jelent? Berakhatom az újat vagy hagyjam üresen?

Altalában föleg a Febi ugy csomagolja hogy ház benne egy lecsapató és 2 tömités van hozzá es ragd bele a lecsapatót.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2020.05.30. 15:29 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.05.26. 09:59
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Muhi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Vezérlés cserén gondolkodom, nagyon megoszlanak a vélemények nyílván, de egy 530D 306D3 231LE motoron ami még facelift előtti de már alublokkos mennyire rizikós 316 ezer valós km-el?
Magyar autó 10-15 ezrenként volt olajcsere hangja nincs a láncnak és semmi rendellenesség.

Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2020.06.06. 17:02 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 213
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
adams22 írta:
Sziasztok!
Vezérlés cserén gondolkodom, nagyon megoszlanak a vélemények nyílván, de egy 530D 306D3 231LE motoron ami még facelift előtti de már alublokkos mennyire rizikós 316 ezer valós km-el?
Magyar autó 10-15 ezrenként volt olajcsere hangja nincs a láncnak és semmi rendellenesség.

Köszi!

Én nem cserélném ki, mert eléggé hallható előjele szokott lenni a lánchibának és akkor még nem szakad el, de ha van pénzed cseréld ki azzal nem ártasz neki.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2020.06.06. 19:27 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.05. 00:00
Hozzászólások: 41
Tartózkodási hely: Ráckeve
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv, társak E60 525D 2005 -ős évjárat. Kicseréltem az aksit 4 éve s már a töltést sem vette szinre szagra ugyan azt rendeltem beraktak a vasba azóta nem indít meg sem forgatja az önindítót. Esetleg tud valaki valami trükköt mi lehet a baj? köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2020.06.07. 11:24 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
luksa írta:
Üdv, társak E60 525D 2005 -ős évjárat. Kicseréltem az aksit 4 éve s már a töltést sem vette szinre szagra ugyan azt rendeltem beraktak a vasba azóta nem indít meg sem forgatja az önindítót. Esetleg tud valaki valami trükköt mi lehet a baj? köszi

Bikazva sem indul?

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2020.06.09. 10:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.05.26. 09:59
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Muhi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
luksa írta:
Üdv, társak E60 525D 2005 -ős évjárat. Kicseréltem az aksit 4 éve s már a töltést sem vette szinre szagra ugyan azt rendeltem beraktak a vasba azóta nem indít meg sem forgatja az önindítót. Esetleg tud valaki valami trükköt mi lehet a baj? köszi

Bikazva sem indul?



Fel lett tanítva az az akksi az autóhoz? Gyanítom hogy nem, akkor szokta az újat is tönkre vágni. Még ha ugyan olyan Ah-s is kerül bele akkor is kell regisztrálni. Ha más Ah-s megy bele akkor pedig felprogramozni (gyári diaggal). :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2020.06.09. 21:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2280
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
adams22 írta:
rockerekhu írta:
luksa írta:
Üdv, társak E60 525D 2005 -ős évjárat. Kicseréltem az aksit 4 éve s már a töltést sem vette szinre szagra ugyan azt rendeltem beraktak a vasba azóta nem indít meg sem forgatja az önindítót. Esetleg tud valaki valami trükköt mi lehet a baj? köszi

Bikazva sem indul?



Fel lett tanítva az az akksi az autóhoz? Gyanítom hogy nem, akkor szokta az újat is tönkre vágni. Még ha ugyan olyan Ah-s is kerül bele akkor is kell regisztrálni. Ha más Ah-s megy bele akkor pedig felprogramozni (gyári diaggal). :)


A feltanítás hiánya az később mutatkozik meg, kb 1-1.5 év alatt hal meg az aksi, ami egyébként 4-8 évet is bírna. Én megnézném az IBS-t (Intelligent Battery Sensor), gyanítom azt sikerült megreccsenteni. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2020.06.13. 07:37 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.05. 00:00
Hozzászólások: 41
Tartózkodási hely: Ráckeve
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv, mint kiderült az önindító reccsent meg, sikeres aksi és önindító csere után most már indít, csak nem indul. Egy kis spray és elkapná de nem merek sokat fujni, valószínű nem kap üzemanyagot, a tankban lévő szivattyút megnéztem működik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2020.07.03. 08:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.10.01. 18:50
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Sopron
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Egy probléma megoldásában kérem a segítségeteket!(E60 2003 520i M54B22) Mostanában, már majdnem minden indítás utáni 100km/h sebesség átlépésnél hibára írja a tempomatot. Cruise control failure jelenik meg a kijelzőn és onnantól kezdve nem működik egészen az autó újraindításáig. Majd ha megint átlépem a 100km/h sebességet újra hibát ír.
A 100km/h csak "nyugodt" vezetésnél történik, de ha pl. 2.fokozatban húzatom, mondjuk 5000rpm-ig akkor már 100km/h alatt hibára dobja. Inpával kiolvasva azt írja, hogy 2788 Vehicle speed
P-code: P0500 Vehicle speed sensor 'A'
Az összes ABS szenzort kivettem megtisztítottam. Inpa élő adatoknál mind a 4 kerék szenzornál állandó sebességet mutat. Szerintem ha valamelyik ABS szenzorral lenne baj akkor világítana az arcomba a ABS control lámpa, de nem.
Azt viszont észre vettem, mivel a sok gépre dugástól és időtöltéstől lemerülőben volt az akkumulátorom, töltőre tettem, azután nem produkálta ezt a hibát, egészen addig míg 1-2 nap elteltével(és sok indítást követően) megint csinálta. Megint töltöre tettem, 1-2 nap minden ok, aztán megint rossz. De csak ez a funkció, minden más jól működik.
Járt már valaki így? Jól gondolom hogy ez valamilyen elektromos probléma lesz? Mi lehet a megoldás?

Köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2020.07.26. 14:16 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok hogy tudom ellenőrizni hogy kifolyik e a kondezvíz a klímából illetve hol van a kivezető csöve?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2020.08.20. 18:46 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok hallott már valaki a hidrogénes tisztításról diesel autóknál??? Valami tapasztalat?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2020.08.20. 19:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2340
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 310 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
Sziasztok hogy tudom ellenőrizni hogy kifolyik e a kondezvíz a klímából illetve hol van a kivezető csöve?
Alulrol, a valto ket oldalan.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2020.08.26. 07:38 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 271
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
stupeki69 írta:
Sziasztok hogy tudom ellenőrizni hogy kifolyik e a kondezvíz a klímából illetve hol van a kivezető csöve?
Alulrol, a valto ket oldalan.

köszönöm


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2020.09.01. 13:03 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.12.26. 22:47
Hozzászólások: 26
Tartózkodási hely: DEBRECEN
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 256 D1
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Kedves Klubtagok!

Adott egy E61 2006 525DA 177LE.

Töltés gondom van, de nem tudom merre kezdjek neki, hátha valaki járt már így.... (?)

Tavaly télen vettem észre azt, hogy ha nem állok be a garázsba, és 0-+2 alatt van a hőmérséklet, a kocsi éjjel áthűl, akkor indítás után nem tölt, be is dobja a műszerfalra az akku jelet pirossal. Pár perc (2-6) után a töltés meglesz, jel elalszik, és ekkor kb 15V-al tölt. Következő megállás után (üzemmelegen) a töltés már jó, 14,2-14,6 közötti.

Gondolok egyenírányítóra, vagy fesszabályzóra.
De lehet valami elektronika tiltja le olyankor......? Fogalmam nincs.
Egész tavasztól nem volt vele gond, de ma reggelre 15C volt kb, és bedobta a hibát kb. 5 másodpercre, mire kiszaladtam a multiméterrel már 14,5 volt a töltésem.

Találkozott már hasonlóval???

Üdv. Peti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2020.09.02. 10:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.05.26. 09:59
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Muhi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Peti85 írta:
Kedves Klubtagok!

Adott egy E61 2006 525DA 177LE.

Töltés gondom van, de nem tudom merre kezdjek neki, hátha valaki járt már így.... (?)

Tavaly télen vettem észre azt, hogy ha nem állok be a garázsba, és 0-+2 alatt van a hőmérséklet, a kocsi éjjel áthűl, akkor indítás után nem tölt, be is dobja a műszerfalra az akku jelet pirossal. Pár perc (2-6) után a töltés meglesz, jel elalszik, és ekkor kb 15V-al tölt. Következő megállás után (üzemmelegen) a töltés már jó, 14,2-14,6 közötti.

Gondolok egyenírányítóra, vagy fesszabályzóra.
De lehet valami elektronika tiltja le olyankor......? Fogalmam nincs.
Egész tavasztól nem volt vele gond, de ma reggelre 15C volt kb, és bedobta a hibát kb. 5 másodpercre, mire kiszaladtam a multiméterrel már 14,5 volt a töltésem.

Találkozott már hasonlóval???

Üdv. Peti



Szia!

Nekem még az E46-ban volt ilyesmi problémám. A feszültségszabályzó chip-je olyan, hogy meghülyül hőmérséklet változásokra ha mondjuk egy forrasztási láb részben elenged. A dióda nem igazán ilyen, az vagy jó vagy nem hőmérséklettől függetlenül. De vigyázni kell, mert ha rossz a fesz.szab az tönkre teheti a diódákat is ha éppen túltöltésed van. Nekem is úgy volt hogy hidegben kb. +10 fok alatt bolondult meg. Beugrottak feszültségcsúcsok kb. 18 V és kiverte az izzóimat állandóan cserélgetnem kellett kb minden nap másik izzó :D még jó hogy csak sima H7-es volt. Nem tudtam rájönni mi lehet a baj, aztán egyszer menet közben sikerült elcsípnem hogy a töltés felugrik 18V-ra (mert nekem csak menet közben jött ez elő). Fesz.szab.-ot kicseréltem utána jó is lett. Ja és csak a gyári fesz.szab.-ot ajánlom bele! Nekem Valeo volt benne a generátor vettem először egy utángyártottat, nem tudott vele kommunikálni az ECU olyan mintha nem is lett volna benne semmi, azt kidobtam és jött a gyári Valeo. Azóta is jó, gondolom, már eladtam. :D Jó lenne neked is a generátort kiszerelni feltenni padra és lemérni. Az lenne a tuti, egy hideg és egy meleg teszt. Én munkámból adódóan pont ilyenekkel foglalkozom egy pár ilyen hibát már láttam és 90%-ban mindig a regulátor volt a hibás.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek adams22 az itt látható tagok köszönték meg: stupeki69
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4958 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 244, 245, 246, 247, 248

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator