2014.06.18. 16:42
hamoriarpi írta:matebmw írta:Sziasztok!valaki tud segiteni turbo felujitasssal kapcsolatban?
e60-530d 2005
kifordultam a géppel egy sarkon kover gazzal azota erosen futyul..
tudtok valakit ajanlani felujitasra?
elore is koszonom.
Mate
Az nem turbo probléma lesz, hanem valamelyik cső/tömítés szállt el szerintem, vagy elrepedt a leömlőd. Muha Ati biztos megnézi és meg is javítja. Van topicja elérhetőséggel.
2014.06.18. 16:57
matebmw írta:hamoriarpi írta:matebmw írta:Sziasztok!valaki tud segiteni turbo felujitasssal kapcsolatban?
e60-530d 2005
kifordultam a géppel egy sarkon kover gazzal azota erosen futyul..
tudtok valakit ajanlani felujitasra?
elore is koszonom.
Mate
Az nem turbo probléma lesz, hanem valamelyik cső/tömítés szállt el szerintem, vagy elrepedt a leömlőd. Muha Ati biztos megnézi és meg is javítja. Van topicja elérhetőséggel.
Hat raneztek,azt mondtak anelkul h szetszereltek volna hogy a tengely valoszinuleg a hibas ,mert nem hallottak falsot szivo hangot.sajnos Muha Atihoz nem tudok menni Münchenben lakok..
a turbonak mar elotte is volt hangja de inkabb ilyen mely hangokat adott de csak ritkan mintha berekedt volna ..aztan jott ez..
2014.06.18. 17:01
hamoriarpi írta:matebmw írta:hamoriarpi írta:matebmw írta:Sziasztok!valaki tud segiteni turbo felujitasssal kapcsolatban?
e60-530d 2005
kifordultam a géppel egy sarkon kover gazzal azota erosen futyul..
tudtok valakit ajanlani felujitasra?
elore is koszonom.
Mate
Az nem turbo probléma lesz, hanem valamelyik cső/tömítés szállt el szerintem, vagy elrepedt a leömlőd. Muha Ati biztos megnézi és meg is javítja. Van topicja elérhetőséggel.
Hat raneztek,azt mondtak anelkul h szetszereltek volna hogy a tengely valoszinuleg a hibas ,mert nem hallottak falsot szivo hangot.sajnos Muha Atihoz nem tudok menni Münchenben lakok..
a turbonak mar elotte is volt hangja de inkabb ilyen mely hangokat adott de csak ritkan mintha berekedt volna ..aztan jott ez..
Gázadástól egyik pillanatról másikra meghaló turbóról még nem nagyon hallottam (hacsak nincs eszetlen tuning a dologban). Kartergázszűrőtől kezdve mindent szépen, szisztematikusan végig kell nézni. Zaj-és hangdiagnosztika elég nehezen szokott menni a távolból.
Atinak volt egy jó írása erre a napokban.
2014.06.18. 17:06
hamoriarpi írta:matebmw írta:hamoriarpi írta:matebmw írta:Sziasztok!valaki tud segiteni turbo felujitasssal kapcsolatban?
e60-530d 2005
kifordultam a géppel egy sarkon kover gazzal azota erosen futyul..
tudtok valakit ajanlani felujitasra?
elore is koszonom.
Mate
Az nem turbo probléma lesz, hanem valamelyik cső/tömítés szállt el szerintem, vagy elrepedt a leömlőd. Muha Ati biztos megnézi és meg is javítja. Van topicja elérhetőséggel.
Hat raneztek,azt mondtak anelkul h szetszereltek volna hogy a tengely valoszinuleg a hibas ,mert nem hallottak falsot szivo hangot.sajnos Muha Atihoz nem tudok menni Münchenben lakok..
a turbonak mar elotte is volt hangja de inkabb ilyen mely hangokat adott de csak ritkan mintha berekedt volna ..aztan jott ez..
Gázadástól egyik pillanatról másikra meghaló turbóról még nem nagyon hallottam (hacsak nincs eszetlen tuning a dologban). Kartergázszűrőtől kezdve mindent szépen, szisztematikusan végig kell nézni. Zaj-és hangdiagnosztika elég nehezen szokott menni a távolból.
Atinak volt egy jó írása erre a napokban.
2014.06.18. 17:09
muhaati írta:hamoriarpi írta:matebmw írta:hamoriarpi írta:matebmw írta:Sziasztok!valaki tud segiteni turbo felujitasssal kapcsolatban?
e60-530d 2005
kifordultam a géppel egy sarkon kover gazzal azota erosen futyul..
tudtok valakit ajanlani felujitasra?
elore is koszonom.
Mate
Az nem turbo probléma lesz, hanem valamelyik cső/tömítés szállt el szerintem, vagy elrepedt a leömlőd. Muha Ati biztos megnézi és meg is javítja. Van topicja elérhetőséggel.
Hat raneztek,azt mondtak anelkul h szetszereltek volna hogy a tengely valoszinuleg a hibas ,mert nem hallottak falsot szivo hangot.sajnos Muha Atihoz nem tudok menni Münchenben lakok..
a turbonak mar elotte is volt hangja de inkabb ilyen mely hangokat adott de csak ritkan mintha berekedt volna ..aztan jott ez..
Gázadástól egyik pillanatról másikra meghaló turbóról még nem nagyon hallottam (hacsak nincs eszetlen tuning a dologban). Kartergázszűrőtől kezdve mindent szépen, szisztematikusan végig kell nézni. Zaj-és hangdiagnosztika elég nehezen szokott menni a távolból.
Atinak volt egy jó írása erre a napokban.
Én kérek elnézést, Münchenbe nem megyek el turbót cserélni.
2014.06.18. 17:15
matebmw írta:hamoriarpi írta:matebmw írta:hamoriarpi írta:matebmw írta:Sziasztok!valaki tud segiteni turbo felujitasssal kapcsolatban?
e60-530d 2005
kifordultam a géppel egy sarkon kover gazzal azota erosen futyul..
tudtok valakit ajanlani felujitasra?
elore is koszonom.
Mate
Az nem turbo probléma lesz, hanem valamelyik cső/tömítés szállt el szerintem, vagy elrepedt a leömlőd. Muha Ati biztos megnézi és meg is javítja. Van topicja elérhetőséggel.
Hat raneztek,azt mondtak anelkul h szetszereltek volna hogy a tengely valoszinuleg a hibas ,mert nem hallottak falsot szivo hangot.sajnos Muha Atihoz nem tudok menni Münchenben lakok..
a turbonak mar elotte is volt hangja de inkabb ilyen mely hangokat adott de csak ritkan mintha berekedt volna ..aztan jott ez..
Gázadástól egyik pillanatról másikra meghaló turbóról még nem nagyon hallottam (hacsak nincs eszetlen tuning a dologban). Kartergázszűrőtől kezdve mindent szépen, szisztematikusan végig kell nézni. Zaj-és hangdiagnosztika elég nehezen szokott menni a távolból.
Atinak volt egy jó írása erre a napokban.
Hat holnap elviszem megnzeteni szetszedetni ,itt Münchenben egesz olcson....40 euro/ora atlag nemet szerelok 100 at kernek/ora..
ha a Turbo a gond akkor mindenképpen haza kuldenem a turbot mert itt a felujitas is ami mar normalis ..gyari alkatreszekbol 650 euronal kezdodik.
persze lehet kapni 300 ert is utangyartott valamiket ...nem igazan bizok meg ezekben..
2014.10.15. 15:09
2014.10.15. 17:15
nagy.matyika írta:E60 szériánál 535 esetén a turbo actuator elektromos, vagy vákuum vezérelt? Ha üresben túráztatva van a motor, akkor is változik a turbó geometria vagy csak menet közben? Az esetleges hiba megoldással, már tisztában vagyok.
2014.10.15. 17:50
nagy.matyika írta:E60 szériánál 535 esetén a turbo actuator elektromos, vagy vákuum vezérelt? Ha üresben túráztatva van a motor, akkor is változik a turbó geometria vagy csak menet közben? Az esetleges hiba megoldással, már tisztában vagyok.
2014.10.15. 21:45
2016.03.02. 19:00
2016.03.02. 19:09
bendegúz írta:Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!
2016.03.02. 19:11
muhaati írta:bendegúz írta:Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!
" Akkor " még vákum vezérlésű turbóval szerelték, de a helyettesítés csak nehezen kivitelezhető. ( Egyébként is minek? ) A felújítás cca 100-125 ezer pénz , és tökéletesen hibátlan az eredmény.
2016.03.02. 19:14
bendegúz írta:muhaati írta:bendegúz írta:Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!
" Akkor " még vákum vezérlésű turbóval szerelték, de a helyettesítés csak nehezen kivitelezhető. ( Egyébként is minek? ) A felújítás cca 100-125 ezer pénz , és tökéletesen hibátlan az eredmény.
De f@sz vagyok! A márka érdekelt volna!
2016.03.02. 19:19
muhaati írta:bendegúz írta:muhaati írta:bendegúz írta:Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!
" Akkor " még vákum vezérlésű turbóval szerelték, de a helyettesítés csak nehezen kivitelezhető. ( Egyébként is minek? ) A felújítás cca 100-125 ezer pénz , és tökéletesen hibátlan az eredmény.
De f@sz vagyok! A márka érdekelt volna!
EU 3 Garrett
2016.03.02. 23:20
muhaati írta:bendegúz írta:Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!
" Akkor " még vákum vezérlésű turbóval szerelték, de a helyettesítés csak nehezen kivitelezhető. ( Egyébként is minek? ) A felújítás cca 100-125 ezer pénz , és tökéletesen hibátlan az eredmény.
2016.03.02. 23:45
Schnitzer írta:muhaati írta:bendegúz írta:Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!
" Akkor " még vákum vezérlésű turbóval szerelték, de a helyettesítés csak nehezen kivitelezhető. ( Egyébként is minek? ) A felújítás cca 100-125 ezer pénz , és tökéletesen hibátlan az eredmény.
Ati bácsi:van olyan hely ahol normálisan meg is tudják csinálni.Legalább is olyan ,ahol nem csak 20-30e km megy el
2016.03.11. 22:23
nagy.matyika írta:Schnitzer írta:muhaati írta:bendegúz írta:Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!
" Akkor " még vákum vezérlésű turbóval szerelték, de a helyettesítés csak nehezen kivitelezhető. ( Egyébként is minek? ) A felújítás cca 100-125 ezer pénz , és tökéletesen hibátlan az eredmény.
Ati bácsi:van olyan hely ahol normálisan meg is tudják csinálni.Legalább is olyan ,ahol nem csak 20-30e km megy el
Árpi megerősített minket benne, hogy a Garrett turbókat E60 esetén nem lehet felújíttatni normálisan, mert csak kínai középrész van hozzájuk.
2016.03.12. 16:33
bendegúz írta:nagy.matyika írta:Schnitzer írta:muhaati írta:bendegúz írta:Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!
" Akkor " még vákum vezérlésű turbóval szerelték, de a helyettesítés csak nehezen kivitelezhető. ( Egyébként is minek? ) A felújítás cca 100-125 ezer pénz , és tökéletesen hibátlan az eredmény.
Ati bácsi:van olyan hely ahol normálisan meg is tudják csinálni.Legalább is olyan ,ahol nem csak 20-30e km megy el
Árpi megerősített minket benne, hogy a Garrett turbókat E60 esetén nem lehet felújíttatni normálisan, mert csak kínai középrész van hozzájuk.
Namost! Az szerelő aki csinálja ezt a bizonyos 30D-t elküldte a számot a turbóról, hogy nézzem meg az árát.
A szám amit leolvasott egy javító szett száma ! Visszahívtam, hogy akkor meg is van, miért fosta el magát!
Új Garrett lesz ebből, bár láttam ha jól emlékszem GP turbo nevezetűt, de azt nem tudom milyen. Esetleg a MAHLE?
2016.03.12. 20:27
nagy.matyika írta:Schnitzer írta:muhaati írta:bendegúz írta:Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!
" Akkor " még vákum vezérlésű turbóval szerelték, de a helyettesítés csak nehezen kivitelezhető. ( Egyébként is minek? ) A felújítás cca 100-125 ezer pénz , és tökéletesen hibátlan az eredmény.
Ati bácsi:van olyan hely ahol normálisan meg is tudják csinálni.Legalább is olyan ,ahol nem csak 20-30e km megy el
Árpi megerősített minket benne, hogy a Garrett turbókat E60 esetén nem lehet felújíttatni normálisan, mert csak kínai középrész van hozzájuk.