* *
Pontos idő: 2019.10.23. 11:50

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4934 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 243, 244, 245, 246, 247
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.06.09. 10:01 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.05. 00:00
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: Ráckeve
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv, márkatársak, egy kérdésem lenne. Ha járó motornál leveszem az olajbeöntő fedelet, kell hogy nyomja az oaljat? Ezt azért kérdem mert van egy e46 om is annál nyomja de az enyémnél e60 525d. mem nyomja. köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.06.10. 14:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2262
Adott köszi: 426 alkalommal
Kapott köszik: 478 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
luksa írta:
Üdv, márkatársak, egy kérdésem lenne. Ha járó motornál leveszem az olajbeöntő fedelet, kell hogy nyomja az oaljat? Ezt azért kérdem mert van egy e46 om is annál nyomja de az enyémnél e60 525d. mem nyomja. köszi.


Szia!

A BMW diesel motorok általában eléggé kartergázasak. Ha leveszed az olajbetöltő sapkát, akkor jön szépen kifele. Az E46-od gondolom 20d, bár erről nem esett szó. Ott azért fröcsög az olaj, mert hordja kifele vezérműlánc, míg a 25d-nél nem. :franko:

_________________
BMW E39 528i -> BMW E60 535d -> Passat B8 2.0 CRTDI & Abarth 595 Competizione


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: 2 dreizwanzig, luksa
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.06.25. 15:21 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 207
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok Srácok. E60ban tönkrement a Mask. Ha veszek bele másikat valahonnan,simán csak összedugom és működik, vagy kell vele valamit csinálni ? Van egy eladó itt nem messze tőlem, csak az nem navis, az enyém pedig az, ez jelenthet problémát? Köszünet Üdv. Zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.07.09. 14:18 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.05. 00:00
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: Ráckeve
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv társak,,, egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy E60 525d 2005-ös. Egy ideje indítás után a műszerfalon megjelenik egy telefon jel áthúzva valami SOS hívás hibát mutat majd egy idő után eltűnik.Hogyan tudnám ezt törölni? és még egy a a Bluetooth funkciót nem tudom bekapcsolni, ott van a kis négyszög de nem tudom kipipálni hogy a kommunikáció aktív legyen. Előre is köszi a segítséget.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.07.10. 07:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2042
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 45 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
luksa írta:
Üdv társak,,, egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy E60 525d 2005-ös. Egy ideje indítás után a műszerfalon megjelenik egy telefon jel áthúzva valami SOS hívás hibát mutat majd egy idő után eltűnik.Hogyan tudnám ezt törölni? és még egy a a Bluetooth funkciót nem tudom bekapcsolni, ott van a kis négyszög de nem tudom kipipálni hogy a kommunikáció aktív legyen. Előre is köszi a segítséget.


Kéne neki egy diag, de az elmondottakból nagy valószínűséggel a bluetooth modulod adta be a derekát! :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek vaszarig az itt látható tagok köszönték meg: luksa
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.07.10. 12:30 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.10.05. 00:00
Hozzászólások: 36
Tartózkodási hely: Ráckeve
Adott köszi: 9 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi a választ, azt a modult hol találom az autóban? köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.08.21. 14:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.07.29. 21:52
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok
Tolatókamerát szeretnék szerelni az autómba, Tolatókamerán kívül mit kell vennem hogy a gyárilag nagy navira kitudjam tenni a képet?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.09.28. 14:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2324
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 306 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok, cimboram nemreg vett kocsija (e60 535d) a kovetkezo hibakat generalja, kene nemi tampont, hogy mi lehet a megoldas a hibakra. Menet kozben abs, dsc es kormany hiba a muszerfalon, nehez kormanyzas stb. Diag dsc tulfeszultseget ir es mind a negy kerek jelado is be van irva ilyenkor hibanak. Amikor ez elojon, akkor a navi kijelzo is elsotetul. Torles utan minden ok egy darabig.
Honnan lehet megtudni, hogy a dpf ki van-e iktatva? Motorvezerloben dpf nyomasszenzor hibat ir es magas dpf telitettseget. Ha diagba ramegyek, semmi dpf adatot nem hajlando mutatni. Lehet kiirtak csak szarul? Vagy a szenzor rossz es azert nem mutat semmit? A kipufogo vege kormos.
IBS hiba is van, annak lehet koze ezekhez (az elsohoz)?

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.09.28. 22:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1842 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
morv írta:
Sziasztok, cimboram nemreg vett kocsija (e60 535d) a kovetkezo hibakat generalja, kene nemi tampont, hogy mi lehet a megoldas a hibakra. Menet kozben abs, dsc es kormany hiba a muszerfalon, nehez kormanyzas stb. Diag dsc tulfeszultseget ir es mind a negy kerek jelado is be van irva ilyenkor hibanak. Amikor ez elojon, akkor a navi kijelzo is elsotetul. Torles utan minden ok egy darabig.
Honnan lehet megtudni, hogy a dpf ki van-e iktatva? Motorvezerloben dpf nyomasszenzor hibat ir es magas dpf telitettseget. Ha diagba ramegyek, semmi dpf adatot nem hajlando mutatni. Lehet kiirtak csak szarul? Vagy a szenzor rossz es azert nem mutat semmit? A kipufogo vege kormos.
IBS hiba is van, annak lehet koze ezekhez (az elsohoz)?

IBS valószínűleg, az sok hibát tud generálni, azt úgyis cserélni kell, utána mehettek tovább. Ismerős 35d-ben is aktívkormányhibát meg mindenfélét okozott.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.09.29. 00:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2324
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 306 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
morv írta:
Sziasztok, cimboram nemreg vett kocsija (e60 535d) a kovetkezo hibakat generalja, kene nemi tampont, hogy mi lehet a megoldas a hibakra. Menet kozben abs, dsc es kormany hiba a muszerfalon, nehez kormanyzas stb. Diag dsc tulfeszultseget ir es mind a negy kerek jelado is be van irva ilyenkor hibanak. Amikor ez elojon, akkor a navi kijelzo is elsotetul. Torles utan minden ok egy darabig.
Honnan lehet megtudni, hogy a dpf ki van-e iktatva? Motorvezerloben dpf nyomasszenzor hibat ir es magas dpf telitettseget. Ha diagba ramegyek, semmi dpf adatot nem hajlando mutatni. Lehet kiirtak csak szarul? Vagy a szenzor rossz es azert nem mutat semmit? A kipufogo vege kormos.
IBS hiba is van, annak lehet koze ezekhez (az elsohoz)?

IBS valószínűleg, az sok hibát tud generálni, azt úgyis cserélni kell, utána mehettek tovább. Ismerős 35d-ben is aktívkormányhibát meg mindenfélét okozott.
Koszi, sejtettem, hogy erre fele kell elindulni, mar megvetel ota kuzdott az aksikkal.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.10.01. 16:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2324
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 306 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
morv írta:
Gallaca írta:
morv írta:
Sziasztok, cimboram nemreg vett kocsija (e60 535d) a kovetkezo hibakat generalja, kene nemi tampont, hogy mi lehet a megoldas a hibakra. Menet kozben abs, dsc es kormany hiba a muszerfalon, nehez kormanyzas stb. Diag dsc tulfeszultseget ir es mind a negy kerek jelado is be van irva ilyenkor hibanak. Amikor ez elojon, akkor a navi kijelzo is elsotetul. Torles utan minden ok egy darabig.
Honnan lehet megtudni, hogy a dpf ki van-e iktatva? Motorvezerloben dpf nyomasszenzor hibat ir es magas dpf telitettseget. Ha diagba ramegyek, semmi dpf adatot nem hajlando mutatni. Lehet kiirtak csak szarul? Vagy a szenzor rossz es azert nem mutat semmit? A kipufogo vege kormos.
IBS hiba is van, annak lehet koze ezekhez (az elsohoz)?

IBS valószínűleg, az sok hibát tud generálni, azt úgyis cserélni kell, utána mehettek tovább. Ismerős 35d-ben is aktívkormányhibát meg mindenfélét okozott.
Koszi, sejtettem, hogy erre fele kell elindulni, mar megvetel ota kuzdott az aksikkal.
Mikozben varom a bontott IBS-t, mentem par tesztkort. Ma a toltest figyeltem a titkos menuben, IBS csatlakozok szethuzva. Az elso 5km-en 14.3V koruli toltes volt, aztan elkezdte bedobalni a fent emlitett hibakat. Tolteskijelzo kiakadt, 16 es 17V lozott ugral, minden rendszer meghulyulve. Ugy nez ki ez egy fesszabalyzo hiba lesz. Valaki erositsen meg vagy cafoljon legyen szives!

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.10.01. 22:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1842 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
morv írta:
morv írta:
Gallaca írta:
morv írta:
Sziasztok, cimboram nemreg vett kocsija (e60 535d) a kovetkezo hibakat generalja, kene nemi tampont, hogy mi lehet a megoldas a hibakra. Menet kozben abs, dsc es kormany hiba a muszerfalon, nehez kormanyzas stb. Diag dsc tulfeszultseget ir es mind a negy kerek jelado is be van irva ilyenkor hibanak. Amikor ez elojon, akkor a navi kijelzo is elsotetul. Torles utan minden ok egy darabig.
Honnan lehet megtudni, hogy a dpf ki van-e iktatva? Motorvezerloben dpf nyomasszenzor hibat ir es magas dpf telitettseget. Ha diagba ramegyek, semmi dpf adatot nem hajlando mutatni. Lehet kiirtak csak szarul? Vagy a szenzor rossz es azert nem mutat semmit? A kipufogo vege kormos.
IBS hiba is van, annak lehet koze ezekhez (az elsohoz)?

IBS valószínűleg, az sok hibát tud generálni, azt úgyis cserélni kell, utána mehettek tovább. Ismerős 35d-ben is aktívkormányhibát meg mindenfélét okozott.
Koszi, sejtettem, hogy erre fele kell elindulni, mar megvetel ota kuzdott az aksikkal.
Mikozben varom a bontott IBS-t, mentem par tesztkort. Ma a toltest figyeltem a titkos menuben, IBS csatlakozok szethuzva. Az elso 5km-en 14.3V koruli toltes volt, aztan elkezdte bedobalni a fent emlitett hibakat. Tolteskijelzo kiakadt, 16 es 17V lozott ugral, minden rendszer meghulyulve. Ugy nez ki ez egy fesszabalyzo hiba lesz. Valaki erositsen meg vagy cafoljon legyen szives!

Erről csak olyan tapasztalatom van, hogy anno a hatos generátorát elvittem revízióra a Fervillhez mert rácsepegett a szelepfedéltől az olaj és nem volt épületes látvány. Ott a teljes felújítást javasolták, de azt mondta a munkafelvevő, hogy a fesszabályzót feltétlenül ki kell cserélni mert ha most nem rossz akkor 1 hónap múlva fog behányni és hibákat okozni. Azt mondta, hogy ez a fesszabályzó már kommunikál az elektromos rendszerrel azért tud mókázni ha rossz. Hittem neki, kicseréltem egy felújított darabra kompletten. Meg is szűnt pl. a belsőtéri világítás pislogása. Ez alapján elképzelhetőnek tartom, az akksi-ibs-generátor kombó mindenre képes. Holnap elvileg meglátogat Qwerti, ha nem felejt el ideérni és én sem felejtem el, esetleg megkérdezem.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 2019.10.02. 18:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1842 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Gallaca írta:
morv írta:
morv írta:
Gallaca írta:
morv írta:
Sziasztok, cimboram nemreg vett kocsija (e60 535d) a kovetkezo hibakat generalja, kene nemi tampont, hogy mi lehet a megoldas a hibakra. Menet kozben abs, dsc es kormany hiba a muszerfalon, nehez kormanyzas stb. Diag dsc tulfeszultseget ir es mind a negy kerek jelado is be van irva ilyenkor hibanak. Amikor ez elojon, akkor a navi kijelzo is elsotetul. Torles utan minden ok egy darabig.
Honnan lehet megtudni, hogy a dpf ki van-e iktatva? Motorvezerloben dpf nyomasszenzor hibat ir es magas dpf telitettseget. Ha diagba ramegyek, semmi dpf adatot nem hajlando mutatni. Lehet kiirtak csak szarul? Vagy a szenzor rossz es azert nem mutat semmit? A kipufogo vege kormos.
IBS hiba is van, annak lehet koze ezekhez (az elsohoz)?

IBS valószínűleg, az sok hibát tud generálni, azt úgyis cserélni kell, utána mehettek tovább. Ismerős 35d-ben is aktívkormányhibát meg mindenfélét okozott.
Koszi, sejtettem, hogy erre fele kell elindulni, mar megvetel ota kuzdott az aksikkal.
Mikozben varom a bontott IBS-t, mentem par tesztkort. Ma a toltest figyeltem a titkos menuben, IBS csatlakozok szethuzva. Az elso 5km-en 14.3V koruli toltes volt, aztan elkezdte bedobalni a fent emlitett hibakat. Tolteskijelzo kiakadt, 16 es 17V lozott ugral, minden rendszer meghulyulve. Ugy nez ki ez egy fesszabalyzo hiba lesz. Valaki erositsen meg vagy cafoljon legyen szives!

Erről csak olyan tapasztalatom van, hogy anno a hatos generátorát elvittem revízióra a Fervillhez mert rácsepegett a szelepfedéltől az olaj és nem volt épületes látvány. Ott a teljes felújítást javasolták, de azt mondta a munkafelvevő, hogy a fesszabályzót feltétlenül ki kell cserélni mert ha most nem rossz akkor 1 hónap múlva fog behányni és hibákat okozni. Azt mondta, hogy ez a fesszabályzó már kommunikál az elektromos rendszerrel azért tud mókázni ha rossz. Hittem neki, kicseréltem egy felújított darabra kompletten. Meg is szűnt pl. a belsőtéri világítás pislogása. Ez alapján elképzelhetőnek tartom, az akksi-ibs-generátor kombó mindenre képes. Holnap elvileg meglátogat Qwerti, ha nem felejt el ideérni és én sem felejtem el, esetleg megkérdezem.

Nos nem ért ide, így felhívtam, megkérdeztem ha már megígértem neked. A mágus azt mondta, hogy IBS-nek semmi köze hozzá, az ilyeneket nem csinál. Ez fesszabályzó lesz mindenképp, túlfeszültségnél az autó lekapcsolgatja a modulokat a károsodás elkerülése érdekében.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: Kérdések-válaszok E60
HozzászólásElküldve: 8 perccel ezelőtt 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2324
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 157 alkalommal
Kapott köszik: 306 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Gallaca írta:
morv írta:
morv írta:
Gallaca írta:
[quote="morv"]Sziasztok, cimboram nemreg vett kocsija (e60 535d) a kovetkezo hibakat generalja, kene nemi tampont, hogy mi lehet a megoldas a hibakra. Menet kozben abs, dsc es kormany hiba a muszerfalon, nehez kormanyzas stb. Diag dsc tulfeszultseget ir es mind a negy kerek jelado is be van irva ilyenkor hibanak. Amikor ez elojon, akkor a navi kijelzo is elsotetul. Torles utan minden ok egy darabig.
Honnan lehet megtudni, hogy a dpf ki van-e iktatva? Motorvezerloben dpf nyomasszenzor hibat ir es magas dpf telitettseget. Ha diagba ramegyek, semmi dpf adatot nem hajlando mutatni. Lehet kiirtak csak szarul? Vagy a szenzor rossz es azert nem mutat semmit? A kipufogo vege kormos.
IBS hiba is van, annak lehet koze ezekhez (az elsohoz)?

IBS valószínűleg, az sok hibát tud generálni, azt úgyis cserélni kell, utána mehettek tovább. Ismerős 35d-ben is aktívkormányhibát meg mindenfélét okozott.
Koszi, sejtettem, hogy erre fele kell elindulni, mar megvetel ota kuzdott az aksikkal.
Mikozben varom a bontott IBS-t, mentem par tesztkort. Ma a toltest figyeltem a titkos menuben, IBS csatlakozok szethuzva. Az elso 5km-en 14.3V koruli toltes volt, aztan elkezdte bedobalni a fent emlitett hibakat. Tolteskijelzo kiakadt, 16 es 17V lozott ugral, minden rendszer meghulyulve. Ugy nez ki ez egy fesszabalyzo hiba lesz. Valaki erositsen meg vagy cafoljon legyen szives!

Erről csak olyan tapasztalatom van, hogy anno a hatos generátorát elvittem revízióra a Fervillhez mert rácsepegett a szelepfedéltől az olaj és nem volt épületes látvány. Ott a teljes felújítást javasolták, de azt mondta a munkafelvevő, hogy a fesszabályzót feltétlenül ki kell cserélni mert ha most nem rossz akkor 1 hónap múlva fog behányni és hibákat okozni. Azt mondta, hogy ez a fesszabályzó már kommunikál az elektromos rendszerrel azért tud mókázni ha rossz. Hittem neki, kicseréltem egy felújított darabra kompletten. Meg is szűnt pl. a belsőtéri világítás pislogása. Ez alapján elképzelhetőnek tartom, az akksi-ibs-generátor kombó mindenre képes. Holnap elvileg meglátogat Qwerti, ha nem felejt el ideérni és én sem felejtem el, esetleg megkérdezem.

Nos nem ért ide, így felhívtam, megkérdeztem ha már megígértem neked. A mágus azt mondta, hogy IBS-nek semmi köze hozzá, az ilyeneket nem csinál. Ez fesszabályzó lesz mindenképp, túlfeszültségnél az autó lekapcsolgatja a modulokat a károsodás elkerülése érdekében.[/quote]Koszi! Igy ahogy mondod, lehet forditott volt a helyzet esa tulfesz nyirta ki az IBS-t is (vagy csak ugy magatol halt be, nem a tartossagukrol hiresek). Hetvegen bekerult egy bontott generator, azota fasza minden. Ma vagy holnap kap egy masik IBS-t is.

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 4934 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 243, 244, 245, 246, 247

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator