Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: E60 Turbo

2014.06.18. 16:42

hamoriarpi írta:
matebmw írta:Sziasztok!valaki tud segiteni turbo felujitasssal kapcsolatban?
e60-530d 2005

kifordultam a géppel egy sarkon kover gazzal azota erosen futyul..
tudtok valakit ajanlani felujitasra?

elore is koszonom.

Mate

Az nem turbo probléma lesz, hanem valamelyik cső/tömítés szállt el szerintem, vagy elrepedt a leömlőd. Muha Ati biztos megnézi és meg is javítja. Van topicja elérhetőséggel.


Hat raneztek,azt mondtak anelkul h szetszereltek volna hogy a tengely valoszinuleg a hibas ,mert nem hallottak falsot szivo hangot.sajnos Muha Atihoz nem tudok menni Münchenben lakok..
a turbonak mar elotte is volt hangja de inkabb ilyen mely hangokat adott de csak ritkan mintha berekedt volna ..aztan jott ez..

Re: E60 Turbo

2014.06.18. 16:57

matebmw írta:
hamoriarpi írta:
matebmw írta:Sziasztok!valaki tud segiteni turbo felujitasssal kapcsolatban?
e60-530d 2005

kifordultam a géppel egy sarkon kover gazzal azota erosen futyul..
tudtok valakit ajanlani felujitasra?

elore is koszonom.

Mate

Az nem turbo probléma lesz, hanem valamelyik cső/tömítés szállt el szerintem, vagy elrepedt a leömlőd. Muha Ati biztos megnézi és meg is javítja. Van topicja elérhetőséggel.


Hat raneztek,azt mondtak anelkul h szetszereltek volna hogy a tengely valoszinuleg a hibas ,mert nem hallottak falsot szivo hangot.sajnos Muha Atihoz nem tudok menni Münchenben lakok..
a turbonak mar elotte is volt hangja de inkabb ilyen mely hangokat adott de csak ritkan mintha berekedt volna ..aztan jott ez..

Gázadástól egyik pillanatról másikra meghaló turbóról még nem nagyon hallottam (hacsak nincs eszetlen tuning a dologban). Kartergázszűrőtől kezdve mindent szépen, szisztematikusan végig kell nézni. Zaj-és hangdiagnosztika elég nehezen szokott menni a távolból.
Atinak volt egy jó írása erre a napokban.

Re: E60 Turbo

2014.06.18. 17:01

hamoriarpi írta:
matebmw írta:
hamoriarpi írta:
matebmw írta:Sziasztok!valaki tud segiteni turbo felujitasssal kapcsolatban?
e60-530d 2005

kifordultam a géppel egy sarkon kover gazzal azota erosen futyul..
tudtok valakit ajanlani felujitasra?

elore is koszonom.

Mate

Az nem turbo probléma lesz, hanem valamelyik cső/tömítés szállt el szerintem, vagy elrepedt a leömlőd. Muha Ati biztos megnézi és meg is javítja. Van topicja elérhetőséggel.


Hat raneztek,azt mondtak anelkul h szetszereltek volna hogy a tengely valoszinuleg a hibas ,mert nem hallottak falsot szivo hangot.sajnos Muha Atihoz nem tudok menni Münchenben lakok..
a turbonak mar elotte is volt hangja de inkabb ilyen mely hangokat adott de csak ritkan mintha berekedt volna ..aztan jott ez..

Gázadástól egyik pillanatról másikra meghaló turbóról még nem nagyon hallottam (hacsak nincs eszetlen tuning a dologban). Kartergázszűrőtől kezdve mindent szépen, szisztematikusan végig kell nézni. Zaj-és hangdiagnosztika elég nehezen szokott menni a távolból.
Atinak volt egy jó írása erre a napokban.


Én kérek elnézést, Münchenbe nem megyek el turbót cserélni. :?

Re: E60 Turbo

2014.06.18. 17:06

hamoriarpi írta:
matebmw írta:
hamoriarpi írta:
matebmw írta:Sziasztok!valaki tud segiteni turbo felujitasssal kapcsolatban?
e60-530d 2005

kifordultam a géppel egy sarkon kover gazzal azota erosen futyul..
tudtok valakit ajanlani felujitasra?

elore is koszonom.

Mate

Az nem turbo probléma lesz, hanem valamelyik cső/tömítés szállt el szerintem, vagy elrepedt a leömlőd. Muha Ati biztos megnézi és meg is javítja. Van topicja elérhetőséggel.


Hat raneztek,azt mondtak anelkul h szetszereltek volna hogy a tengely valoszinuleg a hibas ,mert nem hallottak falsot szivo hangot.sajnos Muha Atihoz nem tudok menni Münchenben lakok..
a turbonak mar elotte is volt hangja de inkabb ilyen mely hangokat adott de csak ritkan mintha berekedt volna ..aztan jott ez..

Gázadástól egyik pillanatról másikra meghaló turbóról még nem nagyon hallottam (hacsak nincs eszetlen tuning a dologban). Kartergázszűrőtől kezdve mindent szépen, szisztematikusan végig kell nézni. Zaj-és hangdiagnosztika elég nehezen szokott menni a távolból.
Atinak volt egy jó írása erre a napokban.


Hat holnap elviszem megnzeteni szetszedetni ,itt Münchenben egesz olcson....40 euro/ora atlag nemet szerelok 100 at kernek/ora..
ha a Turbo a gond akkor mindenképpen haza kuldenem a turbot mert itt a felujitas is ami mar normalis ..gyari alkatreszekbol 650 euronal kezdodik.
persze lehet kapni 300 ert is utangyartott valamiket ...nem igazan bizok meg ezekben..

Re: E60 Turbo

2014.06.18. 17:09

muhaati írta:
hamoriarpi írta:
matebmw írta:
hamoriarpi írta:
matebmw írta:Sziasztok!valaki tud segiteni turbo felujitasssal kapcsolatban?
e60-530d 2005

kifordultam a géppel egy sarkon kover gazzal azota erosen futyul..
tudtok valakit ajanlani felujitasra?

elore is koszonom.

Mate

Az nem turbo probléma lesz, hanem valamelyik cső/tömítés szállt el szerintem, vagy elrepedt a leömlőd. Muha Ati biztos megnézi és meg is javítja. Van topicja elérhetőséggel.


Hat raneztek,azt mondtak anelkul h szetszereltek volna hogy a tengely valoszinuleg a hibas ,mert nem hallottak falsot szivo hangot.sajnos Muha Atihoz nem tudok menni Münchenben lakok..
a turbonak mar elotte is volt hangja de inkabb ilyen mely hangokat adott de csak ritkan mintha berekedt volna ..aztan jott ez..

Gázadástól egyik pillanatról másikra meghaló turbóról még nem nagyon hallottam (hacsak nincs eszetlen tuning a dologban). Kartergázszűrőtől kezdve mindent szépen, szisztematikusan végig kell nézni. Zaj-és hangdiagnosztika elég nehezen szokott menni a távolból.
Atinak volt egy jó írása erre a napokban.


Én kérek elnézést, Münchenbe nem megyek el turbót cserélni. :?


Szia!

Mier nem jössz ki? :P

Re: E60 Turbo

2014.06.18. 17:15

matebmw írta:
hamoriarpi írta:
matebmw írta:
hamoriarpi írta:
matebmw írta:Sziasztok!valaki tud segiteni turbo felujitasssal kapcsolatban?
e60-530d 2005

kifordultam a géppel egy sarkon kover gazzal azota erosen futyul..
tudtok valakit ajanlani felujitasra?

elore is koszonom.

Mate

Az nem turbo probléma lesz, hanem valamelyik cső/tömítés szállt el szerintem, vagy elrepedt a leömlőd. Muha Ati biztos megnézi és meg is javítja. Van topicja elérhetőséggel.


Hat raneztek,azt mondtak anelkul h szetszereltek volna hogy a tengely valoszinuleg a hibas ,mert nem hallottak falsot szivo hangot.sajnos Muha Atihoz nem tudok menni Münchenben lakok..
a turbonak mar elotte is volt hangja de inkabb ilyen mely hangokat adott de csak ritkan mintha berekedt volna ..aztan jott ez..

Gázadástól egyik pillanatról másikra meghaló turbóról még nem nagyon hallottam (hacsak nincs eszetlen tuning a dologban). Kartergázszűrőtől kezdve mindent szépen, szisztematikusan végig kell nézni. Zaj-és hangdiagnosztika elég nehezen szokott menni a távolból.
Atinak volt egy jó írása erre a napokban.


Hat holnap elviszem megnzeteni szetszedetni ,itt Münchenben egesz olcson....40 euro/ora atlag nemet szerelok 100 at kernek/ora..
ha a Turbo a gond akkor mindenképpen haza kuldenem a turbot mert itt a felujitas is ami mar normalis ..gyari alkatreszekbol 650 euronal kezdodik.
persze lehet kapni 300 ert is utangyartott valamiket ...nem igazan bizok meg ezekben..

Garett turbóhoz csak kínai középrész van. Gyári nincs. Aki azt mondja van, az ködösít. Én is majdnem megjártam. Ha turbóval van gond, akkor újat vegyél.
Ez az információ a Garett turbók hivatalos magyarországi forgalmazójától és szakműhelyétől származik.

Re: E60 Turbo

2014.10.15. 15:09

E60 szériánál 535 esetén a turbo actuator elektromos, vagy vákuum vezérelt? Ha üresben túráztatva van a motor, akkor is változik a turbó geometria vagy csak menet közben? Az esetleges hiba megoldással, már tisztában vagyok.

Re: E60 Turbo

2014.10.15. 17:15

nagy.matyika írta:E60 szériánál 535 esetén a turbo actuator elektromos, vagy vákuum vezérelt? Ha üresben túráztatva van a motor, akkor is változik a turbó geometria vagy csak menet közben? Az esetleges hiba megoldással, már tisztában vagyok.

Vákuum vezérelt.

Re: E60 Turbo

2014.10.15. 17:50

nagy.matyika írta:E60 szériánál 535 esetén a turbo actuator elektromos, vagy vákuum vezérelt? Ha üresben túráztatva van a motor, akkor is változik a turbó geometria vagy csak menet közben? Az esetleges hiba megoldással, már tisztában vagyok.

Kép Van vákuumcső rendesen. Meg probléma is.

Re: E60 Turbo

2014.10.15. 21:45

Köszönöm! Én is rájuk gondoltam, de azért bevásárlás előtt végig nézem a vákuumcsöveket a biztonság kedvéért. :D

szerk: Ezek szerint, akkor üresben is kellene mozognia a geo állítónak?

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=45

Ez a link érvényes elvileg. Jól érzem, hogy mind a két nyomásátalakító hibás lehet? Hogyan lehet diagnosztizálni, hogy melyik működik megfelelően és melyik nem?

Re: E60 Turbo

2016.03.02. 19:00

Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!

Re: E60 Turbo

2016.03.02. 19:09

bendegúz írta:Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!


" Akkor " még vákum vezérlésű turbóval szerelték, de a helyettesítés csak nehezen kivitelezhető. ( Egyébként is minek? ) A felújítás cca 100-125 ezer pénz , és tökéletesen hibátlan az eredmény.

Re: E60 Turbo

2016.03.02. 19:11

muhaati írta:
bendegúz írta:Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!


" Akkor " még vákum vezérlésű turbóval szerelték, de a helyettesítés csak nehezen kivitelezhető. ( Egyébként is minek? ) A felújítás cca 100-125 ezer pénz , és tökéletesen hibátlan az eredmény.

De f@sz vagyok! A márka érdekelt volna!

Re: E60 Turbo

2016.03.02. 19:14

bendegúz írta:
muhaati írta:
bendegúz írta:Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!


" Akkor " még vákum vezérlésű turbóval szerelték, de a helyettesítés csak nehezen kivitelezhető. ( Egyébként is minek? ) A felújítás cca 100-125 ezer pénz , és tökéletesen hibátlan az eredmény.

De f@sz vagyok! A márka érdekelt volna!


EU 3 Garrett

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%

Re: E60 Turbo

2016.03.02. 19:19

muhaati írta:
bendegúz írta:
muhaati írta:
bendegúz írta:Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!


" Akkor " még vákum vezérlésű turbóval szerelték, de a helyettesítés csak nehezen kivitelezhető. ( Egyébként is minek? ) A felújítás cca 100-125 ezer pénz , és tökéletesen hibátlan az eredmény.

De f@sz vagyok! A márka érdekelt volna!


EU 3 Garrett

És ez helyett más márka? Bár ez elég jó, csak az árérzékenység miatt, vagy inkább a többit ne?

Re: E60 Turbo

2016.03.02. 23:20

muhaati írta:
bendegúz írta:Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!


" Akkor " még vákum vezérlésű turbóval szerelték, de a helyettesítés csak nehezen kivitelezhető. ( Egyébként is minek? ) A felújítás cca 100-125 ezer pénz , és tökéletesen hibátlan az eredmény.

Ati bácsi:van olyan hely ahol normálisan meg is tudják csinálni.Legalább is olyan ,ahol nem csak 20-30e km megy el :?: :roll:

Re: E60 Turbo

2016.03.02. 23:45

Schnitzer írta:
muhaati írta:
bendegúz írta:Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!


" Akkor " még vákum vezérlésű turbóval szerelték, de a helyettesítés csak nehezen kivitelezhető. ( Egyébként is minek? ) A felújítás cca 100-125 ezer pénz , és tökéletesen hibátlan az eredmény.

Ati bácsi:van olyan hely ahol normálisan meg is tudják csinálni.Legalább is olyan ,ahol nem csak 20-30e km megy el :?: :roll:


Árpi megerősített minket benne, hogy a Garrett turbókat E60 esetén nem lehet felújíttatni normálisan, mert csak kínai középrész van hozzájuk. :cry:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%

Re: E60 Turbo

2016.03.11. 22:23

nagy.matyika írta:
Schnitzer írta:
muhaati írta:
bendegúz írta:Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!


" Akkor " még vákum vezérlésű turbóval szerelték, de a helyettesítés csak nehezen kivitelezhető. ( Egyébként is minek? ) A felújítás cca 100-125 ezer pénz , és tökéletesen hibátlan az eredmény.

Ati bácsi:van olyan hely ahol normálisan meg is tudják csinálni.Legalább is olyan ,ahol nem csak 20-30e km megy el :?: :roll:


Árpi megerősített minket benne, hogy a Garrett turbókat E60 esetén nem lehet felújíttatni normálisan, mert csak kínai középrész van hozzájuk. :cry:

Namost! Az szerelő aki csinálja ezt a bizonyos 30D-t elküldte a számot a turbóról, hogy nézzem meg az árát.
A szám amit leolvasott egy javító szett száma :facepalm: ! Visszahívtam, hogy akkor meg is van, miért fosta el magát!
Új Garrett lesz ebből, bár láttam ha jól emlékszem GP turbo nevezetűt, de azt nem tudom milyen. Esetleg a MAHLE?

Re: E60 Turbo

2016.03.12. 16:33

bendegúz írta:
nagy.matyika írta:
Schnitzer írta:
muhaati írta:
bendegúz írta:Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!


" Akkor " még vákum vezérlésű turbóval szerelték, de a helyettesítés csak nehezen kivitelezhető. ( Egyébként is minek? ) A felújítás cca 100-125 ezer pénz , és tökéletesen hibátlan az eredmény.

Ati bácsi:van olyan hely ahol normálisan meg is tudják csinálni.Legalább is olyan ,ahol nem csak 20-30e km megy el :?: :roll:


Árpi megerősített minket benne, hogy a Garrett turbókat E60 esetén nem lehet felújíttatni normálisan, mert csak kínai középrész van hozzájuk. :cry:

Namost! Az szerelő aki csinálja ezt a bizonyos 30D-t elküldte a számot a turbóról, hogy nézzem meg az árát.
A szám amit leolvasott egy javító szett száma :facepalm: ! Visszahívtam, hogy akkor meg is van, miért fosta el magát!
Új Garrett lesz ebből, bár láttam ha jól emlékszem GP turbo nevezetűt, de azt nem tudom milyen. Esetleg a MAHLE?

Gp az kinai szar azt feljtsd el a szerelom a sogoranak 3x cserelte,anyiszor vontatak be fel ev alat.Mahle azt nem tudom nem is latam opcioba mikor en kerestem turbot az enyembe.Igy gyari uj garetet vettem bele.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: E60 Turbo

2016.03.12. 20:27

nagy.matyika írta:
Schnitzer írta:
muhaati írta:
bendegúz írta:Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 2004-es 30D-n milyen turbó van gyárilag?
Esetleg az helyett mi ami elfogadható?
Felújítás mit kóstál, és van-e értelme?
Köszi!


" Akkor " még vákum vezérlésű turbóval szerelték, de a helyettesítés csak nehezen kivitelezhető. ( Egyébként is minek? ) A felújítás cca 100-125 ezer pénz , és tökéletesen hibátlan az eredmény.

Ati bácsi:van olyan hely ahol normálisan meg is tudják csinálni.Legalább is olyan ,ahol nem csak 20-30e km megy el :?: :roll:


Árpi megerősített minket benne, hogy a Garrett turbókat E60 esetén nem lehet felújíttatni normálisan, mert csak kínai középrész van hozzájuk. :cry:


Ez a 20d-re igaz , a 30d-n teljesen más turbo van , abból van Garrett gyári felújított ...

Ezt a hozzászólást a szerzőnek jlaci74 az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%
Hozzászólás küldése

VigLink badge